Free No More 2019 – ג'ימי באטלר / עומר מזיג
Free no more

Free No More 2019 – ג'ימי באטלר / עומר מזיג

לא יודעים על מה מדובר? היכנסו לכאן

ג'ימי באטלר עובר להיט – $140,790,600 לארבע שנים – $35.2 מיליון לעונהעונה אחרונה אופציית שחקן

החזרה הפתאומית של הS&T לאופנה לא מבשרת טובות עבור סדרת הכתבות הזו. בד"כ, אני יכול לנתח החתמה בנפרד – כמה השחקן שווה מול כמה כסף הביאו לו – ואז זה קל יותר. כאן, ההחלטה שמיאמי קיבלה היא בעצם כזו של טרייד, מעבר להחתמה של באטלר על החוזה הזה. לכן, פרטי הטרייד:

מיאמי מקבלת – באטלר על החוזה הנ"ל, מאיירס לאונרד

מיאמי נותנת – חסן וייטסייד, ג'וש ריצארדסון, בחירת סיבוב ראשון ב2023 מוגנת לוטרי ל3 שנים והופכת לבלתי מוגנת ב2026.

נתחיל מהבהרה – מיאמי התחילה את הקיץ הזה כמו שסיימה אותו, עשרות מיליוני דולרים מעל תקרת השכר (ולמעשה, קרובה מאוד לגבול הHard Cap אותו אסביר בהמשך). זה חשוב כדי להבין שמעבר למהלך הזה, לא הייתה לקבוצה שום דרך להתקדם – או לפחות לשנות.

אם לא זה, זו עוד שנה עם אותו הסגל העייף שכשל בהגעה לפלייאוף השנה, ורק הולך אחורה. אפילו המתנה לקיץ הבא – בו 43 מיליון דולר של וויטסייד ודראגיץ יורדים מהספרים – לא הייתה עוזרת, כיוון שבאופן מדהים זה עדיין לא היה מביא אותם אל מתחת לתקרת השכר. כלומר, ההיט היו במרחק של שנתיים שלמות משוק השחקנים החופשיים.

וזה חייב להילקח בשיקולים. The Heat do not sow. זו קבוצה שלא הלכה לריבילד מאז שלברון ג'יימס היה שם, למרות שכל סימן אפשרי הצביע לשם, ופט ריילי לא מתכוון להתחיל עכשיו. זה חלק מהDNA של הקבוצה.

ופה הם שילמו מחיר פריומים על העיקרון הזה. השאלה האם באטלר שווה חוזה מקסימום או לא היא מעניינת וניתן לנמק את שתי התשובות אליה, אבל אי אפשר להכחיש שמיאמי שילמה מחיר נוסף כדי לתת לו את החוזה הזה.

בעוד ווייטסייד עבור לאונרד הוא פלוס קטן (וויטסייד שחקן טוב יותר אבל עולה כמעט פי 2, ושני השחקנים מסיימים חוזה השנה ככה שזה לא כזה משמעותי גם ככה), ה20 מיליון לשנתיים הבאות שפילי תשלם לריצ'ארסון יהיו מהעסקאות הטובות בליגה. בנוסף, הבחירה שמיאמי נותנת לתאנדר ב2023 מצטרפת לבחירה הלא מוגנת שהיא כבר חייבת ב2021, ועם איך שההגנה עליה מתוכננת היא עלולה להיות לבחירה גבוהה מאוד אם ההיט לא יהיה טובים בשנים הללו.

בחזרה לבאטלר. אני חושב שהוא ממש גבולי גם ככה לחוזה מקסימום. הוא שחקן מטרה פנטסטי ומשחק בשני צידי המגרש, תמיד מגיע בשיאו בפלייאוף, והראה גם השנה בפילי שהוא לא מפחד מהרגעים הגדולים.

מצד שני, הוא מתחיל את החוזה הזה בגיל 30, אחרי הרבה עונות עם יותר מידי דקות תחת משטר תיבודו, ויחד עם זאת עם 40 משחקים שהוא הפסיד בגלל פציעות בשנתיים האחרונות בלבד.

אתם אומרים לי שהוא יוביל את מיאמי לסיבוב השני כשחקן מוביל? אני מאמין לכם. אתם אומרים לי שהוא משחק 50 משחקים ומחרבן את הסיטואציה בחדר ההלבשה של הקבוצה בפעם השלישית בקריירה? אני מאמין גם לזה. זה ממש יכול ללכת לשני הכיוונים.

בעוד שקשה לי להבליג על המחיר הנוסף שההיט משלמים פה בטרייד, זו תוצאה ישירה של ההחתמות הנוראיות שלהם בקיץ 2017, שעליהן כבר הורדתי להם הרבה נקודות FAR בכתבות של הקיץ ההוא.

אני נגד מיסוי כפול, וגם חייב לתת פה שבחים לריילי על היצירתיות ועל היכולת להוציא כוכב מהקיץ הזה כנגד כל הסיכויים (גם אם אני לא בטוח שאני מסכים עם קו המחשבה שלו עבור הקבוצה), וזה מציל את הציון פה.

FAR – 6

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה רבה. נתתי 8.
    נתחיל מזה שמיאמי בכל מקרה לא תגיע לשומקום.
    הסגל בינוני מינוס, ובאטלר שחקן לא יעיל ולא שחקן מקס.
    .
    אבל מיאמי עשו פה כמה דברים שהיו חייבים:
    ראשית, הביאו פנים חדשות לפרנצ'ייז אחרי עידן ווייד, וזה חשוב מאוד למיתוג הקבוצה.
    שנית, התאמה מושלמת בין אופיו של הכוכב לקבוצה – הוא רוצה קבוצה לבד, קבוצה קשוחה, וגם חיים טובים. הם רוצים שחקן בשני הצדדים, חייבים מישהו שיכול לעשות סל מכלום כי ההתקפה שלהם בקנטים, והקבוצה שלהם בעלת אוריינטציה הגנתית אז גם מגן טוב.
    שלישית, נפטרו מהחוזה המעיק של ווייטסייד וגם מווייטסייד עצמו.
    הבנאדם היה נזק על ומחוץ למגרש.
    לאונרד טוב ומועיל ממנו, זול ממנו, ופי מיליון יותר בריא לחדר ההלבשה.
    .
    סה"כ פלוסים ומינוסים מביא אותי ל-8.
    הצליחו לעשות דברים חיוניים לקבוצה ולפרנצ'ייז, אבל נידונו לבינוניות עם סטאר מוגבל ודפוק בראש.
    הם יקוו שהצעירים יתקדמו ושהירו יתגלה כבינגו כדי להתעלות מהבינוניות הצפויה.

    1. +1 למרות שהציון שאני נתתי היה נמוך יותר.
      תודה עומר. לא ידעתי שהם נמצאים עם כל כך הרבה חוזים נוראיים. מזכיר קצת את הOKC מס מטורף על מעט מאוד הישגים. באטלר הוא ממש הד-קייס ויכול להיות שהיה שווה להם לוותר עליו תמורת הווה גרוע ועתיד עם סיכוי טוב. כיום הגג שלהם הוא סיבוב שני בואכה מאבק על הפלייאוף.

    2. מסכים עם כל מילה. גימי כבר בן 30 ומיאמי לדעתי לא תצליח יותר מידי. אם הוא ישחק שנתיים ביכולת שיא הם יגידו תודה. הדיכאון והפינוקים במיאמי עלולים להשתלט מוקדם ואז הדרך לפנסיה קצרה.
      לדעתי הוא ארגן לעצמו אחלה חבילת פרישה ועקץ את ריילי יפה.

      1. מסכים עם שמעון נתתי FAR 3 ג’ימי באטלר הגיע למיאמי לא מהסיבות שקשורות לכדורסל .אלא שזה העיר הטובה בעולם לצעיר מליונר, אין עוד עיר בעולם אם ריכוז כזה גבוה של פצצות, אם מסיבות כל היום.
        .
        איזה סיבה אחרת יש לו לעזוב קוטנדטרית ולוותר על המון כסף בשביל להגיע לעיר כמו מיאמי, הוא יכל להוביל קבוצה גם בשיקאגו וגם במינסוטה ולעשות 100 מליון יותר, בפילי היו מביאים לו מקס גבוה יותר, רק ששם בחורף אין כלב.

  2. תודה עומר,
    התחלתי לקרא,
    ובאמת ראיתי 5\6 PAR,
    מיאמי\ריילי בצרות,
    אני רואה התרסקות ולימבו בשנים הבאות.
    נכון שריילי תפר יופי של סיין אנד טרייד,אבל הניהול והג'ל נכשלו,
    הם עמוק בבוץ הבינוניות לכיוון החרא

  3. לא יודע, מצד אחד באטלר הוא לא סופרסטאר בעיניי והוא לא שווה מקס. מצד שני, עד כמה שאני מבין מיאמי עמוק בבור לכמה שנים. ואם הם עמוק בבור שלפחות יגיעו לפלייאוף ממקום 7-8.
    נראה לי שהמהלך האידיאלי של מיאמי היה פירוק והרכבה מחדש. עם הסגל הנוכחי הם לא יגיעו לכלום, אבל נראה שמיאמי מסרבים לעשות את המהלך הזה מאז שלברון עזב אותם. אם האסטרטגיה היא להיות תחרותיים, בעיניי הם עשו מהלך טוב. אם האסטרטגיה היא להיות קונטנדורית המהלך הזה לא קידם אותם לשם.

    1. סופרסטארים יש 5 בליגה. כל שחקן שהוא טופ 25 30 בליגה שווה מקס בטח בסיטואציות מסויימות.
      יש בליגה 30 קבוצות כל אחת חייבת פרנצייז ולפרנצייז נותנים מקס. גימי בהחלט שווה מקס. הבעיה זה הגיל. אני אישית בתור בעלי ההיט לא הייתי משלם או מביא אותו כי יש לי קבוצה פח למה הוא עזב קונטנדרית בשביל לבוא אליי? זה היה מרתיע אותי יחד עם הגיל. ואז בא איש השיווק ואמר לי שככה מעלים מכירות ואז הסכמתי 😎

  4. מיאמי הצליחו להביא סופרסטאר (ככה נחשב בליגה) וזה כבר יתרון שלהם, בטח שהוא מתחסר לגישת "הלחימה ולתת את הכל" של ריילי וספולסטרה.
    הדבר הזה עלל למשוך כוכבים אחרים בעת הזמן – ישהרבה שמועות שהם מעוניינים בצמד המיליונים של הוויזארדס (יבלעו את גלולת וול עבור ביל…)
    https://bleacherreport.com/articles/2854931-best-potential-trade-packages-to-get-jimmy-butler-some-help
    דראגיץ הוא כנראה זה שיפרד העונה מההיט.
    .
    איכשהו ספולסטרה וריילי מוציאים הרבה יותר מסך החלקים שלהם, ככה שאני רואה אותם נלחמים על הפלייאוף ואולי מצליחים להשתחל אליו.

    1. גם אם ממש ינסו, הם לא יכולים להביא את שני אלו ולוותר רק על דראגיץ'.
      וול ופול אלו חוזים שמשום מה מקושרים למיאמי.
      אפילו כדי להביא אחד מהם, ולהכניס את זה בתקרה הקשיחה, הם צריכים לוותר על 8 שחקנים פלוס 3 עוזרי מאמנים.

  5. קפצתי לציון, לדעתי נמוך מדי. מסכים שהוא מבוגר יחסית וטיפה פציע אבל מגיע לארגון עם צוות רפואי שנחשב מהטובים בליגה. מעבר לסגנון המשחק הקשוח שלו התרבות של מיאמי בעד כדורסל פיזי וניצחון בכל מחיר, מה שמתאים לבאטלר. המנטליות די דומה ויחד עם פט ריילי ואריק ספולסטרה זה יכול להצליח בענק. היה ממש ממש טוב בפלייאוף

  6. Keep it simple stupid

    האם מיאמי טובה משנה 'עברה? אם כן אז זו החתמה של 8. לא אז תן ארבע.
    שש זה לא יודע.
    לדעתי מיאמי טובה בהרבה משנה שעברה. מקום ארבע חמש בסולם.
    יש גם מצב שלנארד מייארס תחת הפיליפיני ייתן קפיצה רצינית

  7. ציון נמוך, 8 או לפחות 7. הם עשו טעויות בעבר ולכן הם בצרה, אבל ההחתמה של באטלר היא לא בעייתית
    באטלר לא שווה מקס? אחושרמוטה שווה. מארי, מידלטון, סימונס והאריס שווים מקס (חלק מהם 190 מיליון) ובאטלר לא? הם כן הפסידו קצת בסיין אנד טרייד ועדיין החלטה טובה מאוד

    1. כל מי שציינת צעיר מבאטלר בכמה שנים ובל נשכח את סוגיית האופי עם הג'יימי אינטנסיטי. בחור שמתבסס על אתלטיות ושעבר אצל טיבס ומגיע לגיל 30. בעייתי משהו.

  8. למיאמי היה שוטינג גארד בן 25, מגן מצוין, קלע סביר (16 נק', 50% אפקטיבי), שמסוגל לתרום עם ובלי הכדור ביד (4.1 אס' על 1.5 איבודים בעונה שעברה. 35.7% מהשלוש בעונה שעברה).
    הם הביאו במקומו שוטינג גארד בן 30, מגן מצוין, קלע סביר (19 נק', 49% אפקטיבי) ,שמסוגל לתרום עם ובלי הכדור ביד (4 אס', 1.5 איבודים בעונה שעברה. 33.8% מהשלוש בעונה שעברה).
    .
    על פניו, כהחלפה ישירה, זה לא נורא. בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את הניסיון של באטלר, ואת יכולתו המוכחת כסקורר (הגיע לכמעט 24 נקודות למשחק ב-17').
    אבל,
    יש את שאלת המחיר.
    באטלר ירוויח 103 מיליון ב-4 השנים הקרובות (במצטבר).
    ג'וש ריצ'ארדסון?
    הוא ירוויח ב-2 העונות הקרובות קצת פחות מ-21 מיליון (במצטבר).
    .
    עכשיו נכניס את שאלת הקילוןמטראז' (באטלר שיחק 11,000 דקות יותר מריצ'רדסון),
    ובכלל המשוואה הופכת לבעייתית.
    .
    נגיד ואפשר להתעלם מסוגיית חדר ההלבשה (ריילי כבר הראה בעבר שאפשר לסמוך עליו),
    עדיין, ההיט החילפו את אחד החוזים הטובים בליגה בחוזה מקס שבעונה הקרובה הקשיח את תקרת השכר שלהם, ובעונה הבאה מציב אותם ללא יכולת אמיתית להביא חיזוק משמעותי.
    .
    השורה התחתונה?
    .
    אם הם (מיאמי) היו קבוצה כמו הניקס, או כל קבוצת פח אחרת שמשוועת לשחקן מקס, ויש לה את המקום מתחת לתקרה?
    אז זו אחלה החתמה. כן, באטלר כבר לא ילד. אבל יש בהחלט מצב שהוא משדרג את הקבוצה. זו סיטואציה של FAR 8 , או FAR 9 (לאוהדי באטלר).
    אבל זה לא המצב.
    אני לא משוכנע שהחלפה אחד על אחד, בלי קשר לשכר, משתלמת למיאמי. גיל ושרידות הם פרמטרים חשובים. אז החלפה שכזו, אחד על אחד, היא שווה (לדעתי) FAR 7 או FAR 6.
    עכשיו כאשר מכניסים את העלות (תקרה קשיחה השנה, סתומה בשנה הבאה), ואת העלות האלטרנטיבית (החוזה המאוד נוח שהיה לריצ'רדסון),
    מתקבל במקרה האופטימי FAR 5. אישית, לאור הבעיות שנוצרו סביבו ב-3 קבוצותיו האחרונות, אני חושב שגם FAR 4 עושה עמו חסד.
    אבל אני מרגיש נדיב,
    אז –
    FAR 4
    .
    תודה, עומר. הפרוייקט הזה הוא (שוב) הממתק של הפגרה.

    1. מצוין גיא. רק מחזק את ההחתמה המעולה של פילדלפיה, וביחד עם הורפורד – החתמות מעולות לקבוצה חזקה מאוד בלאו הכי.
      פילדלפיה קבוצה לאליפות כבר השנה. רק לסדר את העניין הזה עם התפקיד של סימונס (כי מברט בראון כנראה אי אפשר להיפטר).

  9. זאת מיאמי, לא אינדיאנה, יש גבול לכמה זמן תוכל להחזיק סגל אפרורי ולהמשיך להיות אטרקציה. זה למה ג'ימי באטלר שווה את הכסף שלו, ולא משנה שג'וש ריצ'רדסון נותן סטט' דומות בכלום כסף…
    ריילי גאון שהצליח להוציא מים מסלע, ועל הדרך להיפטר מהחוזה והנוכחות של ווייטסייד (אחת הנפילות הגדולות בקריירה שלו)
    FAR 4 מבחינת כדורסל, FAR 8 ברמת הפרנצ'ייז

  10. באטלר הוא אולסטאר על גבול הסופרסטאר וכזה שכם נראה מתאים לקבוצה.
    עם כל הבעיות, למיאמי לא הייתה אפשרות לכלום ויצאה עם כוכב.
    ויתרו על קצת יותר מדי בשביל זה ולכן אני נתתי 7.

  11. מצויין כהרגלך, תודה רבה
    לא יודע מה הציון, אבל אתה צודק בנוגע להתאמה בין המועדון לאופי השחקן. זו כבר התחלה טובה

  12. מצויין.
    נתתי לו 7. אבל אם הוא יעשה מהפך במיאמי כמובן שכולנו הגזמנו בכיוון למטה. זאת ההזדמנות שלו להוכיח שהוא כוכב שעל כתפיו ניתן להרכיב קבוצה. אם גם כאן הוא ייפול נדע שהוא סתם עארס אוברייטד. אבל יש בי תקווה שהוא יהפוך את עורו ויהפוך לשחקן המצויין שתמיד היה בפוטנציאל

  13. 9. באטלר שחקן מדהים – יכול לסחוב קבוצה, מעולה בשני הצדדים של המגרש. גם מאיירס לאונרד יכול להתפתח לשחקן מצוין. לקבל את שני אלה כשכל מה שאתה צריך לוותר עליו זה וויטסיד, ריצ׳רדסון ובחירה? מדהים.
    הגיל? לבאטלר בהחלט יש עוד כמה שנים לתת, בנוסף לאונרד הצעיר.
    חדר הלבשה? נפטרים מוויטסייד. אמנם באטלר גרוע יותר אבל בכל זאת משהו

  14. אנשים מפספסים פה שני דברים מרכזיים
    1. ריילי (וכנראה גם ספולסטרה), נפלו למלכדות הדבש שנקראת 'שנת חוזה'. בקיץ 2017.
    ההיט התחילו את עונת 16-17 עם 30 הפסדים ב-41 משחקים, ופתאום ניצחו בלי הפסקה וסיימו עם 30 נצחונות ב-41 משחקים הנותרים.
    פתאום ג'יימס ג'ונסון נהיה שחקן, דיון ווייטרס קלע משומקום וכו' וכו'. קלי אוליניק, שנתן כל חייו רבע אחד טוב (ההוא בבוסטון), זכה לחוזה שמן. לא ברור בכלל.
    וכל זה ריילי נתן תוך התעלמות מהעבודה שרבע מהקבוצות בערך כבר היו במצב שיוט. אפילו לברון ניסה בכל כוחו לתת למיאמי לעלות לפלייאוף כשנעדר ללא סיבה ממשחק נגדם בבית.

    2. כדי למשוך כוכבים (של ממש), אתה צריך להביא כוכב. לא משנה איך יהפכו את זה.
    אמנם מיאמי משלמת בריבית דרביבית על אותן החלטות גרועות של ריילי ב-2917 (ודווקא השחקן טופ-3 בסגל עזב הקיץ לפילי), אבל זו הדרך, אין מה לעשות.
    יחד עם תקווה שהחוזים הנוראיים שניתנו אי אז יסתיימו כבר, כי מי ייקח שחקנים כאלו על חוזים כאלה.

    3. הימור שלי –
    עם קצת מזל מיאמי יכולים לתת אחלה פייט בחצי גמר המזרח.

    1. ברוקלין התחזקו, אבל קיירי ישמיד אותם חברתית
    2. הראפטורס נחלשו משמעותית
    3. הבאקס יישארו הבאקס
    4. בוסטון יהיו לא רעים, אבל לא מספיק טובים
    5. אינדי איבדו את בוגדנוביץ'

  15. אני לא מבין מה אתם מדברים, באטלר אחד השחקנים הטובים והמובילים בליגה! הוא סחב את פילי למשחק 7 מול האלופה, כולל סל שיוויון 4 שניות לסיום.
    .
    בנוסף, הוא הוביל גם את שיקגו עם סגל די פח (חוץ מווייד ורונדו) לפלייאוף, כנל את מיניסוטה אחרי 14 שנים עם צמד הרכים קא"ט את ווגינס. בל נשכח שהוא היה פצוע לקראת הסוף והוולבס הדרדרו למקום 10 עד החזרה של באטלר שהכניס אותם במשחק האחרון לפלייאוף.
    .
    החתמה מעולה לשתי הצדדים. מיאמי הרוויחה פרנצייז פלייר מהמעלה הראשונה בצירוף של בסיס טוב (+ טרייד טוב) ומאמן על הם יכולים להגיע תוך 2-3 שנים לגמר ואפילו באליפות.
    .
    באטלר הרוויח קבוצה שהוא מקבל כדור (בניגוד לפילי) עם מאמן נורמלי (טיבס והויברג… מסכן) וקבוצה קשוחה (בניגוד למינסוטה). קבוצה שמתאימה לו. וגם אם מה שברוך אומר על מיאמי בשביל הכיף (למרות שזאת סותר את האופי של גימי), כל עוד הוא מספק את הסחורה אז מגיע לו.
    .
    תודה עומר.

    1. מתמודדת על אליפות תוך 2-3 שנים?? מאיפה זה בא?
      מסתכל על הרוסטר שלהם: דרגיץ', וויטרס, באטלר, ווינסלו, אדביו. ספסל: ג'יימס ג'ונסון, קלי אוליניק, מאיירס לאונרד.
      איך מהדבר הזה תצא לך מועמדת, כשהקבוצה חנוקה? חוץ מבאטלר, מה עוד מהווה בהמשך אפילו שלד של קונטנדרית? ג'סטיס ווינסלו ייעשה פתאום פול ג'ורג'? כבר לא יקרה. מאמן-על יש להם, זה לא צריך לדאוג. פשוט: אין להם שחקנים!

  16. ג'ימי באטלר שחקן מצוין , אבל אם ג'ימי באטלר הוא השחקן הכי טוב שלך אין סיכוי שתזכה באליפות,למעשה קיים סיכוי קטן מאד שאפילו תעבור סיבוב בפלייאוף.

    אני לא יודע מה קרה בדיוק בין ג'ימי לפילדלפיה ,ברט בראון ואלטון ברנד.
    למרות כל מה שדווח עד עכשיו לפני שבוע בערך ווג' שחרר ידיעה שבה הוא אמר שפילדלפיה וזה ציטוט
    Philadelphia was not giving him that 5-year max he wanted. They weren’t giving him a 4-year max. They were out of the Jimmy Butler business.”

  17. מדובר באחד מ-15 השחקנים הטובים בליגה, זאת פעם ראשונה שהוא בוחר בעצמו איפה לחתום, וחובת ההוכחה עליו.
    אני חושב שהוא לתת עונה אדירה, אפילו שתיים.

    עם זאת, לא רואה את מיאמי הולכת רחוק מדי, ובגלל שהיא הביאה אותו יש שמועות שהיא הולכת להביא גם את פול ובכך לפתוח בית אבות חדש בפלורידה.
    בקיצור, ציון סבבה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט