בוסטון סלטיקס 117 – פילדלפיה סיקסרס 101 (0-1 לסלטיקס בסדרה) / גיא רוזן

 

בתצוגת קליעה מרשימה, לצד הגנה עוד יותר מרשימה, הצליחו הסלטיקס לנצח, יחסית בקלות, את הסיקסרס במשחק מס' 1, למרות שבראון, מכוכבי הקבוצה, ומי שהוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, לא שיחק.
בהיעדרו של בראון, טרי רוזיר (29 נק', 8 רב', 6 אס', 7 מ-9 מהשלוש), ג'ייסון טייטום (28 נק'), ואל הורפורד (26 נק', 7 רב', 4 אס'),
נטלו את המושכות, והובילו את הסלטיקס לניצחון המרשים (כאשר הסלטיקס למעשה מנצחים בכל אחד מ-4 הרבעים במשחק).
ג'ואל אמביד (31 נק', 13 רב', 5 אס') היה הקלע המוביל של הסיקסרס במשחק. סימונס סיים את המשחק עם 18 נק', 6 אס', ו-7 איבודי כדור.
ההבדל הגדול בין 2 הקבוצות היה ביכולת לקלוע, ולשמור, מ/על קו 3 הנק:
הסלטיקס קלעו הלילה 17 שלשות ב-47.2% , הסיקסרס קלעו רק 5 שלשות ב-19.2%

סיקור מלא ומפורט יעלה בהמשך ניר לוין, "האיש שלנו" בבוסטון.

נכתב לפני המשחק:
כל הרבה הרבה דובר, כל כך הרבה נכתב, על הסדרה הזו (ע"ע הפריוויו של שמעון לסדרה).
לא נשאר הרבה מה לומר,
אבל בכל זאת –
2 הסנט שלי:

בן סימונס. מי שלדעת רבים מוביל המירוץ לתואר רוקי השנה, אחרי שסיים את העונה הרגילה עם 15.8 נק', 54.5% מהשדה, 8.1 רב', 8.2 אס', ו-1.7 חטיפות,
דווקא מול הסלטיקס, לא פרח.
ב-4 משחקים העונה מול הירוקים, יש לסימונס 12.5 נק', 47.8% מהשדה, 6.5 רב', 4.8 אס', ו-2.3 חטיפות.
אי אפשר שלא להבחין בעובדה שבכל המדדים למעט חטיפות, יש צניחה בנתוניו.
הסיבה ברורה והגיונית –
הסלטיקס היא אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, כאשר יש להם 2 רכזים שמצטיינים בהגנה, ופורוורדים מהירים, אתלטיים, ועם ידיים ארוכות, שהופכים את מלאכת החדירה לצבע לקשה במיוחד.
בעוד שאין בכלל ספק שחסרונו של קיירי פוגע בסיכויי הסלטיקס לנצח את הסיקסרס, בכל הנוגע לסימונס –
זה לא בהכרח חיסרון.
כאשר צריך לשחק כל דקה ודקה מול 2 בולדוגים כמו רוזיר וסמארט, החיים קשים יותר.
אם הסיקסרס רוצים להמשיך בדרכם עמוק לתוך הפלייאוף, היכולת של סימונס להתמודד עם ההגנה הנושכת של הסלטיקס, קריטית.
עד כמה (גם) ההגנה של הסלטיקס הצליחה לעצור את הסיקסרס?
העונה לסיקסרס 109.8 נק' למשחק בעונה הרגילה. ב-4 מפגשים מול הסלטיקס, הסיקסרס קלעו 95.3 נק' למשחק.

המאבק על הריבאונד. הסיקסרס קבוצת ריבאונד נהדרת. בסדרה מול ההיט הם קטפו 54.9% מהריבאונדים האפשריים, ו-29.6% מרב' ההתקפה האפשריים (יותר מכל קבוצה אחרת בפלייאוף).
בעונה הרגילה הם קטפו 52.9% מהריבאונדים במשחקי הקבצה (מקום ראשון בליגה), ו-25.3% מרב' ההתקפה (מקום 3 בליגה).
מול הסלטיקס?
אז הם הפסידו בקרב על הרב', כאשר יש להם 49.7% מהרב' במשחק. וזה למרות העובדה שאמביד שיחק ב-3 מ-4 המפגשים בין 2 הקבוצות העונה.

ג'יילון בראון ואל הורפורד. האחד לב הגנת הפרימיטר של הסלטיקס. השני העוגן מתחת לסל.
שלא במפתיע (או אולי כן?), ב-4 המשחקים בין 2 הקבוצות העונה, אלו הורפורד ובראון שבדקות שלהם על הפרקט, הסלטיקס היו במיטבם.
במצטבר, הסלטיקס קלעו 45 נק' יותר מהסיקסרס בדקות שהורפורד היה על הפרקט, ו-31 נק' יותר מהסיקסרס, בדקות בהן בראון היה על הפרקט. יותר בשאר שחקני הסלטיקס, כולל קיירי.
בנוסף, הורפורד, למרות הגנת הפנים המשובחת של הסיקסרס, קלע מול הסיקסרס העונה 16.3 נק' למשחק, לצד 7 רב', ו-4.5 אסיסטים.

הקליעה מה-3. דובר רבות על החשיבות הרבה של המצטרפים החדשים לשורות הסיקסרס, בלינלי ואיליאסובה.
עד כמה הם חשובים?
לפני שהצמד הגיעו, הסיקסרס קלעו 10.4 שלשות למשחק, ב-36.2%
אחרי שהצמד הגיע, הנתון צמח ל-12.1 שלשות ב-38.1%
זה משנה את הכל. היכולת של הסיקסרס לרווח את המשחק, מאפשרת לסימונס יותר אפשרויות מסירה, ויותר אפשרויות חדירה, ולאמביד יותר מקום בצבע.
שלא במפתיע, מאז שהצמד הצטרפו לקבוצה, עד לסיום העונה הרגילה, רק הנאגטס קלעו יותר נק' למשחק.

הניחוש שלי למשחק הלילה:
שאלה טובה. קודם כל צריך תשובה לשאלת בראון, שבספק למשחק. אם הוא לא משחק, אני לא רואה איך זה לא הפסד של הסלטיקס.
אם הוא משחק?
אז התשובה תהיה (לדעתי) פונקציה של המפתחות מההקדמה –
אם הסלטיקס יהיו לפחות בשוויון במאבק על הרב',
אם ההגנה של הסלטיקס תצליח להאט את סימונס הנהדר,
ואם, בנוסף (וזו כבר משימה מסובכת במיוחד), הסלטיקס יצליחו למנוע מהסיקסרס להגיע ל-10+ שלשות,
אז הניחוש שלי הוא ניצחון של הקבוצה הביתית.
ואני? אני אלך נגד הזרם, ואבחר בסלטיקס כמי שמפצחים את כל המפתחות, ומנצחים את המשחק.
(כמובן, בהינתן בראון כשיר)

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
351 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
tragic bronson
tragic bronson
30/04/2018 17:36:46
האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/04/2018 17:38:59

ניתוח מעולה, עכשיו נשאר רק לקוות שהחולה (במקרה שלי הירוקים מעיר השעועית) ישארו בחיים
תודה רבה

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2018 17:39:54

גם אני הולך עם הסלטיקס, אבל שלא כמוך, עם או בלי בראון.
יתרון הבית יהיה ההבדל.
וואו…איזה קרב בין סימונס וטאטום!!!!!!!!!!!!

ללקק את האצבעות.

מאז ביל ראסל נגד צ'מברליין לא היה מתח כזה בבוסטון למשחק נגד פילי!

מתן גילור
מתן גילור
30/04/2018 18:31:46
הגב ל  מנחם לס

מה עם בירד נגד אירווינג ומוזס?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 0:48:38

בירד נגד אירווינג או בירד ומקהייל נגד ארווינג ומוזס.
זה צ"ל מקביל או שחקן אחד מכל קבוצה או שני מובילים מכל קבוצה.
אמנם מבחינת העמדות מקהייל התמודד עם בוב ג'ונס המצוין בפני עצמו ובשני צדי המגרש ופאריש התמודד עם מוזס.

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2018 17:41:09

ישנה לי הרגשה שהערב אל הורפורד שולח את אמביד חזרה לבית ספר

שמעון
שמעון
30/04/2018 18:04:31
הגב ל  מנחם לס

אמביד הכי מתקשה מול הסלטיקס סטטיסטית. 3 משחקים קלע רק פעם אחת מעל 20 נק. השלשות זה המפתח. בוסטון לא יכולה לכסות הכל. היא צריכה להמר על משהו.

ולדי קוגן
30/04/2018 17:48:17

אם הסלטיקס מנצחים היום,בלי קיירי,הייוורד כמובן וגם בלי בראון זה כבר באמת יהיה מוגזם.לדעתי פילי יתקשו טיפה בהתחלה ואז יתנו ריצה ויגמרו באיזור ה-7-10 כזה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 6:43:31

אז זה היה ממש מוגזם!

יואל
יואל
30/04/2018 17:50:32

המצ'אפ יהיה בין משחק מהיר עם איבודים של פילי מול איטיות ושימוש בשעון הזריקות והתקפות מסדרות של סלטיקס,אני מאמין שסטיבנס מאמן מעולה,הוא יאיט את המשחק,ישתמש בשעון הזרקות כמה שיותר ,כדי שהסלטיקס לא יפלו מהרגליים,בטח בלי בראון,העתיד של גמר המזרח פה
ללקק את האצבעות.

דינגו
30/04/2018 20:28:43
הגב ל  יואל

בואנה יואל התפלקה לך תגובה חכמה בלי נאצות. מים אקמול ושינה טובה יסדרו הכל.

יואל
יואל
30/04/2018 22:20:09
הגב ל  דינגו

דינגו ,אני פשוט נהנה להשתמש בשפה ג'יפית,זה כיף.הפעם לא,זה לא אומר שאני טיפש

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 6:46:58
הגב ל  יואל

להפך, ההנאה שלך משפת נאצות מראה שאתה טיפש גדול.
מי שיש לו חכמה בסיסית יהנה משפה מכובדת ומעודנת ולא משפה מכוערת וגסה שיכולה לפגוע. אני בטוח שאם מישהו היה נוקט נגדך בשפה ג'יפית לא היית נהנה כלל…

שמעון
שמעון
30/04/2018 18:02:06

הממזרים באים לרקוד היום. אחלה פריוויו גיא צודק בכל המפתחות שלך. רדיק ובלינלי כבר לא קלעו הרבה זמן הידיים מבקשות כדורים וצאקות מיי פרשס מיי פרשס מיי פרשס זה מה הממזרים שומעים

בירדמן
בירדמן
30/04/2018 18:09:33

ניתוח מעולה, קריאה מהנה, תודה רבה.

יש משתנה אחד מאז המפגשים בעונה הרגילה – סמי אוג'ליי,
האיש שלנו למבצעים מיוחדים בעורף האויב. רול פלייר שתפקידו נגד מילוואקי היה לשמור על אנטטקומפו. אולי סטיבנס ילביש אותו הערב על סימונס.

השועל
השועל
30/04/2018 18:49:16
הגב ל  בירדמן

הוא היה יעיל בצורה מסוימת כי ההתקפה של מילווקי גרועה יותר משל קצ"ל ב',הפעם בוסטון יצטרכו כל עזרה בהתקפה כדי לעמוד בקצב של פילי, וסמי אוג'ליי לא קיים בהתקפה,לפי המספרים שראיתי משחק ההתקפה של בוסטון סובל קשות שהוא על המגרש,תוסיף לזה שאולי הוא וסמארט יחלקו פרקט ביחד,והורפורד יצטרך לעשות פוסטאפים על אמביד,ותקבל התקפה שלא קיימת.

Niro
Niro
30/04/2018 18:26:15

הלילהבוסטון ינצחו באים במומנטום ממשחק 7 .

אסף
אסף
30/04/2018 18:36:27

חזרה ללילות לבנים אחרי לילה של 6 שעות שינה שלמות אתמול.
סדרה ששווה לקום בשבילה…

רק שאלה
רק שאלה
30/04/2018 18:39:26

גיא צריך לציין דבר אחד פשוט

המפגשים בין הסלטיקס לסיקסרס היו בחצי הראשון של העונה
11.2017- 1.2018
בנקודת הזמן הזו שתי הקבוצות שונות לחלוטין.

סימונס מאז העלה את רמת המשחק, הסיקסרס חיזקו את הספסל וקיירי אירווין לא כאן.

מיאמי נשכה כל הסדרה את סימונס עם ג'יימס ג'ונסון , וינסלו ווריצ'דסון
הוא קיבל אחלה הכנה לסלטיקס

סיקסרס בחמש!

צביקה
צביקה
30/04/2018 18:46:09
הגב ל  רק שאלה

נקודה סופר נכונה. ההבדל בין המאזנים של הקבוצות בחודש וחצי האחרון של העונה, כאשר הסגל בבוסטון דומה להיום ופילי חסר אמביד רוב הזמן, הוא עצום ומראה בהחלט על הפער בין הקבוצות.

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2018 19:23:28
הגב ל  רק שאלה

צודק במאה אחוז

.איתי.
.איתי.
30/04/2018 18:42:15

תודה על הפריוויו, מחכה לסדרה מעולה של שתי הקבוצות ואחר כך לסדרה אגדית של אמביד וסימונס מול לברון

השועל
השועל
30/04/2018 18:44:23

בוסטון אם כל הסימפטיה אליהם,די מוגבלת בהתקפה,וכמה שסטיבנס מאמן מצויין יש גבול למה שהוא יכול לעשות,לבוסטון פשוט אין את הכלים ההתקפיים לעמוד בקצב של פילי, בנוסף הפעם הורפורד יתמודד מול אמביד ולא מול דחלילים כמו הנסון ומייקר,החולשה של בוסטון בריבאונד מול קבוצת הריבאונד הטובה בליגה תבוא לידי ביטוי.

לגבי היום,בוסטון יעלו בטירוף ואולי יפתחו ביתרון,אבל אני מאמין שהאדרנלין ירד פילי תתחיל לשלוט יותר ותיגמר החגיגה,העייפות מהסידרה מול מילווקי תשפיע בצורה מסוימת גם כן.

פילי ב10.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
30/04/2018 18:55:49

אני מניח שהסרטון הזה כבר היה פה לא פעם (למרות שלא זכור לי).
חלק מהצעדים שלא נשרקו התרחשו מתחת לאפם של השופטים שפשוט ישנו באותו הזמן…. האם יישרקו הלילה צעדים לבוסטון? אולי לסימונס?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
30/04/2018 19:41:22
הגב ל  ד"ר הופמן
שמעון
שמעון
30/04/2018 20:40:35
הגב ל  ד"ר הופמן

ענק את המהלך האחרון של לברון הוא וסימונס עושים מלא שהם מתחילים עם אאוט מסוף מגרש. עד עכשיו אף פעם לא שרקו לסימונס חח אני ציינתי את זה כבר בעבר. סימונס תפסיק ללכת עם הכדור שאף אחד לא שומר חח. סרטון אדיר

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2018 21:18:30
הגב ל  ד"ר הופמן

הסיקסרס אגב הקבוצה שנגדה שרקו הכי הרבה פעמים צעדים העונה.

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2018 19:26:00

סדרה עם פוטנציאל נפיצות, כיאה לחצי גמר המזרח.
ההיפך הגמור מהסדרות עם פוטנציאל העפיצות בחצאי גמר המערב.

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2018 19:28:30
הגב ל  no funny shtuff

למרות שעדיין לא סגרתי את הדלת על שתי הסדרות במערב.
במקרה של יוסטון, עם כל חיבתי לאנדרדוג מסולט לייק סיטי, לא בא לי על הסתבכות מיותרת- צריך אותם בריאים ורעבים מול ההייט-אשבוריז הזחוחים והשבעים.

אסף
אסף
30/04/2018 20:01:58
הגב ל  no funny shtuff

נו הנה הצ'אנס לישון כמה לילות נורמאלי עם כרית נוחה ולא לקבל את צורת הספה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/04/2018 19:37:10

תודה גיא.
הימרתי על בוסטון בסדרה.
יהיה קרוב לבלתי אפשרי בלי בראון.
אקווה שהוא ישחק ונשאר עם הסלטיקס, היום ובסדרה.

המשגיח
המשגיח
30/04/2018 19:40:07

תודה גיא.
משחק מאוד מעניין ופתוח. אין לי שמץ מי לוקחת

Berch
Berch
30/04/2018 19:43:10

סדרה קלאסית מהעבר 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2018 19:51:10

וכמו שזה נראה לשנים הבאות-
זוהי תחילתה של יריבות נפלאה

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2018 20:49:37

זאק לואו יצא היום בכתבה שפחות או יותר מסכמת את כל מה שאני ואחרים אומרים כאן על הת'אנדר בראשות ווסטברוק. לאוהדיו אני מזכיר לא כל ביקורת מונעת משנאה. לפעמים זה פשוט מרצון לראות משהו יותר טוב קורה:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23364202/zach-lowe-russell-westbrook-oklahoma-city-thunder-nba

אפלטון
אפלטון
30/04/2018 21:25:13

יותר אהבתי את הכתבה שלו על עיצובי המגרשים בליגת הnba2k.
קצת אכזב הפעם, לא אומר שום דבר חדש או מעורר מחשבה. יש כל כך הרבה מה לכתוב על הת'אנדר, גם לקראת סיום של עידן, וגם לנתח יותר לעומק את הכישלון של השנה. ציפיתי ממנו ליותר מ'ראס תיקח פחות 5 זריקות', גם אם זה נכון כמובן.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2018 21:28:03
הגב ל  אפלטון

באמת שום דבר חדש. אבל לפעמים צריך לומר גם את מה שמובן לחלק מאליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2018 21:37:29

מסכים זאק לואו הוא אחד הכתבים האוהבים עליי,עם זאת אני בטוח שווסטברוק ודונבון שמעו את הטענות האלה מאות פעמיים, אני לא בטוח שקיים מאמן שמסוגל לרסן את ווסטבורק ולהכניס שיטת משחק לאוקלהומה

Ljos
Ljos
30/04/2018 22:18:46

באמת שאי אפשר להפסיק לדבר עליו? אני מאוכזב ממך, זאק.
אבל בסדר, אם כבר אז כבר להגיד דברים ברורים אבל חשובים. כי יש יותר מדי שרוצים שווסטברוק יעשה ווסטברוק, ימרוד ויפול, יתגבר כמעיין על כל האוייבים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 5:48:01
הגב ל  Ljos

האיזכורים לאיאן ראנד לא חמקו מעיני, והם ממש קולעים – אנשים מתייחסים לראסל כאל הווארד רורק, אבל גם אם ראסל מוכשר מאד, אין דמיון באופי, בצניעות, במיקוד. אחלה תגובה.

ברבור שחור
ברבור שחור
30/04/2018 20:53:20

פלייאוף מיוחד עם המון צעירים מבטיחים…תענוג

עידן עופר
עידן עופר
30/04/2018 20:56:06

תודה, פריוויו מעולה !

תומר השני
תומר השני
30/04/2018 21:06:32

תודה גיא על פריוויו מצוין ! אני מהמר על פילי יש להם יותר כישרון ובוסטון עייפים אחרי סדרה של 7 משחקים

נתן
נתן
30/04/2018 21:25:30

האקס פקטור בסדרה הזו הוא אמביד. סימונס מעולה, אבל ללא זריקה התרומה ההתקפית שלו מוגבלת. אמביד יכול לעשות לבוסטון צרות, כי הוא למעשה משחק הרבה כמו גארד, וזורק מבחוץ, פלוס חדירות. אם הוא יקלע הרבה, הוא פותח את המשחק לחלוטין, גם אם זה מבחוץ, וגם קרוב לסל.

אפלטון
אפלטון
30/04/2018 21:37:15

נהדר גיא, פילי הפכה לקבוצה הכי מרתקת בפלייאוף השנה. זה די מדהים.
יש לי הרגשה שבוסטון ימצאו איך לתקוע את ההתקפה שלהם, והשאלה היא האם הם יצליחו לקלוע מספיק. בלי בראון זה יהיה ממש קשה.

Von
Von
30/04/2018 21:46:03

הקלידו את התגובה כאן…

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2018 22:17:45
הגב ל  Von

חצי מדוייק

משיח
משיח
30/04/2018 21:51:43

סדרה אש

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/04/2018 21:54:21

תודה גיא על ניתוח מעולה ומושקע.
להיום אני עדיין מאמין שבוסטון תנצח – בזכות הביתיות, האטת הקצב, והניסיון.
במשחקים הבאים היתרון האיכותי של פילי יבוא לידי ביטוי והיא תתחיל למעוך, בסוף היא תצליח. אוי כמה שקיירי חסר, שחקן כמוהו יכול לעשות שמות בכל הגנה. הוא יכול לקנות סל בכל מצב שהוא רוצה כמעט. תחשבו על יוטה בלי מיצ׳ל, הם לא היו עוברים את אוקלהומה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/04/2018 22:00:12

אחלה ניתוח, תודה רבה גיא.
בלי בראון – זה של פילי.
עם בראון – כנראה גם של פילי.
בקיצור – פילי.

יואל
יואל
30/04/2018 22:28:28

חחחחחחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 5:50:23
הגב ל  יואל

כרגיל – צדקתי, רק הפוך 😉

Benjo
Benjo
30/04/2018 22:14:48

איזה פריוויו חזק נתונים מעניינים מאוד. תודה גיא.

Benjo
Benjo
30/04/2018 22:23:27
הגב ל  Benjo

דרך אגב אני עם פילי בסדרה הזאת . גם בזכות סימונס הנפלא (למרות שלדעתי טייטום נותן פליאוף לא פחות טוב ממנו עד עכשיו) אבל בעיקר בגלל האורך של פילי . אני חושב שיהיה לבוסטון קשה מולם גם עם בראון ישחק. תחושה. עניין של מצ' אפ .

שמייקל
שמייקל
30/04/2018 22:21:24

אגיד זאת שוב…הורפורד בפלייאוף הזה נראה כמו טים דאנקן של הסלטיקס.

Benjo
Benjo
30/04/2018 22:23:46
הגב ל  שמייקל

++

פינקי
פינקי
30/04/2018 22:22:29

ה-סדרה של הסיבוב הזה.
אם בוסטון היו מגיעים בהרכב מלא זה היה שלהם, עכשיו זה יהיה צמוד ולדעתי ילך לפילי ב6.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 0:14:09

בירד נגד אירווינג או בירד ומקהייל נגד אירווינג ומוזס.
זה צריך להיות מקביל: או אחד מכל קבוצה או שניים מכל קבוצה,

Shaq
Shaq
01/05/2018 0:52:53

פילי לוקחים היום ואת הסדרה.

doron bdalak
doron bdalak
01/05/2018 1:38:38

joel u are an asssssholeeee\

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/05/2018 2:13:12

יש עדכון לגבי ג'יילן בראון???

אפלטון
אפלטון
01/05/2018 2:28:52

Very doubtful
קיצר לא ישחק

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:03:02
הגב ל  אפלטון

אין להם הרבה סיכוי בלעדיו

רק שאלה
רק שאלה
01/05/2018 2:29:15

לפני כמה דקות הסלטיקס עדכנו שהוא לא ישחק היום
סמארט פותח במקומו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/05/2018 3:00:49

באסה

OK
OK
01/05/2018 3:02:02

לינק?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:07:27

בוסטון של השנה כמה חוסר מזל, בן סימונס ללא קליעה יהיה שחקן מדהים אבל ישתקו אותו הלילה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:08:39

יהיה שחקן מצויין אבל הוא יהיה חייב קליעה, די פשוט לשתק אותו שים עליו גארד או פווארד אתלטי שייתן לו מטר.

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 3:08:49

על כמה פציעות בוסטון יכולים להתגבר?
אם הם מנצחים היום אז הם ינצחו גם עם ליאור אליהו

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 3:20:42

טאטום כ"כ אמין, כ"כ יציב, כ"כ טוב!
מת עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:21:47

מצויין טייטום, פילידלפיה מחזיקה בשני כשרונות על שישלטו בליגה בעשור הקרוב, אני לא מדבר בכלל שיש להם את פולץ שהוא ממש לא באסט, אם הם יצליחו להשיג את קליי יהיו בלתי עצירים

אבי
אבי
01/05/2018 3:22:21

בוסטון לא יחזיקו מעמד במשחק ריצה

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 3:25:33

החסרון של ג'יילן בראון מאד משמעותי לסלטיקס.

ניר לוין שלנו במשחק

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:27:11

עד כה סדנת נגרות מרשימה.

פילי שולטים בלוחות וזה פקטור משמעותי, סאריץ' את איליאסובה זה צמד טרוריסטים בריבאונד התקפה ידועים לשמצה.

בלינלי ואליאסובה וחזרה של סאריץ' לעניינים זה מה ששדרג את פילי בריצה האחרונה בליגה ובפלייאוף.

ממש מאכזב עונת הפציעות הזאת, כל משחק חסרים שחקנים חשובים, אבל בוסטון זה חצי קבוצה. הקבוצה היא נס – נכה מהלך

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:28:03

ביל ראסל נראה נוראי, איך הוא הזדקן

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 3:30:16

הוא בן 84

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:29:53

בינתיים, בניגוד למיאמי, בוסטון נראית הרבה יותר חכמה, קרת רוח, וגם יש לה הרבה יותר גב מהשופטים.

אביב
אביב
01/05/2018 3:29:59

אפשר לינק בבקשה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:31:00

לסחמונס יש כישרון חד פעמי שיכול להיות אחד הגדולים אבל כיום הוא שחקן כזה מוגבל ללא הקליעה, כל כך קל לשתק אותו.

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 3:31:34

לינק משהו?

השועל
השועל
01/05/2018 3:31:46

סימונס בינתיים נראה מחריד,איבודים,עבירות תוקף,נראה תקוע בהתקפה.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:32:37

בינתיים בוסטון גורמת לסימונס להיראות כמו הנגר שהוא.

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 3:34:14

היתה התקפה שהם איתגרו את אמביד לקחת שלשה חופשית לחלוטין שהוחטאה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:35:44

בהחלט נראה כמו סכמה הגנתית

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 3:34:34

רוזייר!!!

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:34:52

לא כל יום מיאמי.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:35:14

Scary terry

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:37:47

סימונס ב8 דקות ראשונות : 1 נקודות, 0 אסיסטים, 3 איבודים, מספרים שהוא עובד באופן אובססיבי על הקליעה שלו הוא יהיה חייב קליעה סבירה כדי לנצל את כישרון העל והחד פעמי שהוא.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:38:27

בנתיים הוא מאוד מוגבל ללא הקליעה וכזה קל לשתק אותו

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 3:35:48

אחד המשחקים החלשים של סימונס בינתיים, מאמין שהוא יתאפס בקרוב.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/05/2018 3:36:09

טרי רוזיר תענוג של שחקן

השועל
השועל
01/05/2018 3:37:23

ברגע שאתה גורם לאמביד להעיף שלשות במקום לעבור לגור בצבע,אתה אוטומטית מעלה את הסיכוי שלך לנצח.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:38:38

אני חושב שמנחם צדק ושבסוף הסדרה יהיה ברור מי השחקן הטוב יותר – סימונס או טייטום

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 3:41:17

רק דיברתי סימונס יצא מפסק הזמן כמו תותח.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:42:05

תראו את רוזייר, הוא גורם לאחד מהמגינים הטובים בליגה להיראות כבדיחה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:42:18

מדהים, רוז'יר זה עוד קיירי קטן, עדיין בוסרי אבל יותר פיזי

השועל
השועל
01/05/2018 3:42:28

ביינס מזכיר את זאזא,כל נפילה נראית חשודה,ואף אחד אינו בטוח,גם מהקבוצה שלו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/05/2018 3:43:02
דחליל
דחליל
01/05/2018 3:43:10

שופטים של בוסטון.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:47:19

הקליעה של טייטום היא אחד הדברים היפים בספורט, כמה טעיתי לגביו ואינג האכיל אותי כובע, סמארט כזה מטומטם התקפית

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:50:32

1+

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 3:54:51

+1 לגבי סמארט
+100 על טייטום

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:52:58

נו באמת. אסור כבר לעמוד בהגנה. מה הדבר הבא? אסור להתקרב לשחקן המתקיף? מטר רווח כל הזמן?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 3:54:04

אמביד הוא פרוספקט אז מצפרים אותו.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 3:53:01

בינתיים משחק מצוין של טייטום

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:53:17

אמביד אלד הכישרונות הכי גדולים בליגה מאז שאקיל לא זוכר סנטר אם כזה כישרון

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 3:53:21

לא מבין מדוע השופטים הדביקו עבירה של ביינס על אמביד…
לא מבין. יש גבול.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 3:54:40

סטיבנס מאמן חכם מאוד.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 3:58:25
הגב ל  .איתי.

כן, ומדהים שהסלטיקס בכלל נותנים פייט בלי 3 שחקני חמישייה….
מנחם, אם אתה קורא, אולי בכל זאת יש בילד הזה סטיבנס משהו?
אם הוא מצליח לדחוף אותם כל פעם, עם כל המוגבלויות שיש לו אובייקטיבית, לעשות מה שנכון, אולי הוא בכל זאת מאמן יותר טוב ממה שאתה מחזיק ממנו?

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:01:01
הגב ל  ד"ר הופמן

הוא כנראה המאמן הטוב בליגה.
עשה בית ספר לכולנו

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:01:40
הגב ל  ד"ר הופמן

בין המאמנים הטובים בליגה, בשורה של קר ופופ.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:54:57

הפער בין רמת המשחק לרמת וסגנון השיפוט בלתי נתפס.
הליגה הטובה בעולם עם השיפוט הרע בעולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 3:56:13

השיפוט מצויין, היום ביינס בהילט עשה עבירה על אמביד פה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:57:50

הוא עמד עם ידיים למעלה בעוד אמביד נכנס בו.
הדבר היחיד שנשאר לו לעשות זה להתרחק אחורה ולשמור על מטר רווח כשאמביד מתקרב לסל.

Cruv Memula
Cruv Memula
01/05/2018 3:56:52

כבר עונה שלמה שאני רואה את זה ורוצה לשבור משהו

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 3:59:44
הגב ל  Cruv Memula

גם אני. כל שנה זה נהיה גרוע יותר.

השועל
השועל
01/05/2018 3:56:43

פילי צריכה כוכבים מוכחים לשנה הבא,בוסטון עשתה את זה עם קיירי והייוורד,ליד טייטום ובראון.

לטעמי אולי לנסות את פול ג'ורג או אולי טרייד על קוואי.

השועל
השועל
01/05/2018 4:00:40

פילי יודעת לעשות עוד משהו חוץ מלשגר מה3?

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:02:25
הגב ל  השועל

לא כשבוסטון סוגרת את החדירה ומשתקת את הנשק היחיד של סימונס.
ובנוסף כשאמביד מוגבל ע"י המסיכה וביינס

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 4:00:46

רוזייר השחקן הכי חשוב בבוסטון כיום
גם בסדרה מול מילווקי הוא והורפורד היו הבסיס של הההצלחה

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
01/05/2018 4:01:18

נקודה למחשבה.
מה לדעתכם היה קורה אם היו מחליפים בין המאמנים ?
בוסטון סוגרת את הפער בכשרון בעזרת לחימה ויתרון בצוות האימון

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:03:23

לפילדלפיה יש מאמן מצויין והקבוצה מאומנת, הם עשו את ההתאמות הנכונות נגד פילדלפיה. סימונס ואמביד כישרונות חד פעמיים, אבל לבנתיים סימונס כזה מוגבל, משתקים את החדירה שלו בעזרת לתת לו מטר ואת הקלעים ושולטים במשחק.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
01/05/2018 4:12:25

לא יודע , אני לא ממש מחזיק מבראון.
לגבי ההגנה של בוסטון הם רק מונעים מסימונס את החדירה
ורק משתקים את הקלעים ורק מקשים על אמביד וגורמים לו לשחק רחוק מהסל.
אתה בוחר לזלזל ביכולות ההתקפיות של פילי , אני בוחר לתת את הקרדיט לסטיבנס ולהאשים את בראון

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:02:23

ראיתם את הריצה הזו של הסלטיקס? וזה עוד בלי בראון שלובש חליפהולא ישחק הליילה.
זה בלתי נתפססססס….
אפילו שהסלטיקס יפסידו הלילה, הפייט הזה ועצם העניין שבבוסטון עושים כרגי, דגש על כרגע, הכל נכון בלי 3 סטארטרים זה נס, או שלא….

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 4:03:30
הגב ל  ד"ר הופמן

דוק הופמן, אתה מדבר כמו אחד שפוחד מהפסד. מה קרה לך?

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 4:11:58
הגב ל  ד"ר הופמן

מה ז"א "אפילו שהסלטיקס יפסידו הלילה"?
ככה אתה מאמין בקבוצה שלך אחרי מה שראינו במחצית הראשונה?

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 4:02:29

פילי קבוצה כל כך בוסרית ונאיבית. כוכביה צריכים הרבה שיפשוף לפני שיהיו טובים ממש (סימונס ואמביד). והורפורד עושה צחוק מכל מגן עליו

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:30:36
הגב ל  מנחם לס

מפחד….

השועל
השועל
01/05/2018 4:03:56

חסרים שחקנים שיוצרים בפילי,סימונס זה נחמד אבל הוא מאוד מאוד מוגבל.

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 4:04:36

אחרי כל ההייפ המטורף סביב פילי
איזו הפתעה לראות את בוסטון הכל כך סימפטית
עושה לה בית ספר !

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:14:03

בערך הדבר הכי צפוי בעולם.

לא אומר שהם ינצחו את הסדרה – אחרי שני הכוכבים והסנטר המחליף, גם בראון בספק לסדרה וכנ"ל סמארט שרק חזר וכבר נראה שנפצע שוב ביד.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:07:22

שופטים חסרי מושג

השועל
השועל
01/05/2018 4:08:11

איינג' נראה עצבני,כאילו הפסיד בחירת דרפאט.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:08:28

בלוק נקי לחלוטין, לראות את יוסטון אתמול לעומת המשחק היום מרגיש לי כמו שני רמות שונות היו קולעים על פילי 30

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:10:49

לקחו ענף ספורט, ולאט אבל בעקביות שינו לו את החוקים.

זה כבר קרוב מאוד, אבל בעוד עונה-שתיים נקבל את החזון של ה-NBA – כדורסל ללא מגע. ענף חדש לכל המשפחה.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:11:52

סמארט נפצע באגודל

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:14:11

מבאס

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:12:27

בשנה הבאה תהיה לבוסטון קבוצה מדהימה. גם פילי תשתדרג וכנראה התמונה של המזרח והמערב תתאזן קצת.

IDO
IDO
01/05/2018 4:12:49

poor smart

Cruv Memula
Cruv Memula
01/05/2018 4:13:03

מאמין שיהיה רעש במוקדם או במאוחר על השיפוט. יהיו טעויות פאטאליות. יהיו טעויות שיגרמו לאנשים עם כוח עצבים רבים. כולי תקווה כן?

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:13:52

אתם ממהרים לשפוט אחרי מחצית אחת, פילדלפיה הם על אמת.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/05/2018 4:18:56
הגב ל  .איתי.

+100
בואו נראה אם האחוזים יתחילו להתיישר זה יגמר בדו ספרתי לפילי – סימונס לא יגמור עוד מחצית עם 4 איבודים ואני בטוח שזו לא תהיה עוד מחצית של 20% מהשלוש

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:21:13

הם לקחו קליעות קשות, 20% לא יהיה, די פשוט לשתק את סימונס לתת לו מטר שמאט לו את החדירה, כאשר בוא חודר יש שחקן נוסף שמחכה לו והשאר נצמדים לקלעים

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/05/2018 4:25:07

פילי לקחו זריקות קשות? ממה שאני ראיתי דווקא הם אלו שהחטיאו זריקות די נוחות בעוד אצל בוסטון אפילו האוסטרלי קלע איכשהו שלשה מהפינה וטייטום גם הוא לקח כמה זריקות עם היד על הפרצוף – יש לי תחושה שזה לא ימשך ככה בחצי השני

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:25:03

בהחלט יגמור עוד מחצית עם 4 איבודים

השועל
השועל
01/05/2018 4:14:05

הכל נחמד ויפה,פריחה של רוקיס',אולי סדרות קצת יותר מותחות,אבל בסופו של דבר למישהו יש ספק שהלוחמים יקחו שוב את האליפות(למעט פציעה כמובן)??

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:15:52

גם אם ברור וידוע שגולדן סטייט תקח את האליפות זה לא מוריד מהיכולות והמאמצים והכדורסל של הקבוצות האחרות, אני לא בטוח שזה מפריע לי – לפחות עד סדרת הגמר.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 4:16:38

אני לא רואה שום דבר לא בסדר בשיפוט

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:19:26
הגב ל  מנחם לס

גם אני פרט מהשריקה לסימונס, שיפוט מצויין עד עכשיו.

השועל
השועל
01/05/2018 4:20:12

מה בוסטון הולכת לעשות שקיירי יחזור,רוזייר נראה טוב מאוד,ותפקיד מצומצם לא נראה לי יתאים לו,בטח אם גם ישאירו את סמארט בקבוצה,אני חושב שאולי ישתמשו בו כחלק מטרייד מסוים.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:31:54
הגב ל  השועל

מבאס. הייתי מת לראות את שניהם בחמישייה יחד

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:22:38

גג נקי בלי שום מגע – עבירה
שחקן עומד ומרים ידיים ונכנסים בו – עבירת מגן

זה משהו כללי על נורמות השיפוט בליגה, לא רק על המשחק הזה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:23:19

(למנחם)

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/05/2018 4:25:27

FuckTheRefs

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:33:59

עצוב שגם סמארט נפצע ונראה שהפציעה הזו כרונית…
אם אני סמארט, הייתי לוקח 40 מליון ל 4 שנים בבוסטון אבל הוא יקח 60 עד 80 במקום אחר, העיקר שרוזייר נשאר.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:34:30

לביינס יש את המספר של אמביד. הכל שאלה של כמה עבירות הוא יחטוף

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:34:55

סקרי טרי….
וסמארט עדיין במגרש בחצי השני, וואו….

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 4:37:41
הגב ל  ד"ר הופמן

ראית מה כתבתי לך בתגובה 77.2?

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 4:37:42

איפה שמעון חחח פילי ינגבו את הפרקט רק כדי להדיח את לברון
שמעון נפלת השנה בשני הקונפרסים

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:38:11

פילדלפיה בהגנה לא טובה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:38:33

האשם העיקרי קובניטון שנרדם הרבה היום

שמעון
שמעון
01/05/2018 4:48:58

נו היה צפוי אמרתי לכם הוא השחק7 היחיד בפילינשאני לא סומך עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:38:52

אמביד רוצח

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 4:40:50

איזה דפלקשן של טייטום

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:41:26

סמארט כזה מטומטם, אין שום סיבה שהוא יזרוק כל כך הרבה בטח מ3

זיו פנמה
זיו פנמה
01/05/2018 4:41:41

במצב של 64-54 לבוסטון הייתה עבירה על סאריץ'.

באותה רגע הבנתי.
זה ייגמר ב4-1 לפילדלפיה.

פשוט ראיתי את זה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:41:49

סמארט, עדיף שישמור ולא יזרוק. הזריקות האלה לא מביאות את הסלטיקס לשום דבר טוב. לא הולך אל תנסה שוב ושוב ושוב.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:42:00

שתי הקבוצות הכי סימפטיות בליגה, ת'כלס.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:42:33

והוא שוב מנסה והפעם נכנס 🙂

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:42:45

מרקוס סמארט זה דג זהב, כל התקפה הוא שוכח את כל ההחטאות הקודמות

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:43:50

ביינס עם שלשה שנייה הגיעו ימות המשיח

יואל
יואל
01/05/2018 4:44:44

בוקר טוב,אם אני סלטיקס אני מחתים את סמארט על חוזה חדש ,בזול או מוותר עליו,רוזייר עולה עליו בהמון

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:45:01

תענוג.
מדהים שחשבתי פעם שהורפורד יותך רך ממרגרינה בשמש כשהוא היה באטלנטה.

IDO
IDO
01/05/2018 4:45:14

tough gig this boston team

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:45:32

סימונס אתלט טוב,לא אתלט על (לברון ווסטברוק גיאניס) החדירה שלו עדיין עצירה, הוא יהיה חייב קליעה נותנים לו מטר ונצמדים לקלעים ומשתקים את פילדלפיה.

שמעון
שמעון
01/05/2018 5:57:20

זו השיטה נגד פילי. רק ככה צריכים לשחק מולם. עד שאין לו קליעה אין מה לבזבז אנרגיות בשמירה עליו. שחקן עודף על הקלעים. נראה מה בראון יגיב

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:45:47

פעם אחרונה שבוסטון היתה על הקו זה היה ברבע הראשון.
נווווווווווווווווווווווווווווווווו
אז מה יש להגיד על השיפוט?
אין מילים.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:48:58
הגב ל  ד"ר הופמן

7 זריקות מהקו לסלטיקס מול 16 של פילי.
רק מציין עובדה.

השועל
השועל
01/05/2018 4:46:00

מאז שהוא קיבל את החוזה החדש, קובינגטון נראה רע,מאוד מאוד רע,ההגנה שלו טובה לפרקים אבל שהשלשות שלו לא נופלות הוא פשוט חסר תועלת,לא יכול ליצור כלום בעצמו.

יואל
יואל
01/05/2018 4:46:14

איזו סדרה ,איזו יריבות עתידית נבנית פה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:49:17
הגב ל  יואל

זה ממש לא יהיה כוחות עונה הבאה עם סגל מלא של בוסטון

יואל
יואל
01/05/2018 4:52:08

אשך,פילי הולכים לפגוש את סלטיקס בגמר המזרח בשנים הקרובות,תתרגל.
לברונית המחושבת בוודאות מצטרף לפילי או עובר למערב ,חחחחחחח
מזל שדני לא ינגע בו עם מקל,מיי מן איינג'

שמעון
שמעון
01/05/2018 4:47:37

אני רואה אנחנו בצרות דר הו9מן מה הולך מי מנגר אצלנו? הצטרפתי

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:49:42
הגב ל  שמעון

אתם לא בצרות זה רק השקט לפני הסערה…

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:48:30

המון תלונות, אני בינתיים נהנה מאוד, גם השיפוט סביר.

השועל
השועל
01/05/2018 4:48:58

הורפורד נראה מדהים בינתיים,הבעיה שלו היא ברגע שהוא פוגש את הקרדישאן טריטסן תומפסון הוא פשוט נעלם,איכשהו כל פלייאוף זה קורה,פתאום הורפורד הופך לדלעת וטריסטן נראה כמו אלגו'אן.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 4:49:25

עד שסימונס ילמד לקלוע – אם ילמד אי פעם – הכניסה לסל כמו האחרונה תהיה הנשק ההתקפי היחיד שלו. זה עושה ממנו חצי שחקן.

והוא פוינט גארד גרוע מאד. הוא לא מנהל את ההתקפה, והוא סתם בזבוב של 10'6 מאחורנית שלא מסוגל לזרוק שלשות, או חצאי מרחק.

Benjo
Benjo
01/05/2018 4:50:33

טייטופ

Ip
Ip
01/05/2018 4:50:39

לינק בבקשה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:54:41
הגב ל  Ip

למעלה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:51:21

חחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:51:40

אין מצב שהחשיבו את הזריקה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:56:40

אתה מבין ברוך?

IDO
IDO
01/05/2018 4:52:13

I reckon phila should play faster .
paste is slow

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:52:32

איזה יופי של שיפוט, העבירה הזו של סמי על ה ROY היתה המוצדקת שבמלחמות ישראל.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:52:36

בוסטון גם בערב קליעה

Benjo
Benjo
01/05/2018 4:52:37

הורפורד

השועל
השועל
01/05/2018 4:53:16

בלינלי נראה כמו ז'אן רנו.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:13:40
הגב ל  השועל

חחח

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:53:24

מדהים שכזה נגר יכול להחזיק מעצמו כ"כ.

Cruv Memula
Cruv Memula
01/05/2018 4:54:03

בלינלי?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:55:56

הוא כישרון על וחד פעמי מה שיש לילד אי אפשר ללמד, הוא עדיין מוגבל מאוד ללא קליעה אבל אי אפשר לקחת לו את יכולת המסירה ראיית המשחק, שמדובר ב10״6, עם חדירה טובה ואתלט טוב.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:58:47

….וסופר נגר שלא מסוגל מקלוע ממטר אבל עדיין חושב שהוא פרי האהבה האסורה של מג'יק עם ג'ורדן

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
01/05/2018 5:05:17

קשה לא לחשוב ככה כשמפמפמים לך את זה למוח מגיל 14-15

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:54:26

כמה חכם אמביד

Cruv Memula
Cruv Memula
01/05/2018 4:54:55

ואני פחדתי שהוא יעשה דאבל

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 4:55:39

אוליניק כל כך חסר לבוסטון

יואל
יואל
01/05/2018 4:55:57

מוריס משחק היום?

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 4:59:47
הגב ל  יואל

כן. מעט משום מה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:00:29
הגב ל  יואל

כנראה חמישייה גבוהה לריבאונד וכי ביינס מנטרל את אמביד

השועל
השועל
01/05/2018 4:56:07

למסמארט יש רישיון לשגר מה3 יותר מקארי ודוראנט יחד,מה זה?

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 4:56:11

וואו בוסטון גורמת לפילי להיראות קבוצה אבודה ובקלות
בלי כל הנשיכות והצביטות של מיאמי
בוסטון פשוט מדהימה בסטייל השקט שלה

יואל
יואל
01/05/2018 4:57:12

קוראים לסטייל הזה סטיבנס

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:59:14
הגב ל  יואל

יפ

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:00:48

10000+ !!

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:56:24

סמארט מטומטפ התקפית הוא לוקח יותר מדי זריקות

Benjo
Benjo
01/05/2018 4:56:55

במי מטפלים דם בצד זה טייטום?

Benjo
Benjo
01/05/2018 4:57:32
הגב ל  Benjo

דם = שם

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 4:57:02

בוסטון קולעת המון קליעות קשות, זה לא יהיה ככה כל משחק.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:02:00

אבל היא שולטת בקצב ומנטרלת בהגנה. זה כן יהיה

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:02:19

וגם יהיה בראון

השועל
השועל
01/05/2018 4:58:00

שוב פעם אגיד זאת,לפילי אין מספיק שחקנים שיכולים לייצר לעצמם.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 4:58:23

סמארט מביא מה שלא היה לסלטיקס: רוחב, כוח, ועארסיות

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 5:00:27
הגב ל  מנחם לס

בדגש על ערסיות ארסית

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 4:58:46

טוב קל זה לא יהיה, בוסטון קשוחים לאללה ועם הביתיות שווים לפילדלפיה.

IDO
IDO
01/05/2018 4:58:53

smart money

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:58:54

סמארט לקח ריבאונד על אמבידדדדדדדדדדדדדדדד???????????

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 4:59:21

איזה סל של סמארט!!!!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 4:59:53

הנה טיימאאוט בזמן של סטיבנס. יצא מזה סל????

IDO
IDO
01/05/2018 4:59:59

COME-BACK TIME

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:01:27

מה שלא מדברים עליו מספיק הוא האימון של סטיבנס מדובר בעבודת הכנה מושלמת. בלי 3 מ5 שחקני החמישיה הוא מפרק את החמישייה עם הנט רייטינג הטוב בעונה הסדירה. הוא גורם לסימונס להיראות כמו ילד אבו ומשתק אותו לחלוטין הוא מוציא את העוקץ מהקלעים של פילי, זה בדיוק השיטה לנצח אותם.

זיו פנמה
זיו פנמה
01/05/2018 5:12:01

אתה מקשקש המון.

על הסדרה הזאת רשום, ובענק:

4 – 1

פילדלפיה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 5:02:20

זה מה שקורה כשהתרגיל מתפקשש. עדיף אולי הייה….
אתם יודעים מה? לא צריך.

IDO
IDO
01/05/2018 5:02:26

75-87 anything can happen

IDO
IDO
01/05/2018 5:04:07

עברתי לעברית..

עד עכשיו פילי קבלו את הנקודות מהפוסטאפ של אמביד. אבל זה לאט מידיץ אם הם רוצים לנצח הם צריכים להתחיל לרוץ לרוץ לרוץ

IDO
IDO
01/05/2018 5:06:59

סטיבנס בראיון: "אנחנו לא מאפשרים שלשות" שאמביד יעשה פוסטאפ עד מחר.." (תרגום חופשי)

Cruv Memula
Cruv Memula
01/05/2018 5:09:02

אתם חושבים שבוסטון יכולים לתת פייט רציני לקליבלנד?

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 5:10:08

סתם לא קשור: הלב נחמץ לראות את הגופה הקרויה גרג מונרו מרוחה על הספסל של בוסטון.
עצוב שהוא הגיע למצב הזה…

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:11:42

הלב ממש לא נחמץ על שחקן NBA שמרוויח כמה מיליוני דולרים, הוא לא מתאים לליגה בטח הגנתית וממש לא מתאים לבוסטון

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 5:15:01

תוציא שניה את הכסף מהמשוואה.
ההתדרדרות במעמדו בפרק זמן די קצר זה משהו לא סימפטי במיוחד

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:10:09

יאללה חבר'ה, תגמרו את הסיפור ושבראון יחזור לבא

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 5:12:55

אתה עוז ועזוז.
שום דבר לא גמור עד שהגברת פילאר שרה לרונאלדו כריסטיאנו

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 5:10:43

ומה תגידו על רוזייר???
ענק!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 5:11:10

טרי רוזייר איז דה מאאאאאאןןןןןןן

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:11:24

סימונס לומד תוך כדי המשחק איך להתמודד עם ההגנה של הסלטיקס אבל אין תשובה להתקפה של בוסטון.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:13:06
הגב ל  .איתי.

הוא לא למד ולא נעליים, לא מדובר בהארדן, בלי קליעה אין לו יותר מדי מה לעשות שנותנים לו מטר ונצמדים לקלעים, כל עוד אמביד לא מפרק אותך בצבע פילדלפיה בבעיה. צוכנית משחק גאונית של סטיבנס שהבין שהדרך הטובה ביותר לשתק את פילדלפיה זה דרך הקלעים.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:14:51

אתה לא רואה שעכשיו המסירות שלו הרבה יותר טובות?

Benjo
Benjo
01/05/2018 5:15:56
הגב ל  .איתי.

גם לא להגננ

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:13:46

יש לי תחושה שהמשחק הבא יהיה העתק מדויק של המשחק הזה.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:14:09

חכה למשחק הבא.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:14:56

אסור לקפוץ עם המגן. צריך לתת לו לקלוע ולהתרחק לאחור

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:15:12

המתקיף

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:16:14

רוזיר גארד פותח בחצי מקבוצות הפלייאוף

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 5:16:33

רוזייר מדלוור בכ"כ הרבה דרכים
תענוג של שחקן!

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:16:37

פילי נראית כרגע כמו קבוצה שלמה של ווסטברוקים

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/05/2018 5:22:02

אשכוס יש התערבות על הסדרה?

שעיה
שעיה
01/05/2018 5:20:42

בוסטון נפלאים. קשיחות. הגנה. אין שלשה קלה.

IDO
IDO
01/05/2018 5:20:44

משחק כמור בוסטון הגיע ל 100..

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:20:49

איזה נגר ואיזה נעליים.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:21:22
הגב ל  .איתי.

אבל ההגנה גרועה.

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 5:21:00

הורפורד פשוט אדיר!!!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:21:36

אמביד הרבה פחות מאיים מול חמיישיה נמוכה בהגנה.

זיו פנמה
זיו פנמה
01/05/2018 5:22:18

חוסר התאמה של אמביד במהלכי פיק-אנד-רול משאירים פעם אחר פעם את הורפורד חופשי לקליעות מחצי מרחק ומשלוש.

אמביד צריך help & recover בפיק-אנד-רולס ולא לעזוב א הורפורד/מוריס חופשיים.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:23:35
הגב ל  זיו פנמה

נכון – גם סימונס שוב ושוב בוהה בשחקן המתקיף.

זיו פנמה
זיו פנמה
01/05/2018 5:32:00
הגב ל  .איתי.

פילדלפיה יעשו את ההתאמות הנדרשות לקראת המשחק הבא. ינצחו את המשחק השני ולא יפסידו בבית.

4-1

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 5:22:27

אם היו אומרים ליבבוקר שהסלטיקס יובילו ב 12 נקודות 5 וחצי דקות לסיום הייתי אומר אין סיכוי…. רק שזה יסתיים כבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:23:57
הגב ל  ד"ר הופמן

ד״ר כמוך כמוני, אני לא אוהב את בוסטון הייתה לליקרס שלי יריבות מרה איתם במהלך השנים, אבל מה שסטיבנס עושה עם הקבוצה הפצועה הזאת זה לא אימון זה קסם.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:22:45

קבוצות שיריצו נגדם עם הרכב נמוך מוציאות אותו מכלל שימוש בהגנה.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:23:41

אחד הקהלים האהובים עלי מבחינת נשים

יואל
יואל
01/05/2018 5:24:55

לא מאמין שאיינג' יוותר על רוזייר,הוא וינר וכוכב,הוא יהיה הגארד הפותח של סלטיקס,קיירי יהיה שוטינג.סמארט יעזוב

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:25:17

הפוקל פוינט של סטיבנס בהתקפה זה טייטום.
הבחור מעלל ברדיק ובלינלי ופותח את כל ההגנה.
איזה כבוד לרוקי הזה!

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:26:04

כמה פולץ היה עוזר שצריך גארד יוצר שהתקפה נתקעת, עונה הבאה הוא עומד להשתיק הרבה ראשים

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:27:39

נראה כמו באסט מהמם, הן מבחינת כדורסל והן מבחינת הראש

יואל
יואל
01/05/2018 5:26:57

חחחחחח עלתה לי תמונה עתידית,אם בוסטון לוקחת את הסדרה,פילי יחתימו את לברונית הנעלולית,תתכוננו לבעסה.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:29:11
הגב ל  יואל

הלברונית וסימונס זה לא יכול להתקיים יחד

יואל
יואל
01/05/2018 5:29:52

ברור,בגלל זה זה מצחיק

Benjo
Benjo
01/05/2018 5:27:42

שתי החטאות מהקו של סימונס ומיד אחרי כן שתי קליעות מהקו של טייטום. מסכם את כל העניין.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:27:48

וואו איזה פס.

Ip
Ip
01/05/2018 5:28:16

מסכן איינג', כל שחקן בסגל נהיה כוכב, עכשיו לך תחליט על מי לוותר. מסכים עם מי שכתב מעלי שרוזייר נראה כמו מי שהולך להשתלט על עמדת הרכז.

יואל
יואל
01/05/2018 5:28:16

אני יורד על ארבע,משתחווה לאלוהי הסלטיקס החי,דנייייייייי אינג'

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:28:32

נגמר

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 5:28:37

בשנה הבאה בוסטון תהיה מפלצת.

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 5:29:14

ווואו טייטום סל על אמביד!
את זה לא חשתי שאראה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:29:44

סימונס מקבל מהקהל של בוסטון ומהורפורד חינוך שהוא יתחבא בבית כמה ימים אחריו

שעיה
שעיה
01/05/2018 5:30:27

רוזייר למד דבר אחד או שניים מקיירי.

זיו פנמה
זיו פנמה
01/05/2018 5:30:36

מרשימים הערב בוסטון.

אבל כנראה זה הנצחון האחרון שלהם בפלייאוף הזה.

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 5:32:40
הגב ל  זיו פנמה

על מה אתה מסתמך?
בוסטון מפתיעים מאד!
הם ממש שיבשו את פילי

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:30:55

לא כל משחק הקליעות יכנסו ככה לבוסטון, אבל ההגנה מדהימה

Benjo
Benjo
01/05/2018 5:31:30

הטייטום הזה בלי ציוצים ובלי זיוני שכל באופן כללי פשוט עושה את העבודה. חולה על השחקן הזה.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:34:07
הגב ל  Benjo

100+!

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 8:27:06
הגב ל  Benjo

200+

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:31:39

fucktheprocess

שי אבן צור
שי אבן צור
01/05/2018 8:27:54

!!!YEAH

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 5:32:05

אי אפשר לעצור היום את הילדים האלה לא את טרי ולא את גייסון
איינג המלך פגע בול בשני החברה האלה.
נמאס להגיד את זה אבל הבגרות של טייטום היא משהו לא רגיל. הוא רק בן 19 וקצת….

יואל
יואל
01/05/2018 5:32:15

הכל בסדר,שתי הקבוצות צעירות,חצי גמר הפלייאוף ראבק,שתיהן מדהימות,מסכן בראון וסימנס אם פילי מחתימים את לברונית

שעיה
שעיה
01/05/2018 5:32:43

שאלה למי שמבין בחוזים .
מהחינת תקרת שכר, בוסטון יכולה להחתים שנה הבאה את אותה קבוצה + הפצועים?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 5:35:56
הגב ל  שעיה

כן.
אפשר להחתים שחקן של הקבוצה לחוזה חדש, גם אם זה חורג מתקרת השכר.

שעיה
שעיה
01/05/2018 5:38:23
הגב ל  גיא הרשע

תודה. הולכת להיות לבוסטון קבוצה אדירה

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 5:43:34
הגב ל  שעיה

הם כבר היום קבוצה אדירה (בדגש על המילה "קבוצה"),
עם הייוורד וקיירי, הם קונטנדרים לא פחות קונטנדרים מיוסטון וגולדן סטייט (לדעתי).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 6:09:00
הגב ל  גיא הרשע

1+

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:33:06

לילה שהוא תענוג

יואל
יואל
01/05/2018 5:33:53

++++++++++++1

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 5:34:01

פירוק והשפלה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/05/2018 5:34:53

ממש תענוג של לילה.
אולי זה רק אני אבל אני לוקח לקבוצה שלי את רוזיר לפני ווסטברוק בלי למצמץ

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:36:51

רק אתה וכל אדם שפוי אחר

יואל
יואל
01/05/2018 5:38:41

אתה לוקח את סטיבנס ,לפני ווסטברוק,הקבוצה הזאת היא פרי רוחו של דני וסטיבנס,לא גורע כלום גם אם יפסידו את הסדרה,הקבוצה האהובה עלי

Benjo
Benjo
01/05/2018 5:48:26

זה לא רק אתה.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:36:15

אני חושב שמה שבאמת ידהים אותנו זה שמשחק הבא ייראה תעתיק מדויק

השועל
השועל
01/05/2018 5:38:06

רק דבר אחד יכול לעצור את בוסטון בעתיד,אם לברון חותם בפילי יחד עם תוספות.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/05/2018 5:39:16

זהו, שלוש ארבע לעבודה….

יואל
יואל
01/05/2018 5:39:34

יההההההה בייבי

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:40:19

חחחחחחח איזה מלך רוזיר!!

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 5:41:27

בלי בראון. תצוגת אימון מבריקה של סטיבנס (שוב).
בוסטון בחרו בראש ובראשונה לעצור את קלעי הסיקסרס, גם במחיר רב' התקפה, גם במחיר עבירות.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:42:28

שאלו אותו על כך שבא למשחק עם חולצה של דרו בלדסו, אמר עם חיוך ענק:

"i got love for dru bledso. i think i know who he is and he knows me".

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/05/2018 5:44:53

1000+

שעיה
שעיה
01/05/2018 5:42:42

פשוט מאוד. אישית לוחצת עם מעברים מעל החסימה גם אם זה דורש מאמץ.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/05/2018 5:43:10

אני לא מבין מה כולם מתפלאים מהחבורה הקשוחה הזו….

יונתן .S.
יונתן .S.
01/05/2018 5:45:12
הגב ל  FuckTheRefs

לא הניצחון יוצר פליאה, אלא הדרך.

Benjo
Benjo
01/05/2018 6:23:25
הגב ל  יונתן .S.

האמת שגם הנצחון!! אתה כל הזמן אומר לעצמך הגיונית הם לא יכולים לנצח. אין את הייורד וקיירי עכשיו גם את את ג'יילן ועוד חצי מהסגל פצוע. מזהו צריך לכופף את הקבוצה הזאת. לשבור אותה בסוף. במיוחד שמולה מתייצבת קבוצה עמוסת כשרון כמו פילי. אבל תכלס כלום לא מזיז להם. מישהו נפצע ? הכוכב הכי גדול? אין בעיה :
next person stand up !!!!
מדהים.

Rocky1
Rocky1
01/05/2018 5:44:42

אתמול מנחם אמר שבוסטון יעברו את פילי ושטייטום יותר חשוב לקבוצתו מסימונס, וכולם פה עלו עליו. עכשיו כולכם צריכים לאכול את הכובע.

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:46:26
הגב ל  Rocky1

נכון

שמעון
שמעון
01/05/2018 5:49:15
הגב ל  Rocky1

אתה יודע שזה רק משחק נכון? חכה לפחות למשחק הבא ואם תנצחו שם אז כנראה שכן.

יונתן .S.
יונתן .S.
01/05/2018 5:44:49

מהפתיחה ועד הסיום – אני בהשתאות מבוסטון.

זה קרה בלי בראון. ואם מחשיבים את זה – גם בלי אירווינג, היווארד ות'ייס.

וואו.

זה לא בהכרח מעיד על שאר הסדרה, אבל זה היה מאוד מאוד מרשים.

שמעון
שמעון
01/05/2018 5:48:18
הגב ל  יונתן .S.

שיחקתם אותה שאפו. אחלה ניגוב פרקט עשיתם.

Benjo
Benjo
01/05/2018 5:50:14
הגב ל  שמעון

תרשום בלואאוט אחד רק הפוך ממה שחשבת :)… זה בסדר קורה לא מעיד בכלום על ההמשך 🙂

שמעון
שמעון
01/05/2018 6:01:47
הגב ל  Benjo

אכן אכן ראיתי רק 18 דק אחרונות של המשחק. גם ראיתי קובינגטון היה אש 🙂 יאללה מחכים ללברון. עידו אני יודע שיש לכם טרנר ב17 מיליון רוצה גם קובינגטון?

Benjo
Benjo
01/05/2018 6:17:26
הגב ל  שמעון

שמעון עידו זה במחלקה אחרת . אני עדין מהמר על פילי למרות שחולה על הבוסטון הזאת.

Benjo
Benjo
01/05/2018 5:55:53
הגב ל  יונתן .S.

גם אני בהשתאות. וגם אני מסכים שזה לא מעיד על הסדרה. אבל יש שם חבורה שהמנטליות שלה זה next person stand up.
מדהים על מה הם מצליחים להתגבר כל השנה הזאת. השלד האמיתי דל כל העניין זה הורפורד טייטום ורוזיר. טייטום זה הדבר האמיתי בעייני. בודאי בחירה טובה יותר מפולץ (ראיתי תסכול נוראי על פניו הערב) ובטח ובטח לונזו בול (בושה לרשום אותם באותו משפט) . איינג' ויתר על הבחירה הראשונה והשניה ולקח את הכי טוב בבחירה השלישית. מדהים.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/05/2018 5:45:35

אחלה בוסטוןןןןןן שחקנים שכיף לאהוב
גברים אחד אחד.
רוזיר בראון טייטום מרקוס מוריס וסמארט. גם הורפורד נראה לי כאחלה בחור ואת ביינס אני אוהב עוד מימיו בספרס.
בניגוד לכל האגו מנאייקים שמלאים בעצמם ומפזזים על הפרקט עם חזה נפוח ואינספור מניירות מאוקלהומה

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/05/2018 5:47:53

אשכוס פנייה נוספת ואחרונה בנוגע להתערבות כי אני לא רוצה לנג'ס. יש התערבות על הסדרה?

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:53:01

בשביל זה יש את חדש פה.
הוא אמנם הגיב בפעם האחרונה אבל התחלף יום. תנסה אותו

Ip
Ip
01/05/2018 5:50:42

סטיבנס זה פופוביץ' בלי הכריזמה אבל עם יכולת ניהול משחק

אשך טמיר המקורי
01/05/2018 5:53:43
הגב ל  Ip

ממש נכון. ובלי לייבש רוקי'ס

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/05/2018 6:00:06

איזו התפוצצות של בוסטון מול אנמיות של פילי היום. היו 3 דברים שהכריעו את המשחק היום
1 אחוזים נוראיים של פילי ל3 ומהעונשין יחסית לאחוזים של בוסטון
2 המיסמאצ' שהיה להם מול הורפורד וטייטום ולדעתי יכולים לסגור אותם הרבה יותר טוב במיוחד את טייטום – כאשר מכריחים אותו לזרוק מכדרור. אולי סימונס כשומר על הורפורד וסריץ' על סמרט במידה והוא יפתח במשחק הבא גם כן.
3 חוסר ריכוז – הם חטפו כמה סלים על חוסר תשומת לב בחיתוך מהשלוש או במעבר.

Benjo
Benjo
01/05/2018 6:10:01

האחוזים הנוראים של פילי מהעונשין זה קודם כל סימונס. לא היה פה האק א סימונס משפיל (זה לא נראה לי הסגנון של סטיבנס ) אבל הוא דאג שלאורך המשחק סימונס יעמוד 11 פעמים על הקו והוא לא איכזב וקלע רד 54 אחוז. אני מאוד מצטער אבל אם כל ההתלהבות מהמשחק שלו (הוא באמת מלהיב) אי אפשר … פשוט אי אפשר בעידן המורי בול לבחור ל ROY גארד שבמהלך כל העונה לא קלע שלשה אחת וקולע 50% מהעונשין. בודאי ביחס לאלטרנטיבות האחרות שקיימות. אני היחיס שהסכמתי אתמול עם מנחם שמבחינת הפליאוף הדירוג של הרוקיס השנה זה 1. מיטשל 2. טייטום 3. סימונס.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/05/2018 6:20:44
הגב ל  Benjo

אתה צודק בנוגע לעונשין של סימונס אבל הסלטיקס היום היו עם 18/19 מהעונשין – זו בהחלט התעלות

Benjo
Benjo
01/05/2018 6:27:26

זו לא התעלות. טייטוס היה היום 11 מ 12 מהעונשין . כשאיינג' בחר אותו הוא רק את הנתון שלן מהקולג' : 84.5% מהקו (בדוק אותי). זה מי שהוא. הוא לא הגיע משום מקום. הכל היה גלוי וידוע איינג' פשוט בחר נכון. על סמך המידע לא על סמך הייפ

שמעון
שמעון
01/05/2018 6:46:44
הגב ל  Benjo

איינג רצה את טייטום בחירה 1 והיה גם בוחר בו שם אם פילי לא היו עושים את הטרייד. את פולץ הוא ממש לא היה צריך ואת בול חחח. בטח הוא נקרע מצחוק שראה את מגיק לוקח את בול. אנשים גם חורצים גורמלות מהר. הארדן לא היה הרוקי הכי טוב בעונת הרוקי שלו ושיחק עם 2 כוכבים. פולץ בדיוק במצב הזה. אני מאמין שחפולץ יש פוטנציאל אדיר ומקווה בשבילו שימצא את הקבוצה שלו. בפילי קשה להאמין שיתפתח לכוכב תחת 2 כוכבים ככ דומיננטים. פילי בחרה נכון כי לוקחים את השחקן הכי טוב גם אם לא צריך אותו כנכס.

Benjo
Benjo
01/05/2018 7:30:33
הגב ל  Benjo

ברור שהוא רצה אותו. אני מסכים איתך גם לגבי פולץ הוא כנראה שחקן מצוין אבל בסיטואציה מאוד קשה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/05/2018 6:10:02

הקבוצה הזו מראה כל העונה מנטליות של מוסדניקים שלא נשברים ולא נבהלים גם בפיגור רציני ברבע 3 או 4.
יש שם פשוט לוחמים עם סכין בין השיניים שאינם מפחדים ממגע מול האויב.
אז כבר הבחנתי שיש בקבוצה הזו משהו מיוחד ,משהו שאפילו האוהדים שלהם כאן היתקשו לראות (אני מבין את הרצון לא לפתח ציפיות גבוהות).

IDO
IDO
01/05/2018 6:15:08
הגב ל  FuckTheRefs

מרקוס סמרט זה הדריימונד גרין שלהם

שמעון
שמעון
01/05/2018 6:19:52
הגב ל  FuckTheRefs

האמת כל העונה אמרת את זה צודק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 6:17:36

כל הכבוד לסלטיקס, ממש ספרס של המזרח. באמת נגמרות המילים.

שמעון
שמעון
01/05/2018 6:18:56

אני יודע למה הפסדנו. הכל זה בגלל החולצות האדומות. לא לעניין. רק כחול

יונתן .S.
יונתן .S.
01/05/2018 6:28:26

שמעון, המשחק הלילהמלא מעיד על הרבה, אבל בשיא הכנות? הופעה כזאת בפלייאוף ללא 3 מהשחקנים הפותחים שלנו זה לא סימן טוב בשבילכם לעונה הבאה.

כדאי שתנצלו את ההזדמנות השנה.

ההבדל הגדול בין הקבוצות זה המאמן, כי על עניין הכישרון הטוב יותר אפשר להתווכח. על המאמן? אין עוררין. וזה פקטור ענק.

שמעון
שמעון
01/05/2018 6:41:46
הגב ל  יונתן .S.

אתה צודק אבל אל תשכח שאנחנו נביא שחקנים בקיץ. וסימונס עונה הבאה הולך להיות הרבה יותר טוב. אני לא מודאג ומצפה לקרבות עם הרכבים מלאים

יונתן .S.
יונתן .S.
01/05/2018 6:43:49
הגב ל  שמעון

צריך לראות מה יקרה.

בכל מקרה – עם סטיבנס אצלינו אין לכם איך להתמודד כרגע. בראון טוב, אבל סטיבנס ברמה אחרת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 6:59:41
הגב ל  שמעון

תתחיל להיות מודאג.

בוסטון זאת השושלת הבאה שתירש את ג"ס ואני אומר את זה מאז הטרייד על קיירי.
ההתפתחות של רוזיר וטייטום זה רק תוספת לכך – בונוס ענק, אבל תוספת.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 10:04:28

כולכם צודקים

Captain Beefheart
Captain Beefheart
01/05/2018 17:58:42

לברון גמר במזרח.
בעונה הבאה בוסטון עם שמשון ויובב הפצועים שיחלימו נכנסים למצב באנקר אליפות מזרח לכמה שנים. יש מצב רציני לשושלת שתיבנה שם. אמיתית כמו בימי לארי ושות' ולא זו שנוצרה לכמה רגעים בימי גארנט ופירס.

השאלה איך ייתחברו קיירי והייוורד. תחושת הבטן שלי – כמו דבק סופר 7.