Free No More 2019 – קליי תומפסון / עומר מזיג
Free no more

Free No More 2019 – קליי תומפסון / עומר מזיג

לא יודעים על מה מדובר? היכנסו לכאן

קליי תומפסון נשאר בווריורס – $189,903,600 לחמש שנים – $38.0 מיליון לעונה

אין לי המון מה לכתוב פה. התחיל את העונה קצת חלש מבחינת אחוזי קליעה (יחסית לעצמו כן?), אבל חזר לעצמו וב2019 היה עם ספליט של 50%-45%-83% בעונה הרגילה.

תומפסון נבחר השנה בפעם הראשונה בקריירה (שערוריה!) לאחת מחמישיות ההגנה, והוא כבר שנים אחד השומרים הכי טובים בליגה בפרימטר, ולוקח כמעט תמיד את השחקן הטוב ביותר של הקבוצה היריבה בפלייאוף בהגנה.

בנוגע לפציעה – קרע בACL היא לא פציעה שאתה רוצה לזרז, ואחרי מה שהווריורס עשו בגמר לו ולדוראנט, אני אהיה בהלם אם הם יחזירו אותו לפני האולסטאר, או אם יתנו לו לשחק יותר מ20-25 דקות למשחק כשהוא יחזור ועד לסיום העונה.

אבל אין לי ספק שתומפסון יצליח לחזור לשיאו מהפציעה הזאת. הוא צעיר בכמעט שנתיים מדוראנט ובניגוד אליו לא עבר פציעות קודמות בקריירה (למעשה – לא החמיץ יותר מ10 משחקים באף עונה בקריירה). והכי חשוב – המשחק שלו לא מסתמך כמעט בכלל על אתלטיות. או כמו שהוא אומר בעצמו לESPN:

"I don't want to rush it because I want to play until I'm 38, 39, 40 years old. That's my plan, especially with the way I can shoot the ball

מבחינתי, להפסיד עונה שלמה של שחקן כזה זה מחיר שווה כדי לקבל אותו לעוד ארבע בשיא הקריירה, וזה מחיר שכל קבוצה אחרת (לייקרס לדוגמא) הייתה מוכנה לשלם בשמחה. תוסיפו לזה את העובדה שהווריורס – כמו בחוזה עם קארי לפני שנתיים – הצליחו להימנע מאופציית השחקן בשנה החמישית, ואין פה הרבה התלבטות בנוגע לציון.

FAR – 10

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. בגלל תמימות הדעים הייתי חייב ללכת אחורה לבדוק את הפוסט על דוראנט מלפני שלוש שנים והמסקנה:
    רועי – 'תה מפוטר!!!

  2. גמרי 10, הוא גם עושה רושם של אחלה בחור אז יאללה נפרגן לו עם 40 מליון לעונה. אם להתקטנן אז קליי הוא מספר 2/3 טיפוסי בקונטנדרית ולא ממש יכול להיות שחקן אלפא בקבוצה, אבל כמו שנאמר כאן לסיטואציה של הדאבס הוא שווה כל אגורה, וגם היו מספיק קבוצות אחרות שהיו שמחות לפתוח את הארנק בשבילו.

  3. מחכה לחוזים היותר מעניינים.. 10 ללא צל של ספק.
    מת על הסדרה הזאת ומחכה לה בקוצר רוח כל קיץ.

    תוספת מעניינת לטור תהיה הפאר של השחקן עצמו. ז"א עד כמה השחקן עצמו עשה החלטה טובה כשחתם על החוזה. נכון שזה קצת "פרשנות כורסא" ודוחף אותנו יותר לצד הספקולטיבי של המשחק, אבל בעיניי זו יכולה להיות תוספת פיקנטית לטור.

  4. נאלץ לחלוק, מכל וכל, על ה-10 המושלם שאתה (ובעקבותיך היתר) מחלקים כאן. ולא רק כי אני אויב של עדרים גדולים…
    עובדות: קליי תומפסון קרע את הרצועה הצולבת הקדמית.
    פרט לאמונה שלך שהוא יחזור בדיוק אותו דבר, אין עוד נתון שיאמת את זה. רק ציטוט אופטימי של כל קליי – וציטוטים אופטימיים בוודאי השמיעו גם פצועים אחרים.
    .
    עובדות: קרע ב-ACL הוא לא סוף העולם. יש הרבה מאוד של סיפורי הצלחה, של שחקנים שחזרו, כמעט ואולי ממש ליכולת הקודמת. מצד שני, ציטוט, "כמחצית משחקני ה-NBA שנרדשו לטיופל בעקבות acl, סיימו כשהם משחקים למטה מ-100 משחקי עונה סדירה בהמשך הקריירה שלהם".
    מקור:
    Nylon Calculus: Predicting injury recovery for Klay and Durant
    https://fansided.com/2019/07/01/nylon-calculus-predicting-injury-recovery-klay-durant/
    .
    כך שהסתברותית, עפ"י העובדות האלה (ובהיעדר עובדות אחרות לסתור) – 10 מושלם, זה בוודאי לא.
    קיים בהחלט הסיכון המזערי שקליי ממש לא יחזור לעצמו. קיים סיכוי שהוא יחזור, אבל חלקית, או לתקופה קצרה יותר משמעותית מזו המתוכננת בגילו, ועפ"י הציטוט שלו… וכן, קיים בהחלט גם סיכוי טוב שהוא יחזור כמו חדש, אינשאללה.
    אם לכמת למספר, אז 8 יהיה נדיב. נסגור על 8.

    1. ושוב, מאמל"ק:
      עפ"י הנתונים מפציעות ACL של שחקני NBA עד היום, *** כמחצית מהשחקנים *** שיחקו פחות מ-100 משחקי עונה סדירה, עד סוף הקריירה שלהם.
      100 משחקים, זה משהו כמו עונה 1 עם עודף, או פלייאוף.
      החוזה הנ"ל של קליי הוא ל-5 שנים, ובוא נהיה נדיבים ונוריד שנה שלמה להתאוששות. 4 שנים = 328 משחקים, שלא לדבר על פלייאוף… מחצית מהפצועים כמותו, לא השלימו אפילו שליש מהמנה הזו, בערך רבע…
      אז לא: ציון 10, זה בטח לא.

      1. אני אנצל את ה- FNM על קליי , כדי לענות לך גם על הפה שפתחת על הווריורס לפני יומיים ב- FNM על דוראנט וקיירי .
        לגבי קליי, המבחן פשוט . אם הוא היה פנוי לטרייד , מה היה קורה ? אני חושב שכל תינוק יודע שכל קבוצה שרק יכולה להניח עליו את היד היתה מציעה לו מקס.
        .
        וכך התחיל פוסט השיטנה שלך ללוחמים :
        "ההערצה העיוורת לגולדן סטייט ולסטףףף, הצליחו להשריש את הנראטיב הכוזב, כאילו דוראנט הוא האיש הרע. דוראנט הנחש. הוא אכן נחשוש – אבל הווריורז הם מאורת צפעונים. ואף אחד לא מרים את הכפפה."
        .
        כך ממש . אז בוא נשים כמה עובדות במקומן :
        1. דוראנט לא שמע "פועל זר , ביצ' " וכו'. הכל שטויות שאתה פולט . הווריורס ניסו כל דבר לחבר אותו חברתית . ולמה לא, כשמדובר בקבוצה שהשחקנים שלה מאוד מחוברים זה לזה ? עם סטף וקליי לא ניתן בכלל לריב – קשה למצוא שחקנים נוחים ומפרגנים מהם. סטף מעולם לא אמר מילה על כך שהביאו כוכב על לקבוצה – הוא פירגן לדוראנט תמיד , כולל 2 ה-MVP של סדרת הגמר . פעם אחת זרק דונקי לדוראנט את המילים בתקרית המפורסמת , ומיידית הוכרח להתנצל בפניו. וזה לא שדונקי בחר במיוחד את דוראנט – הוא לוקח ללב , וכבר פתח את הפה גם על שחקנים אחרים , ואפילו על סטיב קר.
        דוראנט , וזה ידוע , שהוא לא טיפוס שממהר להתחבר , והוא סוג של זאב בודד . ואם יש שחקן שלא מאושר, קשה מאוד לרצות אותו.
        אני מוכן להסתכן ולומר שדוראנט לא ימצא את אושרו בברוקלין , ובמבט לאחור,אחרי שיפרוש, יסתכל על שנותיו בווריורס כיפות ביותר בקריירה.
        .
        2. הפציעה החוזרת של KD היתה מאוד חסרת מזל . אבל לפני שאתה משמיץ , אתה צריך לזכור שגם קליי חזר לשחק באותה סדרה כשהוא לא 100% , ונפצע שוב פציעה לא קלה . אין קבוצת NBA שלא היתה מחזירה לסדרת אליפות כוכבים שנפצעו וקיבלו זמן מנוחה , גם אם הם לא כשרים 100% . דוראנט נח יותר מחודש מאז הפציעה נגד הרוקטס . הידיעות היו כל הזמן שהוא חוזר , וזה לא שהחישו אותה במיוחד -החזרה שלו התארכה יותר ויותר. חוכמת הפציעה היא תמיד בדיעבד.
        .
        3. אין שום סן-פרנסיסקו ווריורס , חוץ מאשר בדימיונך הפורה והשונא. הם ממשיכים להיקרא בשמם הקודם . הקבוצה גם לא מדפיסה גופיות כאלה – אם ראית , אז אולי יוזמה של מישהו פרטי . לגבי המעבר מאוקלנד, הקבוצה ערכה בזמנו משאל , ורוב האוהדים הבינו את הצורך בהכנסות גדולות יותר כתוצאה מהמעבר. אין לזה כל משמעות – בסך הכל מעבר על גשר אחד.

        1. 1. בנוגע לסן פרנסיסקו ווריורז – מסתבר שאתה לא בודק גם מה שקורה עם הקבוצה שאתה אוהד.
          זה לא מפתיע, התרגלת שבאתר הזה לא צריך לבדוק, מספיק לקלל, לפלופ, קקה, שיקוץ וכו'.
          לא איתי. אני בז למטומטמים, מתעב צעקנים טיפשים, ואין הנאה גדולה יותר מלהעמיד אותם בפינה, את חברי הקבצה ג'.
          אז ככה – גולדן סטייט כבר התחילה בקמפיין ביגוד, גופיות של סן פרנסיסקו, לחגוג את המעבר (הנאלח) לעיר של העשירים ואת זניחת אוקלנד. את הסופרסוניקס, כאמור, הרגו על הרבה פחות.
          תראה למשל כאן, וזה מהחשבון הרשמי של הקבוצה:
          https://twitter.com/warriors/status/1174092488123928577
          עוד הזדמנות חמדנית לעשות כמה לירות. זו הרי הקבוצה שהתחילה למכור כרטיסים – לביקור באולם שלה, גם בלי לראות משחקים…
          .
          2. "פוסט שנאה", אתה קורא למה שכתבתי, שהיה עובדות סה"כ, והבעת דעה לא מחמיאה לקבוצה היקירה שלך, ושל רוב האתר הזה. אנשים שמעדיפים לטמון ראש בחול, בשם ההערצה לסטףףףף / שינאת לברון.
          אז אפרופו שינאה – האם זה לא אתה, הייט אשברי, שיכול ללמד את כולנו פרק בשנאה, קללות, טינופת, גזענות, אייג'יזם, שוביניזם, והעללת עלילות?
          לקט קצרצר מבדיקה אקראית בדברים שכתבת כאן בעבר, על לברון ג'יימס:
          פוסי ג'יימס. שרץ. שיקוץ. לפלופ. צ'וקר. מיפלץ. קינג-קונג. מה אתה יודע, הוא אשכרה קוף! ואתה אשכרה חבר כבוד ב-KKK, או ארגון עם תורת גזע דומה.
          טענות נפוצות שלך: "השיג אליפויות באמצעות אחרים", ו-"עדיין לא דיברנו על הסטרואידים" (דבר שהיה עולה לך בתביעות דיבה יקרה מאוד בכל מקום נורמלי. כי זה שקר מתועב), "מוכיח את אפסותו כבן אדם כל פעם מחדש" (אה סליחה – הקוף הוא גם בנאדם לפעמים. EVIL!).
          אתה מתחרה רק בעצמך בעוצמת ביטויי השינאה, ציטוט מייצג:
          "אם לפלופ היה מגיע אלינו (מופרך, אבל נניח ), הייתי מתפלץ ומפסיק לצפות בלוחמים. אותו, ורק אותו, תמיד תיעבתי". או: "השחקן היחיד שהייתי מקיא ומפסיק לראות את הלוחמים במידה והיה מגיע אליהם הוא המיפלץ מקליבלנד, שתיעבתי אותו ואת המניירות שלו מהיום שדרך בליגה".
          מקיא! ומהיום שדרך בליגה! תשמע, זה הכי קרוב שאפשר, לשנאה של האדם עצמו, מיום הולדתו. אתה שונא את המראה שלו, את הקופיות שלו, את העור שלו, הריח שלו, הנשימה שלו, הצבע שלו – אתה מקיא ממנו, מאז ומעלם, אתה שונא אותו מכל הלב, מהיום שדרך בליגה, את המפלץ, קינג קונג, השיקוץ, שונא עד טיפת הדם השחור האחרון שיש בו.
          כן, אתה מכנה את עצמך "הייט-אשברי", עלק ימי הסיקסטיז, פרי-לאב, החוף המערבי, ג'ניס הדליקה ג'וינט לג'ימי, ילדי פרחים וכל השיט הזה. הסו-קולד ליברליזם שמאלני שלך, בתחת שלי. כי אם מגרדים קצת את הציפוי, מתגלה בעל המטעים ונוגש האריסים, הייטר מושבע, אפילו גזען.
          אז ממך לשמוע על "פוסט שינאה"? LOL.
          אפילו את בעל המקום הזה, מנחם לס. זוכר איך אתה נוהג לכבד מעת לעת?
          "אתה חי בעבר ומעלה עובש", קראת לו. מעניין מה יקרה כשתגיע לגילו, וזה לא רחוק. בעצם לא צריך – הריח מגיע כבר עכשיו.
          .
          לעניין טענותי בקשר לדוראנט, הן נתמכות בעובדות הגלויות עד עכשיו. לא אני – כל ראשי הקבוצה שלך, הלכו ובכו מול המצלמות, והיכו על חטא, אחרי הפציעה שלו. לא אני אמרתי! הם! ועל זה, בא מה שדוראנט סיפר. ועל זה, בא מה שאיגואדלה סיפר. אז למה שאקבל משהו ממה שאתה טוען עכשיו?
          שתיים, בנוגע ליחס כלפי דוראנט במהלך התקופה האומללה בגולדן סטייט: הנסיון שלך לצבוע את זה עכשיו בצבע ורוד, הוא כבר ממש משעשע. אתה! אתה עצמך התייחסת אליו, אינספור פעמים, בתור נטע זר! אתה טענת שהוא "לקח" לסטף את ה-FMVP – כי אצל בעל המטעים, זה הכל שלו מלכתחילה, כן – ואיך אתה כותב עכשיו, ואפילו לא מרגיש? "סטף פרגן לדוראנט את ה-FMVP". סטף פרגן לכושון מוושינגטון! כאילו, זה של סטף, בטאבו, מאלוהים!
          מה פרגן ומי ביקש את הפרגון של סטף, או שלך, לתואר שניתן לדוראנט חד וחלק!? מה אתם, נוגשי העבדים של קווין דוראנט, שצריך את האישור שלכם?
          זה בהמשך לכל מה שנאמר על דוראנט, בתקופה המשותפת. ביצ' – זה לא אני אמרתי! מה אתה מכחיש עכשיו? דריימונד גרין אהובך אמר את זה. הקבוצה נראית יותר בלעדיו. הוא לא חלק ממנה – זה לא אני אומר, זה אתם אמרתם, אתם אוהדי הקבוצה, גם פה, וזה מה שדוראנט מעיד עליו עכשיו.
          אז מאיפה בא הנסיון להגיד, "אלה היו השנים הכי יפות שלו"? האיש ברח, כמוכה צרעת, עם נזק נפשי, ונזק פיזי שעדיין מוקדם לדעת כמה הוא חמור.
          אם תרצמה, אפשר למצוא אינספור ציטוטים לכל ההתייחסויות שלך כלפי דוראנט, ואחרים, בתקופה שלו בגולדן סטייט. נדמה לי שמיותר.
          גם כי יש גם גבול כמה אני יכול לטבול את ידי בחומר הרך הזה. זה כבר הצד שלכם. איך אתה מעיד על עצמך? "חבר נאמן ב-ללל". "הליגה להשמצת לברון": קבוצת אנשים שמצהירה: אני באתי כדי להשמיץ שחקן מסוים, בשל עצם היותו. אז זה הצד שלך, הייט. מוזמן למצוא קונים לכתב ההגנה המגוחך שלך שם, אולי זה ישפר קצת את הבדיחות המטופשות והאובססיביות על חרא פיפי של ילדים תקועים בגיל 8, גם בגיל 40. או 60.
          תודה על ההקשבה, להתראות בשמחות, וד"ש לסטףףף.
          מי יודע, אולי העונה הוא סופסוף יהיה ה-FMVP, ויוכיח שמקומו הוא אכן עם הגדולים ביותר.

          1. למה זה לא בסדר שהם מוכרים כרטיסים לראות את האולם? מה הבעיה בזה? או עוברים עיר? למה אתה מצפה לנאמנות בביזנס הזה? תאר לך מצב הפוך שבו קבוצה מסריחה והבעלים בא בטענות לאוהדים על חוסר נאמנות כי הם לא קונים כרטיסים במחיר שהם היו קונים פעם. זה ציפייה לא ריאלית.
            .
            אם אני לא טועה דורנט גם אמר שאף אחד לא לחץ עליו לחזור. למה זה יותר או פחות אמין מהדברים האחרים שהוא אמר?
            .
            איך כל זה קשור לעבדות? אני לא מבין מי יודע כמה בתורת הגזע לשמחתי אז למה זה קשור לגזע ולא פשוט לאגו? זה כמו שתגיד שהקשיים בין פול להארדן הם על רקע גזעני כי הארדן נתן לפול להרגיש לא שייך וניסה לתפוס עליו בעלות. לא מצליח להבין איך הגעת לזה.
            .
            נראה לי שהתיאורים על נזק נפשי לדורנט מופרכים משהו. על הגופני אני מבין נפשית? זה לא שהתעללו בו או משהו אפילו שקראו לו פעם אחת ביץ'.

          2. אתה ממשיך לסלף ולבלבל במוח .
            בנושא שם הקבוצה , היא ממשיכה להיקרא בשמה הקודם , "ג"ס ווריורס" . זה שמוסיפים סן פרנסיסקו על חלק מהגופיות (כי סוגים רבים ) , לא קשור לשם הקבוצה.
            "הזדמנות חמדנית לעשות כמה לירות" – טיעון ממש עלוב , ממי שאמור לדעת איך מתנהלות קבוצות ה-NBA . המפרץ הוא אחד השווקים הגדולים בליגה , כשלפניו רק התפוח הגדול ואולי ל.א. מעולם לא התיימרו בווריורס לסוציאליזם ואחוות עמים . אז ממש לא ברור מה אתה רוצה.
            מהפטיש שלך על לברון , אפשר להבין את התיעוב שלך לווריורס , שהשאירו אותו ריק מתארים , למעט אחד , בשנים בהם הוא קיווה לבסס עצמו כגדול מכולם , וכשל .
            לפחות חלק ממה שאתה מייחס לי שאמרתי עליו לא נכון . חלק נכון ( שיקוץ , לפלופ ) , והוא הרוויח את זה ביושר. הביקורת שלי על לברון היתה תמיד בגלל התנהגותו מחוץ למגרש וגם בגלל יחסו למאמניו והנהלות קבוצותיו. אבל מה כל זה קשור לשנאה שלך ללוחמים ? אתה רק הופך עצמך למגוחך .
            מעולם לא טענתי שדוראנט לקח לסטף את ה-FMVP . לי אתה מערבב ביני לבין אחרים כאן . לא חשבתי כך . וכמו כל אוהדי הווריורס , כיבדתי את דוראנט וראיתי בו חלק בלתי נפרד מהקבוצה.
            לכל השטויות הילדותיות האחרות שלך חבל להתייחס. תתבגר.

      1. זה ווישפול ת'ינקינג, שכנראה משותף לכל המגיבים כאן, כולל בעל הפוסט. רק ללא קשר לעובדות.
        זה כנראה גם מה שעומד בבסיס ההחלטה של גולדן סטייט, שיש בה הרבה אמוציונלי ואישי ושיקולי הדימוי של הקבוצה, תוך נטילת הימור לשמו. כי "10 חד וחלק", כמו שנכתב פה – זה ממש ממש לא. ממש לא!
        יותר מזה: בעסק לכל דבר, בטח פרנצ'ייס של מיליארדים, הסי. אי. או היה צריך לתת הסברים טובים לבורד או לבעלי המניות, למה הוא לוקח בכזו החלטיות את ההארכה הזו לקליי, שתכלס מתעלמת מהסיכוי הממשי, שהוא כבר לא יחזור להיות עצמו, ובטח לא קרוב לחמש שנים…
        דניאל כהנמן ודן אריאל כתבו על זה לא מעט. קבלת החלטות שמושפעת לא מהשיקולים הרציונליים, אלא מצ'אק נוריס.

  5. אני מצטער – אבל לא רואה את זה כ-10 בטוח.
    עזבו את העובדה שזו פציעה קשה שלא יודעים איך ומתי חוזרים ממנה. אני בעצמי התעלמתי מזה כשנתתי 10 בפוסט הקודם על KD. העניין פה הוא אחר – תומפסון הוא שחקן נהדר, מעולה, והתאמה מושלמת לגולדן סטייט. מצד שני – הוא לא סופרסטאר – הוא לא MVP-discussion-material. הוא הסייד קיק האולטימטיבי. ואפילו בזה הוא במדרגה נמוכה יותר מהפרוטוטייפים של ההגדרה, כמו סקוטי פיפן, ג'יימס וורת'י, דווין וייד. הסיבה לזה היא consistency – הוא לעיתים רבות נעלם לדקות ולמשחקים שלמים. אז כן – אם הייתי הווריורס הייתי מחתים אותו מיד. גם אם הייתי הלייקרס – אבל זה סוג של מראה למצב העצוב של העמדה הזו בימינו ביחס לעבר.
    האם הוא שווה חוזה מקסימום? אני לא בטוח. בראש שלי (ואולי רק שם), חוזה מקסימום צריך לתת רק לשחקן אחד בקבוצה, אלא אם יש לך שניים שיכולים שניהם לעמוד תחת הכותרת של "סופרסטאר", או באופן יותר מדויק – שיהיו באיזשהו שלב בקריירה שלהם ב-ד-י-ו-ן על תואר ה-MVP. כל דבר פחות מזה שווה (לדעתי) פחות ממקסימום – למרות שאני יודע שפה אני כנראה בדעת מיעוט.
    סיכומו של דבר – בגלל ההתאמה המושלמת לקבוצה ולסגל – FAR=9.

      1. הפעם היחידה שקרי נעדר לתקופה רצינית מאז הנסיקה שלהם, הייתה ב2016 בסדרה מול פורטלנד. קליי נתן שם מספרים של סופרסטאר 31 נקודות בTS פסיכי של 65%. הוא נראה קצת קלמזי אבל לייצר נקודות הוא יודע. והוא מגן איליט. לא רואה קבוצה שלא הייתה מחתימה אותו על מקס

  6. בשביל הפרספקטיבה להלן כל פציעות ה-ACL מ2010.
    1. ג'ף איירס (C/PF) – נפצע בעונת הרוקי בגיל 23 חזר לשחק עוד 200 משחקים בשש עונות בלי שינוי ברמה.
    2. גאני לואל (C) – נפצע בעונת הרוקי (בחירת סיבוב שני ) מבלי שהספיק לשחק – לא חזר לליגה
    3. דיוויד ווסט (PF) – נפצע בגיל 30 – חזר לרמה טובה לעונה אחת אחרי עונת קאמבק לא מוצלחת ומאז חווה דעיכה עד סוף הקריירה (סה"כ שבע עונות אחרי הפציעה)
    4. אריק מיינור (PG) – נפצע בגיל 24. היה מחליף גבולי ששיחק דקות מעטות- חזר לעוד שתי עונות (95 משחקים).
    5. ריקי רוביו (PG) – נפצע בגיל 22 – חזר מאז כבר לשש עונות בלי השפעה על הרמה.
    6. דרק רוז (PG) – נפצע בגיל 23. חזר לשחק אבל לא לרמה שבה היה קודם (סבל גם מעוד פציעות). משחק שש עונות מאז הפציעה.
    7. בארון דיוויס (PG) – נפצע בגיל 32. לא חזר לשחק. היה גם לפני בדעיכה עצומה בשלהי הקריירה.
    8. ברנדון ראש (SG) – נפצע בגיל 27 וקרע את ה-ACL פעמיים .חזר לארבע עונות (כ-200 משחקים) ביכולת פחות טובה (ירד מ-9 נק' למשחק ל-4 למשחק)
    9. ג'וש הווארד (SF) – נפצע בגיל 32 אחרי לא מעט פציעות – לא חזר לשחק.
    10. רייג'ון רונדו (PG) – נפצע בגיל 26, חזר לשחק במשך 6 עונות מאז עם דעיכה מסויימת ביכולת
    11. לו וויליאמס (SG) – נפצע בגיל 26 חזר לשחק לשש עונות מאז ביכולת טובה יותר.
    12. ליאנדרו בארבוסה (PG) – נפצע בגיל 30, חזר לשחק ל-4 עונות (מעל 200 משחקים) ביכולת דומה לזו של העונה שבסופה נפצע.
    13. דנילו גלינארי (SF) – קרע ACL פעמיים . נפצע בגיל 24 חזר לחמש עונות מאז ביכולת טובה יותר
    14. נייט רובינסון (PG) – נפצע בגיל 29 לא חזר ליכולת מלפני הפציעה שיחק 40 משחקים בליגה אחרי.
    15. ג'י ג'יי היקסון (C) – נפצע בגיל 25. חזר לשחק 100 משחקים ביכולת פחות טובה.
    16. ג'בארי פארקר (PF) – נפצע בגיל 19 ושוב בגיל 22 הראה שיפור אחרי הפציעה הראשונה ואז דעיכה אחרי השנייה. ממשיך לשחק.
    17. קנדל מארשל (PG) – נפצע בגיל 24 . היה שחקן ספסל מאד גובלי לא חזר לשחק בליגה.
    18. דאנטה אקסום (PG) – נפצע בגיל 20 אחרי עונת הרוקי חזר לשלוש שנים מאז ביכולת מעט יותר טובה.
    19. ג'ארט ג'ק (PG) – נפצע בגיל 33 חזר לעונה אחת (60 משחקים) ביכולת פחות טובה.
    20. כריס אנדרסן (C) – נפצע בגיל 38 ולא חזר לשחק.
    21. זאק לאבין (SG) – נפצע בגיל 21 חזר ביכולת יותר טובה מאז.
    22. ברנדון נייט (PG/SG) – נפצע בגיל 25 כשהיה בדעיכה בעקבות פציעות אחרות. חזר לעונה אחת בינתיים ביכולת פחות טובה.

    1. תודה על העבודה. עשיתי אותה גם בעצמי בכתבה על פורזינגיס. זה לא משהו שאי אפשר לחזור ממנו אבל זה כן הרס המון קריירות (נגיד להגיד על רונדו "דעיכה מסויימת ביכולת" זה האנדרסטייטמנט של השנה)

      1. אתה פשוט נותן לןו המון קרדיט על השנים עם הביג3 ואחרי הפציעה הוא היה מן הסתם בלעדיהם.
        מה ההבדל הכל כך עצום ביכולת שלו (וללא ספק יש ירידה)?
        אם נסתכל כאן אז למעט דרק רוז למי נהרסה הקריירה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט