יום בחירות: היא או הוא? / עידו מוריה

ארוע הספורט הגדול של השנה יוצא לדרך בעוד מספר ימים, ואנחנו כאן בהופס לא נשאר אדישים. אחסוך לכם את דעתי האישית שהיא רחוקה מלהיות חיובית על אי אלו מהמעומדים רק אתוודה שאני מסתכל בהערצה גדולה על תהליך הבחירות האמריקאי שכולל: טראש טוק, נאומים בשידור חיי, ראש בראש, מלחמת הדלפות ותהליך שבסופו אופי המועמדים שקוף לגמרי. כל כך רחוק ממערכת הבחירות האוסטרלית שמלבד תמונות המועמד לא ידעתי עליהם כלום וזאת למרות שאני חייה פוליטית. נעזוב את הדעה האישית בצד ונמתמקד בעיקר. בסוף היום נקבל תוצאה ואין כמונו כחובבי ספורט להעריך משחק ארוך של שנתיים שבסופו מתקבלת תוצאה…

  1.  כיוון ששיטת האלקטורים היא מסובכת להפליא אני אפשט את הבחירות פה ואבקש ממכם מספר. כמה מדינות יהיו טראמפ וכמה הילרי?
  2.  כיוון ששני המועמדים הם לא בדיוק כדור הכדורסל המנופח ביותר בקלמר, ומקשריי עם הקולגות האמריקאים רובם, מסרבים לבחור בשיקוץ הזה או הנבלה הזאת, האפשרות בטופס הבחירות של: "אף אחד מהמעומדים לא שווה את קולי. רפובליקאים ודמוקרטים אנא הביאו לנו מועמדים ראויים יותר" וודאי היתה מנצחת בשמיני לנובמבר ברוב קולות, לדעתי. … . אבל כיוון שאין אפשרות כזאת חלק מהבוחרים יבחר באפשרות הקרובה יותר וזאת: "לא להצביע"
    האם מספר המצביעים יעלה או יירד מ 50% ?
  3. בל נשכח ששני המועמדים סוחבים עבר ארוך ומפוקפק להפליא. האם לדעתך 2 המועמדים יגיעו ליום הבחירות או שמי מהם יועלם?
  4.  נעבור למדינת הנדנה של אוהיו. מלך השכונה לברון קורא למצביעים לשים הילרי בטופס. אנשי אוהיו יצייתו או לא ללברון?
  5.  מי יהיה הנשיא הבא?

 

Image result for DONKEY AND ELEPHANT

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. לפי הסקרים האחרונים ביותר טראמפ התקרב אליה מאד בכמה מהמדינות שיחובת הנצחון בהן, אבל לה ישנו בינתיים רוב משכנע באלקטורים, בשיטה המסובכת הזאת של האמריקאים, השונה ממדינה למדינה.

  2. עצם העובדה שבכלל הוא קרוב להיות נשיא מצמררת. הוא סוכן מכירות זול – בור מוחלט המתייחס לאמת ושקר לחילופין בלי בעיה ועשה את עיקר הונו מלדפוק את לקוחותיו ושותפיו. איך אמריקה יכולה לבחור אדם שהקים את ההונאה של 'אוניברסיטת טראמפ' – לא אוניברסיטה, היו שם מרצים דרג ז', התעודות לא שוות דבר וקהל היעד העיקרי היו אנשים עם הכנסה נמוכה – אנשים שעכשיו חייבים מליונים וכנראה לעולם לא יצאו מהחובות.

    מנגד נמצאת אישה חכמה, מנוסה מאוד, מוערכת על ידי כל מי שעבד איתה ומתחתיה ובעלת תכניות מגובשות.

      1. ביבי הוא שקרן ופרנואיד אך בשום פנים לא בור. – הוא יודע הרבה ובעל יכולת מדהימה של ניתוח מצבים בזמן אפסי.

    1. לא כל כך מהר תומר שור. יש אדם אחד חופשי בעולם וזה ג'וליאן אסנג' שלמרות כ ניסיונות היירוט הילרי לא הצליחה להעלים אותו.

      הילרי היא עמוק בכיס של כל כך הרבה אינטרסנטים שזה מפחיד. והאמריקאים יודעים את זה. (נכון מנחם?) . תקרא על האימיילים שנחשפו של ג'ון פדנטה.

      טראמפ לעומתה הוא סוס משוגע. והעולם העיסקי משקשק (כולל אני, מודה) במידה וייבחר.

      1. כמו שגם מנחם כתב מתחתי – רבים מהמצביעים של טרמפ מצידם פשוט רואים בו בקבוק תבערה שאמור לפוצץ את כל החלק העליון של הבית. אם הבקבוק באמת יתלקח, פיצוצי המשנה שלו יחסלו הרבה מאוד מכל מה שאנו מכירים ואוהבים.
        אנשים לא קולטים כמה דברים טובים יש בארה"ב ועוסקים רק במי שהם שונאים והאתגרים. אם טרמפ יבחר, הם יזכרו בכל מה שהפסידו בנוסטלגיה

  3. אני הצבעתי כבר. בשבילה כמובן.
    הוא שקרן, ואדם מסוכן, אבל מה שקורה הוא שלאמריקאים רבים נימאס מהרבה דברים שקורים כאן, ובהרבה דברים אני מאשים את אובמה. והם רוצים שינוי.
    אני לא מאמין שהוא יכול לנצח. אם כן, זה יכול להיות פצע עמוק שיתחיל את הירידה של ארה"ב כאימפריה החזקה והמוצלחת בעולם

  4. אין לו סיכוי באלקטורים.צריך להגיע ל270 כדי לנצח ואין לו שום דרך הגיונית להגיע לשם.גם אם בתיאוריה הוא לוקח את פלורידה אוהיו צפון קרוליינה איווה ונבאדה שהן המדינות המתנדנדות הוא לא מגיע ל270 אלקטורים.הוא צריך לקחת עוד מדינה כחולה כמו פנסלבניה מישיגן ויסקונסין ששם אין לו סיכוי.לדעתי במדינות המתנדנות הוא יפסיד בפלורידה נבאדה[נשבר שיא של הצבעות היספאנים בהצבעה המוקדמת] וצפון קרוליינה וינצח באוהיו ואייוה.הימור שלי הילארי תנצח באלקטורים 216-332.אבל קחו אותי קליל אני עדיין לא נייט סילבר

      1. More latinos have voted in Florida as of now than in the entire 2012 election, Clinton campaign says

        מטורף.
        הצביעו השנה בפלורידה יותר היספאנים בהצבעה המוקדמת מאשר בכל הבחירות של 2012 ועוד לא הגענו ליום הבחירות.
        יש גם דיווחים שבנבאדה בהצבעה המוקדת היה Voter turnout מטורף של היספאנים שהיא כבר בפער שיהיה קשה לסגור ביום הבחירות אלא רק לצמצם

      1. נכון שכחתי את ניו המפשייר.לדעתי היא תיקח בסוף שם אבל ניו המפשייר זו הדרך היחידה שלו לנצח בתנאי שהוא לוקח את כל ה5 מתנדנדות שציינתי למעלה.

  5. זה סגור מראש על הילארי.
    טראמפ נוראי אבל הילארי היא השטן.
    ולכל המזדעזעים – כבר נבחר מישהו גרוע ממנו – ג'ורג' w בוש, ואמריקה עדיין עומדת על תילה.

          1. עגל תסתכל בקישור.
            בקצרה – למיטב בהנתי ה-CIA פיתח קוקטייל סרטן קטלני (מוות תוך חודש) הנגרם ע"י וירוס קופים, לשם התנקשות בראשי מדינות, כמו פידל קאסטרו.
            הם השתמשו בזה גם כדי להשתיק סופית את ג'ק רובי בכלא (רוצחו של הסאקר המסכן שהופלל ברצח קנדי).
            איכשהו (לא זוכר מדוע) הוירוס הזה התגלגל לחיסוני פוליו שניתנו באופן המוני.

          2. אשך התיאוריה הזאת גדולה! בחיים לא שמעתי על הקונספירציה הזאת.
            כמובן שמי שלמד קצת ביולוגיה יכול לערער עליה 😂

    1. גורג בוש היה מזעזע אך רק קדימון לנזק שטרמפ יכול לעשות. לגורג בוש היה הרבה כבוד למערכת בה הוא נמצא (גם אם חשב שהעולם הוא מערבון עם טובים ורעים). טרמפ זו ליגה אחרת של שנאה ובוז. זה אדם שאשכרה בנה את כל האתוס וההצלחה שלו ממפעלים כושלים והכנסת שותפיו לחובות.
      לא קראתי את הספר המדובר אבל לפחות סרטן תיאור קשת של מחלות שונות בעלות דמיון מסויים בהתנהגות וקיימת לפחות אלפי שנים.

  6. תשובות שלי

    טראמפ מנצח במדינות 28:22
    אחוז הבוחרים יעלה מעל 50% לשיא כל הזמנים
    טראמפ יינצח באוהיו ובבחירות אבל הוא ייעצר לפני ההכתרה על אונס או הלבנת כספים או סתם יקבל התקף לב מיסתורי. פיינס יהיה הנשיא הבא של אמריקה. רוב דמוקרטי בסנאט.

  7. הרדנקגים כבר אמרו שאם הילרי מנצחת הם מחסלים אותה תוך 3 חודשים.

    הילרי היא שטן לא קטן. ואל תשכחו שאז גם ביל איתה בבית הלבן, והוא שחקן שמבלף בגוף. אחד שמבלף בגולף זה יותר גרוע מלבגוד באשתך או במדינה שלך,
    והוא יעשה את שניהם.

    טראמפ מצד שני – חבר שלי לימד שנה שלמה באוניברסיטה שלו וטראמפ חייב לו מעל $10,000 שהוא לא יראה לעולם. הוא הגיש תביעה משפטית אבל נגד טראמפ ישנן מעל 3,000 תביעות משפטיות.

    גייל אמרה שאם טראמפ מנצח היא מסכימה לעבור איתי לגור בישראל!!!

    לטס גו טראמפ!!!

    (אני הצבעתי בהילארי כי היא רק היום אמרה לי שאם טראמפ מנצח היא לא חוזרת מישראל. אחנו טסים לארץ ביום הבחירות ונוחתיפ יום ד'!

  8. תודה על הפוסט עידו
    החשש שלי , אנשים מתביישים לומר בסקרים כי הם מצבעים לטראמפ
    ביום הבחירות הוא מפציע והאפוקליפטי מתחיל כולל ירידות חדות בוול סטריט וכאוס מוחלט
    טראמפ על הבאזר עם כל הצער שבדבר

  9. מערכת הבחירות הכי מעניינת שראיתי… לפי דעתי ברגע האמת אנשים ילכו עם ה"בטוח" יותר והילארי תהיה הנשיאה הבאה

  10. הילרי השטן?! אנשים יצאו מפרופורציות, כל כך טוב להם, יש כסף ואפשר לקנות כל דבר ומגזימים ואין מי שיעצור את השטויות. מערכת הבחירות הזאת היא יום כיפור של המפלגה הרפובליקנית. אחרי שתי נשיאויות דמוקרטיות הבחירות האלה היו אצלם בכיס by default. הם בחרו את טרמפ שנותן להם את הסיכוי הקטן ביותר והורס הכל. הם עדיין לא התאימו את עצמם לשינויים הדמוגרפיים בארה"ב וישלמו על זה. אחרי נצחון קלינטון ישלפו שם הרבה חרבות.
    הילרי שטן אעלק

    1. עגל – זו ריטוריקת של יום בחירות. מה אתה הייתה עושה לו הייתה בצוות הפרסום של הרפובליקאים והיה לך את היטלר הכתום לעבוד איתו?

      היתה כותה שהוא גרוע כמו המועמדת השנייה, ומוציא את מוטיב הכשרון מהמשוואה. הילרי השטן, או 2 המועמדים מחורבנים זה ס"ה סיסמת בחירות (שעובדת)

      מה התוצאה שלך במניין המדינות?

    2. תחפש עליה קצת חומר. בין היתר:
      – חולה על מלחמות ודוחפת אליהן באופן קבוע
      – "the one" והצ'מפיון של בעלי הממון שמאחורי הקלעים, כמו בנקים, וול סטריט וחברות תרופות, שטובתו של האזרח האמריקאי מעניינת להם את הפדרמה.
      – רקובה מוסרית, יושבת על טונה כסף עם בעלה מכל מיני קרנות ונאומים (=שוחד) במאות אלפי דולרים בגופים ששולטים בה
      – צבועה
      – כנראה איימה והשתיקה מתלוננות על תקיפות מיניות מצד בעלה
      – ייצגה וגרמה לשיחרורו של אנס של בת 12, שנותרה נכה פיזית ונפשית מאז, כשהיא יודעת שהוא אשם, צוחקת על זה בהקלטה, וייתכן גם העלימה ראיות.

      זה קמצוץ מהמעט שטיפה ראיתי

  11. עם הילארי יהיה לנו משעמם. עוד 4 שנים של כלום. זאת בהנחה שהרד נקס לא מחסלים אותה תוך 3 חודשים כפי שהבטיחו.
    אני, בתור חובב חדשות וסערות רוצה שהכסיל הזה יבחר. כך ניווכח שיש אומות יותר מטומטמות מאיתנו , שבחרו מועמד כזה, וכן הוא יבצע הרבה תעלולים ודברים לא צפויים. כדי לעשות את אמריקה גרייט אגיין.
    הקמפיין הזה עשה להילרי נזק תדמיתי לא קטן, ועכשו כל העולם חושב שהיא גדולת הנוכלים. בעוד שלמעשה היא יכולה לקחת שיעורים בנוכלות מכל ח"כ הכי זוטר בישראל, או אפילו כל עובד מע"ץ או פקיד של עיריית רמת גן. לרמות הנוכלות של הצמרת שלנו, ביבי וחבורתו היא לא תספיק להגיע עד סוף חייה.
    GO TRUMP

  12. חברים יקרים, בואו נלך לבסיס. הביטחון.
    אגב, הדבר הכי חשוב פה הוא השינוי הדמוגרפי. בעוד שטראמפ רוצה לבנות חומה מסביב לאמריקה ולשמור על העניינים, לבדוק מה קורה עם הפליטים והמהגרים החדשים (שבמקרה יחס ההצבעה שלהם הוא 8-2 לטובת הדמוקרטים), הילארי רוצה מדינת הגירה חופשית גבולות חופשיים.

    תוכלו לראות את ההשלכות של הגירה לא מבוקרת על אירופה.
    דוגמאות:
    שוודיה – הפכה להיות בירת האונס העולמית.
    גרמניה – אנגלה מרקל הודתה שהיא איבדה שליטה על חלק מהמדינה בגלל שנתנה יד למעל ממיליון פליטים להיכנס לגרמניה.

    עכשיו, אחרי שהתנהגתי כמו ביביטחון, כדאי ללמוד כמה דברים פשוטים בכלכלה שנלקחו ממילון וובסטר.

    קפיטליזם – עסקאות מרצון, אין שום צד שלישי בעסקה. כלומר, עשיתי עסקה עם מנחם או רועי לכתוב באתר. הם מרוויחים כתבה, אני מרוויח סיפוק אישי ופרסום.

    סוציאליזם (=קומוניזם, אין הבדל כלכלי) – הממשלה אחראית והיא הבעלים של הכל. הקרובות לזה ביותר היו ברית המועצות, גרמניה הנאצית, ונצואלה ועוד. אין יכולת חישוב כלכלית כלל.
    ברית המועצות, במקרה הזה, חיקתה את מודל המחירים האמריקני ולכן שרדה הרבה יותר מגרמניה.

    פאשיזם (=סוציאל-דמוקרטיה) – יש רכוש פרטי באופן רשמי, אך הממשלה מכתיבה מדיניות בכפייה באמצעות מיסוי ורגולציות.
    יכולת החישוב הכלכלית היא נפגמת ומעוותת בגלל התערבות מלאכותית בשווקים.

    השיטה הכלכלית של ישראל, ארה"ב, ורוב העולם היא פאשיזם השתתפותי: יש "בחירות" אבל אנחנו מפסידים בגלל התערבות הממשלה במשק.

    כשאנחנו רואים את הבחירות בארה"ב ברור לנו שהילארי הולכת לכיוון סוציאליזם, בעוד שטראמפ כביכול הולך לקפיטליזם. העלאת מיסים, הגירה חופשית והרצון שלה בחזית עם רוסיה היא גחמות של משטרים סוצאיליסטיים בעבר.

    עכשיו, דעתי האישית?
    אני לא בעד טראמפ, אלא הרבה יותר נגד הילארי. מפחד ממנה.
    הרבה אנשים לא עושים את ההפרדה בין מי האיש לבין מה העבודה שלו. לנשיאות, לדעתי, טראמפ עדיף בהרבה.

    1. וואו סער, מאיפה הבאת את ההגדרות האלה? ממילון ההפחדה והספין של ארתור פינקלשטיין?
      סוציאליזם זה אומר בעלות של המדינה בכל? אתה מתאר משטר טוטליטרי, כל כך רחוק מסוציאליזם.
      אתה מופנה למשל למודל מדינת הרווחה הסקנדינבית, המדינות החופשיות ביותר בעולם.
      גם יתר הדברים כאן, וואו.

  13. הילארי היא הממסד הישן (מפא"י האמריקאית).
    טראמפ הוא משהו אחר. לא חשוב מה אבל משהו אחר.
    ץהוא אולי אידיוט אבל לזכותו יש לומר שהוא לא טיפש.
    הוא גם לא יצליח להכפיף את המנגנון הענק למרותו בכזו קלות.
    הוא ללא ספק ינער את המערכת.
    והמערכת צריכה ניעור. מי שמנהל אותה היום (בעלי הכח האמיתיים) הם אנשים שגדלו כשלנשים ולשחורים לא היו זכויות, כשחשבו שאפשר לרפא הומוסקסואליות ושמריחואנה היא סם השטן – גרוע כמו ואף יותר מהרואין.
    אני בעדו.
    🙂

    1. אני שם את הסנט שלי על הילרי. אני חובב תאוריות וסרטים על אפוקליפסה, פשוט לא בא לי לחיות באחת. הילרי אולי מושחתת, לדעתי בגדר הנורמה הפוליטיקאית הרקובה הרגילה, אבל טראמפ כל זה ועוד הרבה יותר.

      ולשאלה לאשך: זה נהדר לקרוא על קונספירציות, אבל אתה באמת מאמין בהן? כלומר, זה שהcia חיסל מנהיגים ומימן קרטלי סמים זו לא קונספירציה, זה עובדה, אבל וירוס לסרטן? נשמע קצת מופרך למוח הקונפורמיסטי שלי

      1. יכול להיות, אבל גם לחשוב שהעולם עגול היה פעם נשמע מופרך.
        האיש טוען לעובדות והוכחות בסירטון ושהיום וירוס מסרטן זה משהו שריר וקיים במדע.

          1. את הפפילומה אני מכיר, לא אישית כמובן… התהייה היתה על הוירוס המהונדס. לרוב, כשמחפשים רוע מוחלט ותוכניות זדוניות, אני מעדיף את מה שברברה טוכמן הגדירה כמצעד האיוולת. לא מוח על זדוני, אלא עשרות מוחות בינוניים וחסרי יכולת שגורמים לנזק

  14. הבעיה בבחירות שלהם שהם מבססים את כל הקמפיין על שלילת המועמד/ת השני. לספר כמה הוא גרוע, נוכל, מושחת, אנס ומה לא.
    מתמקדים בשלילה של השני במקום בחיובי של עצמם.
    זו שיטה שמביאה רייטינג, אבל נראה שהיא גורמת לאמריקאים לאבד אמון במנהיג העתידי שלהם, ושום דבר טוב לא ייצא מזה.

    אגב גם בישראל המחנה הציוני שמאלני עשה את זה בבחירות הקודמות, עם הקמפיין ״רק לא ביבי״. לא הלך להם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט