מעורב הופס ליום א': אוי לבושה: אולם חצי ריק חיכה לטראמפ בטולסה / הלייקרס התאמנו כשאסור היה / הקורונה מחלחלת: 23 משחקני אונ' קלמסון נידבקו / מנחם לס

1.טראמפ מבטל עוד בטיסה את 'הנאום החוצב' לדברו, ל-OVERFLOW CROWD' מחוץ לאולם. למה? בחוץ לא חיכתה נפש חיה אחת!

אוי ואבוי: אולם יותר מחצי ריק מחכה לנשיא

נשיא כמו טראמפ ימות לפני שיקבל את העובדה שבאו אולי כמה אלפים, ולא 'המיליון שיציפו את טולסה' כדבריו. כמובן שישנה סיבה לכך לפי טראמפ (סליחה, שתי סיבות):1) ה-PROTESTERS עצרו מההמונים להגיע לעצרת (שקר מחורבן!!!), ו-2("המדיה הפחידה את כולם שהם יידבקו מהקורונהוירוס אם יגיעו לאולם. אלה הסיבות שאין כאן עשרות ומאות אלפים" . אז אני שואל: מדוע רק איזה 10-20% מאלה שהיו באולם חבשו מסיכות פנים? אני לא מגזים כשאני אומר שהבנאדם חולה נפש.

2….ואז, הנשיא נתן את הנאום האינפנטילי ביותר ששמעתי בחיי. נאום של ילד בן 5 שגנבו ממנו סוכריה על מקל. לעג לגנרלים שלו. לעג לחוששים מקורונהוירוס. שקר אחרי שקר ב-LIVE TV, כולל ש'מפגינים מנעו מקהל המונים להגיע לאולם'. עושה מביידן ילד מפגר, ומהדמוקרטים משהו גרוע מצפון קוריאה. בושה וחרפה לכל אדם עם טיפת אינטיליגנציה ואובייקטיבית בנפשו ומוחו. זה נשיא ארה"ב ומנהיג העולם החופשי??? ישמרנו אלוהים!

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא ca413b7df570f7a7722f7072f2a8b9fc

3. הקורונהוירוס מחלחל יותר ויותר לקבוצות ספורט

הנגיף מתחיל להתפשט בקבוצות הספורט בארה"ב.

קמפוס קלמסון היפהפה על שפת אגם הרטוול

מתוך 72 שחקני הפוטבול של קלמסון, 23 נמצאו חיוביים בבדיקת COVID-19 שלשום. רובם מטופלים בבית חולים בקלמסון, וכמה חולים רציניים הובהלו לבית החולים בגרינוויל שהוא חלק מ-GREENVILLE MEDICAL SYSTEM הנחשב לאחד מהטובים. למה זה כה נוגע לי? כי ב-7 השנים האחרונות הייתי שם ADJUNCT PROFESSOR ב-RESEARCH METHODS, ואם בין ה-23 ישנם כמה ג'וניורים וסניורים, אני אולי אפילו מכיר מהם.

קלמסון, ביתה של אוניברסיטת קלמסון, למי שלא יודע, היא עיר קטנה שכנה לגרינוויל, דרום קרולינה, בה גרתי ב-8 השנים האחרונות, משהו כמו ת"א וגבעתיים. קבוצת הפוטבול שלה זכתה לפני שנתיים ולפני ארבע שנים באליפות המכללות בפוטבול. בעונה שעברה היא הפסידה במשחק גמר האליפות ל-LSU. אפשר לומר שב-5 השנים האחרונות היא ואלבמה שלטו בפוטבול המכללות.

מאמנה הוא דאבו סוויני, נוצרי אבנג'ליסטי אדוק ושפוט של דונאלד טראמפ, שלא מאמין בכל אמצעי זהירות מהנגיף "כי יש לנו את ג'יזוס קרייסט שיגן עלינו". בינתיים ג'יזוס החליט שעל 23 הוא לא מגן. הייתכן שהם כמה משחקני הקבוצה שלא מתפללים ל'לורד' לפני פתיחת כל אימון ובסיום כל אימון, כשכולם מחובקים ומחזיקים ידיים, וזה עונשם?

ג'יזוס הוא חלק ממסורת הפוטבול של קלמסון אפילו יותר מאשר באונ' נוטר-דאם, היהלום הקתולי של אוניברסיטאות ארה"ב.

דאב סוויני, שאני מכירו אישית, (וכן את רוב עוזריו) הם אבנג'ליסטים אדוקים, והוא ענה לשאלת USA TODAY שהוא "לא מכריח אף אחד להשתתף בתפילה, אבל אני מצפה כמובן שכל שחקן נוצרי ישתתף בה, כי זאת האווירה, והאמונה השולטת ב'קלמסון טייגרס". היו עליו ביקורות קשות, כולל ב-SI, וכל מה שהוא עשה היה לנצח אליפויות ארה"ב עבור האוניברסיטה הפחות ידועה מכל הסטייט יוניברסיטי הגדולות.

ה-23 שחלו הם המספר הגדול ביותר (שידוע עליו) שחלו מכל המכללות שהחלו להתאמן. ידוע שבאונ' אלבהמה חלו 7לפחות, ב-LSU, – ששה, ובמיסיסיפי-סטייט 4. כמעט בטוח שהמספר גדול בהרבה אבל האוניברסיטאות לא חייבות לדווח על מספר חולי הקורונהוירוס בקבוצות הספורט שלהן.

אבל ה-23 (לפחות; זה נודע לפני שלושה ימים. מי יודע כמה עוד נמצאו חיוביים מאז ועד היום) של קלמסון שברו את הכלים. בקלמסון היו עשרות אסיפות שחקנים בסביבה קרובה וסגורה ללא כל אמצעי זהירות (בקלמסון לבישת מסיכת-פנים היא סימן לחוסר בטחון בג'יזוס, ולכן שחקנים לא חבשו מסכות פנים בפגישות קבוצה, בחדר האוכל, ובמגורים).

בינתיים כל אלה שמנסים לראיין את דאבו סוויני מקבלים תשובה "NO COMMENT".

דבר חיובי אחד אני חייב לומר על סוויני: הוא אף פעם לא דיבר איתי, או שלח את אחד מעוזריו לדבר איתי, על סטודנט זה או אחר שבמקרה משחקים גם פוטבול. ברוב המקרים לא היו לי שחקני פוטבול אלא בעיקר סטודנטים שביקשו עזרה עם בניית המודל הסטטיסטי לדיסרטציה או המסטר THESIS. אבל היו לי סטודנטים שחקני פוטבול פה ושם, אלה שעשו SENIOR RESEARCH PAPER, ולרוב הם היו שחקנים מקצה הספסל המעוניינים יותר בהמשך לימודים ברפואה, בעריכת דין, או לתוארים אקדמאים גבוהים אחרים, ולא השחקנים מהשורה הראשונה עם חלומות NFL, ואלה, כנראה, לא עניינו אותו במיוחד (זה נכון אגב לכל מאמן במייג'ור ספורט בקולג'ים).

4. קליי ת'ומפסון קיבל אור ירוק להתאמן ולשחק ללא הגבלה

מתנה גדולה כמעט ביום השנה לקריעת רצועת ה-ACL בברכו השמאלית.

5. אני לא מאמין שזה יעבור בשקט: אדם סילבר הודיע שבבועה ומחוצה לה יהיה הוטליין סודי בין הליגה, וסוכנים שנשכרו לבדוק ולבקר כל עבירה על החוקים שנקבעו ע"י הליגה לסיום העונה

6. אל תקבלו זאת כבדיחה: ישנן הוכחות שהלייקרס התאמנו בסתר כשהאסור היה, באולם שהוא העתק מדוייק של 'סטייפלס סנטר' בבל-אייר. אם זה נכון, העונש יכול להיות קשה ביותר

7. סופי: הקליפרס החתימו את יואקים נואה לחוזה עד סיום עונה זאת

8. הרוקטס מעוניינים להחתים את טיילר ג'ונסון עד סיום עונה זאת

הדיווח מאת https://www.houstonchronicle.com/texas-sports-nation/rockets/article/Source-Rockets-roster-move-guard-Tyler-Johnson-15352724.php

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. הידיעה על הליקרס זו פצצה. אני חושב שזו גם עברה על הוראת המושל.

    בהמשך לדיון על 8 הקבוצות שלא ישחקו באורלנדו:
    אני לא מבין מדוע אף אחת מהקבוצות הדרדלה האלו לא לוקח את מרק גקסון כמאמן. הסיבוב שלו בג"ס הסתיים בצורה מכוערת. מערכת יחסים גרועה עם ההנהלה ומיצוי היכולת שלו כמאמן הביאו לזריקתו מהקבוצה, למורת רוחם של רוב השחקנים. ההצלחה של סטיב קר (שהגיע די במזל) הצדיקה את המהלך. יחד עם זאת גקסון קידם את הקבוצה בעיקר בדרישה מהכוכבים הצעירים – קרי וקלי לשפר את משחק ההגנה שלהם והצליח להכניס סטנדרטים של השגיות לקבוצה שבעשרים השנים שקדמו לו עלתה רק פעם אחת לפליאוף. הניקס והבולס צריכות לחזר אחריו בעוז.
    .
    צפי ההכנסות של ג"ס לשנת 2020 (טרום קורונה) עמד על 700 מיליון דולר. זה כ 200 – 300 מליון יותר מההכנסות של ליקרס וניקס. זה היה מאפשר לקבוצה לשלם מס מותרות של 130 – 150 מיליון דולר (בעקבות מיצוי כל האופציות לחיזוק הקבוצה) בקלות. כל משחק מכניס לקבוצה 5 מיליון דולר (3.5 מיליון נטו) ו כמה עשrות קונצרטים בשנה אמורים להוסיף סכום נאה לקופה. בנוסף כל רוכש מינוי שנתי מפקיד פיקדון ללא ריבית של 10,000 עד 30,000 דולר שיוחזר לו אחרי 30 שנה (זו היתה הכנסה חד פעמית של 150 עד 300 מיליון דולר שעזרה לממן את בנית ההיכל) לקבוצה יש החזר חוב שנתי של 30 מילון דולר עבור ההלואות לבנית ההיכל. בחמש שנות האליפות הקבוצה הרוויחה סכומים נאים. שורה תחתונה. ג"ס אולי לא תרוויח השנה ובשנה הבאה, אבל תוכל לכסות את ההוצאות ולא תדרש למכור אחד מארבעת השחקנים הבכירים. מצד שני לא בטוח שההנהלה תרצה למקסם את יכולת ההוצאה על רכש בקיץ.

    1. מארק גקסון יכול להיות טוב לבולס בטח לעומת מה שיש עכשיו. אני מאמין שקובי וויט יפרח אצלו.
      לבולס יש פוטנציאל גדול.

      לעומת זאת הניקס זו הדרך הבטוחה לסיום הקריירה. הוא לא יצליח לעשות שם שום שינוי. גם השחקנים שם חלשים מאד וחומר גלם רע.

    2. בתור אוהד הלוחמים אני מאוד מתפלא מהפסקה הראשונה שלך.
      .
      עצם העובדה שלקח לסטיב קר להביא את אותו הסגל פחות או יותר בעונה השניה שלו בתור מאמן למאזן 73-9 באיזה שאופן משקף את ה inability של מארק גקסון.
      .
      לדעתי אין לו מקום בליגה, אבל אולי שימון יתקן אותי כי יש לו מידע פנים מהתאגיד ומרגיש לי שמארק גקסון חזק בתאגיד

    3. אם חצי מהדיווחים לגבי מה שמארק ג'קסון עשה בתקופתו כמאמן הלוחמים נכונים, אין סיכוי שהייתי נותן לו להיות אחראי על שום דבר חי יותר מבובת הדגמה להנשמה מפה לפה.

  2. מומי מציע לא להתרגש מהידיעה על הלייקרס
    המקור לזה זה ביל סימונס???? הוא ידוע כעוכר ישראל עוד מינקות. יש לו יותר בוסטון מדם מקוקאין אצל מארדונה.
    שביל סימונס מלכלך על הלייקרס….. כמו שג׳פרי אפשטיין יהיה עד אופי במשפט של הארווי ויינשטיין

    1. ונגיד הלייקרס עשו את זה מה יעשו להם? ישעו את השיקצה והגבה? 😂😂😂😂
      מקסימום יתנו קנס לגני וזהו. סתם רעש רקע תנו לשיקצה להתאמן בשקט הוא יודע שהקורונה לא קשורה אליו.

    2. מומי, אתה יכול לצחוק עם סילבי עד שייצא לשניכם פיפי מרוב צחוק (כל אחד ממקום אחר), אבל זסה לא מצחיק כי הם עברו גם על עבירה מהמושל, ואם אני הוא – אני מכניס את כולם למעצר בית של 20 יום בראשון לאוגוסט

  3. תודה דוק.
    הידיעה על הלייקרס מובנת מאליה.
    לברון נחוש לנצל את המצב ולקבל כל יתרון שהוא יכול כדי לסיים את העונה האומללה הזו עם תואר בכיסו.
    מה יותר יתרון מלהגיע בטיפ-טופ כושר וחיבור קבוצתי כששאר הקבוצות עושות את צעדיהן הראשונים?
    בטורניר קצר זה האמא של יתרונות.
    לכן שיישרף העולם, חוקים לא מעניינים, צריך להכריח את כולם להתאמן במרץ כדי להגיע מוכנים ל-D-DAY.
    אני גם בטוח שלא יעשו להם כלום (אולי קנס אבל לא משהו שיפגע בסיכוייהם לאליפות).

    1. לדעתי גם קאווי התאמן, הוא לא פראייר. המוסד שומר על עמימות הוא לא נפקנית צומי כמו השיקצה.

      אגב אשך בעקבות השמועות על קג עודפים לדונציק יש לי את הכינוי הכי טוב בשבילו
      "דה דונאט" מתוק ועושה נזק ליריב כמו סופגנייה. מה אומר?
      הליגה לא תעשה כלום לשיקצה גם אם הוא יסניף מהקרחת של סילבר.

      1. יש הבדל בין להתאמן לבד, מה שמותר לכולם, לבין להתאמן כקבוצה.
        היתרון העצום כאן זה להתאמן כקבוצה.
        ואת זה אני בטוח שאף קבוצה לא עשתה, כי אף אחד אחר לא מספיק דפוק בראש לעשות דבר כזה בקורונה רק כדי להעלות את הסיכוי לשנורר אליפות, אף אחד אחר לא יכל להכריח את חברי קבוצתו לעשות זאת, ולא הרבה אחרים שמים קצוץ ככה על החוקים כי הם מורמים מעם.

        1. שמעון אשך שמעתם את השמועות שיוצאות מפילדלפיה ? יכול להיות שבגלל זה משווים באתר את הנגר הזה ליאנג וטייטום? לא יודע אם יש בעולם עוד אדם חוץ מTtrust שמאמין לשטויות האלה ?
          .
          בן סימונס עבד באופן חולני ב4 חודשים האחרונים ויגיע כשחקן חדש הוא התאמן לא מעט עם לברון ג’יימס בLA , אמביד השמן מתאמן 6 פעמים בשבוע (שבנתיים השמנמן כותב בטוייטר שלא אכפת לו מכלום חוץ מהמשחק החדש של Fifa), שמעון לצערי המון שנים של בינוניות

          1. עד שאני לא רואה סרטונים אני לא מאמין 🙂
            גם ג'ון וול הפיץ שמועה שהוא לוקח אליפות עם קאזינס ובכושר הטוב בחייו.
            אני הכי אוהב את השחקנים שחוזרים מהפציעות או מבוגרים והם אומרים אני מבין את המשחק טוב יותר אני בכושר הכי טוב שהייתי בו אי פעם :). זה משפט מפתח גם נואה אמר את זה.

  4. לא זוכר אם כתבתי את זה פה או לא…
    טראמפ הוא שקרן פתולוגי.הוא משקר על דבר. אם תהפוך מה שהוא אומר זה יהיה יותר מדוייק.
    אלפים בחוץ לא. כמה עשרות . תעשה ככה על כל מה שהוא אומר יהיו פחות בעיות.
    אגב יש מצב שהתומכים שלו מטולסה לא הגיעו כי הם כל כך שמנים ולא הצליחו לעבור בדלת.

    המצה עם טראמפ מבחינה בינלאומית זה קטסטרופה. באין אף אחד בבית מדינות כמו טיוואן יכולות להעלם. התוקפנות הסינית מול הודו ו אוסטרליה הם כבר באוויר הפתוח. אבל מספיק ששי השליט הסיני יגיד לטראמפ שהוא מעלה את יבוא הסוייה זה יספיק בשביל להוריד את טראמפ מהגב שלו.

    הבחירות בנובמבר יכולות להיות הפעם הראשונה של 50:0.
    אפילו לואיזיאנה וקרוליינה מתנדנדות.
    יש טור שלי מלפני הבחירות מ 2016. מעניין לראות מה כתבתי שם…

    1. שנה שעברה היועצים של טראמפ לא הסכימו בשום פנים ואופן שהוא יחקר תחת שבועה בהדחה שלו למרות שהוא רצה כי הם אמרו שהוא לא בא אדם שמסוגל לדבר בלי לשקר. ואם שיקרת לקונגרס תחת שבועה אתה הולך לכלא

    2. המדינה שהכי אכלה אותה בגלל האפסיות של טראמפ זאת אנגליה. הם יצאו מאירופה בשביל הבטחה של טראמפ. מי שמעורב אחרי שווקי מטבע יכול לראות שאין תקווה לאנגלים.

      1. עידו יקירי טראמפ נבחר 5 חודשים אחרי שבריטניה החליטה לעזוב את אירופה (06/24/16), באותה תקופת זמן שכל סקר שאני מכיר הצביע על כך שקלינטון תנצח את אותן בחירות , נראה לך שהבריטים היו עוזבים בגלל הבטחה של מישהו שהיו אינדקציות שהוא לא יהיה הנשיא את אירופה ? לא צריך בכל דבר להפיל על טראמפ יש המון דברים אחרים רעים שהוא עושה.

          1. בריטניה במשאל העם הצביעה ב2016, מה אכפת לך לבלבל את המח עם שקרים? אתה רגיל לזה הרי. רפרנס יפה לכתבה מלפני 4 שנים שם כל השטויות שלך ושל האשך מקבלות נופך קומי.

          2. עידו ציפית לקורונה? זה אסון כלכלי שקורה פעם ב100 שנה ואין לי ספק שטראמפ התנהל איתו נוראי אבל עד תחילת 2020 , ארהב הייתה במצב כלכלי אדיר וחזקה מתמיד (בדיוק כמו ישראל) , וזה היה אמור להיות הקלף העיקרי של טראמפ לבחירות 2020 , אבל אל תתן לעובדות ולמציאות לשחק לך עם הנרטיב.

            1. ברוך, זה שאתה טוען וחוזר וטוען שהמצב הכלכלי של ארה"ב מעולה, לא הופך את זה לנכון( עוד לפני הקורונה). הפד עוד בתקופת אובמה ועוד יותר בתקופת טראמפ מדפיס כסף בלי סוף, שופך כסף לשוק, קונה אגחים ומגדיל את החוב של ארה"ב למספרים דמיוניים. הבורסה עולה ויש תדמית שהכל מעולה. אין קשר בין הכלכלה הפיזית והתוצאות העסקיות של החברות לבין השערים של המניות בבורסה. לא יודע מתי הבלון יתפוצץ, לפני או אחרי הבחירות, אבל כשזה יקרה כ ו ל ם ייפגעו. לטראמפ יש חלק מרכזי במהלך הזה.

              גם בישראל, תדמית של שפע. כמה אקזיטים מוצלחים של הייטק, מאגרי הגז וירידה של מחירי הטיסות בעולם, גרמו להרבה אנשים לחיות מהיום להיום. החיים הטובים, נסיעות לחו"ל, לשרוף חסכונות, הכל דבש. חודשיים שלושה של סגר ולאנשים אין ממה לחיות. האם הכל היה כזה דבש, לא היה צריך להיות שבר כזה גדול.

            2. אתה מבין שהכלכלה לא מתחילה מאפס מהיום שטראמפ עלה ויש נזקים וחובות שנשארו מעבר (הרבה מבוש הבן האדיוט שהפיל את הכלכלה), עדיין אם תבדוק את הפרמטרים עד ינואר 20 תגלה תמונה חיובית מאוד שטראמפ השאיר על הכלכלה , השכר עלה, העוני צונח, הפשע בירידה, והצטרפו עוד 5 מליון משרות לשוק העבודה האמריקאי.
              כן זה נכון ש76% מאמריקאים חיים מפייצק לפייצק (לדעתי המספרים בישראל דומים) אבל אנשים חיו טוב והתלוננו חול שני מכוניות מסעדות…

          3. חחח עידו יפה הבאת פוסט שטעית בו בהכל ב-2016. אהבתי 🙂
            המצב של אנגליה החמיר הרבה לפני טראמפ וזה הולך בקשר ישיר עם עליית האסלם והשם מוחמד שם אם אתה מחפש סיבות.

          4. אני פה רק כדי להגיד ש, וואו, סער ברעם. אני יודע שהוא לא פה יותר וזה לא פייר, אבל – לא ידעתי שאפשר לכתוב כל כך הרבה שטויות בישיבה אחת. ופעם נרדם לי חתול על המקלדת למשך אחר צהריים, ערב, לילה ובוקר אחד.

        1. ברוך, בוא אני אעשה קצת סדר. ההצבעה היתה ב2016, אבל מאז הפרלמנט לא הצליח לאשר יציאה והפיל כל הסדר שהוצע לו. לפני כמה חודשים בוריס ג'ונסון סגר את הפינה הזאת בבחירות בהן הוא העיף מהמפלגה שלו כל מי שעשה לו בעיות (והיו המון מהמפלגה שלו שהצביעו נגדו ונגד הברקזיט בשנים האחרונות) ויותר חשוב, השיג שליטה עצומה בפרלמנט (בעיקר אגב, כי מי שרץ נגדו היה קורבין – ראש האופוזיציה הכי פחות פופולרי בהסטוריה של בריטניה). ההישג הזה הוביל לאישור הסכם היציאה מהאיחוד האירופאי. עכשיו הכל מובן, אני מקווה.

          1. אוקי אתה אומר מה שאני אומר בדיוק המדינה החליטה לצאת מאירופה עוד לפני שטראמפ היה הנשיא (רצון העם) , זה שלא הצליחו להעביר את התהליך זה משהו אחר לגמרי, אבל ההחלטה עצמה על לצאת מאירופה באה לפני טראמפ, לא צריך להפיל עליו כל דבר בכוח ולסלף את האמת בגלל שאתה לא מאוהדיו של הבחור , יש לו מספיק דברים רעים שהוא עושה

    3. שמע אני אוהב את השטויות שאתה כותב פה, אתה בא בטענות לטראמפ מול סין? לא ראיתי שמישהון מהאורות הגדולים במערב מצייץ לכיוון שם.. אתה טוען שיקנו אותו בכסף? אז במה קנו את בריטניה וצרפת? בנתיים הוא היחיד שדורש מהם משהו כמו שהוא היחיד שדורש מאירן משהו. כל האולטרא ליברלים שלך יושבים בפינה בשקט ומפחדים שסין או אירן יעשו משהו שיפר את השלווה במדינות השבעות שלהם. ההערה לגבי השמנים היתה מרנינה ומאוד איכותית כיאה למלך כמוך..

  5. זה לא מפתיע הסיפור על הלייקרס
    הרי זאת הקבוצה שהגישה בקשה וקיבלה 5 מליון דולר עזרה מהממשל לקורונה, כסף שהיה אמור להגיע לבעלי עסקים קטנים ולא לחברה בעלת שם והכנסות כמו הלייקרס.
    ברגע שזה דלף לתקשורת הם החזירו את הכסף אבל כולם יודעים איזה חזירים הם

      1. מי אישר את זה? מי שאישר לבעלים של קבוצת פוקס 6 מליארד שקל, או לאיקאה לפתוח שיש הגבלה של 10 אנשים בשאר המקומות, מי שמקורב מקבל ככה זה עובד. הדבר העצוב שיש הרבה אנשים ועסקים קטנים שבאמת צריכים את הכסף כדי לשרוד, אבל לצערי זה החיים.

  6. מזל טוב קליי!!!
    .
    החמש דקות ההן, בגמר המערב, שבהן נואה שיתק את דייויס,שלא קלע אפילו נקודה אחת ונחסם פעמיים, גרמו לכולם לאכול את הכובע. יאללה, פרגנו קצת – הבן אדם סבל שנים את תיבודו ואת הניקס, תנו לו צ'אנס בקבוצה נורמלית. אם ווסט ראה שם משהו יש לזה סיכוי להצליח.
    .
    תודה מנחם.

    1. מאנו יקירי תאמין לי שהניקס סבלו יותר ממנו הביאו לו 72 מליון דולר אחרי שעונה לפני הוא לא שיחק כמעט בשיקגו כן? אני לא רואה את נואה רואה דקות בטח שהרוטציות מתקצרות בפלייאוף.
      .
      זה הודעה מאוד משמחת על קליי יהיה לו עכשיו כמה חודשים טובים לחזור לכושר משחק, ועונה הבאה הוא יחזור להיות השחקן המצויין שאנחנו מכירים.

        1. המחשבה היחידה שעולה לי לראש למה החתימו את גואקים נואה , זה בגלל הפחד מיוסטון ואפס באדום, כאשר ליריבה יש נגר ומשליך בלטות במשרה מלאה , חייבים להביא נגדו את האיש שעל שמו נוצר פרס עץ הזהב, מחזירים למורי באותו מטבע

  7. העולם איבד את דעתו. חבורת אנשים מבוגרים בוחרים באחראיות להתאמן, והדעה הקולקטיבית יחד עם האימה מהוירוס גורמת לכותרת ״אם זה נכון העונש יכול להיות קשה ביותר״ להישמע נורמאלית.
    .
    איבדנו את זה

    1. אין לי שום אימה מהווירוס, דעתי היא שלי בלבד ואני בכלל חושב שכל העולם היה צריך לפעול כמו שוודיה.
      עם זאת, בתור אזרח שומר חוק, נקבע משהו ויש לעמוד בו.
      אין דבר כזה "חבורת אנשים מבוגרים בוחרת באחראיות להתאמן".
      אז כולם יעשו מה שבא להם ואין שום צורך בממשלות וחוקים.

    2. מה ההבדל בין להגיד שחבורה של אנשים מבוגרים בוחרת לחגוג באחריות אירוע של 1000 אנשים , מה לעשות זה בניגוד לחוקים ולהנחיות (ואני בכוונה מקצין כן) וזה יוצר ייתרון לא הוגן

  8. בושה! שחקני כדורסל מתאמנים, באמת, אין גבול לרמאות!….
    .
    נו, אז מסתובבת השמועה שלברון ג'יימס הודיע לשחקני הלייקרס שהוא פותח את מתקן האימונים האישי שלו לחברי הקבוצה,
    ושהם התאמנו מספר אנשים בכל פעם במתקן אימונים מגניב שאיזה מיליארדר מחזיק. שערורייה…
    .
    יאללה, נסכם את את העניין –
    תנו להם את הקנס כמו שמקבל כל מי שמפר את ההנחיות לבידוד שהחוק דורש.
    .
    לעשות פחות בדיקות בשביל שנגלה פחות חולים –
    א. הגיע הזמן להפסיק ולזלזל באינטיליגנציה של נשיא ארה"ב. עובדתית, הוא צודק.
    ב. זה שיעור מעניין על "סיבה ותוצאה".
    ג. המסקנה מהשיעור? זה מה שקורה כאשר בוחרים במוקיון כנשיא ארה"ב…
    .
    מוסד שמעון-רובין. זה הזמן לאכול את הכובע –
    בתחילת העונה כתבתי לכם נואה יקבל חוזה. אז הוא קיבל חוזה שכזה, ועוד בקונטנדרית.

    1. כתבת גם שבן סימונס ייפתח קליעה ושפילי התחזקו עם הבאתו של הורפורד וכתבת גם על החוזה של גרין מצויין. אני אציין פה כמה שמות טלן הורטור טאקר, מפיונדו קבנגלה, טרנס מן, די גי ווילסון אתם כנראה שואלים מי?? כל אלה הם בעלי חוזה חתום בקוטנטדרית, כשסגל השחקנים ארוך מאי פעם מעבים אותו עדיין זה לא אומר שנואה יקבל דקות ,כל מוקיון עם עבר בל למען השם תיבו ספלושאה עדיין בליגה. אבל כן טעיתי

      1. ברוך איפה? איפה גיא אמר שסימונס יפתח קליעה? ועוד על סמך סירטונים? זה הכי לא מתאים לגיא בעולם אז אנא ממך אל תכניס לו מילים לפה.

          1. בשביל מי שמנסח תגובות ומסייג כל משפט שני שלו כמו גיא זה מאוד מפתיע. אני צריך לראות בשביל להאמין. מהיכרותי את גיא, היה רבה מאוד את המילה "אם" לפני האמירה הזו.

            1. חגי התגובה המלאה ממתינה לאישור כיוון שנתתי את כל הלינקים אבל בשבילך
              קח חגי יקירי בשבילך אחרי שכתבתי שהסרטונים של סימונס מפוברקים ואין מצב שהנגר חוזר עם קליעה
              http://hoops.co.il/?p=167271
              גיא רוזן ״ הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
              אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
              "בתאבון!" תגובה אחרי הוא רשם
              ״ כן, זה הדטרמיניזם שאני כל כך אוהב!
              .
              (אני זוכר המון תגובות לא שונות מזו, שנכתבו על לברון בקיץ 14'. ואחר כך, בקיץ 15')
              .
              (סימונס? שחקן של שנתיים בליגה. בשנתיים הנ"ל, הוא היה נהדר, למרות תהפוכות בקבוצה בשורותיה שיחק. כן, חסרה לו קליעה. אבל הוא לא צריך להיות קרי בשביל לשדרג את משחקו פלאים. מספיק לו שלשה אחת במשחק ב-35%+ , לצד איום סביר כאשר הוא חופשי מהפינה לשלוש. הג'אמפ שהוא מראה במשחקי האימון? נכון שהוא לא מול שמירה שאפשר, צריך, או רצוי, להזכיר. אבל המכניקה, השחרור, מהירות השחרור – הם בהחלט שם)״.
              .

            2. https://hoops.co.il/?p=164568
              עוד אחד בנוסף לבן סימונס וה״קליעה ״
              גיא רוזן :״ הסיבה לנחרצות לתשובה המקורית שלי, היא שאני חושב שהחל מהעונה הבאה הוא יתחיל לאיים גם מבחוץ.
              בשביל לשדרג משמעותית את משחקו, הוא לא צריך להפוך לקרי. מספיק שיזרוק פעם עד פעמיים במשחק מה-3,
              ומספיק שאת אותם פעם – פעמיים הוא יקלע באחוז בינוני מינוס (33.3%+),
              ואז הגנות היריבות יצטרכו לקחת אותו רצת יותר ברצינות. אחרי פעם או פעמיים שהוא יעניש קבוצות שינסו לעשות לו "לברון" (כאשר לברון במופגן נתן לו להיות חופשי לגמרי על קו השלוש),
              התופעה כבר לא תחזור, והחיים שלו (ושל חבריו לקבוצה) יהיו קלים בהרבה.
              .
              מה סיכוי של סימונס להצליח לקלוע 33.3% מהשלוש (2 ניסיונות למשחק לפחות)?
              בעונה שעברה היו 94 שחקנים (לפחות 20 משחקים) עם 1.5+ ניסיונות מ-3, ב- 33%+
              אם מחפשים דוגמה לשחקן שהתחיל את הקריירה בלי קליעה מבחוץ, ולאט לאט הוסיף איום מה-3 למשחקו,
              אז דמרה קארול הוא דוגמה נהדרת. ב-2 העונות הראשונות שלו (71 משחקים בעונה הראשונה, 12 בעונה השנייה) הוא זרק מהשלוש 6 פעמים, וקלע 0.
              בעונתו ה-3 (24 משחקים) הוא כבר זרק 19 פעמים מהם קלע 7.
              מעונתו ה-4, הקליעה מה-3 הפכה לחלק מהארסנל ההתקפי שלו –
              יש לו 36% מהשלוש הקריירה, 3.3 ניסיונות במשחק.
              .
              מהיכן הביטחון שהוא יתחיל לזרוק?
              קודם כל, יש את התשובה המתבקשת –
              יש לו כל אינטרס להוסיף את הממד הזה למשחקו.
              מעבר לכך, יש את השמועות שרצות בתקשורת (לי יצא לראות ראיון עם האריס, שם הוא מספר שבמשחקי אחד על אחד ביניהם, סימונס התחיל לזרוק, ולקלוע, מה-3).״

        1. קח חגי יקירי בשבילך אחרי שכתבתי שהסרטונים של סימונס מפוברקים ואין מצב שהנגר חוזר עם קליעה
          http://hoops.co.il/?p=167271
          גיא רוזן ״ הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
          אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
          "בתאבון!" תגובה אחרי הוא רשם
          ״ כן, זה הדטרמיניזם שאני כל כך אוהב!
          .
          (אני זוכר המון תגובות לא שונות מזו, שנכתבו על לברון בקיץ 14'. ואחר כך, בקיץ 15')
          .
          (סימונס? שחקן של שנתיים בליגה. בשנתיים הנ"ל, הוא היה נהדר, למרות תהפוכות בקבוצה בשורותיה שיחק. כן, חסרה לו קליעה. אבל הוא לא צריך להיות קרי בשביל לשדרג את משחקו פלאים. מספיק לו שלשה אחת במשחק ב-35%+ , לצד איום סביר כאשר הוא חופשי מהפינה לשלוש. הג'אמפ שהוא מראה במשחקי האימון? נכון שהוא לא מול שמירה שאפשר, צריך, או רצוי, להזכיר. אבל המכניקה, השחרור, מהירות השחרור – הם בהחלט שם)״.
          .
          הל הורפורד ופילי ״ https://hoops.co.il/?p=163173״
          .
          על דריימונד גרין והחוזה הנוראי https://hoops.co.il/?p=165604
          .
          הקטע הכי מצחיק שרוב הפעמים אני צודק מזל שהכל במרשתת כתוב שחור על לבן

          1. טוב ברוך כבר באתי לכתוב שאני מתנצל אבל אתה פשוט לא קורא דברים טוב. גיא לא ניבא בשום מקום שאכן כך הולך לקרות אלא רק כתב שאם זה הולך לקרות והכי רחוק שהוא חושב שזה אכן יקרה (גם לי עבר בראש שסימונס אכן הולך לזרוק גם אם לא לקלוע) גרין חוזה סביר ביותר (אני בהחלט רואה את ההוקס נותנים חוזה מכובד לגרין)
            .
            תבדוק שם בתגובות מהי עמדת האנטי סומינס בנוגע ללייקרס…

            1. אוי חגי לא מתאים לך , כולנו חושבים ומביעים את העמדות שלנו גיא חשב אמר וטעה , אף אחד באתר לא נביא .

            2. וכולנו טועים גם אני חשבתי שדונציץ יהיה שחקן טוב ולא סופרסטאר וגם חשבתי שפולץ הולך להיות כוכב, וגם שמעון חושב שווסטברוק סופרסטאר יש מבין?

    2. גיא יש הבדל עצום גם בין אימון אישי בבית לאימון כקבוצה, בטח שכל הקבוצות האחרות יושבות בבית בחוסר מעש ואתה שומע על כוכבים כמו דונציץ שעלו כמה קילוגרמים ורחוקים מכושר משחק, כמה פעמים באתר כתבת על תיאום קבוצתי ועל זה שזה לוקח זמן לבנות? שאלה לי פשוטה אלייך הלייקרס שהתאמנה במרץ במשך כל הפגרה כיחידה קבוצתית , פוגשת עכשיו את דאלאס לדוגמה קבוצה שלא התאמנה כמעט 4 חודשים אתה לא חושב שזה נותן להם ייתרון לו הוגן?

    3. יפ, רמאות.
      "שחקני כדורסל מתאמנים" – דמגוגיה.
      זה לא מצב רגיל של שחקני כדורסל, שמתאמנים.
      זה מצב שאסור לכלל הקבוצות להתאמן.
      קבוצה שמתאמנת בסתר – עוברת על החוק, וגם משיגה יתרון לא ספורטיבי על השאר, שצייתו לו.

      1. אשך עליך לא הייתי מצפה..
        .
        הדמגוגיה העיקרית כאן היא זאת שפעלך עליך באופן כה מוצלח שאתה חושב שהמשפט של גיא דמגוגי

    4. הלייקרס זה משפחה גרעינית חברים. משפחת קלאץ'. גיא צודק הפעם.
      אגב משפחה נראה לכם שעשו שיחת זום או הודעת וואטסאפ לדודים הרחוקים ווגל וקיד? או שמאמן אחר אימן אותם? 🙂
      תכלס מי שלא התאמן אהבל רציני. אני התאמנתי כמו סוס בקרונה יותר ממה שהתאמנתי ברגיל כי לא היה בזבוז זמן של נסיעות.
      ברוך ואשך יקריי אל פחד TRUST THE CLAW או בתרגום לעברית עפ"י דה שוט בקאווי ננוחם.
      אני בטוח שהקליפרס ויוסטון לא נחו הרבה לפחות חלקם.
      גיא אולי אני בהחלט טועה אבל תוכל לומר לי מתי אמרתי שנואה לא יקבל חוזה בליגה?

      1. שמעון גיא מדבר שטויות אפשר להגיד שקבוצות NBA מתאמנות ויכולות לשחק גם בלי מתחם סגור… בעיה לאחד הבעלים הבילונרים להביא להם את אחת מאחוזות שלו עם מירב הציוד להתאמן ואצטדיון לשחק ? אבל מה זה עבירה על החוק, נותן להם ייתרון לו הוגן, זה לא מצב רגיל

      2. מה שבטוח – אם כולם יבואו – יהיה פלייאוף אש. אני עם יוסטון (למרות שקשה להמר נגד קאוואי)

        1. הלוואי. גם אני בעדם אבל לא מאמין בהם😎.
          כולם בסוף יתייצבו וקיירי וחלק יביימו פציעות וזהו
          מה שכן המנוחה עשתה לדעתי מאד טוב ליוסטון היו צריכים אותה

  9. תודה רבה מנחם, מעורב משובח ביותר.
    לגבי טראמפ – שמעתי איזה חצי דקה מהנאום שלה, ואני אסכים עם האימרה שלך" נשמע כמו ילד שלקחו לו סוכריה"
    לגבי הקבוצה של הפוטבול – נשמע לי מפגר ממש לא לשים מסיכה כי זה נראה כמו חוסר ביטחון מישו, נשמע לי הזוי שמאשרים דבר כזה במסגרת לימודית חינוכית, במיוחד לאור המצב בארצות הברית עם הקורונה.

  10. תודה מנחם. נראה שטראמפ מנסה לגמרי להצדיק את האמרה הידועה (נדמה לי ששל צ'רצ'יל):
    "הטיעון הכי טוב נגד דמוקרטיה הוא שיחה בת חמש דקות עם המצביע הממוצע"

  11. אני לא חסיד של טראמפ – אבל הוא הביא לעולם את הפלא שנקרא "פייק ניוז" ולזכותו ייאמר שהוא אמיתי. אומר מה שהוא חושב, בלי לחשוב על ההשלכות, בערך כמו שאנחנו מדברים בבית עם בני המשפחה, סביב השולחן ביום שישי בערב. אומרים מה שחושבים.
    לגבי הספק-בדיחה שלו על הבדיקות ("אם נבצע פחות בדיקות יהיו פחות חולים…" או משהו כזה) – זה לא כל כך מופרך. מזכיר את פרדוקס החתול של שרדינגר. אני למשל, מאמין שאין דבר כזה קורונה, הכל חרטא בארטה, מקסימום עוד שפעת. התחלואה עולה ביחס ישיר למספר הבדיקות. אל תשכחו שבר סימן טוב הבטיח לנו אלפים רבים של מתים ולא פחות מ-"אירוע שואתי" (איך? איך הוא לא יושב בכלא על זה?). עכשיו ביבי מאיים בגל שני, אבל אף אחד כבר לא מאמין לו, ובצדק. טראמפ מזלזל בקורונה – כי זאת פשוט בדיחה. בדיחה בקנה מידה היסטורי. באיטליה מתו ב-2017 משפעת יותר ממה שמתו השנה מקורונה.
    יש כאן שילוב של תקשורת זדונית, כוחות אנטי דמוקרטיים, פאניקה שמקורה באיטליה וספרד, וכסת"ח מאסיבי של כל בעלי התפקידים. אה כן – והמון (המון המון) טמטום אנושי. המון!
    בחודשים פברואר-מאי מתו בישראל 1730 אנשים פחות(!!!) מאשתקד. זה כבר מספר בדוק. ממש מגיפה. נורא, פשוט נורא (ולא עידו מר גאון-חכם, הם לא מתו מתאונות דרכים…)

    1. זה נכון לגבי הארץ, בעולם התמונה קצת שונה והתמותה עלתה משמעותית, יש מדינות כמו ארה"ב או איטליה שבהן העליה בתמותה הייתה דראסטית. אפשר היה לטעון שההבדלים בין המדינות הם בגלל ההבדל בממוצע הגילאים אך מסתבר שגם בניתוח לפי שנתונים יש עליה משמעותית בתמותה השנה בהשוואה לחודשים המקבילים בשנים קודמות.
      .
      רק בשתי מדינות בעולם נרשמה תמותה שלילית בחודשים הרלוונטיים (השניה היא נורווגיה).
      גורם התמותה העיקרי ששכיחותו ירדה בהשוואה לשנים קודמות הוא זיהומים נרכשים (הממוצע הרב שנתי הוא כ 5,000 לשנה)
      אני אישית חושב שההקפדה על שטיפת ידיים ומניעת זיהומים בבתי חולים עשתה את שלה. אבל כל אחד יכול להניח איזה הנחות שבא לו.
      יכול להיות שיש פה יותר מדי מלים בשביל לענות לתיאוריית קונספירציה משונה משהו. מצד שני יכול להיות שירידה לפרטים דווקא מטייבת את היכולת שלנו להתייחס לדברים ולא להיפך. מה אני יודע.

      1. זאת לא תיאוריית קונספירציה, זה "שיח" – עולם מושגים שהשתלט על חיינו, הרבה גורמים שחברו יחד בלי לתכנן או להתכוון, כל אחד מהאינטרסים שלו.
        הרבה כוחות כלכליים התעשרו בתקופה הזאת, מחנות אנטי-דמוקרטיים התחזקו, בישראל קמה ממשלה של 36 שרים ו-14 סגנים בחסות "הנגיף", איטליה הכניסה לפאניקה את כל העולם אבל כל שנה מתים שם אלפים משפעת, מקבלי ההחלטות פועלים במטרה להימנע מוועדות חקירה, בעיות חברתיות-כלכליות הורדו מסדר היום לטובת "הנגיף", חכה – תיכף תגיע עונת "החיסונים" ועוד גופים יעשו קופה.
        .
        ומעל לכל מרחפת הרוח הקדושה של התקשורת. אדם שצורך חדשות באופן לא ביקורתי, כמוהו ככבשה או כעז. אזכיר רק את המצג האומנותי של הקברים בחוף הקופקבנה – שפורסם ב-YNET ובמקומות אחרים כאמיתי, כדי להפחיד עוד קצת ולהשיג עוד כמה "קליקים".
        .
        זאת לא קונספירציה – זה שיח.

        1. אין חיסון טבעי שיכסתכו למה אם אנשים יעוטו על בתי חולים ומכונות הנשמה יהיו ועדות חקירה עם המבקר הטמבל שכותב אלפי עמודים ומנגבים איתם אתה יודע את מה. כרכים עבים לזיקפה תקשורתית.
          אז כל אחד יכסתח על עצמו. זקנים צריכים להידמר מאד וזהו שלא נדבר על סוסוני nba ופוטבול וכו..

          1. פתחו את כל הארץ כבר לפני חודש וחצי – ויש 27 מונשמים. מי יעוט? בארה"ב בהפגנות היו התקהלויות של אלפים – מי עט? באיטליה – מולדת המהפכה – בקרוב יחזירו קהל למגרשים. דיבאלה כבר חטף קורונה והחלים – שלוש פעמים!
            אתה צודק לגבי הסוסים מה-NBA, תראה את הסוסים בכדורגל האירופי, מסי נראה נהדר, אדן הזאר חזר לכושר, ראמוס נראה כמו ראגנר, רונאלדו החמיץ פנדל ודויד לואיז נתן "הצגה" בלתי נשכחת בארסנל. הכדורגל האירופאי בשיאו. תראה הערב את ריאל חוזרת לפסגה, כל יומיים היא או בארסה – תענוג.
            לגבי ה"באבל" – כולם יבואו ויהיה אש, תהיה שם התפוצצות גרעינית, אנשים מתים לשחק, יהיו קרבות אדירים וסדרות לפנתיאון. אני רק חושש לשפיות של ראס, מרוב התלהבות הוא עלול לרוץ מהר מדי, כמו פורסט גאמפ.

            1. חחח לגמרי. גם אני חושב שיהיה פלייאוף לפנתיאון. מתבאס על השעות אבל😐

    2. דה שוט, כתבת יפה מאוד, אני חושב שניסחת יפה מאוד את מחשבותיי שלי שהתקשיתי לתרגם למילים. מלא כוחות שהתאחדו במודע ולא במודע פלוס הרבה טמטום אנושי ופרופגנדה תקשורתית. בשורה התחתונה פחות מתים משנה שעברה. וגם באיטליה הנוראית ב-2017 היה יותר גרוע. עכשיו יגידו המסנגרים זה בזכות הבידוד. וזה הכי מפחיד שאנשים אשכרה מאמינים שהפחד הזה אמיתי. ככה נולדים הרעות הגדולות באנושות, על ידי זה ששולטים על האנשים באמצעות פחד מהנגיף/גיהנום/שחורים/מקסיקנים/יהודים/ערבים. עושים להם הפרד ומשול ומשכנעים אותם שזה לטובתם אחרת הם ימותו בסבירות של 0.00 ומשהו אחוז אולי

  12. אחלה מעורב מנחם
    מתאים לי נואה בקליפרס. אוהב אותו ואת אבא שלו.
    ובקשר לטראמפ….
    בגלל הלחץ והפחד התקשורת רק מדווחת, לא ביקורתית.
    כמו בישראל עם ביבי
    🙂

  13. לגבי טראמפ – הסגנון הכאילו של דיבור עממי שלו וכנות עם שליפות, הכל מתוכנן ומחושב, אין שם לא כנות לא עממיות ולא שום דבר.
    .
    לגבי סימונס (הוזכר בתגובות) הבעיה שלו היא לא שהוא לא מהווה איום לשלוש, אלא שהוא לא זורק כלל מעל 3-4 מטר מהסל. לברון בזמנו השאיר לו חופשי את העונשין ולא את קשת השלוש. מי שרוצה להשוות את זה לקליעה מרחוק שהיתה למג'יק ג'ונסון, אז נזכיר שמג'יק הכריע אליפות בקליעת בייבי הוק מאזור העונשין.
    .
    לגבי הלייקרס, בינתיים זו שמועה לא בדוקה, לא סביר שהם יסתכנו בעבירה פלילית בשביל כמה אימונים לפני חודש או חודשיים.
    .
    לגבי הקליפרס, הלייקרס ניצחו אותם לפני פגרת הקורונה, זה בכל אופן יהיה שקול
    .
    לגבי גולדן, נראה לי שהמטרה שלהם זה לפתות את יאניס להצטרף

    1. לברון יודע שהוא הבוס הוא יכול לעשות מה בא לו ואיש לא יעניש את פני הליגה אז בטח שזה הגיוני וזה בסדר. כא שם עם מגרש כדורסל בבבית מי שלא התאמן בעיה שלו.

      לגבי גולדן אני גם חושב שהם בכיוון יאניס כמו עוד הרבה קבוצות שיהיו פנויות עבורו.

      מגיק בכדורסל של היום היה נראה כמו סימונס. הוא שיחק בסופר טים בקונפרנס בלי תחרות.

    2. שחר, יאניס זו לא תוכנית עבודה. ירצה לבוא, הם יהיו מוכנים. מילווקי יוכלו לקבל מי שירצו למעט קרי. אבל זה לא תלוי בהם. תוכנית העבודה זה וויגינס. הביקורת העקרי על וויגנס מתרכזת בצד המנטלי – מאבד ריכוז, חסר מוטיבציה, לא מנהיג וכו. אבל אף אחד לא אומר על וויגינס שהוא עצלן או טיפש. בג"ס הוא לא צריך להית מנהיג רק ללמוד. שנה הבאה בג"ס הוא יהיה השומר הראשי על שחקני הכנף – לברון, קוואי, גורג ודומיהם.

          1. אם וויגינס ישחק טוב בהגנה אתה תאמר זה לא קר זה ה_____________ (השלם את החסר לבחירתך. המעודדות/זה בגלל קליי [כי גרין גרוע]/ האוויר של המפרץ).

          2. שמעון, קלי שומר על גארד, ויגינס ישמור על שחקן כנף וכן, משחק ההגנה של ויגינס תשתפר. ראשית ידרשו ממנו לתת הגנה (הוא כבר הדגים יכולת טובה במשחקים שלו עם ג"ס) שנית הוא ישתלב בהגנה הקבוצתית של ג"ס שבנויה על חילופים ולא על אחד על אחד כמו ההגנה של מינסוטה. שלישית את ההגנה בג"ס מרכז גרין. לא יודע מי עשה את זה במינסוטה

            1. +1

      1. עונשין פחות מטר עם שני שומרים עליו בזריקת חצי וו, אם סימונס יעשה כאלה, זו התקדמות יפה.
        למג'יק גם היתה יכולת ניהול התקפה עומדת פנומנלית, וכן יכולת לשחק סנטר במשחק מכריע עם 40 נק' כשהיה צריך

  14. הלוואי והתנועה לזכויות האזרח תוביל לפיטורים של מאמנים כמו סווני או מייק גאנדי של אוקלהומה סטייט. אנשים שאסור להם להיות אחראים על חיים של ילדים. וזה בלשון המעטה.
    יש תנועה של סטודנטים בקלמזון לנסות למחוק את השם של אחד מהמקימים, שהיתה מתנגד לשחרור העבדים, מבניינים ברחבי הקמפוס, אז לפחות השלב הראשון התחיל…

  15. מנחם, אני מציע לך לא לפלח ציפיות על ביידן או בכלל על כל נשיא שהוא לא טראמפ. בגילך זה לא בריא להתאכזב ככה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט