מחשבות כדורסל של חמישי / רועי ויינברג

מה ניו אורלינס עושים?

הפליקנס נכנסו לפגרה הזאת אחרי עונה לא טובה. הם היו במקום ה-11 במערב עם סופר-סטאר שנשמע ממורמר על הכיוון של הקבוצה וכוכב נוסף שהיה בשנה הראשונה מתוך 5 על חוזה עתק. זה מרגיש כאילו הקיץ הם עשו צעד אחורה.

הטרייד על יונאס ולאניוצ'אס טוב, כי הוא שחקן יותר טוב מסטיבן אדאמס. הוא נותן להם סקורר וריבאונדר טוב יותר (וחוזה נגמר, נגיע לזה בהמשך), אבל הוא יהיה טוב ליד זאיון? בדקות של ואלניוצ'אס ליד ברנדון קלארק או אקסבייר טילמן, גבוהים בלי קליעה מרחוק, ממפיס לא הרשימה, בלשון המעטה.

רוב הדקות של JV העונה היו ליד קייל אנדרסון ו-3 שחקנים שרצים בחוץ, לא כוח כמו זאיון או שחקן שמשחק בעיקר בפנים. הקליעה שלו קצת יותר טובה מאדאמס, אבל זה לא שינוי משמעותי בדקות המשותפות ליד וויליאמסון. זה כן מעניק לניו אורלינס 48 דקות של ריבאונד התקפה. בכל מקרה, זה היה רק הצעד הראשון.

המהלך השני שלהם היה הוויתור על לונזו בול בשביל דבונטה גרהאם. גרהאם מוסר טוב, אבל פחות מבול, ומתקשה להשיג נקודות בתוך הקשת. הוא קולע ב-37% סביר מהשלוש בשנתיים האחרונות, אבל קלע ב-42% נהדר ממסירה, מה שיכול להיות שימושי ליד זאיון. הוא שחקן הגנה לא רע אבל אנדרסייזד ועלול להתקשות ליד וויליאמסון.

יש להם 4 מ-5 המקומות בחמישייה, כשגרהאם קלע קצת יותר טוב מבול ממסירה אבל חלש יותר בכל האספקטים האחרים במשחק ומבוגר ממנו ב-3 שנים. מי השחקן החמישי שיפתח? תומאש סאטורנסקי וגארט טמפל הגיעו בסיין-אנד-טרייד של בול, נאג'י מארשל לא הדהים בשנה שעברה וג'וש הארט שחקן (חופשי) מוגבל. כנראה האפשרות הטובה ביותר היא ניקייל אלכסנדר-ווקר, שנתן ריצה לא רעה בשנה שעברה.

החמישייה הזאת של דבונטה גרהאם, ניקייל אלכסנדר ווקר, ברנדון אינגרם, זאיון וויליאמסון ויונאס ולאניוצ'אס אולי תהיה טובה יותר מניו אורלינס הקודמת, במיוחד בהתחשב בחילופי המאמנים שמתאזנים עם העזיבה של לונזו, אבל היא תצליח להיכנס לפלייאוף?

8 המערביות שנכנסו, בהנחה שלילארד ומקולום ממשיכים בפורטלנד, נראות טוב יותר. גולדן סטייט עם קליי תומפסון בריא יותר מסוכנת גם היא וזה לפני שדיברנו על הפציעות האפשריות של אינגרם ושל וויליאמסון, או על הספסל החלש מאוד. לא בטוח שיש להם 9 שחקני NBA לגיטימיים בקבוצה.

גם השנה קשה לראות אותם עושים פלייאוף, וזאת בעיה בהתחשב בזה שכבר עכשיו יש שמועות על זה שזאיון לא מרוצה מניו אורלינס. שחקן התקפה כל כך טוב (בעונה האחרונה 27 נקודות למשחק עם 69.8% בלבד מהעונשין ומעט ריווח) צריך להגיע כל שנה לפלייאוף והוא עוד יכול לדרוש טרייד, במיוחד כשלצדו יש את אינגרם, עוד שחקן שיכול להיכנס לטופ ה-40 של הליגה בקלות בכל רגע נתון. בליגה הדינמית שלנו זה עלול להיות יותר מדי.

טרייד יכול להיות התקווה של ניו אורלינס, בהנחה שאלכסנדר-ווקר לא עושה פתאום את הקפיצה שהופכת אותם למועמדים לפלייאוף (וזה משהו שיכול לקרות). אלכסנדר-ווקר עצמו, קירה לואיס, ג'קסון הייז, נאנג'י מרשל וטריי מרפי יחסית מבטיחים. מלבדם יש לפליקנס את כל בחירות הדראפט מהטרייד על דיוויס. אין כוכב גדול שצפוי להיות בדרך החוצה ויתאים להם, בהתחשב בזה שפסקל סיאקם ובן סימונס צריכים גם הם את הצבע כמו זאיון, אבל זה אולי המהלך הגדול הבא. אחרת ניו אורלינס יכולה לאבד שני סופר-סטארים בתוך פחות מחמש שנים. הסגל הנוכחי שלהם מראה שהם בדרך לשם.

טריידים על בן סימונס

סקרמנטו: באדי הילד, דאביון מיטשל, בחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי ב-2023. הקינגס יכולים להרוויח מהנוכחות של סימונס ליד פוקס, שתאפשר להם לשחק בקצב מהיר, תשפר את ההגנה ותעניק להם אפשרות לשחק 48 דקות עם שני רכזים טובים ומהירים שנכנסים לצבע ויכולים להשיג נקודות. הסיקסרס ירוויחו קלע טוב שיכול ליצור לעצמו זריקה ולהתאים ליד אמביד ואת מיטשל, רכז מבטיח שנבחר בבחירה גבוהה ועשוי להיות מוכן לליגה אחרי שנה נהדרת בביילור.

מינסוטה: דיאנג'לו ראסל ומאליק ביזלי. אם ראסל מצליח להישאר בריא הוא שילוב טוב ליד אמביד, כרכז שהיה טוב בפלייאוף היחיד בו שיחק ושחקן פיק-נ'-רול טוב שיכול להרוויח מסנטר דומיננטי לצדו. ראסל אמנם שיחק 83 משחקים בשנתיים האחרונות, אבל היה אול-סטאר בעונה הרגילה האחרונה ויכול לפרוח בקבוצת הגנה טובה. ביזלי קלע שלשות טוב (40.6% בעונה וחצי במינסוטה, 8.5 ניסיונות) וייתן ריווח חשוב, בעוד סימונס מתאים יותר ליד אדוארדס וטאונס שיכולים לפנות לו את הצבע. סימונס אחד משחקני ההגנה הטובים בעונה הסדירה ויכול להוסיף הרבה הגנה לקבוצה שזקוקה לאחת נואשות. אנטוני טוליבר ואיזייאה ג'ו יעברו גם הם עם סימונס כדי להשלים משכורות.

הזדמנויות חדשות

הרכבים שיכולים להיות מעניינים בהשפעת מהלכי הפרי אייג'נסי האחרונים.

רודי גיי כסנטר ביוטה. הג'אז, בשקט יחסי, עשו קיץ מצוין. מייק קונלי המשיך על חוזה נהדר והם הביאו כמה החתמות שיכולות להיות מעניינות – חסן וויטסייד עשוי למלא את משבצת הסנטר המחליף האתלטי שהם התקשו למלא במשך שנים עם גובר, אריק פסקל הגיע בחינם ויכול לתת להם נקודות מהספסל.

ההחתמה האהובה עליי היא גיי. בשנה האחרונה ראינו אותו לפרקים (קטנים אמנם) מתפקד כסנטר בספרס, בהרכב שעבד בהתקפה לא רע בכלל. גם השנה יוטה יכולה לתת לו לשחק כסנטר לצד בוגדנוביץ' ורויס אוניל, בחמישייה שתרווח מצד אחד ותעשה הגנה לא רעה מהצד השני. הג'אז הודחו מול חמישייה שבה טרנס מאן, ניקולס באטום ומרקוס מוריס היו שחקני הקו הקדמי. עכשיו יש ליוטה אפשרות לענות עם הרכב משלהם. עדיין קשה לי לראות אותם עוברים את הסיבוב השני, אבל הם קבוצה גמישה יותר עכשיו.

פאטי מילס, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט. ההחתמה (וההתאמה) של מילס בברוקלין אדירה. הוא קלע טוב שיוצא מסן אנטוניו ויכול להיות מסוכן כתחליף-קיירי בדקות מסוימות. בחצי הראשון של העונה היו לו 39.7% מהשלוש ו-13 נק' במשחק, ליד שני שחקנים כמו דוראנט והארדן יהיה קשה לכל קבוצה. ברוקלין עשתה בשקט קיץ טוב עם ג'יימס ג'ונסון וההחתמה של בלייק גריפין מחדש. הפייבוריטים הגדולים לאליפות, אבל זה המצב מהרגע בו הארדן הגיע לקבוצה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 142 תגובות

  1. תודה רועי, לא מסכים לגבי הפליאקנס בכלל הטרייד שעשו לגבי וולנציאנס הוא לא טרייד טוב, זאיון צריך ריווח לידו לא עוד איזה סנטר שלא מסוגל לקלוע, הם עשו טוב ששחררו את לונזו בול שאוברייטד נורא בhoops, מה שהם צריכים עכשיו זה טרייד על אינגרם תמורת שחקן שישתלב עם זאיון, אולי טרייד על SGA.
    .
    לגבי בן סימונס אין מצב שפילי יקחו את הטריידים הגרועים הללו על הנגר בטח אחרי שסירבו לברוגדון ולבחירת סיבוב ראשון, מה פילי יעשו עם דיאנגלו ראסל, הייתי מנסה לדרוש את ארדוויאס אבל אני לא מאמין שמינסוטה יוותרו עליו בשביל הנגר

    1. דעתי האישית היא שהטרייד עם פורטלנד וגולדן סטייט כמעט סגור.
      אני חושב שפילי לא רוצים לתת את טייבול ומקסי ומתעקשים שפורטלנד יקחו את ספרינגר ושייק מילטון., נראה לי שבסוף פילי יוותרו ויתנו אחד מהם.
      אין כרגע שום קבוצה ב NBA שיכולה לעשות טרייד על לילארד בלי לפגוע בסיכוי שלהם להיות קונטנדרית ברמה שלילארד רוצה, פילי היחידים שיכולים.

      1. אתה פשוט חי בסרט. ולפטור את הסיטואציה של פילי – סימונס בזה שבסך הכל יש רצון של 2 הצדדים לטרייד זה פשוט להתכחש לפיצוץ ולירידת ערך שמביאה איתה הסיטואציה הזו וההבנה שהסירקסרס פה בברוך משמעותי. אתה באמת חושב שתתנו על דיים את סימונס ועוד שפילי בעמדה להציב תנאים למשהו?

        1. לא רואה איזו אלטרנטיבה משמעותית יכולה להיות להם: הם חייבים סנטר שקולע שלשות אלא אם כן הם הולכים להביא איזה שינוי טקטי משמעותי סטייל יוסטון.

            1. אז תציע אלטרנטיבות הגיוניות (אולי מיילס טרנר בסיום החוזה שלו) או שאתה לא חושב שהם צריכים סנטר מרווח סטייל לופז?

            2. אני חושב שזה לא הכרחי

            3. זה נכון שציון יכול לפעול על שטחים הרבה יותר צפופים מיאניס, וצריך פחות את הריווח, אבל הם חייבים סנטר שישחק כרים פרוטקטור ואני לא רואה את ציון מצליח עם סנטר סטייל קפלה

            4. אני כן – גקסון הייז כבר שם (כל עוד הוא לא מתנגד למעצר).

  2. תודה רבה רועי. ולאנצ'יונס יכול להיות גם "שחקן שישי", ולעשות הרבה נקודות מול שחקני ספסל, זה היתרון שלו על אדאמס, צריך לראות איך הם ישתמשו בו.

    בנוגע לטריידים על סימונס, ראיתי הצעה(לא בדקתי את רמת חוקיותה), של טרייד משולש של ליליארד לפילי, סימונס למינסוטה, ופורטלנד תקבל בחירות משתי הקבוצות. הבנתי שסימנוס חבר של דיאנג'לו, וkat, ועל פניו זה נראה שילוב לא רע בכלל, קאט, סימונס, ראסל, ואדווארדס. ופורטלנד תלך לריבילד, ותחפש משהו גם על מקולום.

  3. ניו אורלינס, מיניסוטה וסקרמנטו – שלושתם מועדונים שלא ברור לי מה הם עושים ולאן הם הולכים, אז לא אופתע משום מהלך שלהם, ולא אאמין שהמהלך מוצלח עד שלא אראה את התוצאות בשטח.
    .
    מה עם סימונס לניו אורלינס עבור אינגראם?

  4. אם הפליקנס יצליחו לעשות עם JV גאסול/גאסול/לופז (להפוך אותו משחקן פנים לאיום בולט מטווח השלוש) אז יש הרבה היגיון בטרייד.
    על פניו, אין סיבה ש-JV לא יפרח התפקיד כזה. מדובר על שחקן עם יד רכה (78% בקריירה מהעונשין, 35.8% סבירים מנפח זריקות מצומצם מטווח השלוש) שנתונים הראשוניים מזכירים את אלו של הדוגמאות שהוזכרו בתחילת התגובה.
    .
    תודה, רועי.

    1. הזריקה של JV מהשלוש איטית מדי לעומתם, והוא לא מספיק טוב בהגנה כדי להיות גאסול/לופז. היתרון שלו הוא בריבאונד התקפה, מהלכי פוסט ופוט-באק, להתמקד בשלשות רק יפגע ביכולות שלו ויגרום לכך שהוא יפסיד את החוזה הבא שלו.

      1. המשמעות של לדעת לקלוע מ-3 כאשר אתה חופשי היא הבעיה המידית שנוצרת כאשר JV (אם וכאשר אכן יוכיח שהוא מסוגל לקלוע על בסיס קבוע שלשות בקאצ' אנד שוט כאשר הוא פנוי) משחק לצד שחקן כמו ציון.
        תשאיר אותו פנוי, תקבל שלשה באחוזים גבוהים על הראש.
        תוציא את הסנטר מהצבע, ותהפוך את החיים של ציון קלים בהרבה.
        תוציא לכיוון JV פורוורד, יתקבל מיס מאצ' שמנצל את היכולות של JV בפוסט.
        .
        כמובן שיש כאן סימן שאלה ענקי.
        .
        אבל שלא יהיה ספק –
        יצליח JV לקלוע ביציבות מבחוץ,
        והוא משדרג את עצמו (ואת החוזה הבא שלו) פלאים.

        1. אני מאמין שהמשפט "יצליח Y לקלוע ביציבות מבחוץ, והוא משדרג את עצמו (ואת החוזה הבא שלו) פלאים." נכונה לכל שחקן בלי קליעה.
          האם זה כדאי להפוך את ואלנצ'יונס לכזה? האם ההחלטה להפוך את לופז לכזה (בצורה כל כך קיצונית), היא הנכונה? כמו כל דבר בחיים העניין הוא המינון.

          1. אני מסכים.
            .
            רק מה,
            יש הבדל בין JV לדאנדרה ג'ורדן.
            האחד לא מסוגל לקלוע אם המרחק גדול ממרחק ליי אפ או הטבעה. השני קולע באחוזים נהדרים מחצי מרחק עונשין (עונשין הוא מנבא הצלחה מוצלח למדי עבור קליעה משלוש), ויש לו אחוז סביר בקריירה מטווח השלוש
            (או במילים אחרות – יש עם מה לעבוד)

            1. לא רואה את ולנצ'יונאס משדרג את הקליעה שלו משלוש. הוא כבר עשה את המקסימום בנושא בשנים האחרונות.

            2. גיישון אני איתך JV עדיף בהרבה על אדמס ודיאנדרה ולדעתי גם יהיה טוב בפליקנס.

  5. תודה רועי.
    הפליקנס בעמדה טובה לעשות בקיץ הבא מה שאטלנטה עשו בקיץ שעבר, שזה רכש לרוחב מסביב לזאיון ואינגרם שיסגור להם חמישייה איכותית עם ספסל די עמוק בעונת 2023. לגבי בן סימונס, אני מתקשה לראות אותו משפר את החסרונות שלו, והיתרונות שלו לא שווים את זה אם לא יבוא שיפור משמעותי שאני מתקשה לראות

  6. סימונס בעיני בדרך להפוך לקווין לאב של יוטב – הוא לא רוצה להיות שם, הם כבר לא רוצים אותו שם – אבל אף אחד לא הולך לקחת את החוזה הענק מבלי שיהיה ברור אם הוא יכול להביא נצחונות. אם מינסוטה מציעה לפילי את ראסל או את ביזלי (נגיד יחד עם איזו בחירת דראפט סיבוב שני) אז לדעתי הם צריכים לשחרר…

  7. אני רואה את JV כשדרוג קל מעל אדאמס בסך הכל, בהתקפה הוא תיאורטית מוסיף קצת ריווח אבל אם הוא לא עובד על הזריקה שלו מבחוץ כרגע, קשה לי לראות את זה קורה. בהגנה אדאמס עדיף ובניו אורלינס ישמחו אם תהיה להם הגנת טופ 20. הייתי רוצה לראות את סטורנסקי דווקא פותח במקום דבונטה, כשלצידו בן הדוד של שיי. בסופו של דבר צריך להשתמש השחקנים הבכירים שלך כמו שצריך: סאטו שחקן של שני הצדדים (לפחות יותר מגראהם) אז שיפתח ליד זאיון, ודבונטה יעלה מהספסל לעשות נזק. שאר הסגל שלהם באמת לא מרשים ודווקא יש כמה שמות שיעזרו להם בשוק, יכול להיות שלתת הזדמנות לווינג של שלשות והגנה יפתיע, אחד כמו אימן שאמפרט או אפילו להביא אחד בטרייד על מחיר מינימלי כמו דנואל האוס

  8. רועי – זאיון בעונתו השלישית, המועדון העיף את המאמן שהוא לא רצה. אתה חושב שהוא לא חותם שם הארכה? שוב משהו שלא קורה ולא יקרה. במקרה הכי גרוע יש לו לפחות עוד ארבע עונות במועדון – הפליקנס חושבים לא על העונה הזו אלא על הקיץ הבא.
    הסגל שם מאד צעיר (למעט אלו שהגיעו בטריידים) אז איך הגעת לזה שאין שם 9 שחקני NBA לגיטימיים.

    1. הם אחד הסגלים הכי עמוקים:
      גארדים: גראהם, נקיל, קירה לואיס, גוש הארט
      ווינגים: ברנדון אינגראם, טריי מרפי III, גארט טמפל
      גבוהים: JV, ג'קסון הייז ווילי הרננגומז

      1. אני עם רועיקי סגל חלש. אין ספסל. גראהם זה שדרוג גדול על לונזו אבל הסגל לא מספיק טוב. יתחרו על מקום 7-8 כנראה אם דמיאן יעזוב. אולי ציון יפתיע ויבוא לנו עם קליעה? אין סרטונים שלו עובד בקיץ ודופק גאמפים בסיב? התאגיד נרדם בשמירה

    2. אם הבנתי נכון חישוב העונות מתבסס על כך שהוא יחתום על הארכת מקס. א. גם אם היסטורית זה נכון, ממש שלא בטוח שהמגמה הזו תימשך גם בעתיד שהוא יכול להחליט שהוא לא חותם אלא מחכה שנה. אני מניח שהמצב כזה הוא הופך לרסטריקטד, אז לכאורה הוא עדיין אצלם, אבל גם בתרחיש כזה, להניח שאפשר להשאיר אצלך כוכב מתוסכל 4 עונות זה פשוט לא מעשי. בקיצור, היתרונות החוזיים האלה יכולים רק להבטיח למועדון שיקבל תמורה נאה עבור הכוכב שלו, אבל לא שבאמת יוכל לשמור על הכוכב. ניו אורלינס יכולים להעיד על כך ממקור ראשון.

      1. AD לא היה מתוכל עד שלברון פתח לו את הדלת להצטרף אליו.
        יש סיבה שזה לא קרה עד עכשיו וזה גם לא יקרה – יותר מדי כסף על המאזניים.
        אני חושב שאתה מייחס יותר מדי משמעות לרמת ה"תסכול" שמדובר עליה כאן.
        אם נסתכל מנקודת מבט רחבה יותר – לדעתי המטוטלת בקרוב תתחיל לנוע שוב בכיוון ההפוך כשקבוצות יגידו – "אתה מתוסכל? יופי אולי היית צריך לחשוב על זה לפני שהתחייבת לנו לחוזה מקסימום". זה רק עניין של החלטה – ברגע שהקבוצה הראשונה תעשה את זה אחרות ילכו בעקבותיה.

          1. אתה יכול לא להסכים –כמו שאמרתי זה רק ענין של החלטה של הקבוצה הראשונה שתגיד אנחנו לא מוכנים לשחק במשחק הזה. איזה בעיות הוא יעשה? לא ישחק? יעשה טובה? בחייאת ההצלחה האישית לא פחות חשובה להם. חתמת לחמש שנים? לא תשחק עכשיו חמש שנים – שיהיה לך בהצלחה עם זה.

            1. בוא ניקח את האאווטר שלך לדוגמא. הוא סגור עכשיו שש שנים קדימה. מה הוא יכול לעשות?

            2. יש כמובן עוד אספקטים, בהצלחה לשחקן לעשות קונצים ולפגוע במותג של בעלי החסויות.

            3. מה הוא יכול לעשות? לא להתאמץ בהגנה בכלל את קווין לאב אתה רואה?
              אז כן 5 שנים יעביר את הזמן. אין ביצים לאף קבוצה בליגה לייבש שחקן על הספסל ל5 שנים שמקבל 30 מיליון.
              אפילו גופות הם פוחדים לייבש תראה עדיין נותנים לוול לשחק ביוסטון במקום לעלות אותו ליציע.
              פרסטי היחיד שהיה לו ביצים לספסל את הורפורד ולשלוח אותו לשחק עם הנוער😎

            4. לא ייבשו אותו העל הספסל.נראה לך? כמו שאמרתי לך – עד שהקבוצה הראשונה תחליט שהם לא מוכנים. חתמת חוזה – תשחק. והוא ישחק כמו גדול.

            5. הנה הם מעלים אותו בהרכב כל משחק. מה הוא יעשה עכשיו?

            6. גילרי ישחק ברור שישחק השאלה איך ישחק יעשה כיף חיים. גם הארדן שיחק ביוסטון תזהר שציון לא יגיע עם הבטן של הארדן שני אחרי המקס שירצה טרייד ויסרבו לו.

            7. כמו שאמרתי לך הם לא יכולים להרשות לעצמם כי ההצלחה האישית חשובה להם ובוא לא נשכח רובם גם לרוב אנשים תחרותיים.
              להארדן לא סירבו – הסיבה שהוא וראס ישר ביקשו טרייד היא שהבעלים החדש לא היה מוכן מראש לגלות מחויבות לתחרותיות (בגלל קשיים כלכליים). היה ברור שהם הולכים לפירוק.

            8. גילרי גם השחקן הכי תחרותי יזרוק בהגנה אם הוא מבואס. בהתקפה הם ישחקו כנראה הכי טוב שלהם, רובם אני מניח.
              אני לא רואה מישהו בליגה מושיב 30-40 מיליון דולר שהוא בשיאו על הספסל, אין לאף אחד אומץ.
              הם יעשו בעיות, הכוח עבר לגמרי לשחקנים בליגה הזאת.
              יש שמועות שסימונס מסרב לפורטלנד וטורנטו מה יעשו? יצטרכו למצוא קבוצה עם הסחבקים שלו או אזור מבוקש 🙂

            9. אתה חוזר על עצמך ולא מתייחס לטיעונים אבל זה לא חדש.
              אני מוותר.

            10. עידו זה מקרים נדירים(שמצריכים מקרי ראש נדירים), אבל למשל קוואי דיי עשה מה שהוא רוצה, ולא באמת יודעים האם היה בריא בעונה שלו לפני המעבר לטורונטו.

              לשחקנים יש צעדים קיצוניים, אני פשוט לא חושב שזו הסיטואציה. עד עכשיו רוב ככל השחקנים כיבדו את החוזה שלהם, ונתנו מעצמם אקסטרה.

              הארדן נתן ליוסטון מעל ומעבר, ושהוא הבין שהקבוצה הולכת לדשדש, דרש טרייד(לדעתי בצדק).

              בנוגע להארכת חוזה, לא מדמיין שחקן שמוותר לחתום על חוזה מקס, מופרך לגמרי.

              ציון יהיה בפליקנס עוד מספיק שנים.

            11. איתי – תבחין בין מקרים ששחקן לקראת סוף חוזה לבין המצב שהוא רק חתם עליו (שזה המקרים עליהם אני מדבר כאן).

        1. לא חושב שהמטוטלת תנוע לטובת הקבוצות בעיקר כי אף gm לא יחפור לעצמו את הקבר ויריב עם שחקן של חוזה מקס, אבל גם כי זה PR נוראי למועדון. מצד שני, אפשר לראות שבגדול שחקנים מכבדים את המקס ולא עושים צרות. AD נתן 6 שנים לנ"א, וכשהוא עבר זה היה בטרייד שנתן להם תמורה

  9. מאוד מעניין רועי!
    אני חצי מסכים על ניו אורלינס. אני לא מאמין שהמערב חזק כפי שאומרים. יש מין סברה כזו שקבוצה שנשארת יחד לפחות תישאר במקום ואם לא תתקדם צעד. וכל שנה אנו רואים קבוצה שהתקדמה מאוד ואז שנה אחר כך לוקחת צעדים אחורה. לפעמים זו פציעה, לפעמים עייפות החומר ולפעמים קבוצה פשוט נותנת תוצרת גבוהה מהערך האמיתי שלה. בסוף הסתברותית כמה קבוצות יהיו אובר אצ'יבריות וכמה הפוך. לניו אורלינס יש סיכוי לא רע לתת קפיצה רק בגלל המבנה. ניו אורלינס היתה קבוצת ההגנה ה-23 בליגה ו-11 בהתקפה. למה? כי ההגנה של לונזו בירידה מאז עונת הרוקי שלו. כשהוא התקשה התקפית הוא נתו אנרגיה הגנתית מאוד גבוה והיה מצוין. זאיון פשוט מגן NBA פחות טוב ואינגראם שומר לא רע אבל הוא בטח לא שחקן של מנוע הגנתי חזק כל פוזשין. עדיין,מבחינת ה -RPM שלה שניתן להשתמש בו כאלטרנטיבה לדירוג קבוצות היא היתה אמורה להיות קבוצת פלייאוף. או במילים אחרות אנגראצ'יברית.
    .
    הקיץ, הם הביאו את JV כי הוא מגן טבעת טוב וטיפה נייד מאדמס מבלי לפקוק את הצבע. גם ווילי הרננגומס הוא סה"כ תורם לא רע בדקות מוגבלות. הם בחרו בטריי מרפי השלישי מורג'ינה שהוא אחר ממגיני הווינג הכי טובים פוטנציאלית בדראפט שגם יכול לפגוע מחוץ לקשת, הם לא החתימו את לונזו למרות האלי אופים מכיוון שלונזו לא תוקף ויוצר מספיק טוב במשחק עומד. והם מקווים ל addition by subtraction עם נקיל אלכסנדר שמנמצא בייאוש כבר שנתיים בגלל שהוא כישרון לא פחות טוב מבן דודו SGA אך זמן משחק הוא קריטי בגילאים האלה להתפתחות וגם כשהוא הצליח להתחמם ולהתקדם פתאום שוב הוקפא על הספסל. הפליקנס כנראה לא רואים בו רכז יחיד, אך הם לא הביאו פיור PG אלא קומבו גארד נמוך וקולע שיכול להחליף עם NAW מקומות בהגנה ובהתקפה. לשניהם יש יד יציבה מבחוץ, שניהם יודעים להיכנס לצבע, גראהם הוא לא מסיים טוב אבל הוא יודע להוציא לפינות. ובקטנה למי שפחות שם לב קירה לואיס וזאיון יצרו כימיה יפה במשחקים לקראת סיום העונה. הבעיה האמיתית היא שאינגראם וזאיון יחד לא יוצרים סינרגיה. הם פלוס 2.8 בכמעט 1300 דקות משחק משותפות. אינגראם הוא יוצר הרבה לפני שהוא קלעי וזאיון סותם לו את הצבע לחדירות והפליקנס לא בנו אותו מספיק טוב בהתקפה כי לא מעט פעמים הפליקנס פשוט עמדו וחיכו שיבצע פעולה במקום שזה יהיה כחלק מתוכנן של הפלו ההתקפי.

  10. רועי תודה. אני הייתי שמח לראות את הילד מגיע בקונוטציה כלשהי לממפיס שמשוועת לקלעי כמוהו… השאלה מה ממפיס יכולים לתת בלי לפגוע בבסיס המעניין שנוצר שם…

  11. יש לי טרייד טוב שכולם נראה לי יהיו מרוצים (מחכה לתשובת נרגן וראובן בראל) אבל יכול לעבור רק מ5.11.21 בגלל שחלק חתמו חוזים עכשיו

    פילי מקבלים: דמיאן+סי גיי
    גולדן מקבלים: סימונס+דני גרין
    פורטלנד: הולכים לריבילד מקבלים כשרון צעיר בדמות מקסי+וייזמן ומקבלים את וויגינס וקורקמז להשלמת שכר בעיקר אבל עם כדורסל גם+גופות של טוליבר וניאנג להשלמת שכר+3 בחירות סיב 1 מפילי (שנים 22,24,26)+2 בחירות סיב 2 מפילי (שנים 23 ו28)+2 בחירות סיב 2 מגולדן (שנים 22 ו25)

    זה עובר אבל לא מצליח לשמור אותו פה

    אפשר פה לשלב גם את הקינגס בטרייד ולהעיף את נורקיץ לאיפשהו אם רוצים לגבי הריבילד ולהנחית את באדי הילד בפורטלנד/גולדן או משהו כזה אבל זה אחכ.

        1. חחחחחח בינתיים מתנגדי הדאבל טים, לא מפסיקים לעשות עליך דאבל טים באתר.
          כנראה הם בונים על זה שאתה לא יודע למסור,ולא מוקף בקלעים.

            1. יפ, יודע לחתוך עד ל 50 מיקרון עם הסקרפל.
              טאלנט
              🙂

        2. מבין שאתה מתגעגע אבל אני מרחם על הקרסוליים השבורים שלך, אז אני יושב בעוף סיסן אוכל פיתות ושניצלים, וצוחק בשקט בצד.

          1. שלא תגיע לעונה עם בטן של הארדן. איזה קרסוליים אתה מכדרר כמו דריי קרסוליים זה לגיישון יש יכולות ולעידו (לא מצליח למצוא כינוי לעידו, עידוש לא טוב ועיידון נשמע כמו ערבי-הצעות יתקבלו בברכה)

            1. נו, עידו, לא תיענה לאתגר? (איך מתייגים פה לעזאזל???)

            2. הכרס שלי לא ממש בעיה כאן כי הקרסוליים השבורים שלך זה סלף אינפליקטד הרם מכל הנסיונות שלך לרקוד מסביב לעצמך כדי לסגור את כל הפינות והאפשרויות בשביל להגיע לזריקה בטרן ארונד פייד אווי ג'אמפר שאתה מדמיין שאתה קולע כאשר במציאות הכדור בכלל נמצא מונח על ספסל וכל עובר אורח יכול פשוט להרים אותו לכדרר לסל ולשים לייאפ ללא הפרעה מולך.

            3. עזבו את פרויקט הקיץ של הבחירה מחדש. כל יום שמעון וטנש יחד יעלו פוסט לגבי נושא מסוים ובו יהיה הדעה שלהם על נושא מסוים. זה יציף את האתר. חייבים לעשות מזה קרב גלדיאטורים

    1. שמעון טרייד נוראי לפורטלנד אתה חושב שמישהו מטומטם ויביא, את דמיאן לילארד ומקולום על חוזה רע כמו של וויגנס, מקסי וויסמן הם צעירים חמודים אף אחד לא נראה שהופך להיות סופרסטאר. ו3 בחירות דראפט שלא יהיו שוות. אני אתן לך קאונטר אופר כGM של פורטלנד
      .
      דמיאן לילארד לא יגיע לפילי על פחות מ4 בחירות דראפט ראשונות + 3 החלפת בחירות + סימונס מקסי וטייבול, אני אשאיר לך את קורמקז.

      1. מה שהכי מצחיק זה שהוא מודע לכל החסרונות של סימונס + מוסיף עוד כאלה שלא קיימות , ועדיין רוצה לקבל עליו אולסטאר. חושב שבילי קינג בסביבה (שהוא לדעתי יוצא רע יותר מידי, זה מה שהרוסי רצה בזמנו, מה יעשה).

          1. שמעון טרייד נוראי לפורטלנד אתה חושב שמישהו מטומטם ויביא, את דמיאן לילארד ומקולום על חוזה רע כמו של וויגנס, מקסי וויסמן הם צעירים חמודים אף אחד לא נראה שהופך להיות סופרסטאר. ו3 בחירות דראפט שלא יהיו שוות. אני אתן לך קאונטר אופר כGM של פורטלנד
            .
            דמיאן לילארד לא יגיע לפילי על פחות מ4 בחירות דראפט ראשונות + 3 החלפת בחירות + סימונס מקסי וטייבול, אני אשאיר לך את קורמקז.
            אל תשכח אמביד לא סובל את סימונס ועוד שנתיים עוזב בחינם את פילי לקונטנדרית אמיתית אם חר יעשו מהלך משמעותי.

            1. ברוך אתה קצת הוזה שמישהו יביא לך סופרסטאר על דמיאן. אל תשכח שלפני סימונס דמיאן עוד מעט ידרוש טרייד ואז תקבל עליו רק קורקמז 🙂

              מקסי וויסמן זה פוטנציאל אולסטאר כל אחד מהם מה אתה מזיין בשכל, רוצה אולי את אמביד?

              הארדן שטוב מדמיאן ראית מה יוסטון קיבלו עליו? אשפה ובחירות. אתה רוצה בחירות אין בעיה בכיף 4 בחירות עם 3 החלפות וסימונס. כל השאר רק בחלום תקבל

            2. אף אחד לא אמר סופרסטאר אני מביא את הסופרסטאר

  12. מחשבות מעניינות. לא הייתי מייחס חשיבות רבה מידי לג'ונאס, בעיקר חוזה נגמר שיתן דקות טובות בעיקר כשזאיון בחוץ. המהלך המשמעותי כאן זה באמת דבונטה גרהאם שימשוך הרבה יותר תשומת לב מההגנות, ייתן להם עוד ספק נקודות, יוריד חלץ מזאיון ואינגרם, וימשוך את העגלה כשהם לא פוגעים.

    השאלה הכי חשובה לדעתי היא מה עושים עם אנגרם. הוא הראה שהוא שחקן עצום השנה אבל אי אפשר להתעלם מזה שהוא וזאיון די דורכים על אחד על השני. הערך שלו בשמיים כרגע ואולי צריך לעשות קש-אין. הייתי מחכה עם זה עוד עונה, לראות אם הוא לא הופך פתאום למפלצת קוין דוראנית, או שזאיון לא מחזיק מעמד עם הגוף שלו.

    1. צריך מאמן טוב, אני לא חושב שהם דורכים 1 על ה2. אינגראהם הפתיע אותי לטובה האמת, הבחור קלעי צריכים לסדר לו מצבים יותר בקלות שיעבוד פחות קשה. חסר להם רכז טוב שידע להוריד עומס מציון ווממנו ויפנק אותם גם אבל גראהם זה אחלה שחקן לא רכז אבל יודע לקלוע ולכדרר. הבעיה שם זה ספסל בצורה חמורה. אבל טריי מרפי מגשים את הציפיות של גון וציון מתפתח בקליעה במקום כל התקפה בולי בול 1 על 4 הם יכולים לעלות רמה.

      בהנחה שפורטלנד מתפרקים עם עזיבת דיים יש לך את הלייקרס סאנס דנבר יוטה מאבס בדוק בפלייאוף. מפה זה די בטוח הקליפרס גם ייתכן אבל תלוי כמה זמן קאווי יעדר יהיה להם חיים קשים במערב, יש את ממפיס וגולדן. הפליקנס בהחלט יכולים להילחם עם הקבוצות האלו על הפלייאוף

  13. מעניין מאוד רועי
    אני במתח לראות איך פילי באמת תיראה בתחילת השנה. דווקא הקיץ מרגיש די רגוע בתחום השינויים אבל בוא נראה…..
    🙂

  14. תודה רועי,
    בניו אורלינס, בדומה לדאחאס, ההנהלה תצטרך להתעשת כדי שמקרה דייויס לא יחזור. בעיקר עם ציון.
    בינתיים זה לא נראה משהו.
    *
    סימונס ממש תוקע את פילי, אי אפשר לקבל עליו הרבה, והם צריכים נס בדמות איזו קבוצה שתהמר עליו. אולי הם יצליחו לקבל את דיאנג'לו

  15. ההחתמה של מילס הקיץ לדעתי הייתה הטובה ביותר עד כה (להוציא חידושי חוזה סטייל קוואי ודוראנט). הוא נותן כל כך הרבה מהספסל, והוא גם מאפשר ליינאפים אולטרה קטנים שלקבוצות הליגה לא יהיה מה לעשות איתם

  16. הפליקנס ניסו לעשות מהלכים וללכת על לאורי ופול אך הם העדיפו שלא להגיע גם הצעה לטים הארדוואי בכ 18מיליון יותר מ דאלאס והוא העדיף לוותר.
    הפליקנס מעדיפים שלא לעשות סתם חוזים ואחרי זה להתקע איתם.
    הויתור על לונזו הוא סביר, יש מחלוקת גדולה לגבי הערך שלו.
    החוזה של גרהם מצויין, הטרייד של לונזו היה גרוע, היו צריכים לעשות טרייד על מארקנן בסיין אנד טרייד, מה שיוצא עכשיו שהפליקנס רוצים אותו ושיקגו רוצים בחירת סיבוב ראשון וזה עוד אחרי שהפליקנס עשו להם טובה ולקחו את החוזה של סטרבסקי.
    יש דיבורים על סיין אנד טרייד של הארט על באדי הילד, נראה לי במצב כזה כבר היה עדיף את לונזו שיותר צעיר וחוזה נמוך יותר.
    בחירות הדרפט היו טובות, שחקנים שדי ברור מה אתה הולך לקבל ובהתאם לצורך של הקבוצה, לא בטוח שזה היה הכי נכון, היו כמה כישרונות שנפלו ואולי היה עדיף לקחת כמו ג'ילן /קיוון ג' ונסון.
    בגדול קיץ חלש של הקבוצה שלא רצתה לקחת יותר מדי סיכונים, מאמינים שניקיל יפרוץ העונה וכמו שרועי רשם, יש לו לא פחות כישרון מ sga.
    מקווה שלפחות יצילחו להחתים את מארקנן, הסגל של הקבוצה די מלא.

    1. באדי הילד עדיף לכם ממארקנן. איתו ועם גראהם ואינגראהם יש לכם קליעה סביב ציון וקבוצה מעולה. לדעתי באדי אתם עושים פלייאוף. אבל זה אומר שניקייל יהיה רק איזה מחליף. מארקנן אצלכם מיותר לטעמי מאד. ועדיף לא להחתים סתם שחקנים על חוזים מנופחים ולהישאר גמישים

      1. הפליקנס ניסו לעשות בניה סטי"ל פיניקס, בסוף בגלל שלא מצאו רכז עילית עברו לבניה סטייל מילווקי.
        הכוונה מצויינת להקיף את זאיון ב קלעים סביבו ולרווח את המשחק.
        חבל שלא עשו עוד קצת מאמץ כדי להביא את טרנר ולא את יונס שהיה אמור להתאים בול ליד זאיון, עדיין יש לי צפיות גבוהות. מאוד מיונס.

        1. ציון חייב לעבוד על קליעה לפני הכל. כל סל שלו זה מלחמה בצבע זה לא יעבוד בפלייאוף הוא לא יאניס לא בגובה ולא בכוח ובשרירים וגם יאניס היה צריך הרבה מזל עם פציעות של היריבים.
          הרעיון שהקיפו אותו בקלעים זה מעולה. עכשיו נראה איך הם ישתלבו

  17. לדעתי בסופו של דבר יתברר שאינגרם שחקן טוב יותר מציון.
    אני אוהב אותו עוד מהלייקרס וחושב שיש לו עוד תקרה גבוהה.
    שיפר את הקליעה, הוא עוד צעיר ויתחזק פיזית.

    1. הגדרות של עמדות כבר פחות קיימות, אבל אני חושב שהוא sf.למרות שיש לא מעט הרכבים שהוא כביכול השחקן שמשחק ליד הרכז(למשל שטאקר היה על המגרש).

  18. ג"ס בלי קלי , לא מסיימים את העונה מתחת למקום 6. אם משווים לעונה שעברה יצאו ביזמור, אוברה ,פסקל, סמילי כולם ביחד מעט מאד חכמת משחק. נכנסו פורטר, ביאליצה, איגואדלה. כל אחד לחוד יותר חכמת משחק מהארבעה האלו יחד. פול ו חואניטו הראו שהם שויים 20 – 30 דקות למשחק, כל אחד. יחד עם קרי, גרין וויגינס זה לבד נותן לפחות 50 נצחונות בעונה.
    .
    אחרי אול סטאר נראה מה קלי מוסיף ומה אפשר לקבל משלושת הרוקיס.
    .
    רק שלא יפצעו כמו בשנה שעברה.

  19. בעניין קצת אחר – קראתי עכשיו שההיט האריכו חוזה ליודוניס האסלם. לפי דעתי הוא לא שיחק דקה בעונה החולפת, ונכנס רק לשלוש דקות סמליות בסוף הפלייאוף. מישהו יכול להסביר איך נותנים חוזה לשחקן שלא משחק?

    1. זו בחירה קצת מוזרה שלהם אבל זכותם.
      יש לו משמעות גדולה מבחינת הקבוצה בכל הנוגע למנהיגות אבל באותה מידה יכלו לתת לו תפקיד של עוזר מאמן.

    2. הכל ידוע חברים, אבל יש גבול. לבזבז מקום של שחקן מתוך סגל של 15 על שחקן שלא משחק זה ממש הזוי. ועד מתי? הוא כבר בן 41. גם בגיל 46 היא ימשיך להיות צוות הווי? לא מצליח להבין. יכול להיות שהוא היה פצוע השנה ולכן לא שיחק, והם בונים על זה שהוא כן יוכל לשחק בעונה הבאה?
      אם לא, אז עוזר מאמן זה החוזה היחיד שמתאים.

      1. צוות הווי זה חשוב מטד צריך שהשחקנים יהיו שמחים עליצים להוריד להם מהמתח לעודד אותם לתת כיפים לזרוק מגבות לעשות שרירים לשאוג לקפוץ לבאמפ עם החזה כל אלו הם תכונות חשובות מאד משחקנים שמאגדים את חדר ההלבשה.
        דריי בובאן מיירס שנה שעברה האסלם מה אתה חושב זה לא רק מספרים 😏

    3. הכל ידוע חברים, אבל יש גבול. לבזב מקום של שחקן מתוך סגל של 15 על שחקן שלא משחק זה ממש הזוי. ועד מתי? הוא כבר בן 41. גם בגיל 46 היא ימשיך להיות צוות הווי? לא מצליח להבין. יכול להיות שהוא היה פצוע השנה ולכן לא שיחק, והם בונים על זה שהוא כן יוכל לשחק בעונה הבאה?
      אם לא, אז עוזר מאמן זה החוזה היחיד שמתאים.

  20. ניו אורלינס די נידפקו עם ציון מסיבה פשוטה, לא כל כך ברור להם איך לבנות קבוצה מנצחת סביבו כי הוא לא נופל לאף אחד מהתפקידים הקלסיים ואין באירגון שלהם אף אחד עם מספיק דימיון כדי לעשות זאת.
    .
    לגבי מעורבות של ג"ס בטרייד, ג"ס לא הולכת למכור את החווה (ז"א את כל הצעירים) תמורת שחקן שלא נתפס כמי שיהיה הפרינציז אחרי תקופת קרי. הם אמרו שיש אחד כזה ושהוא לא זמין כרגע. לא יודע על מי דיברו. וויגנס לא נתפס על ידי פורטלנד ופילדלפיה כשחקן ששוה משהו. הוא יהיה בעסקה רק כדי לאזן את הכסף. שתיהן מעונינות בקמינגה, ויסמן מוזם ואפ הן מחציפות פנים גם בפול ואילו שתים שלוש בחירות דראפט עתידיות. זה כאמור לא יקרה.
    .
    כתבתי כבר שלדעתי בג"ס יש מאבק בין שתי קבוצות. הבעלים מבסוט חלאס מבחירות הדראפט בשנתיים האחרונות ובכוונתו להראות לכל העולם כמה הוא מוצלח כ GM על. בקיצור, מי שבסגל זה מי שיהיה.
    .
    האם ציון עושה את זה להנהלת ג"ס? לא יודע איך הוא משתלב עם קרי וגרין. בעמדה מספר 3?
    .

      1. האוהדים, אחרי 3 משחקי SL של קמינגה מזילים ריר בכמות כזו שאפשר להחליק עליו אפילו בעליה. נקודת החולשה היחידה במשחק שלו נראית קליעה בתנועה. במשחק אתמול קלע 3 מ 6 שלשות ורק 2 מ 11 בשאר הזריקות. גם העונשין שלו טעון שיפור אבל, חזק, אתלט על, מגן טוב, נע נכון, מוסר היטב רואה את המשחק ומבין מה נכון לעשות.
        .
        כאן הוא הודף את סקוטי בארנס מקו העונשין כל הדרך אל הסל:
        https://twitter.com/JoeVirayNBA/status/1425668804751749122?s=20

          1. כשאני בוחן יכול של קבוצה לקראת העונה הבאה רוקיס עם פחות משלוש שנות קולג לא נספרים ככאלו שמסוגלים להשפיע על קבוצה שרוצה להכנס לפליאוף. דרימונד גרין, שחקן שסיים 4 שנים בקולג ונחשב לשחקן טוב תרם מעט לג"ס בשנתו הראשונה (למעט סל ניצחון ל הראש של לברון במיאמי), אז שחקנים ששחקו שנה אחת או שנתים? אין להם תרומה חיובית. בקבוצה חלשה הם יכולים לקבל הרבה דקות ולהראות סטאטיסטיקה טובה אבל הערך האנליטי שלהם יהיה נמוך מאד.

    1. נו עוד מאתמול אני תוהה מתי יגיע תגובה/ פוסט על הפלופ של ג'יילן גרין, למה ליגת הקיץ זה בעצם כלום ואיך אתה זה שמהתחלה אמר את זה (כלומר מאז כתיבת התגובה/ פוסט)

  21. כרמלו אנת'וני אמר שמה שמשאיר אותו ער בלילה זה הרצון להשיג טבעת. מאמנו לשעבר ג'ורג' קארל הגיב בטוויטר: "מה שהשאיר אותנו ערים בלילה לפני 10 שנים היה להסביר לך חשיבות משחק קבוצתי והגנה."
    https://twitter.com/CoachKarl22/status/1424909052690194442?fbclid=IwAR2IKiIsz1nUBAHwvotHwTKoXRb9s4c_kkZP37YP0TFBLhu4jt-FIp0u00o
    חחחחחחחחחחח

  22. והיום בשיעור נלמד איך לוקחים משפט סתמי והופכים אותו ל"חדשות".
    צ'ונסי בילאפס, בלי קשר לכאן אדם גרוע לכל הדעות, נשאל על שיטת המשחק שלו. התשובה הסכסכנית והנוראית שהוא סיפק, תדהים אתכם:
    I’m not one of those coaches that wants to shoot all threes and get up 50 threes. I don’t believe in that, I like to play with a lot of pace, spacing the floor out so we can have gaps and lanes for penetration, attacking the paint and getting those kick-outs for 3-point shots. Those are beautiful shots and deflate defensive teams.
    שמעתם את זה? הוא לא מאמין בלזרוק רק שלשות, אלא בריווח המשחק כדי שיהיה אפשר לחדור לצבע ומשם אפשר להוציא החוצה לשלוש. נשמע כמו משחק של קבוצה סטנדרטית בליגה היום. אבל לאתר כמו קלאץ' פוינטס זה לא מספיק. אין פה מספיק חיכוך. אין פה משהו שימשוך עיניים. אין פה "חדשות".
    הכותרת של קלאץ' פוינטס: Damian Lillard surely won’t be happy with Chauncey Billups’ plan for Blazers
    הסיבה: לילארד קולע שלשות טוב. לפעמים אפילו מהלוגו. הוא בטוח לא יאהב מאמן שאומר שהוא לא אוהב הרבה זריקות לשלוש, אלא מעדיף לרווח את המשחק (על ידי זריקות לשלוש, או לפחות איום שלהן) ואז לנצל את הריווח כדי לחדור ולהוציא לזריקות לשלוש.
    מאמן אמר משהו פשוט זה לא מעניין. לנסות לדחוף את לילארד לעשות את שביל אורגון הפוך, זה כבר חדשות שאנשים מקליקים עליה.
    https://clutchpoints.com/blazers-news-damian-lillard-surely-wont-be-happy-with-chauncey-billups-plan/?fbclid=IwAR1GGQ5rmCzKYWykanFBdQv41LASAbPM90BS7BSk9HJwoG9bUxgrvTBj-9o

            1. חסר אנשים טובים בעולם זה שמצאת תפוז רקוב בחבילה זה אומר שכל החבילה רקובה?

            2. כמו נגיד ברוך רובין?? (יפה לך הפוזה של הצדקן. יום אחד אולי אפילו תהפוך לשמאלן ואולי אפילו לפמיניסט תומך מי טו ר"ל)

            3. אוהו.. קפצה לך התפישה הפוליטית…

            4. מה זאת אומרת קפצה? היא תמיד שם..

            5. אין לך הסכם עם מאנו?…

            6. יפה מאוד. לא ראיתי את זה מגיע. אבל זו סתם עוקצנות טיפוסית לא באמת ויכוח פוליטי

  23. כצפוי – קאוויי חתם על חוזה מקס בקליפרס (4 שנים, שנה 4 אופציית שחקן).
    .
    יש נקודה משמעותית אחת לסיטואציה –
    בגלל שקאוויי היה שחקן חופשי, הקליפרס לא יכולים לקבל חריגת שחקן פצוע עבורו (9.5 מיליון)

  24. עדיין גרין שהוא יהיה אוחסטאר בשינה בליגה (בכיף יכול להיות גם סופרסטא) נפצע, מזל חרא יש ליוסטון

  25. בנוסף לגב גם סאגס נפצע, שמעון למד את כוחותיו של גיא והשתווה לו מרשים מאוד, הוריד שניים במכה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט