Free No More 2019 – טוביאס האריס  / עומר מזיג
Free no more

Free No More 2019 – טוביאס האריס / עומר מזיג

לא יודעים על מה מדובר? היכנסו לכאן

טוביאס האריס נשאר בפילי – $180,000,000 לחמש שנים – $36.0 מיליון לעונה

נתחיל מהטכני – החוזה המקסימלי שהאריס – כשחקן עם ותק של 8 שנים – היה זכאי לקבל מפילי, גבוה ב10 מיליון דולר מהחוזה הזה, וזהה לחוזה שקליי קיבל מהווריורס. המקסימום שקבוצה אחרת הייתה זכאית להציע לו, הוא 140 מיליון דולר ל4 שנים, כמו שווקר ובאטלר קיבלו. הסיבה שהוא מופיע אחרי השניים הנ"ל בסדר הכתבות הוא שזה טכנית לא חוזה מקסימום.

אבל זו לא באמת דרך הוגנת להסתכל על זה, נכון? הרי בפועל – האריס יקבל לאורך 4 השנים הבאות כמעט בדיוק אותה כמות כסף (ואפילו קצת יותר) משני האולסטארים הנ"ל. ובשנה שאחרי, הוא יקבל סכום של עוד 40 מיליון דולר – שלא מתאפשר אפילו כשכר התחלתי לאף שחקן מקסימום בליגה (מגיעים אליו רק עם הקפיצות באחוזים משנה לשנה בחוזים ארוכי טווח).

ומהצד שני, יש פה עניין של סיטואציה. פילי החתימה את האריס באמצעות זכויות הבירד שלו, ולכן עד לרגע ההחתמה הוא ישב על התקרה שלה ב"מחיר" הCap Hold שלו – 22 מיליון דולר. זה אפשר לפילי – לאחר הטרייד על באטלר וההחלפה של הCap Hold שלו (35 מיליון דולר) במשכורת יותר קטנה (ג'וש ריצ'ארדסון – 10 מיליון דולר) – לשמור את ההחתמה של האריס לסוף סדר הפעולות שלהם בקיץ, ולהישאר עם יותר מקום מתחת לתקרת השכר.

כלומר, אם הם היו מוותרים על האריס, ועדיין רוצים להחתים על אל הורפורד על החוזה שניתן לו, הם היו מסוגלים להחתים במקום הפורוורד רק שחקן שהחוזה שלו יתחיל מ22 מיליון דולר (קצת פחות מ100 מיליון דולר ל4 שנים). זה כבר קליבר אחר של שחקנים, וצריך לזכור את זה.

ועכשיו לשאלה המעניינת – האם הוא שווה את הכסף?

האריס עבר 5 קבוצות ב8 שנות קריירה, נתון מטורף לשחקן שבסה"כ עושה עבודה טובה בכל קבוצה בה הוא משחק. אלה המספרים שלו מנורמלים ל36 דקות:

זו תמונה של שחקן שמשתפר לאט ובביטחון מעונה לעונה, ועדיין רק 27. אולי בגלל זה אנחנו גם רואים שהוא עובר כל שנה לקבוצה טובה יותר (2014 – אורלנדו לדטרויט, 2016 – דטרויט לקליפרס, 2018 – קליפרס לפילי), וכל פעם כחתיכה חשובה יותר בטרייד (2014 – נכס נייטרלי שהמג'יק נפטרים ממנו בחינם כי הם סתומים, 2016 – נכס מרכזי בטרייד כדי להביא סופרסטאר גדול יותר כמו גריפין, 2018 – הכוכב שנותנים בשבילו שתי בחירות סיבוב ראשון).

השליש עונה שלו בפילי לאחר הטרייד + הפלייאוף היו מוזרים. אחרי עונה וחצי של 42% מעבר לקשת השלוש, הוא עומד כרגע בקדנציה שלו שם (כולל הפלייאוף) על 66 מתוך 198 (בדיוק 33.33% קליעה). אפשר לייחס את זה למעבר לקבוצה חדשה או לשינוי התפקיד מכינור ראשון לכינור שלישי או רביעי, אבל אם אני פילי אני רוצה לראות קצת יותר התאמה לפני שאני נותן לו את החוזה הכי גבוה בקבוצה.

ועם כבר התאמה – האריס בליגה של היום הוא 4 מובהק. הוא ריבאונדר מספיק טוב ומגן גדול מספיק כדי לשמור את העמדה ושם הוא יכול לנצל בצורה טובה את הזריזות והשליטה שלו בכדור כדי לייצר נקודות. אבל בסגל הנוכחי של פילדלפיה – עם הורפורד ואמביד כבר בקו הקדמי ובלי מועמד מוביל אחר – אני רואה אותו משחק את רוב הדקות שלו בעמדה 3. כולנו זוכרים את ג'וש סמית' של דטרויט שהיה בסיטואציה דומה שדי גמרה לו את הקריירה, ואני מקווה שזה לא יקרה כאן.

מהצד השני של המגרש, מדובר בסה"כ במגן ורסטילי ומצוין לחילופים הגנתיים:

אבל במפלצת ההגנתית שהיא החמישייה של הפילדלפיה 76ים, הוא תמיד יהיה החוליה החלשה. ליד ארבעה מגנים ברמה הגבוהה ביותר בדמות אמביד, הורפורד, ריצ'ארדסון וסימונס, אני מצפה שקבוצות יתקפו אותו כחוליה החלשה.

שלא תבינו לא נכון, זה סימן מצוין לקבוצה אם האריס הוא החוליה החלשה של החמישייה שלך בהגנה. הוא אולי החוליה החלשה הכי חזקה בליגה. אבל הקבוצה תהיה חלשה יותר הגנתית איתו על המגרש – בדומה לעונה שעברה. ב27 המשחקים של טוביאס בסיקסרס בעונה הרגילה, הדירוג ההגנתי שלהם (נקודות ל100 פוזשנים הגנתיים) איתו על המגרש היה 110.3, מקביל לדירוג של הקבוצה ה19 בטיבה בליגה. בדקות שלו על הספסל? 106.1, מקביל לדירוג של הקבוצה ה3 בטיבה, והנתון המוביל בקבוצה.

זה דבר פופוליסטי לציין, אבל זה החוזה הגדול בהיסטוריה לשחקן שאינו אולסטאר. ובקצת פחות פופוליסטיות – 10 מתוך 11 החוזים הגדולים של הקיץ ניתנו לאולסטארים או אולסטארים בדימוס, וה12 ברשימה הוא ה100 ל4 שנים שווצ'ביץ קיבל מאורלנדו.

זה מחזיר אותי לחוזה של מייק קונלי עם הגריזליז ב2016. גם זה היה אחד החוזים הגבוהים בהיסטוריה דאז – לשחקן שלמרות שסיפק הרבה קבלות בקריירה לא הגיע לרמות הגבוהות ביותר (נניח אולסטאר), ולא היה האופציה הראשונה בקבוצה שלו (נכון לאז).

בכתבה של אז נתתי להחתמה FAR 9 – והעובדה שהקיץ החוזה ההוא עבר בטרייד תמורת 2 בחירות סיבוב ראשון ועוד נכסים מוכיחה שהייתי בכיוון – אבל הפעם אני קצת פחות חיובי. אני חייב גם להתייחס לעובדה שהארכת החוזה של סימונס תיכנס לתוקף בעונה הבאה, מה שיביא את הסיקסרס לחשבון של 120-130 מיליון דולר במשכורות לארבעה שחקנים (אמביד-הורפורד-האריס-סימונס) כל שנה עד 2023.

אין ויכוח שהאריס שחקן מצוין ששיאו עדיין לפניו, והשנה ללא באטלר ורדיק ועם קיץ עם הקבוצה באימונים הוא גם יקבל תפקיד יותר משמעותי בהתקפה, מה שעשוי לעזור לשחרר אותו קצת ואולי להביא אותו לרמה של אולסטאר. גם נתתי לחוזה הכמעט מקסימום שלו מאורלנדו בזמנו FAR 8, אז אי אפשר להאשים אותי בשנאת יתר.

אבל זה חוזה בשווי של כמעט פי 3 מאז, ותחושת הבטן שלי – יותר מהכל – אומרת שאתה לא נותן חוזה כזה לשחקן שראית לפחות מ40 משחקים בקבוצה שלך, ואין לו רקורד קודם של הצלחה יוצאת דופן. עזבו קבוצתית – מישהו יכול לשלוף מהראש איזה רגע גדול שלו? איזה מהלך בקלאץ? איזה סל ניצחון? איך זה הגיוני ששחקן כזה יקבל את החוזה השני הכי גדול של הקיץ (והרביעי בגודלו בהיסטוריה)? פה גם נכנס ההבדל בינו לבין קונלי של 2016.

זה המון לחץ לעמוד בו. סימונס מדהים במשחק המעבר ואמביד מפלצת באזור הפוסט, אבל בדקות האחרונות של המשחקים הצמודים, פילי צריכה מישהו שייקח את הכדור ויעשה סל, כמו שבאטלר עשה בעונה שעברה.

להאריס אין את הרקורד הזה, ואני חושב שהסכום הזה מוגזם בשבילו. זו ממש לא קטסטרופה ברמת אנדרו וויגינס או ג'ון וול, והסיקסרס עדיין ישארו קונטנדרים בשנים הבאות, אבל החוזה הזה יכביד עליהם מאוד במקרה שהקבוצה הזו לא תסתדר בדיוק – אבל בדיוק – כמו שהם מקווים.

FAR – 6

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. החוזה מופרך. הקליפרס יכלו להשאיר אותו אצלם ולחבר אותו ללאונרד, אבל הם ידעו טוב יותר.אם דיגדג לפילי באצבעות לתת חוזה כזה, בטלר עדיף על האריס, אפילו אם הוא עלול לגרש את סימונס מהעיר בעוון התחזות לסופרסטאר.

      1. גרי ווסט לא הטריד אותו. ווסט לא מטריד אנשים. זו גסות רוח. הוא החליף אותו (יותר נכון את החוזה שלו) בשחקנ/ים אחר/ים.

  2. האולר השוויצרי של פילי… סביר להניח שהיה מקבל חוזה באותו סדר גודל מקבוצה אחרת, או במילים אחרות, קבוצה כבר הייתה חוטפת אותו (ניקס?).
    מאוד רב גוני ולדעתי לא השתמשו בו מספיק בסכמות ההתקפיות של פילי שנה שעברה. מאמין שאם הרבוצה שבונייה שם השנה ומחנה אימונים הוא יראה הרבה יותר טוב.
    .
    ועדיין, המגרעות שלו ידועות. הוא לא שחקן בעילית ו/או הסופרסטאר שסביבו בונים מערכת, ולכן, כפי שציינת, הוא יקר מדי בחוזה שלו. פילי בנויים על אמביד-סימונס והורפורד גם כן הוא "יקר מדי" (אם כי הורפורד נותן דברים איכותיים וחיוניים יותר מהאריס לקבוצה).
    .
    חושב שהציון שניתן בהחלט הגיוני בנסיבות

  3. תודה רבה עומר.
    .
    לדעתי הוא שווה את הכסף הזה. אתה מקבל שחקן שבדיוק מגיע לפיק, עם התאמה די טובה לקבוצה (מסכים עם מה שכתבת לגבי המעבר שלו ל3) יודע ליצור לעצמו מכל מקום על המגרש בערך ויכול להיות יעיל מאוד בקאץ'&שוט. נתתי 9

  4. אני חושב שמגיע פה לפחות 7
    כמו שכתבת לא היו אופציות אמתיות אחרות
    ואם פילי הייתה כל כך להוטה על הורפורד אז זה היה מהלך מתבקש.
    תודה עומר

  5. תודה רבה עומר, אחלה ניתוח ומזוויות שלא ידעתי בכלל (מגבלת ה-22 מיליון).
    .
    מתחדד לי שיש פער, ולעתים פער גדול מאד, בין החוזה בפני עצמו (במקרה הזה – גבוה מדי וארוך מדי, ועל שחקן שבקושי שיחק בקבוצה, כמו שכתבת), לבין החוזה בסיטואציה (בטלר החליט שלא מתאים לו, 22 מיליון, כמו שכתבת).
    .
    אם אני מבין נכון, פילי בכל מקרה יהיו מעל לתקרה בשנים הקרובות, והעובדה הזו לא הייתה משתנה גם אם היו נותנים לו רק 28 מיליון לשנה, נכון? אם אכן כך, ההבדל בין 36 ל-28 משפיע רק על גודל הקנס (לא נעים אבל זה מה יש כשאתה בונה קונטנדרית), ועל היכולת להעביר אותו בטרייד (28 יותר משתלם לקבוצות שאינן מעבר לתקרה, וגם צריכות להעביר פחות נכסים בתמורה). אם אכן כך, אז העלות האמיתית של החוזה תורגש:
    א. בשנים הקרובות – אם לא יתאקלם ויצטרכו להטריד אותו.
    ב. בשנים המאוחרות – כשהוא יזדקן והם ירצו לבנות מחדש.
    בנוגע לב. – לדעתי, כאמור, אין מה לעשות, קונטנדרית כמעט תמיד מהמרת על הכאן והעכשיו, והמחיר סביר.
    בנוגע לא. – הם באמת צריכים לקוות שהוא יתאקלם. לנוכח מה שכתבת (4 מול 3, הגנה), יתכן שיש ערך לשלב אותו בחמישיה השניה כקלע מוביל בעמדה 4. לא חושב שזה "בזבוז" של חוזה גבוה, כי קונטנדרית צריכה גם ספסל מצוין.
    .
    שורה תחתונה – אם האלטרנטיבה שלו הייתה 140/4 במקום אחר, אני חושב שיכלו קצת להוריד אותו במשא ומתן, אבל לא חושב שזה היה משנה את התמונה באופן משמעותי.
    .
    הייתי נותן 8.

  6. אם ציון "10" הוא בשביל ההחתמות ששוות תגובה מסוג ה-"WOW" כמו זו שגררה ההחתמה של דוראנט בגולדן סטייט, אי אז בקיץ 2016,
    אז ציון "9" הוא בשביל החתמות מצוינות, אבל עם מעט פחות WOW. נגיד, קונלי בחוזה הענקי בממפיס.
    .
    אז כאשר ברור שהציון המקסימלי להחתמה שכזו הוא 8,
    צריך לשאול –
    האם הוא שווה את הכסף?
    האם הוא שווה את הכסף בטווח הארוך?
    מה החלופות שהיו לסיקסרס?
    .
    נתחיל עם השאלה הראשונה –
    האם האריס שווה את הכסף. התשובה הקצרה היא "כן".
    התשובה הארוכה (אכנס רק לחלק מהפרטים) היא שהאריס מחזיק סט יכולות קריטיות להצלחה של קונטנדרית –
    הוא סקורר יעיל (מאז שעבר לדטרויט מאורלנדו, אי אז בחורף 16', יש לו לפחות 16+ נקודות, אותן הוא קולע תמיד באחוז אפקטיבי גבוה מהממוצע בליגה). הוא לא חור בהגנה (הוא לא מגן מעולה. אבל הוא גם לא חור. הוא מסוגל לשמור על כמה עמדות, והוא בשום שלב לא מעמסה על הקבוצה). והכי חשוב – הוא לא דורך לכוכבים אחרים על האצבעות.
    יש מי שיטען שג'ימי באטלר כוכב גדול מהאריס. שהוא מביא למשחק סט יכולות עדיף.
    לדעתי? זה נכון אם הוא הכוכב הראשון, או היחיד, בקבוצה. לצד כוכבים אחרים?
    זה פשוט לא עובד.
    האריס, להבדיל, מראה כבר בכמה קבוצות, בכמה קונסטלציות, שהוא מסוגל להתאים את עצמו. זו יכולת קריטית עבור קבוצה כמו פילדלפיה, ששמה את הז'יטונים שלה על אמביד וסימונס. האריס והורפורד אולי מרוויחים סכומי עתק. אבל הם מסוגלים להביא תוצרת שלא על חשבון מי שמשחק לצידם.
    .
    שאלה 2, היא שאלת הטווח הרחוק.
    החוזה יסתיים כאשר האריס יהיה בן 31, והוא ילווה את הקבוצה לאורך שנות השיא של סימונס ואמביד.
    בהתחשב בעובדה שב-3 השנים האחרונות הוא החמיץ רק 2 משחקים, וגם הם בגלל שהועבר בטרייד,
    ובהתחשב בגרף ההתקדמות שלו מעונה לעונה, מבלי שהיה לו את הזמן להצמיח שורשים בקבוצה אחת לאורך זמן,
    נראה לי שבטווח הארוך החוזה רק ישתבח עם הזמן.
    .
    שאלה 3 היא השאלה המכריעה לציון הסופי –
    מה החלופות שהיו לסיקסרס.
    התשובה היא שלא באמת היו להם כאלו. הם הצליחו דרך ניהול באמת מרשים, לבנות הרכב צעיר (ברובו) ואיכותי. כזה שיאפשר לכוכבים עליהם הם שמו את יהבם למקסם את יכולותיהם.
    צריך לזכור – אם לא היו נותנים להאריס את החוזה הנ"ל, הייתה קבוצה אחרת שהייתה משלמת לו את הכסף. והם היו נשארים ללא יכולת להתחזק בגלל גודל הפיירול.
    .
    השורה התחתונה?
    לדעתי, זה "8" קל. האריס אפקטיבי בהתקפה. סביר בהגנה. צעיר מספיק. בריא מספיק. והוא לא דורך על האצבעות של אף אחד. אי אפשר באמת לבקש יותר משחקן מס' 4 בקבוצה.
    .
    (זה הרגע לתת שאפו גדול לסיקסרס שהלכו ALL IN העונה. הניחוש שלי הוא שזה יקרב אותם קרוב מאוד לפיינלס כבר העונה)
    .
    תודה, עומר. שנה טובה!

    1. מעולה גיא. שיכנעת אותי להמיר ל8.5.
      .
      כתבתי את זה בפריוויו של רפי בחכמת הדיעבד הטרייד על באטלר היה מטופש מאוד. עם ההרכב הנוכחי ובנוסף קוביקטון הם לדעתי היו סופר עמוקים ועם מלא אפשריות להרכבים מגוונים.

      1. יש סיבות (אני לא מסכים אם רובן, אבל אי אפשר להתכחש וקיומן) לטרייד שהביא את באטלר,
        אחת משמעותית היא ההופעה הבינונית של קובינגטון בפלייאוף 18'. הוא היה אמור להיות זה שמרווח את המשחק,
        ומי שהיה אס במשך כל העונה, בפלייאוף נתן הופעה שמזכירה יותר ג'וקר…
        (כמובן שלשפוט על סמך מדגם כל כך קטן, זה מוקדם מדי במקרה הטוב, וטיפשי במקרה הרע)
        .
        לזכותם של קברניטי הסיקסרס, הם הצליחו להפוך לימון חמוץ במיוחד ללימונדה, כאשר הם קיבלו את ג'וש ריצ'ארדסון בטרייד ההמשך של באטלר.
        הפועל היוצא של אותו טרייד זו חמישייה של סימונס, ריצ'ארדסון, האריס, הורפורד, ואמביד.
        כאשר הורפורד משחק נהדר גם בעמדה 5, והאריס משחק מצוין גם בעמדה 4.
        זו גמישות שיש למעט קבוצות בליגה.

        1. נכון שכחתי מהs&t. מה שכן אם הפלייאוף הקודם של פילי הוא אינידקציה למשהו הם היו צריכים להעיף חצי קבוצה.

    2. יפה. לקחת השנה את התפקיד של דדי עם התגובות הארוכות.

      אני חושב שהרבה פעמים עם שחקני הבירד האלה אנחנו נשאבים למקום הזה של ה"אבל לא הייתה להם ברירה! לא היה מישהו אחר!". אז א פה זה לא נכון לגמרי בגלל מה שהסברתי בכתבה על הקאפ הולד. ב זה בעיני תופס רק אם אתה מדבר על שחקן שבאמת השיג משהו עם הקבוצה. שימוש יתר בתירוץ הזה מביא אותך לחוזים כמו של בלייק גריפין או גון וול או אנדרו וויגינס – שדופקים אותך לתקופות של שנים על גבי שנים.

      אבל כמו שכתבתי בכתבה – ובאופן שממש לא אופייני לי דרך אגב – הדבר שהכי מפריע לי פה זה התחושת בטן (כמו שמנחם שם את זה). זה "מרגיש" ממש דפוק שטוביאס האריס מרוויח 36 מיליון דולר לעונה.

      1. מדויק. מסכים עם גיא לגבי ה all in והקושי ב למצוא תחליף סביר, אבל 36 להאריס זה מטורף וכל הזמן יש לי הרגשה שבליגה מתרוצצים עשרות שחקני 3&D שיעשו 12 נק׳ באפקטיבי נהדר ויקבלו 10 לעונה ואולי יתאימו יותר מהאריס. תודה עומר

    3. הטטוח הרחוק זו נקודה מצוינת.
      אתה גם זהיר מדי בהערכת סיכויי ההגעה לפינאלס של םילי. הם פרונט ראנרז במזרח כבר העונה. בפירוש.
      רק אמור נא לי בהזדמנות זו – גם הזכרתי את זה למטה – מה אתה עושה עם בן סימונס? זו אבן הדומינו הראשית במערך של פילי. וממנה הכל יסתדר.

      1. בן סימונס צעיר ורק מתחיל לטפס לעבר שנות השיא שלו מבחינה פיזית ומקצועית. בעיית הטווח שלו היא בהחלט גדולה, ויותר נורא זה שהוא בכלל לא מראה רצון לזרוק מרחוק, אבל לסימונס יש יכולות שאין להרבה שחקנים בליגה והוא יותר פלוס ממינוס.
        .
        אני חושב שהשיפור יגיע עם השנים

  7. 9.
    שחקן מצוין, סקורר טבעי, אופי נוח.
    אחרי עזיבת באטלר ורדיק לפילי לא הייתה ברירה, הם היו חייבים להשאירו כי הם מנסים להצליח כאן ועכשיו.
    הוא היה מעולה בדטרויט ובקליפרס, בפילי הוא סבל מנחת זרועו של בראון האימבסיל.

  8. עבורי טוביאס הוא מין לא אסל ולא באסל. אחד השחקנים השקטים והאלמונים מכולם ושום סכום כסף לא ישנה זאת.
    מי שהוא רואה את טוביאס מוביל קבוצה לאליפות?
    NEVER!
    6-7 זה מה שהוא.

  9. סקורר מצויין ומגוון מאוד שיכול לתרום להם הרבה. מאמין שנראה אותו מקבל המון דקות כארבע, בין אם כשהורפורד על הספסל או בדקות (והמשחקים) בהם הורפורד משמש כסנטר, האריס כפאוור פורוורד וסימונס נכנס יותר בחופשיות לצבע. קאץ'-אנד-שוטר טוב וישחק הרבה על התפקיד הזה העונה וגם שחקן שיכול ליצור לעצמו נקודות. משלים מצויין חמישייה הגנתית ארוכה כשיש מצב שאחרי אמביד הוא הסקורר השני הטוב ביותר שלהם. שווה מעל 6 לדעתי, 7/8. תודה על הכתבה.

  10. מסכים עם מה שכתבת. אולי החמרת מדי, 6 במקום 7, אבל זה לא עקרוני.
    הכל בעצם מתחיל בבעיה יותר עמוקה בפילי. לא, לא ברט בראון (זה גם נכון), אלא שחקנים מצוינים, שלא משחקים בעמדה שלהם. בפילדלפיה השלם קטן הרבה יותר מסך חלקיו. הרבה יותר.
    זה טוביאס האריס ב-3 כמו שאתה מציין, בזמן שהוא 4 – אבל שם נמצא עכשיו הורפורד.
    אבל זה קודם כל בן סימונס ב-1… ההתעקשות של פילי, שתוקעת להם את כל הקבוצה, ומבזבזת את מתנות הטאנקינג.
    סימונס שחקן נדיר. אמא-מא, לקלוע מבחוץ הוא לא יכול, ופוינט-גארד של קונטנדרית משמעותית, זה לא.
    בעולם נורמלי, סימונס משחק 3. קלאסי.
    בקבוצה כזו, טוביאס האריס אינו נחוץ. תמורתו – וזה הרבה כסף – פילדלפיה מביאה פוינט גארד אמיתי ושוטר מוכח, לעמדה מספר 1. יש בכלל מישהו כזה? שהולך להתבזבז העונה, מתחת ל-1 עוד יותר טוב ממנו? מישהו שהוא 1, אבל ישחק בלית ברירה מין 2?
    כן, וקוראים לו ד'אנג'לו ראסל.
    חמישיה של פילי, כזו: ראסל, ריצ'רדסון, סימונס, הורפורד, אמביד – זו חמישיה לאליפות, עם תפקידים ברורים, בלי מוטציות מוזרות ואי התאמות ובזבוז יכולות ודריכה על הרגליים, ובסוף ג'ואל אמביד יוצא לפרימטר והודף כדורי ברזל.
    האריס יכול לתת הרבה יותר בקבוצה שצריכה פורוורד כמותו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט