10 משחקים ובהם דני אבדיה, הקבוצות של ל.א, הנטס, הבאקס, הסלטיקס וההיט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

10 משחקים ובהם דני אבדיה, הקבוצות של ל.א, הנטס, הבאקס, הסלטיקס וההיט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שנה טובה לכולם!

הילד נרדם לשנת הבוקר, האישה עדיין לא התעוררה משנת הלילה, ואני יכול סוף סוף להתיישב לשעה הכי כיפית שלי בשבוע – שעת כתיבת הפריוויו, עם כוס קפה מהמכונה ושלל חלונות עם סטטיסטיקות NBA שונות ומשונות.

והפעם בפורמט קצת אחר אשמח לשמוע עם אהבתם או שהיה לכם מיותר.

בואו ניגש לאקשן!

2:00 שארלוט הורנטס (2-2) – ממפיס גריזליס (3-1):

על המארחת:

  • הנצחונות על ברוקלין ודאלאס שמים אותה במאזן מאוזן, הפתעה גדולה שלא צפויה להחזיק הרבה זמן מקבוצה שאמורה להיות מהחלשות בליגה
  • מי שמוביל את הנס הזה הוא טרי רוזייר עם 24.5 נקודות למשחק, כאשר גורדון הייוורד מצליח להיות בריא ואפקטיבי ל-34 דקות למשחק, טפו חמסה שום בצל
  • האם יכול להיות שלמלו בול הוא לא הלקרדה שכולנו חשבנו שהוא? אחרי משחק ראשון מחריד, הוא משתפר בהדרגה ובמשחק האחרון כבר היו לו 22 נקודות ו-5 אסיסטים ב-80% משלוש, אולי בכל זאת משהו טוב ייצא מהמשפחה הזאת

על האורחת:

  • רק נצחון בהארכה על ברוקלין מנע מהגריזליס מאזן של 4-0 עם פתיחת עונה מאכזבת מאוד
  • מאכזבת בעיקר בהגנה, למעט באותו משחק נגד ברוקלין, הדובים חטפו 131 מסן אנטוניו, 122 מאטלנטה ו-126 מבוסטון
  • נקודת האור היא כמובן ז'ה מוראנט שפתח את העונה כמו שסיים את הקודמת עם 26.3 למשחק

על המצ'אפ:

לפני פתיחת העונה היינו אומרים שממפיס היא פייבוריטית ברורה, כאשר בעונה שעברה היא כמעט עשתה פלייאוף והעונה היא אמורה להיות רק עם יותר ניסיון ויכולת, אבל אם ההגנה שלה תמשיך להיראות כמו שהיא נראתה עד עכשיו, כשהיא סופגת 14 נקודות יותר מיריבתה הערב, יכול להיות לנו משחק, הפציעה של מוראנט שוללת מאיתנו את הדו קרב הצפוי עם רוזייר, והיעדרו אמור להפוך את המשחק הזה למאוזן אף יותר.

הימור:

הימור: שארלוט ב-5

2:00 דטרויט פיסטונס (4-0) – בוסטון סלטיקס (2-3):

על המארחת:

  • אם למישהו יש קייס להציג מדוע הפיסטונס הם לא הפרנצ'ייז הגרוע בליגה בשנים האחרונות שיקום ויסביר מדוע, פתיחת ה-4-0 שלהם בדיוק משקפת את המהלכים הגרועים שעשו לכל אורך ורוחב הגיזרה
  • וזה עוד כשבלייק גריפין ודריק רוז משחקים דקות משמעותיות!!! (3 משחקים כל אחד 32 ו-29 דקות בהתאמה)
  • נקודת האור – ג'רמי גראנט – שחקן נהדר לדעתי, כדאי שיברח משם מהר

על האורחת:

  • בוסטון עם פתיחת עונה מעורבת, מחד ניצחון מרשים על מילווקי בפתיחת העונה, מאידך תבוסה לא נעימה לברוקלין והפסד במשחק צמוד לאינדיאנה.
  • במה שאולי מהווה הפתעה מסויימת ג'יילן בראון מעפיל כרגע על שותפו הנהנה מקרדיט רב יותר בליגה ג'ייסון טייטום. בראון עם 28 נקודות למשחק, אבל מעבר למספרים גם משחק בוגר ואחראי עם מעט החלטות לא טובות. בכללי בשלב הזה של העונה רוב הקבוצות נראות כמו בלגאן לא קוהרנטי, ולכן כיף במיוחד לראות את בוסטון של בראד סטיבנס שמאז שנפרדה מקיירי יכולה להיראות טוב יותר או טוב פחות אבל תמיד נראת כמו קבוצת כדורסל.
  • שווה לשים לב לרוברט וויליאמס השלישי, בעונתו השלישית הוא מקבל יותר דקות ומראה נוכחות פיזית מרשימה בצבע, ובעוד ההשתלבות של תומפסון (10 נקודות 8.5 ריבאונדים ב-23 דקות לערב) מקבלת את מרבית הכותרת, ווילאמס בשקט בשקט קולע 7.5 למשחק ומוסיף 6 ריבאונדים ו-2 חסימות ב-17 דקות.

על המצ'אפ:

ובכן, בוסטון היא קבוצה טובה יותר. בהרבה.

הימור:

הימור: בוסטון ב-10

2:00 דאלאס מאבריקס (3-1) – מיאמי היט (2-2):

על המארחת:

  • חסרונו של פורזינגס חושף נקודה שאני חושב עליה מאז הקיץ – דאלאס לא בנתה קבוצה מספיק טובה מסביב לדונצ'יץ' ולמעשה לא עשתה מהלכים משמעותיים שאמורים לגרום לנו להרגיש טוב לגביה.
  • בשקט בשקט גם המספרים של לוקה לא ממש מרשימים העונה. 24 נקודות 6 ו-6 ב-9.5% משלוש (כן אתם קוראים את זה נכון). האם זה היעדר הסיוע ההתקפי או שהגנות למדו אותו והוא יצטרך לגלות הילוך נוסף? זאת נקודה מרכזית לעקוב אחריה.
  • פתיחת העונה של דאלאס כמו גם של יריבתה מלמדת משהו על הליגה כאשר היא משוקת בלי קהל – דברים מוזרים יכולים לקרות. דאלאס הפסידה את שלושת משחקיה למעט משחק אחד – נצחון ב-50 הפרש על הקליפרס נטולי קוואי.

על האורחת:

  • בלי באטלר, מיאמי היא באמת חצי קבוצה מהקבוצה הנהדרת שהלכה עד הגמר, למעשה קשה לדעת עדיין האם רובינסון והירו הם באמת השחקנים שאנחנו חושבים שהם או שבאטלר פשוט הופך את כל מי שמסביבו (ומוכן לעבוד קשה, היי וויגינס), לעד כדי כך יותר טוב
  • מי שהוא שחקן בלי שום סימני שאלה הוא באם אדביו, איזה בולר. 19 נקודות 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל הנה מה שהוא לא – שחקן של 30 נקודות לערב, ואת זה מיאמי תצטרך לזכור לקראת העתיד ובניית הקבוצה קדימה
  • וגם כאן, הנקודה של המוזרות של הליגה בלא קהל, במרחק של יום מיאמי הצליחה להיות מובסת ב-50 הפרש מול מילווקי, ולנצח את אותה מילווקי ממש. לך תסביר.

על המצ'אפ:

שתי הקבוצות בלי כוכב משמעותי וההיעדרות שלהם, שמה את כובד המשקל בצד אחד של המגרש על דונצ'יץ' שעדיין לא סיפק לנו העונה תצוגה אפית מהסוג שראינו בעונה שעברה, ובצד השני על השחקנים המשלימים, הקלעים הצעירים שכול כך הרשימו אותנו בשנה שעברה ואחד, גוראן דרגיץ'.

אם כן צפוי לנו כאן דו קרב של אקדוחנים סלובנים, יהיה מעניין לראות האם לכלב הזקן יש עדיין מה ללמד את זה הצעיר.

הימור:

מיאמי ב-5

2:30 ברוקלין נטס (2-3) – אטלנטה הוקס (1-3):

על המארחת:

  • תמיד צריך להיזהר עם התלהבות ממשחק אחד בפתיחת העונה, ובמקרה של הנטס זה נכון במיוחד. חלק מהצופים והפרשנים כבר הכתירו אותם לאלופה הבאה או לפחות כפינליסטית אחרי הנצחונות על גולדן סטייט ובוסטון, ובאמת השילוב של דוראנט וקיירי הוא השילוב ההתקפי הכי מצית דמיון שהיה בליגה בשנים האחרונות. הבעיה היא שכל עתידם של הנטס נשען על בריאות הרגל של דוראנט, ובריאות הנפש של קיירי, לא בדיוק שתי מניות בטוחות. למען הסר ספק – אם שניהם בריאים ובעניין – הנטס עושים גמר מזרח במינימום.
  • ואכן אחרי ההתלהבות הראשונית הנטס מצאו את עצמם מפסידים לשארלוט וממפיס, לא בדיוק מאריות הליגה. שני ההפסדים היו במשחקים צמודים וזה משהו ששווה לעקוב אחריו
  • דקת דומיה לעונה של ספנסר דינווידי, אני ממש אוהב את השחקן הזה ועצוב לי על הפציעה שלו.לא חושב שהוא יחסור יותר מדי לנטס עם איך שכריס לוורט נראה בתחילת העונה ובאמת שכוח אש מבחוץ זה לא מה שחסר להם. אם משהו יפגע בקבוצה הזאת זאת עסקת החבר מביא חבר של דיאנדרה ג'ורדן שמסתובב בליגה על בסיס קשרים חבריים כבר איזה עשור.

על האורחת:

  • מה נאמר ומה נגיד, אטלנטה נראית פשוט נהדר, אני אישית חשבתי שהייפ סביבם מוגזם, אבל כרגע מדובר בקבוצת ההתקפה הכי חמה בליגה, לא פחות
  • ואם הם שם זה בעיקר כי טריי יאנג ממשיך להגביה את התקרה שלו מדי ערב. פאקינג 33 נקודות ב-31.5 דקות, והוא מספיק בזמן המועט הזה, ועם כמות הזריקות הזאת למסור גם 8.5 אסיסטים תענוג.
  • עם זאת שימו לב שפתיחת העונה של ההוקס הייתה נוחה במיוחד, בפעם הראשונה שפגשה קבוצה שמאיימת על הפלייאוף – אותה ברוקלין שהיא תפגוש הערב – היא הפסידה בקרב האקדוחנים 141-145.

על המצ'אפ:

הולך להיות מלא מלא נקודות ומלא מלא כיף אם ללמוד ממשחקיהן הקודמים של הקבוצות, אחת מול השניה ומול יתר הקבוצות, נותנים לי את המצ'אפ הזה כסדרת סיבוב ראשון בפלייאוף?

חותם עכשיו.

הימור:

ההוקס ב-5

3:00 מילווקי באקס (3-2) – שיקאגו בולס (3-2):

על המארחת:

  • כמי שהבאקס עלו לו לא מעט כסף בשנתיים האחרונות כשדפקו לו את הבראקט, אני חייב להגיד שיש משהו חמוץ מסביב לקבוצה הזאת. מאזני עונה סדירה טובים, יכולת MVP של יאניס, אבל תחושה כללית שזה פשוט לא יספיק לפלייאוף וקשה להגיד שמשהו משנה את התחושה הזאת עד כה
  • הפסדים לבוסטון, תבוסה מול הניקס והפסד למיאמי אחרי שנתנו להם 50 הפרש ערב קודם, מצביעים על בעיה מנטאלית, חוסר יציבות, ואולי, מוזר להגיד חוסר חשק. לא יכול להיות שהבאקס חוטפים 130 מהניקס ו-119 ממיאמי נטולת באטלר.. פשוט לא יכול להיות. ג'רו הולידיי שומע? בשביל זה הביאו אותך
  • נקודה נוספת שמקבלת פחות תשומת לב היא יאניס. לכאורה הפריק חתם על חוזה ארוך טווח והתחייב למועדון שלו, היינו מצפים לראות אותו טורף את המגרש, אבל נכון לעכשיו הפריק קולע רק 22.4 ו-12 ריבאונדים למשחק. האם הוא מנסה לאותת לחברים שהם צריכים לעשות יותר?

על האורחת:

  • הבולס הם קבוצה מחרידה, באמת, כואב בעיניים, זה לא שאין שם כישרון, יש, אבל זה כישרון כל כך סוליסטי, כל כך נטול אופי, כול כך לא מחובר, שה-GM שהרכיב את האנסמבל הזה צריך ללכת לכלא. זה אפילו לא עניין של מאמן.
  • המאזן של הבולס משקר, הנצחונות שלהם הושגו מול שתי הקבוצות הגרועות בליגה מלבדם, אוקלהומה שכיוונה להיות כזאת, ווושינגטון שפשוט נראית נורא באופן בלתי ניתן להסבר.
  • אני מסתכל על הרוסטר ועל השחקנים הלכאורה מוכשרים של הבולס, אלה שקולעים דו ספרתי לערב – לווין, מארקנן, פורטר, יאנג, ווייט, וונדל קארטר ג'וניור, ובכנות, אני לא בטוח שאם אני GM אני נוגע במי מהם, והנה הערת אזהרה לכל GM בליגה – הבולס הם כמו פיניקיס של השנים הקודמות – קבוצה שמנפחת נקודות לשחקניה בלי שיש יכולת אמיתית לתרומה לניצחון מאחורי המספרים.

על המצ'אפ:

משחק בהזמנה לבאקס, הזדמנות ליאניס לתהפוצץ ולבאקס לשפר את המאזן.

הימור:

הבאקס ב-20

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (2-2) – וושינגטון וויזארדס (5-0):

על המארחת:

  • פתיחת העונה של הוולבס, עם הטרגדיה האישית של טאונס, והתחושה שהעונה עושים שם קצת הגנה, יחד עם שני נצחונות אחד מהם על יוטה החזקה, נתנו תחושת תקווה וסימפטיה מסביב לזאבים
  • אבל אל תטעו, זאת עדיין מיניסוטה, ראסל הוא עדיין שחקן שאי אפשר לבנות סביבו כלום, ומיניסוטה היא עדיין קבוצה שנמצאת רחוקה מאוד מסיכוי להיאבק על מקום בפלייאוף, על אף שיש לה את אחד מ-15 השחקנים הכי טובים בליגה. אחרי שחירבה 2/3 מהקריירה של קווין גארנט, הטימברוולבס הולכים לעשות את זה לטאונס, זאת למעשה המורשת של הקבוצה הזאת. לסגור ולהעביר לסיאטל.
  • אנתוני אדוארדס נראה נהדר, והוא רק בן 19. לברוח ומהר.

על האורחת:

  • לא יודע עדיין האם וושינגטון היא קבוצה טובה לדני או לא, אבל זה שהעם היושב בציון נאלץ לראות את ווסטברוק מקפיץ 20 שניות ומשליך שלשה, בקבוצה שגם מעבר אליו היא בבירור קבוצה שלא נשלטת על ידי המאמן שלה, היא פשע נגד העם היהודי בסדר גודל של מאורעות תרפ"ט
  • בראדלי ביל שחקן נהדר, לברוח ומהר
  • רצוי שדני ישחק בקבוצה שבה יכולות להיות לו יותר נגיעות בכדור, זה נכון, אבל יש גם יתרון בלהתרגל לליגה, מעבר לכדורסל, לחיים בה, לתשומת הלב (על אף שדני נראה כאילו הוא נולד למסיבות עיתונאים של אחרי המשחק), כאשר אין שום לחץ עליך, כל הדקות ימשיכו להיות בסדר, והמחמאות על ההגנה והבנת המשחק ימשיכו לזרום, זאת לא סיטואציה רעה לרוקי שמתכנן קריירה ארוכה ומשמעותית בליגה.

על המצ'אפ:

מה נגיד, אם אתם לא חייבים אל תראו את המשחק הזה, מהנה זה לא יהיה. מבחינת מאץ' אפ לוושינגטון אין תשובה לטאונס בצבע וההתקפה שלה לא נראית כמו כזאת שתסכן את ההגנה הדיי טובה של מיניסוטה.

הימור:

מיניסוטה ב-12

3:00 סן אנטוניו ספרס (2-2) – לוס אנג'לס לייקרס (2-3):

על המארחת:

  • זה דיי מדהים בעיני שפופ מצליח להוציא מעצמו מספיק אגרסיות במשחקים ללא קהל כדי להיות מורחק האיש תופעה
  • ההגנה של הספרס קצת התייצבה, אבל אולדרידג' נראה רע מאוד וההתקפה שלה נראית לא מותאמת לכדורסל שמשוחק היום. יכול להיות שמארי, ווקר וג'ונסון היו נראים אפילו יותר טוב מאיך שהם נראים כרגע, אם אחד מבין דרוזן ואולדריג' היה הולך והיה מגיע במקומו גבוה מודרני יותר, או גארד קולע קלאסי יותר, אבל במצב הנוכחי הספרס תקועים
  • שימו לב לקליעה של לוני ווקר אם הוא ימשיך להיות סביב ה-44% ב-6 זריקות לערב יש לנו פה שחקן

על האורחת:

  • לא בטוח שאיזשהי קבוצה אלופה עשתה שאפל כזה לצוות המסייע שלה אי פעם בעבר מבלי ללכת לבנייה מחדש, אבל לא נראה שזה משנה מדי. הלייקרס אומנם הפסידו שני משחקים אבל אין שום תחושה של חירום או בעיה מסביב ללברונס
  • עד כה נראה ששרודר והארל משתלבים פשוט נהדר, אני חושב ששרודר צריך לרדת לספסל ולעלות יחד עם הארל מהחמישיה השניה ולסגול משחקים, אבל יש ללייקרס זמן לברר את זה, ומעבר לזה ראינו במשחק מול הספרס שאחד היתרונות של הלייקרס הוא שיש להם גלריה שלמה של שחקנים שיכולים להתפרץ בערב נתון. בערב ההוא זה היה מתיוס, אבל גם קולדוול פופ, קוזמה, ומוריס יכולים לתת תרומה התקפית משמעותית
  • מי שבינתיים נראה פחות טוב, ואני לא בטוח שיתאושש הוא מארק גאסול, כפי ששר אריק איינשטיין: יכול להיות שזה נגמר.

על המצ'אפ:

השתיים נפגשו רק לפני יומיים והלייקרס לא ממש התקשו, ואם הם יקלעו 54% משלוש גם הערב, הם לא אמורים להתקשות. מי שפרץ במשחק הזה מהצד של הספרס הוא מארי עם 29 נקודות, והפיכתו לכוכב היא אולי הדבר היחיד שיכול לחלץ את הספרס מקריסה מוחלטת כמועדון והתחלה מ-0. הלילה מארי יצטרך לגלות יכולות טובות יותר בצד השני של המגרש, זה שנחשב לחזק שלו, ולצאת טוב יותר מול הקלעים, אלא שמול הלייקרס עם לברון ודיוויס השמיכה תמיד קצרה מדי.

הימור:

הלייקרס ב-10

4:00 דנבר נאגטס (3-1) – פיניקס סאנס (1-4):

על המארחת:

  • דנבר עוד לא ממש התחילה את העונה הזאת וזה לא רק המאזן שלה. שני הפסדים לסקרמנטו הם ממש לא משהו שהנאגטס שנתנו שתי עונות סדירות רצופות נהדרות בנו עליו. יוקיץ' עם ממוצע טריפל דאבל ונראה נפלא כתמיד, ומייקל פורטר ג'וניור משחק מעל לרמתו הרגילה אבל מה שהפך את דנבר ללהיט של הליגה הוא הפיכתו של ג'מאל מארי לסופרסטאר.
  • מבחינת נקודות מארי לא קולע הרבה פחות ממה שקלע בשנתיים האחרונות, אבל האחוזים שלו מהשדה ובעיקר מספרי האסיסטים ירדו דרמטית, צריך לעקוב האם זאת ירידה קבועה או זמנית כי דנבר כאמור תלויה בו מאוד.
  • מי שעוד נמצא בירידה מדאיגה הוא פול מילסאפ. גיל 35 לביג מאן שם אותו בקבוצת סיכון לקריסה ביכולתו לתרום וגם כאן, הירידה לא מתבטאת בנקודות אבל שימו לב לריבאונד – מ-7 ריבאונדים ב-18-19, ל-5.7 בשנה שעברה ועד פחות מ-4 העונה.

על האורחת:

  • חברים וחברות זאת אזעקת אמת, הסאנס הולכים לעשות פלייאוף השנה, והם אולי הקבוצה היחידה בליגה כרגע שמשחקת הגנה, מ-פ-ח-יד-ה. רק שלוש קבוצות סופגות פחות מ-104 נקודות למשחק – פילי, ניו אורלינס, ובראשן, טופים בבקשה, הסאנס עם 97.8 למשחק בלבד.
  • ואם צריך למצוא סיבה לכך היא לא בסטטיסטיקות. לא. היא במנהיגות של אחד כריס פול. הגארד קולע רק 11.6 למשחק עם 9 אסיסטים שמשקפים את הגיל שמה לעשות משפיע גם על התרגיל. אבל המנהיגות שלו גורמת לדווין בוקר לקלוע רק 20 נקודות לערב, ירידה מ-26 לערב בשתי העונות האחרונות אבל לתרום יותר לקבוצה מה שמאפשר לשניים – מיקל ברידג'ס וקמרון ג'ונסון להפוך לתורמים משמעותיים.
  • מה שיהיה מעניין מאוד לראות בהמשך העונה הוא דיאנדרה איטון, לפחות בשני היבטים. הראשון והחשוב יותר – הבריאות שלו – האם יצליח להישאר על המגרש. השני, סגנון המשחק. איטון הוא קצת אולד סקול סנטר, כרגע התרומה ההגנתית שלו נהדרת, אבל האם הקבוצות עם יכולת הקליעה הטובה יותר, כאלה שפיניקס עדיין לא פגשה יצליחו לנצל את חוסר הניידות היחסית שלו? נחכה ונראה.

על המצ'אפ:

משחק מאוד מאוד מעניין. הסאנס מחזיקים את היריבות שלהם על 27% מטורפים מהשלוש, הנאגטס קולעים רק 35% עד כה מחוץ לקשת. ההגנה של הסאנס מצד אחד, והיכולת של מארי, אם ישחק (רשום כהחלטת זמן משחק), צפויים להכריע התמודדות צמודה ומעניינת.

הימור:

הימור: דנבר ב-5

4:00 יוטה ג'אז (2-2) – לוס אנג'לס קליפרס (1-4):

על המארחת:

  • היו לי תקוות מהג'אז, ועל אף שזה מוקדם, אני מקווה מאוד לא להתבדות. לכאורה הסיפור הוא פשוט – אם מיטשל וגובר יכולים להיות סטוקטון-מלון (במספרים, לא בסגנון), יוטה היא פרינג' קונטנדרית. גובר צריך לעשות את הדבר שלו בהגנה, מיטשל להפציץ 40 לערב בפלייאוף בהתקפה, כפי שעשה בעונה שעברה, ויוטה היא קבוצה מסוכנת.
  • אבל כשמסתכלים טיפה יותר לעומק יוטה תלויה במידה רבה בשחקני המשנה שלה, ובעיקר בקונלי שלא הצליח לגלות יכולת יציבה, או בעצם להבין מה בדיוק צריך ממנו בקבוצה הזאת, ובוגדנוביץ'. ההפס לסאנס הגיע במידה רבה כי בוגדנוביץ' קלע 0 מ-5 מהשדה, ולאחר מספר החטאות פשוט הפך פאסיבי מאוד. הג'אז צריכים אותו.
  • וכשמסתכלים עוד יותר לעומק המצב נהיה יותר מטריד. יכול להיות שזה כבר הסוף לג'ו אינגלס, ו-32 דקות שלו מול הסאנס הם פשוט יותר ממה שיש לו לתת. דווקא דריק פייבורס נראה יותר מבטיח מהספסל אבל מעבר אליהם ספק האם יש ליוטה עוד מי שיכול לתרום בצורה משמעותית מהספסל אלא אם קלארקסון יעשה פריצה.

על האורחת:

  • זאת צריכה להיות העונה של הקליפרס כי לא תהיה להם הזדמנות נוספת. הם נצחו את הלייקרס ואת דנבר בשני נצחונות הצהרה, והם מגיעים ל-120 נקודות בלא קושי מדי ערב, כאשר נראה שהקריסה המנטאלית של העונה שעברה מאחוריהם
  • תראו, הסיפור של פול ג'ורג' הוא דיי ברור, והקריסה של קוואי בשנה שעברה הייתה מאוד מפתיעה, אבל יכול להיות שהקליפרס מצאו את התרופה לבעיות של שניהם גם יחד ולתרופה קוראים סרג' איבקה. עם 14 נקודות 6.6 ריבאונדים ו-1.2 חסימות לערב, הוא אחד השחקנים הקלאסיים לשחק מסביבם סמול בול, והוא מנהיג שקט שמבין את קוואי וזכה איתו כבר בתואר. אם הקליפרס יקחו השנה, סמנו את ההחתמה שלו, כגרוש שהשלים ללירה.
  • עד הפלייאוף, הקליפרס צריכים להבין מה בדיוק הם יכולים לקבל מכל אחד מהשחקנים המשלימים שלהם, ובעיקר מלוק קאנרד וניקולאס באטום. אם שניהם ימצאו את הקליעה שלהם (וכרגע הם מוצאים אותה לא רע, סביב ה-40%) בלחץ של פלייאוף, אנחנו צפויים לגמר מערב שהולך ישר לקלאסיקס מול היריבה העירוני.

על המצ'אפ:

לקליפרס יש מספיק גופות אתלטיות, וזרועות ארוכות לזרוק על כל קבוצה בליגה, והאתגר הלילה הוא אחד – לעצור את מיטשל. גם המצ'אפ בין גובר לאיבקה צפוי להיות מעניין, אבל מה שיכול להכריע את המשחק הוא היתרון המובהק של הקליפרס בחמישיה השניה, שווה לעקוב כבר בסוף הרבע הראשון האם לו וויליאמס ורג'י ג'קסון פותחים פער על החברים של אינגלס.

הימור:

הקליפרס ב-12

5:30 גולדן סטייט ווריורס (2-2) – פורטלנד טריילד בלייזרס (2-2):

על המארחת:

  • רגע לפני שקוברים אותו ואותם, קארי והווריורס חזרו לחיים בחסות שני משחקים מול יריבות מזרחיות חלשות. אבל שני המשחקים האלה לא מוחקים את העובדה שמול יריבות חזקות, קארי פשוט לא פגע בכלום ותנו לי להגיד לכם משהו על ההסתכלות הלא הוגנת על מורשת בליגה – אם הגמר מול טורונטו מסמל את הרגע האפקטיבי האחרון של קארי בליגה, זה יפגע בו בראיה היסטורית. מאוד.
  • מול יריבות חזקות הווריורס קלעו 99, מול יריבות חזקות 122 בממוצע,פורטלנד היא סוג של אמצע כזה, ממוצעת, כך שהמשחק הזה יכול לתת אינדיקציה טובה על איפה הקבוצה הזאת נמצאת כרגע וגם לסמן האם שווה לה לעשות מהלכי טווח קצר, או לחכות
  • בתור החיובי של הווריורס אפשר לסמן את ג'יימס וייסמן. הרוקי קולע 12.5 מוסיף 6 ריבאונדים ו-1.5 חסימות. משנה זריקות, ונראה שייך. ניתן לסמוך על המערכת של הווריורס שתפתח אותו, אבל בסוף העתיד של הווריורס בתצורה הנוכחית תלוי ביכולת שלהם לפדות את הדיבידנדים על השחקנים שפיתחה מכלום – פאושל ולי,ולעשות מהלך חכם על וויגינס שכנראה כבר לא יהיה חלק מקבוצה מנצחת בגלגול הזה.

על האורחת:

  • לא תשכנעו אותי שהבלייזרס הם משהו מעבר לקבוצת סיבוב ראשון. בקושי.
  • לא תשכנעו אותי בכך כי חיכיתי במשך עשור שזה יקרה ובשלב הזה כבר התייאשתי לגמרי. מקאלום ולילארד הם דואו דינאמי ונהדר מהקו האחורי, ולילארד הוא מהווינרים הגדולים בליגה, והכניסה של כרמלו לרול פלייר מוד מרשימה באמת, אבל יש שם יותר מדי דקות אנס קאנטר,ומעט מדי קליעה מהספסל כדי להפוך להיות משהו אמיתי
  • והכי עצוב לי על נרקיץ', הוא ויוקץ' יצאו דיי ביחד לדרך, שני גבוהים אירופאים שמוסרים לא פחות טוב משהם קולעים, אבל איפה זה ואיפה זה.

על המצ'אפ:

לילארד נגד קארי, אני עדיין בדיעה שהשניים האלה לבד שווים את כרטיס הכניסה. לפורטלנד יש יותר מה לתת מעבר לכוכב שלהם, אבל כשקארי מתחמם, גם עכשיו, זה הדבר הכי מלהיב לראות בליגה. עוד יהיה מעניין לראות את וייסמן מול היעדר סנטר הגנתי משמעותי, זה יכול להיות ערב פריצה עבורו.

הימור:

גולדן סטייט ב-8

לפוסט הזה יש 205 תגובות

  1. מצוין דור. אהבתי את הפורמט, הייתי אולי מוסיף קצת שירים או תמונות לתבל קצת.

    כל שבת עבורי היא קשה בגלל המשחקים הללו. כשם שיש יותר צער יש יותר שכר. ננוחם בזה.
    תודה רבה דור
    שבת שלום לקהילת הופס!

  2. אחלה פריוויו ללילה מעניין, תודה רבה דור.
    .
    "זה שהעם היושב בציון נאלץ לראות את ווסטברוק מקפיץ 20 שניות ומשליך שלשה, בקבוצה שגם מעבר אליו היא בבירור קבוצה שלא נשלטת על ידי המאמן שלה, היא פשע נגד העם היהודי בסדר גודל של מאורעות תרפ"ט" זה לא פחות ממבריק!!!
    .
    למעט תרחיש של לואד מנג'מנט מצידם, או סתם העדרות של לברון (ראיתי שהוא מופיע כדיי-טו-דיי), שוב נפסיד לצהובים. דרק וייט כוכב עליון יצא מרשימת הפצועים, נקווה שישחק הלילה.
    גו ספרס גו!!!

  3. כל כך הרבה דברים לא נכונים לגבי שיקגו…
    ה-GM שבנה בצורה מזעזעת הלך והגיעו חברה שיודעים מה הם עושים ומאמן מצוין. הכדורסל של שיקגו נראה הרבה יותר שוטף ודינמי. והנצחונות הגיעו רק מול וושינגטון הנצחון על אוקלהומה היה בקדם עונה…
    זה נראה כאילו עשו את הפריוויו לגבי העונה שעברה של שיקגו. ולא אני לא אומר שנהפוך כרגע להיות קבוצת פלייאוף לגיטימית אבל יש שיפור ולקרוא לקבוצה הזאת מחרידה זה לא נכון.

  4. כותב גם פה.
    .
    ג"ס. תמונת מצב אחרי 4 משחקים:
    .
    מאזן 2 – 2 במסע למזרח שכולל שתים מהמועמדות לגמר המזרח ושתי נמושות. סביר בהחלט. הדרך פחות חשובה. חשוב הכיון והוא חיובי.
    .
    כריס נפצע והשאיר את הקבוצה עם סנטר אפרוח בן יומו מלא כשרון ולוני קשישא בו ה 24. נמצא מוצא זמני לבעית אריק פסקל. ישחק בעמדה 5 חלק מהזמן.
    .
    נראה שאריק פסקל לא עשה כלום בשנה וחצי שלא שיחק. הוא לא שיפר אפילו אספקט אחד במשחק שלו. מצד שני בהרכב השני הוא יכול לקלוע 10 – 12 נקודות למשחק וזו תרומה לא רעה מבחירת סיבוב שני.
    .
    גרין חוזר. ההגנה שכבר נראתה טוב יתר מול נמושות כמו דטרויט ושיקגו תשתפר. גם ההתקפה.
    .
    יש עכשו 7 משחקי בית. פעמיים מול פורטלנד וקליפרס פעם אחת מול קינגס פיסרס וטורונטו. 3 נצחונות = סביר, 4 טוב, 5 מצוין.

  5. תודה תודה, תנוח דעתך יוטה עושים פלייאוף בהילוך נמוך השנה, אני לא רואה מי יוציא אותם מהטופ 8 במערב. מי שמאכזב יחסית עד עכשיו זה לוקה שנראה כאילו לא משקיע במיוחד. חבל אבל אולי הוא שומר כוחות לפורזינגיס. הצוו ת של דאלאס זקוק לחיזוק והחלפת קארי בריצארדסון עדיין לא הוכיחה את עצמה. אני ממש מחבב את השיטה השנה של שני משחקים עוקבים של אותן קבוצות, מין הכנה לפלייאוף. הגיע הזמן של ווש לנצח סוף סוף

  6. היום מקווה להשכים ב-3, מנחם, דה שוט, רזיאל (עזוב אותך גרמי גראנט זה לא כוחות) מצפה לכם בבלוג החי.
    טריי הולך לנגב היום בצמודה
    הדונאט יבוא עצבני וינגב ויקרצף את ההיט עם 40+
    רזיאל ישחט את הבוכנות
    יאניס המטאדור יחסל את השוורים בחיצים
    במשחק הפח של הלילה גורי הזאבים מנגבים
    השיקצה ינגב את מאנו
    הגאון יתן בראש לטנש בגלל הבק טו בק
    המדדה ינגב את הבאגט
    דמיאן יתן בראש לנרגן

    בנושא אחר

    היום לקחתי את ET33 לאימון מפרך אחרי הגן. אחרי כשעה וחצי הוא היה עייף ואמר שאין לו כוח אז הצעתי לו 2 על 2 שישחק עם עוד 3 ילדים שהיו שם. 2 כיתה ו ואחד כיתה ד.
    המשחק היה עד 10 במקור אבל אחרי כ-25 דק התוצאה עמדה על 6-3 לטובת הקבוצה של הקטנציק והילדים היו צריכים ללכת לבית וכך נגמר.
    ET33 היה אדיר עם 4 נק מתוך ה-6 כאשר את 2 הסלים הראשונים הוא קלע ב2 ההתקפות הראשונות ולצערי לא צילמתי אבל הנה כמה היילייטס מהמשחק.
    אגב התאמנתי על התרגיל של הארדן עליו הוא מה זה התלהב מחר בשכונה אני מתכוון לעשות אותו בבוגרים.

    סל אחרי ריב מעל ילד בכיתה ו
    https://youtu.be/nMadY75yGz0

    סל אחרי מהלך קבוצתי לפנתיאון עם התמסרויות
    https://youtu.be/w2dx0c9UzNs

    הכי מצחיק מקבל לקראת הסוף קליר פאת שכולם עייפים ומטטרש שלא שומרים אותו ושיש להם מזל 🙂
    https://youtu.be/CM7z5ASw-5c

    אס יפה לסל
    https://youtu.be/SOcDcyDBpxM

    כמעט אס בישיבה (הילד הרס לו)
    https://youtu.be/5Vbj9vHWZkI

    עושה סקרין אש
    https://youtu.be/irmQguugvKI

    מסירה לאס שלא מבשיל (נגר הילד)
    https://youtu.be/SoHE5nCfv0A

    כדרור מול לחץ של הילד מכיתה ו
    https://youtu.be/JMVNWZl_9L0

    כדרור מסירה והחטאה
    https://youtu.be/GE-dvS1eem8

    כדרור ומסירה
    https://youtu.be/CWVZJ-N_xHI

    כמעט אס ומעבר בין שניים
    https://youtu.be/b5wyt3Swaj8

    חיית הגנה

    הגנה 1 על כיתה ו
    https://youtu.be/spq6itqnNj8

    הגנה 2 על כיתה ו

    https://youtu.be/dBHNb6HG0Mc

    הגנה 3 על כיתה ו
    https://youtu.be/IqprXIraIHs

    הגנה 4 על כיתה ו
    https://youtu.be/C0gcpDpsJC8

    הגנה 1 על כיתה ד
    https://youtu.be/Ee03zAEjWp8

    הגנה 2 על כיתה ד
    https://youtu.be/uWKSgnLoD6Q

    הגנה 3 על כיתה ד
    https://youtu.be/WWceJjbrCCk

    הגנה 4 על כיתה ד
    https://youtu.be/Ph6abSnk6Sg

    כמה דברים מהאימון ימים קודמים

    אימוני סבסוב ביד שמאל
    https://youtu.be/3icNR8WJxIM

    סבסוב ביד ימין וסל
    https://youtu.be/t6qPwCijfTs

    כדרור אחורי
    https://youtu.be/XC9u7Prwc3s

    1. קוריוז יש התנגשות עולמות, אני מרגיש שראס צריך אותי בזמנים קשים, אתמול כמעט הבאתי לו ניצחון, היום אני מתכוון "להביא את הדואר". כואב לי הלב עליו, לאן הוא נפל, איזה אסון. אני גם בעד דני-בוי שלנו כי הוא קבוצתי (איזה אסון) ובעד ראול נטו כי הוא משחק למען הכלל. נראה מה נעשה עם כל זה. המשחיל נגד ננוחם והעז של הסקילס – משחק משחק.
      .
      בקשר לקטנצ'יק – שחקן שחקן, תבנה לו סקילס כמו של העז, יש פוטנציאל. ותפסיק כבר לעודד אותו עם כל ההגנה הזאת, אתה רוצה שיגדל לך אנדרה רוברסון?
      בבראדלי ביל המחבל ננוחם

    2. גאון
      כבר יש לי ניצחון ראשון על הווילה, בעצם זה 1:2 על אסטון ווילה והיצמדות שם לליברפול. איזו פתיחה לשנה החדשה. עכשיו בוסטונק צריכים לעשות אתהעבודה בלי תקלות. רק שלא אחטוף שבץ במוח באמצע המשחק.

  7. נהניתי כל כך לקרוא את הפריוויו.

    שמע, שמעון, יש לך ילד כשרוני מאד. נדמה לי מהראייה של מה שאני רואה ממבנה גופו שגבוה הוא לא יהיה. הוא יהיה מקסימום 1.75. אני חייב לציין עוד דבר: המחמאות שלך לילד וההתלהבות שווים זהב. כל הכבוד לך. אבל גיליתי מבטא מרוקאי או טוניסאי בקול שלך. בכל מקרה – מבטא אחלה צ'חצ'חי!!!

  8. אחלה פורמט. אהבתי את הפריוויו. תודה
    אחרי דקת הדומיה – חסרונו של דנוידי יורגש בהמשך. אחלה שחקן וחבל …
    איך מילווקי לא לקחו את רונדו ?? עם הניסיון, ההגנה השליטה בקצב, יש להם מספיק קלעים, בדיוק מה שהיה חסר להם.
    הליקרס נחלשו הגנתית, לא בטוח שמספיק בשביל להפסיד את האליפות.
    כל מלה על שיקגו בול במקום.

  9. לקח לרובוט 4 דקות ו 20 שניות לקחת פסק זמן ראשון במשחק הזה.
    צמד ה J עם פתיחה מתחת לכל ביקורת… ניגורים ואיבודי כדור מטורללים.

  10. פתיחה מוחצת של דטרוייט.
    הרובוט יושב על הספסל לא עושה כלום. דוויין קייסי מאמן הרבה יותר טוב!

  11. ניסיתי להציץ בהוקס.
    יאנג לא מעורב במשחק ההתקפה אם הכדור לא בידיים שלו ועומד לפי מיטב מסורת השיקוצים מעבר לקשת בלי לזוז.
    הגדיל לעשות ועמד על קו החצי.
    אטלנטה בלוף – עם שחקן כזה כמוביל לעולם לא יהיו קבוצה רצינית.

  12. קאפלה און מייגור ראק אטאק חחחח השדר 12 נק לקאפלה שמנגב את הנטס לבד עשה מדיאנדרה בדיחה ומאלן. הנטס חייבים סנטר אם רוציטם להתמודד על תואר משהו נורמלי מייסון פלאמלי מחכה להצעה

  13. מדהים.
    מ-0.1 שלשות למשחק ב-25% בעונה שעברה דרוזן עד כה העונה עם שלשה למשחק ב-44%.
    תגידו מדגם קטן אבל מי שרואה את הזריקות בפועל רואה שחקן שזורק בביטחון מוחלט ועם מיכניקה טבעית וזורמת.

  14. אטלנטה פיספסו נקודת בריחה. קיידי לא מספיק אגרסיבי. כל הזמן מוסר. יכול לעשות 50. הנטס מוסרים ברמה ירודה. כולם מקללים את ברוקסי – במה נאש טוב ממנו? זה משחק של שחקנים

  15. אטלנטה טובים אבל הנטס נוראיים. כדורסל נאיבי. קיידי יכל לקלוע כפול. קיירי מגרזן. שמעון – המשחיל לא מרוכז במיד ריינג׳

  16. 61 52 להוקס במחצית טריי עם 15 נק ו5 אס דוראנט 17 נק. דה שוט צודק אני במקום הנטס כל התקפה הולך על ISO לדוראנט הוא יתן 50 בהליכה האנטר ורדיש לא יכולים לדגדג אותו אפילו יותר מידי קבוצתי.
    טריי החטיא איזה 3 פלוטרים טובים לבד לגמרי חבל. ההוקס יכלו להוביל יותר אבל אין תלונות.

  17. תחילת הרבע הרביעי והסלטיקס סוף סוף עוברים להובלה…
    אנחת רווחה.
    קייסי דיי משחק עם הדקותשל רוז אבל דירק היום במשחק טוב התקפית. אני שמח שהוא עדיין בעסק.

  18. איזה הבדל בשידור של הספרס מכל הלקקנים הצבועים.
    פעמיים כבר הפרשן שלנו קורא שריקות בולשיט ל-ט-ו-ב-ת הספרס.
    מרענן מאוד לעומת כל הווברים הדוחים שמשקרים לנו בפרצוף בריפליי.

  19. ההגנה של הנטס זה קט סל וההתקפה זחוחה. מבאסים. נראה לי זה של הניצים הערב. קיירי אוקיינוס בהגנה, שמעון ביום טוב הבן שלך עושה עליו סל.

  20. אם דטרוייט מנצחים המשחק על דרק רוז. כמה נשמה יש בבן אדם הזה. אני לגמרי מוכן להפסד לאיש הזה.
    סטיבו, אותו סמרטוט ריצפה הסלטיקס לא יגיעו לגמר אן בי איי אתו. גם לא עם 3 אולסטארים כגון טייטום בראון וקמבלילה לשרותים

  21. ילה תמ"א טקס, כל הכבוד לרוז שהזכיר את ימיו היפים. ושימון גם אתה מנחוס, יותר מדה שוט. אבל לפחות יש לי ניצחון של היונייטד להמתיק את ההפסד הזה. גולים של מרסייה וברונו סידרו אותנו עם אותו מספר נקודות כמו ליוורפול.

    1. ההוקס טובים הם היו מעולים גם ביום ד אל תשכח שקולינס החטיא שם 2 הלייאופים של טריי וכל נגר בנטס קלע היום הם לא קולעים וההוקס עוד בלי כוח האש של גאלו, הרבה קבוצות ירגישו את נחת זרועם, יש להוקס התקפה קטלנית

  22. לא מאמין שכיוונתי שעון בשביל זה. אני רוצה את הכסף בחזרה. נאש, ברוקסי, דונובן, כולם אותו דבר. זה משחק של שחקנים.

  23. שמעון ברכות. אתם יותר חזקים ממה שחשבתי, והמשחיל היום עוד היה רגוע. יש למה לצפות. אני רואה שניגבו את השוז בראדרז של רזיאל ו-ווש חוגגים בלי ראס (ובלי קאט). אבדיה בשלו, אימון אינטרוואלים, 20 דקות 3 זריקות, כולן מהשלוש. האנ בי איי זה קשוח חבר׳ה, זה לא באמת נס ציונה

    1. היה פחות צריך את המשחיל היום ההוקס שטפו ודרסו הוא נהנה מהצצגה. פירס הכריע את המשחק עם הבידוד של האנטר על קיירי כל התקפה זה נגמר בלייאפ פתח את ההפרש והכניס את האנטר לזון גם

      1. אהבתי שהמשחיל לא כפה את עצמו. משחק עם הרבה בגרות ומנהיגות. מעניין איך יתפתח. הזיהוי המוקדם רשום על שמך

  24. האנטר ורדיש גדלו מאד בגוף ובשרירים הפכו מנגרי על לחצאי נגרים ובדרך הנכונה. חגי תן עוד כמה משחקים לפני שאני מבקש סליחה על רדיש. ושניהם חיות בהגנה. בוגדן ממש חלש מפתיחת העונה. יאללה מחכים לכוח האש של גאלו. בפלייאוף אם כולם בריאים ההוקס הולכים לעשות רעידת אדמה

  25. תם הטקס.
    נתנו להם יותר מדי שלשות חופשיות בדקות האחרונות והם הכניסו אותם.
    החבר'ה הצעירים שלנו צריכים ללמוד לחסל.
    לא נורא, עוד משחק סולידי שלנו והצעירים מתקדמים וצוברים ניסיון.

  26. זה היה אתמול שטמיר כתב על יוטה שהם לא משהו?
    בינתיים יוטה מנצחים את הקליפרס, והסאנס שמנצחים את הנאגטס בחלק השני של באק-טו-באק קופצים (גם אם רק לרגע) למקום הראשון במערב עם מאזן 5 – 1, כל המשחקים מול קבוצות שיתמודדו (עם יותר או פחות הצלחה) על מקום בפלייאוף בקונפרנס המערבי.

      1. חביבי, ירדת מהעגלה. ומאז החלפנו מנעול, ואנחנו כבר לא שמים את המפתחות למועדון מתחת לשטיחון או העציץ בכניסה
        (למעשה, ניפצנו את העציץ ושרפנו את השטיחון. ככה שיהיה בטוח…)
        (שלא לדבר על טקס גירוש הנאחס שעשינו רגע אחרי שירדת. אנחנו עדיין דומעים מריח העשן, כאן בעגלה של הסאנס)

  27. מדהים שבגארבג' טיים הווריירס לא מסוגלים לעשות כלום וההפרש גדל בהמון במקום להצטמצם קצת. זה קרה גם מול מילווקי כשעברו מ30 ל39…
    אין ספסל 😒

    1. מבין, לי, ביזמור, וונמיקר, פול, מולדר צריכים להשאר השנים שאחרי 15 – 20 משחקים יראו טוב מהאחרים (אף אחד מהם לא יראה ממש טוב). שלושת האחרים צריכים לפנות מקום. הבעיה היא שכל תנועת כ"א תעלה הרבה כסף כי GMים ממתינים לג"ס בפינה. לכן מולדר, שאין לו חוזה מובטח נראה כמי שיעזוב ראשון. חמישה גארדים על הספסל שלא מסוגלים לקלוע בצורה יציבה זה מותרות. בכל מקרה אחרי 20 משחקים מניון יכנס לסגל הפעיל כדי לראות אם הוא אכן גניבה או שכמו כל שחקני השולים שג"ס בחרה בשנים האחרונות הוא זהב של שוטים.

        1. קפצה התגובה. לי נראה בסדר… פסקל מחליף טוב בעיני, אבל הבעיה היא שגם לא הייתי משאיר את כל השחקנים בחמישיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט