אלוהים?
1.שלשה מספר 50 ב-6 המשחקים האחרונים. האם ישנו אלוהים חדש שעכשיו מחליף את ג'ורדן?
2. האם סטפן קרי הוא השחקן האנדרייטד ביותר ב-NBA? ישנו בהחלט מצב שכן. למה? כי אף אחד, אף פעם, לא דיבר עליו במושגים של ג'ורדן!
הווריורס – לפחות על שקליי ת'ומפסון חוזר, הפכה לקבוצה היחידה ב-NBA שהיא קבוצה של שחקן אחד: סטפן קרי.
את מה שהוא עשה הלילה לסיקסרס אין לכנות במילה אחרת מלבד גילוח. גילוח טוטאלי. הבנאדם – אוקיי, כמו מייקל – הוא שחקן מעולם אחר. הווריורס – שאיש לא נתן לה רבע סכוי, הגיעה ל'עיר אחוות האחים' וקרי עשה מאמביד ושאר הסיקסרס (הקבוצה הטובה במזרח? ישמרני אלוהים!) שורה סטטיסטית בלתי אפשרית ממש: ב-37 דקות, הוא היה הגורם מס' 1 לנצחון לא יאומן ממש בחוץ, 107-96. הוא קלע 49 נק' ב-14 מ-28 מהפארקט, כולל – (האם זה ייתכן? עוד ערב בו השלשה הפכה אצלו ללייאפ, כשהזריקה שלו כה מהירה שאף אחד לא מסוגל לחסום או לעצור אותו) – כולל…10 מ-17 מאחורי הקשת. כמעט שכחתי 11 מ-12 מהקו.
(שתי שלשות היו אשכרה נגד אחיו הקטן)
אבל הנה סת' עושה זאת לאח הגדול!
Seth over Steph from three, that's brother-on-brother crime!! 😂 pic.twitter.com/po0E7X34uN
— NBC Sports Philadelphia (@NBCSPhilly) April 19, 2021
3. עלובי החיים
בוסטון מפסידה בבית לבולס כשווצ'ויץ' עושה מהם צחוק תחת הסל!
4. אתם לא חייבים להאמין לי אבל רצף הנצחונות הארוך ביותר שייך ל…ניקס!
לא רק רצף, אלא גם 'איכות היריב'. עם הנצחון על הפליקנס הניקס ניצחו ברצף רק קבוצות עם אספירציות לפלייאוף.
אז מה נזכרתי רק עכשיו?
כי לא רציתי לפתוח פה לשטן. ברגע שאני מהלל קבוצה היא קורסת. מה לעשות? העונה זה המצב, ולכן כבר מזמן לא הזכרתי את אטלנטה האוקס.
אני מתחיל להאמין שטום ת'יבודו מצא בית טוב בתפוח הגדול, בית שמתאים לפיו הגדול ובכלל לאימאג' הגדול שלו )המזכיר שור הרץ בקטלינה או במיורקה ב-Bous al carrer, correbou or correbous, (לאלה שלא FLUENT כמוני בשפת הקטלון, הפרוש הוא "שוורים ברחובות") המחפש קרבן קטן לטרוף. לי זה נשמע לא יאומן ממש שבקבוצה שורר שקט, והכל עובד בשקט, וללא מרורים. אין צרחות, אין מטענות, ואין כותרות. הניקס פשוט מנצחים, וכאילו הם לא מעוניינים שהדבר יוודע ברבים.
ת'יבודו הוא הסיבה הראשונה למהפך.
הסיבה השנייה היא ג'וליוס רנדל הקובר אותן לא רק תחת הסל ומיד-ריינג', אלא ב-40.5% מצויינים מהטריי. הוא יותר בטוח בבחירתו ל- MIP מבחירות מס' 4 (או זה כבר 5?) בישראל.
ומה יש לדובי לומר על ארג'יי ברט? הופ פתאום הפך לאיש שלשות, ויותר חשוב – איש "D".
כמובן שהסיבה הראשונה (שהיא ת'יבודו ) היא גם הגורם השלישי שהוא "יעילות הגנתית", בה הניקס הם מקום 3 בליגה. כבר יותר מ-20 שנה (מאז אנטוני מייסון, ג'ון סטארקס, ושאר חבריהם לקבוצה) 'הגנה' היתה מילה שלא שמנו המנהטן.
לניקס ישנה בעייה קטנה והיא שיש לה יותר מדי גארדים, ורובם ]פוינט גארדים: דריק רוז, אלק בורקס, אלפריד פייטון, ו-Frank Ntilikina אבל עדיף יותר מדי מפחות מדי. יש להם את עמנואל קוויקלי, אולי הרוקי של העונה, ומיצ'ל רובינסון.
יש להם עוד דבר, ואני מזהיר את כל אוהדי הניקס באתר (כולל אני, שפעם הניקס היתה אשתי): יש לנו את תכנית המשחקים הקשה ביותר בליגה. אז אני מזהיר את כולם.
חייבים לעשות זאת העונה או בעונה הבאה כי אנחנו מאבדים את רנדל אחרי העונה הבאה. הקיץ הניקס יכולים להציע לו EXTENSION של לא יותר מ-23-24 מיליון. אפילו דובי יודע שבפרי אייג'נסי הוא יתקרב ל-35 מיליון. 23 מיליון לא יעשו זאת. אז יאללה, הולכים עם כל מה שיש על העונה הזאת, ואם לא אז העונה הבאה כשכבר תהיינה לנו שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון ואת בחירתי הגבוהה של הפיסטונס.
אבל אם הרוקיס אינם לברון ג'יימס, קשה לבטוח בהם להגעה לשלבים הגבוהים ביותר. אז יאללה, ניקס. בואו נפתיע את העולם!
5. הפרשמן של גוזגה ג'יילן סאגס הולך ל-NBA!
הוא בן 19, אבל רק שתדעו שמדובר כאן על FRANCHIZE PLAYER. הוא הודיע על כך לפני שעה קלה בתכנית THE JUMP של ESPN מביתו במיניאפוליס. הוא זה עתה סיים עונה סנסציונית כפרשמן באונ' גונזגה שהיתה בלתי מנוצחת עד משחק הגמר באליפות המכללות, כשהיא מפסידה לביילור המצויינת.
ג'יילן היה שחקנה הטוב ביותר של גונזגה, והוא יגרום למהפך שלם במוק דראפטים שיפורסמו מחר. היכן הוא ייבחר? אני הייתי בוחר את ה-4'6 הזה (1.95 מ') באחת משלושת הבחירות הראשונות (השניים האחרים? – כנראה קייד קנינגהאם מאוקלהומה סטייט והסנטר אבן מובליי מ-USC) אבל לך תדע.
6. "בוודאי שאני מקנא במשכורות. אילו שיחקתי היום היו משלמים לי 80 מיל. לעונה " (שאקיל)
"בוודאי שאני מקנא. .אני מבין משכורות בסדר גודל כזה למייקל ג'ורדן. היי, אם לרודי גובר משלמים 200 מיליון ל-5 שנים, כמה היו משלמים לי היום? מיליארד? (https://www.youtube.com/watch?v=tFpqDEITaJE)..
"זה לא שאני מקנא בהם. מצידי? לבריאות. אני מאושר עבורם. אבל לשחקנים מהדור שלי המשכורות האלה לא מובנות https://www.basketballnews.com/stories/shaquille-oneal-on-todays-nba-salaries-im-jealous-but-happy-for-the-kids)
7. אנטרון פיפין, בנו של סקוטי, הלך לעולמו. גילו? 33.
סקוטי לא הציע סיבה למות בנו בכורו, אבל ידוע שהוא סבל מאסטמה כרונית.
View this post on Instagram
8. לא פחות ולא יותר מפלא רפואי: למלו בול ש'נפצע לכל העונה' יעלה לשחק תוך 7-10 ימים"
שלמלו שבר את עצם פיסת כף היד ההורנטס היו 21-21 ודי עמוק בתמונת הפלייאוף. אבל זה היה מזמן.
חשבו שבלעדו ההורנטס ייפלו, אבל הם הצליחו להחזיק מעמד והיום הם 28-28 ומקום שמיני במזרח. שלשום הגבס הורד מזרועו וצילומי X-RAY הראו איחוי מושלם. הוא קיבל אור ירוק להתחיל להתאמן, ולפי AOL הוא יעלה לשחק ביום שחישי את רביעי הבא.
חדשה נפלאה לאוהדיו, ואוהדי השרלוט באתר (אני לא אוהד גדול אבל משך 10 שנים בגרינוויל, הם היו מין 'קבוצה ביתית' שלי.
9. קווין דוראנט נתבקש לקרוא בשמם של 5 בני הקבוצה הטובים ביותר שהוא שיחק איתם. שמו של ווסטברוק לא כלול ברשימה!
השם של ווסטברוק לא הוזכר.
שבין השניים אין קשר זאת עובדה ידועה.
הוא מיד קרא בשמות ארבעה: "סטפן קרי, קייל ת'ומפסון, ג'יינס הארדן, וקיירי אירוינג". מה בקשר לראסל ווסטברוק?
האם בכוונה הוא לא הזכיר אותו?
האם הוא חשב שהוא בחמישייה וצריכים להוסיף לה ארבעה?
10. מרק קיובן פיטר את המנכ"ל שלו טוני רונזון
על תלונות ה-SEX ABUSE בדאלאס מבריקס שמענו רבות לפני שנתיים. מאז כל הסיפור ירד מהכותרות. מסתבר שמרק קיובן לא פסק לפעול בנידון, ואמש הוא פיטר את המנכ"ל שלו האחראי על PLAYERS' PERSONNEL, התפקיד החשוב ביותר בין המנכ"לים.
ביולי שעבר אחת מעובדות המבריקס התלוננה שבליגת הקיץ של 2019 הוא הכריח את כניסתו לחדרה במלון בלאס-וגאס, נישק אותה בכוח, ובכול הכריח את ידה על אבר המין שלו.
כנראה שזאת רק ההתחלה של גילויים נוספים שהפעם הם לא שמועות, אלא האשמות.
11. אינדיאנה פייסרס איבדה את השלישי מהחמישייה לעונה זו (לפחות)
קודם ויקטור אולדיפו (טרייד) ואז טיג"יי וורן, ועתה מיילס טרנר בן ה-25 עם קרע ברצועת הפלנטר דיגיטורם, אחת מרצועות של אחת האצבעות של כף הרגל הימנית. רצועה שאורכה אולי 3 ס"מ, אבל בגלל שהיא כה דקה, התפירה שלה מסובכת.
רצועה קצרה ודקה, אבל בלעדיה אין ניתור. הוא סיים את העונה.
עם 3.4 חסימות למשחק הוא אחד המועמדים ל'שחקן ההגנה' של העונה.
12. ויקטור אולדיפו לאוהדי מיאמי היט:
"I WILL BE BACK!"
(ואז הוסיף בשקט: "THIS SEASON!")
13. היום לפני…
*109 שנים: 5 ימים אחרי שטיטאניק טבעה, הבוסטון רד סוקס שיחקו את משחקת הראשון בפארק החדש שלהם 'פנוויי פארק' (שהפך לאחד המפורסמים ביותר בעולם הבייסבול) בנצחון 6-7 על הניו יורק היילנדרס, שזמן קצר לאחר מכן שינו את שמם ל'יאנקיז'!
*105 שנים: גם בשיקגו ניפתח איצטדיון חדש, מפורסם לא פחות מ'פנוויי', שהיה ביתה החדש של השיקגו קאבס: WRIGLEY FIELD.
14. פינת הטבע: החיה המהירה בעולם בריצת קרקע (אני לא בטוח בקשר למעופפים)
ה-MOUNTAIN HARE הזה – בן דוד לארנבת, ושלא מצאתי חומר עליו בעברית – נחשב לחייה המהירה ביותר בעיולם. יש לו ארבעה רגליים אבל השתיים האחוריות קצרות יותר ובשעת טיסתו הרגליים האחוריות בקושי נוגעות בקרקע כשרק השתיים הקדמיות שועטות קדימה כשכל 'צעד' יכול להגיע למרחק של 4-5 מטרים במין מעוף. לא מצאתי כל חומר על מהירותו המקסימלית, אבל ב-HIGHLANDS של סקוטלנד נימדדה מהירות של 50 מייל לשעה (מעל 75 קמ"ש).
בנוסף למהירותו הוא משנה את פרוותו מלבן – בתקופת השלג, לחום בהיר באביב ובקיץ. שלא כמו בן-דודה הארנב, היא לא מתגוררת במחילות אלא במין קנים על עצים הנקראים 'FORMS'.
ברוך רובין
20 אפר 2021 06:34:50תודה מנחם אפשר וצריך לדבר על קרי באותה נשימה של מייקל ג’ורדן מה שהוא עושה ב10 משחקים האחרונים בלתי נתפס, זה דבר שלא נתפס בכדורסל ואין דרך לשמור על זה, יש לו הכל ברמה הגבוהה ביותר התקפית קליעה שלא נראתה כמוה כדרור אדיר חדירה מסירה תנועה ללא כדור.
.
בוסטון אין לה מה לחפש בפלייאוף מול המפלצות בעמדת הסנטר והפווארדיפ האתלטים אין לה שום דבר שיאט את אמביד יאניס… אדאביו נראה כמו סופרסטאר עליהם עונה שעברה והם רק נחלשו בעמדות הסנטר
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2021 07:05:08יחסית לשחקן שגמר את הסוס ואיבד את הצעד הראשון הוא ממש בסדר (קשה להתאפק. בעצם בלתי אפשרי)
ברוך רובין
20 אפר 2021 07:42:20עוד פעם אתה משנה את מה שכתבתי, חגי תביא ציטוט מלא (:
חבל שפעם אחר פעם יקירי אני תופס אותך בשקר גס, כתבתי איבד את הצעד הראשון ועדיין אולסטאר פשוט לא סופרסטאר וכתבתי גם שטעיתי חבל שבחרת להציג חלק מציטוט אבל לא מפתיע…
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2021 07:48:59בתאבון ברוך
https://hoops.co.il/?p=213585
https://hoops.co.il/?p=213632
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 08:34:59ישר הלכת לתוכנת ריגול אה 🙂
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2021 08:15:06וכבר אמר בני גנץ: "אמירה שהייתה נכונה לשעתה"
pini
20 אפר 2021 08:17:23"אמת לשעתה" ממושגי היסוד של העם היהודי אחרי השיבה לארצו…
etayle
20 אפר 2021 10:05:57איזה דאבל אפ הביאו עליך ברוך, אתה כמו קרי צריך להפגיז מקילומטר
ברוך רובין
20 אפר 2021 08:20:27מצחיק אתה תביא מה שכתבתי בתחילת העונה, כתבתי עשרות פעמים שקרי שחקן מצויין שלדעתי איבד את הצעד הראשון ויהפוך לאולסטאר, וכתבתי כמובן שטעיתי .
thog
20 אפר 2021 08:41:59למר פיקטיבי היקר
אם אתה לא מסוגל להתמודד עם זה שצוחקים על ההצהרות הפומפוזיות המגוחכות שלך אז תפסיק לייצר אותן במקום להתבכיין שצוחקים עליך.
ברוך רובין
20 אפר 2021 08:43:42האח הכושל של בית משפחת גילרי , אין לי בעיה שיצחקו הקטע שהוא חותך מילים, כתבתי עשרות פעמים בטורים שונים שלדעתי קרי איבד את הצעד הראשון ושהפך לאולסטאר וכמובן שטעיתי, להציג שחשבתי שהוא גמור זה דמגוגיה זולה .
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2021 08:44:29אה גמר את הסוס הכוונה היא שהוא יהפוך לאולסטאר. לתומי חשבתי שזה שחקן שכבר איבד את זה. בטח שכתבת שקרי שחקן מצוין כתבת גם ש"אפשר וצריך לדבר על קרי באותה נשימה של מייקל ג’ורדן מה שהוא עושה ב10 משחקים האחרונים בלתי נתפס" (הנה המקור ברוך: https://hoops.co.il/?p=227001#comment-1617420). אבל איך אמר ג'ורג' בפרלמנט: "החכמה היא" (במילעיל) החכמה היא לומר הכל ואז אפשר תמיד להגיד אמרתי לכם. ברוך: נוגבת אהו אהו נוגבת אהו. פיספסת עשית מהומה. (תן לי לנחש שבסוף כשתיגמר ההכחשה שלך אתה תאמר "טוב הפ-ע-ם ניגבת אותי". אני דוחף לך מילים לפה לעתיד כבר)
ברוך רובין
20 אפר 2021 08:50:26די חגי אתה מביך לקחת חצי ציטוט כתבתי מעונה שעברה עשרות פעמים שלדעתי קרי איבד את הצעד הראשון ויהפוך לאולסטאר, מצאת מקום אחד שכתבתי גמר את הסוס ולא התייחסת ללפני ולכוונה. כתבתי את זה בעשרות טורים השנה, אבל כמובן שלא התייחסת אליהם מה זה משנה הרי זרקת כבר חץ והקפת מטרה לפני.
.
נחמד לדעת שאני תופס כל כל הרבה נדלן בראש שלך אפילו שאק לא היה כזה דומיננטי (:
thog
20 אפר 2021 08:52:37פיקטיבי
הבכי שלך מצחיק
כל התגובות סופקו
זה שאמרת גם דברים נוספים בהזדמנויות אחרות לא משנה כלום.
זה מגוחך שאתה לא מסוגל להתמודד ומתבכיין כמו ילד קטן במקום.
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2021 08:56:54ברור הרי ב2016 גם כתבת אחרת. זה הוצא מהקשרו. זה נחתך. אתה מביך את עצמך. אני תמיד צודק. כולכם שקרנים. המשחק מכור. רימו אותנו בבחירות. שופטים אנטישמיים. תראי מה את גורמת לי לעשות. היא רצתה את זה. אתה עושה את זה כי אתה מקנא בי. אני עשיר. בן שלך דקל וקנין.
ועל זה נאמר "יראה הציבור וישפוט" ("בסדר אבל צריך גם לא רק להתייחס לציטוט צריך גם להבין למה התכוונתי באותו הרגע. ומה שהתכוונתי באותו הרגע. אם אתה לא יודע מה התכוונתי באותו הרגע אל תביא ציטוט חלקי"). ברוך למה מי זה אורי גלר לעומת הקסמים שאתה עושה לציטוטים שלך.
.
ברוך. נוגבת חזק אהה. ותודה שאתה לא שולט בחיים שלך משותק (מתוך החיקוי של איפה הילד לשרוף שהוא בטח התכוון למילים האלו מראש"
ברוך רובין
20 אפר 2021 08:58:46קח תותח מה שכתבתי על קרי שבוע לפני ועוד עשרות טורים וכמובן שטעיתי אבל מפה לגמור המרחק שמיים וארץ, חבל שאתה לא מסוגל להבין קונטציה ומנסה לייצר מצג שווא, אבל מתאים לך לדחוף מילים.
https://hoops.co.il/?p=212613
״
מי שאיבד הרבה מהיכולת זה קרי שזה כבר לא זה, הוא עדיין שחקן מצויין אבל הוא איבד המון מהזריזות שהייתה לו, השנה הוא יורד מסופרסטאר לאולסטאר״
.
״אתה מסתכל בסטטיסטיקה אני מסתכל על יכולת זה ההבדל הגדול יהיו לו ערבים גדולים עדיין אבל זה לא הקרי שהכרנו הוא נראה בצעד יותר איטי״
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:00:42ניסני אולי תספק תובנות במקום כל הזמן לחפש מה אחרים כתבו? שיהיה כתוב גם דברים שגם אתה אמרת 🙂
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:01:35זה לא השופטים אנטישמים רק סקוטי פיפן.
ברוך רובין
20 אפר 2021 09:02:49יקירי אם תצטרך עזרה בהבנת הנקרא בכרונלוגיה דבר אתי אני אשמח לעזור לך, לא בטוח שהכישלון של משפחת גילרי יעזור לך אולי או שוב ישנה את השם לא יותר מזה …
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:03:34ברוך הוא הביא ציטוט שלך מילה במילה. תוותר כבר. אם ניקח את כל מה שאמרת בכל ההזדמנויות זה יהיה בדיוק כמו שמעון – כל האפשרויות מכוסות.
thog
20 אפר 2021 09:06:10כמות הבכי מעידה על גודל הנפילה וגודל הבושה שהפיקטיבי חווה
thog
20 אפר 2021 09:08:06שמעון
אתה באמת חושב שלירות לכל הכיוונים ולקשקש כל מה שאתה רק מסוגל להוציא מהמקלדת זה לספק תובנות?
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:08:49תעבור לברב"ש יותר קצר וקליט…
ברוך רובין
20 אפר 2021 09:09:34גילרי כתבתי שבוע לפני ועוד עשרות מקרים שהוא ירד מסופרסטאר לאולסטאר ושהוא איבד את הצעד הראשון,
אני לא מכיר שחקן שמ30 נקודות הופך לגמור במכה אחת בלי פציעה קשה שקרי לא חטף, קונטציה והגיון. יש ירידה הדרגתית שקרי לא חווה אני ממש לא מכסה את כל האופציות רק רוצה שיביאו את האמת
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2021 09:09:44כן ברוך אבל בשבוע שאירע זה המציאות השתנתה ואתה ביחד עם בן הזוג שלך תמיד ראושנים לזהות אז ישר זיהית מה שנכון וכתבת לכל הכבשים שלא רואים דבר, כדי שיבינו שסטף הוא גמר את הסוס.
.
אגב ברוך השינויים אצלך בין צל"ש או טר"ש הם לא בשבועות הם בדקות. רק שאני אבין כאמירה שנכונה לשעה זו: טריי יאנג הוא קלוריות ריקות או מלאות? (הנה דעתי – שחקן התקפה שאם לא יפצע הוא יהפוך לשחקן התקפי היסטורי. הוא כבר היום אחד הכלים ההתקפיים הטובים בליגה אחרי ההוא שגמר את הסוס)
.
שמעון דעתי על סטף – אתה יכול לחפש בשנים הקודמות היא לא השתנתה בכלום – שחקן התקפה היסטורי ואחד הגדולים שהמשחק הזה ידע. כאני אחשוב שמשהו השתנה אני אכתוב את זה.
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:10:12רגע אתה מזלזל בכל הdrops of knowledge ששמעון חולק עימנו?
ברוך רובין
20 אפר 2021 09:10:26ויפה שהכישלון קרא לך לעזרה…
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:13:06עזרה? הוא מנגב אותך כל פעם עם אצבע אחת. אני סתם נהנה מהמופע.
ברוך רובין
20 אפר 2021 09:14:15אוי כמה שאתה טיפש לפעמים… התייאשתי ניתן לך אין לי כח לקרב תגובות בלתי פוסק שהתכוונת עליו מראש וזה ברור שאתה מנוגב כל כך חזק על ידי שבוע אחרי שבוע שאתה מחפש תגובות שלי מלפני חודשיים מחמיא לי (;
.
צריך להבין קונטציה אני ממש לא מכסה את כל האפשרויות ואין לי בעיה להגיד שאני טועה, כמו שכתבתי מספר לא מבוטל של פעמים באתר (קרי דונציץ והרשימה ארוכה).
הכוונה הייתה שקרי ירד מסופרסטאר לאולסטאר וכתבתי את זה שבוע לפני וכתבתי כמובן שטעיתי , מפה להגיד שאני מכסה את כל האפשרויות זה מגוכח.
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:16:28הקונטציה היחידה היא שאתה תמיד צודק והשאר טפשים, דבילים וכו'.
אל תשכח להזכיר לכולם שהתחלת מאפס.
thog
20 אפר 2021 09:17:22פששש
הדמעות לא נפסקות
תתמתן פיקטיבי, כל הרטיבות הזאת מסכנת את הפעולה התקינה של המכשירים החשמליים שאנשים משתמשים בהן בשביל לקרוא באתר.
Avri
20 אפר 2021 11:44:04חברים, בנאדם אומר שהוא הצהיר משהו ומודה שטעה. לגיטימי לגמרי, נא לרדת מהעץ. מה גם שכמו שקרי נראה בשנה שעברה ההצהרה של ברוך ממש לא היתה מופרכת והיו המון שהסכימו איתו. לא צריך להיות גיבורי בדיאבד.
סלים וארזה
20 אפר 2021 06:35:01דומני שדווקא הברדלס (צ'יטה) הוא השיאן העולמי בספרינטים.
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 06:39:37יפ
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 06:40:23אבל הכי גבוה הפרעוש.
🙂
אתה יכול לשאול את ממסי מברצלונה.
MBK
20 אפר 2021 07:13:25אני מתפלא עלייך דוקטור
החיה הכי מהירה בטבע זה גבר שנתפס על חם ורודף אחריו גיאגורגי גדול עם לום
גם יוסיין בולט לא היה מתמודד עם זה
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 07:32:35תפסת אותי בקלקלתי.
אני בוש ונכלם.
מנחם לס
20 אפר 2021 06:44:00אני רק מתרגם מה שאני קורא
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 06:55:17מנחמנו
אנחנו יודעים וחס וחלילה לא באים בטענות.
Berch
20 אפר 2021 08:59:01אבל חוץ מהצ'יטה מי הכי מהיר ?
הא ? הא ?
הארנב…..
🤣
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 09:38:06הצב, חמוד….
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 06:39:20טוב, נו בסדר.
ולעניין אחר לגמרי, רנדל זה גם תיבודו נטו.
כיי-היייי (כי) כשהוא מגיע בבוקר לאימון ב MSG הוא רואה שם את תום.
טיבס זה האיש הראשון שהוא רואה בבוקר בעבודה והאיש הזה הכניס לו סוף סוף מוסר עבודה שממקסם אותו. וזה האיש שיתן לו את המקס כשדובי יגיע אל הגשר. בפליאוף, אם הכל כשורה, יש מצב שהניקס יעשו צרות צרורות לגדולות. אני בכלל אשמח אם הניקס יפלו על גועל וימררו לו את החיים.
אולי אפילו תהיה סנסציה.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 06:47:23נכון תיבס גרם לו לשחק בהגנה
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 06:49:32אין לניקס סיכוי מול פילי יכולים לגנוב אולי משחק. אין להם כוח אש לקלוע סלים בהתקפה
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 06:55:41חכה תראה
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 06:41:27סטפן בפילי נכנס לראשמור ועובר את מגיק גם בטבעות.
יאללה מורי מייק איט הפן אני מוכן לתת המון המון על סטפן הזקן
עד כדי כך שאני מוכן לעשות ללוחמים טובה ולקחת את קליי ודריי גם ולתת להם התחלה חדשה.
גולדן מקבלים 8 בחירות דראפט סימונס טייבול מקסי ובעצם איזה שחקן שבא לכם חוץ מאמביד ואני גם מוכן לספוג את החוזה של דריי וקליי
מה אומר נרגן?
מנחם סטפן זה הרכז הגדול בהיסטוריה בפער הוא לא רואה את מגיק בכלל בסט יכולות אבל למגיק יש 5 טבעות אז הוא ת מיד ידורג לפני סטפן.
לסטפן גם חסר עמידות ושליטה לאורך זמן הפיק של הקריירה שלו מאד קצר מזכיר את רונלדיניו בזה מהכדורגל. הוא מענג כמו רונלדיניו וקוסם כמוהו
הוא פרץ פשוט בגיל מאוחר מידי. ולצערו הוא תקוע בקבוצה חרא או בינונית להחריד.
את השנים האלה שהן האחרונות הוא צריך להעביר בקונטנדרית אבל לא נראה לי שראשמור וזה מעניין אותו.
הוא נהנה מהחיים בגולדן ומה שיהיה יהיה כמו דמיאן.
רן הנרגן
20 אפר 2021 07:30:23אין עסקה שכוללת את גרין. אתה לא מפנים את החשיבות שלו למשחק של ג"ס. גם קלי לא הולך לשום מקום ובכלל בחירות דראפט זה זהב של טפשים לג"ס. היא צריכה שחקנים ותיקים שמתאימים לשיטה לא צעירים מבטיחים. מספיק ויסמן אחד.ודני גרין הוא חתיכת שחקן מלוכלך.
עגל
20 אפר 2021 17:11:42לא הבנת, הוא רוצה להעביר את כל החלקים הטובים של ג"ס לפילי כדי שישחקו עם אמביד. כל השאר לא מעניין אותו
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 20:40:56אתה טועה אין לי צורך בקליי ובטח שלא בנגר גרין אם גולדן רוצים להשאיר אותם אני מאד אשמח.
אבל אם יהיו חכמים ויורידו אותם מהתקרה אין לי בעיה לאכול אותם
ברוך רובין
20 אפר 2021 06:42:45זה לא רק כמות השלושות זה בעיקר הקושי שלהם זריקות על שומר תוך כדי כדרור שניים ושלושה מטר מאחורי הקו, אני לא זוכר נשק כזה מסוכן מאז ההוק של קארים, אין מה לעשות נגד זה.
עדיין זה לא מוריד את האשמה מדוק ריברס בניהול משחק כושל ביותר
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 06:48:17יש לו שחרור במהירות האור. לא בדקתי אבל בטוח שזה השחרור המהיר בהיסטוריה בפער
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 06:46:48מנחם האם הארנבת הזה הוא הרוד ראנר המפורסם ביפ ביפ ביפ מסרטי דיסני של באגס באני והחברים?
החיה המהירה בעולם בספרינטים היא הציטה לפי מה שלימד אותי שנים נשיונל גיו ווילד
onetwo3
20 אפר 2021 06:51:46קרי מדהים, אבל לא לשכוח את התרומה הנפלאה של גרין, שעושה הכל מהכל על המגרש, בשני הצדדים. אין ולא יהיה כמוהו.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 06:57:09😂😂😂
גיא רוזן
20 אפר 2021 06:53:07דיוני ראשמור זה עיסוק מטופש למדי,
אבל מה לעשות, אני נהנה ממנו. אז…
.
קשה לי, ממש, לראות איך מג'יק לא תופס את המקום כרכז הגדול ביותר. בדיוק כפי שקשה לי לפנות את מקומו של בירד בעמדת הסמול פורוורד.
אז בשביל לעשות לעצמי חיים קלים, אני אשב על הגדר, ואמתין לפרישתם של הטוענים החדשים למקום על ההר, תוך קביעת כלל –
אי אפשר להכניס לדיון שחקנים פעילים.
.
ועדיין,
קרי הוא תופעת טבע. הקלע הגדול ביותר שיצא לי לראות.
כאשר צופים בו ובדוראנט, כל אחד בקבוצה אחרת, מבינים עד כמה פסיכי הייתה יכולת הקליעה באותה קבוצה של גולדן סטייט (ועד כמה הקבוצה של יוסטון 18' הייתה איכותית. הם היו מרחק נגיעה מהדחת אחת הקבוצות החזקות בתולדות הליגה).
.
השורה התחתונה?
אין באמת כזו. אולי רצוי להזכיר שמג'יק, מזיק את המקום על הראשמור בזכות, ולא בחסד. כדורסל זה יותר מיכולת קליעה, ומג'יק, הוא הציג יכולת ניהול משחק חסרת תקדים.
.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 06:56:34סטפן מנהל משחק גם טוב ממגיק הוא עולה על מגיק בהכל למעט הגנה.
מגיק בליגה היום היה בן סימונס לייט
ברוך רובין
20 אפר 2021 07:05:48שמעון צפית במגיק? יש אבולציה של משחק אז ברור שקרי מבחינת יכולת טוב ממגיק בדיוק כמו שנבחרת של 2020 הייתה מפרקת כל נבחרת ב30-40 הפרד של שנות 80-90. אבל כשאתה מסתכל על גדולה היסטורית על השפעה על המשחק מג’יק עדיין שם בראש הרשימה שקרי לצדו
MBK
20 אפר 2021 07:15:50תשמע שמעון
אין לי כח לחפש את היוזר של מומי אבל אני מרשה לעצמי לומר בשמו שהוא היה מוריד לך 4 סטירות עם החציל על השטות שכתבת עכשיו
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 07:22:57עזוב מגיק זה רומנטיזציה הוא היה בחיגה היום בן סימונס עם פחות הגנה.
הוא בדירוגים תמיד יהיה לפני קרי בגלל 5 אליפויות אבל מבחינת יכולות קרי 10 רמות מעליו.
זה כמו דיוויס ודאנקן דיוויס מבחינת יכולות יותר טוב אבל לטימי יש 5 טבעות ולכן ידורג לפניו.
צ'יקו
20 אפר 2021 07:40:47טימי סחב קבוצה לבד לפלייאופים ולאליפות. דיוויס לא.
לטימי היה משחק קבוצתי טוב יותר מדיוויס
ברוך רובין
20 אפר 2021 07:45:34איזה קבוצה טימי סחב לבד לאליפות? שכחת היה את האדמירל לידו שחקן שזכה בMVP ואחרי זה את גינובלי ופארקר? דיוויס בעונה הראשונה שהיה לידו סגל נורמלי לקח אליפות סופר דומיננטית
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:40:06טימי סחב לבד?
pini
20 אפר 2021 08:50:14כל פעם הטיעון הזה…
דייויס הוא כישרון חד פעמי, חד קרן בשני צידי המגרש. בגדולה, הוא לא מגרד את טימי.
דאנקן סחב קבוצה לפלייאוף. קבוצה בדמותו וצלמו. נבחר 15 פעמים לחמישיית ההגנה, היה מניה בטוחה בהתקפה, סיפק דומיננטיות נפלאה והיה בלתי עציר לחלוטין.
ברוך רובין
20 אפר 2021 09:07:15אני מת על דאנקן ואין ספק בגלל האורך של הקריירה שלו והיכולת שלו להתאים את עצמו לתקפיד שצריך הוא בין הגדולים שדרך על הפארקט, אבל בפריים יש טובים ממנו. דיוויס לא זכה לשחק במועדון כמו שטימי זכה בו עם השחקנים שטימי שיחק איתם, טימי ממש לא סחב קבוצה לפלייאופים ואליפות לבד אל תטעה ב2005 גינובלי הציג יכולת של סופרסטאר ופארקר שהיה אולסטאר ואני לא מדבר על האדמירל לפני.
.
דיוויס לצערו לא נפל לארגון מנצח כזה, אבל מבחינת כישרון ויכולת בפריים הוא טוב מטים דאנקן.
pini
20 אפר 2021 09:18:57כישרון…
הוא אשר אמרתי.
גם לגדולה – צריך כף גדושה של מזל…
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:32:53נכון אם דיוויס היעה נופל לידיים של פופ במקום גנטרי הקריירה שלו הייתה נראית אחרת
NBA בדם
21 אפר 2021 18:51:00ח
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 07:34:04חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק
אחת התגובות שעושות חיוך על הבוקר.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
NBA בדם
21 אפר 2021 18:51:11חחח
NBA בדם
21 אפר 2021 18:51:35צבצבבחבצבת
pini
20 אפר 2021 08:10:11איזה כיף להגזים על הבוקר.
מג'יק הוא סימונס עם פחות הגנה?
מג'יק כרוקי, קלע 42 נקודות מעמדה לא טבעית עבורו, במשחק אליפות.
אם לא ההגנה הלא מספיק טובה שלו (כן כן…) והנגיף שגרם לו לפרידה מוקדמת, יכול להיות שגם מייקל לא היה מדיח אותו מכס המלכות.
הבנאדם שלט במשחק כמו שאף אחד לא עשה לפניו ומעטים אם בכלל, הגיעו לדומיננטיות שלו בנעשה על הפרקט (מייקל, לברון. בדוגמה סולידית יותר, ג'ייסון קיד). הוא היה המוסר המיוחד אי פעם וכל אסיסט שלו היילייט.
בשל ההתפתחות של הכדורסל, ברור שהיום הוא פחות טוב, אבל בגדולה שלו, זה לא גורע בכלל.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 08:33:45היה בסופר טים בליגה של 3 קבוצות בלי תחרות במערב
גיא רוזן
20 אפר 2021 08:46:19אני מוכרח לציין שזה משעשע איך שאתה כותב בפסקנות על שחקן שלא צפית בו משחק…
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 08:58:45יש מספיק ש.ח וראינו מספיק ממשחקיו הגדולים
Avri
20 אפר 2021 11:47:18שמעון די, אמרת דבר שטות, קורה לטובים ביותר. הדבר הנכון עכשיו זה להפסיק לענות כי טוב אתה כבר לא תצא מהדיון הזה.
Cooks
20 אפר 2021 11:54:35+1000000
MBK
20 אפר 2021 07:21:27+3 מהפינה
על הראש של שמעון
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 07:23:14זה קלינג מהפינה
Jonathan
20 אפר 2021 09:14:22הם באמת כיפיים הדיונים האלה למרות שהם חסרי תוחלת.
עמדת הרכז כל כך התפתחה שהדיון תוך עשור ייראה יותר כמו הדיון על סנטרים – צ'מברליין, ראסל או ג'אבר? ואולי בכלל אולג'ואן?
*
ברור לי שלברון יותר גדול מלארי. אבל בגלל שלברון בנוי כמו פאוור פורוורד – ועם כל הכבוד לטים דאנקן (ואיזשהו כבוד לקארל מלון) – לארי ולברון הרבה יותר גדולים – אני פותר לעצמי את הדיסוננס בלשים אתל לברון ואת לארי כפורוורדים.
מג'יק (או סטף), MJ, לארי, לברון וקארים (או וילט, או ראסל, או האקים). הולך?
Avri
20 אפר 2021 11:52:33לך אם זה הלאה, היום הרי משחקים פוזישיון-לס בסקט-בול, הכל הולך, לברון ומייקל יכולים גם להוליך כדור ומג'יק יעשה דריימונד וישמור על הסנטר שממול. אולי יש טובים ממנו (ואין), אבל לארי חייב להיות שם, באנקר, עם החיוך המתנשא, הטרש טוק היבש, הקליעה האבסולוטית הקסם המזוקק. אין חמישיית כל הזמנים בלי לארי.
MBK
20 אפר 2021 07:20:30מנחם קארי הוא אחד השחקנים הכי אהובים עליי אי פעם
אני עדין לא חושב שהוא ברמת ראשמור
הוא הגדיר עמדה חדשה בכדורסל – פוינטשוטר ובעמדה הזו הוא כנראה ישאר מס 1 בכל הזמנים
קארי לא יכנס לדיוני גדולה עד שלא יביא FMVP, אחד הוענק לאיגאודלה שלא בצדק אבל אי אפשר לשנות את מה שנעשה
קארי נותן תקווה לכל ילד שהוא לא בהכרח הכי אתלטי להיות שחקן ביום מן הימים
ברוך רובין
20 אפר 2021 07:23:11מה זה לא הכי אתלטי קרי הוא 191 מפוצץ שרירים ובעל מהירות ליטרלית מרשימה.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 07:25:01Fmvp לא קשור לשום גדולה של קרי. הוא לא יהיה בראשמור כי הפיק שלו קצר מידי אין לו סטט קריירה מספיק טוב לזה ואין לו 4 טבעות שזה סף כניסה מינימלי
Fmvp זה הדבר האחרון שקרי צריך בשביל להוכיח משהו למישהו
צ'יקו
20 אפר 2021 07:42:317 שנים פיק זה קצר מדי?? גם לפני הגעת קר הוא היה מדהים
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 07:47:54זה לא 7 שנים הוא לא שיחק עונה שעברה וכן זה קצר מאד לעומת מי שנמצא בראשמור
pini
20 אפר 2021 08:02:51הכל יחסי
Jonathan
20 אפר 2021 09:19:04ללארי בירד יש רק 3 טבעות, לא 4.
לצ'מברליין (וגם לאולג'ואן שלפעמים בדיון) יש רק 2.
מסכים שFMVP זה קצת אוברייטד. זה הישג נאה – אבל הוא אחד מיני רבים. בטח לא סף כניסה.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:20:08שניהם לא בראשמור שלי
Avri
20 אפר 2021 11:54:33מה שמומי אמר למעלה על החציל. גם ממני (עם הקישוא הגמדי).
מנחם לס
20 אפר 2021 16:42:55מידן, השורה האחרונה היא הכי נכונה!
עידן
20 אפר 2021 08:09:09בתור האוהד מספר 1 של קרי אם הנהלת הוייריירס יחיו בעבר ויחשבו שחזרה של קליי שלא שיחק שנתיים ועבר 2 פציעות מהקשות שיש זה מספיק ולא יעשו מהלכים נוספים אז בשביל סטף אני מקווה שיעבור בטרייד וכפי ששמעון ציין למעלה פילי היא אופציה מצויינת לצד אמביד
עידן
20 אפר 2021 08:11:27לסטף נשאר עוד 3 שנים טובות לשחק ועוד 2 בינוניות פלוס למרות שבשנים האחרונות עם בריידי רודגרס ולברון אנחנו רואים ש father time לא בא כל כך מהר כמו בעבר אז אולי יש לו עוד שנים טובות בקנה
pini
20 אפר 2021 08:11:36אוהו… חלוקת ציונים… מי אתה שתקבע מי האוהד מספר 1 של קרי?😉
עידן
20 אפר 2021 08:20:48אף אחד לא אוהב את קרי כמוני.באחריות.
מעולם לא אהבתי ספורטאי ב כמעט 35 שנה שאני רואה ספורט.(אני עוד רגע בן 40).כדורגל שזה הענף המרכזי שלי,כדורסל פוטבול שנכנסתי לזה ב5-6 שנים האחרונות ושאר ענפי הספורט שום שחקן לא גרם לי לריגושים ולקפיצות כמו משוגע באמצע הלילה.
אני האוהד מס 1 של קרי פשוט כי אי אפשר לאהוב אותו יותר ממה שאני אוהב אותו.
ותיקי האתר כמו גיא גילרי ואחרים יכולים אולי להעיד(לא הייתי כל כך פעיל בשנה וחצי האחרונות אחת הסיבות הייתה הפציעה של סטף שנה שעברה שבעקבותיה הורדתי הילוך).
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 אפר 2021 10:24:15אחת התגובות היפות אם לא ה…
👍👍👍👍
עידו גילרי
20 אפר 2021 10:26:59הייתה אהבתו עזה כאהבת בוני ללברון.
עידן
20 אפר 2021 10:43:07Lol
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2021 11:32:45אם כי זו אהבה שפויה יותר
אור
20 אפר 2021 11:52:31🙂
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 08:36:34תכלס מה רע לו בפילי בחיק המשפחה עם אחיו גיסו אנחנו אפילו מוכנים לקלוט את דמיאן לי בתור מביא כדורים ומבטיחים לו דקות גארבג' ואת דל קרי כשדר הבית
חיים
20 אפר 2021 08:10:37הנגרות של גרין נועדה כדי לבנות לסטף ראשמור משלו שם הוא ישכון לבד
pini
20 אפר 2021 08:15:29אני מחכה שthe pro יבוא ויגיד שקורי הוא אוברייטד ולילארד עדיף וכו וכו, וכל הכושר האחרון, זה בזכות שהוא שיחק עם לברון באולסטאר…
לגופו של עניין, רצף משחקים פנטסטי, לא הופך שחקן לג'ורדן. לילארד עונה שעברה וגם קצת בעונה לפני, הארדן, בראיינט. לכולם היו התפוצצויות, אבל זה נשאר בתור התפוצצות.
גיא רוזן
20 אפר 2021 08:23:52לא מקצוען, אבל אנסה –
.
31.4 נק' ב-61.6% אפקטיבי, 43.1% מהשלוש, בקבוצה בשורותיה הוא הכוכב היחיד ששווה דאבל טים.
זו לא התפוצצות. זו עונה פסיכית של שחקן ענק.
pini
20 אפר 2021 08:26:02העונה היא אכן עילאית, הרצף הנוכחי – התפוצצות.
pini
20 אפר 2021 08:33:23שלא יובן לא נכון, המספרים בלתי נתפשים, וטובים יותר מעונת הMVP פה אחד שלו (המאזן קצת פחות וכמו שכתבת למטה, יוקיץ' ביי פאר הוא המועמד), אבל התפוצצות (בדגש על הרצף האחרון), לא עושה שחקן, ג'ורדן. עונה אדירה, בהחלט יכולה לקרב אותו לשם.
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:38:21מדויק. צריך להפריד בין ההתפוצצות הנוכחית לכלל העונה של סטף (שהיא בהחלט מצויינת)
עידו גילרי
20 אפר 2021 09:39:31ואם לא הבנת עדיין הנרטיב השנה הוא שקרי הולך על מלכות הסלים (כן התואר שהגדול מכולם מוותר עליו כל שנה לטובת האחרים) בגלל שאין לו על מה לשחק.
pini
20 אפר 2021 10:23:14חחח… בול!
Avri
20 אפר 2021 11:59:24בגולדן סטייט של היום אין לקרי כל כך ברירה אלא לשחק על מלכות הסלים. הבנאדם מוליך כדור, עובר את החצי ואז חושב: "למי אני אמסור? לדריימונד? לאוברה? או שאולי, בהנתן האפשרויות, עדיף כבר להשליך שני מטר מאחורי הקשת ולחסוך את הכאב?" נו בריינר.
גיא רוזן
20 אפר 2021 08:27:13אוף טופיק –
.
יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לקחת את ה-MVP מיוקיץ'.
עידן
20 אפר 2021 08:30:44+1 במיוחד עכשיו שהוא ממשיך לנצח גם בלי מארי.
גם לפני זה הגיע לו אבל עכשיו זה רק מעצים את זה
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 08:39:00לא מגיע לו כלום. לאמביד סטט יותר טוב מיקום יותר טוב וגם הגנה. שכחת שהוא נתן רצף של 3 משחקים עם 35+ עד המשחק היום גם?
בלי פציעה זה של אמביד קל
גיא רוזן
20 אפר 2021 08:44:47לאמביד אין סטטיסטיקה טובה יותר,
ולסיקסרס רק 2 ניצונות יותר מלדנבר.
.
חשוב יותר –
לאמביד 18 משחקים פחות, כאשר הנרטיב שיכריע את ההתמודדות על ה-MVP הוא שהסיקסרס הצליחו בלי אמביד, ויוקיץ' מצליח גם בלי מורי.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 08:57:36סיקסרס 9-9 בלי אמביד אל תשאל איך הצליחו 🙂
גיא רוזן
20 אפר 2021 09:10:24הנרטיב של אמביד הוא שברצף 11 המשחקים המאזן של הסיקסרס היה 8 – 3.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:19:40נרטיב רק בהופס ניצחו פחים. אמביד אם לא יפצע יהיה הMVP ובצדק חכה ותראה
עידן
20 אפר 2021 08:45:39ברור שזה גם בגלל ההעידרות של אמביד.
הmvp ליוקיץ הוא לאחר שקלול כל הדברים.
בלי פציעה גם להארדן היה אפילו קייס כי השנה שיחק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו
עידן
20 אפר 2021 08:42:54דרך אגב שינוי נוסף שעברתי הוא שאני כבר לא שונא את לברון ואפילו למדתי לחבב אותו.
1- קורה לי איתו מה שקרה לי עם ג'ורדן שכל הקריירה הייתי נגדו(לא שנאתי אותו אבל הייתי נגדו בכל סדרה בשנות ה90 עד שב98 נשברתי) ובסוף הייתי בעדו.
2-הכבוד שהוא עשה לקרי וההכרה סוף סוף שלו בסטף באולסטאר האחרון אחרי שנים של זלזול במיוחד ביריבות בין קליבלנד לגולדן סטייט.
3-קיירי איירווינג הפך מבחינתי לשחקן המאוס בליגה.פעם מאד חיבבתי אותו אבל מאז בוסטון הוא הפך בשבילי לבלתי נסבל וזה רק מחמיר מידי שנה.
את דוראנט אני אוהב מאד בתור שחקן וכל תקופתו בווריירס טענתי שהוא השחקן הטוב בעולם למרות ביקורת שקיבלתי על זה אבל האופי שלו במיוחד כשהוא ליד קיירי מעצבן אותי לפעמים.
בקיצור No Brooklyn for me
בגמר של לייקרס-נטס אני לטובת הלייקרס ואליפות 5 ללברון.
תרחיש דימיוני בשביל עידן של עד לפני שנה
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 08:57:56אתה מסולק בזאת מהללל
עידן
20 אפר 2021 09:00:40חח
עגל
20 אפר 2021 19:16:28חחח
הצטרפת למועדון של בוני
(לגופו של עניין אני מסכים עם מה שכתבת עם כי לא חושב שהוא באמת זלזל בסטף אלא שהוא היה צריך להתנגח עם היריב שגוזל לו טבעות יקרות . . .)
האווי לאסוף
20 אפר 2021 08:58:44קארי זה קסם. היכולת, סגנון המשחק, המסר שהוא משדר כסופרסטאר (תחתוך, תרוץ, תעקוב, אל תכדרר 15 שניות סטייל הארדן). מודה שלא ציפיתי שהוא יהיה כלכך טוב השנה, וזה כיף לטעות.
אין הרבה מקום בהר רשמור, ואני לא יודע איך אני מרגיש בנוגע לפינוי של הדיירים הנוכחיים (סופרסטאר לא מגרש סופרסטאר!). אבל בכל רשימה שמשקללת הנאה משחקן, בטח אסטטית, הוא מופיע גבוה מאוד.
תודה רבה על המעורב
דה שוט
20 אפר 2021 09:00:55תודה מנחם,
סטף בעוד מופע אלוהי, הוא ראשמור בהליכה, שינה את המשחק והשיג כמעט הכל.
לגבי הערב – לאחר השלמה גיליתי – כפי שחשבתי – דבר מעניין.
מתוך 10 שלשות של סטף 2 באו מכדרור ללא עזרה. אחת על האח סת' בסוף שעון, ואחת בסטפ בק קטלני בסוף המשחק.
ומה לגבי שאר ה-8?
אתם מוזמנים לבדוק אבל אחסוך לכם – הן באו כולן על חשבונו של ג'ואל-כוכב-ההגנה-של-הופס-אמביד.
זה פשוט מביך 🙂
ג"ס משחקים כמו מישהו שמצא זהב – לוני וגרין רצים כמו מטורפים לסטף, חוסמים לו והוא נשאר לבד לקליעה משלוש. לפעמים קצת רחוק אבל בשבילו זה לא רחוק (ולא מהיום). אמביד פשוט נשאר תקוע ונותן לו קליר-פאת'-שוט.
בחצי השני זה מגוחך, ארבע פעמים רצוף.
יש פעם אחת בחצי הראשון שדווייט יוצא אליו וסטף נאלץ לעשות תן-ולך ולחדור. אבל לפחות דוויט מנסה לשמור.
אמביד אולי יהיה MVP אבל רק בגלל המאזן. ההגנה שלו לא יותר חזקה מזו של יוקיץ'.
.
רזיאל ואברי – תודה על שום דבר – מה כבר ביקשנו? לפחות מאנו דליוורד.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:29:00התחלת להטריל אה? אם אמביד יצא לקרי הוא יסיים כמו שדוויט סיים עם לייאפ קרי הרבה יותר מהיר ממנו.
מסכים שבסוף 4 מהלכים אמביד לא יצא אליו בכלל וכן היה צריך לצאת קצת. לאמביד אין שוםפ סיכוי לעצור את קרי באחד על אחד לאף שחקן בליגה אין בטח לא גבוהים. סימונס בכלל ברח מהמפגש לא להיות מטלית
הבדיחה אבל היא על ריברס כנראה שרצה לעזור למשפחה לא ראיתי בתקציר של סטפן אפילו דאבל טים 1 עליו חחחחחחחחחחחחח
וזה כאשר הוא השחקן היחיד שיכול לעשות משהו ללוחמים 🙂
דה שוט
20 אפר 2021 09:47:04את האמת? זה התחיל כהטרלה 🙂 אבל הערב זה ממש צרם. בחצי השני אפילו אמביד מגיב לספסל אחרי עוד קטיושה.
עכשיו רגע ברצינות (שונא את זה 🙂). יש לי חברים שמאמנים בליגה השנייה. כל מאמן מחפש חור בהגנה לחלוב אותו. גבוה שתקוע בפיק אנד רול זה זהב. אתה רואה איך לו י וגרין רצים לחסום עם אמביד כמו אחוזי אמוק. אני מניח שנראה את זה מעוד קבוצות עם קלעי עלית. תצטרכו לתת לזה תשובה.
אם כבר הטרלות – אני ממשיך להחזיק בעמדתי מלפני שנתיים – סימונס חשוב לפילי לא פחות מאמביד. הוא נותן משהו שאף כוכב בליגה למעט דייוויס לא נותן – הגנה אמינה ויציבה. ברמות הגבוהות באמת – זה קריטי.
מה שכן – לא הוגן לשפוט מגינים על פי סטף של החודש האחרון. זה לא כדורסל, זה משחק מחשב. חייב לעבור לקונטנדרית שנהנה ממנו כמה שיותר.
בינתיים התכנית מתקדמת, למרות הבאמפ שבוסטון סידרו לנו הערב שיהיו בריאים. ניפגש בסיבוב הראשון. תעשה סטרצ׳ים 🙂
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 11:03:19חח נו אני מסכים איתך שאמביד חלש על פיק אנד רול, גם גובר מה לעשות. אבל הוא סוגר את הצבע יפה. והוא מצויין בהגנה אחד על אחד על הגבוהים. לפעמים גם הטובים מנוגבים מה לעשות.
גבוה שתקוע בפיק אנדרול זה זהב אם הקלעי שלך יכול לשים שלשה, אם במקום קרי זה היה סימונס אז זה זהב למגן 🙂
חורים בהגנה אפילו אצלנו בשכונה מחפשים. מי שבד"כ מפר את זה זה אני אם בא לי קצת להשתולל ולהנות חח
דה שוט
20 אפר 2021 09:48:20וצודק לגבי ריברס. הבן אדם ממטיר עליך 700 נקודות. לא תגיב? 🤷♂️
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:37:11אגב דה שוט היית צריך לראות איזה 2 גיים ווינרים גמייקל האיש שלך אתמול שם בשכונה גאמפ מהפינה בסיבוב על גבוה, ממבה סטייל. אם לא הייתי משחק הייתי מצלם לך
דה שוט
20 אפר 2021 09:50:17מהתחלה זיהיתי את הפוטנציאל שלו. תביא איזה סרטון או שניים. נשווה לסטף 😀 איך שיחקתם בחום הזה? אתם קשוחים כמו הכדורגלנים
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 10:58:12דווקא בערב היה סביר לא היה כזה חם. לי לפחות. התמנון התלונן על חום. התלונה היחידה שלי שהטוסיק כואב לי עד עכשיו מהנפילה. עשו עליי פלגרנט איזה צעיר נכנס בי באוויר היה אנד וואן גם לא יודע איך זה נכנס בכלל חח הטיח אותי על הטוסיק (מזל לא נפלתי על הגב) לא היה לי אפילו כוח לקום להרביץ לו קצת אבל נתתי לו אזהרה וגם גמייקל והוא הפנים. הוא התעצבן כנראה מההשפלות שהוא אכל רקדתי עליו חופשי.
מתישהו הוא יקבל ממני מרפק לצלעות 🙂
דה שוט
20 אפר 2021 11:35:06חחח מה אתה משתולל בצבע בטח שיעשו לך פלגרנטים. בלי קשר תן לו איזה אחת ככה ״בטעות״ שלא יהפוך את זה להרגל 😀
בעונה האחרונה שלי בליגה המקומית (ליגת ״היי סל״) איזה צעיר אחד קלט שאין לי רגליים בשבילו ועשה עלי איסו. קלע. התקפה אחר כך מיד ביקש את הכדור והלך עלי שוב. קלע.
בהתקפה הבאה כבר הלכו עלי מראש – עשיתי לו פלגרנט 3 😀 התגלגלנו שנינו על הפרקט זה נראה אפילו קצת כמו ג׳ודו. הוא אמר לי ״מה זה מה קרה לך?״
חייכתי וסימנתי לו באצבעות ״יש לי עוד 4…״ (פאולים כמובן) הוא אמר לעצמו לא שווה את זה חחחח התקפה אחר כך כבר הלכו למישהו אחר 😀
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 12:32:09חחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול
Avri
20 אפר 2021 12:02:03'רזיאל ואברי – תודה על שום דבר – מה כבר ביקשנו? לפחות מאנו דליוורד.' תעזור לי כאן, על מה אתה מדבר?
אור
20 אפר 2021 12:04:11הוא רצה שיריבות הוויזארדס יפסידו, אז מאנו דליוורד ואילו אתם לא…
דה שוט
20 אפר 2021 12:24:38מה שהוא אמר 🙂
Avri
20 אפר 2021 13:05:58אה, אם ככה קבל התנצלות בשם השחקנים, האוהדים וההנהלה. מצד שני, מי שמריע לראס אז כבר ממש צריך להיות כבר רגיל. מתי היתה הפעם האחרונה בה הוא שיחק בקבוצה מנצחת? מאז שדוראנט עזב אותו הישג השיא "שלו" היה לעבור סיבוב בשנה שעברה ("שלו" כי הוא בקושי שיחק בסדרה מול אוקלהומה).
עידו גילרי
20 אפר 2021 13:08:36טכנית מאז עונת הרוקי שלו ראס תמיד שיחק בקבוצה מנצחת.
מה קרה ל"ממתי זה או אליפות או כלום"?
דה שוט
20 אפר 2021 13:12:45תודה גילרי 🙏
אברי – ציפיתי ממך ומרזיאל שתרתמו במאת האחוזים לטובת הוויזארדז 😀 זה יותר מדי לבקש?
דה שוט
20 אפר 2021 13:14:00נ.ב.
בוא נראה את סטף בלי קליי ודוראנט עובר סיבוב. בינתיים הוא 1:0
אור
20 אפר 2021 13:46:53אתה מודע לזה שהם זכו באליפות והגיעו לגמר גם בלעדיו
אור
20 אפר 2021 13:47:13סליחה לא ראיתי "בלי קליי"
Avri
20 אפר 2021 15:34:19גילרי, לא לעבור אפילו סיבוב זה אינדיקציה לחוסר הצלחה אפילו בספר שלי.
דה-שוט, מה אתה טוען כאן? שבשנים השמחות של הדאבס (עונת 73 הנצחונות) סטף לא היה עובר אפילו סיבוב בלי קליי? אבל צודק לעניין התמיכה המוראלית. לא טרחתי לקום לראות את בוסטון-שיקגו, זה בהחלט עלי.
etayle
20 אפר 2021 09:01:56קרי שחקן אלוהי, אחד ממכונות ההתקפה הכי טובות שיצא לי לראות.
אני שמח שהשנה זה גם מגיע לידי ביטוי, אחרי ששנה שעברה הוא אכזב (במושגים שלו).
קרי ודוראנט זה התקפה של איש אחד, מקווה שדוראנט יסיים את הפציעות לעונה, ונראה גם אותו (במעט ששיחק הוא היה יעיל בצורה בלתי רגילה). סקר
עידן
20 אפר 2021 09:04:07לגבי הר ראשמור.קרי לא שם ולא יהיה שם.
מספיק לי ההנאה שהוא גורם לי.אוהב אותו גם עם החסרונות שלו.
מג'יק עדיין מס 1 אבל לדעתי קרי ביסס את עצמו כמספר 2 אחריו בתפקיד(למרות שהם רשומים באותו תפקיד המשחק שלהם שונה לחלוטין.
בכל רשימה שראיתי בשנתיים האחרונות קרי בטופ 15. של השחקנים בכל הזמנים וזה מספיק לי
עידן
20 אפר 2021 09:07:49מספיקה
Jonathan
20 אפר 2021 09:28:28תודה על המעורב מנחם.
*
היה כיף לצפות בקרי. אין לי מה להגיד מעבר לזה. זה גם לא הרגיש כאילו הוא בקטע של "הכדור אצלי עכשיו זוזו הצידה". אני עוד זוכר את לברון מול דטרויט ב-2007… הוא השתלב במשחק בין כולם.
פילי פשוט התעקשו בכוח למסור לאמביד בפנים. בלי איזשהו תכנון. ריברס מאמן חסר דמיון לפעמים.
צריך לציין גם את ההגנה של הווריירס שעצרה את פילי. חטיפה של דריימונד שנגמרה באסיסט שלו לויגינס היא הסיבה שאנחנו אוהבים את הטריפל סינגל שלנו.
*
שאק יכול לספר סיפורים עד מחר על כמה שהוא היה שווה היום. הוא בטוח שהוא ייקלע 50 נקודות למשחק אם הוא יישחק היום. אולי – אבל בהתחשב בחוסר הגיוון שלו בהתקפה, והמוגבלות שלו בהגנת חילופים – נשאלת השאלה אם הקבוצה שלו תהיה במאזן חיובי בכלל. בפעם האחרונה שצפיתי בזאיון משחק חשבתי על זה ששחקנים שיכולים לדרוס כל אחד מתחת לסל אבל הם מוגבלים בשאר הפונקציות בהתקפה – הם לאו דווקא כזה יתרון. וזאיון הרבה יותר מגוון משאקיל…
*
עצב מאוד על פיפן. זה נורא.
Jonathan
20 אפר 2021 09:29:44ובוסטון. אוף איתם. עדיף שהיו מפסידים לנו ומנצחים את כל השאר.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:29:53שאק היה מנגב ככ קל היום בהתקפה היה כמו ווילט
Jonathan
20 אפר 2021 09:32:05וילט ניגב – אבל לא התקדם המון בפלייאוף. 2 אליפויות בסה"כ.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:34:11נו מה קשור שאק אמר שהיה מנגב לא לוקח 10 טבעות. הוא צודק לגבי הסכומים פח כמו גובר לעומת שאק מרוויח נרבה יותר 🙂
Jonathan
20 אפר 2021 09:51:07חושב שרוב המועדונים מעדיפים טבעות על שיאים אישיים. היה מסיים קריירה בעמדת הסנטר כמו אלכס אינגליש, או בראדלי ביל נכון לעכשיו…
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 10:54:29אה? הגזמת היה לוקח גם אליפות
Jonathan
20 אפר 2021 11:05:05ממש לא בטוח. זמנים אחרים. הגבוהים היום שונים. לא מזלזל בשאקיל, אפילו די חיבבתי אותו כשהוא שיחק… אבל אם הוא היה משחק היום נראה לי גם הוא היה נאלץ להתחיל להתאמן על שלשות.
אגב, הכי מוזר היה לראות את פני הארדוויי שאימן את ויסמן מספר איך הוא עבד איתו על מהלכים של שאק… הבחור צפה במשחק NBA בעשור האחרון? תאמן אותו על יאניס. אפילו על נוביצקי ודאנקן, באמא שלך.
*
או שילמד מאיבקה. דוראנט הנשמה הטובה כלל אותו בחמשת השחקנים הטובים שהוא שיחק איתם במקום ווסטברוק.
איזה נשמה הKD הזה.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 13:29:59עם האיסור נגיעה היום שאק היה מנגב ומקרצף ומוציא את כולם ב6 עבירות.
נכון שהיו חוגגים עליו בהגנה אבל ההתקפה שלו הייתה מנצחת. תראה מה עושה אמביד אז שאק זה דיזל חזק פי כמה וגדול יותר, אמביד לידו נראה ילד
Jonathan
20 אפר 2021 13:48:59האיסור נגיעה הוא כשמישהו רץ לסל אז אסור לעשות לו "הנד צ'ק". מותר לגעת בך אם אתה חודר עם הגב לסל. התוצאה היא שגם הרבה גבוהים חודרים עם הפנים לסל…
שאק של לפני ה"להגן על המורשת" כנראה היה עושה את ההתאמות ומפתח כמה יכולות – אם הוא היה משחק כיום. שאק בצורה שבה הוא שיחק בעת עשיית המורשת… יהיה מעניין לראות את זה, אבל במקומו לא הייתי כל כך בטוח…
Jonathan
20 אפר 2021 09:33:59ואגב – לגבי ההצעות שלך להביא את קרי לפילדלפיה.
עם ריברס כמאמן? זה נשמע לך שילוב מוצלח?
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:35:02קרי ואמביד יסתדרו גם בלי מאמן הם עד כדי כך טובים. וכן זה נשמע לי מעולה 🙂 אני רוצה אליפות וסטפן מאמין שיביא לי כזה
Jonathan
20 אפר 2021 09:43:28עדיף תשלח את אמביד אלינו. תמורת ויגינס, וייסמן ובחירת הדראפט של מינסוטה. קחו גם את ג'ורדן פול – ייתן לכם עוד אופציה מהשלוש. הולך?
Jonathan
20 אפר 2021 09:49:10תשמע, היה קשוח לראות את המהלכים האחרונים של פילי. הם פשוט התעקשו למסור לאמביד פנימה כשהגמדים שלנו (הכל יחסי, כן?) רוכבים עליו. שום תכנון מהלכים… לריברס נגמר הדיו בטושים?
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 11:06:42היה חסר סימונס שידפוק שלשות ויעצור את סטפן 🙂
Avri
20 אפר 2021 12:04:35'ואגב – לגבי ההצעות שלך להביא את קרי לפילדלפיה.
עם ריברס כמאמן? זה נשמע לך שילוב מוצלח?'
חבוב הם קשורים משפחתית (אח של נשוי לבת של). נראה לי גם שמבחינת אופי הם יסתדרו יופי.
Jonathan
20 אפר 2021 13:07:00שיאכלו ביחד בחגים.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 13:28:11אמרתי לך יש תפקיד לכולם
דוק ריברס=מאמן
אוסטין ריברס=מחליף
סת קרי=מחליף
דמיאן לי=נער מגבות
איישה קרי=אחראית עיצוב תלבושות
אנחנו בפילי מאד משפחתיים רק שיגיע
אוהד ס"א
20 אפר 2021 09:35:28תיבודו הוא מאמן מצויין, כל עוד מבינים את תקרת הזכוכית שלו: סיבוב שני (בדרך כלל), זה בא קומפלט עם רוטציה קצרה וסופרסטאר שנפצע וגומר את הקריירה.
במצבם של הניקס, הם חותמים על פליאוף, ולעוף בסוויפ בסיבוב הראשון.
אבל כשהתיאבון יגדל…
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 09:39:12מאיפה אתה יודע את זה? ראית פעם את תיבס מאמן סטארים? בבוסטון הוא זכה איתם יפה. זה סתם דעות קדומות. מדובר במאמן מהטובים בליגה
גיא רוזן
20 אפר 2021 09:45:17בבוסטון הוא היה עוזר מאמן.
גיא רוזן
20 אפר 2021 09:51:53אתה יודע מה הבעיה המרכזית של תיבודו?
.
רמז: גם השנה, השחקן שמוביל את הליגה בדקות למשחק/ממוצע דקות למשחק הוא שחקן של תיבודו.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 10:53:48נו זה מעולה למה זה בעיה? שחקנים יכולים וצריכים לשחק 45 דק. אין צורך בלואד מיותר של כל מיני מפונקים. אין שום בעיה עם תיבודו
גיא רוזן
20 אפר 2021 11:10:37מ.ש.ל. . . .
ברוך רובין
20 אפר 2021 17:52:44גיא אני פה בדעה חלוקה עם שניכם, ברור שהגוף של השחקנים לא מאפשר להם לשחק 40 דקות כל משחק, וקצב הפציעות העונה בגלל העומס שנוצר הוא פשוט לא יאמן, אבל ויש כאן אבל גדול השחקנים והבעלים לא יכולים להחזיק במקל בשני קצותיו.
.
הם רוצים שהקהל ישלם מחיר מלא ולא לתת לו את התמורה שהוא רוצה, בסוף הסטאר קוואליטי מדבר ואף אחד לא משלם לצפות בדאלאס בגלל דאלאס אלא בגלל דונציץ, הפתרון הוא להוריד את הליגה ל60 משחקים ולבטל לחלוטין את הבק2בק אבל זה יפגע בהכנסות מזכויות שידור קהל…והם לא מוכנים לזה (בעונת קורונה בלי מכירת כרטיסים מצדי שיעלו עם הג’י ליג). עוד פתרון זה לתת אפשרות להחזיר לקהל את הכסף במקרה ששחקן לא משחק (והיום רושמים את כל הכוכבים בדוח פציעות מגוכח ואז. הם יכולים לקחת חופש כמה שרוצים).
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 14:21:47שחקנים אינם מכונות ו-45 דקות זה הרבה ומגביר את הסיכוי והסיכון לפציעות. בשביל זה יש שחקני ספסל שיחליפו את המובילים. שחקני הספסל לא נועדו רק לשלוש דקות…
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2021 17:39:271+
Berch
20 אפר 2021 09:42:15אחלה מעורב דוק
היתרון (או החיסרון) של קארי שהוא נראה יחסית כשאר האדם…. לא איזה מפלצתון אתלטי או נפיל ענקי.
אפשר להזדהות אתו, הוא חביב וחמוד…. קשה להעלותו ככה לאולימפוס
🤣
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 אפר 2021 10:30:27אחלה מעורב מנחם תודה רבה. חבל מאד על הבן של סקוטי, שובר את הלב.
יצרן טיטולים מדופלם
20 אפר 2021 10:34:06"הניקס ניצחו ברצף רק קבוצות עם אספירציות לפלייאוף"
הלך הרצף מבית מדרשו של לס
"קרי הוא תופעת טבע. הקלע הגדול ביותר שיצא לי לראות"
בא הרשע והרס עוד קריירה
אור
20 אפר 2021 11:53:30פחדתי לרגע מהכותרת "אלוהים?" וריבוי התגובות… אז מזל שבסטף עסקינן
אור
20 אפר 2021 11:54:20הניקס והוויזארדס עם רצפי הנצחונות הארוכים כרגע, לאן הגענו
p
20 אפר 2021 12:01:05קרי שחקן מדהים וייחודי. תופעת טבע של קליעה באמת לא אנושית.
מפה עד ההשוואות לג'ורדן קובי ולברון בעיניי מוגזמות ולא משנה כמה משחקי 10+ שלשות יהיו לו.
הוא נופל מהם בצד השני של המשחק. בעוד כולם היו שחקני הגנה מהטובים בליגה בעמדתם, לפחות כשהיו בגיל של קרי, קרי תמיד היה החלק החלש של הקבוצה בהגנה.
המאזן המאד לא מחמיא של קרי העונה כשאין את קליי ודורנט עזב ועדיין עם דריימונד, הוא לא משהו להתגאות בו. 29-29 מקום 9 במערב.
כמה ירדו פה על ווסטברוק (בצדק!!) אחרי שדורנט עזב שהוא נתן עונת MVP אבל מאזן נמוך (מקום 8 במערב אם אני זוכר נכון).
ואם כבר פוינט גארד אדירים והשוואה לגדולים (מג'יק) אז יש אחד שעבר אותו הלילה בסטטיסטיקה היותר חשובה בעייני של עושה המשחק והתמקם במקום חמישי כל הזמנים, מרחק חצי עונה ממקום שלישי. בקרוב גם חמישי בחטיפות.
אז אני לא טוען שפול טוב יותר ממג'יק או סטוקטון או קרי, אבל כמו שעידן (המלך!! ברצינות, מעולם לא היה כיף יותר אוהד שאוהד את הקבוצה היריבה שלך בתקופה של ג"ס-קליבלנד) מבחינתי פול הכי טוב בכל הזמנים בדבר אחד, בדיוק סגנון המשחק שהכי אהבתי לראות והכי הייתי רוצה לשחק בעצמי אם הייתי יכול, הגנה, pass-first, יכולת חטיפה עילאית וכדורסל סופר אינטיליגנטי ומנהיגותי שמרים את שאר חברי הקבוצה.
ואגב, אם כבר מדברים על מישהו שאפשר להזדהות איתו שהוא לא הכי אתלטי, או גבוה או שרירי, פול (1.83 שמנמן) מתאים הרבה יותר לקטגוריה מאשר קרי (1.91 של שרירים שמתישהו אמרו שדוחק השני הכי טוב במשקולות בקבוצה שלו).
אגב אחרוןן, קרי אדיר והקלע הטבור הכי טוב שהיה. אני מעדיף את פול (ואני יודע שאני בעמדת מיעוט).
עגל
20 אפר 2021 19:25:42גם אני אוהב את כריס פול.
שחקן אולד סקול שמשחק כדורסל נכון ונותן את הלב כשהוא על המגרש
ירון, החלום
22 אפר 2021 05:34:52נהדר
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 12:47:02החיה המהירה בעולם למרחק של עד כחצי קילומטר היא הצ'יטה (ברדלס) שמהירותה המקסימלית קרובה למאה קמ"ש. והחיה המהירה ביותר למרחק של מעל חצי קילומטר הוא מין של אנטילופה (איני זוכר איזה מין בדיוק) שמהירותו המקסימלית 90-85 קמ"ש.
שחר אלוני
20 אפר 2021 13:24:28קרי מעולה
ההשוואה למגיק קשוחה. מגיק ברמת בירד רק עם קריירה ארוכה יותר.
אולי קרי יצליח להשתוות אליו בעתיד, זה אתגר גדול.
תארים אישיים כמו להיבחר למצטיין הגמר פחות משנים בכך
עידו גילרי
20 אפר 2021 13:29:14באיזה מובן הקריירה של מג'יק ארוכה יותר מזו של בירד?
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 13:42:57במובן של תשעה משחקים (906 לעומת 897) בעונה הסדירה ו-26 הפלייאוף ו-35 מש' סה"כ.
עידו גילרי
20 אפר 2021 13:45:41כן ממש הבדל עצום…אז בשביל זה הוא חזר מהפרישה?
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 14:30:37אני כתבתי כהלצה. בוודאי שאין הבדל משמעותי.
pini
20 אפר 2021 13:50:19במובן של השיא. וזמן פציעות.
עידו גילרי
20 אפר 2021 13:51:52לא מסכים עם הקביעה הזו.
pini
20 אפר 2021 13:53:52אתה לא חייב. לטעמי אותו דבר, יכול להבין את הנוטים לכיוונו של ארווין ג'ונסון.
עידו גילרי
20 אפר 2021 13:56:01אני לא נווה לשום כיוון אבל הפיק של בירד פשוט הגיע מוקדם יותר (במובן של הקריירה כי גילאית זה כנראה לא נכון אבל אני לא הולך לבדוק)
גיא רוזן
20 אפר 2021 14:09:4312 אולסטאר, 10 ALL NBA.
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 14:31:32לבירד בחירה אחת פחות לחמישיית העונה.
גיא רוזן
20 אפר 2021 14:35:31לא,
לצמד בדיוק אותו מספר הופעות באולסטאר, בדיוק אותה כמות של בחירות ל-ALL NBA.
.
(זה כתגובה המתייחסת לשיא)
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 15:16:51כן! לבירד בחירה אחת פחות לחמישיית העונה הראשונה, 9 לעומת 10.
עידו גילרי
20 אפר 2021 16:36:55לא! לשניהם יש 9.
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 15:02:38השיא של בירד מעט פחות משל מג'יק עם אותו מספר של בחירות לאולסטאר ובחירה אחת פחות לחמישיית העונה. לשניהם 3 זכיות בתואר האם-וי-פי של העונה הסדירה.
שחר אלוני
20 אפר 2021 23:04:00ראיתי עכשיו,
לבירד היו 9 שנים בכושר משחק טוב, אחר כך היה פצוע
למג'יק היו יותר, רק הגמרים שלו מתפרשים על 11 עונות, וזה עוד לפני החזרה שלו מפרישה
עגל
20 אפר 2021 13:55:21ניסני קרעת אותי (אם הירידות על ברוך)
no funny shtuff
20 אפר 2021 14:11:36אוהו מנחם, נתת פה מעורב עשיר. כל הכבוד.
מה עם ברוך בסוף, הודה שטעה או טעה שהודה?
The Pro
20 אפר 2021 14:42:39מנחם אחלה קליק בייט יכל לעבוד גם בוואלה.
אם היינו צריכים להכניס לראשמור אחרי כל הופעה של 50 נק' במשחק עונה רגילה אז גם שחקנים כמו ביל,מידלטון, ויאנג נכנסים.
שחקן כלכך גדול ואנדרייטד לא צריך את הפליי-אין כדי להכנס לפלייאוף עם קבוצה מוכשרת כמו הגולדן סטייט.
–
ההשוואות לאחד כמו מג'יק מצחיקות ומעליבות אחד שהוביל את הפרנצ'יז שלו להישגים גם אחרי שירד משיאו.
The Pro
20 אפר 2021 14:43:52על הנייר שחקנים כמו וויגינס,גרין,אוברה וויסמן זו קבוצה שצריכה להשיג הרבה יותר.
אבל כן קורי השנה עושה את הכל כדי להיות מלך הסלים.
–
ולהגיע למשחק אחד מצויין כזה מתוך 10 שבו הוא מפסיד לקבוצה.
גיא רוזן
20 אפר 2021 14:52:51המאזן של גולדן סטייט העונה עם קרי הוא 28 – 22,
המאזן של גולדן במשחקים בהם הוא לא שיחק הוא 1 – 7.
.
עכשיו,
מה היה המאזן של הלייקרס ב-19'? (עזוב בלי לברון. מה היה המאזן במשחקים בהם הוא כן שיחק?)
The Pro
20 אפר 2021 15:14:30גיא – אתה שוב פעם מביא מספרים ונתונים שלא קשורים או אומרים משהו.
ל-7 משחקים אין שום מדד בעונה הארוכה של הנבא כמו גם ההופעה החד פעמית
של קורי
–
סטפן בא לעונה הזאת אחרי שהוא מוביל את הקבוצה שלו לטנקינג ובעיקר מאריך פציעות.
גיא רוזן
20 אפר 2021 15:29:20לקרי העונה ממוצע של 31 נק' ב-60% אפקטיבי. זה ממוצע, לא הופעת שיא כזו או אחרת.
.
טנקינג?
כאמור, עם קרי מאזן הקבוצה 28 – 22, זה מאזן טוב משל לברון ב-19', וזה ללא קליי במשך כל העונה.
.
אלו העובדות לאשורן. לא יותר, ולא פחות.
The Pro
20 אפר 2021 15:45:34הגולדן סטייט כרגע רק במקום ה-9. זה מה שסופרים העונה בסוף כדי להגיע
לפלייאוף ולזכות באליפות
–
טאנקינג זה מאזן 15-50
זוהי העונה קודמת של הגולדן סטייט עם קורי כשחקן פרנצ'יז.
כשאין מסביבו את קווין דורנט.
אלו העובדות והנתונים שצריכים לעניין אותך.
גיא רוזן
20 אפר 2021 15:51:05באיזה מקום סיימו הלייקרס של לברון בעונת 19'? (רמז – לא הישג מעורר גאווה)
.
אתה מודע לעובדה שקרי שיחק ב-5 משחקים בלבד בעונת 20 (אז גולדן ניצחו 15 משחקים בלבד)?
The Pro
20 אפר 2021 16:45:09כדורסל זה לא טניס.
העונה של לברון והלייקרס ב-19' זה הכי קרוב לטנקינג שאתה יכול להביא וגם היא הרבה פחות
מהכשלון של הגולדן סטייט בעונה הקודמת.
–
אתה מודע לכך שלברון שיחק פצוע באותה עונה 19'?
וקורי זה מי ש"נפצע תמיד רק אחרי שראה שאין לו את הברך של טומפסון.
גיא רוזן
20 אפר 2021 17:43:28זה משעשע איך שאתה מכופף נתונים לצורכי נרטיב…
.
העובדה היא שללייקרס עם לברון ב-19' מאזן פחות טוב משל הלייקרס עם קרי השנה.
הניסיון לצבוע את הפציעה של קרי ככל דבר אחר למעט פציעה מתאים לאוהדי נרטיב "התאגיד" (הם בזמן אמת כתבו את מה שאתה כותב בנוגע לפציעה של קרי).
רק מה?
בתחילת השנה קליי שוב נפצע, וקרי משחק. מוזר איך למציאות יש את היכולת להתעלם מהתסריט שהוכתב מראש…
The Pro
20 אפר 2021 20:21:35https://www.usatoday.com/story/sports/nba/lakers/2019/03/30/lebron-james-miss-rest-lakers-season-recover-injury/3321710002/
זה בדיוק מה שאתה עושה כשאתה מנסה להציג את העונה הראשונה של לברון בלייקרס.( עובדתית קבוצה מפסידה שלא הגיעה 11 שנים לפלייאוף) ככישלון מוחלט לעומת קורי והווריורס שהייתה קבוצה מנצחת וקרסה תוך עונה אחת.
–
זו תופעה שלא קשורה רק לסטפן קורי.
קבוצות מחליטות לעשות טנקינג בהתאם למצב שלהם ואם היה טומפסון\דורנט בריא באותה עונה אז סטפן היה חוזר לשחק כמו גדול.
The Pro
20 אפר 2021 15:18:11יש השלכות לכך שהרכז של הקבוצה האנדרייטד האגדי לוקח כלכך הרבה זריקות.
ולא מייצר לאחרים. שחקן מוביל נהדר כמו וויגינס מאבד ביטחון,
השחקנים צעירים כמו וויסמן ואוברה נעלמים במקום להיות חלק חשוב מהקבוצה.
–
בניגוד לרפי ההבנה אני לא קופץ רחוק לאגדות הראשמור והולך להשוות את זה לרכז וותיק כמו כריס פול
שעושה בדיוק ההיפך.
מיטשל עושה את זה השנה ביוטה עם סגל שעל הנייר יותר חלש מהגולדן סטייט.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2021 15:29:12תודה רבה דוק.
סטף – שחקן העשור ואחד השחקנים המשפיעים ביותר בהיסטוריה.
בהחלט חומר להר ראשמור.
חיים
20 אפר 2021 16:27:52+30
חיים
20 אפר 2021 16:26:47קנדריק פרקינס על סטף: מתנצל על כל הדברים הרעים שאמרתי עליך. הכל היה בגלל שאתה לבן ואני לא
חיים
20 אפר 2021 16:27:25https://twitter.com/KendrickPerkins/status/1384331030711050245?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1384331030711050245%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fsports.walla.co.il%2Fitem%2F3430375
מנחם לס
20 אפר 2021 17:02:29מי לבן?
חיים
20 אפר 2021 17:13:32סטף (יחסית)
הציפור הנדירה
20 אפר 2021 16:48:48לגבי קארי וג'ורדן. זה אפילו לא קרוב בגלל שילוב כמה דברים: הגנה, מנהיגות ווינריות ברמה שקארי לא מתקרב אליהן ולא ממש קרוב למייקל ברמת ההתעלות של מייקל במשחקים מכריעים.
עגל
20 אפר 2021 17:08:28מנחםפ כתב שלמיילס טרנר יש 3.4 חסימות למשחק. חשבתי שהוא טועה כרגיל עם המספרים אבל לא, זה לגמרי אמיתי.
כבוד לטרנר, איפשהו פיספסתי את היכול הזאת שלו.
John
20 אפר 2021 17:53:26זה הולך להיות ארוך… כי זה באמת מעורב משובח…
1. סטף קרי עושה בסטרץ' הזה דברים מטורפים. לכל השחקנים שהם לא סטף כיום ב-NBA יש 21 משחקים עם 10 או יותר שלשות במשחק (נדמה לי שלקליי יש 5 מופעים כאלה). אחרי המשחק של אתמול יש לסטף 21 משחקים עם יותר מ-10 שלשות!!! זהו מופע הקליעה הכי מרשים היסטורית. סטף הגיע עד לפני 6 משחקים ל- 40% מ-3 שהיה אמור להיות הנמוך בקריירה שלו (ממוצע קריירה של 43.4% לשלוש ב-9 נסיונות למשחק!!!). ב-6 משחקים הוא מחק את הפער וכבר מתייצב עם 43.4% משלוש. הוא הספיק בלילה לעבור את ברדלי ביל ולהתייצב במקום הראשון בנקודות למשחק (31.4). הוא מקום 7 בווין שיירס, מקום שני ב-BPM. אבל אחרי הכל זו העונה של ניקולה יוקיץ'. זה לא רק ה-47 נקודות, 15 לוחות ו-8 אסיסטים או סל הניצחון ההזוי כשמשאירים אותו פנוי לחלוטין ל-3… זו עונה בה הוא סוחב קבוצה פצועה ולא עמוקה לגבהים עצומים.
.
3. זה סמפל קטן. אבל לא יאומן כמה ההגנה של הבולס נראתה טוב יותר ללא זאק לוין. וזה כואב לומר כי הוא נותן עונה מטורפת ומאוד שיפר את ההגנה. אבל כששחקנים כמו טרוי בראון מצטרפים לפט ווילאמס וטייס (שפתח ליד וויצ'בץ') שמוסת לעמדה 4 ההגנה הופכת לקטלנית. קובי וויט ניסה ללפות את ההזדמנות בשני ידיו. הוא לא תמיד פגע אבל ניהל את המשחק באחריות ושמר על הכדור (הבולס איבדו 12 כל המשחק)
.
4. ג'וליוס רנדל צוחק על כולם העונה. צחקו עליו שהוא דריימונד וואנאבי שרוצה לכדרר עצמו לדעת, שיש לו רק צד שמאל והוא צפוי, שללא קליעה מבחוץ הוא נטל על כל קבוצה. ג'וליוס הוא אחד השחקנים הקשוחים והעקשניים בליגה. בשנתו ה-6 בליגה הוא שאב השראה מחברו לדראפט וויגינס ונכנס בתקופת הבידוד לעבודה מאומצת על הקליעה שלו עם מאמנו האישי טיילר רלף באובססיביות. ישנם המון סרטוני יוטיוב מתקופת הבועה בהם רנדל זורק מאות זריקות ל-3. מודה שפחות התרשמתי כי סוכנים הוזילו את עניין צילום אימוני קליעה כשהם גוזרים רצפים טובים כדי לרמוז שהשחקן שלהם השתפר. אבל רנדל קלע אותם ללא הכרה וכאב את הישיבה בבית בבועה.
.
הוא פתח את העונה לוהט והתקרר בהמשך. אבל לא ויתר ובפברואר העלה את כמות הזריקות לשלוש מ-3.9 ל-5.7 למשחק. האחוז מידית עלה ל-46% משלוש שקלע בפברואר. למרות שמאז חוזר למימדים הגיוניים וטובים סביב ה-40%, הוא מעלה את כמות הזריקות למשחק כל חודש ככל שהביטחון שלו עולה. כל שאר המשחק שלו כבר נפתח לבד. בניגוד לזאיון הוא לא יכול לייצר מהירות מאך בטוויץ' של רגל. אבל ברגע שההגנות צריכות לכבד את הקליעה שלו אז חבילה של הטעיות ופריצות הפכו זמינים עבורו. וכן, כשלא הולך הוא חוזר ל-bully-ball. בארט בינתיים משתפר בקצב שלו. הפריצה שלו העונה היא ביכולת לא להכריח את המשחק ולא להיות בלחץ "להשתלט" על הקבוצה כפי שיועדו לו כשנבחר בבחירה שלישית. התוצרת שלו כבר מצדיקה את גובה הבחירה וכשחקן 2-way בעמדה נחשקת העתיד שלו ורוד. הניקס פליימייקר אמיתי אחד מלהפוך לקבוצה מפחידה. משהו דומה למה שג'ייסון קיד הביא להם בעונותיו הזקנות.
.
5. סאגס שחקן נהדר. לא ארחיב יותר מדי כי אני עובד בימים אלה על מוק דראפט ראשון לעונה אחרי הביג בורד הקודם. הוא יושב חזק כרגע בין מקום 2-4. אם הקליעה תשתפר (לא חסר הרבה מכנית) מדובר על שחקן משנה פרנצ'ייס. אם לא, המושגים ישתנו מאוד.
.
6. שאק מבלבל במוח. יש עניין של אינפלציה. הערך של הכסף שקיבל אז היה שווה הון. הפער בין שאק להיום הוא הרבה יותר נמוך מהפער בין שאק לקודמיו עשור קודם, יואינג והאקים. הם באמת הרוויחו פרוטות לעומתו (במגרש ומחוצה לו)
.
7. עצוב מאוד לגבי הבן של סקוטי. יש לסקוטי ילד נוסף צעיר הנושא את שמו ששיחק בונדרבילט בשלושת השנים האחרונות. ויש לו אולי סיכוי לפרוץ לרוטציה כלשהי שנה הבאה (הבחור רק 1.81 מ'). חבל שפיפן חובב נשים נמוכות…
.
8. כדאי מאוד שההורנטס יזהרו עם למלו. אם אני זוכר נכון זו היד הקולעת. פגיעה נוספת ביד וההורנטס יישחטו על המהלך הפזיז להחזירו
.
9. כולם טוענים ש-KD רך ורגיש, אך איכשהו נראה שכל שהתקשורת והמבקרים שלו נעלבים ונרגשים הרבה יותר ממנו מכל שטות. זו בדיחה וסוג של טרולינג ש-KD נהנה לעשות.
10. לקח לקיובן זמן…
.
11. מכה קשה לקבוצה שמגרדת כישרון מכל מקום אפשרי כאשר היה היעד האחרון שכוכב פוטנציאלי אי פעם יחשוב עליו
דוקטור רזי הופמן
20 אפר 2021 19:14:15תמיד נהנה לקרוא את הניתוחים שלך.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 20:38:49מסכים הכל חוץ מיוקיץ כל הליגה פצועה דנבר לא חריגה ולאיזה גבהים הוא מוביל מקום 4?
המספרים שלו פחות טובים משל אמביד למשל.
הוא טוב אבל לומר שהוא מוביל אותם לגבהים מטורפים זה לא נכון.
גיא רוזן
20 אפר 2021 21:16:28המספרים שלו טובים משל אמביד.
טריי זריקה מחשידה
20 אפר 2021 21:43:56כן כן אפקטיב שמפקטיב
no funny shtuff
20 אפר 2021 21:13:10100+
נהדר, תודה.
.
(שמעון צא מהסרט של אמביד mvp)
etayef
21 אפר 2021 11:56:45אם אתה קולע המון, והקבוצה שלך מגרדת את הפלייאוף בקושי, אתה קובי בראיינט, לא ג'ורדן, ואפילו לא לברון.
ירון, החלום
22 אפר 2021 05:36:05בס"ד
תודה מנחם.
פינת הטבע מהממת.
לגבי סטף, בהתקפה מעולה, אין מילים.
אבל צריך גם הגנה.