דיון הופס אחרי החמין לשבת: איזה קבוצה טובה יותר, הסאנס או ההאוקס? / מנחם לס

ההאוקס לא רק טובה יותר מהסאנס. היא טובה יותר מ-14 קבוצות מערביות, וזאת שאני ממש קצת חושש ממנה היא פורטלנד. עם הלייקרס עלולה להתעורר בעיה בגלל AD, אבל אני מאמין שטריי יאנג יחסל את היתרון שלהם בסנטר, ביתרון שלנו בגארד. הדבר היחיד שאני מבקש הוא שדנילו גלינארי יהיה כשר לחלוטין (ומצדי שכל שחקני המערב יהיו כשירים!)

זה מה שיחכה למערביות (בין השאר – – ממשחק אמש נגד ברוקלין), ואני מבקש שתזכרו את מילותיי: טריי יאנג יהיה בין 3 המועמדים הראשונים ל-MVP!

1)כמו סטפן קרי, הלוגו הוא המקום המועדף לניתור לקליעה של טריי יאנג:

 

2)קסמים, להטוטים, וחיזויים של הנטס (הסאנס אפילו לא מבינים דברים כאלה; צריכים להסביר להם פריים אחרי פריים)

אבל הבה ונתרכז בדיון עצמו. בואו נעזוב את הפלייאוף ושאר המערביות. קודם נתחסן נגד הקורונה וכו'. הבה ונתרכז בשתי הקבוצות המפתיעות של העונה, ההאוקס והסאנס. מי לדעתך טובה יותר היום, בסדרה של הטוב מ-7?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. אם אטלנטה מגיעים לגמר ו/או טריי מועמד טופ 3 לאמ וי פי, הדיסוננס הקוגנטיסי שיווצר בתוכי בעקבות זה ששמעון צדק עלול לגרום לי לאישפוז בהול אז אם בסוף השנה נעלמתי תבינו למה…
    .
    שמעון, הכל בהומור ❤️

  2. 1. לגבי טריי וקולינס מול בוקר ואייטון – צמוד אבל חושב שחובת ההוכחה כאן היא של ההוקס. אטלנטה לא הייתה פקטור תחרותי עד היום, אז קשה לשפוט את המספרים.
    2. לגבי צוות מסייע – גם כאן זה צמוד. ל-2 הקבוצות יש כוכבי משנה ורוסטר די רחב. אני מניח שמה שיכריע כאן זו הבריאות של פול מול זו של גלינארי. מה שכן, פול הרבה יותר חשוב לפניקס מגלינארי לאטלאנטה.

    לסיכום, לדעתי פניקס, אבל לא בהרבה.

    1. 4-1 מול5-1, מבחינת כישרון אני עם אטלנטה כל עוד אייטון לא הופך למפלץ פניקס זה קבוצת סיבוב ראשון קלאסית (והמאזן לא משנה רק תחילת עונה והבדל זה משחק חסר), הייתרון של הסאנס זה שהם כבר כמה עונות רצים ביחד ואף אחד לא מנסה להתחכם או לקחת על עצמו יותר, ההגנה שלהם נראית מצויין והתקפה לא וואו.
      .
      יאנג פשוט לא ייאמן הוא וקרי פרט לטווח ולגודל מדובר בשחקנים שונים לחלוטין,יאנג הוא שחקן טוב משמעותית עם הכדור ממה שקרי, האחד על אחד המפלצתי והדריבל קרי לא יכול לעשות את זה, לעומת זאת קרי שחקן בלי הכדור שיאנג רק יכול לחלום עליו.

        1. טרי לא מזכיר את הארדן יקירי הוא הרבה יותר דומה לאייברסון שמשולב עם קרי/לילארד בטווח ומנהל משחק עם הכדור ברמה הגבוהה ביותר, טריי הרבה יותר זריז ממה שהארדן יכול לחלום לעומת זאת הוא נראה כמו החשפניות שהארדן הולך איתן בפיזיות במיוחד בפלג גוף העליון. השנה הוא הוסיף את האלמנט של הסחיטת עבירות.
          .
          דונציץ זה הארדן בנוי לו העתק במדויק רק צעיר יותר ויפה יותר

          1. וכמובן שההשוואה זה לקרי בשיא, קרי של היום איבד את הצעד הראשון שחקן שונה לחלוטין ממה שהיה לפני שנתיים

  3. יוסטון..
    טוב פיניקס וברצינות אני חושב שיוסטון זו הקבוצה הכי טובה שהקינגס פגשו העונה ואם הכל התחבר שם, וואץ אאוט…
    וול בריא והזקן זה הצירוף הכי מתאים, מכל מה שניסו בשנים האחרונות,
    פיניקס מעניינים בעיקר כי יש שם עומק אמיתי
    את האוקס עוד לא ראיתי השנה.

    1. כריסטיאן ווד הוא השחקן הכי אנדרייטד בליגה,
      מודה שבקושי ראיתי פיסטונס שנה שעברה והוא עבר לי מתחת לראדאר, שחקו אותה יוסטון.

  4. דנבר פתחה עם המאזן הגרוע במערב, מילווקי, בוסטון, מיאמי וברוקלין נראות כמו מועמדות לפלייאין יותר מאשר לאליפות….
    אני לא מתנבא על כלום.עד שכל קבוצה שיחקה 10 משחקים לפחות.
    *
    פניקס.
    😉

    1. פיניקס נראית הרבה יותר טוב מהמאזן שלה זה הבעיה כל הכבוד שהם מנצחים אבל תכו ההפסדים יתחילו להגיע בטח עם אייטון ובוקר לא יתעוררו על עצמם

  5. היי מנחם
    אני חושב שמבחינת ביג 3 לסאנס יש טריו יותר מסוכן של אייטון בוקר ופול לעומת טריי קולינס גאלו או כל שחקן אחר אבל להאוקס יש יותר depth מלסאנס אז אני באמת לא יודע מה יהיה בסדרה של 7 משחקים אבל אם כבר אז אני הולך על הסאנס ולא בגלל משהו מיוחד פשוט תחושת בטן

  6. לא ראיתי עדיין משחקים כדי להביע דעה, אבל עצם העניין שהן פתחו ככה את העונה ונראות כל כך טוב ונותנות הצגות, זה תענוג גדול לדעתי מבחינת העניין בליגה.
    קליפרס חייבים לדעתי להחליף מאמן, זה די מביש להיראות ככה כרגע. ריספקסט עצום ללייקרס שהולכים לריפיט, ובמערב לא נראה שיש מישהו שיכול לעמוד בדרכם עד הסוף.

          1. בסדר בסדר. אבל זה לא ה0-5 שחששתי ממנו לפני תחילת העונה. ויש לנו גם פצועים. זה נראה סה״כ בסדר

            1. לא אמרתי שלא.

  7. מה קורה עם הפוסט היומי של 'דיומא'?
    האם הוא בחל"ת או שמת מיתת נשיקה?
    היות ואין משהו שדומה אני מנצל את הפוסט הנוכחי להסב את תשומת ליבם של אוהבי הכדורגל לסופר קלאסיקו בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט שישוחק הלילה בבונבונרה, איצטדיונה של בוקה.
    המשחק הזה נחשב בעיני רבים להתמודדות האולטימטיבית ולגדול בעולם. יש בו הכל. יריבות ואף שנאה ספורטיבית עזות. אוהדים מטורפים. אווירה מדהימה וכו'. זה חג לאוהבי הכדורגל.
    .
    יש שידור חי בלילה של שבת/בוקר ראשון בערוץ ספורט 3 בשעה 02:20. ניתן כמובן להקליט או לראות בשידור חוזר בספורט 4 שעה 09:30 מחר בבוקר.

  8. אחלה דילמה סידרת לנו כאן דוק. התקפית הן מאוד דומות עם סופרסטאר בכל קבוצה ולכן אני הולך לפי הצד האפור של המגרש ושם פיניקס נראים קצת יותר טוב

  9. טוב,
    אתחיל עם ניחוש מלומד (למחצה מינוס) –
    הסאנס לא יסיימו את העונה עם המאזן הטוב בליגה. גם לא ההוקס.
    .
    עכשיו, לשאלה הנשאלת –
    סאנס או הוקס?
    טוב, יש הכרעה סטטיסטית ברורה.
    מנחם והשב"רניקים בחרו פה אחד אטלנטה.
    אז התשובה היא סאנס.
    מ.ש.ל . . .
    .
    וקצת יותר ברצינות –
    אם 2 הקבוצות נפגשות לסדרה של 7 משחקים, הבחירה שלי היא הסאנס.
    ל-2 הקבוצות טונות של כישרון, כאשר היתרון, לטעמי, של הסאנס הוא ב-2 תחומים קריטיים להצלחה ברמת סדרה:
    הגנה ושחקנים מובילים עם ניסיון.

  10. מנחם אני לא רוצה לתקוע לך אצבע בעין כמו שאתה אומר, אבל ממרומי גילי (52) כבר קיבלתי את המנה הראשונה של החיסון.
    לגבי אטלנטה אתה כרגיל מתלהב קצת יותר מדי. טריי יאנג מדהים אבל הוא יהיה mvp כשהוא יפסיק להיות חור בהגנה. אפילו הקוריוז קולע עליו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט