בייסבול: קינסלר מצטרף לנבחרת ישראל / יוני לב ארי

עדיין לא ברור מתי ואם בכלל יצאו לדרך המשחקים האולימפיים טוקיו 2020, שאולי בכלל יהפכו לטוקיו 2021, אך בינתיים ראשי נבחרת ישראל בבייסבול עושים הכל כדי לחזק את הסגל, כשהיום (ב') הגיע חיזוק סופר משמעותי.

איאן קינסלר במדי בוסטון (צילום: NBC Sports)

איאן קינסלר משחקני הבסיס השני הטובים ביותר בעשור האחרון, סיים את תהליך העלייה לישראל ויצטרף לסגל הנבחרת. "כל אתלט חולם לשחק באולימפיאדה", אמר קינסלר הנרגש, "אני מאושר על ההזדמנות לעשות זאת עבור נבחרת ישראל. ללבוש את צבעי הכחול לבן של מדינת ישראל – זהו רגע מרגש עבורי, הרבה מעבר לספורט. אני כבר לא יכול לחכות לתחילת המשחקים".

קינסלר בן ה-37, פרש ממשחק פעיל לפני חודשים בודדים בלבד, כשבעונה האחרונה הוא שיחק במדי הסן דייגו פאדרס. האינפילדר החל את הקריירה ב-2006 במדי הריינג'רס, שם הוא שיחק עד 2013, לפני שעבר לדטרויט טייגרס. לאחר שלוש עונות המשיך קינסלר לאיינג'לס, משם לבוסטון, שם הוא זכה ב-2018 באליפות, ולבסוף, בעונה האחרונה כאמור, בפאדרס.

נבחרת ישראל. קיבלה חיזוק (צילום: The Times of Israel)

בנוסף לאליפות שזכה בבוסטון, רשם קינסלר ארבע הופעות באול סטאר, שתי זכיות בכפפת הזהב (2016 ו-2018), וזכיה במדלית הזהב עם ארה"ב ב-WBC ב-2017. לאורך הקריירה חבט קינסלר לממוצע של 269. לאורך 14 עונות, עם 257 הום ראנס.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. יוני, כמובן שאני מכיר את קינסלר, אם הוא עושה עלייה לישראל הוא כשר לשחק. אבל כמה יהודי הוא? אני זוכר שפעם הכנסתי אותו לרשימת היהודים אבל כבר שכחתי למה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט