חם מהתנור: לוקה חותם על הארכת חוזה מקסימלית

חם מהתנור: לוקה חותם על הארכת חוזה מקסימלית

לוקה דונצ'יץ', הפלא הסלובני, הגיע לסיכום עם קבוצתו, הדאלאס מאבריקס, על הארכת חוזה מקסימלית בסך 207 מיליון דולר ל-5 שנים.
בכך לוקה מצטרף לחברו לדראפט, טרה יאנג, שגם כן קיבל הארכת חוזה מקסימלית.

לאחר מכן פורסמה הצהרתו של לוקה:
"חלום התגשם היום. משחק הכדורסל נתן לי כל כך הרבה ולקח אותי לכל כך הרבה מקומות מדהימים. אני מרגיש עניו ונרגש להישאר בדאלאס כחלק מאגון המאבריקס ומאריך את התמיכה של האוהדים שלי".

עם החתימה, שתתרחש ביום שלישי, לוקה יהיה השחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה של הליגה שחותם על חוזה בשווי של מעל ל-200 מיליון דולר.

* אלפריד פייטון, גארד הניקס בעונה שעברה, הגיע לסיכום לעונה אחת על חוזה מינימום עם הפיינליסטית, פיניקס סאנס.

* פרנק ג'קסון, שהיה שחקן חופשי מוגבל, ממשיך בדטרויט פיסטונס עבור חוזה דו-שנתי.

* סי ג'י מקולום, גארד הבלייזרס, נבחר להיות נשיא איגוד שחקני ה-NBA. מקולום יחליף את רכז הסאנס, כריס פול, שכיהן בתפקיד בשמונה השנים האחרונות. מקולום יחל כהונה של כ-4 שנים כנשיא ה-NBPA.

* שמועות טריידים:
פורוורד הראפטורס, פסקל סיאקם, נמצא על המדף. נשיא הראפטורס, מסאיי יוג'ירי, מקשיב להצעות בנוגע לכוכב הקבוצה. בין הרודפות אחרי הפורוורד המוכשר נמצאות הווריורס, הקליפרס והקינגס.
סקרמנטו קינגס, עפ"י הדיווחים, מביעה עניין גם ברכז הסיקסרס בן סימונס, אשר יחסיו עם הקבוצה עלו על שרטון לאחר הפלייאוף האחרון, ולפי הדיווחים הקבוצה מצליחה ליצור עמו קשר רק דרך סוכנו, ריץ' פול.

* אלנה דלה-דון, שחקנית הוושינגטון מיסטיקס, מספרת כי ראסל ווסטברוק (ששיחק בעונה החולפת בוויזארדס) היה אחד מאלו שעזרו לה מאוד בזמן שניסתה להשתקם מהפציעה שחוותה.
לפי דבריה הוא היה מופיע באולם, מעודד אותה, ותומך בה במהלך השיקום.

* סטף קארי והאולימפיאדה בפריז 2024: "הוא הקלעי הכי טוב אי פעם", סטיב קר, מאמן הווריורס ועוזר המאמן של פופוביץ' בנבחרת ארה"ב, אמר למארק סטיין, והוסיף, "סטף לחלוטין יכול לשחק בנבחרת האולימפית בעוד שלוש שנים מעכשיו".
יש לציין כי קארי יהיה בן 36 בזמן האולימפיאדה הבאה.

* עפ"י דיוויד אלדריג', ספנסר דינווידי אמר כי הוא נרגש להגיע לוושינגטון, גם בגלל התמיכה של טומי שפרד, הג'נרל מננ'ר של הוויזארדס, במהלך תהליך הגיוס, וגם בגלל ההזדמנות "להוביל יחדיו" את הוויזארדס עם בראדלי ביל. "לפעמים, אתה רק רוצה שיאהבו אותך", הוא אמר.
אחד הסעיפים בחוזה החדש של דינווידי הוא בונוס של 1 דולר במקרה של זכייה בתואר.

* פיב"א פרסמה אתמול את חמישיות הטורניר האולימפי בכדורסל של הגברים והנשים:
גברים: קווין דוראנט (ארה"ב, ה-MVP של הטורניר), רודי גובר (צרפת), פאטי מילס (אוסטרליה), לוקה דונצ'יץ' (סלובניה), ריקי רוביו (ספרד).
נשים: בריאנה סטיוארט (ארה"ב, ה-MVP של הטורניר), רוי מקידה (יפן), אמה מסמן (בלגיה), אז'ה וילסון (ארה"ב), סנדרין גרודה (צרפת).

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
367 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
The Ljos of the Rings
10/08/2021 2:27:43

מודה – היו רגעים קשים. זה סיפור עם טוויסטים, הפתעות של הרגע האחרון, רד הרינגים, בליינד סייד שאפל ברייד. יקחו לי שנים מהחיים לספר אותו. אבל בסוף לוקה חתם על החוזה בדאלאס להפתעת כולם.
.
אם במקרה אחד מהקוראים הוא חבר ביחידה מובחרת בצבא ישראל והוא מחפש שיטות עינויים חדשות – שלא יסתכל הרבה מעבר לליגת הקיץ. וגם שלא יסתכל יותר מדי, אין ביטוח על הנזק שיגרם. אבל לפעמים אפשר למצוא שם רגעים של… נקרא לזה פסודו-אושר: https://twitter.com/shaqtin/status/1424821278213611521
.
תיקון קל: הבונוס בחוזה של דינווידי עבור אליפות הוא על סך 1 דולר בלבד.

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 5:54:46

גדול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באמת אירוע הזוי, לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי.

NFS
NFS
10/08/2021 8:05:54

באמת לא היה ברור אם לוקה יחתום על החוזה, עד ששלחו את היועץ המיוחד אייג'נט דירק נוביצקי לסלובניה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NFS

פחדו דלא יחתום בפסז

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2021 2:59:45

יחסיו של בן סימונס עם הקבוצה הם פשוטים , שני הצדדים רוצים טרייד כל אחד וסיבותיו.
אבל שני הצדדים יודעים שלא יתנו את בן סימונס על באדי הילד או מקולום, זה לא הגיוני וזה לא יקרה .
הטרייד יהיה 3 קבוצות משהו כזה:
פילי : לילארד
גולדן סטייט: סימונס
פורטלנד : וויגינס, שניים מהצעירים של גולדן ושניים מהצעירים של פילי בתוספת 2 בחירות דראפט מפילי .

יכול להיות שהטרייד יורחב כדי שדריימונד גרין ילך לקבוצה אחרת או אפילו לפילי תמורת טוביאס האריס

ברוך רובין
10/08/2021 4:00:39
הגב ל  trusttheprocess

אתה מחזיק יותר מדי מהזבל האוסטרלי, אתה חי בסרט עם פורטלנד יסכימו לטרייד הזה, או גולדן סטייט.
.
מה קרה עם הדביל של ניו אורלינס

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2021 4:17:03

אני בטוח שלילארד ישמח מאד השנה לחזק עם החיזוק המשמעותי של קודי זלר , לסיים מקום 8 במערב ולעוף בסיבוב הראשון.
לילארד יכריח את פורטלנד לעשות עליו טרייד

BoJack39
BoJack39
10/08/2021 4:35:46
הגב ל  trusttheprocess

את שמעת את לילארד מוציא פעם רמיזה על טרייד? הוא בנתיים עושה שיימינג לכל מי שמעיז לעשות לו פוטושופ במדים של קבוצה אחרת ו/או לצייץ או לרמוז על משהו בכיוון של עזיבה של פורטלנד. למרות שאני כמוך חושב שהוא היה צריך להתחפף משם ממזמן.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2021 4:44:20
הגב ל  BoJack39

לילארד כבר אמר בראיון הסיום של האולימפיאדה שהוא לא ראה שיפור ממשי בפורטלנד והם תקועים בלי הרבה אופציות.
לילארד לא יעשה הארדן. הוא יבקש אן כבר ביקש טרייד בשקט כדי לא לדפוק את פורטלנד .
וברגע שזה קורה אין הרבה אופציות לקבוצה שתיקח אותו, תיתן תמורה לפורטלנד בלי לגמור את הסגל ועדיין להיות קונטנדרית אמיתית

ברוך רובין
10/08/2021 5:06:43
הגב ל  trusttheprocess

יש לו 3 שנים בחוזה, בן סימונס הוא חוזה שלילי פילי יצטרכו להביא במינימום החלפת בחירות לשנים הקרובות בשביל שדבר כזה יקרה, תזכור הלברג על פילי לאמביד יש שניים בחוזה הוא רוצה אליפות וכבר מעך את האוסטרלי בראיון

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2021 5:37:48
הגב ל  trusttheprocess

אמביד לא קשור, הוא יחתום על סופרמקס ברגע שיתאפשר.
פורטלנד יקבלו קבוצה באותה רנה אחרי הטרייד על לילארד בתוספת בחירות דראפט וכמה שחקנים צעירים שאולי לא יהיו לילארד אבל יכולים להיות ברמה גבוהה .
לילארד נתן הרבה זמן וסבלנות לפורטלנד ברגע שהוא רוצה טרייד הם יתנו לו

onetwo3
10/08/2021 7:55:17

ברוך, השפה שלך מתחת לכל ביקורת

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  onetwo3

מה אתה באקדמיה ללשון? אנחנו בהופס

TheMike
TheMike
10/08/2021 22:45:45

מי זה השביל מניו אורלינס, רק כדי שאכנס ללופ..?, ואני מסכים שבן סימונס לא התפתח עשרה אחוז מאז שנכנס לליגה. אוברייטד

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 5:46:05
הגב ל  trusttheprocess

שמע אתה חי בסרט. אי אפשר מצד אחד לרצות לעשות טרייד על שחקן שמקבל מקס ואז לרצות לקבל עליו שחקן ברמה של דיים. עם כל הכבוד סימונס עוד לפני הפלייאוף האחרון היה אולסטאר גבולי. אחרי הפלייאוף האחרון המניה שלו ברצפה ויש לומר שבצדק. הסיבה היחידה שאני רואה שקבוצות מוכנות לקחת אותו זה המחשבה שהסיקסרס ארגון כל כך גרוע שהם לא הצליחו להפיק ממנו כלום. אם אתה מצפה לחבילה שהיא הרבה יותר מבאדי הילד, נניח שחקן שהוא מוגדר כפרצ'יינז סטייל פוקס אז בהצלחה עם זה כי גם בעונה הבאה סימונס יהיה בסיקסרס רק שעכשיו הוא לא מוכן לדבר שם עם אף אחד

הבן הממזר של דנילו גלינארי

פילי לא יתנו אותו על באדי הילד. אתה צריך להבין פילי יכולים לייבש את סימונס 4 שנים על הספסל ולגמור לו את הקריירה אם ימשיך לעשות בעיות (דווקא נראה לי שסימונס,ישמח לא לשחק כדורסל ולקבל כסף). הם ירקחו טרייד עם עוד דברים. הם רוצים מאד את דיים ודיים רוצה החוצה מפורטלנד (עזוב מה הוא אומר זה סתם לתקשורת, הקבוצה גם לא עשתה שום חיזוק).
לא בטוח שיצליחו אבל הם לא יוותרו כל עוד דיים יוריד אותם מזה.
הם לא יביאו את סימונס על שחקן בינוני.
והיי אם אין ברירה הדיפולט יהיה ברוגדון ובחירה על סימונס.
אל תשכח שסימונס היה ככה בכל פלייאוף ששיחק זה לא משהו חדש רק שהתעלמו ושכחו את זה.
יעשו קצת סולחה ינפח מספרים קצת על הקאבס או המגיק ואז הערך יהיה גבוה ומישהו יקח אותו.
לפילי אין מה למהר יותר מידי כרגע
היי ותהיה אופטימי סימונס בטח מתאמן על הגאמפ שלו (מתאמן כמוני 😎)

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 6:00:10

כן לייבש אותו על הספסל. גאוני. מלא FA ירצו לחתום שם עם יחס כזה. ובהצלחה עם המחשבה שכולם מטמטמים חוץ ממך. תן לי סיבה אחת שקבוצות ירצו לקחת את סימונס על השטויות שאתה כל הזמן מציע.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יש מלא קבוצות מפגרות אתה באמת צריך סיבה?. אל תשכח סימונס הוא טופ 16 בליגה אולסטאר אול נבא או דיפנסיב צעיר מהיר נמרץ מי לא ירצה נכס כזה אז נתן כמה משחקים רעים אז מה כולם נותנים.
קצת אימונים והכל מדתפר אפילו תשאל את גיא ודה שוט פילי בכלל הרסו אותו קבוצה אחרת תפיק ממנו אליפות.
נראה לי אתה קצת לא מחובר למציאות אם אתה חושב שפילי יתנו את סימונס על באדי הילד או משהו כזה הם כבר אמרו לא לברוגדון ובחירה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2021 6:15:12

אני עדיין מחכה שמישהו יתן לי טרייד הגיוני שגם יתן לפורטלנד תמורה וישלח את לילארד לקונטנדרית עם סיכוי אמיתי לאליפות
לפילי יש את החבילה הכי טובה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

פורטלנד יקבלו על דיים 4 בחירות וזבל כמו שיוסטון נתנו על הארדן.

פילי צריכה לתת 4 בחירות עם 2 החלפות וסימונס או להוריד בחירה עם החלפה ומקסי במקום זהו.
חי בסרט מי שחושב שפורטלנד יקבלו סטאר על דמיאן אף אחד לא יתן עליו סטאר צעיר כמו לוקה ולאף קבוצה שהוא הופך לקונטנדרית אין גם סטאר בינוני לתת. אז חיים בסרט אלו שחושבים שפורטלנד יקבלו עליו סטאר או פוטנציאל סטאר מפלצתי.
מה שכן בחירות דראפט הם יכולים למקסם עליו שזה יהיה הכיוון שלהם ושנה אחרת יעשו טרייד על סי גיי.

ברוך רובין
10/08/2021 6:45:37

בדיוק מה שיעשו שמעון בטוח לא יקחו את החבילה המגוכחת של שני בחירות דראפט, מה שקיבלו על הארדן.

Avner
Avner
10/08/2021 16:37:45

pg13
(לטראסט 2.2.1.1.1.1)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
10/08/2021 10:42:46
הגב ל  trusttheprocess

אני אגיד את זה ככה – מקולום על סימונס זה באמת טרייד לא הוגן. לפורטלנד. סימונס הוא הדקייס ועם סיכוי לא רע ללכת לשומקום. וגם אם הוא משחק בלי טראומות/בעיות הוא עדיין גארד שאפשר לקחת ממנו מטר וחצי. איזה gm נורמאלי ייתן עליו כוכב אמיתי? ועוד לילארד?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

סימונס זה רק להשוואת שכר. מדובר על בחירות דראפט בעיקר

Jonathan
10/08/2021 16:49:25
הגב ל  trusttheprocess

אחלה הטרלה.
לא הייתי נותן את ויגינס לבד תמורת סימונס.
ואם זה המחיר שפורטלנד רוצה עבור לילארד… אנחנו יכולים פשוט להביא אותו אלינו. מה אנחנו צריכים את פילי?

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 5:33:27

המאבס הולכים להצטער על ההחתמה המוגז…. סתם סתם. עכשיו רק איכשהו להחליף את זינגר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שמדברים על חוזה לא סחיר מדברים על פורזי (פרסטי יכול כבר עכשיו לעשות טובה תמורת בחירת דראפט😎*) כי בניגוד לשחקנים אחרים הוא גם לא מועיל לקבוצות ולא טוב בכדורסל ולא מוכר כרטיסים.
הדבר החיובי ככל שינקפו השנים החוזה יהפוך להיות סחיר יותר במיוחד שנה לפני תום חוזהו😎

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לוקה – לפעמים זה פשוט. שמח בשמחתו. מפלס הלחץ בדאלאס ירד קצת, אבל לא להתבלבל – אין להם המון זמן.
.
סטף – מסכים עם קר, אין סיבה שלא ישחק באולימפיאדה הבאה, אם יהיה בריא. יהיה כיף לראות.
.
ספנסר – יש לו איזה קטע עם פיננסים לבחור, דווקא מוסיף צבע.
.
סיאקאם – בסוף עוד ימצא את עצמו אצלנו… רק זה חסר לי… לא יודע אם למישהו יש מה לעשות איתו. יש גבול למספר השחקנים שסקרמנטו יכולה לקלוט…. אבל אפשר לחשוב על טריידים שכוללים את כל הלא מרוצים/לא מרוצים מהם – זינגר, סיאקאם, וסימונס – נניח סיאקאם לדאלאס, זינגר לפילי, סימונס לטורונטו. דאלאס מוסיפים בחירות לטורונטו, ומקבלים את השחקן היותר מועיל בשלישיה. פילי מחליפים טרנטה בטרנטה אחרת, ומקווים שזה יעזור.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2021 6:12:03

אני שמח לראות שגם אתה עשית מסימונס השחקן כי גרוע בליגה

לסימונס יש ערך הרבה יותר גבוה מסיאקם והפצוע המהלך פורזינגיס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  trusttheprocess

אני באמת לא בטוח שזה נכון, כמו שגיא כתב – לא בטוח שישכחו לו כל כך מהר את הפלייאוף האחרון והחשש לזרוק.
.
בכל מקרה, בוא נרחיב את מעגל הלא מרוצים ונראה אם זה עוזר במשהו – אינגראם למשל. אם ציון צריך צבע פנוי, וגם שמישהו אחר יהיה העוגן בצבע בהגנה, אז אולי זינגר הוא אופציה לא רעה בכלל? אז נשים את זינגר בניו אורלינס. לדעתי סיאקאם מתאים בדאלאס יותר מאינגראם, אז נעביר את סיאקאם לדאלאס ואת אינגראם לטורונטו. עכשיו השאלה האם לטורונטו יש סיבה להעדיף את סימונס על אינגראם אצלם. לא בטוח שיש כזו, אבל נניח שאינגראם מראה להם את הפטור הרפואי שלו מהטירונות שאומר שהוא רגיש לקור באופן קיצוני, ואלרגי לנייר שממנו עושים את הדולר הקנדי. אז אינגראם לפילי וסימונס לטורונטו. פערי הערך בכל האינטראקציות מקוזזים על יד בחירות מכאן לשם, בגדול – דאלאס ופילי משלמות, ניו אורלינס וטורונטו מקבלות. פרסטי מקבל בחירת סיבוב שני כי העלה את הרעיון, מוסיף זר פרחים ושולח אותה לפופ כמחווה על הזכייה באולימפיאדה. כולם מרוצים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
10/08/2021 10:45:09
הגב ל  trusttheprocess

סימונס פחות טוב מסיאקם. זה אפילו לא כוחות. מילא מקולום, הוא לא עושה הגנה. אבל סיאקם?

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 6:14:20

אחד הרעיונות היותר טובים שהיו בהופס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחחח זינגר לפילי עלאק אבל מוכן לון וליט וסיאקם על סימונס בכיף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ואתה לא לבד! גם פילי מוכנים לזה 😉

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 8:22:42

עדיף לכם מסימונס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בתחום אחר גיילן סאגס הביא ניגוב על הלוחמים בליגת הקיץ ב28 דק
https://youtu.be/db4viHmnvOY

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 8:17:10

כ"כ הרבה יותר טוב מקאנינגהאם

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הראפס הולכים להיות הקינגס של דראפט 18 בדראפט הזה החלטה נוראית שלהם לוותר עליו כבר עכשיו יכלו להיות כוח משמעותי איתו ועם ון וליט וסיאקם. שטות שלא מתאים להם.
הוא ממש מזכיר לי את דמיאן יש לו גם את זריקת הטוסיק לאחור של דיים עכשיו לעבור השתלמות בפלופינג😎.

מחר הוא מולצגיילן גרין נראה לי עניין אש. גרין גם מפלץ

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אגב,לא הבנתי מה קוויקלי מקסי וביין עושים בליגת הקיץ 😂😂😂 בחייאת הם כבר ניגבו בליגה לא חבל לעייף אותם.
תיבס,שוחק אותם אפילו בקיץ 😁

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 7:42:26

מתחיל הכי דקות שאפשר ולאט לאט מגביר את הקצב…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גולדן החתימו את האיש והאגדה האיש של פאני סטאף כריס ציוזה!

NFS
NFS
10/08/2021 8:11:50

איך הוא האיש שלי אם אין לי מושג מי זה??

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 8:14:38
הגב ל  NFS

תרומת זרע?

NFS
NFS
10/08/2021 8:17:12

תלוי אם יקבל חוזה מובטח

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NFS

אתה כל הזמן היית מזכיר אותו שהוא עולה לשחק לא? ייתכן שאני מתבלבל וזה מישהו אחר?
כמובן היית מסתלבט עליו

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
10/08/2021 10:47:21

האיש שלי זה כריס צ'יוזה, היישר מליגת הקיץ של ברוקלין בשנה שעברה (מה שעבור קבוצות אחרות כונה בשם הבועה).

הבן הממזר של דנילו גלינארי

סלח לי אבו פאני כי חטאתי זה לא אתה זה הסכין.
סכין עכשיו הוא עם דריי בלוחמים 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אלפריד פייטון לוקח את התספורת שלו לפיניקס.

עידו גילרי
10/08/2021 7:39:17

חחח, אתה לא מעודכן…
הוא כבר מזמן על תספורת חוזה מינימום.

BoJack39
BoJack39
10/08/2021 7:04:47
הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

😂😂😂😂

Tamir
Tamir
10/08/2021 9:05:38
הגב ל  BoJack39

עכשיו אני מבין לאן דניס צ'רקוב נעלם

אור
אור
10/08/2021 10:57:47
הגב ל  Tamir

🙂

דה שוט
10/08/2021 7:30:42

תודה על העדכון.
1. האם טריי ולוקה מקבלים את אותו חוזה? לוקה היה ROY יש לזה משמעות בחוזה החדש?
2. אני עם טראסט לגבי סימונס – פילי יקבלו עליו כוכב גדול בטרייד, ובצדק. לא שווה להם להטריד אותו בפחות.

ברוך רובין
10/08/2021 7:33:49
הגב ל  דה שוט

דה שוט השארתי לך מפתח של החדר כביסה, תחזיר אותו שתסיים את הסיבובים במכונה… סימונס זה פח אשפה וכולם יודעים את זה הרי כתבתי מה יקרה לפני שנתיים https://hoops.co.il/?p=164568, החלק הכי חשוב במניות זה טיימינג ולצערי פילי כל פעם מוכרת תרמית פונזי שהיא ברצפה

ברוך רובין
10/08/2021 7:57:08

אם לסבתא היו גלגלים, לאוסטרלי אין קליעה ולא תהיה לו אם קארוסו היה אתלט על גם הוא היה שווה מקס, צריך להתייחס למה שקורה עכשיו ולא להניח מצב היפותטי.
.
האם שחקן שהוא לא אתלט על אלא אתלט טוב, ללא קליעה או יכולת זריקה בעמדת הרכז שווה מקס? התשובה היא ממש לא!!! טריפל דאבל מול ברוקלין ושארלוט בעונה הסדירה גם לונזו איר בול יכול לעשות, בפלייאוף מול הגנות אמיתיות הוא לא קיים.
.
אפס יכולת התקפית במשחק עומד, 0 יכולת בלי כדור, חושב שהוא סטאר ואפאתי לחלוטין, החוזה שלו זה תעודת הפטירה של פילי!!!

תגובה מלפני שנתיים, בכללי פילי המטומטים לא הקשיבו למילה אחת שלי וזה היה צפוי כשמש, לבעוט את האוסטרלי שערך גבוה ובטח לא לתת לו מקס לא לגעת בגופה של הורפורד לקחת את פורטר בדראפט, והמטומטים האלה שבהנהלה מקבלים מליונים

ברוך רובין
10/08/2021 7:58:20

גילרי אז הייתי עושה יותר טוב מGM בפילי? זוכר את הדיון שלנו על המטומטים בפרונט אופיס ?

עידו גילרי
10/08/2021 8:04:24

לא. אתה היית מחריב כל מועדון שהיית נוגע בו.

עידו גילרי
10/08/2021 8:05:09

ואתה יודע למה?
כי פשוט אין לך מושג.
לצעוק זבל דביל אידיוט ומכונת כביסה לא עובד מחוץ להופס.

ברוך רובין
10/08/2021 8:09:44

איך יש הוכחות מ3 שנים קודם שאני אומר לפילי מה במדויק לעשות, ומה יקרה בגלל הדרך שהם בחרו בה? פילי היו מגיעים הרבה יותר רחוק איתי וזה רשום שחור על גבי לבן במרשתת, משמע אומר שהייתי עושה עבודה יותר טובה מGM של פילי…

עידו גילרי
10/08/2021 8:12:07

להגיד היו מגיעים הרבה יותר רחוק כל אחד יכול.

עידו גילרי
10/08/2021 8:13:23

ואם נתחיל לספור את השטויות שרשמת שחור על גבי לבן במרשתת לא ישאר מקום בנפח האחסון של האתר.

עידו גילרי
10/08/2021 8:14:35

תמשיך לדפוק על החזה ולצעוק ניגבתי ניגבתי מכבסה מכבסה.

ברוך רובין
10/08/2021 8:16:16

אוי אתה מצחיק אתה לא מסוגל להגיד טעיתי, יש הוכחות 3 שנים באתר שאני אומר להם לא לגעת בגופה של הורפורד להטריד את סימונס שערך בשמיים (והיו פה כמה דבילים שהציעו את לילארד) לקחת את מייקל פורטר בדראפט, פילי היו מגיעים רחוק יותר. משמע הייתי עושה עבודה יותר טובה מgm, מה שיפה במכונת הכביסה שאפשר להיכנס עליה גם אחרי שנתיים ומצחיק אותי הסיבובים שאתה עושה בשביל לא להודות בטעות.

עידו גילרי
10/08/2021 8:22:33

זה שאמרת שדברים נכונים לא אומר שהיית GM טוב יותר. אתה מסרב להבין שזה הרבה מעבר לזה.
אז כן – היית מחרב גם את פילי.

ברוך רובין
10/08/2021 8:34:00

אוי אתה מצחיק, אתה מסכים שהייתי עושה פעולות טובות יותר? שכל מה שרשמתי לגבי פילי נכון… איזה הרבה מעבר לזה מה המטרה של GM? בוא ותסביר לנו…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גילרי ברוך אני לוקח אותו מנגר לפני כל המנגרים בליגה וגם את אשך

עידו גילרי
10/08/2021 10:01:55

תקשיב,
קודם כל: יופי של הימור על פורטר ג'וניור ויופי של קריאה עם הסיטואציה של הורפורד וסימונס.
זה לא הופך אותך אבל ל-GM טוב יותר. צריך עדיין להגיע למשהו במקום. להגיד הייתי מעביר את סימונס בטרייד זה קל. צריך גם לסגור אותו מול מישהו באופן שיפעל לטובתך. אתה בטוח שהיית מרוויח יהלומים תמורתו – אני חושב שהיה לך קשה למקסם את זה. אמרת לא להחתים את הורפורד. מה במקום?
אתה מבין שיש כאן תפקיד מורכב שהוא מעבר ללצעוק לעשות ככה ולא ככה?
גם אני חשבתי שצריך להעביר את טי ג'יי וורן הרבה יותר מוקדם. גם אני חשבתי שצריך לבחור בהליברטון בדראפט (וגם בדנוצ'יץ'). אני לא חושב שהייתי יכול להיות GM זו משימה מורכבת הרבה יותר של הערכת כישרון, התאמה לקבוצה והתאמה לכללי השכר בליגה יחד עם תכנון ארוך טווח.
אתה רוצה להמשיך לדפוק על החזה שלך – תהנה. אני אמשיך ואגיד את זה, אין לך מושג בלנהל קבוצה והיית עושה עבודה גרועה בזה (בעיקר בגלל שיש לך אופי של מהמר).

ברוך רובין
10/08/2021 8:01:30

יש לזכור שGM של פילי זה כמו הרוב בליגה מטומטים שהולכים על בועות הייפ ונותנים חוזים הזויים לשחקני זבל, פה ושם יש GM טוב אבל הנורמה בדיוק כמו המאמנים זה זבל

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 8:18:59

עזוב ברוך זה כמו להילחם במכונות כביסה…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יפ ליגה של קשרים מאמנים פחים וגי אמ פחים יכולים לעבור השתלמות בפיבא תשאלו את פטינו אגדה אמריקאית…

etayle
etayle
10/08/2021 9:58:23

הטעות שלך שאתה חושב שהGM נמדדים לפי טיב הקבוצה שהם מעמידים, ברוב המקומות מדובר באנשים שתפקידים לעשות תעתועים למנהלים שלהם שהם חסרי מושג יותר מהם. ולכן החתמה של בן סימונס על מקס נתפסת להנהלה כצעד מדהים, מקשקש להם על אפקטיבי ודברים כאלה. נראה לך המנהלים שם רואים ומבינים כדורסל?

עידו גילרי
10/08/2021 10:10:10
הגב ל  etayle

הנה עוד אחד שיודע.

ברוך רובין
10/08/2021 8:10:09

גילרי לא בושה להגיד טעיתי

עידו גילרי
10/08/2021 8:15:00

שאלת על עצמך לא עלי.

עידו גילרי
10/08/2021 8:20:39

דברים שאמרתי לגבי פילי – שלא הייתה להם אופציה טובה יותר מלתת לסימונס מקס.
שההחתמה של ההורפורד לא הכי ברורה לי.
אני עדיין עומד מאחוריהם.

עידו גילרי
10/08/2021 8:21:08

בנקודת הזמן ההיא עם סימונס

ברוך רובין
10/08/2021 8:32:14

https://hoops.co.il/?p=158709

שנה לפני, החוזה מקס

עידו גילרי
10/08/2021 10:11:00

איך זה קשור?

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 8:19:23

לא בושה להיות גילארי

דה שוט
10/08/2021 8:02:21

תקנה כובע טעים ברוך, כדאי מחומר קל לעיכול.
בינתיים זרקתי קוביה – יצא 5 😀 כנס עצמאית ל-5 סיב במכבסה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

איזה דיון אדיר זה הכוכב האמיתי שלו זה אשך הרג אותי 😂😂😂😂

מי שחושב שמגיע מקס לסימונס מאחל לו את סימונס 😂😂😂😂 זה משפט אדיר אשך.
והמשפט שיותר טוב מזה האשך שואל אוון טרנר שווה מקס? 😂😂😂😂😂😂😂

טנש היו שם פה 1 כולם בעד המקס שבר כולם נגד המקס ואיזה צחוקים זה לראות את גיישון שמנסה לשכנע אותנו שזה תכף mvp אבל לא מוכן לקבל אותו לסאנס על ברידגס וגונסון 😂😂😂😂

עידו גילרי
10/08/2021 7:38:48
הגב ל  דה שוט

כרגע לא. לוקה עמד בתנאי לחוזה ה רוקי 30% (לא קשור ל-ROY). ליאנג יש סעיף כזה בחוזה ואם ייכנס לאחת מחמישיות העונה או יזכה ב-MVP (או DPOY…) יקבל אותו חוזה בדיוק.

עידו גילרי
10/08/2021 7:41:56

בקיצור הוא יגיע לעונה הקרובה עם הרבה מוטיבציה

דה שוט
10/08/2021 7:59:35

תודה 👍

דה שוט
10/08/2021 8:45:37
הגב ל  דה שוט

חברים אני עם גילרי פה.
1. ברוך אם היית GM של פילי הפרנצ׳ייז היה מועבר לארובה.
2. סימונס בזמנו היה שווה מקס ורחוק פוקס אחד אחרי צעדים של קאוואי מגמר המזרח.
3. הורפורד אכן טעות ולא ברור, בטח יש שיקולים נוספים.
4. מותר להכניס לאותה מכונת כביסה שב״ר ו-ללל? זה לא כמו צבעוני עם לבנים?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

6 סיב במכונה סימונס אף פעם לא היה שווה מקס והוא לא היה רחוק סל של קאווי אלא קאווי קלע עליו את כל הסלים בסידרה בניגוב. סימונס היה מס 4 באותה קבוצה זה כמו שתגיד שדריימונד היה רחוק מהגמר 😂😂😂
אני לוקח את ברוך מנגר על כל המנגרים בליגה וגם את האשך. לאשך יש נטייה ונילית שננטרל אותה קצת אני וברוך אבל הוא מזהה שחקנים מעולה.

דה שוט
10/08/2021 8:57:43

קבוצה שבה ברוך והטמיר GMים:
1. מקונל
2. ניימאר
3. ברטאנס
4. מיילס טרנר
5. אולסי פרי
Aruba Carpenters

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

קבוצת טנש

פול
סימונס
דריי
מיילסאפ
קורבר

😎

ברוך רובין
10/08/2021 8:58:59

חוזים התאמות הכל אין מצב שהיינו נוסעים בגופה של לאורי העונה נותנים לרובינסון חוזה כזה וכאלה… פה ושם אנחנו גם טועים אבל זה כעין וכאפס לעומת האהבלים שמשלמים להם לעשות את זה, הרוב בליגה סובלים מפיגור שכלי או נקרופיליה או ביחד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחח לנו לא משלמים על הטעויות שם משלמים להם מיליןנים לעשות שטויות.
גם אני רוצה להיות gm או מאמן בליגה או תפקיד באופא פיפא ככה שאטייל בעולם בחינם ואוכל קוראסונים עם כרטיסים חינם😎

Dor
Dor
10/08/2021 23:33:21

שמעון וברוך שתו כוס מים חברים. גילרי ניסה להסביר לכם יפה ואתם מתעקשים לא להבין, קצת כמו להסביר לילדים בני 4. במשפט אחד פשוט – יש מורכבות גדולה הרבה יותר בתפקיד GM מאשר לצווח ״טרייד על סימונס״ ועוד פנינים. אני מנחש שישנן נסיבות נוספות שעושות את העסק קצת יותר מורכב. תתבגרו

אור
אור
10/08/2021 10:59:27
הגב ל  דה שוט

2. רחוק מהארכה שאולי בסיומה גם היה הולך הביתה עם 0 זריקות מהשדה

עידו גילרי
10/08/2021 7:43:30

ואת מי המאבס שלחו לסגור את החוזה?
מישהו שיודע דבר או שניים על מאניטיים…

NFS
NFS
10/08/2021 8:15:30

בוא..
יכלו לשלוח גם את מייג'ור מייג'ור והוא היה סוגר את העיסקה

עידו גילרי
10/08/2021 8:17:55
הגב ל  NFS

נכון.

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 8:20:20
הגב ל  NFS

אם קולונל קאטקרט היה נשלח, אני בטוח שהייתה מגיעה לו טפיחה על השכם

הבן הממזר של דנילו גלינארי

סימונס יהיה כוכב אם יקיפו אותו בסטף דוראנט קאווי ודיוויס😂😂
ראיתם איך דריימונד הביא זהב באולימפיאדה שהקיפו אותו בדמיאן בוקר דוראנט ואדביו?

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 8:56:54

אני רק מדמיין את ברוך ג׳י אם
נו כן זה ההוא שכבר סגרת איתו ואז 2 משחקים לתוך הליגה רוצה לחזור בו מהטרייד
אה זה שלא נשאר לו בחירות בכלל
כן ההוא שכל קיץ מעביר חצי קבוצה בשביל. רגע בשביל מה בעצם?
נו הוא שמור אצלי בחיוג מהיר

ברוך רובין
10/08/2021 9:00:45

סימונס על לילארד לפני שלוש שנים ו2 בחירות דראפט הערך של סימונס היה בשמיים, לילארד בדיוק עף בבושת פנים לפליקאנס. בוחר בפורטר בדראפט, בועט את האפס האוסטרלי מהקווים. קבוצה של לילארד האריס פורטר ואמביד שווה אליפות .

עידו גילרי
10/08/2021 10:04:12

וככה אתה היית משיג את לילארד כי פורטלנד היו מוותרים עליו…
כמה קל להגיד. הנה יש לי אליפות.
אתה מלך מקלדת. אז הנה קבל אליפות מקלדת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בזמן הזה סימונס היה לברון הבא ודמיאן היה עוד גארד מנפח סטט פורטלנד גם היו מוסיפים בחירות דראפט בנוסף לדיים 🙂

ברוך רובין
10/08/2021 13:38:45

איזה שטויות סימונס בשלב הזה שסיים העונה הראשונה נחשב בידי רבים וטיפשים כמגיק הבא, באותה עונה יכולת להשיג הר של נכסים עליו או שלקן בקליאבר מאוד גבוה (לילארד למשל), אם הייתה מוסיף כמה בחירות. בנדלן מילת המפתח זה לוקיישן במניות זה זמן.
שטראסט ו90% מאתר ריירו עליו פה אני ואשך (ויכול להיות גם שמעון אני לא זוכר אמרנו מהר מאוד שחייבים להטריד אותו.

עידו גילרי
10/08/2021 13:41:55

ברור, אתה יודע כי ישבת שם. ובטוח היית משיג את לילארד היית מראה לאולשיי המטומטם הזה. אין עליך אף אחד לא יכול מולך.

ברוך רובין
10/08/2021 13:46:37

רגע אתה מסכים שהייתי משיג יותר ממה שפילי ישיגו היום על סימונס? הייתה מסכים שהייתי בוחר את פורטר בדראפט? לא מביא מוזה להורפורד…

עידו גילרי
10/08/2021 13:49:50

אני לא יודע.אני גם לא יודע מה היית מביא במקום הורפורד.
אתה זורק דברים כי קל לך. באותה מידה אתה יכל לצעוק שהיית מוריד את חמינאי על הברכיים. רק היו מביאים לך איזה מומחה לביטחון.

ברוך רובין
10/08/2021 14:01:05

אני אשאל אותך שאלה אחרת כי אתה מסרב לענות בכנות, אולי זה בעיה להודות בטעות אולי זה בעיה איתי אני לא יודע אבל לא משנה.
.
אם פילי היו מטרידים את סימונס לפני 3 שנים שהמנייה שלו הייתה בשיא (שחלק בתקשורת ובאתר דיברו עליו כדבר הגדול הבא), נראה לך אם היו מקבלים יותר מהמנייה של סימונס כאשר היא עכשיו. בשפל?
.
אם פילי היו בוחרים בפורטר במקום בזהיר סמית אם היו טובים יותר ?

עידו גילרי
10/08/2021 14:12:08

אתה כל פעם מתלונן כאן על תרבות הדיון.אני עונה לכל שאלה שאתה שואל ואז אתה אומר שאני מסרב לענות בכנות?
שאני אזכיר לך את כל הפעמים שהתפיידת בשקט מדיון כי לא היה לך נח (שזה כל פעם בערך שמתייחסים אליך ברצינות)
מה אני אגיד לך – כל הכבוד.
אני לא ידע מה אתה עוד רוצה כבר נתתי לך קרדיט מראש על שלוש קביעות מוצלחות – עדיף היה להם לקחת את פורטר, עדיף היה להם לא להחתים את הורפורד, אם הם עושים טרייד על סימונס עדיף היה להם לעשות אותו אז ולא עכשיו.
כי לא אמרתי את זה בתחילת הדיון? או שלא הייתי כנה מספיק בשבילך?

ברוך רובין
10/08/2021 14:34:42

סליחה עם הטונים הלו למעלה, זה ממש לא היה הכוונה ומצטער עם ככה זה הובהר. הסכמנו על הכל

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברוך היה גי אמ מעולה לא משנה כמה תסטלבטו בnba יושבים כסילים מוחלטים בתפקידים האלה שאין להם שום מושג יותר מגולש הופס ממוצע.
אם לגולשי הופס היה את המידע שיש להם ומשקיעים כמו שהם משקיעים היו עם 90 אחוז הצלחה.
פה בלי שום מידע גולשי הופס עדיפים עליהם עם כל האנליטיקס ו50 איש צוותים.
אני הייתי רוצה לראות את טנש מנגרים חחחח היו כמו הקינגס כן זה סבבה תן לו מקס כן גם זה סבבה בוא נחכה 7 שנים 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 9:02:31

מסכים, ברוך היה מנגב בתור gm.

עידו גילרי
10/08/2021 10:05:22

כן מבחן הרור-אשך הוא דרך ידועה ובדוקה לבניית קבוצת NBA.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מבחן רוראשך קנה מידה יותר טוב מהGMS שם

ברוך רובין
10/08/2021 9:03:08

חגי כנס לדיון זוכר מה אמרתי לך על סרטוני הקליעה של סימונס…
״ חגי גם למרקל פולץ קלע באימון, סיפורים לתקשורת עורכים קליעות שהוא מכניס פעם ב10 זריקות ומראים שהוא צולף ברצף, ושאקיל אוניל הכל שמועות, אפס יכולת קליעה באימון וגם לא במשחק. מה אתה חושב שבאימון הוא סטפן קרי ופתאום מגיע המשחק ולא מסוגל לזרוק מיותר משני מטר, נגר נשאר נגר.
.
מי שעוסק במניות יודע שצריך למכור בזמן לצערי בפילי אין את זה ופעם אחר פעם הם נופלים, החוזה שלו זה תעודת הפטירה של המועדון פילי, חבל שהם לא אחד מהשכנים בבניין של מנחם היה מקבל דירה מהר יותר.
.
מוכרים לאוהדים ציפיות , מעלים ערך של שחקן כדי להצדיק החתמה טיפשית (כמו במקרה הזה) ,מנסים לעלות לשחקן את הביטחון בפן המנטלי. רק תראה את הסיפורים על פולץ לפני החזרה מפציעה שהוא זרק 100 אלף גמפשוס, והקלטת שלו שהוא קובר את הזריקות בזו אחר זו חחחחחחחחחחח, הסיפורים של החברים על איך הוא קולע באימונים (גם על שאקיל….
.
ועכשיו יש את עניין האופי 170 מליון למי שהוא עצלן ואפאטי וחושב שהוא סלק מה הוא צריך להתאמץ, רק תראה מה קרה עם החוזה של וויגנס.

ברוך רובין
10/08/2021 9:05:13

אין שאלה גם האשך ושמעון ועוד רבים וטובים היו מנגבים את רוב הטיפשים ששם, הדיון של פילי איתי זה רק הוכחה שאוהד פשוט יקבל החלטות הרבה יותר טובות מהטיפשים שמשלים להם כסף לעשות את ההחלטות האלה.

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 9:35:49

אני רק מדמיין אתכם מגיעים לתקרת השכר " נו מה הבעיה שידחסו קצת ולא נגיע לתקרה. יודע מה לא צריך גם ככה סילבר עוזר רק לחברים שלו. אז יש לי רעיון בןא נשבור את התקרה וככה לא נהיה מוגבלים בכלל. חורף? יהיה בסדר גם ככה אין פה גשם"

ברוך רובין
10/08/2021 13:32:13

חגי מביאים מישהו מתחתך שמבין בCBA ומסביר לך על כל תעד כמו ילד בן 10, אנחנו לא דיוואץ או דוק ריברס אין לנו בעיה לבקש עזרה ולהקיף את עצמנו בצוות טוב.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מחתימים את טנש😎

Yp
Yp
10/08/2021 9:00:26

c בוקר טוב לכולם ותודה לסמיילי על פוסט מצוין
1. הכינוי של ציוזה כשהיה אצלנו היה cheese . נראה אם יחזיק.
2.שמעון צודק לגבי קויקלי . צעיר מצוין שהוכיח את עצמו כל פעם שצפיתי בו . לא מבין למה הוא בליגת הקיץ , סתם סיכון מיותר .
3.צריך לזכור שה-gm צריכים לאזן בין כמה אינטרסים סותרים שאחד מהם זה הצלחה בטווח הקצר . צריך לזכור את זה כל פעם שנתקלים בהחלטה שנראית הזויה .
4.בענין סימונס אני אזכיר לכולנו שהוא נבחר ל-roy ולאולסטאר , כך שהרבה מאד מומחים התרשמו ממנו לטובה כולל באתרנו . לא באמת חושב שהיתה ל-76 דרך לדעת שההתפתחות שלו תתקע מסיבות לאו דווקא מקצועיות .
5.שאפו ענק ללוקה ( וגם לטריי ) , שהשתלבו בליגה בצורה שלא צפיתי ,ושווים כל סנט.
6.נדמה לי שזו פעם ראשונה שפיבא בוחרים MVP אולימפי. האם זה נכון ?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

סימונס לא התפתח אך ורק בגלל סיבה מקצועית הבן אדם לא עובד ולא רוצה לעבוד. אני כבר אחרי עונת הרוקי הבנתי עם מה יש לנו עסק. אשך הבין את זה בעונת הרוקי😎.
הבחירות של סימונס לאולסטאר זה מביך זה הייפ שיצר התאגיד שהוא מגיל 16 שם. כולל דירוגי ערוצי התאגיד טופ 16 בליגה או טופ 14 כבר לא זוכר.

Yp
Yp
10/08/2021 9:17:29

שמעון בוקר טוב
לא רוצה לעבוד זו בעיני לא סיבה מקצועית . אני אוהד כדורסל בכל מיני רמות כבר מעל 50 שנה , מספר המקרים ששמעתי על שחקנים שלא רצו לעבוד הוא אפסי . ההיפך הגמור .כמעט כל שחקן שהכרתי אישית או מסיפורים היה וורקוהוליק ותחרותי ברמה מטורפת . הכרתי בהיטק לא מעט אנשים עם התכונות האלו , וזה בכלל לא מתקרב למה שקורה אצל כדורסלנים. אני חושב שההתנהגות שלו פשוט הפתיעה את פילי לגמרי.

etayle
etayle
10/08/2021 10:06:35

בהחלט, לא יודע האם אני מסכים על כל מושג התאגיד הזה, אבל אצלנו במגזר רץ חזק הביטוי "הנדסת תודעה" וסימונס זה האם אמא של הנדסת תודעה, אתה שם אותו הקינגס, והוא יותר גרוע מבאגלי. שחקן שנהנה מקבוצה עמוקה כל עונה, במזרח החלש, ולא עשה כלום בפליאוף. אחלה הנדסת תודעה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

התאגיד עובד על הנדסת תודעה בצורה מאד חזקה

עגל
10/08/2021 13:09:48

פה באתר זה אתה וברוך מהנדסי התודעה המובילים
🙂

עגל
10/08/2021 13:08:15
הגב ל  Yp

צהריים טובים, אני מקווה שלא לקחת קשה את הטיטרוש שלי על דוראנט ופסז'
🙂

Yp
Yp
10/08/2021 14:38:42
הגב ל  עגל

אהלן דוקטור
האמת שלקחתי קשה יחסית כי לא ציפיתי לזה ממך .
בתקשורת ב-US מורגש שינוי די משמעותי בנראטיב .
אם יש לך פנאי תצפה ביוטיוב בהתפתלויות של שאנון שארפ

עגל
10/08/2021 22:03:55
הגב ל  Yp

אל תיקח ללב, באמת זה היה קצת טראש טוק. אני דווקא די אוהב לרדת על דוראנט (כנראה שלא נחשפת לימי "עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס"). על זה שהוא איטרייה עם רגלי ספגטי, על האופי הרגיש שלו, ויש עוד . . .
למרות שדוראנט הוא לא חסיד אומות העולם והקמפיין שלו בנבחרת תרם לו המון ברמה האישית (כמו לכל כוכב אמריקאי שמצטרף, מימי הדרים טים ועד ימינו) בסה"כ אני אוהב את דוראנט כי מעבר לכדורסל עם יתרונות (הרבה) וחסרונות (מעט) כשהוא על המגרש הוא בא לתת עבודה.
והשאנון שארפ הזה באמת שלא מעניין אותי, לא הוא ולא סקיפ בייליס או הסטיבן איי הדבילים האלה, למרות שהם די משעשעים.
.
(חוץ מזה שלפעמים אני פוגע באנשים באוטיזם מוחלט בלי לשים לב)

Yp
Yp
11/08/2021 2:59:25
הגב ל  עגל

אהלן
האמת , זוכר היטב את הימים ההם , ובהקשר הזה לא הייתי נפגע בכלל . בעת הזאת , כפי שאומרים , זה היה די צורם , בפרט שזה בא ממך . לא יודע עד כמה אתה מתמצא בפוטבול , אבל שאנון שארפ הוא אגדת פוטבול ובהיכל התהילה , ודי מביך לראות אותו מתפתל ומתבזה בשם האג'נדה . הוא נשמע ממש כמו חברנו החביב רנדי/בוני/פרו .
בכל מקרה , מקבל את ההתנצלות . אגב , הודיעו לא מזמן שמשחק הקדם עונה הראשון שלנו יהיה ב-3/10 בסטייפלס סנטר מול הלייקרס . מענין איזה רייטינג יהיה לזה

פיני
10/08/2021 14:56:46
הגב ל  Yp

לא פעם ראשונה, למרות שהיית רוצה.
לפי מה שידוע לי מייקל כבר זכה בתואר ב92' והוא אחד משני השחקנים היחידים שזכו באותה שנה בMVP גם בעונה הסדירה גם בפיינלס וגם בטורניר האולימפי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אשך זוכר את השמות של דנבר ששלחו לליגת הקיץ? אני הבנתי מה זה הם משחקים ב"הכה את הניימולוגיה" הם אמרו ננסה לשלוח סגל שלא עומדת ניימולוגית ונוכיח שאפשר להצליח ולמצוא שם כוכב 😎

etayle
etayle
10/08/2021 10:10:07

איך למשל אפשר לטעון שהמנג'ר של דיטרויט שמחתים שחקנים רנדומלית, או של הפליקנס שהביא את ואן גנדי לשנה וחוזה ל5 שנים, והעיף אותו לשנה, מבין גדול?
גם סיאקם יהיה אותו סיפור כמו סימונס, מנייה שתלך ותדעך. אבל אולי טורנטו יצליחו לדחוף אותו לאיזו גולדן סטייט, שצריכה להיות תחרותית(ושמה הוא יכול להיות יעיל בהרכבים בלי גרין).

עידו גילרי
10/08/2021 10:15:52
הגב ל  etayle

אין יותר פחד, אין יותר כלום,
אני איש קש אני עץ עקום.

etayle
etayle
10/08/2021 10:22:24

אהבתי. אצלי מוניקה נתפסים רק כמכה אפורה, אצלנו בתיכון כל מי שלמד גיטרה ניסה להתחיל לנגן את זה.
מביאים אותם מידי פעם בצה"ד אם אתה בקטע.

עידו גילרי
10/08/2021 10:24:22
הגב ל  etayle

אני דוגם אותם בפרטי…

עידו גילרי
10/08/2021 10:25:47
הגב ל  etayle

ועניינית, אתה מבין שזה מה שהטענה שלך?

etayle
etayle
10/08/2021 10:34:12

אצלי בתפיסה איש קש זה הדחליל החביב מדורותי שמחפש מח.
אבל אם הבנתי מהמרשתת, לא מסכים. GM לדעתי בעיקר נשפטים על ההחלטות שלהם, ומה לעשות שיש מועדונים שבעקביות מקבלים החלטות לא מתוחכמות יותר מידי.

למה לדעתך GM רנדומלי של מועדון תחתית עדיף עליך למשל? אני חושב שנותנים להם יותר מידי קרדיט על החלטות לא טובות. (הכוונה בכל הדיון זה על GM שאמור לבנות קבוצה, אם דרך מינוי מאמן,לבחור שחקנים,וטריידים. לא כל העניין השיווקי וכדו').

עידו גילרי
10/08/2021 10:38:41
הגב ל  etayle

אז זה כן כי אף אחד לא טען שה-GM של קבוצה X הוא מבין גדול. זו לא טענה שעלתה.
.
עכשיו לשאלתך. למה? כי לא בוחרים GM רנדומלית מהרחוב או על סמך פרוטקציה בניגוד למה שאנשים כאן מנסים לשכנע אותך.
החלטות לא טובות עושה כל מי שיושב על כסא המחליט. השאלה היא כמה כאלה יש לך.

ברוך רובין
10/08/2021 14:50:32
הגב ל  etayle

איזה ניסיון היה לדוייאץ או למגיק כGM?

עידו גילרי
10/08/2021 14:52:49
הגב ל  etayle

תבדוק ותגלה – אני אמרתי לך כבר מזמן – סיימתי לעבוד עבורך.

ברוך רובין
10/08/2021 14:52:57
הגב ל  etayle

האמא של הפרוטקציות דיוואץ דוק ריברס… לא הבינו בתקרת השכר, מג’יק… לא היה להם שום ניסיון ניהולי של קבוצת NBAועדיין קיבל את הלייקרס

ברוך רובין
10/08/2021 14:55:36
הגב ל  etayle

למגיק ג’ונסון לא היה שום נסיון בNBA אחרי המשחק, ווק קיבל את לוס אנגלס, הרבה קשור לקשרים שלו עם משפחת באס לאב ויש שיגידו גם קשרים מיניים עם גני.
.
ואיזה סיבה היה להביא למייקל ג’ורדן להיות GM זהו שX Y Z היו שחקנים גדולים לא אומר שהם מנהלים גדולים

עידו גילרי
10/08/2021 14:56:33
הגב ל  etayle

מה שתגיד. ישר ככה מהפרקט אספו את ולדה כי יש לו פרצוף יפה.

עידו גילרי
10/08/2021 14:57:40
הגב ל  etayle

הקשרים של מג'יק הם באמת קשרים – אבל ניסיון בכל הקשור לניוהל קבוצות ספורט יש לו (הוא אגב מעולם לא היה ה-GM של הקבוצה).

ברוך רובין
10/08/2021 14:58:27
הגב ל  etayle

מג’יק ג’ונסון, מייקל ג’ורדן? ולדה בהחלט היה לו נסיון עבר לפי מה שרשום עדיין אין לו מושג בבניית סגל חוקי CBA טריידים…

עידו גילרי
10/08/2021 14:58:55
הגב ל  etayle

והמקרה של ג'ורדן הוא באמת כישלון קולוסאלי

ברוך רובין
10/08/2021 14:59:28
הגב ל  etayle

ומייקל ג’ורדן? איך הוא הפך לGM? הגענו למסקנה שיש פרוטקציות בליגה מצויין…

עידו גילרי
10/08/2021 15:01:15
הגב ל  etayle

ויפה שאתה בוחר את המקרים של כוכבי עבר שהם מקרי קצה שמשחקים לטובתך רוב ה-GM בליגה לא משתייכים לקבוצה הזו (אתה יכול לזרוק פנימה גם את אייזאה – למרות שהוא הגיע עם ניסיון…)

ברוך רובין
10/08/2021 15:11:58
הגב ל  etayle

״עכשיו לשאלתך. למה? כי לא בוחרים GM רנדומלית מהרחוב או על סמך פרוטקציה בניגוד למה שאנשים כאן מנסים לשכנע אותך.״ – זה היא רק כמה דוגמאות בודדות.
.
מה שקרה בפילי זה בכלל נפוטיזם הליגה דחקה את הינקי החוצה, ודחפה את הסיקרס (טעות ההקלדה מכוונת) להביא את קולנגאלו האבא כGM בפועל על ראשו של הינקי , כמה חודשים אחרי הבן קיבל את התפקיד של הGM.
במקרה הזה אני לא אומר שלקולנגלו אין נסיון עבר, רק שעובדה שאבא שלו היה זה שמינה אותו צריך להדליק נורה אדומה בוהקת

etayle
etayle
10/08/2021 15:13:28
הגב ל  etayle

ברוך אני אוהב את הדוגמא של פיל ג'קסון בתור הנשיא או מה שלא היה של הניקס. הבן אדם היה חסר מושג, שודד בחליפה שקיבל איזה 15 מיליון בעונה, ועשה דברים הזויים.

עידו גילרי
10/08/2021 15:14:48
הגב ל  etayle

מה שקרה בפילי היה שערוריתי ללא ספק. זה לא היה מינוי שנעשה בתהליך נורמלי.
אבל אתה באופן קבוע משליך את זה על הליגה באופן כללי (או שעכשיו תגיד לא לא התכוונתי ככה).

עידו גילרי
10/08/2021 15:16:44
הגב ל  etayle

איתילה כשאתה מביא מאמן עם ותק כמו שלו לעמדת ניהול אתה לא יכול להגיד שאין לו ניסיון באיך הדברים עובדים.

עידו גילרי
10/08/2021 15:28:40
הגב ל  etayle

וברוך המקרים שהבאת כמו שאמרת הם בדיוק זה – דוגמאות בודדות (לא היחידות) אבל הם באופן מאד מאד מובהק חלק קטן מאד מהמינויים. רוב גדול של המינויים הם אנשים שאו צמחו בתוך המערכת או מכירים אותה בדרך זו או אחרת מהצד (ראה פלינקה).
הייתי מאתגר אותך לעבור על רשימת כל המינויים ל-GM/נשיא פעולות כדורסל בעשור האחרון אבל כמו שהוכחת במקרה של המאמנים אתה בורח באופן קבוע מהתמודדות כזו. אבל מי יודע אולי תפתיע אותי.

ברוך רובין
10/08/2021 15:30:27
הגב ל  etayle

גילרי הבאתי לך דוגמאות מוכרות יש עוד המון מקרים כאלה בליגה לדעתי, זה ממש לא עשבים שוטים, אלא הנורמה.
.
זה מתחיל מאמנים שמקבלים את משרת הGM במקביל, למרות שהוכח בעבר שזה לא עובד (אלא אם לא קורים לך לברון).
.
בנים של אבא שעובד בקבוצה שמקבלים משרות מפתח (דוני נלסון לדוגמא קולנגאלו…, ואני לא אומר עם ההחתמה טובה או לא רק שהיא לא כשרה).
.
שחקני עבר שמקבלים עמדת gm בלי מושג בתפקיד…

ברוך רובין
10/08/2021 15:32:07
הגב ל  etayle

זה עבודה כשאני בחופשה אבל תביא לי לינק איך אני יכול להסתכל מי מונה לתפקיד, אני אעשה רשימה.

עידו גילרי
10/08/2021 15:45:28
הגב ל  etayle

ורק כדי שלא נצטרך לחכות לחופשה שלך. מתוך אלה שמחזיקים בתפקיד ברגע זה. תמצא לי אחד שעונה על ההגדרה שלך.
(אגב דוני נלסון לא שם אבל הוא ממש דוגמא גרועה כי הוא צמח מתוך המערכת בלי קשר לאבא אם כי אולי בזכותו)

ברוך רובין
10/08/2021 16:19:43
הגב ל  etayle

מפתיע רוב הGM צמחו מתוך הארגון, או היו Director of Basketball Operations שאין לזה קשר לסקאוטינג חוזים, או בניית קבוצה. עדיין מפגרים שאין להם הבנת בסיס במשחק הכדורסל.

עידו גילרי
10/08/2021 16:25:41
הגב ל  etayle

מאד אקרובטי מה שעשית פה.

ברוך רובין
10/08/2021 16:44:17
הגב ל  etayle

כן למדתי מנבחרת ישראל, אבל הפתיע אותי לגמרי

ד"ר פופרס
10/08/2021 10:24:30

לא בושה להיות גילרי

Yp
Yp
10/08/2021 10:31:06
הגב ל  etayle

איתי בוקר טוב
בדרך כלל אנחנו מסכימים כמעט בכל . המנכל של דטרויט זה טרוי ויבר שאכן נחשב למבין גדול . הוא היה מס. 2 בהיררכיה של OKC בימי הזוהר שלה וסמנכל לפיתוח שחקנים.הפיתוח של דוראנט,ראס והארדן שלגבי כולם היו ספקות כשנבחרו נזקף לזכותו , וזה למעשה מה שדטרויט מצפים ממנו,לבחור טוב ולפתח את הבחירות לכוכבים .
מן הסתם זו תכנית לטווח ארוך , ולא כדאי להסיק לגביו על סמך החלטות טווח קצר . הוא היה מבוקש בהרבה קבוצות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

שלא יהפכו אותו לTROY WAVER שם בדטרויט

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
10/08/2021 10:59:20
הגב ל  etayle

אז סתם להבין, מה אתה היית עושה עם סיאקם? מציע לו 60 ל-4 שנים ואומר שגם על זה הוא צריך להגיד תודה?

etayle
etayle
10/08/2021 13:06:45

זו שאלה מעניינת וצריכה דיון בנפרד. נסתכל על המחקר הבא :
"עם זאת, יכול להיות שהפתרון המוצלח יותר עבור השוערים כרוך בהפחתת הפעילות. במחקר שנערך על ידי חוקרים ישראליים, שבחנו מאות בעיטות עונשין, נצמא כי כמעט שליש מבעיטות העונשין מכוונות למרכז השער (בדומה לפנדל של עומר דמארי בתחילת השבוע הנוכחי). השוערים לעומת זאת נוטים לחפש את הכדור דווקא בצדדים – ב-94 אחוזים מבעיטות העונשין השוערים קופצים לאחד הצדדים. כלומר, יכול להיות שלמעשה הישארות במרכז תהיה אפקטיבית יותר מהקפיצה האוטומטית לצדדים. למה בכל זאת מעדיפים השוערים לקפוץ? כנראה מחשש להיתפס, בעיני עצמם ובעיני אחרים, ככאלו שלא התאמצו מספיק למנוע את השער."

ובאנלוגיה פה, מנג'רים חותמים על חוזים, ועושים טריידים כדי להראות שהם עושים משהו.(במיוחד כלפי ההנהלה).
הבעיה היא שזה יוצר מעין מירוץ חימוש הזוי כזה, אם המנג'ר של טורונטו לא יציע לסיאקם חוזה הזוי, אז יבוא איזה מנג'ר של סקרמנטו ויציע לו חוזה כזה. מה אני הייתי עושה? בעיקר מה שהינקי עשה בזמנו, מנפח את המנייה של השחקן, וזורק אותו בטרייד תמורת נכסים אחרים. אבל עד שהיה אחד שהצליח לעשות מהלכים נורמליים הליגה החליטה "להיפטר" ממנו. ספנסר הוז חחחחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

נכון מאד

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/08/2021 18:35:09
הגב ל  etayle

הינקי היה שולח את גם את אמביד בטרייד בתמורה לבחירות דראפט ואחר כך גם היה שולח את דונצ'יץ' בתמורה לבחירות דראפט ופילי היו נשארים בתחתית הליגה לנצח איתו.

ד"ר פופרס
10/08/2021 10:23:43

אין כמו בוקר עם קפה טורקי חזקומלחמות שבר וטנש ,
עם דה שוט שמציץ מתוך המכונה ורואה את העולם בסיבובים חחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
10/08/2021 14:06:31
הגב ל  ד"ר פופרס

יפ
אני לא מכניס מילה פה ולא שם.

ברוך רובין
10/08/2021 14:12:42
הגב ל  ד"ר פופרס

ענק!!!

asaf
10/08/2021 12:17:23

כמה ברינקסים אפשר למלא עם 207 מיליון דולר? מהחוזים הללו שלא נראה שמישהו יערער על המוצדקות שלהם.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  asaf

אין מקום במשאיות כבר

etayle
etayle
10/08/2021 13:09:06

ברוך עוד שנתיים שיוטה לא יגיעו לכלום עם גובר, ויהיו תקועים עם החוזה שלו, כולם יגידו "אבל מה היה להם לעשות, בזמנו חשבנו שזה חוזה טוב". כנ"ל על באם.

עידו גילרי
10/08/2021 13:24:47
הגב ל  etayle

בעולם שבו כלום זה כל מה שהוא לא אליפות מאד קל להיות חכם בדיעבד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה לא רק אליפות, הם בקושי עוברים סיב. גובר תוקע אותך אני כבר 3 שנים אומר להטריד אותו. הבן אדם מחרבן בפלייאוף אפילו באוטלימפיאדה לא הפסיק לנגר מהקו מול ארהב מה שעלה להם בהפסד. זה לא שחקן שאתה מגיע איתו רחוק, מאד מוגבל וגם כבר לא יתפתח (על אדביו לפחות אתה יכול למכור סיפורים שיתפתח יתחיל לקלוע שלשות וכל מיני, גובר אפילו לא שם, הוא רק יכול לדעוך….)

עידו גילרי
10/08/2021 13:28:36

אני אגב מסכים לזה שהחוזה של גובר בעייתי.רק שלא אוהב את הרטוריקה הזו.

etayle
etayle
10/08/2021 13:47:21

אם יש לך שחקן כמו מיצ'ל לדעתי אתה לא שם 40 מיליון על שחקן שלא מקרב אותך בצורה משמעותית להתחרות על האליפות.
אני לא מחסידי "הכל או כלום" אבל זה תלוי סיטואציה של קבוצה. יוטה עשו דברים יפים בשנים האחרונות, יש להם שחקן שיכול להפוך לסופרסטאר, ולכן אני מצפה שהם יהיו יותר נועזים וינסו לשנות גישה ולבנות קבוצה שיותר תקדם את מיטצ'ל.
מסכים שזה לא כזה פשוט לפתור מה לעשות עם גובר, אבל בשביל זה משלמים ל GM כל כך הרבה כסף, כדי שיסדרו את הסיטואציה. לשפוך כסף על גובר לדעתי לא מקדם אותם יותר מידי.

עידו גילרי
10/08/2021 13:52:00
הגב ל  etayle

אז מיצ'ל לא הופך לסופרסטאר בגלל גובר?
חשבת אולי שחלק ממה שמיצ'ל משיג טייפלה קשור לגובר?
קל להגיד – שיסדרו את הסיטואציה או אני הייתי עושה את זה יותר טוב.
אני מבטיח לך שכל אחד מהם מנסה.

etayle
etayle
10/08/2021 14:11:06

LoL
ברור שלא. עוד מעט תגיד שקרי קולע ככה בגלל דריימונד גרין.
מיטצ'ל סופרסטאר כי הוא כזה. האם גובר עוזר? כנראה. האם בגלל גובר הוא כזה? פחחח.

עידו גילרי
10/08/2021 14:15:09
הגב ל  etayle

ושוב איש קש?
אני לפעמים תוהה אם אפשר לכתוב משהו בלי שתהפוך אותו.
כתבת שיש להם שחקן שיכול להפוך לסופרסטאר. שאלתי אותך אם מיצ'ל לא יהפוך לסופרסטאר בגלל שגובר לידו ולא מישהו אחר.
אז זה מה שהוצאת? שמיצ'ל סופרסטאר בגלל גובר?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

אני כתבתי כבר בעבר שיוטה היו צריכים ללכת על שינוי גישה ושיטת משחק. הם שינו את שיטת המשחק לא רע בכלל אבל השחקנים שלהם פחות מתאימים כבר לא ילדים.
הם צריכים רגליים צעירות ופיזיות ועוד שחקן שיכול ליצור לעצמו.
השנה קונלי מסיים חוזה זה מצויין עבורם.
אני אגב לא הייתי מוותר על בויאן בקלות אם אין תחליף ראוי הוא לדעתי שחקן נחוץ חכם קולע ויודע להזיז משחק. כל היתר חוץ ממיצל סתם. השאלה מה אפשר להביא ומה יתנו על גובר היום עם החוזה המפלצתי שלו. הם בבעיה בקטע הזה

עידו גילרי
10/08/2021 14:43:05
הגב ל  etayle

השנה קונלי מתחיל חוזה התכוונת.

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 14:52:01
הגב ל  etayle

לא מסכימה בכלל לגבי השאר.
קלרקסון על חוזה מצויין ביחס למה שהוא נותן – 52ל4
אוניל כנ"ל – 36ל4
אינגלס חוזה נגמר של 12.5 לעונה הזאת.
קונלי השארנו על 68ל3 עם המון הגבלות, בונוסים וכשרק 14m מהשנה האחרונה מובטחים.
כולם חוזים טובים שאפשרי מאוד להעביר בטריידים אם צריך.
.
– בוגי (שהוא היחיד שטיפה אובר פיי חוץ מגובר) ד"א הייתי נפרדת רק תמורת גראנט/ סיאקם, חוץ מהם אין באמת מישהו שמשפר אותנו מספיק בשביל לוותר עליו.
.
בפועל, לדעתי הפרונט שלנו עובד מאוד מאוד חכם

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 14:55:28
הגב ל  etayle

שד"א לגבי קונלי – היינו חייבים להשאיר אותו, אין לנו מילימטר מתחת לתקרה ואם לא היינו נותנים לו חושה היינו נשארים קרחים מכל הכיוונים.
ביחס למה ששחקנים אחרים בגילו קיבלו יצאנו סופר סופר בזול.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

לא מעודכן קונלי חתם חוזה חדש? 😶🙄 ועוד 68 מיליון ל3 שנים? 68 מיליון לקונלי זה חוזה לא טוב מצטער לילי הבן אדם שיחק לא טוב מאז שהוא בגאז ורק ילך ויחלש את מצפה ממנו לעשות כריס פול?

קלרקסון אכן חוזה מעולה

etayle
etayle
10/08/2021 15:05:15
הגב ל  etayle

אה עידו, לא קראתי נכון את המשפט, הבנתי את זה אחרת לגמרי.
עם טעמי המקרא זה לא היה קורה(לא שזה מענייין, אבל טעמי המקרא בדרך כלל מחלקים את המשפט אחרת), מחילה.

עידו גילרי
10/08/2021 15:06:14
הגב ל  etayle

סבבה.

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 17:49:09
הגב ל  etayle

תקרא מה כתבתי, זה לא 68 ל3 בדיוק, עונה אחרונה רק 14 מובטח ויש הרבה הגבלות (מה שהופך את החוזה לסופר קל להעברה בשנה האחרונה)
תשווה לחוזים של לאורי/ דרוזן וכו' – חוזה מצויין לטעמי.

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 14:22:21
הגב ל  etayle

החוזה של גובר גבוהה אבל מחוייב המציאות.
ליוטה אין את הפריווילגיה של שחקנים חופשיים בלבל הזה שרוצים לבוא – חוזה סופר בעייתי וכולם אמרו את זה מההתחלה (כולל אני כאוהדת) אבל לפרונט אופיס לא הייתה ברירה.
לא היה שחקן בלבל הזה או אפילו קרוב להביא.
ואז מה עושים? מוותרים על גובר?
הקבוצה אוטומטית נופלת להתחרות על מקומות 6-12 במערב, תלוי במה עוד יעשו ומיטשל בורח עד סוף השנה.
.
קל לדבר באוויר, אשמח לשמוע מה אפשר היה לעשות בפועל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  סתם אחת

בפועל הוא היה מוטרד לפני 3 שנים. נניח והגענו עד הלום? כן נותן לו ללכת חופשי אפשר לחשוב אז,קצת תדרדרו תבחרו בדראפט.
סנטרים נופלים בליגה בקיץ כמו זבל היית אוסף איזה גארט אלן או משהו כזה בחצי מחיר (גם הוא קיבל חוזה מפלצתי ושווה פחות מחציו).
זה לא שגובר צעיר שיש לו לאן להתפתח….

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 14:45:37

אם אנחנו נופלים נמוך דוני עוזב באותה השנה – זאת נקודת ההנחה שאתה צריך לצאת מימנה והנקודת הנחה שהפרונט אופיס עובד איתה.
טרייד על גובר אני מסכימה שהיה צריך וזאת כנקאה שטעות אבל אתה גם לא יכול לדעת מה היינו מקבלים תמורה – ושוב, לתת לו לעזוב בחינם = דוני עוזב מהר מאוד אחרי.
ואני די בטוחה ששנינו מאמינים שדוני זה שחקן חד פעמי.
.
זה לא כזה פשוט המצב של יוטה, בעיני ההנהלה מוציאה מים מהסלע בשנתיים האחרונות – אל אף הקשיים והחוזה הבעייתי של גובר (ששוב. גם אני הייתי ממש נגד ואפילו רשמתי את זה בפריוויו שלי).

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אין לי מושג מה דוני רצה אם הוא הטיל וטו על טרייד של גובר אז אין מה לעשות אבל הייתי מנסה לשכנע אותן מראה לו קלטות נגרות ואומר לו פה אתה רואה גביע? 😎

etayle
etayle
10/08/2021 15:08:45
הגב ל  סתם אחת

אני כמו שמעון, העניין למכור מניות שהן בשיא, לא לחכות שהן יירדו. הינקי עשה מזה קריירה.

אני חושב שגובר היה צריך לעזוב כבר לפני איזה שתי עונות. בזמנו הצעתי את הטרייד גובר-בראון. בעיניי היה סיכוי שזה היה מצליח(קשה לדעת אם איינג' היה מסכים, אבל טרייד בסגנון הזה).

אני פשוט חושב שסנטר הגנתי, שלא מועיל בהתקפה, פחות רלוונטי בימים האלו, במיוחד שגובר לא טוב בלשמור על גבוהים, במיוחד על גבוהים שיכולים לשחק בחוץ(יוקיץ' לדוגמא).

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 17:51:56
הגב ל  etayle

תאורטית זה יפה, בפועל זה לא כזה פשוט.
ד"א – המניה של גובר בליגה לא כזה נפלה, ההפסד פחות היה עליו ויותר על האימון, צורת ההגנה הכללית והחוסר הרציני בעמדה 4.
מעבר לזה – תזכרו שגובר רצה מקס וכל קבוצה שהיה עובר עליה הייתה גם צריכה לרצית לתת לו את המקס – לא רואה את איינג' נותן את בראון בשביל לשלם לגובר 40 מיל.
זה באמת שדיבורים ממש ממש באוויר שאין להם שום בשר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

נכון מאד חחח, אלו 2 חוזים נוראיים (של גובר יותר נורא) ואמרנו בזמן אמת.

עידו גילרי
10/08/2021 13:26:53

זה שאמרת בזמן אמת לא אומר שלא תוכל לקחת ולגרום לכל תוצאה שלא תהיה להיראות כמו 'כלום'.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יש מה לעשות איתו והיה יותר מה לעשות איתו בעבר. הגאז תקועים כמו פורטלנד באם אנחנו בסדר זה בסדר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אגב יש לך ביד שחקן כמו מיצל, אתה חייב לשאוף לבנות קבוצה לאליפות בכל מחיר כמה שיותר מהר. כשלון ייתכן אבל חייב לנסות. הם עומדים במקום עם אותו סגל כבר מלא זמן, השחקנים שם לא צעירים שיכולים להתפתח אלא בשלהי הקריירה רובם

עידו גילרי
10/08/2021 13:31:54

במקום הם לא עומדים, הם עושים שינויים כל הזמן.
הבעיה היא איך אתה מזיז את גובר בצורה שמקדמת אותך.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

היום זה כבר תקוע לא רואה מישהו נותן משהו רציני על גובר

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 14:26:36

האמת המצב שלנו אחרי הקיץ הזה לא רע בכלל.
יש חור מסויים בעמדה 3-4 שגיי ופסקל קצת עזרו לסגור ואם היה תלוי בי הייתי עושה הכל כדי להביא את גראנט מדטרוייט תמורת בוגי ובחירות בשביל לסגור אותו.
.
את גובר היינו חייבים להחתים, הוא היה עוזב לקבוצה אחרת והיינו נתקעים על סף התקרה בלי יכולת להחתים אף אחד וגם בלי גובר ששם אותנו כקבוצת פלייאוף.
זה היה הימור מחוייב המציאות ולהגיד שהקבוצה מדשדשת במקום ולא עושה שינויים זה מגוחך – כל קיץ מנסים לעשות דברים כדי לשפר, פשוט זה לא כל כך קל כשאתה קבוצה שאף אחד לא רוצה להגיע אליה.
.
מסקרנות – מה היית עושה אחרת.
(ד"א – החוזה של החדש קונלי סופר מצויין עם המון הגבלות וביחס לכל הכסף שרץ די מייצג את השווי שלו אם הוא בריא).

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 14:29:24

שים לב שרק הקיץ הפכנו בחירה 30 לבאטלר (שדובר כבחירה טופ 20) + פסקל + בחירה סיבוב 2 עתידית.
נפטרנו מהחוזה הבעייתי של פייבורס שלא עבד תמורת וויטסייד על מינימום שנותן יותר והבנו את רודי גיי על MLE לשנתיים לפחות.
זה חתיכת קיץ מוצלח לקבוצה שאין לה כמעט כסף מתחת לתקרה.

עידו גילרי
10/08/2021 14:30:53
הגב ל  סתם אחת

זה היה הרבה יותר מוצלח אם זה היה ג'ימי וסיאקם ולא ג'רד ואריק…

עידו גילרי
10/08/2021 14:32:40
הגב ל  סתם אחת

ורודי גיי שחקן שקיוויתי להנחית אצלנו.

סתם אחת
סתם אחת
10/08/2021 14:33:40
הגב ל  סתם אחת

לגמרי..
הלוואי סיאקם ד"א – אם סיאקם אצלנו במקום בוגי אנחנו קונטנדרית עכשיו עם גובר

עידו גילרי
10/08/2021 14:34:23
הגב ל  סתם אחת

קל

ברוך רובין
10/08/2021 13:36:05
הגב ל  etayle

איתי כל מילה מצחיק אותי, הקטע שהיה חייב להוזיז את גובר בסימן אנד טרייד להטריד אותו לפני 3 שנים בטח לא להביא לו מקס. לא חסר קבוצות מטומטות כמו קליבלנד שהיו מביאות לך שחקן צעיר על גובר.
.
ההנהלה של קליבלנד זה עוד התנהלות רעה עם החוזה הגדול לגרט אלן בטח אחרי שהביאו סנטר בדראפט…

Zivke
Zivke
10/08/2021 13:59:52

דאלאס כבר כנראה לא מביאה הקיץ אף אחד משמעותי, מה שאומר שלהחזיר את KP לתיפקוד, לפחות בהגנה בתור התחלה, זה הסיכוי הכי טוב שלהם למשהו חיובי
.
לגבי פילי, מה שאותי משעשע בעיקר זה שעם כל הטינוף על סימונס שכחו שגם אם דיים יגיע זה לא ישנה כי ג'ואל אמביד כנראה אוכל עכשיו ג'אנק פוד בזמן שיאניס כבר במשקולות…

אור
אור
10/08/2021 14:03:31
הגב ל  Zivke

אמביד מתאמן ברצינות באופסיזן כבר מהקיץ (סתיו) שעבר לעומת סימונס שנופש ומסתובב בעולם

דוקטור רזי הופמן
10/08/2021 14:10:14
הגב ל  אור

יפ
שחקנים לא תמיד עושים מה שהם אמורים לעשות.
סימונס עם אימוני הקליעה וקמבה עם טיפולים שאמור היה לעבור בפגרה ואחרי כן הן דוגמאות טובות מאד.

Zivke
Zivke
10/08/2021 14:13:11
הגב ל  אור

קודם כל, לא השוותי בין אמביד לסימונס. ולגבי הכושר של אמביד, יאניס בכלל לא בליגה שלו, אבל ראינו שאפילו יוקיץ' הפך מ-'סטרץ' מארק 5' (אחד הכינויים המעולים) לסנטר דינמי שרץ על המגרש ולא מתנשף על הברכיים ברבע רביעי. חובת ההוכחה על אמביד, והפעולת הסחה שלו ושל דוק על סימונס אחרי ההדחה מול אטלנטה זה לא צעד של מישהו שהולך להתאמן קשה הקיץ…

אור
אור
10/08/2021 14:22:10
הגב ל  Zivke

מסכים שלאמביד יש בעיה, אבל הוא עובד על זה ברצינות אופסיזן שני ברציפות. כבר בעונה החולפת ראינו התקדמות. מן הסתם הוא לא אתלט בליגה של יאניס וגם לא יהיה כזה

Jonathan
10/08/2021 16:55:18
הגב ל  אור

סימונס עכשיו מצטלם קולע שלשות. תכף ייצא סרטון של 5 ברצף.
כל מה שצריך זה עוד 300 טייקים וקצת אפטר אפקטס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

😂😂😂

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אגב אני נותן את סימונס על סאגס 1 על 1 המגיק בדוק יקחו את זה😎

ברוך רובין
10/08/2021 14:56:53

אפילו לא עונה לטלפון, המגיק חייבים כשרון התקפי בדחיפות מה יעשו עם סימונס על חוזה מקס? הם הלכו לפירוק עונה שעברה, וסאגס נראה סופר כשרוני

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יש להם את.פולץ נראה לי הם מתכננים על סאגס sg ופולץ pg כוכב העל של הופס אייזיק sf והאחים ואגנר בחמישייה.

Rocky1
Rocky1
10/08/2021 15:52:51

מה עם במבה?

דוקטור רזי הופמן
10/08/2021 15:55:50
הגב ל  Rocky1

מוווו?

Yp
Yp
10/08/2021 17:04:44

תגובה לכמה תגובות מלמעלה :
1.לפיני : הנה הרזומה של מייקל מאתר פיבא . איפה ראית שהוא זכה ב-mvp של אולימפיאדה ?
https://www.fiba.basketball/hall-of-fame/Michael-JORDAN
2.לפיני : כשאני כותב דברים שאני רוצה שיקרו אני כותב את זה במפורש . השאלה שלי נובעת מזה שלא זכור לי תואר כזה . ברור לך שדוראנט היה המצטיין בריו ואם היה זוכה בתואר כזה הייתי זוכר זאת..
3.לשמעון : אתה זה שטענת שסימונס יהיה מג'יק הבא , ושהוא עדיף בהרבה על מיצ'ל . עכשיו אתה בקיצוניות השניה , והאמת מן הסתם איפשהוא באמצע . אני חושב שפילי הניחו שסימונס ישפר קליעה כמו שעשו לפניו , הדוגמא הכי טובה לזה היה ג'ייסון קיד . במקומות עבודה רגילים יש מכונים שמאבחנים עובדים ומעריכים לך אם העובד יהיה משקיען או לא . בנבא לא משתמשים במכונים כאלו , ויכולים רק להסתמך על נסיון העבר . זה שסימונס לא משקיען זה לגמרי עליו , לא על gm כזה או אחר .

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 17:23:36
הגב ל  Yp

וואי אם אתה מוצא לי את המקור של שמעון אומר את זה על סימונס ומיצ'ל אני אהיה אסיר תודה לכל חיי

עידו גילרי
10/08/2021 17:25:06

זה לא נראה לי מה שהוא אמר.
שמעון אומר תמיד משהו הפוך שמג'יק זה סימונס רק עם חיוך…

גיא רוזן
10/08/2021 17:36:44

לכתוב "תודה!" יספק…
.
"איך אתם יודעים שסימונס לא מנהיג? על סמך מה קבעתם את זה? הוא רוקי, מנהיגות נבנית לאט לאט, הכל זה בגלל שאין לו קליעה, אם היה לו קליעה הייתם מדברים אחרת. הוא מוסר על, ראיית משחק על, שומר ענק ועולה בשלושת הדברים האלו על הרבה מהשמות האדומים שצויינו לעיל.

עוד 5 שנים אני אעלה את הטורים האלו מהאוב שהוא יטבח בליגה כרצונו מעמדת הרכז."
.
(שמעון, מאי 2018)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

גיישון נכון בעונת הרוקי שלו זה מה שחשבתי מה מצחיק. אני הפנמתי את זה באותו פלייאוף עת הבלוף לך לקח 5 שנים.
לא הבנתי מה מצחיק פה? טם עליי אתם צוחקים ואני השני באתר אחרי האשך שזהיתי את הבלוף אז מה זה אומר עליכם שלקח לכם 5 שנים? 😂😂

גיא רוזן
10/08/2021 17:43:26

תגובה חשודה,
אנחנו כבר רגילים שאתה מסמן את כל התשובות ואז צועק "ניגבתי!!!"
.
#לא_בוחר_את_יאנג_לאולסטאר_בשכונה
#זה_לא_נורא_להיות_גאלינרי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

סימונס וגובר שווים מקס 😂😂😂 וזה עד הסידרה מול ההוקס ההבנה מחלחלת לאט.
אני אוהב שאתה מכניס את טריי 😂😂😂 גם אמרתי שהוא נגר תביא ציטוטים זה מצחיק אותי

גיא רוזן
10/08/2021 17:50:51
הגב ל  גיא רוזן

מילים שלך תגובה חשודה,
לא שלי.
גם "פח אשפה ענקי",
ועוד כמה וכמה.
אבל מי סופר …

עידו גילרי
10/08/2021 17:41:00
הגב ל  גיא רוזן

OMG

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה אתה מופתע אני כבר אמרתי את זה זה חדש לך

עידו גילרי
10/08/2021 17:44:56

כי לא זכרתי.
תתפלא לדעת אני לא שומר בזיכרון המדולדל שלי כל מילה שלך.

עידו גילרי
10/08/2021 17:45:21

אבל כן אני לא צריך להיות מופתע מחסר המודעות.

גיא רוזן
10/08/2021 17:47:13

תגובה חשודה,
אתה בשנתיים האחרונות כותב שתמיד ידעת שסימונס…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא גיישון לא המילה תמיד לא נאמרה. אגב בעונת הרוקי סימונס היה טוב באמת אבל הוא נשאר בעונת הרוקי.
מה עם פילי הם דרדרו את סימונס? 😉

עידו גילרי
10/08/2021 17:43:20
הגב ל  גיא רוזן

גיא זה לפני או אחרי הפלייאוף?

גיא רוזן
10/08/2021 17:44:00

זה הזמן הפלייאוף, אחרי משחק 2 נקודות מול הסלטיקס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

אחרי אותה סידרה טנש אותה סידרה שלמה

גיא רוזן
10/08/2021 17:49:29
הגב ל  גיא רוזן

תגובה חשודה,
לפני איזה שנתיים, הצנרת הראשית של הבניין בו אני גר הסצנה, והדירה שלי (דירת גן) הוצפה במי הכביסה של כל 3 הקומות שמעליי.
הסמרטוטים בהם השתמשנו לנקות את הגיהנום הזה?
יבשים ונקיים בהשוואה עליך …

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

גיישון איך מישהו שאומר אחרי 4 שנים שמגיע לסימונס מקס יכול לצחוק על מישהו על מישהו אחרי שנה תוכל להסביר לי? אם אני מטלית מה זה עושה אותך? 😯😯
אגב תן לי ציטוט כלשהו הכי ישן של ניסני על סימונס בא לי לצחוק גם

גיא רוזן
10/08/2021 17:58:13
הגב ל  גיא רוזן

תגובה חשודה,
אתה כתבת בעונה אחר כך שסימונס יהיה טוב כמו ג'ייסון קיד ושאתה חוזה לו עונת טריפל דאבל…
.
אמרתי לך,
אני הקיץ מטפטף ציטוטים שלך,
עד לפוסט תחילת עונה שמרכז את כולם.
יהיה מבדר …

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 17:59:58
הגב ל  גיא רוזן

וואי גיא אני לא יכול לחכות כבר.. זה הולך להיות הפוסט הכי טוב אבר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

גיישון למה מה זה גייסון קיד? טריפל של 10 10 10 חח ברור שסימומס יכול לעשות גם היום בהליכה.
לאהקשה להיות גייסון קיד כן?

גיא רוזן
10/08/2021 18:05:56
הגב ל  גיא רוזן

כתבת "רכז עילית".
.
הניסיונות שלך לחפש אליבי משעשעים למכביר …
תמשיך,
אין משהו מעניין יותר לצפות בו בטלוויזיה….

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 17:54:19
הגב ל  גיא רוזן

ענק תודה רבה גיא!!!

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה עם תגובות שלך על סימונס יהיה מעניין😂😂

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 18:07:16

תחפש מכונת ריגול

עידו גילרי
10/08/2021 18:08:26

סודית

עגל
10/08/2021 22:09:05
הגב ל  גיא רוזן

🙂
.
כן שמעון, זה די משעשע.
בסוף עוד יסתבר לנו שברוך היה הגרופי מס' 1 של סימונס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ניסני יודע מה ההבדל ביני לטנש? אני הייתי טיפש לעונה סדירה 1 אתם 5 שנים 😂😂😂

עידו גילרי
10/08/2021 17:43:46

יופי עכשיו תלמד לספור.

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 17:23:56
הגב ל  Yp

אה ומאיפה הידיעה שסימונס לא משקיע?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

אני אמרתי את זה בעונת הרוקי באמצע שהוא טוב ממיצל וזה היה נכון לויכוח על רוקי העונה וחשבתי שהוא יהיה שחקן מעולה. על מגיק לא זוכר ייתכן אני לא מתלהב ממגיק כמו שכולכם יודעים אוברייטד גדול מאד. אמרתי לדעתי אם זכרוני טינו מטעה שהוא מגיק משופר מבחינת אתלטית ומהירות. יש תכנת ריגול טנש יוכלו לשלוף משם במדוייק.
בפלייאוף מול בוסטון כבר אז הבנתי את הבלוף והיו לי תקוות לשיפור הקליעה. בעונה השנייה כבר אמרתי עליו את מה שאני אומר עכשיו עוד לפני הפלייאוף😁

פיני
10/08/2021 21:03:55
הגב ל  Yp

צודק. הוא אחד משני השחקנים שזכו בmvp בעונה הסדירה, בפיינלס ובמדליה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יולי 2019 גיישון דה רוזן:

כן. סימונס שווה מקס.

התשובה למעשה מחולקת ל-4:
האם סימונס שווה מקס במצב הנוכחי?
ו –
האם המצב הנוכחי ימשיך (סימונס לא זורק מבחוץ בכלל)?
אם הוא יזרוק מה-3, כמה הוא יזרוק?
מה יהיו האחוזים של סימונס במידה וכן יזרוק מה-3?
.
נתחיל בשאלה א'-
סימונס סיים 2 עונות. יש לו PER 20 בקריירה הקצרה שלו. הוא מנהל ממשחק ברמה גבוהה מאוד. הוא מגן לא רע בכלל. ולא רק שהוא לא קולע מ-3, הוא אפילו לא מהווה איום.
האם הוא שווה מקס עם נתונים כאלו?
לטעמי, כן. בקבוצה עם ריווח, גם ללא האיום מבחוץ הוא יכול לעשות "יאניס". אולי קצת פחות טוב מהמקור, אבל טוב מספיק בשביל להיות חלק מקבוצה חזקה מאוד.
.
הסיבה לנחרצות לתשובה המקורית שלי, היא שאני חושב שהחל מהעונה הבאה הוא יתחיל לאיים גם מבחוץ.
בשביל לשדרג משמעותית את משחקו, הוא לא צריך להפוך לקרי. מספיק שיזרוק פעם עד פעמיים במשחק מה-3,
ומספיק שאת אותם פעם – פעמיים הוא יקלע באחוז בינוני מינוס (33.3%+),
ואז הגנות היריבות יצטרכו לקחת אותו רצת יותר ברצינות. אחרי פעם או פעמיים שהוא יעניש קבוצות שינסו לעשות לו "לברון" (כאשר לברון במופגן נתן לו להיות חופשי לגמרי על קו השלוש),
התופעה כבר לא תחזור, והחיים שלו (ושל חבריו לקבוצה) יהיו קלים בהרבה.
.
מה סיכוי של סימונס להצליח לקלוע 33.3% מהשלוש (2 ניסיונות למשחק לפחות)?
בעונה שעברה היו 94 שחקנים (לפחות 20 משחקים) עם 1.5+ ניסיונות מ-3, ב- 33%+
אם מחפשים דוגמה לשחקן שהתחיל את הקריירה בלי קליעה מבחוץ, ולאט לאט הוסיף איום מה-3 למשחקו,
אז דמרה קארול הוא דוגמה נהדרת. ב-2 העונות הראשונות שלו (71 משחקים בעונה הראשונה, 12 בעונה השנייה) הוא זרק מהשלוש 6 פעמים, וקלע 0.
בעונתו ה-3 (24 משחקים) הוא כבר זרק 19 פעמים מהם קלע 7.
מעונתו ה-4, הקליעה מה-3 הפכה לחלק מהארסנל ההתקפי שלו –
יש לו 36% מהשלוש הקריירה, 3.3 ניסיונות במשחק.
.
מהיכן הביטחון שהוא יתחיל לזרוק?
קודם כל, יש את התשובה המתבקשת –
יש לו כל אינטרס להוסיף את הממד הזה למשחקו.
מעבר לכך, יש את השמועות שרצות בתקשורת (לי יצא לראות ראיון עם האריס, שם הוא מספר שבמשחקי אחד על אחד ביניהם, סימונס התחיל לזרוק, ולקלוע, מה-3).
😂😂😂

גיא רוזן
10/08/2021 18:03:52

אתה יודע מה ההבדל בינינו?
.
(טוב, יש המון. אבל בנושא הנידון)
.
א. אני לא מתכחש שכתבתי מה שכתבתי.
ב. אני לא מסמן כמוך את כל התשובות.
ג. לי אין את הצורך לצעוק "ניגבתי".
.
אבל בכיף,
תמשיך להביא תגובות שלי,
ואני שלך.
יהיה מעניין …

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

אני מעולם לא התכחשתי לזה אז למה לרמות? 😂😂 מתישהו הכחשתי את זה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

אני מחפש ניסני על סימונס תביא איזה ציטטות שלו מוקדמות חח

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 18:19:48

בכבוד תמצא ונדבר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אין לי תכנת ריגול תבקש מהמנהל

etayle
etayle
10/08/2021 18:17:36

הוא צודק בנוגע לא, סימונס יכל לפרוח בשיטה שהייתה ממקסמת אותו(לא שזה היה המצב בפילי עם אמביד).
אנדרה רוברטסון.
מי שראה את הסדרה ההיא של אוקלהומה נגד הווריוס, ראה שימוש מעניין מאוד באנדרה רובטסון, שחקן שמצד אחד הוא גארד, ומצד שני בהתקפה שיחקה כמעט כמו סנטר, היה משמש בתור חוסם, תוקף את הריבאונד. היתרון היה לשחק סמול בול וככה לעשות הגנה רצחנית, ומצד שני לא לאבד שחקן התקפה בזה.
(דיי מזכיר את השימוש בברוס בראון בנטס השנה).

באותה תקופה שחקן כמו סימונס היה שווה זהב, הליגה הלכה יותר ויותר נמוך, ויוסטון כמעט הדיחו את אותה גולדן סטייט.
ואז דוראנט נפצע, הלייקרס שיחקו ביג בול, ועם שובם של גבוהים דומיננטיים(יוקיץ', אמביד, יאניס), הרעיון קצת נדחק, ועם זה המניה של סימונס בשפל.

האם כיום יש קבוצות שיכולות לקחת אותו במקס, ולשחק על החוזקות שלו? אני לא רואה. אבל זה מה שיש.

עידו גילרי
10/08/2021 18:21:51
הגב ל  etayle

תסלח לי אבל להשוות א סימונס לרוברסון זה מצחיק.

etayle
etayle
10/08/2021 18:24:42

מה מצחיק בלהשוות את התפקיד של שניהם?
יש לך רעיון יותר יעיל איך לשחק עם סימונס בהתקפה?
אני חושב שאין ספק שסימונס יותר מוכשר, ובעל יכולת מסירה יותר גבוהה. זה לא אומר שצריך שהכדור יהיה אצלו בהתקפה.

עידו גילרי
10/08/2021 18:26:20
הגב ל  etayle

בכלל לא? כי זה רוברסון. אז כן זה מצחיק בעיני. בוא נבטל לגמרי את היכולות של סימונס.

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 18:53:15

🤦🤦🤦🤦🤦🤦
אוי גיא….
על זה בדיוק נאמר הביטוי – נוגבת…

גיא רוזן
10/08/2021 18:58:09

לא לעניין!
.
(אני כמעט משוכנע שלעידו יש זכויות יוצרים וחוזה בלעדיות על האימוג'י הזה…)

עידו גילרי
10/08/2021 19:00:23
הגב ל  גיא רוזן

העברתי לו תמורת cash considerations

גיא רוזן
10/08/2021 19:02:20

אני מנוגב הרבה פעמים.
רק מי שלא אומר כלום, לא טועה אף פעם.
.
רק מה,
אני לא עסוק בלהסתובב ולצעוק "ניגבתי!!!" בכל פעם שצדקתי,
או "סמרטוט!!!" בכל פעם שמישהו טעה
(תחשוב איך ייראה פוסט "פליטות האשך: נפלו קורבן בדרך לפי הטבעת." )

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:24:57
הגב ל  גיא רוזן

"אני לא עסוק בלהסתובב ולצעוק "ניגבתי!!!" בכל פעם שצדקתי,
או "סמרטוט!!!" בכל פעם שמישהו טעה"
.
בטח שלא, מאיפה יהיה לך זמן? אתה עסוק כל הזמן בלשבור ברכיים לשחקנים…

גיא רוזן
10/08/2021 19:37:40

אני מאוכזב,
הייתי בטוח שתעריך את סיעור המוחות (אונות ימין לשמאל. בגילי זה מכובד להצליח להפעיל את הצמד בו זמנית)

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:51:58
הגב ל  גיא רוזן

אצלי אין אונות

הבן הממזר של דנילו גלינארי

2 מילים על 2 נקודות:

סימונס סיים משחק כרכז פותח במשחק פלייאוף עם 2 נק' בלבד.
הוא לא הראשון שעשה את הזה, והוא רחוק מלהיות היחיד
(מינימום 30 דקות משחק) –
ג'ייסון קיד (פעמיים), דני איינג' (פעמיים), טוני פארקר, דרון וויליאמס.
גם לריי אלן וביירון סקוט יש משחק שכזה.

אני חושב שהעובדה שהוא לא הכריח, מלמדת שהוא דווקא כן מנהל משחק –
הוא המשיך לנהל משחק, הוא המשיך לשמור, והוא לא הכריח זריקות.
אם משווים אותו לג'ייסון קיד, מגלים שיש רכזים שדווקא כן מצליחים ב-NBA, גם כאשר הקליעה שלהם מבחוץ בינונית.
אני מאחל לסימונס שהוא ישפר את הקליעה מבחוץ,
ואם שוב משווים לקיד –
אז כבר ראינו בעבר שזה אפשרי.

😂😂😂😂

גיא רוזן
10/08/2021 18:08:15

שלא יהיה ספק –
אני חושב שהקבוצה אחרת,
עם שחקנים אחרים (עדיף לצד איזה מבוגר אחראי שינער אותו),
מתחת מאמן אחר –
סימונס שוב יהיה אולסטאר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

אולסטאר 😂😂😂 בקינגס הוא אול נבא יהיה אולסטאר זה בקטנה. חחח איזה התחמקות. השאלה זה מה יעשה בפלייאוף החל מסיב 2 😂😂

גיא רוזן
10/08/2021 18:53:24

בהתחשב בעובדה שבעשור וחצי האחרונים רק שחקן אחד של סקרמנטו נבחר לאולסטאר,
ולא היה להם נציג ב-4 שנים האחרונות –
לא,
להיות באולסטאר כנציג סקרמנטו זה ממש לא "בקטנה".

עידו גילרי
10/08/2021 18:56:52
הגב ל  גיא רוזן

ששש בלי עובדות. זה מפחיד אותו.
טנש טנש טנש

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

מרוב ניגוב קשה לך להבין מה צחוק ומה אמיתי

etayle
etayle
10/08/2021 18:20:52
הגב ל  גיא רוזן

אבל השאלה האם החוזה שקיבל בפילי שווה את זה, על פניו התשובה שלילית. היה עדיף לנסות להטריד אותו בשיא, תמורת שחקנים יותר מתאימים. עכשיו אני לא רואה GM מרים אותו, וזה בעיקר בגלל התפיסה עליו, ועניינים של יחץ.

גיא רוזן
10/08/2021 18:56:24
הגב ל  etayle

אני מנחש שהתמורה שהסיקסרס יקבלו בטרייד תהיה נמוכה,
מה שאוטומטית הופך את החוזה שלו ל-"לא שווה".

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:25:37
הגב ל  גיא רוזן

לעולם לא יהיה שוב אול סטאר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/08/2021 19:26:59

if i was a betting man i would take that one

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 18:56:44

כ"כ הרבה דוגמאות לא רלוונטיות ונתונים שלא מעידים דבר… נטעת פה יער שמסתיר את הדוב האוסטרלי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גיישון שורה תחתונה אשך הבין את סימונס הכי מהר עוד לפני עונת הרוקי
אחכ היינו אני וברוך
אחכ עגל
אתה היית אחרון מכולם בהבנה איזה נפל מדובר אפילו מבין כל חברי הטנש נפל לך האסימון האחרון😂😂

אם גייסון קיד עסקינן חחחח מה לונזו 😂😂😂😂😂

וסתם לעתיד שיהיה אפשרות מי הולך להיות כוכבי הדראפט הנוכחי? 2 מהם. תן שמות. גם ניסני יכול להשתתף במשחק וגם גילרי בכיף

עידו גילרי
10/08/2021 18:11:40

זה לא חוכמה – אני לא בדיוק מקורי.

עידו גילרי
10/08/2021 18:59:28

אבל רק בשביל שיהיה לך (וגם אמרתי לך את זה שלוש פעמים לפחות):אני אוהב את קייד קנינגהאם וג'ייילן סאגס.

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:26:25

אי אפשר – זה או זה או זה

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:26:03

זה לא עידו גילרי המקורי?

גיא רוזן
10/08/2021 18:12:15

לונזו אחלה שחקן.
אתם השב"רניקים הפלתם את הכדור, ובגדול.
.
כמה פעמים כתבתם "נגר"?
.
אחת השטויות הגדולות,
וברוך אשם,
לא חסרות לך כאלו …

עידו גילרי
10/08/2021 18:13:27
הגב ל  גיא רוזן

לא הבנתי – עברנו ללונזו עכשיו?

גיא רוזן
10/08/2021 18:15:03

תגובה חשודה בפניקה. יורה לכל הכיוונים …
מסכן, עבר טבילה לא נעימה בחצי השעה האחרונה …

עידו גילרי
10/08/2021 18:20:54
הגב ל  גיא רוזן

ננסה רגע לדבר ברצינות (כי אתה כאן) – לונזו הוא בדיוק המקרה ההפוך לסימונס. סימונס הגיע ברמה די גבוהה (למעט הקליעה) ודי דורך במקום מאז (מכאן האכזבה שלי לפחות). לונזו הגיע עם זריקה שבורה ומנטליות גם קצת (לפיו). מאז רק נמצא במגמת שיפור ומתקן את מה שדפוק. מאד אוהב אותו גם אם הוא לא יהיה בסוף ג'ייסון קיד.

גיא רוזן
10/08/2021 18:55:23

המסלול (והתיקון) שעובר לונזו זה מסלול מרתק. נדיר לראות שחקנים מצלחים לבצע את מה שהוא ביצע בין השנתיים הראשונות לשנתיים אחר כך.

ברוך רובין
10/08/2021 22:22:48
הגב ל  גיא רוזן

בהחלט נוגבתי בנוגע ללונזו בול אבל גיא אתה עברת פוליש ווקס גם, ההשוואה לגייסון קיד מגוכחת כמו המילה נגר.
לגבי לונזו הוא שיפר את הקליעה על חשבון ההגנה לא מובן לי למה זה קרה בעונה הקודמת אבל כל הכבוד לו בהחלט הכניס אותי למכונה

עידו גילרי
10/08/2021 18:12:44

ומבחן הרור-אשך הידוע כמובן אף פעם לא מכזיב.

גיא רוזן
10/08/2021 18:13:55

תגובה חשודה,
להבדיל ממך,
אני לא מתיימר להבין בהכל.
איך אנחש אודות שחקנים שמעולם לא ראיתי משחקים?
.
(תגובה חשודה, היילייטס זה לא נקרא לראות שחקן משחק)

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 18:15:26

שמעון איך ראש שלך? כואב אה? גיא קירצף גם סחט אותך. כבר לא נשאר לך מקום בגוף בלי בלוטה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נראה לי אתה עם תחבושת על הראש מרוב החלקות היום הדאבל טים שלכם לא עבד קיבלתם 50 נק על הראש

ברוך רובין
10/08/2021 22:11:04

שמעון הביאו עליך טריפל טים אתה צריך להיות מוחמא, חבל שהמאמנים הכסילים בליגה לא עושים את זה על דוראנט. אני מעונה הראשונה גיליתי שסימונס בלוף וטענתי להטריד אותו, צחקתי על טראסט שאמר של סימונס מגיע השחקן המצטיין ושקרא למיצל לוזר ושוקר

Yp
Yp
10/08/2021 18:35:14

טוב , שוב לא חשבתי שזה יביא תגובות כאלו , מתנצל .
1.חגי,אני מפאת כבודו של שמעון לא שמתי את הקישור .
2.שמעון , אני מכבד מאד את התובנות שלך בכדורסל , ותמיד נהנה לקרוא אותך גם אם לא מסכים לדעה ספציפית . פשוט מציע שתהיה פחות נחרץ בקביעות , בדרך כלל האמת לא נמצאת בקצוות בשום תחום .
3.גיא , מכבד מאד את הידע והתובנות שלך , בהרבה מקרים מסכים איתך , אבל בהחלט חושב שכדאי קצת להוריד את הטון .
4.לגופו של ענין , למי שלא זוכר , היה משאל באתר לגבי roy , סימונס קיבל 205 קולות , דוני 193קולות .מה שבטוח שכמעט כל האתר חשב שאלו השניים הטובים ביותר ( jt היה שלישי ) . השאלה היתה מה התקרה שלהם ואיך הם יתפתחו . להגיד היום בדיעבד שההנהלה של פילי היתה שלולת הבנה פשוט לא נכון . לא יודע איזה כלים היו להם לדעת שהבחור לא משקיען ולא יעבד לשפר את החסרונות שלו .

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 18:38:16
הגב ל  Yp

YP אני חייב עוד פעם לשאול מאיפה הידיעה / מחשבה שסימונס לא משקיע?

Yp
Yp
10/08/2021 18:48:45

הי חגי
אלו שמועות שרצות ביוטיוב . לא ברור מי המקור . כמה מהפרשנים הפחות מפוקפקים דיברו על זה .

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שחקן ש4 שנים לא זורק לסל לא מתאמן ולא רוצה להתאמן מה יש לדעת פה?

גיא רוזן
10/08/2021 18:45:04
הגב ל  Yp

היום, להבדיל, אני לא מוצא בעיה עם הטון של תגובותיי.
אני נכנסתי לדלת ששמעון תגובה חשודה פתח (ע"ע תגובה 10 בפוסט).

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

אני תמיד נחרץ הכל טוב. אם הייתי רואה את סימונס במכללות או בתיכון בחיים לא הייתי לוקח אותו שחקן בלי קליעה בכלל?
בnba ראו את זה בפילי ועדיין לקחו אותו שהבן אדם עד גיל 19 לא זרק לסל מה חשבו הוא יבוא לnba וידפוק סלים?

דה שוט
10/08/2021 18:44:29

וויי וויי שמעון הוציאו בשבילך את נשק יום הדין – האלגוריתם. חחחח עכשיו כל טנש עליך. הטעות שלך הייתה שהתחברת מהר מדי ובקלות מדי עם ה-ללל. החבר'ה האלה לא יציבים. לא הייתי עושה איתם עסקים.
שני דברים:
1. האלגוריתם לא קביל בבית משפט. להביא ציטוטים מהעבר זה חלש, במיוחד כנגד ווליום שוטר. מה שאמרת על סימונס אז – כולם אמרו. זכותך להחליך דעה.
2. סימונס תותח ועוד יוכיח את זה. הוא היה בסלאמפ – הוא חכם ויפיק לקחים. לא יפתח קליעה חו"ח כי הוא בטלן, אבל ימצא דרכים למקסם את היכולות האדירות שלו. אני לוקח אותו לפני הרבה רכזים אחרים בליגה. פילי לא יעבירו אותו בשביל בוטנים – זה בטוח.

גיא רוזן
10/08/2021 18:46:54
הגב ל  דה שוט

חביבי,
את הדלת הזו שמעון פתח (ע"ע תגובה 10)

etayle
etayle
10/08/2021 18:53:07
הגב ל  דה שוט

חכה טנ"ש משום מה החביאו את הצל בדיוק הזה. הוא בטח יעלה עוד מעט להגנה.
(זה כמובן בהלצה, אוהבים אותך צל).

Yp
Yp
10/08/2021 19:01:24
הגב ל  דה שוט

ערב טוב לשחקן העבר
1.אני לא שייך לשום גוף או מחנה . למעשה , לא ביקרתי בקלפי מאז 2009 .
2.איו לי בעיה עם מגוון של דעות ופתוח להקשיב . מה שאני פחות מסמפט אלו דעות קיצוניות ונחרצות בלי קשר לצד.
3.לגבי סימונס אני אגיד כך :
לא חשבתי אז ולא עכשיו שהוא פוטנציאל מג'יק . לא בגלל סימונס , אלא שבשביל הדור שלי מג'יק זה בבחינת "של נעליך מעל רגליך" כשעושים השוואות .
מה שכן חשבתי , שהוא פוטנציאל ג'ייסון קיד שזה מאד מכובד בפני עצמו . לצערי , עד כה הוא לא התפתח לכוון הזה , כנראה בגלל שהוא לא משקיען ולא בגלל חוסר כשרון .
בהחלט יתכן שבמקום אחר הוא כן ישקיע ואז הפוטנציאל הזה יתממש . בכל מקרה , אני מאמין שלא צריך לגבש דעה סופית על שחקן לפני ותק של 7 או 8 שנים .

דה שוט
10/08/2021 19:27:12
הגב ל  Yp

אני מסכים לגבי חוסר ההשקעה. אני חושב שהעליתי את זה כאן מזמן וקצת אחר כך גורם ״אנונימי״ מתוך המועדון אמר את אותן מילים.
לא ראינו בהתחלה את השחצנות, הזחיחות והקארדשיין. ראינו רק פוטנציאל ענק.
אני חושב שתלאות הפלייאוף בעיקר האחרון יתנו בו את אותותיהם. הוא יבוא לעונה הבאה חד יותר. דרוך. הוא פגוע מפילי בצדק כי הם הפילו עליו את התיק (אמביד ודוק). אל תדאג, קארמה היא חוף.
.
גיא תגובה 10 זה שוק הכרמל, בלאגן לא דומה לכלום, כמו המשחק של הפליקנס על חצי מגרש, להוציא שם אלגוריתם זה כמו הטכניים שמאנו לקח מדייוויס. זה דאבל פלופ. מצד שני דייוויס (שמעון) יכול להאשים רק את עצמו 😂😂😂
https://youtu.be/Zn9Nm1lgcKY

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:30:40
הגב ל  דה שוט

איך לא ראית בהתחלה את השחצנות והזחיחות?
שני דברים ניתן היה לראות מהחלל ב-2017 – את החומה הסינית ואת זה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/08/2021 19:33:46

יש סיכוי לטור עתידי של דירוג השחצנות והזחיחות בקרב שחקני הליגה?

אור
אור
10/08/2021 19:35:24

רק שניסני לא יראה את זה

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:50:46

אתה רציני? עוד לא כתבתי דבר כזה?
זה די מקביל לרמות השיקוציות, הולך יד-ביד.

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 20:11:56

שאני לא אראה את מה?

אור
אור
10/08/2021 20:49:28

את חברך מככב בדירוג השחצנות והזחיחות

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 21:03:34

זה בסדר הוא בחברה טובה עם עוד חבר שלי (סטף)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/08/2021 3:56:10

אני מתכוון לדירוג מלא של לפחות 200 שחקנים

דה שוט
10/08/2021 19:41:38

צודק 🙂 פספוס גדול

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

גייסון קיד לא היה כזה גדול הוא שיחק בעידן של רכזים חלשים. בליגה של היום לא היה משתחל אפילו לאולסטאר היה בעצם בן סימונס…😁
הוא היה מנהל משחק יותר טוב מסימונס בהרבה ולא פחד לזרוק לסל אבל לא נאלץ להתמודד מול גארדים ברמה של היום כל משחק.

ברוך רובין
10/08/2021 22:14:15

שמעון מספיק, לצערי אתה צריך להכנס שוב למכבסה… גייסון קיד הפך קבוצה פח לקונטנדרית, היה לו את היכולת המדהימה לכפות נצחונות ולהניע את ההתקפה איפה הוא ואיפה סימונס הפח. סימונס עם סופרסטאר ואולסטאר לא מגיע לגמר המזרח, גייסון קיד עם סגל כזה היה מביא לפילי טבעת בשינה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נו באמת מול מי הוא שיחק במזרח הכי חלש בהיסטוריה שם די בדיחות בליגה של היום הוא בכלל לא מגיע לפלייאוף הגארדים היום היו הורגים אותו
חוץ מזה אמרתי שהוא מנהל מדחק יותר טוב מסימונס כי הניהול של סימונס,זה רק משגל לאחור.

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:28:26
הגב ל  דה שוט

2. בעוד מלחמות טנ"ש ושב"ר ניטשות פה על דברים שאמרו בעבר, אתה עסוק בלייצר פאדיחות לעתיד…

דה שוט
10/08/2021 19:53:34

יש לי מנוי לחדר המכונות בכפר, הכל בסדר. מציע בכל מקרה לקנות כובע מלבד אורגני – ג׳אסט אין קייס (או כמו שחבר כדורסל אחר שלי נוהג לומר: ג׳סט אין טימברלייק)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

😂😂

etayle
etayle
10/08/2021 18:52:01

280 תגובות, על הארכת חוזה צפויה וסטנדרטית. יום מוצלח עבר על הופס.
אני רק מדמיין את כמות התגובות שיהיו כשסימונס עונה הבאה יפרח ויקלע 6 שלשות למשחק ב60 אחוז מהשלוש.
מצד שני אני עוד מחכה שמסוט אוזיל יבקיע מעל 10 שערים בעונה.

עידו גילרי
10/08/2021 18:55:47
הגב ל  etayle

כן. התחיל העוף-סיזן וכולם כבר על הגריל.

אשך טמיר המקורי
10/08/2021 19:54:14

טוב מה עם הדוקטור, חבר'ה?
מישהו הצליח ליצור איתו קשר?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחח מרוב שטנש קורצפו הם לא ידעו כבר מה לעשות צוחקים על טמבל לשנה אחת שהם יצאו טמבלים ל4 שנים 😂😂😂😂 ראיתי הרבה דברים מצחיקים בהופס אבל אין ספק שזה מתעלה על כולם.

מאז סימונס טנש בקושי מוציאים מילה על שחקנים הכל בזהירות 😂

עכשיו הפחד יהיה כפול ומכופל😂😂😂

גיא רוזן
10/08/2021 20:33:59

#יאנג יברח מאטלנטה בסוף חוזה הרוקי.
.
זוכר את זה, תגובה חשודה?
לא משנה כמה ניסו להסביר לך שזה לא משהו שמתרחש בליגה,
אתה התעקשת.
.
#לברון לא יחתום הלייקרס בלי 2 סופרסטארים לצדו.
.
ואת זה, אתה זוכר?
גם אז ניסינו להסביר, ללא הועיל.
.
להמשיך?
יש עוד מלא. המון.
לא ניחושים שלא פגעו. שטויות נטולות קשר למציאות שמשון מה התעקשת לדבוק בהם.
.
אני אשמח להמשיך.
זה ממש משעשע לקרוא את ההתפתלויות שלך. ממש.

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 20:47:26
הגב ל  גיא רוזן

כבר נשאל שמעון לגבי העזיבה של יאנג. ומה ענה שמעון? ענה שמעון שזה בגלל שפירס פוטר. אם פירס לא היה מפוטר באמת היה עוזב. לא הפיתול הכי אלגנטי, לא הפיתול הכי נעים אבל זה מה יש בימים אלו.

גיא רוזן
10/08/2021 20:53:54

נו, ו?
חוזה העתידיות הנחרץ, התגובה החשודה של מסטיק בזוקה –
הוא לא ידע שפירסם יפוטר?
(זו כבר תחזית קצת יותר הגיונית)

חגי "התותח" ניסני
10/08/2021 21:02:31
הגב ל  גיא רוזן

גדול. נראה איך שמעון יצא מזה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יצאתי טוב לא?
תגיד מי יהיו 2 השחקנים הכי טובים בדראפט הקרוב תוכל לנקוב בשמות? ולדרג לפי הסדר לא כמו שגילרי עשה 😎

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

ידע לא ידע ניחש שיפוטר בניחוש מושכל אבל אם לא היה מפוטר אז טריי היה עוזב.
מספיק טוב?

נשים לכם טנש מגבות על הראש לייבוש יראה לכם כמו טורבאן על הראש מרוב ניגוב
טנש רוקדים
https://youtu.be/tbg0S_CVgUQ
😁

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

רגע לברון הביא כוכב 3 או לא בסוף? 😂😂😂
הוא מאז שעבר ניסה להנחית כוכב 3 בכל הכוח קאווי ביל ואת מי לא 😂😂
גם פה גיישון נוגבת חזק לקח קצת זמן אבל בסוף נוגבת.
מרוב סיב במכבסה היא הולכת להתקלקל כבר עושה רעשים אתה וניסני יחד כבד על המכונה

דה שוט
10/08/2021 23:22:04

😂😂😂😂😂
בסוף יואל יתחיל לייצר מכונות במקום טיטולים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

טנש יפחדו מעכשיו נראה לי לכתוב דעה על משהו כמו שסימונס מפחד לזרוק לסל גרמתי להם ללחץ פסיכולוגי מכל הניגובים נראה אם יעמדו בזה.
הם עוברים יועץ משפטי לפני כל תגובה שהם מפרסמים 😂😂😂😂😂😂
הם מחפשים אותיות ומילים לשנות משמעות מהכוונה האמיתית מיטב החוקרים😉

etayle
etayle
10/08/2021 21:48:58

שמע שמעון אתה משהו מיוחד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

אני הכי אוהב שהם לוקחים מילה שלי ומעוותים אותה בלי קשר למשמעות כמו תמיד חחח תמיד הכוונה מאז,שהוא נולד😉 לא שהיא נאמרה בכלל אבל שיהיה.
סימונס,שווה מקס אחרי 4 עונות שהוא זורק כדור ברזל 😂😂
פילי הרסו אותו 😂😂
יאללה שיגיע כבר לקינגס ויתן לנו אולסטאר בקליר פאת שדמיאן יגיע לפילי ופורטלנד יקבלו את ה8 בחירות שלהם ובאדי הילד וזהו סגרנו את הטרייד😏

עגל
10/08/2021 22:23:13

צחוק זה דבר בריא, יא אללה כמה שאני נהנה.
תמשיך, שמעון, תמשיך.
.
כמה חבל שהבן הממזר לא כאן, או שהוא כאן ולא מגיב. הוא היה חוגג עכשיו במחילה שלו

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עגל

אין על צחוק רק סקס יותר טוב מזה.
אני גם נקרע מצחוק 😁

The Ljos of the Rings
11/08/2021 2:06:43
הגב ל  עגל

עגל, אני שמח שלפחות מישהו נהנה.
אני חושב שהשרשורים פה גרמו לי, בפעם הראשונה, פשוט לרחם על שמעון. אני יודע שהוא לא צריך את הרחמים שלי, אבל הויכוחים האלו העבירו אותי למצב שאני באמת מקווה שהבנאדם יטפל בעצמו. זה ממש לא בריא להתנהל ככה, ואני יודע דבר או שניים על זה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

העלו אותך מהספסל נראה לי קיבלתם 82 נק על הראש כל חמישיית טנש עליי בהגנה😂 נותן לובים לדה שוט

The Ljos of the Rings
11/08/2021 7:32:36

כן, בדיוק דברים כאלה.
זה לא טראש טוק מצידי, שמעון. אני רציני. אני דואג לך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/08/2021 4:03:04

איך אפשר לקחת מילה בלי משמעות ולעוות אותה בלי קשר למשמעות שלא היייתה קיימת מלכתחילה?

The Ljos of the Rings
10/08/2021 23:19:45

לא יודע, אני אוהב שבודקים אותי, מגלים טעויות אמיתיות ואז אני לומד מהן וגדל כבן אדם. תהליך שצריך להיות הרבה יותר מנורמל.
אין בושה בכישלון. רק בהתרברבות על דברים כה חסרי משמעות.
מה שמוזר זה מי שבנואשות מסרב לוותר על חשיבה דפוקה ואז בונה אימפריה סביבה.

דדי
דדי
11/08/2021 0:17:19

מה זה זה ?
מה קרה כאן ???

The Ljos of the Rings
11/08/2021 2:00:53

שרודר בסלטיק. שנה אחת תמורת ה-mle.

דדי
דדי
11/08/2021 3:45:30

טוב בהופס כבר יודעים כמה ימים שזה מה שהם הציעו לו…

Yp
Yp
11/08/2021 3:56:01

דדי בוקר טוב
הידעת ? משחק הקדם עונה הראשון של ברוקלין יהיה ב-3/10 בסטייפלס מול הלייקרס . יודעים לבנות דרמה 😁

דדי
דדי
11/08/2021 18:13:53
הגב ל  Yp

אכן דרמה.
יפה להם 🙂

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 6:34:49

טוב, שמעון, לבקשתך ערכתי חיפוש בתוכנת הריגול על חגי בנוגע לסימונס.
לא חפרתי לעומק ממש, אבל בגדול חגי התחיל כפרו-סימונס, אך היה זהיר מאוד בהתבטאויותיו, ובהמשך עדיין החזיק ממנו שחקן, אך החל לפקפק בהתקפה שלו (למרות שעדיין מאוד העריך אותו בהגנה ואובראול כשחקן).
https://hoops.co.il/?p=123563
פתיחת הסידרה פילי-בוסטון 2018 –
".איתי:
אתם ממהרים לשפוט אחרי מחצית אחת, פילדלפיה הם על אמת.
.
חגי –
+100
בואו נראה אם האחוזים יתחילו להתיישר זה יגמר בדו ספרתי לפילי – סימונס לא יגמור עוד מחצית עם 4 איבודים ואני בטוח שזו לא תהיה עוד מחצית של 20% מהשלוש"
בנוסף רצה להתערב איתי על הסידרה לטובת פילי.
.
ינואר 2020 – דיון – אינגראם או סימונס?
https://hoops.co.il/?p=180036
"למי? באיזו סיטואציה? אם זה מישהו לבנות סביבו אז סימונס. זה שלא הולך בפילי זה ממש לא עליו."
.
יוני 2020, דיון טייטום או סימונס:
https://hoops.co.il/?p=194556
"סימונס צריך התאמה מאוד מיוחדת בשביל לפרוח התקפית. הוא פחות טוב מיאניס אבל עדיין צריך את אותה השיטה. הגנתית הוא לדעתי השומר השני בליגה אחרי יאניס. יכול לשמור מעולה על עמדות 1-4. טייטום – הוא פשוט סקורר עילאי שצריך לבחור זריקות קצת יותר בקפידה. ועדיין הוא מתקיף אדיר שכנראה רק ישתפר.
קולי הולך לטייטום (אבל לא בקלות)"

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ניסני עבר יועץ שפטי לפני התגובות. ניסוח זהיר זה טנש קלאסי 😂😂😂 לא יכתבו מה שהם מרגישים אלא בקטנה כזה רמיזה חוץ מגיישון שהוא הסקורר המוביל שלהם אז הוא כמו הארדן יכול לצאת מתבנית האנליטיקס השאר אסור להם

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 6:44:16

חחחחח מדויק

חגי "התותח" ניסני
11/08/2021 7:25:17

או שפשוט המציאות היא מורכבת.. אפשרות מטורפת אבל מציאותית

חגי "התותח" ניסני
11/08/2021 6:47:52

יפה אשכוס.

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 6:38:17

מצאתי על הדרך גם פוסט מעניין מאוד שלך, חיזוי דראפט 2018:
https://hoops.co.il/?p=128142
יש שם כמה תחזיות לא רעות בכלל (ונפילה ענקית עם לוקה).
.
וגם את התחזית הראשונה שלי לפילי וסימונס, עוד לפני העונה הראשונה:
https://hoops.co.il/?p=104723
(תגובה 13)

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כן התרסקתי חזק עם נוקס ולוקה. לא בושה להיות גלינארי.

אבל פגעתי לא רע בכלל בשאר.יאללה לוני תפרוץ כבר טיים טו שיין😎

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אגב מה עם גור גולן איפה נעלם הילד היה אחלה במפגש הופס איתו אז שהייתי לכלכנו על השיקצה יחד עם דקסטר היו זמנים

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 6:56:54

היה מטאור בלל"ל, נבחר מס' 1 בדראפט אבל הפציעות גמרו אותו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

עזבו טנש שבר דניס שרודר……עשה נרלס נואל (אימוגי של גילרי אין פה בהופס אבל יש בוואטסאפ).
בוסטון עם שרודר סמארט בראון טייטום הורפורד. זו חמישייה חזקה מאד אם השנה הם כושלים הם בבעיה זה הסגל הכי טוב שהיה להם מאז 2008.
מעניין אם יודוקה יצליח שם.
רזיאל אין תירוצים מבחינת חמישייה על הנייר אתם מס 2 במזרח אחרי הנטס.
אמורה להיות קבוצת הגנה רצחנית