צפו: רגעי בייסבול נטולי הבייסבול הגדולים ביותר / יוני לב ארי

(צילום: mensfitness.com)

היום לפני 19 שנה, ב-21 במארס 2001, ירה רנדי ג'ונסון, פיצ'ר אדיר וחבר בהיכל התהילה, כדור שפירק ציפור מסכנה שטעתה בניווט. הרגע הזה בהחלט נכלל בין הרגעים הגדולים שצולמו במגרשי הבייסבול, שלא ממש קשורים למשחק עצמו. זה זמן טוב, עכשיו בימי הבידוד המבאסים, לרכז את מקבץ רגעי הבייסבול המשעשעים ביותר. ונתחיל כמובן, ברנדי ג'ונסון והציפור:

ברנט והטנדר (לא טינדר, טנדר):

גם לאיי.ג'יי ברנט, עוד פיצ'ר מצוין, הגיע כדור אחד למקום שהוא לא תכנן. ב-7 בספטמבר 2001, בעודו מתחמם לקראת משחק, "התפלק" לברנט כדור, כשבמפתיע בדיוק באותו הרגע עבר טנדר של הבובה המעודדת של הפלורידה מארלינס, "בילי דה מארלין". לפנתיאון:

שריר השרירים

אוגוסט 2013, במהלך משחק ב"סיטי פילד", בו המטס מארחים את קנזס סיטי רויאלס, אוהד בעל גוף די שרירי התקשה לפתוח בקבוק מים. אחד המוזרים:

לקח את זה קשה

אנדרו מקאצ'ן נחשב לאחד השחקנים האהובים על ידי אוהדי פיטסבורג פאיירטס. לאחר שקבוצתו ספגה הום ראן, החזירו האוהדים את הכדור למגרש. מקאצ'ן לא יכול היה לראות את הכדור הזה, ושלח אותו הכי רחוק שאפשר:

בו בריון

בו ג'קסון נחשב לאחד השחקנים השריריים ביותר בהיסטוריה של המשחק. ג'קסון, ששילב קריירת בייסבול ופוטבול, בהצלחה רבה, הראה במקרה הזה עד כמה הוא חזק:

Catch Me If You Can

כל אוהד שמגיע למגרשים רוצה לחזור עם כדור. זה כולל את האוהדת היפה הזאת, שניסתה להרשים את שחקני הרויאלס על המגרש. זה כמעט הצליח לה:

Nope, Nope, Nope

היאנקיז התארחו ביוסטון, עוד בימי דרק ג'יטר העליזים. בתום האינינג רצה ג'יטר לתת כדור לאוהדת יאנקיז צעירה, ונאלץ לעבוד קשה כדי שזה יקרה:

התקבלת

בעולם הבייסבול, נערות / נערי כדורים צריכים להיות ערניים וחדים. לא תמיד זה מצליח להם, הפעם, נערת הכדורים של הפאדרס הצליחה להרשים גם את כוכב מינסוטה אדוארדו אסקובר:

פוליטיקאי צעיר

לא ברור אם הבחור הצעיר הזה אוהד של האיינג'לס או של הטייגרס, מה שבטוח, סיכוייו להיבחר לסנאט בהמשך לא רעים בכלל:

תרגיל לאוהדת מתחילה

הילד הצעיר הזה, אוהד של הריינג'רס כנראה, גם יצא נחמד וגם הרוויח את הכדור המקורי מהמשחק. בהחלט טריק מרשים:

נדודי שינה בסיאטל

איצ'ירו סוזוקי נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר על אוהדי המארינרס. ואם במקרה קורה שהוא נוגע בך – וואו, זה כבר סיפור אחר:

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 8 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט