כיצד אני רואה את תריסר הראשונים בדראפט / מנחם לס

 

כיצד אני רואה את תריסר הראשונים בדראפט

השעה כבר מאוחרת ועוד נרבה לדבר על הדראפט הזה שבמבט ראשון נראה די בינוני, אבל לעולם אין לדעת. היופי בדראפט הוא שאתה לעולם לא יכול לדעת. תמיד יכול להיות איזה ג'יאניס אנטטוקונמפו או קוואי לינארד, או משנים עברו איזה דניס רודמן.הראשונים ניבחרו בדיוק כפי שחשבנו. הבה וניתן מבט מהיר – מהיר מאד – על תריסר הראשונים.
*
ייתכן שמאז כתיבת הפוסט היו עוד שינויים בקבוצות, אבל לא בשחקנים. השחקנים הם כפי שאני מתאר אותם! אגב, אני מנסה לבחור שחקן שהם מזכירים. כמובן שלא באותה רמה עכשיו, אבל הפוטנציאל בוודאי שם!
*
אז יאללה, לעבודה.

1. זאיון ויליאמסון – ניו אורלינס פליקנס

כמובן שהפתעה לא היתה כאן. בחירתו היתה ידועה כפי בחירתו של לברון. אבל בחירתו שונה מזו של לברון. למה? כי אף פעם לא היה ב-NBA זאיון ויליאמסון כזה. איש לא יודע כיצד הוא יתפתח ויצליח ב-NBA. כל מה דאני יודע הוא שלא ראינו אף פעם אתלט בגופו וגובהו המסוגל לעשות מה שהוא עושה. השמאלי הזה מתעופף לגבהים בלתי אפשריים והטיימינג שלו כה מושלם שהוא גם חוסם מצויין. הפליקנס ניפטרו מהשחקן שהיה אניגמה עבורם – אנטוני דייויס, והם מתחילים עם NEW SLOT. הוא יהיה סופר-סופר סטאר בליגה הזאת. זוהי דעתי ואמונתי, ואני לא אומר זאת כי ביתו היה עד עתה 12 ק"מ מביתי, בעיירה ספרטנבורג השכנה.

השחקן היחיד שאני יכול להשוות אליו הוא צ'ארלס בארקלי.

גם בחירה זאת היתה מובטחת כזרוח השמש מחר. הגריזליז היו חייבים פוינט גארד אחרי הדיל שעשו על מייק קונלי, וג'ה מוראנט הוא הפוינט גארד הטוב והאתלטי ביותר בדראפט. הוא פוינט גארד אקפלוסיבי המנתר לשמיים ומסוגר לקלוע, למסור, ולשמור – אם צריך! היו שביקרו את שמירתו. אני שמעתי את מאמן 'מוריי סטייט' אומר בפרוש שזאת היתה הוראה שלו לחג'ה לוותר על ההגנה ולתת לקבוצה רק התקפה. "כשהוא צריך לשמור, הוא חונק לחלוטין את יריבו". היו שהישוו אותו לטריי יאנג. יש ביניהם מין השווה, אבל אני רואה אותו הרבה יותר דומה לראסל ווסטברוק. הגריזליז מוכנים לבנייה. הוא יהיה הפוינט גארד של הגיג-מן ג'רן ג'קסון שהיה בחמישיית הרוקיס. אני רואה התחלה מאד מעודדת בטנסי.
השחקן שאני מעדיף להשוותו הוא ראסל ווסטברוק.

 

3. RJ בארט – ניו יורק ניקס

כששמו נקרא והיו רק קריאות שמחה ללא שריקות בוז בברקלייס סנטר שבברוקלין, ידעתי שהניקס בחרו נכון. מאז בחירתו של פט יואינג אף בחירה לא היתה ראוייה בעיני אוהדי הניקס. הווינג הזה מאונ' דוק וקנדה הוא הרבה יותר טוב משהוא הראה בדוק. תחת הפיקוח של מייק ששבסקי ותחת הכנפיים של זאיון ויליאמסון אתה לא יכול להראות מה יש לך. אתם יכולים לעשות פנים כמה שתרצו, אבל אני מדבר כאן על שחקן עם סכוי להיות סופר-סטאר. על שחקן שיכול להיות…

פול ג'ורג'.

4. דיאנדרה האנטר – אטלנטה (דרך הפליקנס והלייקרס)

אטלנטה נתנה שלוש בחירות (8, 17, ו-35) כדי להשיג את האנטר. ראשית, הוא אחד השחקנים האינטיליגנטיים ביותר בדראפט. וליויקטוריאן בתיכון. הוא החליט להנידשאר שנה נוספת בוירג'יניה, וזכה לשני דברים: אליפות NCAA ושיפור מדהים בקליעתו. הווינג הזה, 2.00 מ', שיפר את קליעתו ל-43.8%, והוא אחד המגינים הטובים בכל הדראפט בגובהו. הוא יכול לשמור כ=על פוינט גארדס באותה מידה שהוא יכול לשמור על PF.

אני לא יודע אם ניתן לכנותו "קוואי לינארד בטריינינג", אבל ג'יי קראודר הוא בטוח...

5. דריוס גרלנד, קליבלנד קאבס

דריוס גרלנד הוא האח והאחות של כל פיור שוטר צעיר שניבחר בלוטרי של הדראפט בשנים האחרונות. הוא שיחק העונה רק 5 משחקים בוונדרבילט לפני שסבל מפציעת ברך, אבל הוא החלים לחלוטין. הוא היה מין גאון בתיכון, וסיים את הסמסטרים שלמד בוונדרבילט – אחת הטוניברסיטאות הטובות ביותר בדרום – עם ממוצע של A+. השאלה היחידה שישנה לי היא מה תעשה הקאבס איתו וקולין סקסטון? הבנאדם לא רק פיקח: יש לו גם יד זהב. 53.7% במיד-ריינג' ו-47.8 מה-3. בואו אגיד לכם בפשטות: הוא שוטר א-ד-י-ר.

דמיאן לילארד? פחות חודר אבל פיור שוטר טוב יותר.

6. ג'רט קולבר – מינסוטה וולבס (דרך פיניקס סאנס)

מסובך. הוולבס עשו טרייד של בחירתם ה-11 ודריו סאריץ' לפיניקס כדי לקבל את הבחירה שלהם ולזכות בקולבר. קולבר הוא LATE BLOOMER שב-2017 איש לר שמע את שמו ובשנתיים הפך ל'שחקן השנה' של הביג-12. ה-2.00 מ' הזה קלע לטכסס טק העונה 18.5 נק' עם 6.8 ריב', והיה האחראי מס' 1  להגעת טכסס טק עד משחק הגמר נגד וירג'יניה.. אני מת על השחקן הזה.

סטיב סמית' או ריפ המילטון מהעבר. אבן טרנר, או אפילו ג'ימי באטלר מהעכשוויים.

7. קובי ווייט – שיקגו בולס

השחקן הזה מאונ' צפון קרולינה טיפס העונה מאיזו שהיא תחתית לבחירת לוטרי גבוהה וצודקת. הוא אחד השחקנים הסוערים והמלהיבים בכל הדראפט. אחד המוסרים הטובים ביותר, ומגן מעולה. הוא ישגע את כל שיקגו!

בקיצור ולעניין – תאום לדיאדרה פוקס גם בהופעה וגם במשחק. גם ג'מל מוריי WILL DO.

8. ג'קסון הייז – ניו אורלינס פליקנס (מאטלנטה האוקס)

כנראה שמה שדייויד גריפין רוצה הוא פרונט קורט שרק להסתכל עליו קבוצות תעשינה במכנסיים. אז עכשיו יש לו את זאיון, ועוד 7-פוטר שינש לו יד מצויינת תחת הסל (72.8%) והוא חוסם מצויין (2.2 חסימות למשחק).

ווילי קאולי סטיין היא בחירתי לשחקן דומה.

9. רוי האצ'ימורה – וושינגטון ויזרדס

אני לא מאמין שהויזרדס בחרה ב-2.03 היפאני הזה רק בגלל שהיא רצתה שיהיה לה היפני הראשון ב-NBA. הוא יכול להיות אחד ה-STRETCH PF הצעירים הטובים. העונה הוא קלע בזטונזגה 19.7 נק' ב-59.1% דיוק ו-6.9 ריב' למשחק.

רוצים בן זוג פר אקסלנס? טוביאס האריס!

10. קם רדיש – אטלנטה האוקס

 

ההאוקס ממשיכה בדרכה: למלא את הרוסטור בשחקנים צעירים טובים מאד. רדיש הוא הרבה יותר טוב מאשר חושבים, והיו לכך שתי סיבות: 1) זאיון ויליאמסון, ו-2) אר.ג'יי  בארט, שני חברי קבוצתו בדוק. אבל עדיין לדוק 3 שחקני לוטרי! אני מנבגא שהוא יצליח ב-NBA אפילו יותר מאשר הצליח במכללה. יש לו 'אופי אנביאיי', והוא מסוגל לקלוע מכל מקום – מהפרימטר, ועם החדירה המצויינת שלו לסל. קשה מאד להתבלט כשאתה האופצייה השלישית, בשעה שאתה יודע שאתה אחד ה-2.03 מ' המוכשרים ב-NCAA. והוא לבטח אחד המגינים הטובים ביותר מהסמול פורוורדים.

אולי תחייכו בציניות, אבל אני רואה בו מין ג'יימס וורת'י בעתיד.

11. קמרון ג'ונסון – פיניקס סאנס (דרך מינסוטה)

אגיד זאת ישירות לאוהדי פיניקס באתר, שני העורכים עידו גילרי וגיא רוזן: אני מאמין שזאת גניבת הדראפט! הוא אחד המבוגרים בדראפט (בן 23) שלקח לו זמן להגיע לאן שהגיע. הוא אחד השחקנים הפקחים ביותר מכולם, מין 2.06 שחור שמזכיר לי המון את לארי בירד. כמו לארי – אבל שחור בהיר ולא בלונדי – יש לו קליעה מצויינת מה-3 (45.7%). למעשה אני מוכן להצהיר שהוא הקלעי הטוב ביותר מכל נבחרי הדראפט.

אני רואה בו המון דמיון לאנדרה איגודלה!

12. פי.ג'יי וושינגטון – שרלוט הורנטס

פיג'יי היה אחד השחקנים שהשתפר יותר מכולם משנת הפרשמן שלו לשנת הסופומור. הוא שיפר את קליעת ה-3 שלו מ-23.8 עלובים ל42.3% בעונה אחת, והיה הקלע הטוב ביותר של קנטקי העונה.

יש לו את היכולת, נאופי, וה-TENACITY של פאור-פורוורד. מה שאין לו זה SIZE. הוא עשה את אחת הקפיצות הגדולות מכולן בדראפט כי רק לפני כמה שבועות הוא נחשב לבחירת דראפט בין 25 ל-30 ואולי אפילו תחילת הסיבוב השני, וראו מה קרה!

הוא סוס עבודה עם מוסר עבודה.

למי אני משווה אותו? למין ג'ראד דדלי!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

    1. קמרון ג'ונסון בהחלט לא איגואדלה… הקליעה שלו פשוט הרבה יותר טובה משל איגי. הוא שוטר, אולי מיני מיני קליי תומפסון

    1. מפנים מקום בשכר אולי יחתימו את כריס פול 😂😂
      כמה זמן יקח לאייטון לומר i dont wanna be here או שיקהו את כאבו עם חוזה מקס?

  1. אני מנסה לסנגר בראשי על הסאנס, והאמת?
    זה לא קל.
    אבל –
    אני לא יכול לטעון שאני יודע לבחון כישרונות מהקולג' ברמת וודאות (או ברמה כלשהי) שתאפשר לי באמת להעביר ביקורת על הבחירות של הסאנס.
    .
    אולי יש משהו שאפשר להבחין בו, כאשר רואים במי הסאנס בחרו בשנתיים האחרונות –
    בשנה שעברה אלו היו אייטון וברידג'ס.
    אייטון היה הבחירה בעלת הסיכון הנמוך יותר בהשוואה למועמד השני לבחירה מס' 1 בדראפט (לוקה).
    ברידג'ס זה שחקן שהיה ידוע מיום א' מה הוא שווה –
    3&D
    השנה?
    עם הבחירה ה-6 לא היה משהו בטוח. היו הרבה הבטחות, אבל כאלו עם סיכון.
    במי הסאנס בחרו?
    ב-2 שחקנים מבוגרים יחסית עם המון ניסיון בקולג'. כאלו שהתכונות החיוביות שלהם (בראש ובראשונה קליעה) מוכרות.
    .
    לי יש את הרושם שלסרבר נמאס מהג'וש ג'קסונים והדראגן בנדרים. הוא לא רוצה הבטחה, הוא רוצה שחקנים שיכולים לתרום כבר בשנה הראשונה.
    בהתחשב בכך שבוקר נכנס לחלק של החוזה בו הוא מקבל המון כסף, זה הגיוני לרצות להתחיל לשחק, במקום להמשיך לבנות.
    .
    האם זה הימור מוצלח?
    את זה אף אחד לא יודע.
    האם זה הימור נכון?
    את זה, אני אישית, לא יודע (כאמור – לשפוט שחקן על סמך היילייטס והפעמיים שראיתי אותו משחק בפיינל פור, זו בדיחה).
    .
    אבל מהצפייה הקצרה (מאוד) שהספקתי לעשות בשעות האחרונות, אני יכול להבין למה בחרו בג'ונסון ובטיי ג'רום. 2 שחקנים שלא זקוקים לכדור ביד בשביל לתרום. 2 שחקנים שהסבירות הגבוהה היא שהם יצליחו להביא את הקליעה מה-3 גם ל-NBA.
    ג'רום, בתרחיש הפנטזיונרי שכבר הספקתי לבנות בראשי, הוא הקומבו גארד שהיה חסר כל כך לצדו של בוקר –
    שחקן שלא מחפש את ה-ISO (לא פלא. הוא גרוע בזה), אלא להניע כדור (בזה הוא דווקא מצטיין). שחקן עם חכמת משחק שכל כך חסרה לסאנס בעונה שעברה.
    (כמבן שיש את הסיכוי היותר מסביר שנקבל ג'ימר 2.0 . . .)
    .
    כל שנותר לעשות זה להחזיק אצבעות (עבור מי שגם הוא אוהד הסאנס), ולקוות שיש היגיון בשיגעון.
    .
    תודה, מנחם.

    1. מדהים המהירות שאתה עובר לאופטימיות. אני רק לא מצליח להבין למה להעיף את וורן תמורת קאפס ספייס ואז להביא את ביינס.

      1. את זה, אפילו אני לא מצליח להבין. באמת לא היה לוורן כל ערך שהוא???
        גם לא בדד ליין האחרון?
        אני עדיין ממתין לראות את המאסטר פלאן מתממש למול עיניי,
        אבל התחושה שלי שאנחנו צפויים ל-"אריזה 2.0…"

        1. כריס פול זה המאסטר פלאן. סמוך על הבעלים והgm הם לא סתם הגיעו לאיפה שהם

      2. חוץ מזה,
        בשביל להיות פסימי יש את העונה הרגילה (זה מתחיל אחרי שבועיים +, כאשר הסאנס "עולים" לראש טבלת הסיכויים של הלוטרי…)

    2. גיא לדעתי ביינס אחלה של תוספת לספסל לכל קבוצה.
      לא הכל מסתכם במי יעלה בחמישייה.

      הייתי מביא אותו להיט בכיף..

      1. אין שום בעיה עם ביינס. רק הדרך הדרך…
        פשוט ויתרו על הקלף הכי טוב שהיה לנו בשביל כלום. בשביל פחות מכלום.

        1. לא מבין את הטרייד על וורן אבל דווקא עם הבחירה אין לי בעיה….במידה שפיניקס באמת מצליחה להביא רכז איכותי (אם אפשר לא פול בשלב הזה של הקריירה שלו אהמ אהמ..) אז אפשר לבלוע את מה שקרה כאן..

  2. על הדרך, הסאנס החתימו לחוזה של 4 שנים (שנתיים מובטחות) את ג'אלן לקו שלא נבחר בדראפט (בחיים לא שמעתי על הבחור).
    להבנתי, הבחור יודע לייצר היי לייטס. וזהו (בינתיים?)

    1. באיזשהו מקום קיוויתי שדנבר ילכו עליו. יוכל לחלוק רופאים עם אח שלו בזמן שמפנטזים על היום בו יהיה מיני יוקיץ' מהספסל. אבל החליטו בדנבר לשים בול בול על התקוות שלי.

  3. לפי הסקאוט של אי אס פי אנ, השחקן עם האפסייד הגבוהה ביותר יחסית לבחירה שלו הוא בול בול.
    אם הגוף שלו יצליח להחזיק את הכישרון, מדובר בגבוה קלע סטייל פורזינגיס.

  4. דווקא יצא די מעניין הדראפט המשעמם הזה…
    רק לי חסר כאן ג'ה מוראנט??? עצוב לי בשביל קונלי על המהירות שאוהדי ממפיס ישכחו אותו. לא שג'ה בהכרח שחקן טוב יותר (בטח לא בשלב הזה בקריירה), אבל יש לו כריזמה ואישיות שלקונלי לעולם לא יהיו.
    .
    לגבי ג'קסון הייז – הוא עוד לא ממש 7 פוטר, אבל עם ידיים של 7-3 ומבנה גוף שעם מקצה שיפורים יוכל להשלים את ציון מעולה בהגנה

  5. "סטיב סמית' או ריפ המילטון מהעבר. אבן טרנר, או אפילו ג'ימי באטלר מהעכשוויים."
    הצמד מהעבר אלו שני שוטרים לעומת שני החברה מהווה, שלא לדבר שטרנר גם עם מישהו מזיז לו את הסל כדי לעזור לא מצליח לקלוע

  6. אפשר ללמוד המון מהדראפט על הליגה. אם מנתחים נתונים כמו אילו עמדות נבחרו השנה לעומת לפני 5, 10, 15, 20 שנה רואים את השינוי. מעט סנטרים ויותר פוינט גארדים ושחקני פנים אתלטים עם יד טובה מבחוץ.

    עוד דבר שניתן ללמוד זה על קבוצות ספציפיות. למשל ממפיס. לדעתי ההפך ממה שכתבת מנחם, הם נפטרו ממייק קונלי בגלל שהם הלכו להביא בדראפט את ג'ה. הם לא היו צריכים את ג'ה בגלל הטרייד על קונלי אלא להפך, לדעתי. הם הטרידו את קונלי בגלל שידעו שהם מביאים שחקן צעיר לבניית קבוצה מחדש סביבו.

    קאבס- הביאו עוד שוטר אחרי שנה שעברה. כנראה שהדמיון לפורטלנד ולצמד השוטרים שם עושה את שלו. בניית קבוצה עם שני קלעים במזרח יכולה לעשות אפילו יותר ממה שפורטלנד עשתה במערב העונה.

    תודה מנחם

    1. דווקא הפלקינס המנצחים הגדולים בגלל שיש להם את ציון.
      וגם הסלטיקס בחרו מצוין ביחס לבחירות שהיו להם.

  7. תודה דוק.
    כל מה שראיתי במכללות היה החצי גמר של טקסס טק והגמר.
    קולבר – בלוף.
    שחקן טיפש בלי קליעה.
    סוג של דפרוזן בגרסת ה'בלי חצי מרחק'.

  8. לא יודע מנחם איך הגדרת את הדראפט הזה כמלא כוכבים יש את זאיון שהוא כוכב על, מוראנט שהפוטנציאל אדיר ויכול להיות בקלות בלוף ואמר גי בארט שמזכיר לי את דרוזן כל השאר חלשים מאוד נראים כרגע.

  9. מישהו יכול להסביר לי כמה כסף הטרייד של סולומון חסך לפליקנס? משום מה זה לא הוזכר פה בכלל אבל על הדרך הפליקנס נפטרו מהחוזה המזעזע של סולומון. טרייד מצויין לפליקנס.

    1. זו נקודה חשובה בערך 11-12 מיליון בחשבון גס.
      זה אומר שאם קצת. מאמץ הפליקנס גם יוכלו למשוך שחקן מקס…
      גריפין לא מבזבז שנייה.

  10. תודה מנחם. שכחת את ג'ה במקום השני.

    הדראפט האמיתי:
    1. ללא מתחרים – בול בול בחליפת העכביש-פאייטים.
    2. גארלנד בקימונו אלגנטי (לא צוחק).
    3. אר ג'יי היפה בורוד בארט.
    4. טיילר טאפט מהאייטיז חסר רק שפריץ הירו.

    אגב, לאחר שנים צפיתי היום בקצת כדורגל נשים. איך שהרמה השתפרה! מומלץ מאוד לצפייה.

  11. בחירות 5 8 11 נשמעות המענינות ביותר.
    הנבא לאט לאט מש משת יותר ויותר בחוכמת השחקנים.
    ההצלחה של גולדן סטייט וטורו טו הן הדוגמאות הטובות ביותר .

  12. הורפורד עם קיירי בברוקלין????
    שמועה שאל בדרך לשם….
    האם קיבל באופן לא חוקי הצעה מתחת לשולחן ואחרי שהיה במשא ומתן עם איינג הוא החליט לצאת מהחוזה?
    מעניין

  13. הגעתי מאוחר, אז נשים גם כאן:

    הנה השני סנט שלי:
    .
    שלוש קבוצות עם דראפט מוצלח:
    .
    1. ניו-אורלינס. אין כאן הרבה מה להוסיף מעבר לזאיון (למרות שלא מת על הבחירה של הייז ולא מכיר מספיק את הברזילאי במקום ה-35. אלכסנדר-ווקר ב-17 נראה סביר). באופן כללי, גריפין בונה שם קבוצה מעניינת וקיבל תמורה מקסימלית על דייויס בהתחשב בנתונים הידועים (שדייויס יעזוב בלי תמורה תוך שנה).
    .
    2. ממפיס. הבחירה במוראנט הייתה צפוייה, אבל מוצלחת בכל זאת. יחד עם הבחירה בקלארק ב-21, יש כאן דראפט מושלם. בעיני המנצחים הגדולים של הערב.
    .
    3. דנבר. הנאגטס לא צריכים יותר מדי מעבר לגדילה נוספת של הגרעין הצעיר שלהם. לפני הדראפט הבעתי הרבה ספקות לגבי בול והעתיד שלו ב-נבא. עדיין יש לי את אלו, אבל מגיע שלב שבו בחירה כזו הופכת מסיכון לסיכוי, ואמצע הסיבוב השני זה בדיוק זה. אם הוא באסט, דנבר לא הפסידו כלום. אם במקרה כן ייצא ממנו איזה מיני-פורזינגיס (לא סביר, אבל כן אפשרי), זו זכייה גדולה.
    .
    שלוש עם דראפט פחות טוב:
    .
    1. פיניקס. אוקיי, זה קל ומדובר פה על פחות מ"לא טוב". כבר כשוויתרו על קלבר ב-6 בשביל ה-11 ושנה של סאריץ' חשבתי שזו לא החלטה טובה (אוהב את קלבר). אבל חשבתי שאולי עשו את זה כדי ללכת על קלארק, שיכול להתאים יפה ליד אייטון. אבל לבחור את ג'ונסון בן ה-24 עוד מעט (אשכרה יותר מבוגר מבוקר), המוגבל מאוד הגנתית והתקפית (לא ממש יכול להוריד כדור לרצפה ואתלט מוגבל)? למה? כן הוא שחקן נחמד וקלעי טוב. אבל אם כבר רציתם לבחור בו, למה לא לרדת עוד לאיזור ה-20 ומשהו ולקבל עוד בחירה על הדרך? הרי אף אחד לא היה חוטף להם אותו. קבוצה עם סקאוטינג מינימלי, בלי ניסיון ניהולי או כיוון ברור. מאוד מאכזבים. או שאולי כבר לא. ממש חבל לי. יש לי פינה חמה בלב לפיניקס מימי נאש העליזים. לא ממש אוהד של אף אחת, אבל הם הקבוצה שלי בליגה הזו, יחד עם בוסטון. דווקא את הבחירה של ג'רום ב-24 אני יותר מחבב (מבחינת השחקן, וגם ההתאמה ליד בוקר, למרות שההגנה בקו האחורי עם שניהם לא תהיה משהו)
    .
    2. קליבלנד. לא דעה פופולרית במיוחד, אבל אני חושב שגארלנד מוכשר אבל רחוק מאיזה לילארד. בנוסף, ההתאמה שלו ליד סקסטון לא טובה. שניהם חורים הגנתיים וביחד ההגנה של קליבלנד (מה זה?), שהייתה מהגרועות בליגה כבר בשנה שעברה לא השתפרה ואולי אפילו הלכה אחורה. ווינדלר בחירה סולידית, אבל לא בטוח איך ישתלב ב-נבא (שיחק בקולג' חלש ולא בדיוק הבריק מול תחרות ברמה גבוהה). לגבי פורטר ג'וניור, הוא נראה כמו מקרה ראש–ג'יי אר סמית' נראה כמו השוואה מעניינת–עם פוטנציאל להצליח במידה מסויימת. משהו כמו סמית'. אבל (1) לא ברור לי איך הוא מתאים ליד גארלנד וסקסטון, ו-(2) אם כל כך רצו אותו, למה לא בחרו אותו במקום ווינדלר, שסביר מאוד להניח היה נשאר בסיבוב השני והיה אפשר לקבל אותו במחיר הרבה פחות גבוה (הם נתנו על פורטר 4 בחירות סיבוב שני (!) ו-5 מיליון). בקיצור, אף אחד מהמהלכים שלהם לא ממש נראה לי.
    .
    3. אורלנדו. דווקא אוהב את אוקקה ומה שהוא מביא (שחקן חכם, מוכשר ולוחם). אבל הוא יושב על העמדה של גורדון ואייזק, אז לא ברור מה היה דחוף להם לבחור עוד קומבו פורוורד עם נטייה לפאוור (שגם לא ישחק בשנה הקרובה). היו שחקנים מתאימים יותר על הלוח לדעתי. אבל אולי יש להם תכניות לטריידים שישנו את התמונה.

      1. כתבתי אתמול שאני מסכים עם זיו — מציאה בסיבוב השני. אז הוא בסוף לא נבחר בכלל. בהחלט מפתיע. מבחנתי הוא לא יותר הימור מבול בול. בשני המקרים חשש גדול לפציעות חוזרות. אבל אם הם בריאים, לפורטר יש לדעתי יותר סיכוי להישאר על המגרש בגלל הפוטנציאל ההגנתי. יכול להיות שהוא רמז לקבוצות לא לבחור בו (זה קורה לא פעם בחצי השני של הסיבוב השני) כדי להשאיר יותר אופציות פתוחות. הקבוצה שתחתים אותו על חוזה דו צדדי תרוויח בגדול, לפחות מבחינת פוטנציאל.

  14. תודה מנחם על הסקירה היפה. כל הדאפט הבן שלי צועק בול בול לסלטיקס וכמובן שאיינג' לא לוקח סיכונים, אלא שעכשיו קראתי שטאקו פול Fall חתם בסלטיקס. נראה מה ייצא ממנו אבל אני רואה פוטנציאל "גבוה" (כמו שאומרים אי אפשר ללמד אף אחד להיות 2.28 מטר).

  15. תודה מנחם,מקווה שגארט קולבר יפתיע אותי,אין לי הרבה אמונה בו אבל מקווה לטוב.

    בנושא אחר,וורן על הנייר סמול פורוורד כל הקריירה,אבל שנכנסים לplay by play של העונה 99% מהזמן הוא שיחק בעמדה 4.

    אפשר אז להגדיר אותו גם כ4 באופן רשמי?כי אם כן אני רואה את אינדיאנה מנסה להשאיר גם את בויאן בסביבות ה12-15 מיליון,בהנחה והיא לא מצליחה להביא איזה מיני סטאר בכסף שנותר לה.(על פי ספורטאק 30 מיליון אחרי וויתורים על הפרי אייגנטס,מלבד גוגה)

  16. זאיון לא שחקן.
    לא מסוגל להוביל קבוצה בפליי אופ גם אם יכוונו עליו אקדח.
    ייכנס להיי לייטס של העונה הרגילה אבל לא יותר מזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט