על מנת לא להעמיס יותר מדי חילקתי את הפוסט לפריוויו בו נסקור בקצרה את העונה שעברה ואת מה שצפוי לנו לעונה הזו לאור השינויים שעברה הקבוצה. החלק השני הוא נספח אשר דן בהשפעה של טריי יאנג על הקבוצה, ונכתב לאחר הרבה מאוד דיונים שהיו לי עם מגיבים שונים באתר.
תקציר עונה שעברה
ההוקס התחילו את העונה שעברה עם שביבי תקווה להכנס לפלייאוף. שביבים שנבלעו באחת כאשר הסתבר שג'ון קולינס הקפצן עשה בן ג'ונסון ולקח חומרים אסורים בפגרה, מה שמוביל אוטומטית להרחקה של 25 משחקים. קולינס לא שיחק, ואטלנטה נסמכה במשך דקות רבות על שחקני העונה הראשונה והשניה שלה: טריי יאנג קווין הרטר, דיאנדרה האנטר וקם רדיש.
בנוסף שחקנים מסוימים שעלו מן הספסל של אטלנטה ולקחו חלק במשחקים היו: אוון טרנר, אלן קראב דמיאן ג'ונס ועוד. ההוקס נראו רע מאוד במשך חלק ניכר מהמשחקים בדגש על הצד ההגנתי. וכשיאנג לא משחק הם גם נראים רע מאוד מבחינה התקפית.
לצד החצץ שהקבוצה אוכלת טריי יאנג מנפק מספרים פנטסטיים ונבחר לחמישיית האולסטר של המזרח.
בהמשך העונה אטלנטה עושה טרייד שמביא לה את קלינט קפלה (שלא שיחק בפועל עד סוף העונה) תמורת בחירת סיבוב ראשון שאטלנטה קיבלה מברוקלין, ועושה טרייד ששולח את ג'ברי פרקר לקינגס תמורת החוזה התמוה של דדמון (תודה דיווץ') ובחירת דרפאט עתידית (הספיקו כבר להטריד את דדמון עבור טוני סנל)
המגמה ברורה: תהליך של בניה מחדש באופן אינטנסיבי. התהליך כלל מתן דקות רבות לשחקנים צעירים לצד ספיגה של חוזים רעים תמורת בחירות עתידיות ופינוי הפיירול. אטלנטה בעצם מגיע לסוף עונה שעברה עם התחייבות כספית של פחות מ60 מליון דולר. הכי פחות מקבוצות הליגה
מה צפוי בעונה הקרובה
שחקנים מרכזיים שעזבו: אוון טרנר, אלן קראב, דיאנדרה במברי, וינס קרטר, דמיאן ג'ונס, אלכס לן, ג'ף טיג
שחקנים מרכזיים שנוספו: דנילו גלינרי, בוגדן בוגדנוביץ' רז'ון רונדו, קריס דאן, אונייקה אונקוגוו
שחקנים מרכזיים שממשיכים: טריי יאנג קווין הרטר, דיאנדרה הנטר, קאם רדיש, ג'ון קולינס, קלינט קפלה, ברונו פרננדו.
חמישייה צפויה: יאנג בוגדוניביץ' האנטר קולינס קפלה.
סגנון התקפי
קצב: ההוקס, משחקת בסגנון משחק מהיר. הם סיימו במקום ה7 מבחינת קצב בעונה שעברה, ונראה שהסגנון הזה הולך להימשך. קפלה קולינס ואוקונגוו יכולים לסיים התקפות מהירות עם לובים, והקלעים יכולים לקבל את המבטים הפנויים, לזריקות של קאצ'&שוט. יאנג אומנם מותח את המגרש עם הטווח העצום שלו, אבל בשונה מסטף הוא פחות מסיים התקפות מעבר, ויותר מנהל אותם. ההוקס היו שנה שעברה הקבוצה הגרועה ביותר באחוזים לשלוש. ההבאה של גאלו, בוגי ואולי קצת טוני סנל, בנוסף להשתפרות המיוחלת אצל האנטר ורדיש, ותקווה ליציבות אצל יאנג קולינס והרטר יכולה לתת להם את השיפור המיוחל בכל הקשור לקליעה מהשלוש.
מילה על קאם רדיש בהקשר הזה. לרדיש יש יכולות אתלטיות מעולות, לצד יכולת כדרור; השילוב של אורך אתלטיות וכדרור מצוין הופכות את רדיש לשחקן שיכול להפוך ריבאונד הגנתי להתקפת מעבר קלה. (כמובן שזה לא אותה הרמה, אבל הוא מזכיר קצת את יאניס בהקשר הזה) אני מאמין שנראה אותו השנה מבליט את זה אפילו יותר.
פיק&רול: ההוקס משחקים הרבה מאוד התקפות של פיק&רול והם בנויים למשחק של שחקנים שמסיימים באזור הטבעת. קפלה קולינס פרננדו ועכשיו גם אוקונגוו, מסיימים לובים שהחברים מרימים להם. בעונה שעברה זה אומנם היה בעיקר יאנג אבל גם שאר הצוות משתמשים לא מעט בפיק&רול (מבחינת תדירות הם במקום שלישי בליגה כשהשחקן החוסם הוא זה שמסיים את המהלך). סימן שאלה גדול בהקשר הזה הוא השילוב של קולינס וקפלה. אמנם קולינס יודע לקלוע מהשלוש ואף סיים את העונה האחרונה עם 40.1% מהשלוש. יחד עם זאת הוא לא שחקן שמרבה לזרוק מהטווח (3.6 זריקות למשחק. טריפל J לצורך ההשוואה זורק מהטווח 6.5 פעמים במשחק) איך שתי רים ראנרים ישחקו ביחד? או שאולי הם רוב הזמן נראה רק אחד מהם על המגרש, כשקולינס ישחק יותר לצד אוקנגוו וקפלה לצד גלינרי? שאלה טובה. קולינס כבר אמר שהוא עובד על יכולת המסירה שלו לקפלה. זה יכול לעבוד ואולי נראה אותם מצליחים לשלב לא מעט דקות ביחד.
עומק, והיכולת לשחק בהרכבים שונים: אחת הבעיות הכי גדולת של ההוקס בשנה שעברה הייתה הספסל. החמישייה של יאנג הרטר האנטר רדיש וקולינס היא החמישייה ששיחקה הכי הרבה דקות ביחד בשנה שעברה (205 דקות) וכנראה גם החמישייה הכי טובה שלהם (סיימו עם נט רייטינג חיובי של כ5 נקודות ל100 פוזשנס) אבל בעוד בהרכב הכשרוני והצעיר הזה, מאוחריהם הייתה שממה ברמת הבוסטון סלטיקס (אני לא רוצה להעליב את וינס קרטר אבל זה שהוא קיבל שנה שעברה 15 דקות בממוצע למשחק אומר הרבה, ואין לכם מושג איזה הזוי זה לראות את צ'נדלר פרסונס משחק. זה כמו לראות את המורה שלך בכיתה א' עדיין מלמדת, ולחשוב: מה היא עוד לא פרשה??). הדבר התבטא בעיקר בכך שלהוקס לא היה מחליף ראוי ליאנג עד ההבאה של ג'ף טיג באמצע העונה. כאשר יאנג ירד לנוח המדדים ההתקפיים של ההוקס פשוט צנחו בכל אספקט אפשרי (ראו בנספח בהרחבה). ההבאה של רונדו ודאן, והגיבוי של גלינרי והרטר מהספסל אמורים לתת להוקס 48 דקות שהם יכולים לסמוך על כך שיהיה מי שייצור גם כאשר יאנג יורד לנוח.
בנוסף ההוקס יוכלו לשחק בהרכבים מאוד מגוונים. אם ניקח את זה לקצה הם יוכלו לעלות עם חמישיית התקפה שכוללת את יאנג ובוגדנוביץ' כגארדים, הרטר וגלינרי כשחקני כנף וקולינס כסנטר. והם יכולים לעלות בקצה השני עם חמישיית הגנה של דאן ורדיש כגארדים, האנטר ואוקנגוו בכנפיים וקפלה בסנטר. כמובן שאלו חמישיות שלא ריאלי שישחקו בפועל דקות ארוכות, אבל השנה להוקס ישנה יכולת להתאים את עצמם ליריבה עם לא מעט כלים לצרכים שונים.
סגנון הגנתי
ההוקס היו לא רק אחת מקבוצות ההתקפה הגרועות ביותר בשנה שעברה אלא גם אחת מקבוצות ההגנה הגרועות ביותר. יאנג והרטר הם שומרים רעים, וברור שצריך חיזוק בכל הקשור להגנה. הבחירה בהאנטר בשנה שעברה, הבחירה באוקנגוו השנה וההבאה של קפלה ודאן מראים כי שלנק לא נשאר אדיש לקשיים הפונציאליים של ההוקס בפאן ההגנתי. לרוב ההוקס משחקים בסגנון של הגנת פלאט, וממעטים בחילופים
החסרונות ההגנתיים שלהם ברורים, למעט קריס דאן (סימן שאלה עד כמה הוא יהיה כשיר לאור השנים האחרונות ועד כמה דקות הוא יקבל לצד רונדו ויאנג) ורדיש, אין להם גארד שהוא מגן טוב או אפילו סביר. על מנת ליצור הגנה סבירה, הם יצטרכו מאמץ עילאי של הגארדים, במשחק פיק&רול לרדוף אחרי השחקן עם הכדור, ותיאום בין הקו הקדמי שידע לחפות על הגארדים. צריך לומר שלהוקס יש סיכוי להיות עם הגנה סבירה ביחס לכלים שיש לה: דאן רדיש קולינס קאפלה פרננדו אוקונגוו ויותר מכולם דיאנדרה האנטר, יכולים לתת את החיפוי הדרוש על מנת לייצר גם הגנה על הטבעת, וגם הגנת אחד על אחד טובה בסך הכל.
הגנת מעבר ונקודות בצבע: אחד החסרונות הכי גדולים של ההוקס בעונה שעברה הייתה הגנת מעבר. בין אם זה מחוסר ריכוז, חוסר בשלות או חוסר אכפתיות, הם ירדו להגנה בצורה לא טובה והקבוצות מולם חגגו בהתקפות מעבר קלות (מקום שני בליגה בספיגת נקודות במעבר). גם ההגנה על הטבעת הייתה גרועה, וההוקס ספגו הרבה מאוד נקודות בקרבת הסל (מקום שני מבחינת ניסיונות במשחק של היריבה בריסטריקטד)
נראה כי ההוקס מנסים לפתור את הבעיות הללו דרך הטרייד על קפלה וההבאה של אוקונגוו. בנוסף גם ההחתמה של מקמיליאן כעוזר מאמן אחרי השנים בהם אינדיאנה הראתה הגנה טובה יכולה לתרום לחיזוק ההגנתי.
תחזית
בגדול ההוקס שואפים וצריכים לעשות פלייאוף. המזרח התחזק השנה, אמנם לא כמו המערב, אבל לכל קבוצה כמעט יש כשרונות או יכולת קבוצתית שיכולים לכל הפחות להביא אותה לפלייאוף. יחד עם זאת ההוקס חיזקו את כל נקודות החולשה שלהם ולדעתי צפויים לסיים במקום ה6 במידה והדברים יתחברו ובמקום ה10 במידה והדברים לא יתחברו. למעלה ולמטה מזה יהיו כבר ווישפול/ הייטריות.
נספח: על התלות של ההוקס בטריי יאנג בעונה החולפת
בתחילת העונה שעברה, כתבתי על היתרונות והחסרונות של ההוקס ביאנג. בדומה לטור ההוא אני רוצה להתייחס לנקודות המרכזיות שיאנג מביא לאטלנטה כולל ההגנה.
הרבה מאוד ביקורות נשמעו על יאנג בעונה החולפת: שחקן של קלוריות ריקות, שחקן שלא מביא נצחונות, שחקן שרק מתרכז בסטטיסטיקות של עצמו או משפטים ברוח דומה נשמעו לכל אורך העונה שעברה ועוד יותר בסמוך לאולסטאר שם יאנג נבחר לחמישייה.
יחד עם זאת מספיק להסתכל על הסגל של ההוקס בשביל להבין שיהיה קשה מאוד להוציא מהסגל הזה הרבה יותר. הסגל הורכב או מצעירים כישרוניים אך לא בשלים דיים (פרדננדו, רדיש והאנטר הרוקיז, קווין הרטר הוא שנה שניה כמו יאנג וקולינס שנה שלישית – אלו היו השחקנים המרכזיים של ההוקס בשנה האחרונה) ומצד שני הוורטרנים היו שחקנים שנראים או בסוף הקריירה (קרטר לדוגמה) או כשחקני רוטציה שוליים (אלכס לן/ אלן קראב לדוגמה) אז האם יאנג הוא שחקן מלהיב, אך כזה שלא מביא נצחונות? מגן גרוע, ומשחק בשביל הסטטיסטיקה של עצמו? או שהתמונה קצת יותר מורכבת? השתדלתי לאסוף נתונים שלא יהיו "צ'רי פיקינג" אך יש כאן איזשהו נרטיב כי בכל זאת אני אוהד גדול של הבחור. עמכם הסליחה
נתחיל מבחינה הגנתית. גם אם רק נציץ חצי דקה במשחק של יאנג נראה שהוא שומר גרוע. אין בזה ספק בכלל. אם נסתכל על הסטטיסטיקה שלו נראה תמונה עוד יותר גרועה כשהוא על המגרש הקבוצה סופגת מ116.1 נקודות וכשהוא על הספסל היא סופגת 107.9 נקודות. הפרש של יותר מ8 נקודות ל100 פוזשנס. אבל הרשו לי להציג בפניכם את דמיאן ג'ונס. הסנטר הארוך שאמור לתת הגנה על הטבעת בטבלה הבאה.
הרכב | מספר דקות | דיפנס רייטינג | אופנס רייטיניג |
טריי יאנג + דמיאן ג'ונס | 609 | 119.9 | 109.2 |
טריי יאנג ללא דמיאן ג'ונס | 1512 | 111.5 | 109 |
*אלו מספרים בקירוב, היות והיכולת שלי לבנות נתונים כאלו בנויה רק על הליינאפ שמופיע באתר הליגה והוא מציג את כל הנתונים.
אני לא רוצה להעמיס כאן עם יותר מדי נתונים אבל הטבלה הזו משקפת פחות או יותר הרבה הרכבים בהם יאנג שיחק. זה לא שיאנג יהפוך להיות להיות אברי ברדלי. והוא שומר רע בפיק&רול ולפעמים הוא גם די עצלן. אבל אני מאמין שהגנה קבוצתית יכולה לחפות על החסרונות הפיזיים שלו, ולמידה אישית שלו יכולים ליצור להוקס הגנה סבירה. (השנה הוא הוסיף אלמנט של סחיטת עבירות תוקף. מאמין שהוא ישפר עוד יותר את האלמנט הזה וגם אלמנטים נוספים). דמיאן ג'ונס הוא סנטר חביב אבל לא כזה שצריך לקבל דקות בזמן אמת ובוודאי שלא לפתוח משחקים (הוא פתח ב27 משחקים השנה). הקושי ההגנתי שלו בלט מאוד. הוא אמנם מצטלם טוב עם חסימות יפות, אבל חוסר היכולת שלו להימנע מעבירות ולקחת ריבאונד פשוט פוגמים בקבוצה וקשה מאוד להיסמך עליו. אני חושב שלא לחינם כאשר היה סנטר אחר עם יאנג, הדיפנס-רייט השתפר פלאים.
בפאן ההתקפי ההוקס נראים אבודים ללא יאנג. כל אלמנט התקפי היה רע בהרבה כאשר הוא לא שיחק. האופנס רייטינג ירד בכ15 נקודות, הts% ירד בכ7% יחס אסיסטים איבודים צנח גם הוא. כמו שציינו לעיל, הסיבה המרכזית לכך הייתה היעדר רכז מחליף ראוי (עד ההגעה של טיג), וכן חוסר בשחקנים יוצרים שיוכלו לתרגם יכולת אינדוודיאולית לסלים כאשר המשחק נתקע.
נתון שמראה עד כמה ההתקפה של ההוקס הייתה מוגבלת אלו אחוזי השלשות. כאשר יאנג היה על המגרש ההוקס קלעו 35.3% מהשלוש. אם נוריד את הזריקות של יאנג עצמו נגלה שבזמן שהוא היה על המגרש החברים קלעו ב34.8%. יחד עם זאת כאשר הוא ירד לנוח אחוזי השלשות צנחו ל29.4% כשלא היה מי שיסדר לחברים זריקות נוחות.
אני חושב שהנתונים הללו מגבים את הטענות שהקבוצה של שנה שעברה לא הייתה מספיק טובה, על מנת לייצר נצחונות באופן עקבי. אני מאמין שהשנה אנחנו נראה כבר קבוצה תחרותית בהובלה של יאנג
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 דצמ 2020 08:23:41מצוין ומעמיק, תודה רבה תותח.
.
הצגת יפה מאד איזו קבוצה גרועה ההוקס היו בשנה שעברה, ולמה. ההשוואה עם ובלי דמיאן ג'ונס ממש מכמירת לב.
.
בנוגע לשנה הבאה – נראה שהם התחזקו התקפית, כלומר עכשיו יש מי שיצור מהלכים גם בלי יאנג, וגם הקליעה השתפרה. הגנתית זה נשמע יותר מסובך – קפלה הוא בוודאי שיפור על ג'ונס, אבל חוץ ממנו יש את דאן שלא ברור כמה דקות יקבל, את הרוקי הגבוה (כנ"ל), ואת השיפור המקווה אצל רדיש והאנטר. לא יודע אם זה יספיק.
.
קבוצה מעניינת.
הקוריוז
8 דצמ 2020 08:30:19מעולה ניסני. העונה טריי יהיה הmvp הצעיר בהיסטוריה יביא את ה32 וה10. ההוקס מקום 4. כל מקום מתחת ל6 זה כשלון לדעתי. לא לעשות פלייאוף זה כשלון חרוץ ביותר.
אם ההוקס לא יפתחו טוב פירס לא יגיע לפורים.
ההוקס צריכים לנגב וינגבו. טריי שחקן בלתי עציר. עונה שעברה הוא נתן כמעט 30 ו10 וזה ששומרים עליו דאבל וטריפל טים כל התקפה. העונה על הגנה כזאת יגיע עונש ובאחד על אחד הוא יהפוך את המגינים לסמרטוטים.
עידו גילרי
8 דצמ 2020 09:30:49לא נסחפת בכלל…
מקום רביעי יהיה הישג נהדר מעל הציפיות. זו לא קבוצה שצירפה סופרסטאר לשורותיה ועדיין מאד מאד צעירה. לוקח לדברים זמן להיבנות. כאמור כמו שחגי כתב המטרה היא פלייאוף.
לדעתי נפח הזריקות שלטריי ירד כשאתה מביא שני סקוררים כמו גלינארי ובוגדנוביץ'. MVP? תמיד יש מצב אבל זה יהיה מאד תלוי בהישגי הקבוצה. הוא נגיד שאם הם יסיימו במקום רביעי כמו שאמרת אז זה באמת יהיה ריאלי.
הקוריוז
8 דצמ 2020 09:59:03תחושת בטן מעורבבת בווישפול זה אחלה משקה. תן להנות מהציפייה.
נפח הזריקות ירד האחוזים יעלו לא יוכלו לשמור עליו כמו שנה שעברה. גם ככה הולך להיות להיות לי עונה סבל עם דריסת השיקצה. בטריי ננוחם
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2020 09:12:59תודה על הפריוויו המפורט.
עשו התחזקות משמעותית ואפילו סנל הוא חיזוק ושלשלן מומחה.
הם בהחלט יהיו מלהיבים לצפייה.
מבחינת הישגים, שוב אני אומר: בוסטון, מילווקי, מיאמי, אינדי, פילי, טורונטו, ברוקלין – לא רואה אותם עוברים אף אחת מהקבוצות הנ"ל בטבלה.
כשהספק היחיד לגבי ברוקלין, בהתחשב בכימיה הבעייתית ובנטייה לפציעות הכוכבים.
הם בהחלט המועמדים הראשיים שלי למקום 8.
לגבי יאנג, השנה זו שנת המבחן שלו.
בהרכב אפשרי עם רונדו (ודאן מהספסל לתת מנוחה), לא יהיה לו שום תירוץ לשחרר קצת את הכדור ולשחק כקלע אוף דה בול.
האם נראה את זה קורה? ובאמת, לא כניסוי קטן לצאת ידי חובה?
מבחינה מקצועית, היתרונות כאן גדולים מאוד, וזה חייב לקרות, לפחות בחלקים מהמשחק.
השאלה היא האם יאנג בקטע של לשחרר ולעשות עבודה שחורה.
הפעם נקבל תשובה אמיתית – האם רונדו הובא בכדי לאפשר את זה או סתם כמנטור לכוכב העולה ומחליפו מהספסל.
הקוריוז
8 דצמ 2020 10:03:38חחחחחחח החלזון זה אחד מנגרי היכל התהילה. נבחר להיכל התהילה בעודו חי ושחקן פעיל היחיד שזכה להישג. מקום 20 בהיכל.
https://hoops.co.il/?p=133957
עידו גילרי
8 דצמ 2020 10:06:38כאמור נגר אצלך שזה כל אחד שהוא לא אול שמעון-רובין
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2020 10:17:28חחח לא ידעתי שיש לו כינוי.
אבל הוא באמת טוב משלוש.
asaf
8 דצמ 2020 12:45:02תודה חגי על פריוויו לעילא ועילא. מסכים עם תגובתך מעלה האשך גם בנוגע למיקום וגם בנוגע להתחזקות הסגל. אולי יפתיעו טיפה מעלה אבל לא רואה אותם מעל מקום 6 במזרח. מאמין שרונדו יוריד עומס בניהול משחק מיאנג ויאפשר לו להתמקד בדק' מסוימות שיהיו יחד בהפצצה מרחוק.
Zivke
8 דצמ 2020 13:15:29אין ממש מקום 8 העונה, זה טורניר של מקומות 7-10. עם כל הדיבורים על התחזקות המזרח, עדיין יש את הניקס, דטרויט, קליבלנד, שארלוט והבולס – ככה שההוקס צריכים להיות קטסטרופה כדי לא להגיע לטורניר
דוקטור רזי הופמן
8 דצמ 2020 09:24:50מה נגיד?
תותח…
חגי "התותח" ניסני
8 דצמ 2020 09:57:39ככל הנראה יאנג לא ישחק אוף דה בול ראיתי איפשהו שפירסם כבר אמר שזה לא הסגנון שלו. אז יש לך במה להיאחז כי לדעתי הוא בהחלט יכול לשפר את הקבוצה עם ריצה בין חסימות. מה שאותי יעניין זו ההגנה. האם הוא יעשה שם שיפור הם יכולים להפוך מקבוצה נחמדה לאיום משמעותי
חגי "התותח" ניסני
8 דצמ 2020 09:57:59מופנה לאשך
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2020 10:18:24מפתיע אותך שזה לא מפתיע אותי?
חגי "התותח" ניסני
8 דצמ 2020 11:08:05זאת שאלה טובה אם לשייך את זה לרצון ניפוח סטט', יכולת אישית או מיומנות לא מספיק משוייפת. דבר אחד אני יכול לומר לך בוודאות. הוא רעב והוא מדבר כל הזמן עד כמה חוסר הניצחונות מציק לו (כלומר אתה לא היחידי שאומר את הדברים הללו) בסוף סטף קרי יש רק אחד. גם סטיב נאש ממה שיצא לראות לא שיחק אוף דה בול או כל רכז אחר שהיה בעל שיעור קומה (גם לא לוקה אגב) אני מאמין שההתקפה של ההוקס דווקא לא תהיה הבעיה בכלל.
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2020 11:19:20עזוב שטויות, בשורה התחתונה זה האם השחקן מונע מטובת הקבוצה או מאגו.
אני תמיד אמרתי עליו מאגו, ולפי הסקופ שלך זה מתחיל להתברר כנכון עוד לפני ששיחקו דקה אחת העונה.
אגב לוקה אני לחלוטין משוכנע שמונע מטובת הקבוצה וישחק לפי מה שימקסם את יכולתה.
חגי "התותח" ניסני
8 דצמ 2020 11:23:45למה אתה חושב שלוקה מונע מטובת הקבוצה? מה במשחק שלו גורם לך לחשוב ככה ומה במשחק של הקוריוז גורם לך לחשוב שהוא לא לטובת הקבוצה אם הם משחקים בסגנון דומה מאוד מבחינת תנועה? אגב לוקה עם USG גבוה משל הקוריוז..
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2020 11:28:10זה התפיסה הכוללת שלי אותם כאנשים ושחקנים בהתאם להתרשמות שלי מהם על ומחוץ למגרש.
לא משהו שאפשר לכמת.
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2020 12:27:41אגב, לוקה כבר הוכיח שהוא מסוגל לשחק אוף דה בול וכמוביל כדור משני. ולהגיע עם זה להצלחות.
2017 סלובניה.
אמנם היה צעיר, אבל היה השחקן השני הכי משמעותי בקבוצה אחרי דראגיץ'.
אור
8 דצמ 2020 12:54:27אני אגיד לך חגי, אחד אירופאי והשני מה-hood
חגי "התותח" ניסני
8 דצמ 2020 13:15:51סיריאסלי? ובא של יאנג הוא מאמן כדורסל…
אור
8 דצמ 2020 13:21:30אם זה לא היה ברור, זו ההתרשמות שלי מההתרשמות של האשך, לא מה שאני חושב
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2020 13:50:11אנחנו האירופים עדינים, לא אוכלים כ"כ הרבה כמוכם המרוקאים; שלא נראה שמנים.
אור
8 דצמ 2020 14:11:26אל תיקח קשה, הכוונה שלי שגם לי לא ברור על מה אתה מתבסס. זכותך
Ljos
8 דצמ 2020 12:16:19זה נשמע לי יותר כמו משהו שמבטא נגד צורת פיתוח ומציאת "הכוכבים" לליגה. איך לא מפתחים שחקן כזה שידע, יהיה רגיל ומוכן לשחק אוף בול? מי מפחד שאם ישקיעו באספקטים פחות "אנוכיים" יחשבו עליו פחות? מילא אם הוא היה היחיד. אבל כשהיחידים שאפשר לחשוב עליהם שכן משחקים שונה הם שני ילדים של שחקני ליגה לשעבר ואחד שאף אחד לא חשב עליו הכוכב עד בערך שנה שעברה, בתנאי שהוא לא פוגש את הלייקרס מולה הוא, על פי אוהדי לייקרס, יודע רק לנפנף ידיים.
או בערך כל דבר אחר שמתאים להשקפת העולם שלכם. תהיו יצירתיים. תהנו.
רועי ויינברג
8 דצמ 2020 10:03:14מעולה חגי. יכולים גם להתפוצץ וגם לאכזב, תלוי לא מעט בהגנה שתהיה שם. העתיד של קולינס מסקרן מאוד. אם הוא באמת משתפר כמוסר ושחקן הגנה אז התקרה של ההוקס קופצת.
Ljos
8 דצמ 2020 10:11:29אם אתה רוצה לקרוא לי ווישפול רק כי אני בטוח שכל דבר פחות מאליפות העונה זה כישלון ובהכרח יגיד שטריי יאנג לא מסוגל לסחוב קבוצה, זה עניין שלך.
.
פריוויו מעולה, כצפוי. אבל מעניין אותי, כי אני לא בטוח מה הנגיעה של המאמן – אפשר כבר לראות את היד שלו בקבוצה? מה היא?
חגי "התותח" ניסני
8 דצמ 2020 11:16:49תודה חבר
.
קשה מאוד לענות על שאלת המאמן. בסוף הסגל שם התחלף בלי סוף וקצת קשה להטמיע שיטה ככה. כן אפשר לומר שפירס לא מקובע בכלל, שבמשמרת שלו הצעירים התקדמו. מצד שני לדעתי הוא לא הצליח ליצור סכמה הגנתית מספיק טובה בעיקר בכל הקשור להתקפות מעבר של היריבה.
Dor
8 דצמ 2020 10:11:32תודה ניסני. לא התייחסת כמעט לרונדו והשילוב שלו עם יאנג. לא יודע כמה הם ישחקו ביחד ואיך זה יסתדר ואם הברגים של רונדו יחזיקו, אבל להוקס באמת יש הרבה כלי נשק על הספסל ויש מצב שחמישיית רבע שני של רונדו הוארטר רדיש גלו ואוקונגוו עדיפה על החמישיות הראשונות של הניקס (ברור), הקאבס והבולס. כתבת על החשיבות של מקמילן ואתה צודק, ההתקפה לא תהיה הבעיה של ההוקס השנה. אני מהמר שאם ההגנה שלהם תהיה בינונית ומעלה הם עושים פלייאוף בקלות ואולי אפילו עם יתרון ביתיות. אם הם עדיין קונוסים זה מאוד גבולי
Smiley
8 דצמ 2020 10:30:55נלחמים על הפלייאוף
G-dog
8 דצמ 2020 11:46:26לדעתי יש פה בלוף שעתיד להתגלות, אטלנטה נראית כבר שנים על הדרך הנכונה, אבל כלום קורה… כל התוספות מעולות בעיניי, יש פוטנציאל למקומות 4-6 (מילווקי, נטס, בוסטון וסביר שמיאמי יהיו לפניה) אבל יש לי תחושה שהיא תהיה מתחת להייפ שהוצב לה.. אם כולם מגיעים כמו שצריך (קפלה חוזר מפציעה, לא ברור איך יבואו הצעירים). מה שבטוח שיהיה כיף לראות את הקבוצה הזאת.
Zivke
8 דצמ 2020 13:03:19מאחל לניצים עונה מרשימה כמו הפריוויו הזה.
אם לא נראה שיפור די מיידי בהגנה מאמין שמקמילן יחליף את פירס. תכלס, הרי בשביל זה הביאו אותו והוא גם המאמן שהם צריכים בשלב הזה (לא שיש לי משהו נגד לויד פירס, לא מכיר אותו חוץ מזה שהיה עוזר של בראון בפילי)
גיא רוזן
8 דצמ 2020 13:04:36מעולה, חגי.
תודה.
.
מה שחסר זה התרחיש הפסימי, והתרחיש האופטימי –
.
התרחיש האופטימי –
יאנג קולע 30+ נק', מוסר 10+ אס', וזוכה ב-MVP הנחשק. שמעון לא יודע נפשו מרוב שמחה, ועובר לגור בשכנות למנחם.
בפיינלס, במהלך אחד מפסקי הזמן הצמד קוריוז את הדוקטור זוכים לקלוז אפ במהלך טיולה של הקיס קאמ ונשיקת ה-2 הופכת לסמל המסחרי החדש של אתר הופס.
.
התרחיש הפסימי –
יאנג קולע 30+ נק', מוסר 10+ אס', ולקבוצה מעט יותר מ-10+ ניצחונות.
הקוריוז מתבאס כל כך משצף התגובות המזלזלות בהופס, עד שהוא בוחר לעזוב את ארץ הקודש.
במהלך המשחק האחרון של העונה, מעל גג של בניין יוקרתי באטלנטה נצפים 2 (קוריוז ודוקטור) משליכים בזעם עיזים על המתרחצים בבריכת המתחם.
התמונה של העז המעופפת הופכת לסמל המסחרי החדש של אתר הופס שהפך למטרה החמה של ארגוני הטבעוניים ברחבי העולם
(המקורי פותח אתר מתחרה שסמלו עז טמירה)
רועי ויינברג
8 דצמ 2020 13:13:34חבל, אני אוהב את הלוגו שיש לנו עכשיו
הקוריוז
8 דצמ 2020 13:31:42אני לא מעיף שום עיזים לבריכה של מנחם שהוא אמר שהיא מלאה בכוסיות. לא חבל? מקסימום שם ראש של עז שהגיעה ישר מנתניה הקטנה בכניסה לבית של ברונו פרננדו
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 דצמ 2020 14:20:26:-))))))))
.
בזה הרגע הפכתי לאוהד אטלנטה, רק כדי לראות את תמונת הקיס-קאמ הזו….
חיים
8 דצמ 2020 15:04:19פריוויו מעולה לקבוצה מאוד מסקרנת. אני נוטה להאמין שהם יהיו בפלייאוף ויעופו מוקדם ומהר. במקרה שלהם זו תהיה התקדמות יפה.
yaniv
8 דצמ 2020 15:15:04מעולה חגי.
אני חושב שההעלפלה לפליאוף תהיה הישג לקבוצה שגם להגיע לפלי אין יהיה מצויין ולא אכזבה
שחר אלוני
8 דצמ 2020 17:45:02תודה חגי,
הם נראים קבוצה סמפטית שקצת השתדרגה
פלייאין ובוודאי פלייאוף יהיה סבבה, אם יתנו סדרה איכותית מול קבוצה עדיפה בסיבוב ראשון זה מעולה
מנחם לס
8 דצמ 2020 17:50:18את דעתי כתבתי אתמול במפורט.
תודה חגי
מנחם לס
8 דצמ 2020 17:53:51כן, עלי להוציא צווארי החוצה: מקום 4 בליגה +- 1
MBK
8 דצמ 2020 18:09:13אחלה פריוויו
תהיה קבוצה מאוד מהנה
golan
9 דצמ 2020 00:02:19אחלה פריוויו.
מעניין איך תשפיע עליהם הפגרה שלהם (הם נחים במרץ…)
תלויים ביאנג לטוב ולרע : אם יסכים ללמוד, לשחק בלי הכדור, לתת הכל בהגנה, אז כולם ילכו בכיוון החיובי ויתנו עונה מעולה,
אם יתן 30 + 10 וירדוף אחרי MVP ולא אחרי ניצחונות, בלי לשנות כלום במשחק שלו, צפויה להם אכזבה.
הוא חייב להבין שהוא דוגמא לשאר, שהגנה עוזרת לנצח, שעדיף 26 + 13.
הקבוצה עשתה קיץ טוב לדעתי, חיזקו מה שחלש, השתדרגו,
יהיה מעניין
dor bloch
10 דצמ 2020 13:32:20פריוויו לפנתאון אני חולק עליך ועל מנחם, חושב שהם לא קבוצה רצינית בעיקר כי אני לא חושב שקולינס וקפלה הם קו קדמי שמתאים לעידן הנוכחי, אני חושב שאינדיאנה לדוגמא אמורים להיות טובים יותר וכך גם מילווקי, בוסטון, מיאמי, פילי, טורונטו וברוקלין. כך שאם אורלנדו יחלשו הם אולי יכולים להתגנב למקום ה-8. נחיה ונראה
פינגבק: אטלנטה הוקס סיכום עונה/ חגי ניסני – Hoops