חם מהתנור: דריימונד האריך חוזה

דריימונד גרין סיכם על הארכת חוזה ל-4 שנים בגולדן סטייט, בהן ירוויח 100 מיליון דולר. ההארכה תכנס לתוקף בסיום 2019/20, השנה האחרונה בחוזה הנוכחי של גרין, ותשאיר אותו בקבוצה עד גיל 34. העונה האול-סטאר לשעבר קלע 7.4 נקודות עם 7.3 ריבאונדים ו-6.9 אסיסטים למשחק, כש-1.4 חטיפות ו-1.1 חסימות בערב סייעו לו בדרך למקום בחמישיית ההגנה השנייה.

מדובר בהארכת החוזה הגבוהה ביותר שגולדן יכלה לתת לגרין, שהיה שחקן חמישייה בקבוצה שהגיעה ל-5 גמרים וזכתה בשלוש אליפויות. גרין ירוויח 22.2 מיליון דולר בשנה הראשונה של החוזה, 24 מיליון בשנייה, 25.8 מיליון בשלישית ו-27.6 ברביעית. סגנית האלופה תשלם ב-2020/21 129 מיליון דולר לקרי, תומפסון, ראסל וגרין. הסכום יגדל ל-138 מיליון בשנה לאחר מכן.

*

האן.בי.איי פרסמה את רשימת המשחקים שיהיו בחג המולד, ב-25 לדצמבר:

טורונטו ראפטורס נגד בוסטון סלטיקס.

מילווקי באקס נגד פילדלפיה 76'.

הדרבי של לוס אנג'לס (לייקרס-קליפרס).

גולדן סטייט ווריורס נגד יוסטון רוקטס.

דנבר נאגטס נגד ניו אורלינס פליקנס.

נוסף על כך, הליגה פרסמה מתי כוכבים יחזרו לקבוצות אותן עזבו בקיץ: קוואי לנארד והקליפרס יחזרו לטורונטו ב-11.12, פורזינגיס והמאבריקס יחזרו לניו יורק ב-14.11 וראסל ווסטברוק ישחק לראשונה באוקלהומה כיריב ב-9.1. ב-27.11 אנטוני דיוויס והלייקרס יגיעו לניו אורלינס, וגם קיירי אירווינג יחזור עם ברוקלין לבוסטון.

העונה תפתח ב-22.10, כשהלייקרס יפגשו את הקליפרס והראפטורס את הפליקנס.

*

פטריק פטרסון שוחרר מהת'אנדר וצפוי לחתום בקליפרס. הוא קלע העונה 3.6 נקודות עם 2.3 ריבאונדים למשחק באוקלהומה, הנתונים הנמוכים ביותר מאז עונת הרוקי.

*

אטלנטה שומרת מקום בסגל לוינס קרטר, במידה ויחליט לשחק שם את עונתו ה-22 בליגה. הוא קלע העונה 7.4 נקודות למשחק עם 2.6 ריבאונדים בערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
105 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גיא רוזן
03/08/2019 18:37:45

הנהלה הכי טובה בליגה, ובהפרש.
גולדן סטייט חסכו 50 ומשהו מיליון בכך שהאריכו כבר עכשיו את החוזה של גרין.
הוא מצדו, בחר ללכת על בטוח. מי שראה מה פציעה אחת "קטנה" עושה לשחקן בעמדת פנים (ע"ע כל אותם מיליונים שקאזינס הפסיד),
יכול להבין למה אולי עדיף 100 מיליון ביד מ-140 על העץ.
.
גורם נוסף שהשפיע על ההחלטה הוא התזמון –
רוב הקבוצות עם מקום מתחת לתקרת השכר, שרפו את המקום בקיץ האחרון. בשנה הבאה יהיו קבוצות עם מקום, אבל יש מעט כאלו, והן לא הקבוצות הכי אטרקטיביות שיש.
.
תודה, רועי.

asaf
03/08/2019 19:40:31
הגב ל  גיא רוזן

צודק לגמרי גיא. הדבק של הקבוצה ושווה כל סנט.
(תגובות של ברוך ושמעון בעוד…) גם ההחתמה של הקליפרס עם פטרסון מצוינת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

דווקא לנו היה ברור שהוא יקבל מקס, זה לא סותר את העובדה שהוא לא שווה חצי מזה. מה שנכון לגולן לא באת היה ברירה זה או הוא או אף אחד אז ככה הם גם ימכרו את סיפור נאמנות לשחקנים, הנהלה הכי טובה, דאגה ואכפתיות ויתר השטויות…
בכל אופן הלוחמים סיימו את הקדנציה שלהם עם 5 גמרים ו-3 טבעות. הם לא באמת יזכו בעוד אליפויות או יאיימו עליה. עוד קבוצת פלייאוף (אם בריאים) במערב ותו לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

בעצם גולדן לא שילמו לו מקס ודריי ידע שהוא לא שווה מקס 140 אז הלך על הכי קרוב למקס

עידו גילרי
03/08/2019 20:08:33

איך זה הכי קרוב למקס?

ברוך רובין
03/08/2019 21:05:17

גיא זה מסיים את הגיון שלנו אם גרין אולסטאר ואם הוא שווה מקס!!! כמו שאמרתי לך גולדן סטייט לא יציגו לו אפילו משהו שמתקרב למקס, כי מקס רק אולסטארים אמיתיים מקבלים.

גיא רוזן
03/08/2019 21:16:12

לא ברור לי. הוא אולסטאר, בגלל שהוא נבחר לאולסטאר. לא פעם אחת, ואפילו לא פעמיים.
מה גם, אין לך את התירוץ של "תקשורת", בגלל שאלו המאמנים שבחרו בו.
אין לך גם את התירוץ של "מזרח", בגלל שהוא משחק במערב.
.
יותר מכך, לא זאת בלבד שהוא אולסטאר, הוא ALL NBA. לא סתם ALL NBA. פעמיים ALL NBA (פעם אחת חמישייה שנייה, מעמדת הפורוורד, שזו אולי העמדה העמוסה ביותר בכישרון בליגה).
.
לא משנה כמה תנסה להמציא איזה רציונל (שהוא שלך ושל שמעון בלבד), אלו הם העובדות.
.
החוזה עליו הוא חתם?
הוא מתחיל ב-20/21. השאלה שנשאלת היא האם ב-20/21 הוא עדיין יציג יכולת של אולסטאר. האם הוא יציג את היכולת הזו גם עד גיל 34.
2 שאלות אלו הן שאלות מפתח לגבי החוזה שלו, לגבי הסיבה שהוא ירוויח "רק" 100 מיליון.

ברוך רובין
03/08/2019 21:21:50
הגב ל  גיא רוזן

גיא ג’ימי באטלר אחרי תיבודו קיבל הצעה להארכה של 190 מליון, קרי יסיים את החוזה באותו גיל וקיבל 200 מליון דולר, דוראנט בלי אכילס קיבל מקס…
.
אולסטאר אמיתי בליגה בן 30 מקבל מקס, אולסטאר פיקטיבי כמו גרין אפילו לא קרוב, התדיינו על זה כמה פעמים

כתבתי לך כמה פעמים ועוד מעט הממזר יתעורר וימצא את הדיון שגרין לא יקבל מקס או אפילו משהו שקרוב לכך כיוון שהוא לא אולסטאר (וזה לא משנה אם התקשורת בחרה בו היא גם בחרה בלאורי,ו ווסטברוק לMVP…)

עידו גילרי
03/08/2019 21:27:50

דמארקוס קאזינס קיבל… אה רגע הוא לא קיבל. מעניין למה?

ברוך רובין
03/08/2019 21:29:10

קווין דוראנט בלי אכילס קיבל הצעה לסופר מקס בן 31 למה?
.
100 מליון דולר נוספים פי 2 במשכורת אתם עושים מזה כלום זה די מצחיק היה לנו דיון על זה אני מחפש קישור עכשיו

עידו גילרי
03/08/2019 21:31:40

דוראנט הוא בערך השחקן היחיד שהיה זוכה לחוזה מקס או חוזה בכלל במצבו.
לא עושים מזה כלום הוא ויתר כאן על המון כסף.

ברוך רובין
03/08/2019 21:33:51

http://www.hoops.co.il/?p=159179

אני מחפש עוד דיונים הממזר יעזור לי בזה, שוב הכל כתוב שחור על גבי לבן במרשתת

ברוך רובין
03/08/2019 21:36:17

ולמה הוא וויתר על המון כסף אם ידוע שאולסטאר בגילו בליגה שווה מקס בליגה? כיוון שהוא ידע שגודלן סטייט בקיץ לא יציאו לו אפילו משהו ששווה למקס כמו שטענתי תמיד , כיוון שהוא לא אולסטאר, אנחנו מדברים על אחד השחקנים העמידים בליגה פיזית.

עידו גילרי
03/08/2019 21:42:16

זו הפרשנות שלך. כמו שהראתי לך יש גם דוגמאות הפוכות.

ברוך רובין
03/08/2019 21:46:43

בוא ניקח שחקנים בלי פציעות עמידים בגילו ואחרי ואיזה חוזים קיבלו, פציעת אכילס זה 1 לפעם ב, כריס פול קייל לאורי לברון גיימס באטלר קרי ראס…

עידו גילרי
03/08/2019 21:53:17

נו, כבר מההתחלה אמרתי שהוא משאיר הרבה כסף על השולחן. מה העניין בלהשוות שחקנים ללא פציעות? כל העניין הוא הסיכון שבפציעה.
עכשיו אתה רוצה לעשות הערכת סיכונים? זו הייתה הבחירה של גרין.
זה לא אומר שהוא לא היה יכול לקבל יותר בקיץ

ברוך רובין
03/08/2019 22:00:52

למה מישהו בגילו שלא עשה סכום משמעותי בחוזה יוותר על 100 מליון דולר במקום שהוא עוד רוצה לשחק , למה הוא החליף סוכנות לקלאץ? למה ״ אולסטאר״ יוותר על 100 מליון וצפונה פוטנציאלים (במקרה של חוזה סופר מקס) לאחר שידוע שאולסטאר (אמיתי) בגילו בלי פציעה מסיימת קריירה מקבל חוזה הרבה יותר גבוה.
.
כיוון שהבעלים של הלוחמים לא היה מציע לו אפילו משהו שקרוב לזה וגם הוא יודע את זה, כיוון שהוא לא ״אולסטאר (התקשורת גם בחרה בלאורי ובטח לא חמיישיה שנייה …) וזה מה שטענתי תמיד וכתבתי לכם את זה .
.
הוא מצידו היה מספיק חכם לקחת את זה כיוון שידע שלא יראה יותר.

גיא רוזן
04/08/2019 5:10:08

ברוך, תמשיך לנסות לשכתב את העובדות. זה משעשע. .
.
אז עכשיו זו התקשורת שאשמה? אתה בטוח?
אישית, אני די בטוח ש-3 ההופעות שלו באולסטאר הן "בגלל" מאמני הליגה שבחרו בו. שוב, רק להזכיר, כי נראה לי ששכחת –
הוא נבחר בקונפרס המערבי.
.
התקשורת, דרך אגב, הם בחרו בו. לא לאולסטאר, אולי, אלא ל-ALL NBA, פעמיים. מהן פעם אחת חמישייה שנייה.
אתה יודע מה זה אומר?
תקשורת הספורט בחרה בו כאחד מ-4 הפורוורדים המצטיינים של עונת 2016.
.
לגבי הדיון על המקס –
אני כתבתי שיהיו קבוצות יציעו לו מקס בקיץ הבא. אני עדיין חושב כך.
הבעיה של גרין היא שאף אחת מהקבוצות עם מקום בשביל להחתים אותו, היא קבוצה אטרקטיבית. אולי הוא הגיע למסקנה שהוא מעדיף את הביטחון כבר כיום, ואת הידיעה שהוא סגור בגולדן סטייט, מאשר את הסיכון של עוד עונה, ועוד בקבוצת "פח"?
רק להזכיר –
הוא לא הראשון שנותן לגולדן סטייט הנחות משמעותיות. על כמה כסף וויתר דוראנט ב-3 השנים שלו בגולדן סטייט?
לפעמים שחקנים מוותרים על מקס בשביל להשיג מטרות אחרות. זה לא מה שמגדיר אותם כאולסטארים (כאמור – זו בחירה של קהל, תקשורות, ומאמני הליגה),
זה רק תוצר של ביקוש והיצע.

ברוך רובין
04/08/2019 5:24:51

מאמני הליגה שבחרו בו לפני דונבון לילארד… בחרו בו על ההישגים הקבוצתיים שלמזלו הוא שיחק ליד שלושה אולסטארים (2 מהם כוכבי על ובין הטובים בליגה ).
.
אתה משווה את הוויתור שעשה דוראנט שכבר הרוויח סכומי עתק בקריירה וחסויות לעומת מה שגרין וויתר? דריימונד גרין וויתר על 100 מליון דולר+\\

ברוך רובין
04/08/2019 5:40:23

מאמני הליגה שבחרו בו לפני דונבון לילארד… בחרו בו על ההישגים הקבוצתיים שלמזלו הוא שיחק ליד שלושה אולסטארים (2 מהם כוכבי על ובין הטובים בליגה ) זהו שהוא נבחר לחמישייה שנייה זה בכלל עצוב בדיוק כמו שווסטברוק קיבל MVP ( לברון וקוואי חמישייה ראשונה, דוראנט וגרין חמישייה שניה, גורג ולמרקוס אולדריג חמישייה שלישית) כן גרין נבחר לפני אנתוני דיוויס אחד הם נפגשו בפלייאוף מה שדיוויס עשה לו היה מעשים מגונים.
.
אתה משווה את הוויתור שעשה דוראנט שכבר הרוויח סכומי עתק בקריירה וחסויות לעומת מה שגרין וויתר? דוראנט וויתר על 20 מליון לחיזוק הקבוצה שזה כסף קטן בשבילו דריימונד גרין וויתר על 100 מליון דולר+ בלי אפשרות לחזק את הקבוצה .
.
אם דריימונד גרין היה ״ אולסטאר״ שהכוונה היא אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם ולא המושג זנות שזה נהפך (שוב לקוחים השגים קבוצתיים לפני אישיים בבחירות האלה יש השפעה עצומה לתקשורת…) הוא היה מקבל הצעה מגולדן סטייט של 200 מליון דולר והיא מחכה שנה בטח שהסיכון בפציעה מסיימת קריירה הוא אפסי לעומת הסיכוי להרוויח פי שניים במשכורת

ברוך רובין
04/08/2019 5:44:08

מה שקרה הוא שגודלן סוויט אמרו לו שזה מה שתקבל מאיתנו כי אתה לא שווה יותר (שוב בלי פוליטיקי קורקט) אתה מוזמן לקחת את זה או ללכת לחפש פראיירית אחרת שתיתן לך מקס כי אתה לא אולסטאר אמיתי. הוא היה חכם והסכים

גיא רוזן
04/08/2019 5:57:09

גרין ויתר על 50 מיליון. המון כסף. אבל כן, אני משווה לדוראנט.
דוראנט ויתר על משהו כמו 15 מיליון על פני 3 שנים. רק צריך לזכור –
דוראנט לא מקבל את מה שגרין מקבל בשביל אותו ויתור, שזה בטחון עד לגיל 34.
אם תעשה את ההשוואה של גודל הוויתור באחוזים, תראה שהפער קטן אפילו יותר.
.
יש לי תחושה שאתה צריך לבדוק מחדש מה ההגדרות ל-"אולסטאר".
כן, עובדתית גרין נבחר לפני כמה וכמה שחקנים מצוינים. כן, להישגיות של הקבוצה בשורותיה שיחק, יש חלק ענק בכך.
רק להזכיר – ב-16' לא שיחקו לצדו "3 אולסטארים, 2 מהם כוכבי על". ב-16' הוא שיחק לצדם של קליי וקרי. את אותה עונה, קרי סיים כ-MVP, וקליי סיים גם הוא כ-ALL NBA (חמישייה שלישית. גרין חמישייה שנייה).
.
נקודה למחשבה –
חשבת, אולי רק במקרה, עיתונאי הספורט שבחרו בו, המאמנים שבחרו בו לאולסטאר, אולי הם מתבוננים על חלקים נוספים של המשחק מעבר להתקפה (ע"ע לילארד)?
ב-15', 16', 17', גרין היה שחקן ההגנה מס' 1 בליגה. למעשה, כל המדדים הסטטיסטים מלמדים שבבחינה מצטברת של הנתונים מ-14' עד 19', גרין הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה בתקופה הנתונה.
אולי מעריכים את העובדה שהוא העוגן ההגנתי של קבוצה שבמשך 4 עונות הייתה קבוצת ההגנה מהטובות בליגה?
.
לסיכום –
די לנסות לשכתב את ההיסטוריה לטובת הנרטיב שלך. זה לא עובד…

ברוך רובין
04/08/2019 6:03:02

איך 50 מליון? ההבדל בין 100 מליון ל200 מליון זה 100 למיטב הבנתי , לא סתם הוא נבחר לאוברייטד בליגה והמשכורת בהתאם.

גיא רוזן
04/08/2019 6:07:20

תבדוק את עצמך, ברוך. זה חוזה ל-4 שנים. המקס שיכל לקבל באותם 4 שנים גבוה ב-50 וקצת מיליון ממה שקיבל.

גיא רוזן
04/08/2019 6:09:13

והחזרה, שוב, ושוב, ושוב, על "אוברייטד",
זה לא משנה את העובדות –
אולסטאר.
למה?
כי הוא נבחר. 3 פעמים. וזו לא "התקשורת" שבחרה בו. וזה לא "קונפרנס חלש".
3 פעמים אולסטאר במערב.
פעמיים ALL NBA.
העובדות, ברוך. תתייחס לעובדות.

ברוך רובין
04/08/2019 6:29:37

גיא שוב אתה מיתמם חוזה אחד ל200 מליון ל5 שנים אחד ל100 מליון ל4 שנים, כמה אתה חושב הנגר יקבל בגיל 34? שוב ראינו שאולסטאר נבחר

גיא רוזן
04/08/2019 6:42:20
הגב ל  גיא רוזן

אני מתמם? אתה זה שלא מתייחס לעובדות, זה ש-"בוחר דובדבנים" (פעם אחר פעם כותב על התקשרות, פעם אחר פעם מתעלם מהעובדות. שזה משעשע, בגלל שעבור לאורי, אין לך בעיה להזכיר את הקונפרנסים).
.
לעניין –
אני טענתי שגרין יקבל מקס. לא דיברתי בשום שלב על אורך החוזה. באקלים הנוכחי ב-NBA, חוזים של 5 שנים הפכו לחוזים נדירים.
עבור חוזה של 4 שנים, גרין קיבל 50 מיליון פחות ממה שיכל לקבל אם היה בוחר להמתין לקיץ הקרוב ולבדוק את השוק החופשי.
אלו הנתונים.
.
כל זה, דרך אגב, לא לוקח בחשבון עובדה אחת קטנה –
גאין לא יכל לקבל הארכת חוזה עבור יותר כסף. הוא קיבל את הארכת החוזה המקסימלית שיכל לקבל.
ה-CBA קובע שאפשר להאריך חוזה שנה לפני תומו, אבל רק עבור 120% מהשכר של השנה האחרונה של החוזה הקודם (עלייה של 8% בשנה, כמו בחוזי מקס רגילים), כל עוד החוזה החדש הוא לא גבוה מהמקס המותר.
.
אז למעשה, מה שגרין עשה זה לבחור ביטחון, לבחור להמשיך לשחק בקובצה בה הוא רוצה לשחק, במקום לקחת סיכון של פציעה בעונה הקרובה.
העלות הכלכלית של בחירה שכזו נקבע על ידי ה-CBA. כאמור –
הוא בכל מקרה לא יכל לקבל הארכת חוזה עבור סכום גבוה יותר.

ברוך רובין
04/08/2019 6:59:14
הגב ל  גיא רוזן

אני אתייחס לכמה נקודות ואז אשמח לתגובה שלך ונסיים את הדיון כי אנחנו טוחנים מים :
1.הבחירה לאולסטאר ולחמישיית העונה :
ווסטברוק נבחר לMVP, דונציץ לא נלקח לאולסטאר השנה לילארד שנבחר לחמישייה ראשונה לא נבחר לאולסטאר , מה עם דונבון מיצל, יש המון משמעות להישגים הקבוצתיים ולמזלו הוא שיחק ליד קרי קליי בעונת שיא , ואחרי זה ליד דוראנט בנוסף, הוא נבחר לחמישייה השנייה לפני אנתוני דיוויס שהציג יכולת שגבוהה ב10 רמות ממה שגרין הציג מבחינה אישית ולקח קבוצה נכה לפלייאוף במערב האכזרי כשהוא אופציה ראשונה בהתקפה .
.
המשמעות של אולסטאר זה 1 מ24 השחקנים הטובים בעולם והם יצרני נקודות גרין לעולם לא היה כזה או אפילו משהו קרוב .
.
2. חוזים – ידוע לנו שאולסטאר ״ברוך שמעון ״ ולא המושג הזנותי שזה נהפך בגילו של גרין מקבל מקס או משהו שקרוב למקס וב95% מהמקרים מחכה לעונה אחרי ולא מנצל את האופציה כיוון שהקפיצה בשכר משמעותית מאוד אחרי חוזה התקשורת החדש ,מה זה אומר על גרין? שהחליט לוותר ״במפתיע ״על 100 מליון דולר אחרי שכל אתרי התקשורת נבחרים והכותבים באתר פרט אליי לשמעון ועוד כמה בודדים אמרו שהוא לא יקבל מקס או מה שקרוב לכך.

לגבי החוזים של ה5 שנים מתי בדיוק הם נהפכו לנדירים?
.גולדן סטייט לא החתימו את קרי ל5 שנים את קלי לחמש שנים והציעו לדוראנט ל5 שנים העונה?
.
למה שגרין יסרב לזה , אתה חושב שבגיל 34 יש מישהו שיציע לו חוזה של 100 מליון דולר או אפילו טיפה יוצר חוזה שדומה לזה של הורפורד (109 מליון ל4 שנים) עדיין במקרה הזה מדובר על ויותר של מעל 65 מליון דולר, מדוע ששחקן שבדיוק החליף לסוכנות שידועה במלחמות החורמה שלה מול הקבוצות יסכים לוותר על חוזה כזה ולהסתפק בהרבה פחות אם הוא שווה מקס?
.
הסיכון לפציעה מסיימת קריירה הוא אפסי והרווח עצום, גרין שלפני כמה שנים אמר ששחקנים הם חברות היה צריך להבין את זה.
.
כל הסיבות האלה מביאות אותך לעבודה הפשוטה שגרין לעולם לא היה שווה מקס כי הוא לא ״אולסטאר״ ובטח לא חמישייה שנייה ביכולת גם אם התארים האלו ניתנו לו על ידי המאמנים העיתונאים…

גיא רוזן
04/08/2019 7:09:45
הגב ל  גיא רוזן

51 מיליון. זה ההבדל בין המקסימום שיכל לקבל בהארכת חוזה ל04 שנים, לבין מקסימום ל-4 שנים. שאר המספרים שכתבת –
לא נכונים.
.
לגבי אול שמעון – רובין? אין לי בעיה. מושג חדש, קנה מידה חדש. איתו, אין לי ויכוח.
.
גרין? הוא אולסטאר. 3 פעמים.
לוקה?
לא. הוא עוד יהיה, אין לי ספק (טפו, טפו, טפו) ,
אבל נכון להיום –
הוא לא.
זה לא אומר שלוקה שחקן פחות טוב מגרין. זה רק אומר שהוא עדיין לא עשה מספיק בשביל להיבחר לאולסטאר. גרין? בהחלט עשה. מספיק אפילו בשביל ALL NBA חמישייה שנייה.
.
מהיום כתוב "גרין לא אול שמעון – רובין", ואני לא אפצה את פי (או את מקלדתי..)

ברוך רובין
03/08/2019 21:39:47

הדבר הכי מצחיק זה שהתדיינו על זה לפני פחות מחודשיים כתבתי לכם בדיוק מה שיקרה

עידו גילרי
03/08/2019 21:53:47

אתה אגב לפי הקישור שהבאת אמרת שהוא יקבל חוזה כמו קאפלה…

ברוך רובין
03/08/2019 22:05:23

חוזה שהוא הרבה יותר קרוב לזה של קאפלה מאשר מקס כמו שאמרתי לכם. בסוף הוא תורם יותר מקאפלה, עזוב ששניהם לא שווים את זה אבל זה כבר דיון ליום אחר.

עידו גילרי
03/08/2019 22:07:26

קודם כל זה החוזה שהוא לקח וכרגע זה המקס שהוא יכול לקחת. דבר שני זה לא כל כך קרוב.

ברוך רובין
03/08/2019 22:07:17

ויש עוד קישורים אני לא מוצא אותם משהו שאתה וגיא טענתם שבכיף הוא ייקבל מקס שהוא אולסטאר בשביל זה יש את הממזר.
החוזה שלו דומה הרבה יותר לזה של קפלה מאשר למקס או לסופר מקס , אנחנו מדברים על תוספת של 100-140 מליון אם היה מחכה עוד שנה, הקטע שהלוחמים בחיים לא היו מביאים לו את זה כיוון שהוא לא אולסטאר

עידו גילרי
03/08/2019 22:09:14

אני טענתי שאני אתן לו מקס לא אמרתי שהוא יקבל.
אולי תכתוב עוד שבע מאות פעם לא אולסטאר אולי זה באמת ימחק לו את הבחירות מהרזומה. תנסה מה יש לך להפסיד

ברוך רובין
03/08/2019 22:13:09

שוב גם לאורי אולסטאר לא אומר שהגיע להם או שהוא הציג יכולת של זה ,״ אולסטאר ״ שמעון ברוך היה מקבל מקס , כמו שטענתי תמיד זה מסכם את הדיון אם גרין ״אולסטאר ״ או לא

ברוך רובין
03/08/2019 22:17:05

אם תוכל להביא קישור לדיון הזה אני אודה לך אני לא מוצא אותו משום מה

גיא
גיא
04/08/2019 2:10:18
הגב ל  גיא רוזן

מסכים לגמרי

Cruv Memula
Cruv Memula
03/08/2019 18:42:44

יאללה! תראו לליגה איך חוזרים כמו גדולים

חגי "התותח" ניסני
03/08/2019 18:50:27

תודה רועי.
.
כמו שגיא כתב צעד בטוח לכל הצדדים – כולם מבינים שזה הצעד הטוב ביותר והבטוח ביותר לכולם. מת לראות אותם ביחד עם קליי. בהינתן בריאות הם עדיין מועמדת בכירה לאליפות.
.
מתי אוקטובר יבוא?!

עידן
עידן
03/08/2019 19:52:55

מצויין.
השלישייה כולה סגורה לשנים קדימה
לווריירס מעבר לזה שהיא תמשיך להיות קבוצת פלייאוף כל שנה במערב הקשוח יש לדעתי עוד אליפות אחת בקנה(לא השנה).יש עוד את דיאנגלו ראסל כדי לסחור בו בעתיד תמורת סמול פוורד נורמלי

עידן
עידן
03/08/2019 19:58:29
הגב ל  עידן

לדעתי לברון ודוראנט לא יקחו יותר אליפויות.
אני חושב שהקליפרס יקחו השנה.גם יאניס יקח בעתיד ובתווך יש לווריירס חלון לאליפות אחת אחרי שיטרידו את ראסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

לא רואה את לברון דוראנט וגולדן רואים את טבעת בלי צירוף של כוכב נוסף. לגבי יאניס בבאקס לא יראה טבעת. אבל אם יחתום בקבוצת סטארים אז כן.
אני כמוך חושב גמר קליפרס באקס והקליפרס לוקחים

עידן
עידן
03/08/2019 20:09:24

אני רואה את הווריירס מטרידים את ראסל על סמול פוורד סטייל טובאיס האריס(לא חובה הוא).יהיה להם חלון הזדמנויות של שנתיים לדעתי כדי לקחת את האליפות הרביעית של קרי קליי ודריי ב 20-21 ו 21-22.אחרי זה הם עדיין יהיו קבוצת פלייאוף אבל יהיו זקנים מידי בשביל אליפות.
לברון כבר ב 2016 אמרתי שזו האליפות האחרונה שלו ויסיים עם 3 ודוראנט שלדעתי היה השחקן הטוב בעולם ב 3 שנים האחרונות יקח לו זמן לחזור מהפציעה וגם שיחזור הוא לא יהיה 100 אחוז ויגלה שהחיים לצד קיירי פחות נוחים מהחיים לצד קרי קליי ודריי.
יאניס השנה יגיע לדעתי לגמר ויפסיד ואני כן רואה אליפויות ברבים באופק שלו או במילווקי או במקום אחר

stam
stam
04/08/2019 0:04:52
הגב ל  עידן

שמח שהרעיון הזה, על טוביאס, מתחיל לקבל אוהדים – בסוף הווריורז באמת יילכו על זה. והאמת, מי שתרוויח עוד יותר זה פילי. אם יהיה חכמים להזיז את סימונס ל-3, העמדה המיטבית שלו, וראסל כפוינט גארד. זו תהיה קונטנדרית רצינית. ראסל, ריצ'רדסון, סימונס, הורפורד, אמביד. קבוצה לאליפות.

ברוך רובין
04/08/2019 0:25:18
הגב ל  stam

מי יחליף את טוביאס האריס ב דיאנגלו ראסל, עוד שחקן שצריך את הכדור בידיים לא תודה.

ברוך רובין
04/08/2019 0:27:47
הגב ל  stam

חושבים שפילי מטומטים פה טוביאס מחוץ לתחום לבנתיים (ואני לא מדבר בכלל שגודלן סטייט תחת תקרה קשיחה ולא יכולה לעשות את הטרייד) , טרייד עליו זה רק בשביל קליי תומפסון. רוצים טרייד על ראסל תקחו את הקואלה האוסטרלית.

stam
stam
04/08/2019 2:42:57
הגב ל  stam

אתה יודע שפילי לא תטריד את סימונס, הוא הפרנצ'ייז שלהם. אתה גם יודע שסימונס לא בתפקיד הנכון. הרעיון הוא, ראסל לפוינט גארד, סימונס זז לפורוורד. זו חמישיה חזקה עם צורה ועם איום מבחוץ סופסוף. ג"ס מצדה חייבת כמו חמצן סמול איכותי. אחרי שגם דוראנט וגם איגי הלכו. לא חושב שמישהו יודע עם מי היא הולכת לעלות העונה… בעמדה הכי חשובה בכדורסל.

ברוך רובין
04/08/2019 2:59:11
הגב ל  stam

מה הוא יעשה כSF בלי קליעה, הוא לא יאניס/לברון שיכול לקחת כל אחד לטבעת באתלטיות, ואני לא מדבר בכלל על בעיות הריווח, האריס צלף הרבה יותר טוב מראסל. אתה רוצה חמיישיה ששלוש שחקנים חייבים את הכדור ביד, ראסל סימונס ואמביד בשנות ה90 זה יכל לעבוד

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 20:35:54
הגב ל  עידן

ואללה מדויק

יואב
יואב
04/08/2019 1:11:29

אם אני גולדן ומציאים לי ראסל תמורת סימונס הייתי חותם בלי למצמץ
עם סימונס הם קהוצה מפחידה.
רק שלא רואה סיבה שפילי אחרי המקס תעביר אותו בכלל

stam
stam
04/08/2019 2:40:11
הגב ל  יואב

סימונס שחקן ב-2 דרגות טוב מראסל, ולמה בכלל שיטרידו אותו. הוא הפרנצ'ייז שלהם.

פה איתמר
פה איתמר
03/08/2019 20:03:05

החתמה ששווה לגולדן סטייט יותר מקבוצות אחרות. שיחוק להם ולשחקן.
יש לי הרגשה שאת ראסל עדיף להם להטריד בעד שניים שלושה ״בינוניים״
שיעמיקו את הסגל במחליפים איכותיים.

רן הנרגן
03/08/2019 20:07:21

הצעד של גרין מאד מפתיע. במידה רבה בגלל שרק לפני כמה חודשים הוא עבר לסוכנות של החבר של לברון (פול) שהמוטו שלו בחיים זה לנקנק בעלי קבוצות לבנים עשירים. מה הוא יודע שאנחנו לא?

Lavar
Lavar
03/08/2019 20:20:50
הגב ל  רן הנרגן

מה מאוד מפתיע? קצת דבילי לחשוב שהמחשבה הראשונה של כל שחקן שחותם אצל ריץ׳ פול היא איך לעזור ללברון, או "לנקנק לבנים עשירים" (לא יודע מאיפה הוצאת את זה). דריימונד רוצה כסף, וככה הוא משיג הרבה ממנו, ובבטוח. צעד הגיוני מאוד, לא רואה מה הבעיה

רן הנרגן
03/08/2019 20:55:19
הגב ל  Lavar

מפתיע. עובדה, לא דיברו על זה כמעט. הזכירו את האפשרות והמשיכו הלאה. בקיץ הבא כשחקן חופשי היה יכול לקבל חוזה של 150 מיליון ( אפילו 200 מג"ס כשחקן סופר מקס) – נכון, לא מקבוצה חזקה אבל עדין 50 מיליון יותר. לגבי הסוכן, עבור הארכת חוזה בג"ס לא צריך לעבור סוכנות, ודאי שלא למי מיש לו תדמיד מאד מסוימת

Lavar
Lavar
03/08/2019 21:07:41
הגב ל  רן הנרגן

אתה אף פעם לא יודע מה יכול לקרות בשנה. כרגע החוזה הזה מצויין לו, חוץ מזה שכרגע אני לא רואה סיבה שגולדן סטייט תתן לו 150

עידו גילרי
03/08/2019 21:14:56
הגב ל  רן הנרגן

הוא לא צריך סופר מקס כדי להגיע ל 200 בווריורס. סופר מקס מביא אותו לסביבות 240 מליון

ברוך רובין
03/08/2019 21:16:39

ברור עידו כמו שטענתי תמיד, הוא לא אולסטאר גם הוא יודע את זה וגם הלוחמים לכן העדיף ללכת על בטוח, אולסטאר היה מקבל מקס.

עידו גילרי
03/08/2019 21:23:02

או שהוא רוצה להישאר בווריורס ולא רוצה לקחת סיכון.

ברוך רובין
03/08/2019 21:27:52

איזה סיכון? מדברים פה על עוד 100 מליון דולר .הרי אם הוא אולסטאר הוא יקבל מקס גם עם פציעה (דוראנט זקן ממנו בשנה), כריס פול קיבל 160 מליון. הווריורס לא היו חולמים להציע לו מקס בדיוק כמו שטענתי תמיד כיוון שהוא לא שווה מקס או אפילו מה שקרוב לכך בדומה לאולסטאר אמיתי .
.
למזלו הוא היה מספיק חכם לקחת את ההצעה הזאת כיוון שהבין שלא יקבל יותר בעתיד

עידו גילרי
03/08/2019 21:30:25

נורא נחמד איך אתה אוהב לבחור את הנרטיב שמתאים לך. איזה חוזה דמארקוס קאזינס קיבל?

ברוך רובין
03/08/2019 21:44:46

שניהם עם פציעת אכילס, בוא ניקח שחקנים אחרים בגילו או אחרי בלי פציעה מסיימת קריירה, כריס פול כמה קיבל ? 160 מליון ל4 שנים בגיל 33 ? לברון גיימס מקס בגיל 33, ג’ימי באטלר אחרי תיבודן בגילו קיבל הצעה למקס גבוה, לאורי בן 30 קיבל 100 מליון ל3, החוזה של ווסטברוק היה מסתיים באותו גיל, קרי גם …

.
אבל אני אוהב לבחור נרטיב, אף שחקן עמיד ברמה של אולסטאר לא היה מוותר על יותר מ100 דולר, השאלה אם הוא שווה את זה ואם הלוחמים היו מציעים לו את זה כמו שטענתי תמיד לא.

עידו גילרי
03/08/2019 21:49:40

נורא קל לך לטעון שלא היו מציעים לו כי אין אפשרות לדעת.
איזה נרטיב בחרתי בדיוק?

ברוך רובין
03/08/2019 21:57:43

למה מישהו בגילו שלא עשה סכום משמעותי בחוזה יוותר על 100 מליון דולר במקום שהוא עוד רוצה לשחק , למה הוא החליף סוכנות לקלאץ? למה ״ אולסטאר״ יוותר על 100 מליון וצפונה פוטנציאלים (במקרה של חוזה סופר מקס) לאחר שידוע שאולסטאר (אמיתי) בגילו בלי פציעה מסיימת קריירה מקבל חוזה הרבה יותר גבוה.
.
כיוון שהבעלים של הלוחמים לא היה מציע לו אפילו משהו שקרוב לזה וגם הוא יודע את זה, כיוון שהוא לא ״אולסטאר״ (התקשורת גם בחרה בלאורי ובטח לא חמיישיה שנייה …) וזה מה שטענתי תמיד וכתבתי לכם את זה .
.
הוא מצידו היה מספיק חכם לקחת את זה כיוון שידע שלא יראה יותר.

עידו גילרי
03/08/2019 22:00:34

למה, למה, למה. אולי אתה צודק ואולי לא. מן הסתם לא נוכל לבדוק את זה.
אתה מן הסתם כהרגלך תצרח בקולי קולות שצדקת כמו תמיד.
תהנה.

ברוך רובין
03/08/2019 22:50:49

עידו למה ששחקן יוותר על 100 מליון דולר וצפונה במקום שהוא רוצה להישאר? בטח שהסיכון לפציעת מסיימת קריירה זה 1 לאלפים בטח לשחקן עמיד כמוהו , למה הוא יחליף לסוכנות שידועה במאבקים שלה על חוזים.
.
מהסיבה הפשוטה שגודלן סטייט לא הייתה מציעה לו מקס או משהו שקרוב לכך ? כי הוא לא אולסטאר לפי ברוך שמעון (אולסטאר אמיתי לא מה שתואר שהורידו אותו לזנות) כתבתי לכם את זה שחור על גבי לבן עשרות פעמים באתר .
.
אותו דבר על הסיפור של ג’ימי באטלר שאני עדיין מחכה לסיבה המקצועית או הכספית למה בחר במיאמי (הסיבה האמיתית המסיבות והבחורות ).

עידו גילרי
03/08/2019 23:02:51

אז עכשיו גרין עמיד? וואלה בגלל זה הוא הפסיד 10+ משחקים בשתי העונות האחרונות. שכחתי זה לא פציעות זה "מנוחות יזומות".
שכחתי גם שאתה פסיכולוג מומחה שיודע לנתח את השיקולים של אנשים שאתה רואה בטלויזיה בדיוק מושלם.
אתה בנוסף גם חוזה עתידות שיודע בדיוק מה היה קורה אילו.
מזכיר לי את הדיונים עם בנג'ו על זה שלבאטלר אכפת רק מהכסף.

ברוך רובין
03/08/2019 23:07:11

מה הסיבות? ראיתה כמה משחקים באטלר החסיר, כמה כריס פול החסיר, איזה סיבה מקצועית/ כלכלית יש לו על לוותר על 100 מליון דולר ומעלה אם היו מציעים לו (וזה הסיבה שהוא חתם עכשיו כיוון שהלוחמים לא אדיוטים ולא היו מביאים לו מקס כי הוא לא אולסטאר אמיתי בדיוק מה שטענתי כל השנה ), הסיכוי לפציעה קשה הוא אחד למליון.

ברוך רובין
03/08/2019 23:41:13

סיבה הגיונית בבקשה ? אני באמת מחכה לשמוע איזה סיבה יש לו לוותר על 100 מליון בקבוצה שהוא רוצה לשחק בה שהסיכון בפציעה לשחקן מסוגו קטן.

עידו גילרי
03/08/2019 23:44:28

כבר נתתי לך סיבה אתה החלטת שהסיכוי קטן. אתה החלטת שאתה יודע מה הוא חושב. אני לא מתיימר לזה בדיוק כמו שאני לא מתיימר להיות מסוגל לעמוד קבוצת nba כמוך.

ברוך רובין
04/08/2019 0:00:47

כמה שחקני כדורסל חטפו פציעת מסיימת קריירה בגיל שלו בשנים האחרונות?

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 20:36:56

עוד שחקן משלים טוב לקליפרס.
האלופה שבדרך.

שחר אלוני
03/08/2019 20:46:12

גולדן במרחק טרייד אחד טוב בקיץ מלחזור להיות קונטנדרים בכירים.
הימורי אליפות בחמש שנים הקרובות:
לברון 2
קרי 1
קוואי 1
יאניס 1
אם יאניס עם קרי אז 2

עידן
עידן
03/08/2019 20:53:18

זה קשה להעריך 5 שנים קדימה אבל ננסה
רואה את קוואי לוקח 2 בקליפרס
רואה את הווריירס לוקחים 1
רואה את יאניס לוקח 1-2-אם הוא יקח 1 אז רואה קבוצה כמו דנבר שמזכירים את הווריירס עם הבנייה מהדראפט לוקחים 1

ברוך רובין
03/08/2019 21:08:13

כמו שטענתי תמיד גולדן סטייט לא יציגו לגרין מקס אפילו לא קרוב כיוון שהוא לא אולסטאר , אילו היה מחכה לקיץ היה יכול לדרוש פוטנציאלית 100 מליון יותר יש סיבה שהוא חתם על החוזה הזה.

גיא רוזן
03/08/2019 21:19:37

לא "אול שמעון – רובין". אולסטאר הוא כבר 3 פעמים (כולל פעמיים ALL NBA).

ברוך רובין
03/08/2019 23:59:39
הגב ל  גיא רוזן

גיא ״אולסטאר״ אמיתי היה מקבל מקס או משהו שקרוב לכך , גרין לעולם לא היה כזה לכן השכר בהתאם , שוב המונחים בליגה של אולסטאר ירדו לזנות, הוא לעולם לא היה 1 מ24 הטובים בעולם והמשכורת בהתאם

The Ljos of the Rings
03/08/2019 21:23:43

With free agency looming next summer, three-time All-Star Draymond Green has agreed to a four-year, $100M maximum contract extension with Golden State, agent Rich Paul of Klutch Sports tells ESPN.
מה אני מפספס כאן? זאת אומרת, אני יודע ששנה הבאה הוא היה יכול לקבל יותר, או הרבה יותר עם סופרמקס. אבל אם אתם ממש מתעקשים על הגדרות, לא כתוב שם חוזה מקסימום?

עידו גילרי
03/08/2019 21:56:04

לא. כתוב שם הארכת מקסימום. הווריורס נתנו את ההצעה הכי גבוהה שיכלו לתת כרגע (שמתססת על חוזה הנוכחי). בקיץ יכולים להציע לו הרבה יותר

עידו גילרי
03/08/2019 21:57:49

אם נחזור לרגע לעוד דיון מעצבן שהיה לי כאן באתר. גם ג'ימי באטלר לדוגמא קיבל הצעה דומה מהוולבס ודחה אותה מתוך הבנה שיקבל הרבה יותר בקיץ שאחרי.

ברוך רובין
03/08/2019 22:31:30

כי ג’ימי באטלר אולסטאר ושווה מקס. גרין הוא ״ אולסטאר״ פיקטיבי , שחקנים שהם יוצרי נקודות שווים מקס או משהו שקרוב לכך הגנה והאסל זה יפה אבל לא קרוב לזה כתבתי לכם את זה הרבה פעמיים חבל שאתם בוחרים להתעלם

עידו גילרי
03/08/2019 22:35:26

לא להסכים לא שווה להתעלם.

ברוך רובין
03/08/2019 22:48:01

עידו למה ששחקן יוותר על 100 מליון דולר וצפונה במקום שהוא רוצה להישאר? בטח שהסיכון לפציעת מסיימת קריירה זה 1 לאלפים בטח לשחקן עמיד כמוהו , למה הוא יחליף לסוכנות שידועה במאבקים שלה על חוזים.
.
מהסיבה הפשוטה שגודלן סטייט לא הייתה מציעה לו מקס או משהו שקרוב לכך ? כי הוא לא אולסטאר לפי ברוך שמעון (אולסטאר אמיתי לא מה שתואר שהורידו אותו לזנות) כתבתי לכם את זה שחור על גבי לבן עשרות פעמים באתר .

The Ljos of the Rings
03/08/2019 22:50:01

אוקיי, תודה.
ג'יש עם המונחים המקבילים. תקראו לאחד מקסימום ולאחר ענבי זעם, למה לבלבל את המבלבל גם ככה?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
03/08/2019 21:12:52

לא היה לגולדן סטייט ברירה. סטף רצה אותו. עוד 3 שנים יהיה לנו טריסטן תומפסון חדש – למרות שלא נראה לי שגרין יצליח לצוד קרדשיאן

Berch
03/08/2019 21:24:46

איזו הנהלה פגז
איזה יופי של יחס לשחקן ותיק…..
אני מדבר על אטלנטה, כמובן
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עסקה טובה לשני הצדדים. מברוק.

עמיחי קטן
03/08/2019 22:22:46

דריימונד קיבל חוזה נוח שיאפשר לגולדן סטייט להתכונן בנחת לעונה הבאה ולראות איך הולך העונה.
אם קליי חוזר בזמן מהפציעה הם מועמדים לאליפות, גם אם לא כל כך בכירים.
ב-2021 הם בהחלט מועמדים בולטים…

ברוך רובין
03/08/2019 22:26:03

איזה מועמדים אליפות לא יראו יותר

stam
stam
04/08/2019 0:16:57

יאפ. זה נגמר עם הקללות של דריימונד על דוראנט. צדק פואטי.

רן הנרגן
03/08/2019 22:27:26

הימור שלי. ג"ס נתנה לגרין בחוזה סעיף אי העברה, דבר שלא נתנה לקלי וקרי.

עידו גילרי
03/08/2019 22:42:17
הגב ל  רן הנרגן

אני מהמר שאתה טועה (בעיקר כי הם לא יכולים)

הייט אשברי
03/08/2019 23:39:43

דריימונד גרין קיבלאת המכס. שהיה יכול לקבל היום ושג"ס יכלה לתת לו . זה מכס לכל דבר , וכל התירוצים העלובים של מי שכתב אחרת הם לא יותר מזה – תירוצים עלובים .
קליי האריך הקיץ חוזה , וגם הוא קיבל את המכס שהיה יכול לקבל . אם היה נבחר לאחת מחמישיות העונה היה יכול לקבל עוד כמה עשרות מיליונים . אז זה עושה את החוזה שלו ללא מכס ?

ברוך רובין
04/08/2019 0:01:44

זה לא מקס אפילו לא קרוב לכך, המקס שהיה מקבל בקיץ הוא 200 מליון דולר ל5 שנים ואם נבחר לאחת מחמישיית העונה הוא 240 מליון!!!

עידו גילרי
04/08/2019 0:07:55

אבל כמה שלא תנסה לסובב את זה, זה המקסימום שניתן להציע לו כרגע. כל השאר זה הכל ספקולציות.

ברוך רובין
04/08/2019 0:24:20

מה ספקולציות? שעונה הבאה הוא היה זכאי ל200 מליון (ברור שלא היו מציעים לו כן?) . פי שניים במשכורת שנה נוספת מובטחת בחוזה על 40 מליון, ואיזה משכורת הוא יקבל בגיל 33?

עידו גילרי
04/08/2019 0:45:20

ספקולציות לגבי מה כן או לא היו מציעים לו.

stam
stam
04/08/2019 0:13:29

אם ללמוד מאוהדי גולדן סטייט, ההארכה לדריימונד היא רק שלב ביניים בדרך לטרייד בעוד שנה: דריימונד + ד'אנג'לו על יאניס. יה רייט…
"יאניס לגולדן סטייט" זה הפייפ-דרים שמחליף את "AD לבוסטון".

זיו פנמה
04/08/2019 6:08:05

יופי

דוקטור רזי הופמן
04/08/2019 10:32:58

חושב שמגיע לו החוזה על מה שנתן למערכת בשנים האחרונות. בלעדיו לא היו ל ג"ס אליפויות. השילוב שלו עם הספלאש ועם דוראנט ואיגי היה מצוין והביא 3 אליפויות…

עגל
04/08/2019 12:51:57

יש לי הצעת יעול בחזית בין גיא, שמעון, ברוך וגילרי שתחסוך לכולנו זמן יקר:
שמעון וברוך – אתם תפסיקו לכתוב על גרין 100 פעם דברים בסגנון "חחח אולסטאר, הוא אפילו לא בטופ 50 של הליגה" ו- "גיא אני נותן לך 30 שחקנים שאני בונה איתם קבוצה לפני גרין", ו-"חחח חוזה מקס, גילרי תסביר לי למה הוא ויתר על 100 מיליון ככה סתם?"
גיא יפסיק להתעצבן ולא יזכיר לכם שלא רק שגרין נבחר לאולסטאר אלא הוא גם היה באול נבא ובחמישיה השניה וגו'.
בתמורה, גילרי יסכים להודות שגרין עשה בשכל שהוא חתם על החוזה כבר עכשיו כי ג"ס לא היו רוצים לתת לו חוזה גדול יותר עוד שנה ובטח שלקבוצות אחרות הוא לא שווה חוזה כזה.
בתמורה, וגם כאקט של רצון טוב, אנחנו הקוראים השקטים נסכים עם שמעון וברוך שאמנם רישמית גרין הוא אולסטאר אבל הוא די נגר שאפשר להשאיר פתוח לגמרי לשלשה ולכן אפשר לרדת עליו חופשי.

עידו גילרי
04/08/2019 13:33:09
הגב ל  עגל

אני מוכן להסכים להייטרים של הווריורס וגרין בפרט להצטרף לקהילת הצבא האיום.

stam
stam
04/08/2019 14:50:11
הגב ל  עגל

השתגעת, אם אנשים יפסיקו לכתוב 100 פעם אותו דבר, לא יישאר הרבה באתר.
בהקשר הזה: מה אתם חושבים על לברון?

ברוך רובין
04/08/2019 15:32:04
הגב ל  stam

לברון כמה שזה מצחיק נהיה טיפה אנדרייטד בתקשורת, הוא עדיין טופ 5 בליגה, ועדיין עילוי מבחינה התקפית. אני באמת חושב שאם הוא ינוח במהלך העונה והלייקרס יגיעו לפלייאוף האליפות שלנו .