טריידים דמיוניים 2018 – פרויקט הופס השנתי המיוחד – הדדליין מחר ב14:00!

טריידים דמיוניים 2018 – פרויקט הופס השנתי המיוחד – הדדליין מחר ב14:00!

הטרייד דד ליין הולך ומתקרב, והחלטנו להחזיר לכבודו את פרויקט הטריידים הדמיוניים לשנה שלישית ברציפות!

בימים הקרובים, 16 מחברי צוות הופס יהפכו באופן זמני ל-GMים של כל קבוצות הליגה, ובעזרת הגולשים ננסה לרקוח כמה שיותר טריידים מעניינים ושוויוניים, כשאתם מציעים ואנחנו כג'נרל מנג'רים זמניים נאשר או לא נאשר (כמובן שעם פירוט – אלא אם כן זה יהיה על כריס פול ואז נעשה דוויד סטרן ונסתפק ב"Basketball Reasons"). ככה זה יעבוד:

כשגולש רוצה להציע טרייד (או לחפש אחד), הוא הולך לטרייד מאשין של ESPN, ובוחר את הקבוצות (אפשר יותר מ2!) ואת השחקנים. זה מאוד אינטואיטיבי ונוח ככה שגם אם זו פעם ראשונה שלכם, אתם אמורים להסתדר.

לאחר שנבחרו כל השחקנים והקבוצות, הגולש לוחץ על "Try this trade". במידה והטרייד מאושר מבחינת משכורות ותנאים אחרים (This Trade is Successful!), הגולש לוחץ Save Trade מפרסם את הלינק שהתקבל (ולא את הלינק משורת הכתובת בדפדפן!) בתגובה (ראשית! לא כתגובה לתגובה אחרת) בפורמט כזה – מה כל צד מקבל, לינק לטרייד מאשין, וכמה מילים למה זה שווה לכל קבוצה (מומלץ). דוגמא:

 

צד א': קמבה באטום ובחירת הסיבוב השני של קליבלנד ב2018 לנאגטס.

צד ב': פאריד, צ'נדלר, בארטון, מארי והרננגומז להורנטס.

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9sfz4qj

 

ההורנטס מקבלים נכסים צעירים משמעותיים (מארי והרננגומז) ונפטרים מכסף לטווח הארוך (צ'נדלר ופאריד מסיימים חוזה עוד שנה וחצי – שנתיים לפני באטום). הנאגטס משדרגים את החמישיה משמעותית בעמדות 1 ו3 ומספיק עמוקים גם ככה.

 

התיאור הטקסטואלי והלינק לTrade Machine הם חובה, ולא תקבלו תשובות על טריידים שלא יכילו את שניהם (שימו לב גם שהטרייד מאשין לא תומך בהעברת בחירות דראפט, אז זה יהיה רק בתיאור הטקסטואלי). כל התגובות בנוגע לטרייד מסוים (גם שלנו וגם שלכם) ירוכזו בתת תגובות לטרייד המקורי, כדי לשמור על סדר בתגובות.

צד א':

צד ב':

לינק:

 

הסבר מילולי:

 

 

 

ההורנטס מקבלים נכסים צעירים משמעותיים (מארי והרננגומז) ונפטרים מכסף לטווח הארוך (צ'נדלר ופאריד מסיימים חוזה עוד שנה וחצי – שנתיים לפני באטום). הנאגטס משדרגים את החמישיה משמעותית בעמדות 1 ו3 ומספיק עמוקים גם ככה.

 

בשלב הזה, כל הGMים הנוגעים בדבר יאשרו או לא יאשרו – או ידרשו מכם לשפר את ההצעה אם זה בכיוון. בסוף הפרויקט (יום חמישי) נפרסם פוסט סיכום עם כל הטריידים שצלחו. פשוט לא?

 

כאן מסודר מצב בחירות הדראפט של כל קבוצה (למי היא חייבת מתי ומי חייב לה).

וכאן יש בתצוגה מאוד יפה ונוחה רוסטרים ובחירות הדראפט וסטטיסטיקות של כל הקבוצות.

 

בקשות/הבהרות קטנות:

  • הטריידים לא "מתמשכים" – אם אישרנו טרייד שהעביר את גריפין לדנבר זה לא אומר שמציעים עכשיו טריידים לדנבר עבור גריפין, ואין מניעה שימשיכו להציע לקליפרס טריידים עליו ושאפילו נאשר בסוף כמה טריידים על אותו השחקן.
  • לא להציע טריידים לא סבירים (ג'ו אינגלס תמורת סטף קרי או משהו כזה). זה אמור להיות כיף ונחמד אז תהנו.
  • הרעיון של הפוסט הוא שהצוות עונה כGMים של הקבוצות. אין בעיה ואפילו רצוי ונחמד שתחוו דעה בעצמכם על כל טרייד, אבל אל תנסחו את זה בצורה של "X לא מאשרת" – זה גורם לזה להישמע כאילו אתם הGMים וזה טיפה מבלבל 🙂
  • טרייד אחד בכל תגובה. אחרת אין לנו דרך להגיב.

 

הפרוייקט מלפני שנה – http://www.hoops.co.il/?p=86886

פוסט הסיכום מלפני שנה – http://www.hoops.co.il/?p=87248

 

הפרוייקט מלפני שנתיים – http://www.hoops.co.il/?p=60775

פוסט הסיכום מלפני שנתיים – http://www.hoops.co.il/?p=61177

 

 

עונת טריידים נעימה לכולם! 🙂

 

 

עדכון (31 לינואר) – הטרייד דד ליין יהיה מחר (1 לפברואר) בשעה 14:00. לא יתקבלו עוד טריידים אחרי השעה הזו אז תזדרזו!

לפוסט הזה יש 1,269 תגובות

  1. צד א': קמבה באטום סטון אובריינט ובחירת הסיבוב השני של קליבלנד ב2018 לנאגטס.

    צד ב': פאריד, צ'נדלר, בארטון, מארי והרננגומז להורנטס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8f2y5ox

    ההורנטס מקבלים נכסים צעירים משמעותיים (מארי והרננגומז) ונפטרים מכסף לטווח הארוך (צ'נדלר ופאריד מסיימים חוזה עוד שנה וחצי – שנתיים לפני באטום). הנאגטס משדרגים את החמישיה משמעותית בעמדות 1 ו3 ומספיק עמוקים גם ככה.

    1. GM דנבר: לא קל, אבל מסכים. פאריד כבר לא יתפתח לכוכב שכולם ציפו שיהיה. צ'נדלר שחקן נחמד, אך לא ברמה של באטום לדעתי. מארי והרננגומז תמורת קמבה+בחירה? ההחלטה פה היא די קלה.
      אובראיינט יכול לתפוס חלק מהחור שנוצר עקב פציעתו של מילסאפ+עזיבתו של פאריד. כך שהטרייד מתקבל על הדעת. חוץ מזה, אני לא חושב שיש אדם אחד באתר שהיה מוותר על טריו יוקיץ'-מילסאפ-ווקר.

    2. בעיניי מארי פוטנציאל טוב יותר מקמבה. הוא הראה ניצוצות בעונה הזאת, הוא צעיר יותר, הוא טוב יותר בהגנה מקמבה והוא מתאים יותר לטווח גילאים של יוקיץ'. פוטנציאל אולסטאר שיודע לשחק אופבול שזה מאוד חשוב ליד יוקיץ'. בעיניי הטרייד אמור ליפול על זה

    3. GM שארלוט: ממש לא. מארי נחמד אבל הרננגומז מאוד בינוני ואני לא מוותר על שני השחקנים הכי טובים שלי בשביל פוטנציאל אחד, שחקנים בינוניים וסלארי דאמפ. אם מודיאיי היה בפנים הייתי שוקל, אבל כרגע מעט מדי

          1. 'לרוב'

            מילה בעברית שיש לה משמעות

            2) זכורים לי לא פעם מעט מקרים בהן קבוצות שחררו שחקנים בלי למצמץ במצבים כאלו ומנגד לא זכור לי מקרה שקבוצה ויתרה בגלל זה על טרייד

          2. אגב שעמם לי מספיק בשביל לבדוק אז יש כרגע כמעט מאה שחקנים שמקבלים משכורת מקבוצה בליגה בלי להיות חלק מהרוסטר שלה. זה למעלה מ3 שחקנים ממוצע לקבוצה אם מדברים ל הקושי של קבוצות לשחרר שחקנים זה נותן אינדיקציה לא רעה לקושי הזה.

  2. כרמלו אנת'וני+3 בחירות סיבוב שני עתידיות לקליבלנד
    קווין לאב ל-OKC

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7nkhyel

    אוקלהומה מקבלת ביגמן היודע לנוע היטב ללא כדור, לשחק טוב בפוסט, לקלוע שלשות ולהוציא מתפרצות בזכות יכולת מדהימה למסירת הכדור לאורך כל המגרש.

    קליבלנד מקבלת סמול/פאוור פורוורד היודע לעשות את כל מה שלאב עושה פרט ללנוע טוב ללא הכדור (למרות שרואים פוטנציאל במשחקיו האחרונים). הערך המוסף של מלו הוא היכולת שלו לכדרר היטב ולזהות כל מיס מאצ' שנוצר. והדבר החשוב ביותר – מלו חבר של הקינג.

    1. GM קליבלנד
      לא מקבל. יש לנו בעיה מתחת לסל וטריים כזה יחליש אותנו עוד יותר. אבל, אני מסכים לקבל את כרמלו תמורת אייזיה תומס

  3. לא בעניין של הטרייד משין אז תעשו או אל תעשו עם זה מה שבא לכם…

    לאוקלהומה יש בעיה רצינית מאד מבחינת היכולת הכלכלית להחתים מחדש את ג'ורג'. סיכוי מאד גבוה שהם פשוט יסרבו לעשות את זה (משהו כמו 120 מיליון רק במיסים) – אפילו אם הוא יסכים (שזו גם שאלה גדולה מאד בפני עצמה…).

    דרוש מהלך שיאפשר לשמור על תחרותיות לטווח ארוך ולא יחריב את הטווח הקצר…

    ג'ורג' ומלו (שיאשר את הטרייד)
    תמורת
    לאב, קראודר, פריי, ובחירת הסיבוב הראשון של קליבלנד.

    1. טרייד נוראי לאוק גורג לבד עולה על כל השחקנים שהזכרת. נכון הוא כנראה יעבור לליקרס אבל שווה לקחת סיכון לחצי שנה לאוק גם ככה אין מה להפסיד לאב וקראודדר לא יובילו אותם לשום מקום וזה משול לסגל שנה הבאה שיהיה להם בלי גורג וכרמלו. השנה זה אול אין ואוק הקבוצה היחידה בליגה עם סיכוי של 0.5 אחוז לנצח את גולדן בסידרה אם כבר אני שם כסף על מישהו זה עליהם. עם קצת מזל והכל יתחבר וכרמלו ילכו לו הקליעות הם יכולים להתחרות בגולדן. לא שאני חושב שזה יקרה באמת אבל אין פה יותר מידי מה להפסיד.

      1. עקרונית לא.
        הם רק צריכים להסכים לשלם את הכסף (והוא צריך להסכים…), ובניגוד לאוקלהומה כבר הראו שהם ישלמו סכומים אדירים כדי להתמודד על תארים ולשמור על לברון.

        גם סביר להניח שההחלטה שלו ושל ג'יימס תלויות אחת בשנייה, אז או שהם משלמים על מועמדת בטוחה לעוד גמרים, או שהם נותנים פוש אחד עכשיו ואז מפרקים הכל בקיץ.

    2. חבל שאתה בוחר לא לפרסם בפורמט. זה ממש קל והדיון עם הGMים יכול להיות יותר מעניין. אם אתה זוכר שנה שעברה הצעת טרייד בלי לינק לטרייד מאשין ששני הצדדים הסכימו לו אבל הוא לא היה חוקי בגלל איזה פרט טכני שהטרייד מאשין היה תופס. בגלל זה הנחיתי השנה לא להתייחס לכאלה בלי.

      1. גם זה לא חוקי כי אוקלהומה צריכים לשלוח עוד שחקן מינימום בשביל מקום בסגל, אבל בהצעה כזאת אני לא מתעסק בקטנות כמו גם בשנה שעברה כשבעצם חזיתי את לו וייליאמס ליוסטון (נדמה לי שזה היה בשרשור הזה).

        אני פשוט עושה את החישובים בראש – זה יותר נח לי.

        אבל בכל מקרה, אם כבר טרחת – אני לא יכול לסרב לפנייה אישית…

        http://www.espn.com/nba/tradeMachine

  4. אנתוני דיוויס לאוק תמורת כרמלו ואוק נותנים בראש לגולדן סטייט. דמיאן ליליארד וקאזינס לספרס תמורת פרקר גינו וכמה נגרים והופ הספרס נותנים בראש לגולדן. לברון חותם כשחקן חופשי בבוסטון חח ובוסטון יכולים לתת פייט אמיתי לגולדן. זה הטריידים היחידים שיכולים למנוע אליפות מגולדן. כל השאר שטויות. כמובן שזה לא יכול לקרות ולא יקרה למעט לברון מגיע לבוסטון וקיירי מורט שיערות. בקיצור 16 0 לגולדן בפלייאוף הקרוב עם האליפות הכי קלילה בהיסטוריה וסוויפ מהדהד על לברון בפיינלס .

  5. GM שושנה דמארי:
    תּוֹפֶרֶת אֲנִי וְתוֹפֶרֶת,
    הַיָּם לֹא יֶחְדַּל מִלִּנְהֹם.
    אֲנִי אֶת פָּנֶיךָ זוֹכֶרֶת
    כְּאִלּוּ הָיָה זֶה הַיּוֹם.

    GM ניקס:
    יושבת אני וחושבת,
    כל הבוקר ליד טלפון.
    אני רק על נואה חושבת
    מתי יתקשרו מחולון.

  6. ת'אנדר אול-אין לעונה הנוכחית, ופתרון לפציעה של רוברסון (בדוחק אבל זה מה שאפשר) –
    אייברי בראדלי לאוקלהומה, אלכס אברינס ופטריק פטרסון לדטרויט
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydakzf38

    אוקלהומה: אול-אין, בראדלי בחוזה הנגמר שלו, ב-2, משלים חמישיה קונטנדרית מהתחלה עד הסוף
    דטרויט: העונה הזו גמורה, בעונה הבאה אברינס ממלא את החוסר בעמדת הגארד, פטריק פטרסון שנתקע בת'אנדר ב-4, וטוביאס האריס חוזר ל-3 במקום הבאסט שנקרא סטנלי ג'ונסון.

    1. טרייד נהדר אם דטרויט מפגרים. ברדלי הוא שומר טופ 3 בגארדים בליגה, קלעי שלשות טוב ושחקן התקפה לא רע וכל זה תמורת 2 נגרי על? הלוואי שהטרריד הזה יקרה אבל שוב ההנהלה של הפיסטונס צריכים להיות באמת מפגרים.

      1. דטרויט גולשת מחוץ לפליאוף (ג'קסון בחוץ) וצריכה כבר לחשוב על בחירת דראפט טובה, והעיקר – בראדלי מסיים חוזה בסוף העונה והולך בלי כלום. הפיסטונס צריכים להוציא משהו.

    2. GM דטרויט –
      לא לוקח. אני עדיין לא ויתרתי על הסיכוי לפלייאוף וגם אם כן מאמין שאני יכול לקבל בשביל בראדלי לפחות בחירת סוף סיבוב ראשון

      1. אתה מחכה למשהו שלא קיים – קבוצה עם בחירת סוף סיבוב ראשון בדראפט, כלומר כזו שאין לה תקוות פלייאוף השנה, לא תוותר על הבחירה שלה תמורת השאלה של בראדלי לחצי עונה.
        קבוצות פליאוף עם בחירת דראפט סיבוב ראשון הן קליבלנד, שלא תיתן לך את הבחירה של ברוקלין על בראדלי, זה בערך הנכס היחיד שלה למקרה שלברון עוזב. ובוסטון/פילדלפיה, שבחיים לא יוותרו על הבחירה המפתה של הלייקרס עבור ההשאלה הזו.
        שורה תחתונה, אתה עלול להימצא תיכף בלי בראדלי ובלי כלום.
        ואתה גם כבר 3 משחקים אחרי מילווקי במקום 8, ורג'י ג'קסון יחזור במקרה הטוב עוד 3 שבועות 🙂

        1. GM שיקגו: תודה על ההצעה, אך אני נאלץ לדחות אותה.

          בחירת הסיבוב הראשון של וושינגטון לא תהיה מספיק גבוהה לטעמי, ובתור קבוצה שהולכת לבנייה מחדש, אני לא מעוניין בחוזה היקר של יאן מהינמי, בטח שלא עבור מירוטיץ', שמשחק נהדר העונה, ונמצא על חוזה נוח לעוד עונה וחצי.

  7. בוסטון מעניקה את הבחירת סיבוב שני שלה ב-2018 ואת בחירת הסיבוב השני של ממפיס ב-2019.

    ממפיס מעניקה לסלטיקס את טייריק אוונס.

    בעיקרון הטרייד משין לא מאשר את הטרייד, למרות ה-DPE של בוסטון. בכל מקרה, קונלי סיים את העונה ואין טעם להעניק בקיץ לאוונס חוזה ארוך טווח על קבוצה שהגרעין שלה כבר די גמור ומיצה את עצמו. אם כבר, כדאי לנצל את השוק הדליל של שחקני ספסל זמינים לקונטנדריות ולברר מי תציע נכסים מדמעותיים על שחקן שהוא עדיין על חוזה שמסתיים כבר בקיץ ובטח גם ידרוש חוזה גבוה ולכן עלול להפוך ל-Rental של חצי שנה.
    בוסטון מצידה מרוויחה את השחקן שעשוי לעזור לה להגיע לגמר הצזרח ולהקל על קיירי במעמסה ההתקפית. הוא, לצד סמארט, יובילו את ההתקפה מהספסל דיראה כעת די עמוק. סמארט-רוזייר-אוונס-מוריס-ת'ייס.

    1. עומר מזיג:

      הטרייד מאשין הזה הרבה יותר מעפן משחשבתי

      GM בוסטון:

      אתה מתבלבל עם הבחירות. אנחנו חייבים את 2018 ו2019 שלנו ואין לנו בחירות סיבוב שני אחרות בשנים האלה.

  8. טרייד משולש בין הקאבס, הלייקרס והמאבריקס.

    קאבס – מקבלים את קלרקסון ונרלנס נואל.

    לייקרס מקבלים – אנטה זיזיץ', דווין האריס, צ'אנינג פריי ובחירת הסיבוב השני של דאלאס ב-2018.

    דאלאס מקבלים – רנדל, צ'די אוסמן וחוזה קלדרון.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yczvnpgq

    הקאבס מחזקים את הספסל ואולי עם לברון (תחת אותו סוכן שחקנים) גם נואל יחבר כמה ברגים חזרה לראש (אגב מי ששואל – הוא צפוי לחזור לכשירות משחק באמצע פברואר מהפציעה באגודל).

    הלייקרס מחוויחים נכסים על רנדל, שצפוי לעזוב אם הכל יילך כשורה בקיץ ויגיע לפחות אולסטאר אחד. זיזיץ' והבחירה מדאלאס מפצים על עזיבת רנדל. האריס הוא רכז ווטרן שאולי יתרום ידע ללונזו ושאר הצעירים והוא אף על חוזה מסתיים הנוח לקבוצה. את פריי ניתן לחתוך מהסגל.

    דאלאס מרוויחים נכס משמעותי להמשך הבנייה מחדש בדמות רנדל. אוסמן עוד חלק צעיר בבנייה וקלדרון ממלא מקומו של האריס אם דאלאס תזדקק בכלל לכך. ואם לא – בייאאוט.

    1. GM לייקרס – מסרב לטרייד. אני רוצה להעביר את רנדל וקלרקסון אבל בשורה התחתונה הנכס היחידי שאני מקבל זה בחירת סיבוב שני. יש לי את זובאץ' כסנטר צעיר, אין לי צורך בזיזיץ' שעל פניו מהוווה נכס בטרייד הזה.

      1. אני יודע שלא ציינתי זאת בתגובה הראשונית ולכן זה אולי יסביר יותר את צעדיי לגביי הלייקרס כאן – חשבתי שהנכס העיקרי עבור הלייקרס כרגע הוא להיפטר מהחוזה של קרלקסון. הקיץ הקרוב משנה למועדון יותר מחצי עונה תחרותית, לא? ועל רנדל בלבד לנסות להרוויח משהו הוא אתגר בפניי עצמו, עקב החוזה הרוקי המסתיים והשוק שחקנים חופשיים-מוגבלים שהוא נכנס אליו בקיץ.

        1. אני מסכים שכסף זה נכס אבל בסוף זה בחירת סיבוב 2 על שחקנים שקולעים בדאבל פיגרס עם חוזים נוחים, בחירת סיבוב ראשון ושחקן בינוני שיאפשר לי להישאר תחרותי העונה כנראה יעבוד.

  9. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8tvhbpe

    דיאנדרה גורדן ולו וויליאמס לקליבלנד שרוצה אול אין השנה.בתמורה קליבלנד נותנים לקליפרס את TT שיתאחד עם הקארדשיאן שלו באל איי גארד הגנתי בדמותו של שומפארט שישחק ליד תיאודוסיץ ההתקפי[פטריק בברלי גמר את העונה] וצנינג פריי שיכול לשחק גם 4 וגם 5 ויהיה מחליף לגבוהים גריפין ו TT.אם קליבלנד תתן גם עוד בחירת דראפט מה טוב אבל אין לי מושג מה יש להם חוץ מבחירה של ברוקלין

    1. לא GM בפרוייקט, אבל אשמח לכתוב את דעתי האישית- יש לקאבס את הבחירה המקורית שלהם בקיץ, אך מסירה שלה מחייבת אותם לא לתת את הבחירה מברוקלין או לקבל אחת בדראפט הקרוב בטרייד עליה.

      אני חושב שהקליפרס ילחמו על הפלייאוף כרגע. בעיקר אחרי פציעת בוגי. מעבר לכך, לא בקטע רע אבל למה שהקליפרס יקחו את החוזה הגרוע של TT? הם לא מקבלים פה כמעט משהו וזה נראה קצת Far-fetched בעיניי. אגב – סעיניי הקליפרס, ריברס מספיק הגנתי. הם לא ירצו גם את שאמרפט

    1. הסבר: הווארד התייצב על המקום הסולידי שאמור להיות כסנטר וצפויות לו (בהיעדר פציעות) עוד שנתיים שלוש טובות. שארלוט מקבלת סנטר מקביל לריצה האינסופית שלה לשום מקום. הלייקרס מקבלים אבן טובה מאוד לשלב הבנייה הנוכחי ונדוניה נחמדה לפול ג'ורג'.

      1. Go לייקרס – לא לוקח. להאוורד עוד שנתיים לחוזה, לופז מסיים את שלו בקיץ ואני רוצה כמה שיותר כסף פנוי בשביל לברון וג׳ורג׳.

    2. תשתדל להבא לכתוב לפי הפורמט את הקבוצות. הדרך שבה הGMים מחפשים טריידים זה לחפש בעמוד את השם של הקבוצות שלהם (על כל ההטיות האפשריות) ואז העובדה שלא כתבת "שארלוט" בתיאור הטרייד אומרת שלא יענו לך וחבל.

    3. GM שארלוט: לוקח, אבל זה לא משנה גם ככה כי עידן לא הסכים. כעקרון עדיף כי מפנה מקום מתחת לתקרה ולופז שחקן טוב יותר

  10. אני כותב כבר עכשיו שזה יהיה הכי ברור – מי שלא יגיב בפורמט לא יקבל תשובה על הטרייד שלו. לא כי אנחנו רעים פשוט כי עומדות להיות פה 800 תגובות וזה בלתי אפשרי לעקוב בלי זה.

  11. אוטו פורטר וגורטאט לקליפרס תמורת דיאנדרה וסם דקר.
    הוויזרדס מקבלים סנטר הגנתי ואת דקר שהוא 4 סולידי.
    הקליפרס מקבלים את פורטר שיחליף את גלינארי הפציע וסנטר לגטימי במקום החוזה הנגמר של ג'ורדן.
    כמו כן וושינגטון יכולים להרשות לעצמם להפרד מפורטר והחוזה הגדול שלו בעקבות היכולת הטובה של קלי אוברה.

  12. צד א- קלבלנד מקבלים את מירוטיץ'
    צד ב- שיקאגו מקבלים את אימאן שאמפרט ודריק רוז
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydxtl4tn

    קליבלנד מקבלת שחקן משמעותי שיחזק את הספסל ובנוסף אפשרות להעביר בעתיד את קווין לאב בידיעה שיש לה נכס שיכול להיכנס לנעליים שלו.
    שיקאגו שגפ ככה מירוטיץ מחפש דרך לצאת משם מקבלת sg מחליף סביר, והבן האהוב שיחזור הביתה

    1. GM שיקגו: תודה על ההצעה, אך יש לי ילד להאכיל, ולכן אני לא יכול לקבל אותה.

      אין לי מה לעשות כרגע עם שאמפרט שפשוט יגזול דק' לדאן ו-לאווין.
      לגבי רוז, בהתחשב בכך שהקבוצה לא תגיע לפלייאוף העונה, אני יכול להמתין לקיץ בו רוז יהיה שחקן חופשי ולהציע לו חוזה מינימום בעצמי.

      מירוטיץ' אמנם רוצה לעזוב, ואין לנו בעיה לוותר עליו, אך אנחנו רוצים תמורה הולמת עבורו.
      נשמח לקבל את בחירת הדראפט שלכם (דרך ברוקלין), ואז יש על מה לדבר.

  13. טרייד לתפארת ללל:

    גולדן סטייט שולחת את השחקן הכי חשוב שלה לקליבלנד ומצרפת את איגודאלה הזקן וניק הצעיר. בתמורה היא מקבלת את דויין וייד האולטרא-מנוסה ואת הבן של גלוריה.
    החמישיה שמגיעה לפלייאוף מציעה את דוראנט, לברון, קרי, תומפסון וסנטר (לא חשוב מי). בוודאות החמישיה החזקה בכל הזמנים.
    הייתי כותב שהקבוצה הזו מפסידה בגמר לבוסטון של קיירי (או לקליבנד המפחידה של לאב, דריימונד גרין ואיזאייה תומס), אבל הגלאקטיקוס אפילו לא מגיעים לגמר.
    לברון מחרב שם כל זכר לכימיה והם מקבלים בראש בגמר המערב מיוסטון או OKC (שהמשיכה להתחבר עד לסוף המתוק).
    כמובן שאחרי זה לפלופ אורז את הקריירה שלו בשקית והולך לשבור את השיא של קארים ב-NBA2K.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd5zuodg

    1. GM ווריורס:
      תן לי לחשוב על זה אלפית השניה. אהה לא. עד כמה שנשמח לפרגן למלך באליפות נוספת אני לא מפרק דיינסטי עבור חצי עונה של אליפות שממילא אנחנו הולכים לקחת. המלך וחברו הולכים לחתוך בסוף העונה ולי יש כרגע את דריי ואיגי לעוד שנתיים. מה גם שאם איך שההגנה של הקאבס נראית העונה אני לא מוציא שניים ממנהלי ההגנה שלנו כדי להביא שנייים מקבוצת ההגנה הגרועה בליגה. כבר הזכרתי שיש לנו גם את סטף דוראנט והטוסטר?לא מוותרים על כימיה כזו גם עבור אחד משהחקנים הטובים בהיסטוריה. אם ווייד ולברון רוצים להיות איתנו על אותו המגרש שיחכו ליוני.

  14. טרייד בין קליבלנד ליוטה:
    קליבלנד מקבלת את ריקי רוביו, יוטה מקבלת את ג'יי אר סמית' ודריק רוז
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydgo962h

    הסבר:
    קליבלנד מעבירה שני שחקנים שדי גמרו את הסוס ולא תורמים לה יותר מדי בשנה הקרובה, ומקבלת מנהל משחק מוכח מבחינת יכולות מסירה והגנה, אבל עם בעיות קליעה – כשהיא לא צריכה מישהו שיקח על עצמו את הקליעה, אלא יפנה את לברון ותומס להתעסק בלעשות נקודות (וגם יחפה על ההגנה של תומאס ואחרים)
    יוטה מקבלת שחקנים מנוסים שיכולים לסייע לה בתהליכי הבניה מחדש והחינוך של השחקנים, כאשר רוז מסיים חוזה עם חוזה נוח ומאפשר לה (אם מצליח להשתלב בקבוצה) להחתים אותו מחדש על חוזה נוח בשנה הבאה, וסמית' עם חוזה שיאפשר לה בהמשך להמשיך לעשות טרייד נוסף על פי צורך. בנוסף, שניהם עם יכולות התקפיות טובות משל רוביו, מה שייתן להם עוד אופציות בהתקפה למקרה הצורך

    1. GM קליבלנד
      לא תודה. אנחנו צריכים עוד קלעי 3, ולא עוד מוסרים. לג׳י אר יש חות ערבים שהוא יכול להתחמם ובעיקר יש לו מוניטין של שחקן שלא משאירים לבד על קו השלוש, וזה עדיף לי על רוביו.

      1. GM יוטה:

        רוביו דווקא לא רע השנה ואנחנו מרוצים ממנו, אני לא חושב שנוכל להוציא משהו מרוז ולא חושב שסמית' מתאים לתרבות הארגונית. דוחים

    1. אני לא GM שיקאגו אבל לא מתלהב בכלל מהטרייד
      שחקן בן 31 עם 3 שנים בחוזה ובחירת דראפט שתהיה סביר להניח פחות טובה משחקן בן 26 , וזה לא שאנחנו לא מספיק גרועים בשביל הטרנד החדש ב2018 שזה להפסיד אבל להיות קרובים 🙂

    2. GM שיקגו: תודה על ההצעה, אך אני נאלץ לרצות את האוהדים ולדחות אותה.

      בחירת הסיבוב הראשון של וושינגטון לא תהיה מספיק גבוהה לטעמי, ובתור קבוצה שהולכת לבנייה מחדש, אני לא מעוניין בחוזה היקר של יאן מהינמי, בטח שלא עבור מירוטיץ', שמשחק נהדר העונה, ונמצא על חוזה נוח לעוד עונה וחצי.

  15. סן אנטוניו מעבירה למילוואקי את קוואי ופורבס, מקבלת את הפריק.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    סן אנטוניו מעבירה את לאונרד הלא מרוצה למילוואקי. הם יודעים שאין להם סיכויים בשנה הקרובה, ויוכלו לבנות את הקבוצה מחדש סביב הפריק שלא נופל מקוואי ביכולות הגנה ועולה עליו בהתקפה. זה יכול גם להחזיר להם סיכוי לעשות משהו העונה, דבר שחשוב לכולם במערכת, כולל האפשרות לתת למאנו סיכוי לפרוש עם הישג משמעותי.
    במילוואקי אין סיכוי לעשות שום דבר השנה בכל מקרה, יכולים ככה לקבל שחקן מוכח שזכה באליפויות, לשקם אותו בצורה רגועה ובלי לחץ. חוץ מזה, הפריק היה בקשר טוב עם קיד, ואחרי העזיבה שלו והרצון של הפריק להוכיח את עצמו – יכול מאוד להיות שישמח לעבור לקבוצה עם מאמן כמו פופ.

      1. יאניס עם פוטנציאל להיות הרבה יותר גדול מקאווי. קאווי גם נהנה מהמצערכת המשומנת של פופ. אין מצב אני מוותר על יאניס תמורת קאווי בחיים.

      1. GM ספרס:
        מסכים קל, הפריק הוא העתיד של הליגה, הפציעות של קוואי זורקות את הקבוצה לחוסר וודאות, ופורבס, ובכן, בהתחשב בזה שפופוביץ זורק על אדם אקראי ברחוב חולצת ספרס והוא קולע 20 נקודות לערב, אני חושב שהוא בר החלפה

        1. GM של הבאקס

          סורי. ממש לא. קוואי הוא סימן שאלה כרגע מבחינת פציעות. הפריק שלי התחיל לקלוע מבחוץ יש מאמן חדש וג'בארי חוזר העתיד ורוד. אם תרצה לעשות איזה דיל צדדי על ברטנס יש על מה לדבר. הפריק מחוץ לתמונה אלא אם כן יראו לי את האור

          1. יאניס זה אולי הלברון הבא, הולך להיות מפלצת ואלי בעתיד של עוד איזה 5 שנים השחקן הטוב בעולם. אני לא מעביר אותו תמורת אף אחד היום גם בגלל הגיל הצעיר שלו. הבעיה שהוא יסיים חוזה הוא לא ימשיך בבאקס אני מוכן לחתום על זה.

  16. סופר-מגה-טרייד – לברון ג'יימס (בהסכמתו) – ליוסטון:

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9qwy52c

    קליבלנד מאבדת את לברון בכל מקרה. והיא מדביקה אליו את החוזה הגרוע של JR סמית', בתמורה ל-SG הרבה יותר טוב, אריק גורדון, וסתימות בפרונט קורט בדמות החוזה הטוב של טאקר והפחות מוצלח של אנדרסון.

    יוסטון – עבור LBJ ואפשרות לטבעת צריך לשלם הרבה, מאוד, גם מבחינת השוואת משכורות. אריק גורדון הולך, גם ריאן אנדרסון ו- PJ טאקר (אריזה ממילא יירד לעמדת מחליף ללברון, החולוני מיותר), ועוד סיני קטן כדי שהסכומים יתאזנו.
    אם הקאבס מתעקשים, אפשר לזרוק עוד בחירת דראפט סיבוב ראשון 2020 (אין מוקדמת יותר).

    1. GM יוסטון:
      יש לך עסק. איפה חותמים? כולל בחירת 2020 ואני לוקח כאן ריזיקה מטורפת. זו יכולה להיות בחירה גבוהה לאללה אם דברים משתבשים הקיץ. אגב, למה אתה רוצה לקחת לי את טאקר? הוא לא יעזור לך ולא נחוץ להשלמת הטרייד מבחינת שכר.
      אני אעשה לך טובה כאן ואקח גם את ווייד חהשלמת הבננה.
      לסיכום פרגנתי לל כדי שזה יהיה נעים יותר לג"מ הקאבס:
      ליוסטון: לברון + וייד
      לקאבס: גורדון + אנדרסון + בחירת 2020 מוגנת טופ 5

    2. GM קליבלנד
      מסרב להעביר את לברון. זה לא שחקן שאתה מעביר בטרייד. לברון הוא שחקן שאתה בונה סביבו קבוצת אליפות. חוץ מזה, אתה באמת מצפה שאתן את השחקן הטוב בליגה תמורת כלום בפיתה. תמורת הזקן אני מוכן

      1. הנחת המוצא, ותנאי הכרחי לעיסקה הוא טרייד ביוזמת לברון. יש לו NTC הרי. האיש מודיע לך שהוא הולך, והוא רוצה יוסטון. אתה מתעקש עליו כדי לאבד אותו תמורת כלום בפיתה אמיתי, עוד כמה חודשים?

      2. ג"מ קליבלנד, כאן דריל מורי.
        אני מבין את הסנטימנט אבל שנינו יודעים שלברון לא נשאר. הקבוצה צריכה להתחיל בנייה מחדש ואני נותן לך סיכוי לבחירת לוטרי ב 2020. תחשוב כמה חוזים נגמרים יהיו לי הקיץ? פול, לברון, אריזה, ווייד. יש סיכוי שהם יחליטו לעזוב ונשאר עם הארדן ממורמר וכלום בפיתה. הסיכון כאן הוא שלי לא שלך.
        מוכן להוריד את ההגנה לבחירת הדראפט אם זה מה שיזיז את המחט.

          1. חופשי ממולח.. לדעתי אם הקאבס מצליחים להיפתר גם מהחוזה של TT אפשר אולי לקדם עניינים. מצד שני, מה יש לעשות עם אנדרסון ולאב שסוגרים לבד 40% מהתקרת שכר.

    3. הארדן ברח מדוראנט וראסל אתה רוצה להנחית לו את כל האגו של לברון? חח הוא בורח ישר לקליבלנד. הארדן רוצה להיות מספר 1 לא הכלבה של לברון.

    4. למה ליוסטון? הוא יכול להגיע בחינם לבוסטון בקיץ קיירי בראון היוורד לברון לא רע בכלל. יש לו מאמן יותר טוב (אם הוא ירשה לו לאמן) ספסל יותר טוב, יותר רעב צעיר ואתלטי. הוא רק צריך לבוא לאיינג ולומר לו אני רוצה לשחק בבוסטון וזהו.

      1. חוץ מזה שאין מצב שאיינג׳ ירצה את לברון?
        לברון הוא בלתי ניתן לאימון ונטל כלכלי שבשבילו צריך לוותר על הרבה.
        בנוסף לבוסטון אין מספיק מקום בתקרת השכר

  17. אני מציע עיסקת סופר טריפל משולשת שיכולה להציל את קליבלנד ואת העתיד הרחוק קרוב של הקליפרס וושינגטון:

    אוסטין ריברס לוושינגטון
    בלק גריפין לקליבלנד
    שומפרט,תופמסון וגיי אר לקליפרס
    קווין לאב לוושינגטון
    ג'ו וול לקליבלנד
    בחירות דראפט 19' ו-20' לקליפרס

  18. צד א – דראגיץ

    צד ב- לונזו בול וקלרקסון

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    טרייד בלי משחקים. כמו שמג'יק וריילי אוהבים.
    כל אחד יודע בדיוק מה הצד השני מקבל.

    מיאמי מקבלת רכז עם אופי "ונילי" כמו שהיא אוהבת.
    סיכוי נמוך להיות באסט, תקרת יכולת גבוהה אם נקשיב לרוב הפרשנים..
    בנוסף ספק נקודות מהספסל שיכול להתפוצץ בכל רגע נתון (עם הגנה בסימן שאלה)

    הלייקרס יכולה לסמן וי על רכז מוכח ומוכן לעכשיו! (רק לחמם במיקרו ולהגיש) עם חוזה נוח ולהישאר עדיין עם מספיק מקום ל 2 חוזי מקסימום בקיץ.

      1. רק אהבת?? אתה עוד מעט בוכה מהתרגשות אני קולט את זה..

        דראגיץ זה בדיוק השחקן שמתאים כרגע ללייקרס. בלי אגו גדול מדי ועל סף האולסטאר.
        בדיוק בנקודה שבה אפשר לנהל סגל עם מלא אגואים במידה ואכן יביאו עוד 2 סופרסטארים.
        בול גם בחלומות שלו לא יוכל להגיע להיות דראגיץ. שחקן קשוח שיכול לקלוע מבחוץ ולהיכנס פנימה לצבע כאילו גדל בגטו.

        אתם מתייחסים ללייקרס כאילו זה פרוייקט שיקום שכונות בזמן שהיא צריכה ויכולה להיות מנהטן.
        אם הלייקרס לא יסיכמו לטרייד מהסוג הזה אז באמת אפשר רק לדמיין איך אנחנו יוצאים מבור הצואה ב 2022.

        1. אותי אתה לא צריך לשכנע אני במקום הGM של לייקרס חותם במקום (תאמין לי להיפטר מאבא של בול זה הפרס האמיתי בטרייד ) , אבל דרגיץ ללא ספק יכול להיות קצת יותר מושך לסופרסטאר מהFA

    1. GM מיאמי: קשה, אבל לקחתי. לונזו פוטנציאל גדול, דראגיץ' רק ירד מפה וקלארקסון יכול לפרוח במיאמי. לונזו אצל מאמן הגנה כמו ספולסטרה יכול להיות להיט, אפילו בלי קליעה. לטווח הארוך זה הדבר החכם.

      1. GM לייקרס – אין טרייד. דראגיץ׳ כבר בן 31 ולא נשאר לו יותר משנתיים שלוש ביכולת גבוהה. אני עוד לא מוותר על לונזו.

  19. טרייד מאשין:

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8m4u6zv

    צד א: ניו אורלינס מעבירה לוושינגטון את קאזינס, טוני אלן ודיאלו.

    צד ב: וושינגטון מעבירה לניו אורלינס את אוטו פורטר ובחירת סיבוב ראשון.

    ניו אורלינס מרוויחה שחקן משלים מעולה ליד דייויס שיכול לשחק בעמדות 3 ו-4. בנוסף היא נפטרת מהצורך לתת לבוגי חוזה מגה-מקס לשנים הבאות. לדעתי בוגי היה מקבל חוזה כזה למרות הפציעה. אולי טיפה פחות אבל עדיין מינימום 35 מיליון דולר לשנה. 2 השחקנים הנוספים התווספו לטרייד רק בגלל ענייני תקרת שכר נכון לשנה זו.

    וושינגטון מרוויחה את הסנטר הטוב בליגה וחבר של ג'ון וול. פורטר גם ככה קיבל יותר מדי ועם כל הכבוד ליעילות שלו הוא לא שווה את הסכומים שהוא מקבל, בפרט לאור העובדה שיש להם את קלי אוברה ג'וניור שבהחלט מצדיק את היותו SF פותח. שלישיה של וול-ביל-בוגי תהיה קטלנית ותהווה את השלד לאחת החמישיות החזקות בליגה. בוגי יצא החוצה וירווח את הצבע לחדירות של וול או יחלק כדורים לקליעות טובות של ביל שישפר את האחוזים שלו. הם ישלמו המון כסף על השלישיה הזו אבל לדעתי עדיין שווה להם.

    1. אלא שהחוזה של קאזינס נגמר השנה והוא פרי-אייג'נט, עוד לפני שהוא יחזור לשחק, כך שוושינגטון מקבלת פה בערך אפס.

        1. אני יודע שהוא גמר את העונה. הוא אמור לחזור בסביבות נובמבר-דצמבר. גם אם הוא יחזור ל-80% מהיכולת שלו הוא עדיין שווה 10 מיליון דולר יותר מפורטר, בעיקר אם הוא סוגר איתם ל-4 או 5 שנים.
          וושינגטון לא מקבלים יותר מדי במובן הקלאסי אבל הם עושים את זה על דרך השלילה – נותנים את פורטר שהוא אמנם מצוין אבל מאוד מכביד עליהם ותופס מקום חשוב ויקר ברוטציה ובמשכורות, ומקבלים חתיכת שחקן שאם יבריא בצורה סבירה פלוס הוא יחזור להיות מפלצת ועוד במזרח שדליל יותר בכישרונות.

          1. אתה רק טועה בדבר אחד –
            קאזינס לא "חוזר" לוושינגטון. הוא פרי אייג'נט מהקיץ. וושינגטון תעמוד עליו בתור כמו כל קבוצה אחרת בליגה. בהנחה, אמן, שיבריא.
            בעיסקה הזו אתה מאבד את פורטר, על להחזיק את קאזינס סתם ברוסטר שלך, פצוע – עד לסוף החוזה שלו שתיכף מגיע. ואז הוא ממילא הולך.

          2. אם הוא מביא את קאזינס עכשיו הוא מקבל את זכויות הבירד שלו, אז הוא לא מוותר על פורטר בשביל שקאזינס יישב על הספסל.
            חוץ מזה ככה הם יכולים לוותר על גורטאט בקיץ ולחסוך כסף או לקבל נכסים שיעזרו להם

    2. GM וושינגטון:
      בלי הבטחה שקאזינס חותם בקיץ אין על מה לדבר.
      עם הבטחה, אני רק שאלה – איפה חותמים???
      מאחר והוא לא יכול להבטיח כלום, אני נשאר רק עם הסיכוי להחתים אותו בקיץ. למרות שאני לא אוהב את החוזה של פורטר, ההימור על בוגי גדול מדי.

        1. חתיכת סיכון לשים את כל הכסף על קאזינס באופן כללי ואחרי הפציעה בוודאי. אבל במצב שלי, הקבוצה לא הולכת לשום מקום ושווה את ההימור. או שיחוק או התרסקות.

  20. צד א' קוואי ספרס

    צד ב' אינגראם ו kcp לייקרס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    אם השמועות על קוואי נכונות אז יכול להיות שהספרס צריכים לחשב מחדש.
    רוח השחקנים ב 2018 שונה לחלוטין אפילו מ 2015. אולי רק 3 שנים עברו אבל נדמה שאפילו הנהלות מצוינות כמו של הספרס כבר לא מצליחות להשתלט על המצב. הכוח של השחקנים גדול מדי.

    קוואי יקבל את כל השקט שהוא צריך בלייקרס ישנם מספיק מנהיגים בארגון ואם לונזו יישאר אם יהיו ממש צמד חמד וכנראה יתקשרו בטלפתיה כמו שקוואי אוהב…

    אומנם קוואי עדיין פצוע אבל ממילא הליירס לא בונים על העונה הזאת והיה להם נקוד פתיחה טובה לקרא העונה הבאה. גם בגיוס סופרסטארים נוספים.

    הספרס יקבלו את אינגראם שמשחק על אותה עמדה ויכול גם להיות בק אפ לעמדה 4. ואת KCP שבעיקר יתן הגנה ו את ה 12-14 נק' שלו.
    ובלי שום קשר לטרייד הזה נראה שהם בדרך לחילופי משמרות – פארקר, גאסול, גרין, מנו.. כבר לא מתאימים לרמה הגבוהה.
    כך ש 2 שחקנים צעירים לחמישייה בחוזה נוח הם יתרון אדיר.

    1. הספרס יתנו שחקן טופ 5 בליגה תמורת "פוטנציאל לשחקן בינוני" ???

      מה, אין עוד 28 קבוצות שיתנו את השחקנים ה"הרבה הרבה הרבה יותר מוכשרים וטובים" שלהם עבור קוואי ?

    2. להעביר את קוואי תמורת בינוניות + בינוניות ..?
      לא הייתי לוקח גם אם יש קצת ויכוחים בין השחקן למועדון (ובכלל נושא הויכוחים נשמע לי מעט מנופח מידי )

      1. GM ספרס:

        תשמעו היה אחלה משחק גולדן סטייט בוסטון אבל אני עדיין מאמין שכשיחזרו הפצועים אז…

        אה אתם באמת צריכים תשובה על זה?

        אז לא

  21. משעשע לראות אנשים מבוגרים משחקים בנדמה לי, ולכן רק הגיוני שגם אני אצטרף 🙂

    בוסטון שולחת את בראון, סמארט, מוריס וביינס. ומוסיפה בחירת דראפט של הלייקרס.
    ממפיס שולחת את גאסול ועוד איזה בחירה סיבוב 2 בשביל ההרגשה הטובה.

    למה לבוסטון – כי את הגמר המסתמן (אינשאללה) מול הווריורס הם לא ינצחו עם קו אחורי, בטח שלא סדרה של 7 משחקים.
    הם יצטרכו לחפור פנימה, וקו קדמי של גאסול והורפורד יכול להיות סיוט לגמדי הווריורס.
    Go big or go home.

    למה לממפיס – כי גאסול גם ככה לא כזה מבסוט שם, והם לא הולכים לשום מקום השנה.
    בראון וסמארט צעירים עם חוזים נוחים ועתיד לא רע, יחד עם בחירת הדראפט (ואולי טרייד נוסף על קונלי), אפשר לבנות שם משהו יפה.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd23fw33

    1. GM ממפיס:
      בגדול אני לא רוצה לפרק את החבילה – שנה הבאה עם גאסול, קונלי ובחירת דראפט טופ 5 שאותה אני מתכנן להמיר בשחקן סף אולסטאר, אני מכוון לחזור לעניינים בגדול. אממה, בראון שחקן שנה שניה וכבר שחקן נהדר עם פוטנציאל בשמיים, מוריס חוזה סופר דופר ועם סמארט אני יכול להחליט מה לעשות בקיץ כשיבקש חוזה גדול. אפילו ביינס מתאים לאופי של הפרנצ'ייז כגריט אנד גרייד.
      לקחתי!!

      1. אני מציע לך אליפות ואתה מתלבט על בחירת דראפט ושחקני ספסל?
        גאסול לא ילד, אבל בשביל סנטר שאף פעם לא הסתמך על אתלטיות 32 זה אחלה גיל.
        רק תחשוב עליו מחזיק את הכדור גבוה באוויר ועושה לגרין "בוא נראה אותך מגיע יא גמד!" (מה שכנראה יגרור בעיטה לביצים והשעייה ל2 משחקים).

          1. זה מארק, אבל הטענה שלך עדיין ולידית.

            וכן, אני חושב שכדי לנצח את הווריורס בסדרת פלייאוף חייבים לכפות סגנון משחק איטי.
            מארק מספיק חכם הגנתית כדי להתמודד עם חסימות.

        1. אכלת לי את כל הרוטציה. אנחנו עמוקים אבל יהיה קשה להתמודד עם אובדן של 4 מ8 השחקנים הכי טובים שלנו. חוץ מזה הורפורד ב4 זה לא רעיון טוב בליגה של היום ובטח לא מול הווריורס. הDeath lineup יאכל אותנו לא משנה כמה פוסטאפים נקלע מעליו.

  22. אני אציע כאן טרייד שעלה אתמול בערב ויכול להיות מעניין לשני הצדדים:
    צד א' – ניקס שולחים את קורטני לי ומייקל ביזלי
    צד ב'- אוקלהומה שולחים את אברינאס, פטרסון ופרגוסון

    ניקס מקבלים שני פרוספקטים צעירים ומבטיחים, כשפרגוסון הוא ממתק אמיתי (האמת שהייתי מתחיל את המשא ומתן עם הווסטיס, אבל מוכן לוותר על פרגוסון בשביל שהטרייד הזה יקרה).
    אוקלהומה מקבלים את הסקנד גארד המושלם לצד ווסטברוק במהלך אול אין לא אופייני. וביזלי כדי לתת כוח אש ואנרגיה מהספסל. יהיה חשוב לפלייאוף.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

        1. וביזלי יהיה תוספת מעולה לOKC איך שהוא משחק לדעתי יתן להם קפיצת מדרגה גבוהה , אני במקום OKC הולך על זה ( וגם בתור הניקס ,כי הוא חתום לשנה והוא עשה מספיק השנה בשביל לברוח מהניקס)

          1. ביזלי הוא מסומם והד קייס כמו מלו, ניתן להמר על זה, לדעתי יתן אותה תוצאה. קורטני לי יכול להיות תוספת נחמדה. הייתי הולך על זה.

    1. כ-gm אוקלהומה אני אסרב, ולו בגלל שברגע שביזלי יעבור לאוקלהומה הוא ישכח איך זורקים.לא רואה את קורטני לי כאיזה שדרוג משמעותי במיוחד עם החוזה הטיפה מוגזם שלו

      1. אתה בטוח שקורטני לי הוא לא שדרוג משמעותי? מדובר על אחד מקלעי השלשות הטובים בליגה. 43% לשלוש ומגן לא רע. מתאים בגיל לשלישייה הגדולה וחוזה ממש לא רע לשחקן חמישייה לצד ווסטברוק. רק דמיין כמה הוא יפתח לכם את המגרש.

  23. צד א' פריי סמית' ושאמפארט+בחירת סיבוב שני 2018 לקינגס
    צד ב' ראנדולף היל מ.ריצארדסון (SG) לקינג (קליבלנד)

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y73u8qa3

    קליבלנד מוותרת על שלושה שחקנים שחוץ ממקום ברוסטר ובתקרת השכר לא תורמים לה כלום בתמורה היא מקבלת שני שחקנים שעושים הגנה (כאשר מתחשק להם ולברון וסיכוי לאליפות יגרום להם לשחק הגנה) ויכולים ליצר לעצמם נקודות+ראנדולף עדיין בגילו המתקדים יכול לחפור מתחת לסל ולגרום להרבה בעיות+מ.ריצארדסון גארד צעיר שישחק בדקות הגארבג' .
    סקרמנטו מקבלת חוזים קצרים יותר (רק סמית' הוא לשלוש שנים פריי שנה שאמפארט לשנתיים) ונפתרת מג'ורג' ומפנה את הבמה לפוקס+מחלישים את עצמם קצת יותר לקראת הגרלת הדראפט+סקרמנטו יודעים לבחור בסיבוב השני (וויטסייד,מייסון,איזייה)

    1. GM לייקרס – יש טרייד ! החוזים שאני מקבל קצרים יותר מאלה שאני נותן ואני יורד ב-2 מיליון בתקרת השכר שלי.
      יש לנו טרייד !

  24. צד א':קצבה ווקר ניקולס באטום לפיניקס סאנס

    צד ב': גרג מונרו טייסטן צ׳נדלר ט.ג'י וורן ובחירת סיבוב ראשונה 2018

    לינק:http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yazp5d4c

    הסבר מילולי: סאנס מקבלת שחקן שישלים את בוקר שארלוט נפתרת מהחוזה הכבד של באטטם מקבלת שחקן צעיר בדמות ט.ג וורן וחוזה הנגמר של מונרו

    1. GM שארלוט: לקחתי. מונרו חוזה נגמר, טי ג'יי וורן אחלה סקורר, צ'נדלר בעל ערך בטרייד המשך ובחירת טופ 3 בדראפט זה ענק. משתלם לדעתי, למרות שלא מתלהב לוותר על ווקר ועל באטום ביחד

    2. GM פיניקס:
      נגעת בנקודה רגישה – אנחנו צריכים רכז. ווקר יכול להיות אופציה לא רעה למרות שאני לא מת עליו והוא עדיין לא הראה שהוא יכול לקחת קבוצה גבוה. באטום שחקן מאד ורסטילי אבל עבר לא מעט פציעות וחתום על חוזה גבוה בעליל. אז לא נראה לי שאני אקח אותו עלי כשאתה עוד מבקש בחירת דראפט שעומדת להיות גבוהה מאד. אין מצב.

    1. GM ניקס – כל מה שנואה לוקח לנו כרגע זה את הכסף של הבוס. מצד שני, הוא תופס איזה 25 מיליון שאותם אני לא יכול להוציא בעסקה מטומטמת אחרת.
      אין מצב שאני מוותר על כזה דבר.
      חוץ מזה, שמעתי שאשיק הצביע ארדואן בבחירות האחרונות.. רק חסר לי שקנטר יתכופף לידו במקלחת

  25. לייקרס : מקבלים : אברינס , סטנלי ג'ונסון , פרגסון בחירת ראשון של אוקלהומה. נותנים : רנדל , קלארקסון

    דטרויט : מקבלים : רנדל , קלארקסון , ניק קוליסון נותנים : רגי בולוק , בראדלי

    אוקלהומה : מקבלים : בראדלי , רגי בולוק , נותנים " אברינס , פרגסון , ניק קוליסון , בחירת סיבוב ראשון.

    לייקרס : מקבלים שלושה שחקנים צעירים ובחירת סיבוב ראשון ונפטרים מהחוזה המעיק של קלארקסון ומפנים לקוזמה עוד מקום בעמדה 4

    דטרויט : מקבלים מחליף לבראדלי שישאר גם אחרי העונה ויכול לשחק גם רכז כשרגי גקסון פצוע ואת רנדל שמתאים לדנ"א של המועדון ויוסיף עוד קשיחות ומאבדים כמעט רק את בראדלי שכנראה יאבדו בכל מקרה בסוף העונה

    אוקלהומה : משפרים משמעותית את סיכויי האליפות לעונה זו עם צירוף בראדלי שישלים מעולה את ראסל וימנע מחסרונו של רוברטסון להיות מורגש.

      1. GM לייקרס – אין טרייד. למרות שאני מקבל את הבחירה, אני גם מקבל שחקנים עם חוזה שממשיך מעבר לעונה הזו. חוצמזה, תחסכו ממני את הבאסט שעונה לשם סטנלי ג׳ונסון.

    1. אחלה טרייד לאוק. אני חושב שבראדלי משלים את ראסל וגורג מעולה, הוא שחקן יותר טוב מרוברסון בהרבה לדעתי. טרייד שכולם מרוויחים בו בעיקר אוק.

    1. GM פיניקס:
      מה בדיוק אני מרוויח כאן? אוטו פורטר חתום על חוזה אסטרונומי ואם נהיה כנים לא נותן לי הרבה מעבר למה שוורן נותן כבר עכשיו (טוב נכון עיש הבדל גדול בהגנה). רק השנה החתמנו את וורן על חוזה אידיאלי מבחינתנו ומאחוריו יש לנו את ג'וש ג'קסון שמתחיל לבוא לידי ביטוי סוף סוף. אני אוותר.

  26. פיסטונז נותנים – דראמונד, טוליבר, בחירת סיבוב שני
    פיסטונז מקבלים – קלינט קאפלה, ריאן אנדרסון, בחירת סיבוב ראשון 2020 מיוסטון מוגנת לוטו

    יוסטון נותנים – קאפלה, אנדרסון, בחירת סיבוב ראשון 2020 מוגנת לוטו
    יוסטון מקבלים – דיאנדרה ג'ורדן, טוליבר

    קליפרס נותנים – דיאנדרה ג'ורדן
    קליפרס מקבלים – דראמונד, בחירת סיבוב שני מדטרויט.

    ואן גנדי מקבל שחקן שהוא מכיר ואוהב – אנדרסון, מקבל סנטר צעיר ויעיל בקאפלה כדי להתחיל לשנות כיוון בעונה הבאה, ובגלל שזה יעלה הרבה כסף בשנתיים הבאות עם אנדרסון והחוזה החדש של קאפלה – דטרויט מפוצים בבחירת סיבוב ראשון מוגנת.

    יוסטון משדרגים (והעונה זה עדיין שדרוג) מקאפלה לג'ורדן שהביע רצון לשחק שם, מחליפים את החוזה המפלצתי של אנדרסון בטוליבר שלא יתן הרבה פחות ממנו בשיטה של יוסטון (אם בכלל פחות), והכי חשוב – הולכים אול אין על לברון בקיץ הבא כשבתסריט הגרוע ביותר פשוט מחתימים מחדש את ג'ורדן (מה שאולי יקרה גם ככה – אני יכול לראות גם אותו וגם את לברון – וגם את פול – לוקחים פחות כסף כדי לאפשר לשילוב הזה לקרות).
    ה"תשלום" הוא בחירת הדראפט המוגנת ב 2020.

    הקליפרס לא רוצים לשלם לג'ורדן ומחפשים עליו טרייד. את זה אני יודע.
    להחליף אותו בדראמונד הצעיר יותר, מרוויח פחות ממה שג'ורדן מצפה להרוויח, וחתום לעוד שנתיים לפחות = נראה לי שיתאים להם מאד. בחירת הסיבוב השני מדטרויט שכנראה לא תעשה פלייאוף העונה היא מיני בונוס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8gwww5q

    1. GM יוסטון- מפתה לאללה. רק בגלל האפשרות להיפטר סופסוף מהחוזה של אנדרסון. בתחילת העונה לא הייתי מהסס. אבל קפלה מראה בכל שבוע משהו נוסף, לא חושב שנכון לי לקחת את הסיכון, ונראה בקיץ מה ההצעות על קפלה. אני עדיין רואה בו סנטר העתיד שלי.
      בצער רב נאלץ לדחות ולחכות לשוק הביי אאוט.
      את אנדרסון אנסה לתת בחינם למישהו או להתמודד עם זה שוב בקיץ.

      1. אני הייתי לוקח.
        גם לעונה הזו וגם לקיץ והעתיד היותר רחוק.
        שיפור דרמטי בסיכוי ללברון ואפס ירידה ביכולת על המגרש (אם לא שדרוג…) ?
        win/win

        1. תכלס גם אני, אבל ההנהלה ביוסטון מאוהבת בקפלה. העובדה שדיאנדרה העביר מסר שיהיה מוכן לקחת הנחה משמעותית לשחק ביוסטון שנה הבאה עוזרת, אבל זה לא שהוא לא הפר הבטחות בעבר. ביוסטון עדיין מאמינים שאנדרסון יוכל לעבור ביחד עם בחירת 2020, אם לא עכשיו אז בקיץ.

          1. והתשובה עדיין לא לצערי אבל יודע מה? אם הקליפרס מוסיפים את בחירת הסיבוב הראשון שלנו שקיבלו בטרייד על פול השנה אז יש לנו עסק.

          2. נתנו אותה כבר לאטלנטה בsalary dump על קרופורד בקיץ כי אנחנו לא אוהבים שיש לנו בחירות בסיבוב הראשון. זה אומר עוד חודשיים עבודה בשבילי (דוק ריברס) ואני רוצה לים.

            כן מוכן לתת את בחירת הסיבוב השני של אטלנטה השנה. תכלס זו תהיה בחירת 30-32 אז זה לא כזה פער. זורם?

          3. אווף זה קשה והאוהדים יהרגו אותי אבל – יש טרייד במבחינתי.
            יוסטון מקבלים את דיאנדרה ובחירת סיבוב שני של אטלנטה (תכלס יש יתרון חוזי בבחירות סיבוב שני גבוהות על בחירות סיבוב ראשון נמוכות).

            נחכה לדטרויט

          4. GM דטרויט
            אני מקבל סנטר פחות טוב מדראמונד שגם לא חתום לעוד עונות ועוד את החוזה של אנדרסון לשנים קדימה. אני מוכן אבל אני ארצה עוד בחירת דראפט / שחקן צעיר (מוכן להוסיף את סטנלי ג'ונסון שיכול לתרום המון בסיטואציה יותר טובה

          5. דדי טוליבר לא יראה מקום ברוטציה אלא כבק אפ לפציעה. גרין יקח את המקום של אנדרסון ברוטציה. גם ככה דאנתוני לא יודע מה לעשות עם עצמו ברוטציה של 9 שחקנים, אז 10?
            בכל מקרה נראה שהג"מ של דטרויט הולך לפוצץ לנו את העסקה.
            זה למה עסקאות 3 צדדים כמעט לא קורות.

          6. כאן דריל מורי,
            פחחח. נראה לך שאני אוסיף בחירה כאן? גם ככה אני עושה את הטרייד בלב כבד. אם אתה רוצה שהעסקה תיפול על סם דקר- So be it

  27. צד א בפרס שולחת את דני גרין קייל אנדרסון וגופרי לוברן ובחירת סיבוב ראשון ב19
    צד ב אורלנדו מג'יק שולחת את ווצ'ביץ׳ ומריו הזוניה
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yc5kysqr

    ווצביץ סוף סוף זוכה להגיע לקבוצה טובה והזוניה אצל פופ יוכל לממש את הפוטנציאל שלו
    אורלנדו מפנה את השטח לארון גורדון ובנוסף מקבלת בחירת דראפט וגם שלושה שחקנים טובים על עמדות שהיא צריכה

        1. GM ספרס:

          במבט ראשון זה קצת מפתה, אבל אחת הבעיות העיקריות שלנו זה שאין לנו קליעה, גרין עוד לא התחמם העונה אבל יש לו את הפוטנציאל, אם אני שולח אותו זה רק עבור 3&D ברמה

  28. קשה נורא לעשות עסקאות בטרייד מאשין וכשיוצא משהו, הוא לא נראה הגיוני בעליל.
    אז מה שהצלחתי לחלץ זה את:
    1. קם בבוקר לספרס + בחירת דראפט ראשונה (כן אני יודע שזה לא בא לידי ביטוי במכונה)
    תמורת:
    2. רודי גאי, קייל אנדרסון, מוריי ודרק ווייט לשארלוט

    ג'ורדן ידוע כבעלים איום ונורא, אבל אני חושב שאפילו הוא לא יסכים.

      1. אני בעיקר מחפש בחירות עתידיות ומקווה לבחירת סיבוב ראשון. אם יש קונים אני מקשיב. לייקרס תצטרכו to up your game

        1. עושים לכם טובה. ה GM שלכם הוא זה שפנה לכל הקבוצות בליגה וביקש הצעות…

          אני הייתי מציע גם את רנדל במקום נאנס, אבל לא 100% בטוח שהלייקרס היו מציעים.

          הבחירות נשמרות למקרה חירום שצריך להיפטר מדנג…

    1. רק בשבילך, ננסה משהו בין שתי הקבוצות שאין לי שום קשר אליהן השנה:
      נטס נותנים את סינגהאם.
      דנבר את חואנצ'ו ובחירת סיבוב ראשון.

      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydeq4gug

      רצית בחירת סיבוב ראשון? קיבלת. גם ככה יהיה מסובך לנטס להשאיר גם אותו וגם את ג'ו האריס שנה הבאה, והנה ד'אנג'לו כבר חזר ומשאיר להם את היכולת לרוץ בקיץ בכל הכוח על חזוניה או אייזיאה תומאס (תלוי איזה סוג של הזוי אנחנו חושבים שה-GM של הנטס הוא).
      לדנבר יש בעיה. השחקנים שהכי מבוקשים מהם הם שלושת השחקנים שאין שום סיכוי שהם צריכים לתת (מארי, גאריס, יוקיץ') אז הם צריכים לנסות לעבוד עם מה שיש.
      דנבר צריכים מנהל משחק שאו יוריד את הלחץ ממארי הצעיר בהרכב או יעלה מהספסל ויתן את הכוח לצד ברטון. ואני מספיק מתלהב מלחשוב לראות את ספנסר בשיטה של דנבר.
      חואנצ'ו יהפוך קצת למיותר ברגע שמילסאפ יחזור, וברוקלין ישמחו לעוד צעיר מוצלח בעמדה בעייתית עבורם.
      ובחירת הסיבוב הראשון – בדנבר כבר הראו שנה שעברה שהם לא מרגישים צורך בעוד שחקן טרי מהדראפט ומעדיפים לפעמים שחקן מעט יותר בגיל שאר השחקנים (טריי ליילס על פני דונובן).

      אם ממש תתעקש, אני מוכן גם לזרוק את מודיאיי. יש לך פח מועדף?

      1. GM ברוקלין- מודיאיי מעניין אותי. לא יודע איך אני אסתדר איתו, עם לין וראסל אבל יכול להיות כאן קטע ואני מאמין שאני יכול לעשות לו פליפ טוב בהמשך, ולדנבר יהיה קשה עם החוזה הארוך והגדל שלו.
        מה אתה אומר על זה?
        דנבר נותנים- הרננגומס + מודייאי + בחירת סיבוב ראשון
        ברוקלין נותנים- דינווידי + ססטאוסקס (יכול לרדת מהספרים שנה הבאה, ולתת לכם קליעה כבר השנה).

        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yatwlsyu

        מה אתם אומרים דנבר? תורידו עוד שכר מהספרים, תיפטרו מהחוזה של מודייאי שתקוע לכם ותקבלו את דינווידי שיתרום לכם יופי כבר השנה במאבק לפלייאוף.
        ברוקלין מקבלים נכסים עם פוטנציאל פליפ עתידי וכמובן בחירת סיבוב ראשון.

          1. יש!!
            סיכום הטרייד:
            לברוקלין: מודייאי + הרננגומס + בחירת סיבוב ראשון של דנבר השנה
            לדנבר: דינווידי האליל + ססטאוסקס + בחירת סיבוב שני של אינדי השנה.

  29. בגלל כ המצב עם קוואי, בתור אוהד רספרס רציתי להעלות כמה אופציות במידה והוא אכן עוזב. אכתוב כל הצעה בתגובה נפרדת.

    סאן אנטוניו ספרס – טייטום, סמארט, ביינס
    בוסטון סלטיקס – קוואי

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya2pnn9r

    הספרס מקבלים רוקי מצויין, שחקן קשוח ומוכח ושחקן קשוח שכבר מכיר את המערכת.
    הסלטיקס שבכל מקרה לא יקחו אליפות השנה מקבלים את אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה, ובשנה הבאה יכולים לחשוב ברצינות על לנצח גם את גולדן סטייט כשהיוורד וקוואי יחזרו לבריאות מלאה.

    1. לא ה-GM של אף קבוצה, אבל לא רואה את בוסטון מחלישה את עצמה ולוקחת בעונה הזאת – שיש לה בה עדיין שאיפות ללכת עד הסוף – עם שחקן כמו קוואי שלא ידוע אם יחזור השנה ואיך.

      1. בוסטון לא תיקח השנה אליפות. זה היה ברור אחרי המשחק הראשון של העונה. עם קוואי בשנה הבאה היא תוכל אפילו לנצח את גולדן סטייט, מה שבכלל לא בטוח שתוכל לעשות ללא הטרייד הזה.

    2. האמת?אם אתה גם מוסיף פה את בחירת הסיבוב הראשון של בוסטון העונה – אני אולי רואה את זה גם מתממש במציאות.

  30. סאן אנטוניו ספרס – קמבה ווקר, ג'רמי למב, מאליק מונק
    שארלוט בובקטס – קואי, ברין פורבס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y98vlbng

    הספרס מקבלים את הרכז שהם כל כך צריכים, שוטינג גארד בעונת פריצה ורוקי שלא ממצה את עצמו.
    הבובקטס מקבלים את קוואי ופרוספקט מעניין נוסף.

      1. אני מקבל רכז שממש ממש לא רחוק מזה, ומאמין שבספרס יוכל להיות על תקן וינטג' טוני פארקר משודרג. בנוסף אני מקבל את לאמב שהוא שחקן פנטסטי ואת מונק שיכול בקלות להתפתח לאולסטאר או לשחקן שישי על תקן ג'ינובלי.

    1. wtf
      אתה באמת מנהל אכזרי…
      לא יודע למה חוזרים על הצעות כאלה.. אף מנג'ר לא ישלח שחקן כמו קוואי ללא תמורה ראויה (ולא, הרבה מהבינוניות לא הופכת ביחד למצוינות) אחר אם יש ענייני חוזים /פירוק ובניה וכן הלאה. כידוע הספרס לא נוהגים לפרק ולבנות בשני העשורים האחרונים

      1. GM ספרס:

        מה פתאום, לא יודע אם קמבה ווקר הוא אוברייטד או אנדרייטד כבר הסתחרר לי הראש, אבל קוואי הוא לא.

  31. סאן אנטוניו ספרס – ארון גורדון, יונתן סימונס, אלפריד פייטון
    פילדלפיה – קוואי
    אורלנדו – טרבור בוקר, מרקל פולץ, דאריו סאריץ'

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yatt9nro

    ספרס מקבלים שני צעירים מעניינים שיוכלו לפרוח בעזרת מאמני הקליעה של הספרס בראשות צ'יפ אנגלנד, ושחקן שהראה ניצוצות בפלייאוף ולא ברור מדוע נתנו לו ללכת.
    פילדלפיה מעבירים את עמדת הרכז הפותח בלעדית לסימונס ומקבלים שחקן שיחד עם סימונס ואמביד יכולים לדבר חזק על אליפות בשנים הקרובות והרחוקות.
    אורלנדו שגם ככה לא הולכת לשום מקום מקבלת שחקן שהיא באמת תוכל לבנות סביבה קבוצה, ובנוסף עוד פרוספקט מעניין וחוזה נגמר, ותוכל סוף סוף לתת לאייזק המסכן להשתפשף באמת כשחקן פותח.

    1. GM אורלנדו – לא מסכים

      טרייד שנראה מפתה תחילה (סאריץ' ופולטס, עתיד ורוד). אך כשבוחנים לעומק מתגלה כטרייד בו אני בעיקר מפסיד. גורדון הרבה יותר טוב מסאריץ'/בוקר, ופולטס לא טוב מפייטון ברמה שמחפה על כך. אבל, תחליף את קובינגטון בבוקר, ויש טרייד.

    2. אני קונה את הטרייד הזה ב-2 ידיים. שלישייה של סימונס קאווי ואמביד עם מאמן טוב זה גמר במינימום כל שנה ושווים אליפות עם כולם בריאים ולא פציעים. אבל אתם מדמיינים קאווי ישאר בספרס עד שפופ יפרוש .

      1. GM ספרס:

        מצטער, כי הושקעה יצירתיות מרשימה בטרייד הזה, אבל אני לא משחרר את קוואי אלא תמורת סחורה שמביאה אותי רחוק יותר מגמר מערב ויתרון 0-1 על גולדן סטייט וזה לא זה

  32. צד א': איזייה תומאס, לאב וקראודר לקליפרס

    צד ב': דיאנדרה ג'ורדן, לו וויליאמס ותאודוסיץ' לקליבלנד

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y72v6225

    הקאבס נפטרים מתומאס וקראודר שהורסים את חדר ההלבשה + מתאים לקווין לאב לצאת כ"כ לוזר ולגמור בקליפרס עם 2 החברה שעשו לו את כל זה.

    הקליפרס נתנו חוזה של 11 מיל' לבן של המאמן/GM, קטונתי מלהסביר אותם

  33. לבקשתו של אור:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yafetggj

    אנטוני דייוויס ברונדו לבוסטון, הייוורד לניו אורלינס

    בוסטון מקבלת: כוח אש שהם התקפי והגנתי שיעזור להם לחסל את המזרח בלי להזיע ולתת פייט עד הסוף מול ג"ס. רונדו חוזר הביתה לסגור מעגל ולהביא עוד אליפות לקבוצה, מוריד מקיירי את הנטל של ניהול המשחק ומפנה אותו לשבור שיאי נקודות עד סוף העונה.
    ניו אורלינס מתחילה בשיפור עמדות לקראת הדראפט, משאירה קו קדמי חזק מאוד של הייוורד-קאזינס ובונה לעצמה קבוצה לשנים הבאות

    1. משעשע. וזה עוד בהתעלם מהעובדה שקאזינס בפועל כבר לא בניו אורלינס.
      טרייד הגיוני בערך כמו התגובה של ניו אורלינס לשמוות הטרייד – "נעביר את AD בהחלט. תמורת ניו אינגלנד פטריוטס, ושני המטוסים".

      טרייד מאוזן-אותו-דבר מהצד השני ייראה ככה, כי AD הוא שחקן של דור, ומשלמים כמה שצריך:
      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8fr2zls

      1. ביקשו אז בניתי… לא אמרתי שהוא יקרה.
        וקאזינס לא חלק מהטרייד ולא מעניין כאן. בזמן האחרון קאזינס היה יותר חשוב ויותר טוב במשחקים לפני שהוא נפצע.
        בהתחשב בזה שזה עסק- לא רואה מניעה להעביר את דייויס

          1. כי טייטום נותן כבר מהיום תפוקה. למה להעביר אותו, אתה מקבל משהו להיום + משהו לעתיד.
            תציע את זה כטרייד בתגובה עצמאית, אולי ה-GMים יקבלו את זה… לי זה נראה לא כדאי (כולל הטרייד שאני הצעתי אגב)

      2. זה הכיוון שהתכוונתי, משהו ששני הצדדים ישקלו לחיוב. מה דעת הGMs של האתר? הייתי מחליף את אשיק בשחקן קו אחורי בינוני מינוס שהפליקנס לא יצטרכו בעתיד (מבחינת בוסטון)

      1. אור: ההסבר על אי ויתור על דייוויס כעת:

        1. השנה יש עדיין סיכוי לפלייאוף
        2. אם אי פעם נוותר על דייוויס, לא סביר שזה יהיה באמצע השנה אלא בין השנים כדי לשנוכל לעשות שידוד מערכות כולל, ומשחק כולל עם המשכורות.

  34. הטרייד שהוצע, קאוויי תמורת טייטום + סמארט + ביינס,
    זה הטרייד המעניין ביותר שקראתי עליו בפוסט.
    א. יש לו היתכנות (אם השמועות מסן אנטוניו נכונות).
    ב. 2 הקבוצות יכולות בקונסטלציה מסוימת לצאת מחוזקות מהטרייד –
    טייטום נראה כמו שחקן שיכול לפרוח תחת פופ. וסמארט? על אחת כמה וכמה. "השוחט מסן אנטוניו 2.0"
    ובוסטון, ההזדמנות להעלות בעונה הבאה חמישייה של קיירי, בראון, הייוורד, קאווי, הורפורד ?
    זו הזדמנות שאסור להחמיץ.
    (נכון, קאוויי משחק בעמדת ה-SF. אבל הוא גבוה, וחזק, בדיוק כמו דריימונד גרין)

  35. תקשיבו, אתם לא נורמליים עם הטריידים האלה על קוואי.
    ממש חיים בסרט.
    אין שמץ של סיכוי או רצון של שני הצדדים (קוואי והספרס) להיפרד.
    שחררו, פייק ניוז

    1. מהיכן הביטחון?
      גם אני מפקפק בכל מה שמפורסם בצהובון (ESPN),
      אבל גם הם לפעמים מחביאים רמזים של אמת בתוך בליל הרכילות שהם מפרסמים.

    2. מילא זה, אבל ההצעות הן פשוט מגוחכות.

      מינימום של פוטנציאל (או כבר ממומש) לשני אולסטארים.

      שחקן בן 26 שהוא בהערכה שמרנית טופ 5 בליגה, ואנשים מציעים הצעות בדיחה.

      1. הרבה חושבים שהם איינג' ושכל אחד פשוט יכול להציע טרייד חד צדדי והקבוצה השנייה גם תסכים.

        פה זה הספרס. לא הקאבס/בילי קינג..

        1. בגדול, אתה צודק.
          אבל –
          ע"ע קיירי.

          (אין לי מושג אם יש קמצוץ של אמת בדיווחים. אבל אם יש? אז השוק של קאוויי יהיה שונה דרמטית. על אחת כמה וכמה לאור חוסר הבהירות בכל הנוגע למצבו הרפואי)

          1. גם אני חשבתי על כך ולכן הטרייד היחיד שראיתי אותו כהגיוני (וזה אחרי חוסר הרצון של קאווי) הוא ההצעה כאן מבוסטון.
            טייטום, סמארט והחזרה של ביינס למערכת נראית לי הגיונית במידה וקאווי יביע רצון לעבור מהקבוצה. ייתכן שבוסטון גם תצטרך להוסיף את הבחירת דראפט המקורית שלה, אך זה עדיין הגיוני, כי גם בהבעת רצון לעזוב אני מניח שהספרס ידרשו בצדק הצעות ברמה כזאת. זה בכל זאת קאווי על חוזה נוח לכמה שנים בפוטנציה והם בטוח יטענו שהם לא בטוח יעבירו אותו בגלל זה בניהול המו"מ (בלוף או לא בלוף – זה מעלה את המחיר כשמדובר בחוזה כמו שיז לקאווי כרגע).

            אגב, אם הוא באמת רוצה את כל ה-219 מיליון בחוזה הבא, אולי הספרס באמת ירתעו ויחפדו הצעות אם הם לא יצמצמו מרחק מיוסטון וגולדן סטייט.

        2. הרבה חושבים שאיינג' הוא יחיד בדורו ולא שכל אחד שתפס את בילי קינג ברחוב הצליח למכור לו את הטרנטה המשומשת שלו.

      2. בהערכה שמרנית הוא טופ 7. אני למשל בכל עת לוקח לפניו את דוראנט קרי ראסל הארדן דיוויס ולברון. נראה לי גם יאניס. נכון להיום קאווי טוב ממנו אבל הפוטנציאל של יאניס זה להיות מפלצת. קאווי זה מה שהוא עכשיו, הוא לא יהיה טוב יותר בהרבה.

  36. http://www.espn.com/nba/tradeMachine
    פילדלפיה-
    מקבלת את מירוטיץ,סמארט וסמי אוגיליי
    נותנת את שארית,הולמס,בוקר וקורקמז.

    בוסטון
    מקבלת את בוקר,ברטון,מארי ופורטיס
    נותנת את סמארט אוגיליי מוריס ורוזייר

    שיקגו
    נותנת את פורטיס מירוטיץ ולופז
    מקבלת את פריד,ליידון,הולמס וקורקמז.

    דצמבר
    נותנת את ליידון,פאריס מארי וברטון
    מקבלת את לופז מוריס סאריץ ורוזייר.
    אפשר גם להוסיף בחירות …

    1. זה לא יקרה, כי מדובר כאן על פירוק די משמעותי של סגל בקבוצות שאמורות להגיע לפלייאוף (חוץ מהבולס).

      אני גם יכול להגיד מצידה של הסלטיקס שאין סיכוי שהם מוותרים גם על ההגנה של רוזייר וגם של סמארט מהספסל. לא תמורת ההגנה של מארי וברטון. נוסף על כך, אני לא רואה את איינג' לוקח "באס קייס" כמו פורטיס. ידוע שבבוסטון לא מעוניינים בשחקנים מהסוג הזה והם נמנעים מאוד מהבאה שלהם בכל אופצייה שקיימת.

    2. gm שיקגו: לא מקבל.
      סך התמורה שאני מקבל עבור מה שאני נותן נמוך מדי.
      פורטיס על חוזה של פחות מ-2 מיליון העונה ובעונה הבאה, לופז פחות קריטי לי, אבל מירוטיץ כאמור זוכה לביקוש יפה.

  37. טרייד משולש בין אוקלהומה, ממפיס ובוסטון.

    בוסטון מקבלת – טייריק אוונס ואת בחירת הסיבוב השני שלה בחזרה מ-OKC ב-2018.

    ממפיס מקבלת – אלכס אברינס ואת בחירת הסיבוב השני המקורית של OKC ב-2018.

    אוקלהומה – מרכוס סמארט.

    משמעויות לכל צד:
    ממפיס מקבלת את החבילה האידיאלית שביקשה עבור אוונס וצריכה להיות בהלם שהיא מקבלת גם שחקן צעיר וגם בחירת דראפט.

    אוקלהומה משדרגת את עצמה בעוד מגן לצד ווסטברטק בחמישייה. והפעם מדובר בשחקן שקולע יחסית טוב מהקו ויכול לנהל משחק.
    סמארט גם מתקרב יחסית לבית ולמקום בו גם למד באוניברסיטה.

    בוסטון לטעמי הכי מפסידה כאן, אך איינג' יבין שהוא עלול לשלם יותר מדי לסמארט בקיץ והעובדה שהוא סירב לחוזה הנוח בקיץ האחרון עלול לאותת על סיטואציה לא פשוטה מול נציגי השחקן גם בקיץ הקרוב. הריי ברור מה יש כאן – סמארט קריטי לבוסטון, אך כם לו הקבוצה הקריטית וקשה להגיד אם סמארט יצליח בקבוצות אחרות, מלבד בהגנה, כרגע. בבוסטון לא יקחו סיכון להעניק עבור סמארט חוזה גבוה מדי וינסו למצוא בדראפט או בשוק פתרון וכרגע ישתדרגו בהתקפה, שם הם יותר זקוקים לעזרה ולא ינעלו את עצמם לחוזה שעלול להיות בעייתי לניהול הכלכלי של הקבוצה בעתיד (כרגע נראה שסמארט עלול לדרוש בין 12 ל-15 מיליון לשנה – בטריידים עתידיים זה עלול להקשות על העברתו).

    1. GM ממפיס:
      מתלבט, מצד אחד בחירת סוף סיבוב שני לא מלהיב במיוחד. את אברינאס אני מחבב אבל בסוף הוא שחקן רוטציה גבולי. יש לי הרגשה שאני יכול לקבל קצת יותר מזה על טייריק.

      1. אני לוקח אם אני מכניס את הבחירת סיבוב ראשון של בוסטון מוגנת טופ 25?

        גם ככה איינג' לא בוחר טוב בסוף הסיבוב הראשון לאורך כל שנותיו…

        1. סדר רק עבור הבחירות:

          ממפיס מקבלת בחירת הסיבוב הראשון של בוסטון מוגנת טופ 25.

          בוסטון מקבלת חזרה את בחירת הסיבוב השני שלה מאוק'

          אוק' אומרים תודה שהם מקבלים את סמארט רק עבור אברינס ובחירה שלא קריטית באמת עבורם.

    2. GM בוסטון:

      אולי בPER אוואנס עדיף אבל מבחינת התאמה קבוצתית והיכרות עם המערכת החילוף הזה יעשה לנו רק רע בפלייאוף השנה. פלוס אין סיכוי שנוכל להחזיר את אוואנס בשנה הבאה בעוד שיש סיכוי שנחזיר את סמארט (אפילו אם כדי להעביר אותו חצי שנה אחרי בטרייד). מסרב בנימוס.

      1. אם תיפטרו מסמארט, תוכלו להחתים מחדש את אוואנס.

        לדעתי הטרייד הפשוט הוא גם הנכון – סמארט תמורת אוואנס.

        סמארט מאד יתאים לתרבות של הגריזליז (סוג של טוני אלן הדור הבא), ואם הוא יוטרד אז לבוסטון יהיה MLE מלא כדי להחתים את אוואנס.

  38. אגב סתם מציין –

    1) אחרי פציעת קאזינס, אני באמת חושב שממפיס צריכה לנצל את האפשרות הלא רגילה הזאת עבור טובתם ולאגור הצעות על גאסול. אם הוא יהיה זמין, הוא הופך לסנטר הבכיר שזמין להעברה. גם עם קפלה וג'ורדן ברשימות.
    בכלל, ממפיס נכנסת לחלון קריטי עבורה – לו וויל כבר לא יעבור ביכולת הזאת מהקליפרס. בייחוד כשכעת עם פציעת בוגי הם יכולים באמת להיכנס לפלייאוף בחסד. זה אומר שגם אוונס יכול ליצור לקבוצה המון הצעות מפתות על שולחנו של וואלאס.

    2) אוקלהומה לטעמי יחפשו בוודאות מחליף לרוברסון. כעת זרקו אותם למים עם הפציעה שלו והם יהיו חייבים לשדרג את עצמם תמורת חלק מצעירי הקבוצה. וכשפרסטי עם הגב לקיר הוא עובד הכי טוב. אופציות מעניינות יש בשפע – בראדלי, קורטני לי, סמארט…אף אחד לא יהיה זול, אבל כולם לטעמי יהיו שווים זאת כשיש כבר לקבוצה גרעין BIG3 טוב.

    1. טייריק הוא אולי השחקן עם הסיכוי הכי גבוה לעבור בטרייד מבין כל שחקני הליגה.

      גם מוטיבציית טנקינג, וגם סיכוי טוב שלא יצליחו בכלל להחתים אותו בקיץ הבא.

      אני מניח שהמחיר יהיה בחירת סיבוב ראשון מוגנת.

  39. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8sv84eq

    אופציה 1: בוסטון מקבלת את אנטוני דייויס, איטוואן מור
    ניו אורלינס מקבלת את הייווארד, טייטום והבחירה של הלייקרס / סקרמנטו

    הסבר – הפליקנס לא הולכים לשום מקום, זו נראית לי אחלה בנייה מחדש + טנק לעוד בחירה גבוהה ב2019
    הבוסטון משלמים מה שצריך כדי ללכת עד הסוף ושומרים את ג'יילן בראון. יסכימו כנראה גם לקבל משהו פחות טוב מאיטוואן מור אז צריך שני חוזים קטנים יותר של רונדו ועוד מישהו מיותר

    אופציה 2: כנ"ל, במקום

  40. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yan57psl

    אופציה 1: בוסטון מקבלת את אנטוני דייויס, רונדו, אג'ינקה
    ניו אורלינס מקבלת את הייווארד, טייטום והבחירה של הלייקרס / סקרמנטו

    הסבר – הפליקנס לא הולכים לשום מקום, זו נראית לי אחלה בנייה מחדש + טנק חזק לעוד בחירה גבוהה ב2019
    הבוסטון משלמים מה שצריך כדי ללכת עד הסוף ושומרים את ג'יילן בראון.

    אופציה 2: כנ"ל, אם במקום בחירת הדראפט הפליקנס מעדיפים את ג'יילן בראון. לדעתי קשה להגיד לגבי הפליקנס אבל דילמה הרבה יותר קשה עבור בוסטון

      1. מדוע? עוד שנה המחיר שלו יירד, ואחרי הפציעה של קאזינס הם תקועים לטווח הקרוב והבינוני. בסוף גם AD יאבד את הסבלנות בעצמו

      2. GM הפליקנס:

        אור: ההסבר על אי ויתור על דייוויס כעת:

        1. השנה יש עדיין סיכוי לפלייאוף
        2. אם אי פעם נוותר על דייוויס, לא סביר שזה יהיה באמצע השנה אלא בין השנים כדי לשנוכל לעשות שידוד מערכות כולל, ומשחק כולל עם המשכורות.

  41. straight up טרייד בין ברוקלין ופיניקס:

    דיאנג'לו ראסל תמורת ג'וש ג'קסון.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y88u354t

    פיניקס צריכה רכז ואוהבת גאנרים.
    ברוקלין רוצה לבנות לשנים קדימה (4 שנים בחוזה) וחושבת שתמצה יותר מג'קסון, שלא ממש מוצא את מקומו בפיניקס.

    1. GM פיניקס:
      ראסל כבר הראה לא מעט פוטנציאל אבל אנחנו צריכים רכז בעל אורינטציית מסירה וגאנר אחד כבר יש לנו. חוץ מזה ראסל מגיע בדיוק על תקופה של הארכת חוזה מה שהופך את העסקה להרבה פחות אטרקטיבית. ג'וש ג'קסון התחיל לגלות סימני התאקלמות חיוביים ואנחנו לא הולכים לוותר עליו בקלות.
      מוותר.

  42. טרייד בין דטרויט לדנבר:

    דנבר מקבלת את רג'י ג'קסון.
    דטרויט מקבלת את פאריד וג'מאל מאריי.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybqcao4w

    דנבר מקבלת רכז מוביל ומנוסה לייצב את המערכת לקראת הפלייאוף ולספק כוח אש.
    דטרויט מקבלת רכז צעיר שיכול להתפתח ופאואר דינמי שהם צריכים כדי להעביר את האריס ל-3 ולהכניס קצת חיים למשחקם.

  43. נפלא ממש. אחת ההנאות הגדולות שלי באתר זה לקרוא את מה שקורא כאן. תודה עומר על פרוייקט נפלא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. צד א׳: שארלוט שולחת את קמבה ווקר לקליבלנד
    צד ב׳: קליבלנד שולחת את ג׳יי קראודר, חוזה קלדרון, צ׳אנינג פריי ואת הבחירה של ברוקלין לשארלוט

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybfgbcwm

    הסבר:
    שארלוט מקשיבה להצעות על קמבה משום מה. תקבל פה שחקן D+3 סביר בעונה גרועה (קראודר), רכז מחליף, בחירת לוטרי (כנראה לא טופ 3 אבל עדיין טובה מאוד) ושדרן פודקאסטים חביב (פריי).
    קליבלנד תקבל רכז אולסטאר בשביל לנצח עכשיו, אבל שיכול גם להוות עוגן לבנייה מחדש אם לברון עוזב.

    1. GM שארלוט:

      60 – לא לוקח. פריי וקלדרון חוזים לא טובים, הבחירה לא גבוהה מספיק (באזור מקום 8). ווקר שווה יותר.

      60.1.1 – לוקח. איזייאה יכול לפרוח בקבוצה שהוא מוביל כמו שארלוט ולהסתדר ליד מונק/לאמב, קראודר אחלה השלמה ויש גם את הבחירה. נכון שחוזה נגמר, אבל גם פריי וקלדרון ויש הזדמנות להביא שחקן משמעותי לשרלוט, לא קרה מלא זמן

    1. מפתה, אבל עדיין, הבחירות של וושינגטון לא גבוהות, ומהינמי הוא סנטר בן 31 עם חוזה איום ונורא.
      תן לי בחירת דראפט ראשונה של וושינגטון ב-2019 (מוגנת טופ 5), ויש על מה לדבר.

  45. עומר,

    שאפו על הפרוייקט,
    אפילו אלוהים מתלהב ממנו.
    הרבה זמן לא ראיתי אותו מגיב כל כך הרבה לפוסט בודד.
    והוא גם במצב רוח ידידותי,
    ולא תוקף באופן אישי,
    את כל המציעים טרייידים על קוואי.

    זה כנראה בגלל שהיום ה-28.1,
    לפני 950 שנים (ב-1077) מחל האפיפיור גריגוריוס להיינריך הרביעי,
    קיסר האימפריה הרומית הקדושה.

    אז אלוהים מרגיש שהיום הוא רחמן עם בני עמו.

    1. הטריק הכי גדול שלי זה שאנשים מתעקשים להשלות את עצמם שאני רחמן איתם בלי קשר למה שאני באמת עושה ולא עושה.

      היי, אם אתם אומרים, מי אני שאשבור לכם את המילה ?
      (או שאעשה משהו כדי להצדיק אותה…).

      בקיצור אופיר, שקול מילים.

  46. טרייד משולש:

    סן אנטוניו:
    שולחת – לאונרד
    מקבלת – ווילסון צ'נדלר, סטנלי ג'ונסון, ג'מאל מורי והבחירה של דנבר לסיבוב הראשון מפורטלנד (או סקרמנטו)

    דנבר:
    שולחת: ג'מאל מורי, ווילסון צ'נדלר, חואן הרננגומז והבחירה שהזכרתי
    מקבלת: קאווי לאונרד

    דטרויט:
    שולחת: סטנלי ג'ונסון
    מקבלת: חואן הרננגומז

    לאור הבעיות הידועות אצל הספרס ופרסום בקשתו של קאווי לאונרד לטריייד, מעבר לדנבר הקונטנדרית עם יוקיץ', מילסאפ ועוד נראה מתבקש.
    סן אנטוניו ירוויחו חזרה שני שחקנים צעירים ומבטיחים, שחקן ותיק יותר ומוכח ובחירה עתידית לדראפט
    דטרויט יקבלו שחקן צעיר בעמדה 4

    http://www.espn.om/nba/tradeMachine?tradeId=y7rujh2h

    1. GM דנבר – מקבל בלי להתלבט בכלל, לאונרד נותן לי שדרוג הגנתי שלאף שחקן של הנאגטס אין. ובגארדים אני יכול להסתדר עם האריס ומודיאיי

  47. מילווקי מעבירה את ג׳ון הנסון וברוגדון

    אורלנדו מעבירה את ווצביץ ואארון אפללו ובחירת סיבוב שני

    אורלנדו תקבל רכז נורמלי ושחקן פנים לא רע בכלל
    מילווקי משדרגת את עמדת הסנטר שלה ובנוסף גם גארד עם קליעה וניסיון

          1. GM מילווקי

            אין טרייד סורי.
            1. אפללו הוא לא האיש שבא לי עליו בחדר ההלבשה. יש לו ניסיון. ניסיון רע…
            2. בטווח הרחוק אני רוצה את יאניס באזור היי פוסט ולא כבאנגר ולכן אני מחפש באנגר פוטנציאלי. ווצ' גם פצוע כרוני וגם רך כחמאה. הגנה רכה כמו שלי זקוקה לאנשי ברזל.

            ברגדון בעיני הוא שחקן שאני פתוח להצעות עליו.

            מאורלנדו אני לא מעוניין באף אחד שהוא לא גורדון פורנייה או אייזיק

    1. רק אציין כאן שמילווקי מחפשים סנטר שהוא בדיוק הפוך לווצ'ביץ' – סנטר עם אוריינטציה הגנתית, מהיר ובעל נוכחות בהגנה (!) בצבע.
      עבור ההתקפה הם היו שמחים לעזרה, אך בסופו של יום, לפי החיפושים שלהם עד כה, ההעדפה מצידם היא לסנטר כמו ג'ורדן. ווצ'ביץ' בקבוצה בכירה לטעמי הופך לעוד גרג מונרו בגלל האיטיות שלו בהגנה והחוסר יכולת לבצע חילוף כמעט על כל שחקן שלא בצבע בדיוק.

  48. טרייד בין יוטה לבולס – מירוטיץ' שמת לעוף משם אחרי הריב עם פורטיס והולידיי הסולידי עוברים ליוטה בתמורה לרונדי הוד ואלק ברקס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    הוד שחקן מוכשר בהרבה מהולידיי ויכול בקלות להיות שחקן פותח בליגה. ברקס עדיין בעל פוטנציאל וחוזה לעוד שנתיים, לא נורא.

      1. GM שיקגו: לא מאשר, מכיוון שאני לא מאמין שרודני הוד יחדש חוזה, וכי אני חושש שאלק ברקס יפגע בזאק לאווין ובעיקר קריס דאן.

  49. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydd3gzox
    פאו לפילי, ניסיון וטבעת תמיד עוזרים לקבוצה צעירה
    אמיר ג'ונסון וסאריץ' לספרס, כי הרוסטר קצר ולא יציב, כי סאריץ נותן עונה טובה וגיוון בהתקפה ובמחיר זול, כי אמיר ג'ונסון על חוזה לעונה אחת ופאו כבד עלינו עם כל הצער שבדבר

      1. GM ספרס:

        הייתי לוקח, חושב שדיל טוב לשתי הקבוצות האמת, פילי צריכה סנטר שיכול לתרום ולפתח את הצעירים

  50. http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    מירוטיץ וג'ריאן גראנט למילווקי
    דלוודובה, רשאד וון ובחירת סיבוב ראשון. הבחירה הועברה לפיניקס אבל מוגנת 1-10 ו-17-30. בטרייד אני מציע שאם הבחירה נופלת 17-3- היא של הבולס.
    שיקגו מקבלת בסבירות די גבוהה בחירה לא רעה בסיבוב הראשון.
    מילווקי מקבלת גבוה שיוכל לרווח ליאניס את המגרש וקלעי מצוין, מצרך נדיר אצל הבאקס.

    1. GM באקס

      תתקן את הלינק

      תעשה save trade ואז תעתיק ותדביק את הלינק.

      מירוטיץ' כביכול עוזר לי אבל צריך לבדוק שכר אורך חוזה וכו. גרנט פחות לחוץ לי עליו כי אני עמוס רכזים בינוניים

          1. אי אפשר לבטל נשמה, היא שייכת לסאנס עם הגנה. אבל תחשוב ריאלית, 17-30 זה אומר שרק אם הבאקס לא בפלייאוף הבחירה לא מגיעה (פחות או יותר). עם מירוטיץ תמורת כלום וג'בארי פארקר שחוזר מילווקי לא יהיו בפלייאוף? מי תעבור אותם? דטרויט? יאלללללה תן אישור.

  51. מכיוון שכרגע כGM של מילווקי אני די מובטל (דווקא את יאניס אתם רוצים?) אציע אחד משלי.

    צד א' הלייקרס מקבלת את טי ג'יי ליף , מיילס טרנר וקורי ג'וסף

    צד ב' הפייסרס מקבלת את ג'ורדן קלרקסון, טיילור אניס ולארי נאנס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb3t7j7b

    הסבר מילולי: טי ג'יי ליפ יכול לפרוח שוב ליד לונזו והוא מספק קליעה מבחוץ שכל כך נחוצה בעמדה 4. יכול להיות אחלה כלי מהספסל. לופז כבד בהגנה ולא ריבאונדר טוב ומיילס טרנר אומנם נפצע לא מעט לאחרונה אך הוא מגן טבעת משובח שיכול לצאת החוצה לקליעה והכי חשוב חכול לרוץ. ככל שעובר הזמן סבוניס נראה כמו הפרטנרים שאולדיפו זקוק להם בפיק אנד רול וכך לארי נאנס נראה כמו חיבור מצויין. ג'ורדן קלארקסון נראה כמו אחלה חיבור ללאנס סטיבנסון בקו האחורי שעולה מהספסל כשהם בסוף משחקים יותר מקוליסון הפותח. ואניס הוא רכז שלישי טוב. קורי ג'וסף פשוט נותן בגרות שקצת חסר כרגע בעמדת הרכז המחליף בלייקרס

    1. GM לייקרס – לוקח, קל . טרנר צעיר ועל חוזה רוקי ורק הוא לבד שווה לי את קלארקסון ונאנס. טי ג׳יי ליף? מג׳יק ידאג שהוא ישחק בנבחרת😉

    2. אני יודע שאתה ה GM של הבאקס ולא הפייסרס, אבל הבעלים שלך קרא את הפוסט הזה ואתה מפוטר.

      אנחנו רוצים להודות לך על שעות של שירות מסור, ולאחל לך הצלחה בהמשך הדרך.

        1. בחיאאאאאאאאתתתתתתתתתת.
          אפילו קלארקסון תמורת ג'וזף זה לא משהו שהפייסרס יקחו בלי היסוס, אז אתה מוסיף את טרנר וליף תמורת נאנס ??? (תוך התעלמות אלגנטית ומכוונת שלי מאניס…).

          שלא לדבר על זה שהסיכוי שהלייקרס והפייסרס בכלל ידברו אחת עם השנייה כרגע שואף למינוס 200…

    3. GM פייסרס: לא מקבל, ואף חוסם את המספר שלך.
      מיילס טרנר אמנם עדיין לא מבצע את הפריצה המיוחלת, אבל הוא עדיין אחד הגבוהים המבטיחים בליגה, והתמורה לגביו לא קרובה להספיק.

  52. http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    טרייד משולש בין הספרס, פורטלנד ופיניקס:

    קאווי עובר לפורטלנד.

    מקולום, וורן וטרוי דניאלס עוברים לספרס.

    פיניקס מקבלת את דני גרין וברין פורבס ובעיקר בחירת סיבוב ראשון מפורטלנד (אחרי שיאבדו את מקולום הבחירה תהיה 12-13 להערכתי) ןמהספרס (בחירה 23-25 בערך).

    1. GM פיניקס:
      אם אתה כבר כאן בסביבה תסביר לי מה האינסטיב שלי כאן? הבחירת דראפט סמי אטרקטיבית אבל וורן והחוזה שלו הרבה יותר. אני מוכן להיות שותף לעסק אבל תצטרך להתאמץ הרבה יותר.

        1. זה שאתה עוטף אותו במילים מפוצצות לא הופך אותו ליותר אטרקטיבי…
          לא מספיק. יש לי מספיק נסיון רע לאחרונה עם ביגמנים שהם פרויקטים.

        2. GM פורטלנד -ההצעה הראשונה היתה יותר טובה , קוואי תמורות מקולום ובחירת סיבוב ראשון אמור להיות כן קל ,הוא בדיוק מה שהקבוצה צריכה. הבעיה שלי עם הטרייד – לא ברור אם קוואי ישחק השנה ומעבר לזה יש לו חוזה לעוד עונה ואופציית שחקן אחריה ולא בטוח שירצה להשאר.נלך על זה עם הימור שנצליח להשאיר אותו.בנדר עבור זאק קולינס לא לוקח , בנדר לא מראה יכולות מלבד קליעה מ 3 , קולינס מראה סט יכולות מגוון יותר.

          1. GM ספרס

            זה נחמד שאתם מדברים ביניכם אבל למה לכל הרוחות שניתן לפרנצ'ייז פלייר לעזוב עבור שחקן שהוא אפילו לא השחקן הכי טוב בפורטלנד? ואני לא נוגע במקל באף אחד שמגיע מפיניקס כולם שם מנפחים מספרים ואי אפשר לדעת מה הם באמת שווים

  53. טוב אחרי שהצעתי מספר הצעות והן נדחו בטענה שאני לא מקבל מספיק על קוואי, אנסה עוד אחת:
    ספרס: לונזו אינגראם ודנג
    לייקרס: קוואי ומילס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8hk4jxj

    ספרס מקבלים שני שחקנים עם אפסייד מטורף
    לייקרס מקבלים את קוואי ויחד עם קלארקסון סוגרים את עמדת הרכז, נפתרים מהחוזה המזעזע של דנג, בקיץ מגיעים לברון וג'ורג' ויאללה בלאגן

    1. חחאיזה אפסייד יש לפלופ בול? אתה יכול לקחת אותו בחינם+2 האחים שלו ואבא שלו, תמורתו תקבל מקסימום איזה שחקן די ליג שלנו

    2. חחח אני לאניטדע מה אתה לוקח אבל מת לראות את לבאר מקשקש כשפופ מאמן את לונזו..

      בקיצור , אם זה לא
      דוראנט
      קרי
      הארדן
      פריק

      קוואי לא זז לשומקום.

      ולא? ראסל לא תופס.

    3. שני באסטים ולקרדה מקולקלת (כשיש לנו כבר רכז עתיד במועדון) תמורת קוואי ומילס ?!?!?!?!
      העולם השתגע???

  54. נענה לאתגר של מילווקי לסנטר:
    מילווקי – ברוגדון, ג'ייסון טרי
    אינדיאנה – מיילס טרנר

    מילווקי משיגים סנטר צעיר שיודע לשחק הגנה, ואינדיאנה מקבלים השלמה לקו האחורי של אולדיפו+תגבור נחמד של ג'ייסון טרי

    1. GM אינדיאנה: אתה קורא לעצמך "יעקב", אבל לדעתי אתה בכלל ספייק לי!
      טרייד איום מבחינתה של הפייסרס, עם כל הכבוד לברוגדון והגופה של ג'ייסון טרי.

    1. אי אפשר מבחינת מקום עזוב שפרסטי בחיים לא ישחרר סנטר כמו אדאמס, אם הוא מגיע לגולדן סטייט אני במקום שחקנים בליגה יוצא לפרישה מוקדמת

      1. אם אין מקום, אני מוכן לקבל גם את PG כדי לפנות להם.

        אם לא יתנו אותו עכשיו, ניקח אותו בחינם כשהחוזה נגמר ב2020.

        אתם יודעים מה קורה כשגולדן חמה על כוכביי אוק'…

        1. עזוב את פול הוא לא ישאר עונה הבאה גם ככה כך את כרמלו מתנה עונה הבאה חבל שאי אפשר להעביר את השמן הזה עכשיו

    2. GM ווריורס:
      עקרונית יש מעט מאד דברים שיכולים לגרום לי להסכים לפגוע במרקם הקבוצתי שלנו. גם לוותר על איגי זו מכה כואבת אבל הקבוצה מספיק עמוקה והצעה כזו היא משהו שאני ממש לא יכול לסרב לו.
      אם ה-GM של OKC השתגע אני לוקח.

          1. אגב, עכשיו כשאני מבין שאתה אוחז ב שני הכובעים..

            ובמידה ואדאמס לא מגיע (אם כי לא רואה שום סיבה שלא..)

            מה צריך לקרות כדי שצ'אנדלר ינחת במפרץ ?

    3. 2 גמורים ו-2 פחים תמורת הויקינג?? ראסל יאכל לך את האוזן. אדמס לא הולך לשום מקום. רוצה את אדמס? תביא את קליי.

      1. לגמורים האלו יש ביחד 4 טבעות אליפות.

        איגי לא גמור, הוא ישן שנת חורף, ופורח בפלייאוף.

        פלייאוף = אתה יודע.. המקום הזה שנותנים לכם להציץ אליו רגע לפני שבועטים אתכם בסיבוב הראשון.

        מקאו נגר, אבל שומר מצוין, תחליף טוב לחלל שנפל לכם בלילה.

        מקגי – שנה שעברה עם 1 ה PER הטובים בליגה, וליד רכז מצוין כמו ווסטברוק, יכול להיות סופרסטאר.

        סוואגי זה עוד שוטר מצוין לספסל שלכם שנראה כאילו יושבים עליו כאלו שלא שמו לב לשלט "צבע טרי"

        בקיצור.. עד שגולדן מפסידה בטרייד, אתם רוצים להרוס !? מחדל בהגנה.

  55. אני לא יודע מה יש לאנשים פה נפלו על הקופסא, אם זה להחליף את קוואי בנזיד עדשים, להתחע להחליף את לונזו ואינגרם תמורת שום דבר, דווקא הטרייד שיכול להיות מושלם למילווקי ולשיקגו הוא זה
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

  56. טרייד בין הלייקרס ליוטה:

    הלייקרס מקבלים את רודני הוד ופייבורס.
    יוטה מקבלים את רנדל וקלארקסון.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycenk9er

    הסבר: הלייקרס מקבלים את החוזה הנגמר של פייבורס מה שיעזור להם בפריי אייג'נסי הקיץ, ואת הוד שיהיה שחקן חופשי מוגבל והוא מספר 2 לגיטימי בליגה.
    יוטה מקבלים סקורר לא רע לספסל שלהם ואת רנדל שעשוי להשלים את גובר בצורה טובה יותר מפייבורס ויוכל גם לתפקד כסנטר בדקות המנוחה של הצרפתי.

    1. העליתי בעצמי טרייד בערך כזה (דיברתי על כמה אופציות שיש בצירוף הזה) לפני כמה ימים בפורום אחר.

      סחתיין. בהחלט בכיוון כללי נכון.

      1. GM יוטה:

        דוחה, אני חושב שהאפשרות של חידוש של פייבורס או סיין אנד טרייד עליו, ורודני הוד שהוא אחד הנכסים המעניינים שלנו, שווים יותר מרנדל וקלרקסוןו כמו שרשמתי בהקשר אחר – לא סומך על כלום במספרים של הלייקרס השנה זה הכל ניפוח

    1. GM שיקגו: קשה מאוד. יותר קשה לי לוותר כאן על פורטיס מאשר מירו, אבל יאללה, אני זורם.

      גם כי הנסון לדעתי יכול להיות שחקן הגנה עצום, ובעיקר כי אני מקבל את באם-באם ל-4 שנים במחיר מוזל, ומפנטז על כך שאמצא מוצאת ללופז ואפתח אותו ל-ווייטסייד 2.

    2. GM מיאמי: עד שיש טרייד משולש אני אפסול אותו? לא. מת על אדביו אבל מירוטיץ שחקן טוב ומתאים בהרבה שנותן מימד להתקפה, נפטרים מהחוזה של וויטרס שלא היה משהו עוד לפני הפציעה, ברוגדון יכול להיות מעולה ליד טיילר ג'ונסון.

      יש טרייד!!!

  57. צד א': ווקר MKG ומונק לליקרס
    צד ב': קלארקסון רנדל זובאץ וברואיר לצרעות

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y75dacqe

    שארלוט נפתרת מ-MKG
    ( 39 ל-3 שנים אופצית שחקן לשנה האחרונה )
    ומקבלת תמורה נאה בדמות של שלושה נכסים צעירים וחוזה מסתיים של ברואיר (הטריד בא מהנחה ששארלוט באמת רוצה להפתר מווקר כמובן).

    הליקרס מקבלים שחקן בכיר עם חוזה נוח שעם הצעירים יהווה יעד משיכה ללברון/ג'ורג' (ווקר ישחק יחד עם לונזו לונזו פשוט ישמור על הSG של הקבוצה ממול ובהתקפה ווקר ישחק OFF THE BALL בדקות עם לונזו).
    ואם הליקרס רואים שזה לא עובד יהיה להם יותר קל לשווק בקיץ את דנג/MKG עם ווקר בטרייד.
    את מונק הליקרס יכולים להמיר לבחירת סוף סיבוב ראשון או להשאיר אותו אם הם מאמנים שהם יכולים להוציא ממנו משהו.
    MKG ימלא את הדקות שדנג אמור היה למלא כאשר אינגרם נח.

    1. Gm לייקרס – אני נאלץ לסרב. לווקר חוזה לעוד שנתיים מה שלא באמת מפנה לי כסף, בטח אם mkg גם מגיע איתו. חוצמזה שעדיין יש לי את לונזו ומהספסל הוא בטוח לא יהיה יותר אפקטיבי.

    2. GM שרלוט: עידן כבר סירב, אבלגם לא הייתי לוקח. ןוקר שווה יותר, רנדל מסיים חוזה השנה וקלארקסון סופר בינוני. זובאץ נתן כמה משחקים טובים שנה שעברה ולא מעבר כרגע

  58. ג"מ דאלאס: מה איתנו?
    חוץ מדניס סמית' ונוביצקי כולם על הבלוק. אף אחד לא רוצה איזה סאלאח מג'רי, דווייט פאוול, דווין האריס, נואל, ווסלי מתיוס? אפילו על בריאה אני מוכן לשמוע אם יש הצעה בשמיים.
    אגב, גם על האריסון בארנס בשקט בשקט מוכן להקשיב

    1. האתגר התקבל:

      דאלאס: פלטון+בחירת סיבוב ראשון 2019 (מוגנת טופ 5)
      אוקלהומה: יוגי פרל

      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9ygyy8j

      דאלאס מקבלת רכז מנוסה וחכם+בחירה שיכולה בקלות להפוך לבחירה במקום 15-20. אוקלהומה מקבלת רכז נהדר שיודע לקלוע שלשות לא רע בכלל, ומוסיף לספסל מימד התקפי לא רע בכלל.

    2. אף אחת מההצעות האלה לא קרובות לעניין אותי.
      נשים את בארנס בצד כרגע. כמו במקרה של קמבה קשה לי לראות תמורת מי אני מוותר עליו כרגע.
      בוא נחזור לדבר ג"מ דנבר. המאנימל דווקא כן מעניין אותי ואתה צריך להיפטר מכסף. לי יש מקום מתחת לתקרה.
      מה אתה אומר טרייד סלרי דאמפ:
      דאלאס מקבלים: קנת' פאריד
      דנבר מקבלים: מקרוברטס, דווין האריס, בחירת סיבוב שני לא מוגנת.
      http://www.espn.com/nba/tradeMachine

      דנבר נפטרים מהשכר של פאריד תמורת שני שחקנים בשנה אחרונה לחוזה, מה שיאפשר להם להחתים את יוקיץ' בלי לחץ.
      דאלאס מקבלים את פאריד, ממשיכים בטנק השנה, תוך קידום סמית' ג'וניור אבל נשארים תחרותיים לשנים הקרובות כמו שקיובן אוהב.

      1. ממש, אבל ממש לא מבין את האינטרס שלך פה. אבל היות ויש לי כבר עומק בעמדת הפורוורד, והאריס יכול רק להוסיף. יש טרייד!

        1. האינטרס היחידי שלי הוא שאני מאמין בפאריד.
          כרגע קבוצה של סמית' ג'וניור, ווסלי מתיוס, בארנס (או פורטר אם יקרה הטרייד עם וושינגטון), פאריד ודווייט פאוול או ( מרווין באגלי במקרה הטוב) תוכל להיות תחרותית כבר מהשנה הבאה.

          יש טרייד!!!

  59. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycentdbh

    שארלוט מקבלת את החוזה המוגזם של מהינמי אבל גם את ג'ודי מיקס ואת אוברה הסופר מוכשר בתוספת בחירת סיבוב ראשון.

    וושינגטון מקבלת את האוורד שישדרג לה את ההגנה וול יהפוך אותו למפלצת ואת מליק מונק שהולך לאיבוד בהורנטס ויכול לפרוח במקום אחר.

    שארלוט מרוויחה בחירה באמצע סיבוב ראשון ואת אוברה שאמור להפוך לשחקן חמישיה לגיטימי בעתיד. אין לה מה לעשות עם דוויט.
    וושינגטון מרוויחה סנטר משודרג מאוד ועל חוזה קצר יותר.

          1. אתה רוצה להישאר תקוע על 50% הצלחה וגג סיבוב שני אם אתה פוגש את טורונטו הלוזרים? חייבים לחשוב יותר גבוה, הסגל הנוכחי מיצה את עצמו ועם החוזים של וול, ביל, פורטר ומהינמי אתה כבר קרוב ל-100 מיליון.

          2. הבעיה של וושינגטון היא ש-33 מיליון יושבים על סנטרים. לא מתקבל על הדעת. לכן הטרייד צריך להיות על מנת לפתור בעיה זו. פורטר ואוברה הם חלקים חשובים ובלתי ניתנים להחלפה. חוץ מזה חסר לי מחליף לביל (מיקס לא פוגע). לכן הייתי מנסה להיפטר ממאהינמי ואם לא אז מגורטאט וסמית על מנת להביא עוד SG ועוד PF שיכול לשחק Strech 4/5

    1. GM שרלוט: אוברה, שחקן חמישייה לגיטימי, בחירת סיבוב ראשון לא רעה ואני נפטר מהווארד כשהמועדון גם ככה בריבילד? לקחתי. טרייד מעולה להורנטס, עם הכאב שבויתור על מונק (לאובורה תקרה גבוהה לא פחות ויש בחירה)

      1. GM ספרס

        לא, בדומה לפיניקס אני לא סומך על המספרים של השחקנים של הלייקרס, והסיכוי שהם יתאימו לתרבות הארגון שואפת לאפס.

    1. *הפליקנס מקבלים שחקן שיעזור להם להשאר תחרותיים השנה עם חוזה די נוח וכח אש שנה הבאה מהספסל בהנחה שקאזינס נשאר ומעבירים בשעה טובה את החוזה של סולומון היל.
      הבולס מקבלים בחירה טופ 20 לפחות להארכתי ויותר דקות למארקנן ופורטיס הצעירים. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7je7wgo

      1. GM ספרס:

        לא. אולי אם זה וול 🙂 ברצינות זה לא מתאים לסגנון.

        אגב אם ביל על המדף אז גרין ועוד משהו תמורתו יכול לעבוד עבורינו

  60. צד א: האריסון בארנס
    צד ב: אוטו פורטר ובחירת סיבוב ראשון ב2019
    וושינגטון מקבלים שחקן שהוא סקורר הרבה יותר טוב מפורטר ושיקח קצת זריקות לוול וביל ויהיה משמעותי יותר בפלייאוף, ושנכנס עכשיו לשיא הקריירה.
    דאלס מקבלים את פורטר החביב ונכס עתידי לדעיכה של עידן פוסט דירק.

    1. gm וושינגטון:

      לקחתי, בעיניי בארנס שחקן הרבה יותר טוב מפורטר שהוא רול פלייר משודרג. בחירת סיבוב ראשון באיזור המקום ה-20 זה מבאס אבל אני אספוג את זה.

    2. פורטר הוא שחקן הגנתי מעולה. בארנס? מסכים שהוא שחקן ISO טוב יותר מפורטר, אבל פורטר רק בן 24 ויכול להשתפר עוד. אפילו בלי בחירות לא הייתי לוקח בתור וושינגטון.

      1. בארנס מבוגר מפורטר רק בשנה ויושב על חוזה יותר קצר ויותר נוח. יכול בהרבה הרכבים לשחק גם פ"פ ולהוביל את הספסל אם צריך. מה הסיכוי שתביא מציאה בבחירה 20?

          1. נט רייטינג? אתה צוחק עליי? משווה בין קבוצת פלייאוף לאחת החלשות בליגה? אולי תשווה את הנט רייטינג של פאצ'וליה לגאסול? ברור שפורטר לא יאבד, הוא בכלל לא יוזם בהתקפה, או שלשה או חיתוך לסל.

          2. צודק! עדיין, הרגש אומר פורטר כבר פה וחתום לשלוש שנים, לא יודע איך בארנס ישתלב. מוכן לטרייד רק עם הוא כולל משלוח של מאהינמי או שני הגבוהים האחרים. זו כאמור הבעיה האקוטית.

  61. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8omopc4

    קליבלנד נותנת את קלדרון , פריי ותומאס , נפטרת משחקנים שאין לה שום צורך בהם ומקבלת את דניס שרודר.

    אטלנטה – אתם לא הולכים לשום מקום , תקבלו שחקן שיתן אותה תמורה כמו שרודר רק עם חוזה לעונה אחת , שרודר לא היה נשאר גם ככה עם האופי שלו היה מבקש לעבור ולא מחכה 4 שנים כדי שיווצר משהו חדש.
    פלוס שני ותיקים שיעזרו לסחוב או שתחתכו אותם.

    1. במקרה אני ה GM של שני הקבוצות הללו:
      כGM קליבלנד: לא
      אנחנו רוצים לעשות טרייד על הגמד, אבל רוצים לקבל תמורה הולמת עוד העונה. שרודר לא באמת משדרג אותנו העונה. חוץ מזה מהטרייד הזה יוצא שנתנו את קיירי (ועוד שני שחקנים) תמורת שרודר??!! אני רוצה לשמור על העבודה שלי. תודה.

      כGM אטלנטה: לא
      אנחנו בעניין של שחקנים שיודעים לעשות הגנה, ושחקנים עם פוטנציאל. תומס לא יהיה יותר טוב משהיה בבוסטון ואין לו הגנה. חוץ מזה הוא יברח בקיץ לקבוצה אחרת. לא תודה.

  62. טוב, אני רואה שאנחנו מתקדמים. מאהינמי כנראה מצדיק שתי בחירות, אבל לא שתיהן סיבוב ראשון, אלא אם כן אתם מוסיף משהו למירוטיץ.
    הינה מה שאני מציע:

    1. וושינגטון מעבירה: מאהינמי, בחירת סיבוב ראשון 2018 + בחירת סיבוב שני 2018 + בחירת סיבוב שני 2020
    שיקגו מעבירה: מירוטיץ

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yambdope

    2.וושינגטון מעבירה: מאהינמי, גייסון סמית, בחירת סיבוב ראשון 2018 + בחירת סיבוב שני 2018
    שיקגו מעבירה: מירוטיץ, ג. הולידיי

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y83o34nm

    1. GM שיקגו: כן, את האופציה הראשונה.
      את מהנימי אסבול, תהיה לי בחירת סיבוב ראשון, ושתי בחירות דראפט סיבוב שני שאני לא חייב לתת להם חוזה מובטח.

        1. GM שיקגו – מוכן לתת במקום את קמרון פיין וג'ריאן גראנט.
          הם יחליפו יפה את וול.
          את ולנטיין אני צריך כרגע

  63. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb2yf8qo

    הנה טרייד ריאלי בלוקבאסטר בין קבוצות וזה בהנחה שלדיוויס נשבר מנ"א

    נ"א מקבלים: פול גורג ולואיס וויליאמס

    אוק מקבלים: אנתוני דיוויס וגי גי רדיק

    פילי מקבלים: בלייק גריפין

    קליפרס מקבלים: מרקל פולץ-פוטנציאל העתיד הרי אין להם באמת לאיפה להתקדם וזה שחקן פוטנציאל סופרסטאר
    כרמלו אנתוני וגאריד ביילס

        1. בלייק שחקן אדיר הוא צריך מוטיבציה בקונטנדרית. בקליפרס הוא מיצה את עצמו אין לו דרייב שם רק חוזה מקס.

      1. אני גם חותם על זה בתור מנגר של כל אחת מ-4 הקבוצות פה.

        גם אם אני מנגר של הקליפרס-בלייק גמור שם ואין לו מוטיבציה רוצה רק כסף. פולץ אין לו באמת מקום לצמוח בפילי והוא תקוע שם ויכול להתפוצץ בקליפרס ולעשות מה שבא לו, ברור שאצטרך לסבול את כרמלו אבל נעיף אותו בסוף החוזה. ביילס סתם נספח.

        פילי הופכת למספר 1 במזרח עם סימונס משופר קליעה אמביד וגריפין ובלייק יהיה עם יותר מוטיבציה.

        אוק טיפונת מתחזקת כי אנתוני דוויס זה מפלצת ויוצר מאצ אפ מהגיהנום לגולדן סטייט יחד עם ראסל. רדיק קלעי בחסד.

        נ"א מוציאה את הכי טוב שניתן על אנתוני דיוויס שחקן טופ 12 בליגה וסקורר לא רע והולידיי וקאזינס נשארים.

          1. מסכים. אני עדיין חושב שהיא יכולה להשיג את המקסימום האפשרי מבוסטון כך שכולם יהיו מרוצים אבל לא מסכימים איתי שם למעלה

          2. אגב אם דיוויס ידרוש אין כמעט חבילה יותר אטרקטיבית אלא אם כן בא להם רוקי עם פוטנציאל גדול.

            דיויס הוא שחקן טופ 7 בליגה ולא יתנו תמורתו מאת אלו שלפניו אולי את קאווי או הארדן. זה אומר ששאר הטריידים יהיו סביבות שחקנים 8-15 בליגה+בחירות דראפט או נספחים.

    1. GM קליפרס:

      קרוב, אבל זה לא מבחינתי. אני לא ממשכן ככה את העתיד של הקבוצה לשנתיים בשביל פולץ. זה פשוט מסוכן מידי. פלוס הקבוצה שלנו טובה השנה. זה לא משהו שבא ברגל.

  64. טרייד משולש :
    ניקס שולחת את קאנטר לממפיס ובחירת סיבוב ראשון ואת אוקיין לפליקנס
    הפליקנס שולחים את איטוואן מור לממפיס ובחירת סיבוב ראשון

    ממפיס שולחת את גאסול לניקס

      1. GM ניקס לא ממהר להסכים. קנטר נותן תפוקה יציבה ויעילה, וצפוי להמשיך להיות כזה לפחות בשנתיים הקרובות, אוקווין הוא המחליף המושלם שלו.
        תנסה לשווק את גאסול לקבוצה שרוצה לנצח עכשיו.

        1. לדעתי קנטר הוא כבר סוג של גיבור מקומי בניו יורק.
          אני לא רואה אותו הולך לשום מקום אלא אם כן מדובר בהזדמנות מטורפת.
          לדעתי הוא יצא מהחוזה בקיץ הבא והם יחתימו אותו לטווח ארוך על קצת פחות כסף.

          1. אני מאוד מקווה שקנטר יישאר. תפוקה יציבה משחקן קבוצתי עם עתיד, וסגירה חיובית של עמדה לכמה שנים, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים.

  65. פליקנס נותנים – אשיק, אג'ינסה, בחירת סיבוב שני 2019
    פליקנס מקבלים – מוזגוב, נאנס

    ברוקלין נותנים – מוזגוב, סתאםסקאס
    ברוקלין מקבלים – דנג, אג'ינסה, בחירת סיבוב 1 2021 מהלייקרס (מוגנת טופ 8), בחירת סיבוב 2 2019 מהפליקנס, 5 מיליון מזומן מהלייקרס.

    לייקרס נותנים – נאנס, דנג, בחירת סיבוב ראשון 2021, 5 מיליון מזומן
    לייקרס מקבלים – אשיק, סתאםסקס

    חשוב להדגיש – השנה השלישית של אשיק מובטחת רק ב 3 מיליון $…

    הלייקרס מפנים מקום בתקרה.
    ברוקלין מוכרים 7 מיליון בתקרה תמורת בחירות (כרגיל)
    הפליקנס קונים בכסף עזרה על המגרש במקום קונוסים.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yckdb5rv

    1. ג"מ ברוקלין- לוקח בשתי ידיים.
      יש לי עוד שנתיים להסריח ורוצה כמה שיותר בחירות בשנתיים האלו.

      מחכה לתשובה מג"מ לייקרס ומג"מ ניו אורלינס פליקנס.

      1. האמת היא שלדעתי היחידים שהיו עשויים טיפה להסס זה הנטס.
        אם אתה קיבלת, אני מצפה מהשניים האחרים להעביר בקלות.

        1. אני היססתי ולקחתי רק בגלל שאני מהמר שהלייקרס לא יתרוממו כמו שהם חושבים ובגלל שכנראה לא מתכננים להציע הרבה לאוקאפור.
          תכחס הנטס הרבה יותר מוגבלים בתקרה ממה שנראה, אבל העיקר שב2019-20 יהיה ספר נקי ובתקווה עם כמה שיותר בחירות עד אז.
          זו השנה שמתכננים להתחיל יציאה

          1. אם הם חושבים להציע לו כל דבר מעל 5 מיליון אז דיל מסוג כזה שיביא את אג'ינסה לא יתאים. כמו שהוא נראה בינתיים בספק אם יציעו לו יותר ממינימום אם בכלל

    2. Gm לייקרס – לא מבסוט על זה שאני נותן בחירת סיבוב ראשון אבל יאללה, לברון מגיע אז נוותר עליה בתקווה שהיא תהיה נמוכה. יש טרייד מבחינתי.

  66. הקליפרס מקבלים מהניקס את הרננגומז בתקווה שיהיה העתיד שלהם ואת קאנטר שיחליף את בלייק ויתן תפוקה גדולה בהתקפה כשהם יכולים בסיטואציות מסוימות גם לשחק ביחד , ובנוסף את לאנס תומאס ומקדרמוט שיחפו על כל הפציעות ויתנו יציבות לבטן של הקבוצה משני הצדדים.

    הניקס יקבלו את לו וויליאימס שיספק התקפה , ואת דיאנדרה שאמור להשלים את פורזינגיס פלוס ווילי ריד כסנטר גיבוי.

    אם צריך שהניקס יוסיפו בחירה סיבוב שני אז אפשרי.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    1. שכחתי – לו וויליאמס מקבל הזדמנות להיות סוסופ אולסטאר…
      וכן החוזים של דיאנדרה והחד קרן מסתיימים יחד כך שאפשר יהיה להחליט לאן ללכת אם זה עובד או לא

    2. GM ניקס דוחה את ההצעה ומבקש להזכיר שהקבוצה שלו איננה משלה את עצמה שהשנה הנוכחית תניב אושר, שגשוג והישגים.
      מאחר וכך לתת שני שחקנים צעירים ומבטיחים ולקבל תמורתם את דבילדרה ג'ורדן ולו תנו לי חוזה שאני אחזור להיות הבינונימי שאנימי וויליאמס הוא רעיון שלא יעלה על הדעת.

      1. ג'יאמ של הניקס סובל ממאניה דיפרסיה ולא רואה טוב בלי משקפיים , אכן צבר הכוחות של האו"ם יביא לו בינוניות מרגשת במקרה הטוב או נטישה של ספינת פליטים במקרה הרע.

          1. עזוב דובי, אל תהיה פיל ג'קסון.
            תביא את דיאנדרה, ותמכור אותו בעונה הבאה תמורת שחקן טוב יותר, אלא אם כן אתה מאמין שניקלינה יהיה שחקן-שחקן.

          2. הוא לא מאמין. כל הזמן חופר בווטסאפ שהיו צריכים לקחת את סמית.

            דובי לא מבין איך אתה מסרב את זה. לאוהדי הניקס יש ורסיה מאוד מעניינת של תסמונת שטוקהולם – הזדהות ואהבה למי שחוטף להם את הכסף.

  67. לווריורס: טי ג'יי ליף
    לפייסרס: עומרי כספי

    ג"ס מקבלת שחקן צעיר ומבטיח לקצה הספסל ונפטרת משחקן מבוגר מקצה הספסל, ואילו אינדיאנה הופכת למועמדת הראשית במזרח בין רגע.

    1. GM אינדי: אם תניח את הציניות בצד, תגלה שהטרייד הזה לא אפשרי מבחינת תקרת השכר.
      זו הסיבה שביקשנו מכולם להשתמש ב-טרייד משין.

        1. במחשבה שנייה, נראה לי שזה כן עובר.
          משום מה בטרייד מאשין כתוב שכספי מרוויח פחות מ-2 מיליון דולר לעונה.
          אין לי הסבר אחר מלבד ש-ESPN אנטישמים.
          בכל מקרה, לא מקבל את הטרייד.

          1. אוקיי, אז מתברר שזה לא עובר.
            כספי אכן מקבל מעל 1.5 מיליון, אבל זה בסבסוד הליגה, ולכן לטרייד מאשין אין טעות.

  68. סיכום יום טריידים ראשון (ומוצלח) לקבוצות שלי: יוסטון, ברוקלין ודאלאס.
    1) הצעה של דדי לטרייד משולש בין יוסטון, דטרויט וקליפרס.
    יוסטון מקבלים: דיאנדרה ג'ורדן, טוליבר, בחירת סיבוב שני 2018 של אטלנטה (מהקליפרס).
    קליפרס מקבלים: דראמונד, בחירת סיבוב שני מדטרויט
    דטרויט מקבלים: קפלה, אנדרסון ובחירת סיבוב ראשון 2020 מוגנת מיוסטון.
    הטרייד ממש על קו הסיום עם הסכמה עקרונית מכל הצדדים, רק מנג'ר דטרויט רוצה מהקליפרס עוד ממתק אחרון, משהו בדמות דקר תמורת סטנלי ג'ונסון.
    2) ברוקלין היו פעילים:
    טרייד 1- (הצעה מקורית של האיסלנדי)
    לברוקלין: עמנואל מודייאי, הרננגומס, בחירת סיבוב ראשון של דנבר
    לדנבר: דינווידי, ססטוסקס, בחירת סיבוב שני של אינדי (מברוקלין)
    טרייד 2- עדיין על השולחן הצעה מדדי, מחכים לתשובת הג"מ האחרים.

    3) דאלאס פעילים
    טרייד 1 – (האיסלנדי רוצה אחוזים למרות שהטרייד רחוק מהצעתו המקורית ולכן עמלתו נדחתה)
    לדלאלס: קנת' פאריד
    לדנבר: דווין האריס, ג'וש מקרוברטס, בחירת סיבוב שני
    טרייד 2 (הצעה של סער k)-
    לוושינגטון: האריסון בארנס
    לדאלאס: אוטו פורטר ובחירת סיבוב ראשון של וושינגטון ל2019
    יש הסכמה עקרונית בין הצדדים ורק מחכים לאישור הרשמי מהליגה.

  69. צד א' הלייקרס- לונזו בול אינגראם וקלרקסון
    צד ב'- מילווקי- יאניס

    הלייקרס מקבלים סופרסטאר שאין צורך בלהציג את מעלותיו והסנונית הראשונה במירוץ ההתחמשות.
    ממילא אינגראם תופס את המשבצת של לברון\ג'ורג'

    מילווקי.. טוב מילווקי צריכים להיות כנים עם עצמם. הם לא יגיעו לשום מקום עם יאניס או בלעדיו. הם קבוצת גבול פלייאוף אפילו איתו.
    הם מקבלים הבטחה לעתיד די מבטיח ובטח עם נכסים שאפשר להמשיך ולסחור בהם במידת הצורך וסוגרים את כל הפינות החסרות

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9quhbdd

    1. GM באקס

      אין סיכוי. נכון שיאניס לא מבטיח לי אליפות וכנראה שפרי אייג'נטס כרגע לא נוהרים למילווקי אבל הסיכוי ששחקן כמו יאניס נוחת בשוק שלי ועוד רוצה להישאר בו? זה כמו הסיכוי לזכות בלוטו. לאינגרם יש חורים במשחק. הוא מבטיח אבל עוד לא סידר קליעה מבחוץ. בול מעניין מאוד אבל גם שם יש עוד סימני שאלה. הגרעין הזה צעיר ומבטיח ומאפשר לי לשלם לפרי אייג'נטס. אבל אלו לא יגיעו גם ככה לשוק שלי… את קלארקסון אני רוצה מאוד ומעדיף אותו על כל הגארדים שלי כרגע אבל השם יאניס צריך להיות מחוץ לתמונה.

    2. חח אהבתי את הטרייד שלך. בתור מנגר הלייקרס זכיתי בלוטו אולי תביא גם את דוראנט תמורת קוזמה?

      את לונזו גם בחינם אני לא לוקח.

  70. טרייד משוגע לסיום יום: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7bj4dkd
    וושינגטון מקבלת: פול ג'ורג' כריס מידלטון קייל סינגלר ואלכס אברינס.
    אוקלהומה מקבלת: אוטו פורטר ג'בארי פרקר ובחירות סיבוב ראשון של הויזארדס ב2018 ו2019.
    מילווקי מקבלים: בראדלי ביל.
    וושינגטון למרות איך שזה נראה לדעתי לא לוקחים סיכון כזה ענק. מידלטון לטעמי אנדרייטד והוא מגיע יחד עם שני רול פליירס האחד נחמד השני (סינגלר) פחות והבחירות דראפט לא אמורות להיות גבוהות במיוחד. מפסידים את ביל שמעבר ליכולת הוא נהיה אחד הסמלים שלהם בשנים האחרונות.
    מילווקי מרוויחים בענק למרות הערכתי למידלטון ביל עדיף עליו, והוא סקורר מעולה שיוריד המון את התלות ביאניס ויש לו נסיון פלייאוף. מיני ביג 3.
    אוקלהומה מוותרת על הסיכון שבעזיבה של ג'ורג' ומקבלת את אוטו פורטר שהוא סמול פותח נחמד עם הגנה טובה, גבארי פרקר שבקרוב חוזר מהפציעה ואני מאמין שעוד לא מימש את כל מה שיש בו, ושתי בחירות סיבוב ראשון שסם פרסטי הראה כבר שהוא יודע לעשות איתן קסמים ויועילו במקרה של החלטה בקיץ על פירוק חבילה.

    1. תן לי להבין – כריס מידלטון פלוס ג'ורג' לחצי עונה תמורת ביל ופורטר? ואני עוד מאבד 2 בחירות ראשונות תמורת אברינאס וסינגלר שראה פרקט פעם אחרונה במילניום הקודם? אמממ לא, תודה. אם הייתי חושב שאני יכול להשאיר את ג'ורג' אז אולי אבל עד שהכל יתחבר אנחנו בקושי עושים פלייאוף והוא יחתוך בלי למצמץ.
      הבטחה שגורג מאריך חוזה ויש על מה לדבר. למה אוקלהומה צריכה לקבל כזאת תמורה על ג'ורג'? פורטר, פרקר ו-2 בחירות סיבוב ראשון? זה לא פרופורציונלי בשיט.

      1. ופארקר כמובן. חולה עליו אבל ביננו הוא כבר שנתיים לא מצליח להישאר על הפרקט. ביל כבר הפך אנדרייטד. השילוב שלו עם יאניס יכול כן למשוך פרי אייג'נט שלישי בעמדת הרכז.

  71. דנבר מקבלים: דניס שרודר
    אטלנטה מקבלים: עמנואל מודאי קנת פאריד ובחירת סיבוב ראשון 2018.
    דנבר מקבלים פוינט גארד לא רע בכלל עם עוד מקום לשיפור בחוזה סביר ומעיפים את פאריד שזה בונוס לא רע.
    אטלנטה מחליטה טאנקינג עד הסוף מקבל את מודאי שאולי סוף סוף לא יהרוס לקבוצה שלו כשהוא משחק ואת פאריד שאולי יהיה הפותח במקום אילסובה, הבחירת דראפט תהיה סוף-אמצע סיבוב ראשון.
    מצחיק לחשוב שהקבוצה שספאחיה הגיעה אליה היא בערך ברמה של הקבוצה אותה עזב.

  72. טורונטו מקבלים: רג'י ג'קסון ואנדרה דראמונד.
    דטרויט מקבלים: ואלנצ'ונאס (על תתפסו אותי על הכתיבה) וקייל לאורי ובחירת סיבוב שני ב2019.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybk5df8f
    טורנטו מקבלים רכז צעיר ב3 וחצי שנים עם חוזה הרבה פחות כבד, שלדעתי עושים ממנו הרבה יותר גרוע ממה שהוא ויכול להשתלב שם יפה כל עוד הוא לא יהרוס את חדר ההלבשה. דראמונד נותן שיפור יפה בעיקר בעונשין השנה ויחד עם איבקה הצבע שלהם לא יהיה חדיר.
    דטרויט מקבלים רכז אולסטאר שלמרות ירידה קלה ביכולת עדיין עדיף לפחות עכשיו על ג'קסון ומתחבר לי יפה עם בראדלי. הליטאי סנטר פותח חביב שנותן עונה לא רעה בטורנטו וימשיך לתת בערך אותו הדבר בדטרויט.

    1. GM טורונטו :
      לא מאשר , דראמונד לא הוכיח את עצמו עד עכשיו כשחקן שיכול לתת לנו לנו את התוספת שאנחנו מחפשים כדי להפסיק להתבזות מול קליבלנד בפלייאוף.רג'י ג'קסון – הימור גדול מידי במיוחד אחרי הפציעה האחרונה שלו.

    2. GM דטרויט –
      גם אני לא הייתי לוקח. דראמונד הוא BY FAR השחקן הטוב בטרייד כרגע ולאורי אולי יעזור לי להגיע לפלייאוף העונה אבל אחרי זה יש לו עוד 2 על חוזה ענקי

  73. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y6wboprq

    בוסטון נותנים – מרקוסמארט

    דאלאס נותנים – ג'יי ג'יי בראה.

    לבוסטון מחסור רציני בווטרנים ומנהליי משחק מנוסים. הם מקבלים 1 שכבר בעט ללברון בתחת, בעל יכול ליצור ולייצר נק' לאחרים. יתאים יופי לשיטה של סטיבנס. יכול לעשות את ההבדל בפלייאוף.

    דאלאס – מקבלים רכז צעיר עם אופי הגנתי, משלים עתידי טוב ל ג'וניור הרוקי.

    1. ג"מ דאלאס- אני מת על הדינמו הפורטוריקני וסמארט יחד עם קרלייל זה מתכון לפיצוץ, אבל רוצה לתת לזה בדיקה. מה שלא יהיה, נקבל בידור.
      לוקח.
      נחכה לג"מ בוסטון.

      1. !? WHO THE FOOK IS SHANE LARKIN

        אני מדבר על וטרן עם ניסיון בסדרות, וטבעת, ואתה משווה לי אותו לעולל עם פלוס מינוס אפס הופעות פלייאוף..

        החמישייה והספסל שלכם זה חניון מלא בעגלות מקלארן.

      1. לא מסכים תומר…. אני גם לא בטוח שאני מזיז את סמארט אלא כחלק מבלוקבסטר דיל על מפלצת. מה שהוא עושה לא מופיע בסטטיסטיקה אבל במבחן העין זה חשוב. בפלייאוף מול הווריורס קאבס או ראפטורס אני רוצה את סמארט. מצד שני אוונס לבוסטון (זקוקים לשחקנים יוצרים כמו אוויר עד שהיוורד יחזור) זה שיחוק והפיתוי גדול. הייתי מנסה לבנות משהו סביב רוזייר בשביל אוונס. כמובן שזה סיכון מכיוון שאם אוונס נותן שנה טובה הוא רוצה כסף כפרי אייג'נט ולא בטוח שבוסטון תתן לו. רוזייר עוד עלול להתגלות כטוב בהרבה ממה שהוא עכשיו אם יקבל דקות משחק רציניות. אבל אוונס מתאים רצח כשחקן שמריץ את ההתקפה כשקיירי נח.

    1. מעתיק את התגובה מ53 (אותו טרייד שמקבלים בו גם בחירת סיבוב שני):

      GM בוסטון:

      אולי בPER אוואנס עדיף אבל מבחינת התאמה קבוצתית והיכרות עם המערכת החילוף הזה יעשה לנו רק רע בפלייאוף השנה. פלוס אין סיכוי שנוכל להחזיר את אוואנס בשנה הבאה בעוד שיש סיכוי שנחזיר את סמארט (אפילו אם כדי להעביר אותו חצי שנה אחרי בטרייד). מסרב בנימוס.

  74. מילווקי מקבלת: סי ג'יי מקאלום
    פורטלנד מקבלת: קריס מידלטון, טוני סנל

    הגיע הזמן לשינוי בשתי הקבוצות, שלא כל כך מתרוממות.

    במילווקי, עם החזרה של פארקר, הקבוצה יכולה להרכיב חמישייה מפחידה של בלדסו, מקאלום, פארקר, יאניס והנסון.

    פורטלנד מהצד השני, תקבל את מידלטון, שהוא שחקן מדהים שיסייע גם הגנתית, ובנוסף את טוני סנל ליחידה השנייה.

      1. GM באקס
        לוקח, אבל בלב כבד.

        1. מתחיל להיות קשה למצוא 3D אמינים בליגה וטוני סנל התחיל להראות סימנים של כאלה בשנתיים האחרונות. ויש לו חוזה נוח.

        2. מידלטון הוא אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה וגם הוא בחוזה נוח

        למה לוקח? בגלל השוק של מילווקי. סי ג'יי הוא כוכב והוא חתום על חוזה לטווח רחוק וזה אחלה צ'יפ לשכנע את יאניס להישאר וגם למשוך עוד כוכב בשכבה השלישית להצטרף. בנוסף הוא שחקן יוצר שלא זקוק לאחרים כדי ליצור מצב קליעה מה שעוזר בפלייאוף וגם כשיאניס על הספסל. זה גם נסמך על זה שפארקר אכן חוזר להיות לפחות 80% ממה שהיה. אני כן מודאג מהירידה בהגנה שהיא חולשה די גדולה של מילווקי וכעת בלי סנל ומידלטון תהיה פחות ארוכה. לא שום דבר שמאמן טוב לא יכול לפתור…

      1. אני חושב שהמחיר כבד מספיק. בשוק שלי גם בחירות 17-22 הן חשובות. הפער בין מקולם למידלטון הוא לא עצום וסנל בהחלט סוגר אותו ועוד. אולי אם אמינו היה חלק מהעסקה היה לי תעודת ביטוח על פארקר שעוד לא סגור איך באיזה מצב הוא חוזר.

  75. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybfnv7ze

    אוטו פורטר לדנבר
    צנדלר פאריד ובחירת סיבוב ראשון לוושינגטון

    דנבר מתחזקת בעמדה היחידה שדי חלשה אצלה ואוטו פורטר בלי וול וביל יכול לעשות את הקפיצת מדרגה.
    וושינגטון נפרדת מהחוזה הגבוה של פורטר ומוסיפה עומק לספל שאוברה הופך לצלע השלישית לצד וול וביל
    ובנוסף בחירת סיבוב ראשון זה תמיד טוב

    1. GM דנבר: מצטער, אבל לא.
      פאריד וצ'נדלר הם מחיר מספיק גבוה בשביל פורטר. מוכן להחליף את בחירת סיבוב הראשון בבחירת הסיבוב השני של הווריירס+זו של וושינגטון בשנה הבאה.

    2. אם זה היה צ'נדלר של שנה שעברה אולי היה על מה לדבר. בסופו של דבר אני מקבל פה שני שחקנים שלא מצדיקים את המשכורת והחץ שלהם בכיוון ירידה. שניהם גם פצועים, במיוחד צ'נדלר.

  76. צד א':ממפיס
    צד ב':מילווקי
    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycn4znh6
    הסבר מילולי:
    מילווקי מקבלת את גאסול כעוד כלי משמעותי לכאן ועכשיו בשני צדדי המגרש לצד יאניס.
    ממפיס מקבלת את הנסון על חוזה נוח יותר וצעיר יותר שיש לו לדעתי עוד לאן להתקדם ועל הדרך את החוזה הנגמר של פארקר שיכולה לבחור האם להמר עליו הלאה או לא

    1. GM באקס – כן לוקח – כי זו גניבה כי ג'אברי לא יוכל להראות לי ב-100% לאיזה רמה חזר מפציעה עד סוף העונה ולכן יהיה קשה לדעת כמה שווה לשלם לו או אז לאבד אותו בחינם. הנסון הוא בר החלפה. גאסול עד לפני שנה היה פרס רציני בטרידים. אני לוקח אבל עם השגות…

      מבחינת שוק אני לוקח כי זה משדר ליאניס שאני מסוגל להביא לו כוכבים ושאני עובד כדי להשאיר אותו כאשר מידלטון הופך לאופציה שלישית מאוד טובה בכנף. הטרייד על בלדסו היה בעל אותו אופי.

      מבחינת כדורסל זו התאמה לא טובה בעיני. מילווקי צריכה לשחק מהר יותר וג'ייסון קיד האט אותה. גאסול מעט אותה. החוזה שלו בסדר עכשיו אבל הוא נותן עונה איומה עד כה ואני לא סגור אם הוא החל את תהליך הירידה שלו או שהוא פשוט שבוז וחסר רכז טוב שיפעיל אותו. ואם הוא שבוז השאלה אם זה שיעבירו אותו מביתו האהוב בממפיס למילווקי לא תהפוך אותו לחסר חשק שיביא לירידה ביכולת ולדרישה לטרייד משם, מה שיוריד מערכו בטרייד כזה.

  77. טורונטו מעבירים את ולנצ׳יונאס, לוקאס נוגוריה ובחירת סיבוב ראשון השנה בתמורה למארק גאסול.
    נוגוריה מסיים חוזה בסוף העונה, ולנצ׳יונאס צעיר בהרבה מגאסול, מראה שיפור תמידי ועולה 7 מיליון דולר פחות ממנו.

    טורונטו במוד של לנצח כן ועכשיו וגאסול תפור עליהם.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yby34xpj

    1. שמתי עין על טרייד מהסוג הזה אבל אני סוכן נדלן, אני רוצה נכסים. תן לי את פאוול וסיאקם במקום נוגרה יחד עם ולנציונאס ובחירתו סיבוב ראשון. טורונטו מקבלים פה צ'אנס לקונדריות, שישלמו בשביל זה או שינסו לקחת אליפות עם הליטאי.

  78. הניקס מקבלת: קמבה ווקר, ג'וליאן סטון
    שארלוט מקבל: קורטני לי, פרנק ניקלינה, בחירת סיבוב ראשון (הראשונה שזמינה)
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9cjft2y

    הסבר מילולי: הניקס מקבלת רכז טוב שיבוא להנהיג, ואת סטון להשלמת הטרייד.

    שארלוט אמנם לא נפטרת מהחוזה של באטום, אך מקבלת כפיצוי בחירת דראפט, שוטינג גארד יעיל בדמותו של לי, ואת הפוטנציאל של ניקלינה.

    1. GM שרלוט: רכז עם תקרה גבוהה, בחירת טופ 10 בדראפט אחלה ושחקן שיכול להפוך לעוד בחירה. לקבוצה בבנייה מחדש זה לא רע בכלל, השאלה כמה אני מאמין בניליקינה. די הרבה. היה עדיף אם הרננגומז היה מצטרף, אבל גם בלעדיו:

      יש טרייד!!

  79. אוקלהומה מעבירה: פול ג'ורג'
    סן אנטוניו מעבירה: קוואי לאונרד+בחירת סיבוב שני עתידית

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb8zzqbb

    טרייד טוב לשתי הקבוצות
    אוקלהומה מקבלת את לאונרד – שחקן עם אופי שקט שעובד קשה ומקריב למען הקבוצה.

    סן אנטוניו מקבלת את ג'ורג' (שמתחייב לחוזה חדש) – שחקן התקפי והגנתי לא רע בכלל שיכול להתאים מצויין למערכת של הספרס.

    ניתן להוציא את הטרייד לפועל גם ללא בחירות דראפט מצד שתי הקבוצות/בחירת סיבוב שני מצד אוקלהומה.

    1. אני מבולבל. למה לפול ג'ורג' להתחייב לחתום שם מעבר להשנה חצי שנה לפני שכל העולם פרוש לפניו? הוא יכול להגיע לבד בסוף העונה ולחתום… וגם אם מתחייב, מי אמר שההתחייבות הזאת מחזיקה מים? הרי הוא יכול בסוף השנה להצטרף לקאווי שכידוע אחד הסיבות שכ-ב-י-כ-ו-ל הוא מתלונן זה שפרי אייג'נטס לא באים לספרס. אם פול ג'ורג' באמת היה רוצה להגיע לספרס היינו שומעים על זה משהו…. הוא חזר ואמר שהחלום שלו הוא לשחק ב-LA. כל דבר אחר שהוא אומר כרגע זה במטרה להשקיט את השמועות ולא להפריע לריצה של OKC. אם OKC רצה טוב השנה אז אולי ישאר שם אבל אם לא הוא חזר ואמר שהוא מעוניין ללבוש את הגופיה הצהובה…

      1. GM ספרס – רק אם זה עם הארכת חוזה לא מוותר על קוואי במצב שבו תוך חצי שנה אני יכול להישאר בלי זה ובלי זה

      1. השתגעת לגמרי. אתה מוותר על שחקן טופ 5 בליגה על רכס שהוא לא טופ 5 בעמדה שלו? בכל מקרה ה-gm של הספרס לא מוכן לקבל את ג'ורדן מודל 90' על קאווי אז זה לא יצא לפועל…

  80. קליבלנד מקבלים:גף טיג ,גורדי דיאנג ,שבאז מוחמד ובחירת סיבוב ראשון מוגן 1-14 של אוקלהומה 2018(+אפשרות להחלפה לבחירה של מינסוטה 2019) +בחירת סיבוב שני עתידית

    מינסוטה מקבלים: קווין לאב ,דריק רוז ואימאן שאמפרט

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8m3f9ux

    מינסוטה:מינסוטה מרוויחה את השיבה הביתה של קווין לאב למינסוטה ומרוויחה סוף סוף את השחקן שיוסיף קליעה משלוש לה היא נואשת.
    בנוסף מרוויחה את שאמפרט הגארד ההגנתי שיחזק לה את ההגנה מהספסל.
    ודריק רוז חוזר לשחק אצל תיבודו הדגול(אפשרי גם הטרייד בלי דריק רוז ושבאז מוחמד).
    מינסוטה באופן רשמי יכולה לשנות את השם למינסוטה טימברבולס

    קליבלנד:קליבלנד מרוויחים בחירות לעתיד אחרי לברון,ביג מן עם הגנה טובה(גורדי דיאנג),בעל יכולת לקלוע,טוב בפיק אנד רול ומגן מצויין.
    קליבלנד מרוויחה גם את גף טיג,גארד סקורר(עדיף על גורג היל לו הם נואשים).
    ונפטרים מאימאן שאמפרט אותו הם לא סובלים.

    1. מינסוטה בנוסף מקבלים את ההזדמנות לתת יותר דקות לגונס,איתו הם נראים נהדר ויותר מתאים לשיטה של מינסוטה.

      1. מנגר קאבס- לא, לברון כנראה לא ישאר אבל מעדיף ללכת על טרייד אחר ולנסות אול אין השנה. גם ככה השחקנים שדאתה מציע יובילו אותי רק למקום הראשון בבחירת הדראפט של 2019 אז זה לא משנה לי.

    2. GM מינסוטה: מקבל!
      קודמי בתפקיד עשה שטות גדולה עם ההחתמה של ג'נג על חוזה עתק (עם מי הוא התחרה בדיוק???), ואני בהחלט יכול לשרוד בלי טיג ומוחמד.

      עם לאב וטאונס אני אסבול כמובן בהגנה, אבל זה יכריח את קא"ט לשחק יותר בפנים, לאב יכול לפרוח מחדש, , וקו אחורי של שאמפרט ובאטלר יכול להיות מדהים הגנתית.
      רוז? אין לי מה להפסיד איתו.
      נתן לו לפתוח ולשחק עם החברים הישנים (ג'ימי וגיבסון), בתקווה שהוא ובאטלר יסתדרו, כאשר כמו שציינת, יש לי את טיוס ג'ונס שמחכה על הספסל.

  81. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybe2pvdn
    צד א-ניו אורלינס נותנת את עומר אשיק וסולומן היל ובחירת דראפט סיבוב ראשון לפחות
    צד ב- שיקגו נותנת את מירוטיץ ורובין לופז
    אינטרנס צד א- ניו אורלניס מקבלת סנטר וסטרץ 4 שיובים מעולה ליד דיוויס במטרה שלא לאבד את העונה
    אינטרס צד ב-לשיקגו נמאס מהטאנקינג הלא מוצלח אז המנהלה לוקחת מהם את השחקנים הבכירים שלה ופול גז לטאנקינג וצוברת אחלה נכסים

    1. GM שיקגו: לא מקבל.
      אין לי בעיה עם היל, ובטח שלא עם הבחירת סיבוב ראשון (אך אני מכוון לבחירה של 2019, לא רוצה את של העונה), אך אני לא מוכן לקלוט את אשיק לשלוש שנים.

  82. אורלנדו מקבלת: מרקל פולץ ואמיר ג'ונסון
    פילדלפיה מקבלת: אלפריד פייטון וווצ'יביץ' ובחירת סיבוב שני הקרובה של אורלנדו.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybzm8hoj
    אורלנדו מוותרים על פייטון שכוכב הוא כבר לא יהיה ועל ווצ'יביץ' הנחמד שלא מסוגל לסחוב אותם לשום מקום ומגיע לו להיות בפלייאוף, ומקבלים שחקן שיכול להתפתח לסופרסטאר אבל זה לא יקרה בפילי, ווטרן נחמד שלא מכריח דקות, מה שיגדיל הרבה את התפקיד של גורדון.
    פילי מקבלים סנטר שיביא הרבה נקודות ומנהיגות לספסל ויתן יותר מנוחה לאמביד בעונה הסדירה. ואת פייטון שינהל יפה את החמישייה השנייה שלהם. הבחירה סיבוב שני נמצאת רק בגלל שפולץ בחירה ראשונה.

    1. GM אורלנדו: מקבל בשמחה – פולטס תמורת פייטון זה חתיכת שדרוג, וג'ונסון הוא שחקן שאשמח לקבל לקבוצה שלי. למרות הוויתור על ווצ'ביץ', הטרייד טוב לי

    2. GM פילי: מצטער, אך זה לא יעבוד

      פייטון הוא לא שחקן שאני יכול לקבל לסגל שלי, לו יש בעיית טווח חמורה ללא שום קשר.

      ווצ'ביץ' הוא שחקן לא רע, אך יתבזבז כשיש לי את אמביד.

    3. מנגר פילי- אין סיכוי. לא ראיתי בחיים את פולץ משחק אבל בהנחה שמדובר בפוטנציאל סופרסטאר/אולסטאר בשביל וויצביץ שהוא נחמד ופייטון שסתם נגר אין סיכוי. פוטנציאל סופרסטאר מחליפים רק תמורת שחקנים חזקים מוכחים.

  83. צד א': בוסטון מקבלת את אנתוני דייויס

    צד ב': קליבלנד מקבלת את מרכוס מוריס ומרכוס סמארט

    צד ג' ניו אורלינס מקבלת את החוזים הנגמרים של צ'יינינג פריי וארון ביינס, את הנכסים ג'יילן בראון ואנטה זיזיץ', ואת בחירת הסיבוב הראשון של קליבלנד, בחירת הסיבוב הראשון של בוסטון והבחירה של סקרמנטו\לייקרס מבוסטון

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y94at7gc

    הסבר מילולי: בוסטון מקבלת את אנתוני דייויס, ניו אורלינס הולכת לבניה מחדש ומקבלת כמה נכסים ושלוש בחירות דראפט בדראפט שנראה עמוק למדי בשביל זה וקליבלנד מקבלת גארד שומר וחיזוק קטן לצבע שזה פחות או יותר מה שלברון מחפש

    1. מנגר נ"א- נראה לך???????? שאני נותן את אנתוני דיוויס בשביל אוויר?? אני יכול לקבל עליו כמעט כל סופרסטאר בליגה או שסופרסטארים יבואו לשחק איתו אצלנו. בשביל מה? ויש לי עוד 3 שנים איתנו איזה בנייה מחדש? תמורת דיוויס אם ארצה אתה תעביר לי גם את קיירי ועוד שחקנים.

      1. דבר ראשון, אתה לא מנג'ר ניו אורלינס או קבוצה אחרת ואל תגיב ככזה.
        דבר שני, ראינו כמה סופרסטארים הגיעו לשחק ליד דיוויס ב-6 שנים שלו בפליקנס. הגיע אחד וגם הוא לא רצה פשוט הועבר בטרייד.

        1. חח חשבתי אתם סתם כותבים מנגרים של קבוצות בשביל הבדיחה, מה זה חלק מהמשחק כאילו? יש מנהלים אמיתיים? עמכם הסליחה התפטרתי מתפקידי עקב כישלון מתמשך לייצר קבוצת אליפות בפיניקס

        2. זה שהמנהלים שלהם הם אימפוטנטים והמאמנים כשלונות על לא אומר שזה לא יצליח. אנתוני דיוויס בכלל צריך להתבייש שהוא האריך שם חוזה ב-5 שנים. אם הוא היה תחת פופ הוא היה היום עם אליפות. מבחינת כישרון ופוטנציאל הוא יותר מוכשר מדאנקן גארנט ומאלון, הבעיה שמיטב שנותיו מתבזבזים בכלום ושום דבר. דיוויס הוא מפלצת עם כל החבילה קליעה חדירה פוסט ריב, חסימות הגנה. פשוט מאמנים אומללים והוא טיפש גם, הוא כבר היה צריך להיאבק על אליפויות. הוא גם שחקן פנים לכן כל גארד-פורוורד בכיר בליגה ירצה לשחק איתו.

      2. ברור שהטרייד הזה לא עובד אם ניו אורלינס לא הולכת לבניה מחדש, אני מאמין שזה מה שהיא צריכה לעשות ועדיף לה לעשות את זה לפני שדייויס מודיע לכל העולם שהוא רוצה לעזוב

      1. מצד שני הבחירה של ברוקלין עדיין אצלך מה שמאפשר לך עוד לעשות טרייד על דיאנדרה ג'ורדן או מישהו כזה.
        חוץ מזה שהשאלה האם לחזק את בוסטון היא לא שאלה שהטרידה את הקאבס לאחרונה יותר מידי

      1. שוב אני מבקש – אולי תסביר גם למה? עוד שנתיים וחצי של בינוניות והבחור בורח לך, ובינואר תמצא קבוצות יותר נואשות לטרייד (לדעתי), אח"כ תקבל פחות.

        1. כי בנייה מחדש לעולם לא עושים באמצע עונה, ואנו לא בשלב של מכירת נכסים כוללת.

          כמו כן, אני באמת מאמין שהעונה הזו לא גמורה ושיש סיכוי להגיע לפלייאוף.

      2. קצת הורס את המשחק, הרי ברור שיש אוהדים שכן חושבים שכדאי לוותר וללכת לבניה מחדש, גם אם דעתך האישית שונה..

        1. חח מה זה יש אוהדים שכן חושבים? אוהד של הפליקנס יותר מוסמך לעשות טריידים על שחקנים של הפליקנס מאוהדים אחרים. ספציפית בפרויקט הזה התעקשתי לבקש את "דעתם האישית" של האובדים האלה עדי לדמות כמה שיותר טוב מה היה קורה אם הטרייד הזה היא קורה בליגה. אין מה לעשות טריידים זה לא קל. בגלל זה אין הרבה כאלה כל שנה 🙂

          1. הבעיה שהבחור פה לא מסביר אף פעם מה השיקולים שלו, רק תשובות סתמיות. אל תציעו יותר על הפליקנס והוא יוכל לחזור לישון

          2. מבין מה אתה אומר, אבל מהתשובה של מולי מובן שדייויס לא על המדף למרות שבעולם האמיתי יש סיכוי לא רע שאחרי הפציעה של קאזינס הוא כן ואוהד אקראי אחר של ניו אורלינס יכול לחשוב שיש על מה לדבר..

  84. צד א': לייקרס מקבלת את מונרו ואלכס לן
    צד ב': פיניקס מקבלת את דנג ורנדל
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7g22xvt

    הסבר מילולי: הלייקרס מקבלים שני חוזים נגמרים ומפנים את השכר של דנג
    פיניקס מקבלת את החוזה של דנג ואת רנדל כשחקן חופשי מוגבל, דבר שמוסיף לה עוד שחקן צעיר.
    אם צריך אז הלייקרס יוסיפו איזה בחירת סיבוב שני

    1. GM פיניקס:
      אני אוהב את רנדל וחושב שהוא יכול להיות מצוין עבורנו אבל בחייאת למה כולם כאן חושבים שאנחנו פח הזבל שלהם? איזה סיבה בעולם יש לי לתקן לכם את הטעות ולקחת את דנג? לקחתי את מונרו בשביל החוזה הנגמר אז לתקוע אותנו עכשיו לעוד שנתיים נוספות עם דנג? חפשו פרייאר אחר.

  85. טרייד בין סיקסרס לאגמים: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaytvbu7

    לייקרס נותנים: קלרקסון, נאנס, רנדל ודנג
    פילדלפיה נותנים: רדיק וג׳ונסון
    הלייקרס מצליחים להיפטר מהחוזה הסביר של קלרקסון ומהחוזה הזוועתי של דנג ומפנים 30 מיליון בתקרה.
    הסיקסרס בולעים את החוזה של דנג ומקבלים בתמורה את קלרקסון הסביר בחוזה סביר, נאנס בחוזה רוקי לשנתיים ואת רנדל כ-RFA שהם יוכלו לבצע עליו סיין אנד טרייד.

    1. GM פילי: ממש אבל מ-מ-ש לא!

      לא מספיק שאני מוותר על רדיק וג'ונסון בשביל ארבעה שחקנים שלא ממש יועילו לי (עם כל הכבוד לרנדל וקלרקסון). אני גם מקבל את דנג והחוזה הדפוק שלו (סליחה על הביטוי).

        1. gm באקס

          לא מאשר. מת'יו דלבדובה הוא מרכיב חשוב מהסדרה העתידית שלנו מול הקאבס. שילמנו לו בשטרות בלתי מסומנים כדי להחליק עם הרגליים קדימה לכיוון ברכיו של שחקן מסויים ואחר כך לזעוק בראיונות שעושים לו רצח אופי ושהוא פשוט שחקן עם הרבה לב.

  86. צד א': קליבלנד מקבלת את מארק גאסול וסת' קרי

    צד ב': ממפיס מקבלת את החוזה הנגמר של צ'ייניג פריי, את הנכסים אנטה זיזיץ' וצ'די אוסמן את הבחירה של ברוקלין מקליבלנד

    צד ג': דאלאס מקבלת את אימאן שאמפרט ובחירת סיבוב שני השנה של מיאמי או שארלוט ממפיס

    לינק:http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8w4geqj

    הסבר מילולי: קליבלנד מקבלת חיזוק משמעותי לצבע ואת הנשק הסודי נגד סטף, ממפיס "נפטרת" ממארק גאסול הלא מרוצה בתמורה לנכסים וחוזה נגמר ודאלאס סופגת את הכסף של שאמפרט הלא רע בתמורה לבחירת סיבוב שני

    1. ג"מ דאלאס כאן
      תצטרך לתת לי הרבה יותר לספוג את הכסף של שאמפארט. יש לי גם ככה את ווסלי מתיוס שאני משלם לו יותר מדי ואני שומר את מקום הסלרי דאמפ שלי להצעות יותר מעניינות.

        1. ג"מ דאלאס- שאמפרט לא סחיר בכלל, לא מקבל עליו שום דבר מעניין ובמחיר הזה אני יכול לקבל את פאריד שיכול לתרום לי ואני אוהב.
          (הסבר- דאלאס באמת נחשבים כמגייסים פוטנציאליים של פאריד על סלרי דאמפ של דנבר, הם באמת מעריכים אותו כשחקן וכאישיות).

      1. אם דאלאס מקבלים במקום הבחירה ממפיס את בחירת הסיבוב הראשון של קליבלנד עצמה וקליבלנד מקבלים את הבחירת סיבוב שני אתם הולכים על זה?

        1. ג"מ דאלאס- הרבה יותר מעניין.
          בגלל שאני קיובן ולא ברוקלין קשה לי לראות את זה קורה.
          עדיין חושבים במונחים של להשיג פרי אייג'נטס שנה הבאה כשדירק יפרוש ויתפנה לי כסף בשכר, עם סמית' ג'וניור, בחירת דראפט גבוהה של השנה והאריסון בארנס שיכנס לשיא הקריירה מבחינת גיל.
          לקחת שחקן שאני יודע שלא יתרום לי ויתקע אותי לעוד שנה, גם אם מהלך חכם, זה לא מהלך קיובני.
          אז סורי חבוב, או שתוסיף שחקן צעיר מאחד מהחברה שהולכים לממפיס, או עוד בחירה, אפילו את בחירת הסיבוב השני שנתת לנו בהתחלה בנוסף לבחירת הסיבוב הראשון.

  87. צד א': בוסטון מקבלת את אנתוני דייויס, ג'רמי גראנט, איאן קלארק ודקארי ג'ונסון

    צד ב': אוקלהומה מקבלת את מרכוס סמארט ומרכוס מוריס

    צד ג': ניו אורלינס מקבלת את אלכס אברינס, החוזים הנגמרים של ארון ביינס, ניק קוליסון וריימונד פלטון, את הנכסים ג'יילן בראון, סמי אוג'ילה, ודניאל ת'ייס ואת הברירות של הלייקרס\סקרמנטו השנה והקליפרס שנה הבאה מבוסטון ובחירות סיבוב שני השנה ושנה הבאה מאוקלהומה

    לינק:http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8kur7rx

    הסבר מילולי: בוסטון מקבלת את אנתוני דייויס, אוקלהומה מקבלת את סמארט כתחליף לרוברסון שגמר את העונה ואת מוריס כחיזוק וניו אורלינס מקבלת כמות יפה של נכסים והולכת לבניה המחדש

    1. אני הצעתי על AD את הייווארד, טייטום ובראון / הבחירה של הלייקרס/סקרמנטו, וגם את זה שני ה-GM דחו. לדעתי הטרייד עם הבחירה זה יותר ממה שהציעו כאן כולם לפליקנס ובוסטון עדיין מתחזקת בגדול

  88. כולם רוצים להעביר את קוואי אז הנה טרייד נורמלי בשבילו עם ניו יורק
    ניו יורק: מקבלים את קוואי
    סאן אנטוניו: מקבלים את פורזינגס ואת החוזה של נואה.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    ניו יורק: מקבלים שחקן טופ 3 בליגה והשחקן 2ways מספר 1. הם גם נפתרים מהחוזה הנוראי של נואה.
    סאן אנטוניו: מקבלים גבוה. פופ תמיד אהב לבנות את הקבוצה סביב סופר סטאר גבוה. הוא ילמד את הלטבי איך מוסרים ואז הוא יהיה באמת חד קרן.

    WIN WIN

    1. למה שהספרס ייתנו את קוואי ויקבלו חוזה כמו של נואה? בשביל פורזינגיס שמקסימום יהיה כמו קוואי?
      אותו טרייד על לברון אתה לוקח?

  89. צד א': מארק גאסול לסלטיקס
    צד ב': גורדון הייוורד לנאגטס
    צד ג': קנת' פאריד, ווילסון צ'נדלר, בחירת 2019 של הקליפרס (מבוסטון) ועמנואל מודיאיי לממפיס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaanuyyc

    בוסטון מרוויחה: חיזוק בכל קנה מידה, השחקן הטוב ביותר בטרייד שגם מתאים בול להשלים את החמישייה וגם נפטרים מחוזה ענק של שחקן שהוא סימן שאלה עקב מצבו הבריאותי וגם די יושב על העמדה של טייטום ובראון. וכל זה כשכמעט כל הנכסים העתידיים שלהם עדיין נשארים אצלם.

    דנבר מרוויחה: הימור על ביג 3 של הייוורד-מילסאפ-יוקיץ', כשהמחיר הוא פגיעה בעומק והיחלשות בעונה הנוכחית.

    ממפיס מרוויחה: בתחילת עונת 2019/20 יהיו לה עמנואל מודיאיי בן 23 וחצי, שחקן לוטרי שרק נבחר ו25 מיליון דולר פנויים בתקרת השכר לשימושם הפרטי.

  90. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaxxeg8n

    קליבלנד מקבלים את לופז ופורטיס
    שיקאגו מקבלת זיזיץ , פריי, קראודר

    שיקאגו יכולים להתחיל להפסיד כמו שצריך , מקבלים מגן טוב שלא עושה כלום השנה שם אבל אני מאמין בו , שחקן מבטיח , וחוזה נגמר.

    וקליבלנד מתחזקים מספיק בשביל אולי לעשות משהו העונה ובכללי אני לא סובל את פורטיס

    1. GM שיקגו: אחרי התלבטות קשה – לוקח.
      דיר באלאק אם קראודר נכנס לדיכאון ומפסיק לשחק, ותמסרו לפריי שיחסוך מעצמו את הטיסה. הוא משוחרר.

  91. טרייד בעייתי קצת לשתי הקבוצות, אבל יאללה:
    קליבלנד מקבלת: ג'ורג' היל וקאולי סטיין
    סקרמנטו מקבלת: טריסטאן ת'ומפסון, צ'אנינג פריי, ושתי בחירות סיבוב ראשון (לא זאת מברוקלין).
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9xwlvph

    אוקיי, מה קליבלנד מקבלת זה ברור.
    ג'ורג' היל עם מוטביציה שיכול לתרום המון (אם לא ייפצע), ואת קאולי סטיין, שיכול להיות סנטר מושלם עבור הקבוצה.

    סקרמנטו: מתקנת את הטעות של היל, ומקבלת 2 בחירות דראפט.
    ובמקרה הטוב – טריסטן יכול לחזור שם לעניינים (ומצד שני, לאבד את זה לגמרי)

    1. Gm סקרמנטו- באמת בעייתי. אני לא חושב שהקבוצה שלי תתרומם בשנים הקרובות ויש מצב שאם לברון עוזב הבחירות יהיו נמוכות, אז למרות שהחוזה של תומפסון לא יותר טוב משל היל והוא ורנדולף בקו הקדמי לא נשמע טוב, אקח את הטרייד.

    2. רק שיהיה ברור – בגלל חוק טד סטפן הקאבס לא יכולים להיות ללא בחירות שנתיים ברציפות. בגלל שקליבלנד בלי בחירה ב2019, זה אומר שהם לא יכולים להעביר גם את הבחירה של 2020. אז תוודאו ששני הצדדים מבינים על איזה בחירות מדובר (יש הבדל גדול בין הבחירה של הקאבס ב2018 לזו שב2023)

  92. קליבלנד מקבלים: דני גרין ג'ורג' היל ורודי גיי ו2 בחירות סיבוב ראשן של הספארס (2018 ו2019)
    ספארס מקבלים: לברון ג'יימס
    סקרמנטו מקבלים: פאטי מילס
    קליבלנד מבינים שלברון עוזב בקיץ ומקבלים חבילה שתעזור להם להשאר תחרותיים עוד שנתיים שלוש ובחירות דראפט שיעזרו להם לקראת העתיד ללא לברון.
    סקרמנטו מקבלים גארד ותיק שיהיה מנטור לפוקס בחצי מחיר מהיל.
    בספארס קוואי לאונרד מקבל יופי של כוכב לידו ויחד עם אולדריג' יש שלישייה גדולה חדשה במערב.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya6czw72

    1. GM קלינלבד
      אני לא רואה איך טרייד כזה משדרג אותנו או בונה אותנו לעתיד. השחקנים לא יתנו לנו ערך מוסף על לברון והבחירות לא שוות הרבה כי הם יהיו בסוף הסיבוב הראשון. מסרב.

      1. לדעתי להראות תחרותיות גם אחרי לברון יראה שאף שחקן לא יותר גדול ממועדון. אני חושב שקבלת נכסים ושמירה על הבחירה של ברוקלין זה הדבר הכי נכון לקלבלנד עכשיו.

    1. GM מיאמי: יש לי את באם, יש לי את אוליניק, אין לי פאוור פורוורד. לאב יכול להיות מעולה במיוחד במקום שחקן שדורך במקום כמה שנים ויתחיל לרדת. הייתי לוקח אבל איתן פסל (בצדק מבחינתו)

  93. צד א' : מארק גאסול וצ'אלמרס
    צד ב': גורטט, אוברה ,סטוראנסקי ושלדון מק (אפשר גם בחירת דראפט?)
    קישור: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycn6rf4w
    הסבר: וושינגטון מקבלים גבוה שגם בעונה בינונית הוא טופ 5 בעמדה שלו ועוד מישהו שיעשה נק' יציבות לצד וול וביל. על הדרך חוזה נגמר של צאלמרס שאולי גם יתרום משהו מהספסל.
    ממפיס מקבלת חוזה נגמר של מק ,את החוזים הנוחים והפוטנציאל של אוברה + סטוראנסקי ובתמורה סופגים את החוזה של גורטאט שהוא חצי משל גאסול וקצר בעונה .

      1. לא ביתר קלות החוזה של גאסול לא מאוד גמיש
        וכרגע ומקשים מאוד על יציאה לבנייה מחדש, מה עוד שרק קבוצות שרוצות כאן ועכשיו יהמרו עליו….(בכל זאת כבר אחרי גיל 30 וכבר כבר פציעה אחת בעייתית)

      2. אבל בהחלט עוד איזה בחירת דראפט יכולה להיות נחמדה (לוושינגטון יש בכלל אחת מעניינת כזו בשנתיים הקרובות,?)

  94. אז הנה הטרייד על פי חוקי הפורמט:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd4fod9p

    שארלוט:
    נותנים את קמבה ווקר + בחירת דראפט 1
    ומקבלים את רודי גאי, דג'ונטה מוריי ואת קייל אנדרסון + בחירת דראפט ה- 1 של הספרס

    ס"א: מקבלים את הרכז שהם כל כך צריכים + בחירת דראפט עתידית כנראה טופ 10 (אני סומך עליהם שימצאו את הליאנרד שלהם ל- 2020)

    גאי הוא נחמד, אבל לא באמת קשור ל- DNA של המועדון
    קייל אנדרסון בר ויתור
    ודג'ונטה הוא אולי העתיד, אבל לא בטוח שהוא העתיד של הספרס. יותר מדי איבודים ופחות מדי יציבות.

    שארלוט מקבלים 3 שחקנים מוכחים ששווים 25 נקודות לערב מ- 3 עמדות שונות. עם פוטנציאל ענק למוריי והגנה טובה יותר.

    1. GM ספרס – לוקח, רודי גיי הוא כוח אש משמעותי ודג'ונטה מוריי הוא פוינט גארד אמין אבל קמבה הוא שדרוג אמיתי, ואני מאמין ביכולת של פופ להחליף את קייל אנדרסון באיזה מישהו מהיציע שיזרקו עליו חולצה ויקלע 20 נקודות ב-40% מהשדה.

    2. GM שרלוט – מארי שחקן מערכת ולא יודע כמה יהיה טוב במקום אחר. במה הוא כזה שונה ממייקל קרטר וויליאמס כשמוציאים את הקבוצה מהמשוואה? גיי שחקן של 12 נקודות למשחק, קייל אנדרסון איטי מדי ולוותר על בחירת סיבוב ראשון בנוסף מוגזם. לא לוקח

  95. בעקבות החדשות מצד woj על בראדלי זמין בשוק.
    3 team trade:
    דטרויט מקבלים:
    אנדרו וויגינס(מינסוטה)
    גף טיג(מינסוטה)
    לאק אניגובו(אל תתפסו אותי על השם,אינדיאנה)

    מינסוטה מקבלים:
    אברי בראדלי(דטרויט)
    אנדרה דרומונד(דטרויט)

    אינדיאנה מקבלים:
    איש סמית

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd4m8uoz

    מילולי:
    מינסוטה מחליטה לתת לוויגינס להתפתח במקום אחר כי אצל תיבודו כאופציה שלישית הוא לא זוכה לכלום(מי שראה אותו כאשר שיחק בלי באטלר ראה עד כמה נהדר הוא יכול להיות).
    ונותנת לטיוס גונס את ההזדמנות לפתוח בחמיישיה(מתאים יותר לשיטה של מינסוטה,מגן טוב וכשפותח חוטף 2.8 חטיפות למשחק)

    מנגד היא מעבירה גם את טיג,גארד סקורר עם חוזה יעיל ל3 שנים(אופצית שחקן)

    ומרוויחה מזה את בראדלי עם החוזה הנגמר ואנדרה דרומונד,טאונס יעבור לשחק ב4 ומינסוטה תהיה עם רים פרוטקטור יותר טוב לעמדה 5.

    דטרויט מקבלים מזה הזדמנות לצאת לדרך חדשה כאשר וויגינס הצעיר יוביל אותם(להזכירכם רק בן 23),ולמרות שמקבל הרבה שנאה באתר הוא שחקן נהדר,לא הצליח למצוא את עצמו כאופציה שלישית אצל תיבודו.
    ואת טיג כמובן.

    אינדיאנה מקבלת שחקן נוסף לספסל איש סמית תמורת אוויר(בחיים לא שמעתי על השחקן שאינדיאנה מעבירה גם,זה זכייה 100%).
    נמצאת בטרייד רק בגלל שצריך להעביר עוד סכום כספי(ומרוויחה אחלה שחקן!)

    1. GM אינדי – מאשר, אני בחור נחמד, רוצה לעזור לאיש סמית לשבור את שיא הקבוצות לשחקן בקריירה, ואני למעשה מקבל שחקן רוטציה אפשרי עבור כלום.

    2. GM מינסוטה – לא מאשר.
      בראדלי ובאטלר בהגנה זה נחמד, אבל מלבד העובדה שבראדלי מסיים חוזה ויבקש משהו גבוה (לא מקס כמו שנתתי לוויגינס, אבל עדיין גבוה), מה אני אמור לעשות עם דראמונד וטאונס באותה קבוצה?

      כמו כן, בתור ה-GM של מיני לא אכפת לי שוויגינס לא נותן מספרים עקב הנוכחות של באטלר.
      הוא צעיר ומוכשר, ועדיין יש סיכוי שמתישהו ילמד לשמור ויממש את הפוטנציאל.

  96. פורטלנד מקבלים: גארי האריס, פאריד, פלאמלי, מארי, צ'אנדלר ו2 בחירות סיבוב ראשון הבאות של דנבר.
    דנבר מקבלים: דמיאן לילארד וסי ג'יי מקאלום
    פורלנד מקבלים צמד גארדים צעירים עם פוטנציאל טוב והשלה טובה לספסל הבינוני שלהם, ושתי בחירות כנראה מאוחרות שיביאו עוד כשרונות לרוסטר.
    דנבר מקבלים 2 שחקנים אחד על גבול האולסטאר השני אולסטאר שמגיעים עכשיו לשיא ויהפכו את דנבר, לקונטנדרית לעוד שנים ארוכות יחד עם נורקיץ' ומילסאפ עד שיתחיל לדעוך.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7dcvl4v

    1. GM פורטלנד – לא מאשר , אנחנו לא הולכים לבנייה מחדש .מחפשים טריידים שישפרו אותנו בטווח זמן המיידי.הטרייד הזה הופך אותנו לצוות המסייע של דנבר עם החוזים הגרועים שכבר יש לנו.

  97. דנבר: מקבלת את טוביאס האריס, סמית, ומורלנד
    דטרויט: מקבלת את קנת פאריד, צ'נדלר ומודיאיי
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yabfqop8

    דנבר: מקבלת את טוביאס האריס במקום צ'נדלר שנחלש משמעותית העונה ומחזקת את החמישייה שלה לקראת המאבקים על הפלייאוף, ואת סמית שיכול לקבל דקות משמעותיות בתור הרכז המחליף.
    נפתרת מפאריד ומודיאיי, שניהם יכולים להצליח במקום אחר אבל כבר מזמן נחמקו מהרוטציה של דנבר.

    דטרויט: מקבלת שלושה שחקנים שיכולים להיכנס ישירות לחמישייה וביחד עם בראדלי ודראמונד ליצור חמישייה מעניינת מאוד.

    1. GM דנבר: מאשר

      הנימוק לטרייד הוא בדיוק הנימוק שנתת בהתחלה, כך שפשוט אעתיק ואשנה במעט את הניסוח.

      אני מקבל את טוביאס האריס במקום צ'נדלר שנחלש משמעותית העונה לקראת המאבקים על הפלייאוף, ואת סמית שיכול לקבל דקות משמעותיות בתור הרכז המחליף.
      נפתר מפאריד ומודיאיי, לשניהם יש חוזים מופרזים בקטע אחר. ומקבל אפילו פאוור פורוורד מחליף שיעזור לי.

  98. שיקאגו מקבלת את דני גרין ובחירת סיבוב שני
    הספרס את זאק לוין

    שיקאגו – קבלו שחקן עם ניסיון והגנה שיתן יציבות בעמדה ופוטנציאל לחתום לשנים נוספות

    הספרס – מקבלים בעיקר פוטנציאל כי גרין לא יקדם את המועדון לשום מקום מעבר למה שכבר נתן
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7veul5b

      1. GM ספרס – לא לוקח, יכול להיות שלוין יהיה טוב יותר יותר מגרין, אבל קודם כל אנחנו קבוצה של לנצח עכשיו, ודבר שני, הוא שחקן הגנה טוב פחות וקלע פחות טוב מגרין ואלה הפרמטרים שאנחנו צריכים חזקים כדי להתחרות

    1. GM שיקגו – זה לא משנה כבר כי ה-GM של הספרס לא קיבל את ההצעה, אך גם אני לא מקבל אותה.

      אין לי אינטרס להשתפר העונה.

  99. עכשיו פורסם מה שהיה די ברור – שדטרויט מחפשים הצעות על אייברי בראדלי.

    שאף אחד לא יתפלא אם הדיל על קלארקסון יקרה.

    תזכורת – פלינקה הוא הסוכן לשעבר שלו, וזה חוץ מהעובדה שהוא מתאים על המגרש ליד לונזו, וגם סופר מתאים לתוכניות הקיץ של הלייקרס ונותן להם גמישות נהדרת.

      1. הלוואי שהוא יגיע לליקרס יכול להיות מושלם בשבילנו, אתה באמת רואה את הפיסטונס מסכימים לטרייד כזה?

        1. הערך שלו די נמוך כרגע.
          ההתאמה לדטרויט לא ממש עובדת.
          ואם הוא עוזב בסוף העונה זה לא עוזר להם עם מקום בתקרת השכר.

          אז בנתונים האלה מאד יכול להיות שקלארקסון שנראה מצויין, יתאים להם – גם בגלל שהוא חתום לעוד שנתיים בסכום סביר.

          לא יודע אם בסופו של דבר זה יקרה או לא, אבל בטח שיש סיבות לחשוב שיש לזה סיכוי סביר.

  100. שמעתי גם משהו בדרגה של חצי ריכול על עניין מסויים של בוסטון ברנדל או נאנס. את נאנס הם כבר רצו פעם כשחיפשו טרייד לבראדלי, ואת רנדל הם סירבו לקחת. אולי משהו השתנה…

    1. רנדל זו ספקולציה של החברה מdunced on כבר איזה חודש. בוסטון יכולה לקחת אותו לDPE ולהחתים אותו שנה הבאה וככה להרוויח עוד טאלנט לרוסטר שהם לא יוכלו להביא בשוק החופשי. אני מאוד אוהב את זה.

      1. אז מה שאני שמעתי או יותר נכון חבר שמע, זה טיפה יותר מספקולציה, אבל מכאן ועד טרייד הדרך עוד ארוכה מאד.

        עם הלייקרס מצליחים להביא את בראדלי תמורת קלארקסון, זה כבר נותן להם את הגמישות שהם צריכים ואני מניח שטרייד של רנדל יקרה רק תמורת בחירה יפה, לדעתי יותר טובה מבחירת הסיבוב הראשון של בוסטון.

        יש ללייקרס אפשרות להחתים שחקן מקסימום – למשל ג'ורג' (או אפילו לברון), ועדיין להחתים מחדש את רנדל ובראדלי – ואפילו לא לגעת בינתיים בחוזה של דנג.

        רק בסיטואציה של שני שחקני מקסימום הם מאד יתקשו לשמור על רנדל (גם לא לגמרי בלתי אפשרי), אז קשה לי להאמין שיתנו אותו עכשיו בזול.

  101. פעולת חיזוק לקאבס ב-2 טריידים:

    טרייד ראשון –
    טרייד משולש בין קליבלנד, אורלנדו ודטרויט.

    הקאבס מקבלים את – אייברי בראדלי, טוליבר ורג'י ג'קסון.

    אורלנדו מקבלים את – IT וצ'אנינג פריי.

    דטרויט מקבלת את – אלפריד פייטון, ג'יי אר סמית', קלדרון ואיוון פורנייה.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yba9vpxy

    טרייד שני –
    עסקה ישירה בין הפליקנס לקאבס.

    קאבס מקבלים את – רונדו ואיט'וואן מור.
    ניו אורלינס מקבלת את – ג'ף גרין, צ'די אוסמן, שאמפרט הבחירת סיבוב ראשון המקורית של הקאבס בקיץ.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yag8weu9

    רציונאל מאחורי המהלך:

    קודם נסיים עם הטרייד המשולש.
    עבור אורלנדו – אני נפטר מהחוזה הכבד של פורנייה תמורת חוזים נגמרים המאפשרים לי גמישות בבנייה מחדש. נוסף על כך, אצלי אולי תומאס כן ימצא בית נוח ויחזור למה שהוא היה תחת מאמן טיפה רציני יותר בווגל. אני נפטר מהמטרד שיהיה לי בקיץ עם פייטון על הדרך ובכל מקרה לא משנה לי לאבד גם את שניהם, כי אני יכול לבחור את טריי יאנג או סקסטון בדראפט. העיקר זה להפטר מפורנייה.

    עבור דטרויט – נפטרתי מהחוזה של ג'קסון תמורת חוזה גרוע במעט של סמית'. אך עם זאת, קיבלתי בתמורה את פורנייה כעוד קלעי מהכנף לצד האריס וזה אפילו יכול להפוך את החוזה הנגמר שלו בעונה לאחר מכן כגמיש להעברה. יש לי רכז חדש שכנראה יהיה זול יותר והוא בוודאות מועיל יותר וצעיר יותר. איבדתי את הסטרץ' 4 שליבטוליבר, אך אני אסתכן כרגע כי בסופו של יום יצאתי מהמהלך כקבוצה גמישה יותר לגביי העתיד שלה כבר מהקיץ הקרוב.

    עבור הקאבס – בראדלי זה מה שהם צריכים ואין לטעמי ספק בעניין. הוא גם קיירי קילר, כך שהם בכלל יהיו מאושרים. נוסף על כך, הענשתי את עצמי עם ג'קסון תחת התקרה שלי, אך בקאבס הוא אולי כן יהיה טוב לצד לברון או שמקסימום יעבור לספסל איפה שכולנו יודעים שהוא יהיה טוב יותר. נכון, זה גם חוזה גרוע והוא אפילו ירידה מתומאס במצבו הנוכחי, אך עדיין נשארו לי שתי הבחירות לטרייד נוסף והחוזה של שאמפרט.

    טרייד שני והרציונרל מאחוריו:

    עבור ניו אורלינס – כרגע התקרה פשוט גבוהה מדי וצריך למצוא דרכים להנמיך אותה. אני מעיף כך את מור ומקריב את רונדו עבור התענוג. זה צעד קטן בדרך, כי מהעונה הבאה יש לי כעת 2 חוזים נגמרים של שאמפרט ואג'ינקה לניצול בטריידים נוספים. אולי לשיפור הקבוצה ואולי להמשך הנמכת התקרה. נוסף על כך, הוספתי המון שחקני כנף בגרין, אוסמן ושאמפרט ואף קיבלתי בחירת דראפט עבור שחקן שלא בטוח שיישאר אחרי הקיץ (רונדו).

    עבור הקאבס – מור שדרוג על שאמפרט. רונדו הוא הרכז הפותח שלי.

    בסיום המהלך הקאבס נשארים עם 13 שחקנים.
    חמישייה – רונדו/בראדלי/לברון/לאב/תומפסון
    ספסל – וויד, ג'קסון, קורבר, קראודר וטוליבר. אחריהם ברוטציה יש אף עוד עומק עם רוז הלא יציב.

    מצב כזה הוא מהלך מסוכן שכן זה שידוד מערכות משמעותי, אך החמישייה נראית הרבה יותר יציבה ורצינית כעת. הספסל מאוד מגוון ואף יש מקום ללא פחות משתי החתמות של שחקנים שייחתכו אחרי הדד ליין. הקרבתי את כל הגמישות שהייתה לי בשביל לברון, אך עם בראדלי ורונדו בקו האחורי תהיה לי תשובה הגנתית לקרי ותומפסון.

      1. קראתי, אבל הטריידים הללו בעיקרון נשענים אחד על השני מבחינת ההיגיון שלהם.

        אפריד את התגובה מאוחר יותר. תודה

    1. שכחתי לציין – אורלנדו גם תקבל פיצוי על פורנייה (כי זה בכל זאת שחקן פורה) ויעניקו לה את הבחירת סיבוב ראשון של דטרויט, אך עם הגנה של טופ 16 הקיץ. עונה לאחר מכן אין לה הגנות כלל.

      ההיגיון בכך – דטרויט תדחוף להגיע העונה לפלייאוף ותשאיר את הבחירה. פלייאוף הופך אותה לטיפה יותר אטרקטיבית לשחקנים חופשיים בקיץ. היא תקווה שהפרוייקט הזה יצליח וכך היא לפחות הקיץ תנסה לבנות משהו רציני יותר במועדון ותחפש בעיקר רכז מוביל עבורה. אורלנדו מרוויחה בוודאות בחירה.

  102. מילווקי מקבלים: דיאנדרה ג'ורדן, לו וויליאמס, פרנק קמינסקי
    קליפרס מקבלים: קמבה ווקר,דוויט הווארד וראשד וואגן
    שארלוט מקבלים:ג'ון הנסון,מירזה טלטוביץ', מילוש תאודוסיץ',ת'ון מייקר ובחירת סיבוב ראשון של מילווקי וסיבוב שני מהקליפרס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9yxb8rv
    הבאקס מתחזקים במקומות החלשים שלהם-הספסל והריבאונד,שולחים שני חוזים יחסית כבדים ומקבלים את קמינסקי המוכשר.
    הקליפרס נפטרת מהחוזה של דיאנדרה, אמנם מקבלת את של דוויט אך הוא נמצא במגמת עלייה העונה ויקוו בLA שהשילוב בינו לבין קמבה ימשיך לעבוד.קמבה יקבל את המפתחות להוביל את הקבוצה יחד עם גריפין לקראת הפלייאוף.
    ההורנטס מקבלים שני חוזים גדולים,אבל טלטוביץ' סולידי,והנסון אולי סוף סוף יממש מעט מהפונטציאל שלו.מייקר יקבל מקום שקט להתפתח,ותאודוסיץ' ילהיב את הקהל ויקבל את המושכות להוביל את ההורנטס לקראת הטאנקינג

    1. איתי

      28. ינו, 2018
      22:07

      הקליפרס מקבלים מהניקס את הרננגומז בתקווה שיהיה העתיד שלהם ואת קאנטר שיחליף את בלייק ויתן תפוקה גדולה בהתקפה כשהם יכולים בסיטואציות מסוימות גם לשחק ביחד , ובנוסף את לאנס תומאס ומקדרמוט שיחפו על כל הפציעות ויתנו יציבות לבטן של הקבוצה משני הצדדים.

      הניקס יקבלו את לו וויליאימס שיספק התקפה , ואת דיאנדרה שאמור להשלים את פורזינגיס פלוס ווילי ריד כסנטר גיבוי.

      אם צריך שהניקס יוסיפו בחירה סיבוב שני אז אפשרי.

      1. GM קליפרס:

        לא. דיאנדרה טוב מקנטר, לו וויליאמס על גבול האולסטאר השנה. אנחנו בכל מקרה חייבים להישאר תחרותיים עם החוזים של בלייק וגאלו. למה לנו? הרננגומז זה מקסימום הימור על שחקן רוטציה.

  103. צד א
    ספארס
    שולחים בחירת סיבוב 1 השנה ובחירת סיבוב 2 שנה הבאה בנוסף את גיי, גרין ודרק ווייט

    צד ב
    קליבלנד
    שולחים את שאמפ פריי ובחירה של הנטס השנה

    קישור – http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y99varje

    הסבר מילולי
    ספארס
    מקבלים את שאמפ (כמו שקיבלו את דני גרין) שחקן שיכול להפוך ל3d טוב במערכת טובה בנוסף את פריי (מאט בונר 2) ואת הבחירה שתאפשר בנייה מחדש תחת פרוספקט צעיר ומבטיח וקוואי
    (אישית הייתי שמח שזה יהיה במבה קולינס – צעירים עם אופי מיוחד ואינטיליגנטיים או דונצ׳יץ׳ – שחקנים שמתאימים למערכת)
    כן מאבדים את גרין אבל בוא נודה באמת לא תהיה אליפות השנה איתו או בלעדיו

    קאבס
    מקבלים 3d מוכח שימלא את התפקיד שלא ממלא ג׳יי אר ומאפשרת לג׳יי אר לפרוח במה שהוא באמת טוב בו – יש שיאמרו שזה בלעשות קעקועים אבל במקרה שלנו מדובר על היכולת להפציץ מרחוק ולהתעסק בצד הצבעוני של המגרש (התקפה) – בנוסף זה יאפשר לו להיות משמעותי יותר הגנתית כמגן סביר על שחקן פחות משמעותי מהיחידה ה2
    בנוסף קליבלנד מקבלים סקורר שיכול לשחק ב4 ולמד השנה איך להתנהל ולתרום לא רק בנק במערכת מנצחת (ספארס) ויוכל להיות נשק נוסף כשלבנון נח – בנוסף הוא ארוך ומגן לא רע
    בקיצור בטווח הקצר קליבלנד מראה ללברון שהיא רוצה טבעת ונלחמת להשיג לו את הצוות המסייע שיעזור לו להשיג אותה ובשורה התחתונה מתחזקת מאוד
    בטווח הארוך משיגה שתי בחירות דראפט כדי להיות ערוכים למקרה של קפטן שנוטש את הספינה ואת דרק וויט שהוא רכז גבוהה 4׳6 עם ידיים ארוכות שומר לא רע עם פוטנציאל וקליעה טובה בסהכ (היה מצוין בקולג׳ והראה שיפור ככל שעבר זמן) תכלס רכז לא רע שיכול לעזור במקרה של בנייה מחדש – לדעתי פוטנציאל של רכז פותח בליגה
    בנוסף קליבלנד מקבלת בחירה נוספת באזור ה 22-26 (תוכל אפילו לגלוש לאזור ה20 עם עוד פציעה או אם החיסרון של גיי וגרין יורגש) – אם קליבלנד תצמיד את הבחירה הזו ואת הבחירה שלה עם בחירת הסיבוב השני של שנה הבאה שמקבלת תוכל להשיג בחירה בלוטרי בתמורה (אפילו עתידית)

      1. ידעתי שלא יהיה קל לשכנע ולכן הכינותי מראש הצעה נוספת:
        צד א
        ספארס
        שולחים את מארי הצעיר המבטיח במקום ווייט ומשנה את הבחירת סיבוב 2 של שנה הבאה לסיבוב 1 שנה הבאה

        צד ב
        קליבלנד
        שולחת את אותה חבילה

        קישור – http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya7bxq8p

        הסבר מילולי
        קליבלנד
        מארי יהיה בורדרליין אולסטאר לדעתי או לפחות ג׳ף טיג משוכלל (גם הוא היה אולסטאר פעם) והבחירות סיבוב ראשון של השנתיים הקרובות ייתנו את המענה על הצורך בעתיד וורוד (2 בחירות סיבוב 1 של השנה ו1 על שנה הבאה זה בחירת טופ 10 בטרייד)

        ספארס
        עדיין מקבלת את מה שהיא רוצה שזה הבחירה של הנטס וכמובן הסיכוי הלא רע בכלל ששאמפ יהפוך לגרין 2

    1. GM ספרס – אפילו לא מבין את ההיגיון עבורינו, זה מחליש אותנו משמעותית העונה ולא נותן לנו הרבה לעתיד, מה עוד שהמועדון הזה כבר הוכיח שהוא לא צריך בחירות גבוהות כדי למצוא יהלומים. דוחה קל.

      1. כאוהד ספארס הייתי מת שנקבל בחירה גבוהה ואולי נדוג לנו את דונציץ או במבה (שיהיו סטארים בליגה) מציע לך לשקול שנית

  104. ניקס – סולומון היל, אומר אשיק, בחירת סיבוב שני 2019 מהפליקנס
    פליקנס – נואה, תומאס

    הניקס חוסכים קצת כסף – משהו כמו 6 מיליון $ על שחקנים לא רצויים ומקבלים בחירת סיבוב שני.
    הפליקנס מקבלים שחקנים שיכולים קצת לעזור העונה במקום גוויות מהלכות.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7dp8ral

  105. מכיוון שאף אחד לא הציע את זה עדיין, אני מכופף קצת את החוקים ומציע טרייד הקשור לקבוצה שלי

    פילדלפיה מקבלת את טייטום ובראון

    בוסטון מקבלת את פולטס, סאריץ' הבחירה הנוכחית של הלייקרס ללא הגנות+הבחירה של סקרמנטו בשנה הבאה

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycwbcotv

    למה לפילי? ביסוס מעמדו של סימונס כמוביל הכדור הבלעדי בתוספת רביעייה של רדיק, בראון, טייטום ואמביד שמבססת אותנו חזק במאבקי הצמרת במזרח.

    למה לבוסטון? קבלת פאוור פורוורד נהדר במחיר מצחיק (בכל מקרה יש חור בעמדה זו)+קומבו גארד היכול לתפקד גם כפוינט וגם כשוטינג גארד ובכך יוכל להתפתח כסייד-קיק מצויין לאירווינג והייוארד. שתי בחירות הדראפט אמורות להיות גבוהות עד גבוהות מאוד, כך שגם כאן אתם מרוויחים

    1. GM בוסטון:

      בוא נעשה סדר – אנחנו מקבלים את אחת משתי הבחירות האלה בכל מקרה, ככה שה"+" פה הוא לא נכון – זו רק בחירה אחת.

      בהינתן זה, זה too much בשבילנו. אנחנו לא ממש צריכים את פולץ וסאריץ שחקן רוטציה סביר פלוס. קח את סמארט במקום אחד מהשניים ואולי יש על מה לדבר.

  106. אני גם אנסה טרייד על קוואי.
    טרייד משולש בין הספרס, פורטלנד ודנבר
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8xntkrc
    דנבר מקבלת את רודי גיי כדי לחזק את החמישייה שלה ואת פטי מילס כרכז מחליף ומעבירה את מודאיי ופאריד לפורטלנד ובכך נפטרת מהשכר הגבוה של פאריד ומשני שחקנים שמחממים את הספסל בתמורה לשחקן לחמישייה .
    פורטלנד נפרדת בצער מלילארד ומנורקיץ שהחוזה שלו נגמר בקיץ אבל מקבלת אולסטאר אחר בדמות קוואי לנארד בנוסף למודאיי ופאריד מדנבר. חמישייה של מודאיי, סי ג'י, קוואי, פאריד, והזדמנות לקולינס.
    סאן אנטוניו נפרדת מקוואי המאוכזב, פטי מילס המדשדש ורודי גיי אבל מקבלת חיזוק רציני ב2 עמדות בעייתיות העונה, לילארד ונורקיץ.

      1. GM דנבר – לא

        הספרס מקבלים את לילארד, פורטלנד את לאונרד ואותי אתה משאיר עם השאריות??

        מעבר לכך, גיי הוא לא שחקן שאני מחזיק ממנו במיוחד, ומילס בקושי יקבל דק' כנראה

        1. פורטלנד וסאן אנטוניו גם מאבדות אולסטאר, דנבר מעבירה 2 שחקנים שלא משחקים אצלה ועם חוזים פחות טובים מהשחקנים שמקבלים.
          מוריי במקום מילס?

    1. ממצב מדשדש…???

      ובכלל, השמועות על קוואי נשמעות קצת מנופחות.

      קשה לי לראות אותו זז אם לא מעורב בזה אחד מ:
      דוראנט
      קרי
      הארדן
      גבה
      פריק

  107. ספרס שולחים את קוואי ופארקר
    פליקנס דיוויס והיל
    ספרס מקבלים את היורש לדאנקן עם שומר טוב ונפטרים מקוואי הממורמר
    פליקנס הולכים על טאנקיג בכל הכח נותנים לקוואי לנוח עד שנה הבאה , מורידים את החוזה של פארקר בקיץ ושנה הבאה פותחים עונה עם קוואי וקאזניס ובחירת דרפט גבוהה , ובנוסף מעיפים את גנטרי

  108. ד א': מארק גאסול לסלטיקס
    צד ב': גורדון הייוורד לנאגטס
    צד ג': קנת' פאריד, ווילסון צ'נדלר, בחירת 2019 של הקליפרס (מבוסטון) ועמנואל מודיאיי לממפיס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaanuyyc

    בוסטון מרוויחה: חיזוק בכל קנה מידה, השחקן הטוב ביותר בטרייד שגם מתאים בול להשלים את החמישייה וגם נפטרים מחוזה ענק של שחקן שהוא סימן שאלה עקב מצבו הבריאותי וגם די יושב על העמדה של טייטום ובראון. וכל זה כשכמעט כל הנכסים העתידיים שלהם עדיין נשארים אצלם.

    דנבר מרוויחה: הימור על ביג 3 של הייוורד-מילסאפ-יוקיץ', כשהמחיר הוא פגיעה בעומק והיחלשות בעונה הנוכחית.

    ממפיס מרוויחה: בתחילת עונת 2019/20 יהיו לה עמנואל מודיאיי בן 23 וחצי, שחקן לוטרי שרק נבחר ו25 מיליון דולר פנויים בתקרת השכר לשימושם הפרטי.

  109. משאיר הודעה לויינברג של השעת טש של מחר שהגעתי עד לפה. ג'סטיס ווינסלו על המדף במיאמי, הווארד בשרלוט

  110. צד א': סן אנטוניו מקבלת את קמבה ווקר

    צד ב': שארלוט מקבלת את רודי גיי ודז'ונטה מארי

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yajr5tkp

    הסבר הטרייד: סן אנטוניו מקבלת את קמבה ווקר המוכח כחיזוק על חשבון מארי הצעיר ורודי גיי שדי על העמדה של קוואי שמתישהו אמור לחזור מהפציעה שארלוט מקבלת רכז צעיר ומבטיח בנוסף לסקורר מוכח על חשבון קמבה ווקר הלא מרוצה

    1. GM שרלוט: היה טרייד דומה מאוד כמה תגובות למעלה. גיי שחקן של 12 נקודות במשחק ביום רגיל ומארי הוא מייקל קרטר וויליאמס בקבוצה מדהימה, אבל כשמוציאים אותה הוא MCW. יש לי את המקור בקבוצה כבר, אני יכול להוציא יותר על קמבה. אין טרייד

  111. בוסטון: קוואי וגאסול
    ספרס: הורפורד וטאטום

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yboft5fk

    בוסטון מקבלים את קוואי ומשהו שפחות או יותר מכסה על הורפורד,ומעומדות לאליפות.
    ספרס משחררים את קוואי בגלל שהוא החליט לא להיות דאנקן, את החוזה המעאפן של גאסול ומקבלים בתמורה מישהו שפופ מסוגל להפוך לקוואי (גם אפאחד לא חשב שקוואי יהיה קוואי) ואת הורפורד שהוא בטח יותר טוב מגאסול בהמון פרמטרים ובעיקר בזה שיש לו במונחי ספרס עוד מלא זמן לקריירה. שניהם נראים כמתאימים לרוח הספרס.

    ועוד 2 נקודות:
    – קוואי מקבל מערכת מאוד מחבקת, מאמן חכם שמנהל את המועדון ועוד שני סופרסטארים לבקשתו.
    – אפשר גם אולי לתבלן את הטרייד באיזה בחירה סיבוב משהו בשנה כלשהי לספרס על הסיכון שטאטום זה לא באמת זה. הם כבר יהפכו את הבחירה למשהו

    1. GM בוסטון:

      בלב כבד אני חייב לאשר את ההצעה הזו. קאווי שחקן טוב 5 ובדיוק מתאים למה שאנחנו עושים וכמה שחבל לי על הורפורד זו לא הזדמנות שמוותרים עליה. אני כמעט מקווה שהספרס לא יאשרו.

  112. צד א': אנתוני דייוויס ורייג'ון רונדו לסלטיקס
    צד ב': גורדון הייוורד ומרכוס סמארט לנאגטס
    צד ג': קנת' פאריד, ווילסון צ'נדלר, ג'יילן בראון, עמנואל מודיאיי, הבחירה של בוסטון 2018 והבחירה של הלייקרס 2019 (מבוסטון).

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9selosr

    בוסטון מרוויחה: את אנתוני דייוויס על כל המשתמע מזה, וניסוי זול של רכז איכותי שהצליח מאוד במערכת. המחיר הוא אמנם גבוה, אבל אני סבור שלהעביר את הייוורד עם החוזה שלו והמצב הבריאותי הלא ברור זה מהלך שהוא עקרונית נכון (עבור תמורה הולמת כמובן). בנוסף שומרים על טייטום ורוב הבחירות היקרות. וזה כשהם כבר השיגו את החיזוק הכי יקר שאפשר לקבל והופכים מיידית לקונטנדרים רציניים
    .
    דנבר מרוויחה: הימור על ביג 3 של הייוורד-מילסאפ-יוקיץ', כשהמחיר הוא פגיעה בעומק והיחלשות בעונה הנוכחית. בגרסה הזאת (בניגוד לניסיון הקודם שלי) הם גם מקבלים צעיר נחמד מאוד בדמות סמארט.

    ניו אורלינס מרוויחה: חבילה נדיבה ויפה לבנייה מחדש עם שני צעירים מוכשרים מאוד ושתי בחירות סיבוב ראשון, ואולי אפילו אפשרות לגנוב פלייאוף העונה עם השלמה של חמישייה טובה.

  113. בלוקבסטר מטורף בעקבות הנכס החם שיצא לשוק

    צד א
    ספארס
    שולחת את דני גרין רודי גיי בריאן פורבס ובחירת סיבוב ראשון של השנה

    צד ב
    קאבס
    שולחת את ג׳יי קראודר שאמפ זיזיץ׳ פריי הבחירה של הנטס ובחירת סיבוב ראשון שלה של השנה הבאה

    צד ג
    דטרויט
    שולחת את בראדלי סטנלי ג׳ונסון ובחירת סיבוב ראשון של השנה

    צד ד
    יוטה
    שולחת את גובר ורודני הוד

    קישור – http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yagew2uf

    הסבר מילולי –
    יוטה מקבלת את הבחירה של ספארס ואת הבחירה של דטרויט של השנה ואת הבחירה של קליבלנד של שנה הבאה את קראודר סטנלי ג׳ונסון בריאן פורבס פריי ורודי גיי

    דטרויט מקבלת את רודני הוד (ועם מקום תחת התקרה תוכל להציע לו חוזה נאה ולהתחמש בנשק מעולה שתואם יפה את דראמונד)

    קליבלנד
    מקבלת את רודי גובר ואת דני גרין

    ספארס
    מקבלים את אברי בראדלי שאמפ זיזיץ׳ והבחירה של הנטס של השנה

    למה?
    קליבלנד –
    מקבלים את הנשק שייתן להם סיכוי לנצח את גולדן (גובר) יחד עם דני גרין שיעזור מאוד כ 3d מוכח וייתן אפשרות לג׳יי אר לעשות את מה שהוא טוב בו (לירות בלי הכרה) בנוסף נפטרים מהחוזה של פריי ושאמפ (שממילא רצה לצאת)
    חשוב לציין שגובר חתום ל4 שנים כך שאם לברון עוזב יש שחקן שאפשר לבנות עליו (יחד עם לאב וit) למרות שעם כזו סיטואציה לא סביר שלברון יעזוב

    ספארס –
    מקבלים את בראדלי (שחקן שמתאים למשחק תחת מערכת – פרח אצל בראד סטיבנס) בכללי מתאים מאוד לספארס ויש מקום תחת התקרה להציע חוזה יפה
    שאמפ (יכול להפוך לדני גרין 2.0)
    זיזיץ׳ – צעיר אירופאי ומוכשר בדיוק כמו שפופ אוהב
    והבחירה של ברוקלין – אפשר להתחיל בנייה עלייה על בראדלי ועל קוואי (עם הסגל המסייע המצוין של מארי שיכול להפוך לבורדרליין אולסטאר וכל החברים הנוספים)

    דטרויט
    מקבלים שחקן צעיר עם פוטנציאל להפוך לאולסטאר ושיהפוך לשחקן חופשי מוגבל ותוכל להשוות עליו כל הצעה (במקום שבראדלי יילך סתם בחינם)

    יוטה
    מקבלת את קראודר כוטרן עם חוזה נוח את סטנלי ג׳ונסון ובריאן פורבס כנכסים צעירים
    את גיי ופריי כsalary dump (החוזה של גיי לא מובטח במלואו לשנה הבאה) וסוללת בחירות דראפט הכוללת
    בחירות סיבוב ראשון של קליבלנד של שנה הבאה (במידה ולברון עוזב ולא מחתימים את IT יכולה להפוך לבחירה באזור הלוטרי – לא סביר שיעזוב בסיטואציה כזו אבל גם אם לא זו בחירת סיבוב ראשון) בחיורת סיבוב ראשון של השנה של ספארס ודטרויט (יצא משהו כמו 15-19 עם סיכוי להיכנס ללוטרי אם דטרויט לא עושה פלייאוף)
    בנוסף מפנה את הבמה לדונבון מיטשל
    נותנת הזדמנות אמיתית לפייבורס כסנטר (נותן עונה טובה השנה ומראה שיש פוטנציאל כן להיות סנטר לגיטימי בליגה – עדיין בן 26)
    וכמובן עושה מה שנקרא embrace the tank
    חשוב לציין שיוטה לא תהיה קונטדרית עד שהחוזה של גובר ייגמר ולא סביר שיחתום שם שוב כי יוטה זה לא המקום למשוך אליו free agents ולכן בעצם היא מקבלת המון נכסים עבור שחקן שממילא או שיועבר בטרייד או שיעזוב בתום החוזה ובעצם שחררו גם מאפשרת לעצמה להשיג בחירה גבוהה בדראפט הקרוב וזה שאחריו

    1. תיקון!
      הבחירה של קליבלנד של שנה הבאה לא בידיעה לכן קליבלנד נותנת בחירת סיבוב ראשון שלה של השנה ליוטה

          1. GM ספרס ו-GM יוטה:

            מאשר ומאשר!

            בתור הספרס זה לא מחליש אותנו משמעותית, סוף סוף טרייד על גרין שגם נותן לנו גם 3 & D סביר והבחירה של ברוקלין משדרגת את הטרייד.

            בתור יוטה שלל בחירות ונכסים מעניינים להמשך

  114. טרייד משולש:
    אוקלהומה נותנת – אלכס אברינס, פטריק פטרסון ובחירת סיבוב שני של 2018
    מקבלת – אייברי בראדלי
    דטרויט נותנת – אייברי בראדלי, סטנלי ג'ונסון
    מקבלת – אלכס אברינס, חואן הרננגומז, פטריק פטרסון והבחירה מאוקלהומה
    דצמבר נותנת – חואן הרננגומז
    מקבלת – סטנלי ג'ונסון
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybbza24v

    אוקלהומה משלימה חמישייה מעולה עם שחקן שיודע לשחק גם התקפה וגם הגנה
    דטרויט מקבלת שני שחקנים צעירים, פטריק פטרסון ובחירה עתידית
    דנבר מקבלת שחקן 3 צעיר שרק יעזור
    .

  115. צד א': גאסול וטייריק אוונס לבוסטון
    צד ב': אל הורפורד לניו יורק ניקס
    צד ג': קנטר, נטיליקינה ובייקר לממפיס.

    קישור: http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    בוסטון רוצה את זה כאן ועכשיו (או לפחות צריכה לרצות). אם הם חתכו שחקן ששיחק יום אחרי שאחותו מתה (והיה גם קטע עם שנ/יים שבור/ות אם אני זוכר נכון), אז לעשות טרייד על הורפורד (שלפחות מקבל מהם המון כסף) קטן עליהם. גאסול יותר טוב מהורפורד כרגע, ובטח שזה עדיף כשזה מגיע עם טייריק (שמי יודע, אולי יסכים להתפשר בשכר כדי להישאר במועדון מנצח).

    לממפיס אין מה לעשות עם טייריק או עם גאסול. טייריק מסיים חוזה והמניה של גאסול בצניחה השנה. חסר רק שהוא יעשה כרמלו וכל מה שיהיה אפשר לקבל בשבילו זו קופסת שימורים ורון בייקר. ממפיס נפתרים מה-3 שנים היקרות של גאסול בתמורה לשנתיים הפחות יקרות של קנטר (שלא יפריע להם להפסיד ולקבל בחירות דראפט גבוהות בינתיים) + פרוספרט בוסר שמקבל זמן התפתחות בלי לחץ ויוכל להחליף את קונלי בבוא העת.

    ניו יורק צריכים להפוך ליטאי אחד למאושר, ואחת מהדרכים הקלות היא להביא לידו אולסטאר. אני לא יודע עם להורפורד תהיה השפעה חיובית על בחירת הזריקות שלו, אבל הוא בטח לא יזיק. יש להם שוטינג גארד שהם בחרו בסיבוב השני על חוזה נוח ורון בייקר שעושה כלום ושום דבר ב4.5 מליון דולר לשנה (בגדול העפתי אותו רק כי היה צריך לחסוך משכורות כדי לאשר את הטרייד, וכי הוא מטקסס אז אולי הוא איכשהו יקלע בקצת יותר מ35% מהשדה בממפיס).

    1. GM בוסטון:

      לא. זה אולי נשמע מוזר (ואולי לא – תלוי כמה המגיבים שלנו משכילים) אבל אנחנו מעדיפים את הורפורד בהרבה על גאסול.

      והקישור שלך לא טוב. כמה קשה זה לקרוא את ההוראות? לא להעתיק את השורת כתובת של הדפדפן!!!

      1. 1. קישור נכון לטרייד (לא צריך לצעוק. זה אתר בחינם לאנשים שאוהבים נ.ב.א) – http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y94nery9

        2. זה גאסול וטייריק, לא רק גאסול. ואיך הורפורד עדיף על גאסול? גאסול קולע יותר טוב מבחוץ (ובגדול עדיף בהרבה בהתפקה), שומר לפחות באותה רמה ולשניהם יש חוזה באותו אורך אבל של הרפורד יקר יותר.

        1. אז זהו, שלא. הורפורד קולע באחוזים הרבה יותר טובים מכל הטווחים. נכון שהוא קולע חמש נקודות פחות מגאסול אבל זה כי הוא לא צריך. הוא מנהל את ההתקפה של הסלטיקס בניגוד לגאסול שמשמש כגו טו גאי של הקבוצה. בכמות ניצחונות שנתרמו בזכות ההגנה של הזכות להורפורד יש יתרון של 0.7 על גאסול, לא הרבה אבל עדיין אומר משהו.
          בנוסף, הורפורד צעיר מגאסול בשנתיים.

          1. בגלל שגאסול הוא גו טו גאי ולא שחקן משלים (כפי שציינת), הזריקות שהוא לוקח הם הרבה יותר קשות. בבוסטון לגאסול יהיה הרבה יותר קל (קיירי, האחוזים מחוץ לקשת של טייטום וכו') ואני מניח שהוא גם יקלע טוב יותר. לכן אי אפשר פשוט להשוות אחוזים כי השחקנים לא נמצאים באותה סיטואציה. גאסול יותר מבוגר, נכון, ובגלל זה רשמתי שזה טרייד עבור ההווה, אבל זה לא שהורפורד צעיר, והוא גם יותר יקר. כלומר, בהינתן שהדעיכה של מארק תהיה הדרגתית (סטייל פאו),לא בטוח שעוד שנתיים תעדיף להחזיק את הורפורד (שבטח עד אז יהפוך לשחקן של 10 8 פחות או יותר).

            לדעתי- עם גאסול וטייריק, בוסטון הרבה יותר מעניינת במפגש מול ג"ס (הגמר שלדעתי יקרה). מארק גאסול הוא כוכב אמיתי (אולי רק בפלנטה שלי) ב-2 הצדדים של המגרש, לא שחקן משלים, כמו שהורפורד נוטה להיות. אני מת על הורפורד, אבל בנקודת זמן הזו הוא פחות טוב מגאסול, בטח כשגם טייריק מגיע.

          2. גאסול לא יכול לשמור מספר רב של עמדות, הורפורד כן. יכול להיות שהוא יהיה יותר יעיל, אבל הגיל שלו בעייתי. אם לאיינג׳ היה אכפת מהכסף הוא לא היה נותן לו מקסימום. יש מספיק שחקני גו טו גאי שלוקחים הרבה זריקות אבל קולעים באחוזים טובים. הורפורד פשוט יותר יעיל, גם אם לא מסתכלים ״בסטטיסטיקות מתקדמות״. הוא קולע יותר שלשות בפחות ניסיונות, מוסר יותר אס׳,

  116. טרייד קטן ופשוט:
    דטרויט מקבלת את ג'ורדן קלארקסון לקבוצה המתפתחת שלה.
    הלייקרס מקבלים אייברי בראדלי הנפלא (עוד חוזה נגמר לאוסף, למרות שאולי ירצו להאריך חוזה).
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yccdb38s

    ניתן להוסיף איזה בחירת סיבוב שני נחמדה (פשוט לא החלטתי למי מגיע)

  117. ווג' מרכל כאן בצד על זה שהקליפרס מדברים עם דטרויט על בלייק גריפין. זה כבר נראה כמו התחלה של מגה טרייד עם 3 קבוצות. עוקב…

    1. GM שרלוט: ג'בארי כישרון גדול, למרות הפציעה, ויכול להוביל קבוצה בליגה. ברוגדון סטארטר לגיטימי. לקחתי, אבל לא רואה את הספרס מסכימים

    2. GM באקס – לא מאשר

      פארקר שווה שחקן ברמתו שנשארה לו שנה או שחקן מעט פחות טוב עם חוזה יותר נוח/ארוך בעמדה שאני צריך (סנטר או רכז קולע נוסף). זה שחקן שהיה על גבול אול סטאר שנה שעברה. גם אם הוא כיום שחקן של 80% מזה. ברטנס מוכשר אבל פרי איג'נט בדיוק כמו פארקר. על דני גרין אני כבר לא סומך בשלב זה ורואה בו נטל. ברוגדון לא נופל ממנו הגנתית מבחינת פוטנציאל התקפי מגוון ממנו. לסיום היסטורית שחקנים שעוזבים את הספרס לרוב לא פורצים מחוצה לה.

      1. GM ספרס:

        אפתיע אותך, מקבלים, ברטנס הוא לגמרי בר החלפה ופוינט גארד מוביל הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים, יש פה קצת שאלת כח אש אבל זה מגביה את התקרה שלנו להשנה ושווה את ההימור

    1. המוח שלי מתפוצץ מלחשוב מה הקץ' כאן?
      דטרויט רוצה את גריפין ו- דראמונד כבסיס לקבוצה? קליפרס רוצה להיפטר מהחוזה של גריפין וללכת לבנייה מחדש באיחור של כמה חודשים? קליפרס רוצה מה בדיוק מדטרויט? איזו קבוצה שלישית תהיה מעוניינת בגריפין כרגע כדי להציע משהו שאחת משתי הקבוצות תרצה? פשוט לא מסוגל למצוא הגיון כאן

  118. היתה לי הרגשה מהקיץ שזה ילך לפירוק בקליפרס.
    בהצלחה עם גלינרי.
    אני מניח שדוק לא ממש היה בעניין אבל עכשיו לוגו מנהל את העניינים.

  119. Arash Markazi (@ArashMarkazi)
    1/29/18, 6:29 PM
    What if I told you a team sold you on being a pioneer in Los Angeles only to ship you to Detroit when you signed on the dotted line. pic.twitter.com/QEqkvgBOpQ

    1. חכה בוא נראה כמה זה יחזיק.

      אין שחקן שהיה יותר חשוב לו להישאר בלוס אנג'לס מגריפין.
      אז עכשיו להגיע לחור הזה ?
      זה לא יגמר טוב.

  120. צד א': צ'אנינג פריי בחירת סיבוב ראשון של הקאבס השנה לשיקאגו

    צד ב': כלום (בפועל – בחירת סיבוב שני מוגנת שלא תתממש לעולם)

    לינק:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8dvb897

    הסבר מילולי:
    לשיקאגו יש 15 מיליון דולר מתחת לתקרה והם צריכים להגיע לרצפת השכר בכל מקרה. קליבלנד חוסכת כאן 24 מיליון דולר כשמחשיבים את המשכורת של פריי + מס המותרות שהיא משלמת עליה.

  121. צד א': ג'יי ג'יי רדיק ואמיר ג'ונסון ללייקרס
    צד ב': ג'ורדן קלארקסון, קייל קוזמה, לואול דנג ובחירת סיבוב ראשון 2019 של הלייקרס לפילדלפיה

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybffn3jy

    הלייקרס מרוויחים: ערימות של מקום מתחת לתקרת השכר בפרי אייג'נסי הקרוב.

    הסיקסרס מרוויחים: ערימות של כישרון צעיר.

    כמובן שמה שקבוצה אחת מרוויחה זה מה שהקבוצה השנייה מפסידה וכל GM יעשה את השיקול אם כדאי לו.

  122. אוקיי אוקיי אוקיי, דובי קלוט את זה. זה הולך לקרות ואתה יודע את זה.
    צד א'- לניקס- בלייק גריפין
    צד ב'- לקליפרס- פורזינגיס, נואה ומקדרמוט
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    ניקס אתם מקבלים כאן מכונת מרקטינג משומנת. מה שהבעלים שלכם חולם עליה בכל ערב לפני השינה. כמה כרטיסים הוא ימכור הבלייק הזה. וכמה פרסומות יא- אללה. ועל הדרך תיפטרו מנואה ומפורזינגיס שעם כל הכבוד מתנהג כמו פרימדונה בכיינית לפני שקרע זוג נעליים. שיירקב בקליפרס. מקדרמוט זה חוזה של שנה אחת בשביל שהטרייד יעבור. וזהו, יאללה משם למכור את הצעירים לשארלוט בשביל קמבה ויש לנו קבוצה!

    הקליפרס- דבר ראשון מקבלים את החד קרן. שחקן לבנות עליו לעתיד הרחוק. גם נפטרים מהמשכורת של בלייק, מפנים הרבה כסף כבר בשנה הבאה אבל עדיין רוצים להישאר רלוונטים ולהחזיק בדיאנדרה. נואה סרח עודף אבל החוזה יגמר יחד עם ההארכת חוזה לפורזינגיס.

  123. קליפרס – ג'יי אר סמית ובחירת סיבוב ראשון של קליבלנד.
    קליבלנד – אייברי בראדלי

    לא בפורמט ???

    מה לעשות. המכונה לא מעודכנת !!!

        1. אני?? אם בראדלי זה שחקן שקבוצה כמו הקאבס מחפשת בשביל חצי עונה, למה לקליפרס להתפשר על סוס מת עם חוזה מבאס לשנתיים וחצי? כבר עדיף לא לעשות כלום ולהישאר בלי הבחירה הזו.

          1. ממש לא.
            המטרה של הקליפרס היא להישאר תחרותיים ולאסוף בחירות.
            זו בדיוק סוג העסקה שהם יחפשו.
            והשנה האחרונה בחוזה של סמית מובטחת רק ב3 מיליון וזה חלק משמעותי בשיקול.
            לקליפרס כרגע קשה בכלל למצוא דקות לבראדלי.
            אבל שיהיה בהצלחה.

    1. איך עובד הפורמט עם השחקנים שעוברים בטרייד כרגע, מוותרים אליהם בטריידים או מתייחסים כאילו כלום לא קרה במציאות ,או בכלל עושים טרייד אליהם כאילו הם עברו ?

    1. GM פילי – מוכן עם הבחירה של דנבר.

      למרות שרנדל לא מרווח את המגרש כמו סאריץ', הוא לא שחקן שאני יכול להרשות לעצמי לוותר עליו.

  124. עזבו אתכם מכל הטריידים האלו. שלשום אחרי שפרסטי פוטר מאוק מוניתי למנג'ר שלהם. מיד קבעתי פגישה עם המנגר של נ"א בבהילות במלון מפואר בוגאס. שיחקנו קצת קזינו, ארגנתי לו אלכוהול יוקרתי, קצת קוק, 5 דוגמניות לוהטות ו-5 שחקניות פורנו לוהטות ללילה ותוך כדי החתמתי אותו על הטרייד הבא:

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycjbbqtr

      1. כרמלו קיבל אותו דבר ומנוי לזה לשנה שלמה בנ"א אחרי כל משחק. וגם כסף מתחת לשולחן דרך צד ג-אני כמובן לא קשור לזה.

  125. ניו אורלינס: לו וויליאמס
    קליפרס: צ'יק דיאלו, אלכסיס אייג'נקה, בחירת סיבוב ראשון

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybhdwzn5

    וויליאמס מסיים חוזה השנה והפליקנס יתאמצו לעשות את הפלייאוף. הקליפרס מרוויחים בחירת אמצע סיבוב ראשון בנוסף לשחקן צעיר ולא רע בכלל, ויש להם מקום לחוזה של אייג'נקה.

    1. אם הייתי מנגר של דט בטח הייתי מאשר. לגבי הקליפרס אם לא הייתי מוצא משהו יותר טוב אז כן. כנראה הם לא מצאו משהו טוב יותר ורוצים ללכת על טריו האולסטארים של הקיץ יחד. מהלך די מובן אבל אם ווסט לא מצליח להנחית אף אחד הוא אכל אותה. שווה לקחת את הסיכון ולדעתי הכל תלוי בלברון, אני חושב שאם הוא מסכים לחתום בקליפרס אז גורג בטוח יגיע וכנראה גם קאזינס.

  126. קוואי לנארד תמורת אמא של סטף קרי
    שניהם לא משחקים היא לפחות יפה

    הווריורס: לא נותנים לו דקת משחק בעונות הקרובות ובכך משמידים את הקרפטונייט שלהם ומפנים קצת מקום תחת תקרת השכר

    הספרס:משיגים למאנו מישהי בגילו

      1. עם הגנים של אמא של סטף נראה לי סן אנטוניו מרוויחה לטווח הארוך במידה ואפשר לארגן שם 5 תינוקות מהעסקה

  127. במסגרת מכירות החיסול של הקליפרס:
    דיאנדרה ג'ורדן עובר לקאבס
    תומפסון, קלדרון וג'ף גרין עוברים לקליפרס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9wg4eyb

    קאבס מקבלים את החיזוק שהם צריכים מתחת לסלים, הקליפרס מקלים את תומפסון שהחוזה שלו נוח יותר משל גריפין, ואת החוזים שנגמרים השנה של קלדרון וגרין. כל אלו יאפשרו להם להתנהל בצורה טובה יותר לאחר השנה הזאת כדי לחזק את הקבוצה להמשך הדרך

    1. GM קליבלבד
      ג'ף גרין הוא אחת מנקודות האור היחידות שלנו מבית השחקנים המשלימים, שלא לדבר על זה שהוא היחיד בקבוצה שיכול לקפוץ לגובה בלי מקל הליכה.
      לא תודה.

  128. ג"ס מקבלת את ג'ון קולינס
    אטלנטה את בל+ווסט

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9vxsxpq

    הסבר: ג"ס מקבלת את קולינס, פורוורד אתלט, שומר טוב, ולאחרונה גם קולע שלשות. במילים אחרות, כל מה שהם אוהבים.

    אטלנטה מקבלת את בל שיכול לפרוח שם+את ווסט כמנטור לצעירים

    1. GM ווריורס:
      מה קורה? מה כבר אפריל? לא? אז למה אתה מעיר אותי.
      אז בגלל שקולינס קלע שלוש שלשות אני ארצה אותו? לבל יש ראיית משחק שקולינס אפילו לא מתקרב אליה, הוא השתלב נהדר בשיטה שלנו ואין מצב שאני מוותר עליו בשביל הקפיץ הזה. אתה עוד רוצה שאי אוסיף את המנהגיגות והשקט של ווסט? תן לישון בשקט.
      נקסט!!!

  129. מיאמי מקבלים: אנטוני דייויס
    ניו אורלינס מקבלים: מירוטיץ', טיילר ג'ונסון אדבאיו וקלי אוליניק.
    שיקגו מקבלים: אלקסיס אג'ינקה ובחירת סיבוב ראשון של מיאמי ב2020.
    מיאמי הולכים על כל הקופה ומביאים סופר סטאר שיחד עם וויטסייד הולך להשלים קו קדמי מעולה וצבע בלתי חדיר.
    ניו אורלינס מקבלים הרבה שחקנים שיכולים להשאיר אותם תחרותיים ובמידה והם מחליטים על בנייה מחדש שווים כמה בחירות סיבוב ראשון ואדאביו צעיר ויכול לקבל את הבמה.
    שיקגו הולכים בכך הכח לטאנקינג מקבלים חוזה נוח ונכס עתידי.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yafqg9du

      1. טרייד משודרג על דייויס:
        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y95cj325
        מיאמי מקבלים: אנטוני דייויס ג'רו הולידיי וג'סטין הולדיי
        ניו אורלינס מקבלים: וויטסייד דראגיץ' אוליניק וג'ונסון
        שיקגו מקבלים: סולומון היל ובחירת סיבוב ראשן של מיאמי ב2020
        מיאמי מקבלים סופרסטאר במקום שחקן ברמה של אולסטאר גארד גארד שהיה פעם אולסטאר ועדיין נותן תפוקה יפה שדומה לעונת האולסטאר שלו ושוטר נחמד לספסל במקום ג'ונסון שעבר בטרייד. הטרייד נותן הזדמנות לאדאביו שהראה יכולת לא רעה להראות מה הוא שווה בתור פותח.
        ניו אורלינס מקבלים שחקן ברמה של אולסטאר ושחקנים שיעזרו להם להיות רלוונטיים, ויהיו שווים הרבה בחירות ונכסים במקרה של בנייה מחדש. בנוסף הם מצליחים להעיף את החוזה הכבד של היל.
        שיקגו סופגים את החוזה של היל אבל מקבלים נכס עתידי ולא מוותרים על מירוטיץ' שיהיה שווה נכסים אחרים בטריידים אחרים.

        1. קשוח אבל לא לוקח. הולידיי פציע מדי וחוזה רע, דיוויס לא ישאר הרבה זמן ואתה מוותר על שאר הקבוצה המשמעותית בשביל להיות ניו אורלינס אבל בחוף המזרחי. והבחירת דראפט של 2020 יכולה להיות גבוהה מאוד

    1. עוד פעם אנתוני דיוויס תמורת אוויר? תן לי איזה כוכב, אולסטאר, כישרון צעיר, בחירות דרפט גבוהות, מה נסגר שחקנים נגרים בסוף הקריירה תמורת פאקן אנתוני דיוויס שבמקרה הגרוע הוא טופ 7 בליגה?

        1. נגר הוא נגר אוליניק נגר אמיר גונסון נגר דרמונד נגר האוורד נגר זה שחקנים עם קשיים בכדרור ובמשחק ההתקפה. גם סטיבן אדמס נגר אבל נגר מעולה.

          1. אתה יכול להגיד משהו יותר ספציפי? אולייניק קולע לא רע מהשלוש, דראמונד והאוורד יכולים להיות חיות בצבע.
            כל מי שהוא לא דריבליסט על עם קליעה מדהימה?

    2. GM מיאמי: הבחירה ב-2020 מסוכנת, אבל אתה לא אומר לא לשחקן כמו אנטוני דיוויס. דראגיץ', דיוויס, וויטסייד ביחד ויש עוד עומק בסגל בלעדיהם. לוקח את 185

  130. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yapd26vw

    בלוקבאסטר נוסף בין 4 קבוצות

    פילי מקבלים- אנתוני דיוויס ולואיס וויליאמס

    נ"א מקבלים- דיאנדרה גורן, דריו סארץ ומרקל פולץ

    ספרס מקבלים- גואל אמביד וגאריד ביילס

    קליפרס מקבלים- פאו גאסול ואת החוזים הנגמרים של טוני פרקר ורייגון רונדו אפשר במקומם להביא להם מלא בחירות דראפט אם בא להם של כל הצדדים פשוט אין לי מושג איך זה בטרייד מאשין.

    1. דעה (אני לא GM כמובן):

      פילי – גבולי, אמביד פוטנציאל לא פחות טוב מדייוויס. אבל חושב שהייתי לוקח בקושי.

      ניו אורלינס – פשוט לא מספיק. דיאנדרה ג'ורדן בסיטואציה של הפליקנס בלי דייוויס הוא בעיקר חוזה רע, פולץ עוד לא הוכיח שהוא יכול לזרוק מאז הפציעה בכתף, וסאריץ' בינוני מאוד יחסית לסדר גודל של פאקינג אנתוני דייוויס שהם נותנים.

      ספרס – היו מתים לקבל דבר כזה. טוב מדי כדי שמישהו יסכים לעשות איתם כזה טרייד.

      קליפרס – מקבלים חוזה רע של גאסול ושום נכס עם ערך, יכולים לקבל תמורה הרבה יותר נורמלית על וויליאמס וג'ורדן.

      לגבי ה"מלא בחירות דראפט" נראה לי שווה שתעשה בדיקה ותפרט מי נותן את הבחירות דראפט ואיזה וכו'…

      1. אין אף פעם טרייד שכל הקבוצות ירוויחו שווה בשווה או קרוב. ראינו דוגמא היום לזה וגם בעבר.

        בחיים יש גם לקחת סיכונים, ברור שלא ידוע לאיפה פולץ יתפתח אבל הסטטיסטיקה אומרת שבחירות ראשונות יוצאות שחקנים מעולים.
        ואם מרקל פולץ יהיה טופ 10 בליגה אז היית לוקח?

        זה בהנחה שנ"א מגיעים למבוי סתום עם דיוויס וזה מה שיקרה בעתיד בודאות גם. גם על בלייק איש לא היה מסכים פה לברדלי והאריס אבל במציאות הסכימו. מרקל פולץ הוא בחירה שהרבה קבוצות היו רוצים לקבל גם תמורת סופרסטאר אם הוא מחזיק אותם בביצים.

        אם הייתי מנגר אני חושב שמרקל פולץ לבד על בלייק גריפין זה יותר טוב ממה שהקליפרס קיבלו היום. 2 שחקנים משלימים תמורת אולסטאר פוטנציאלי עם 70% הסתברות (לפי סטטיסטיקה של בחירות 1 בערך)-שווה את הסיכון. בסוף נ"א ישארו עם הזין ביד תמורת דיוייס בעוד 3 שנים ויקבלו שאריות שנה לתום החוזה שלו.

      2. אגב הנכסים של הקליפרס זה החוזים הנגמרים שהם קיבלו וריקון תקרת השכר לבואם של 2-3 כוכבים בקיץ הזה. הרי זה מה שווסט עשה.

        אתה חושב שתמורת גורדן ולואיס וייל הוא יקבל משהו מעבר לשאריות ובחירות דראפט? הוא יקבל עבורם נבלות.

    2. GM קליפרס:

      זה שאנחנו לכאורה "לא צריכים" את לו וויליאמס ודיאנדרה ג'ורדן זה לא אומר שניתן אותם בלי לקבל שום תמורה – או גרוע מכך לקבל את החוזה המאוד רע של גאסול. זה מה שהופך טריידים משלושים או מרובעים לכמעט בלתי אפשריים.

  131. סליחה שאני מקפיץ שוב, הייתה טעות בבחירת דראפט בטרייד הקודם. דנבר כבר אישרו, מחכה לבוסטון וניו אורלינס.

    צד א': אנתוני דייוויס ורייג'ון רונדו לסלטיקס
    צד ב': גורדון הייוורד ומרכוס סמארט לנאגטס
    צד ג': קנת' פאריד, ווילסון צ'נדלר, ג'יילן בראון, עמנואל מודיאיי, הבחירה של בוסטון 2018 והבחירה של הלייקרס 2018 (מבוסטון).

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9selosr

    בוסטון מרוויחה: את אנתוני דייוויס על כל המשתמע מזה, וניסוי זול של רכז איכותי שהצליח מאוד במערכת. המחיר הוא אמנם גבוה, אבל אני סבור שלהעביר את הייוורד עם החוזה שלו והמצב הבריאותי הלא ברור זה מהלך שהוא עקרונית נכון (עבור תמורה הולמת כמובן). בנוסף שומרים על טייטום ורוב הבחירות היקרות. וזה כשהם כבר השיגו את החיזוק הכי יקר שאפשר לקבל והופכים מיידית לקונטנדרים רציניים
    .
    דנבר מרוויחה: הימור על ביג 3 של הייוורד-מילסאפ-יוקיץ', כשהמחיר הוא פגיעה בעומק והיחלשות בעונה הנוכחית. בגרסה הזאת (בניגוד לניסיון הקודם שלי) הם גם מקבלים צעיר נחמד מאוד בדמות סמארט.
    ניו אורלינס מרוויחה: חבילה נדיבה ויפה לבנייה מחדש עם שני צעירים מוכשרים מאוד ושתי בחירות סיבוב ראשון, ואולי אפילו אפשרות לגנוב פלייאוף העונה עם השלמה של חמישייה טובה.

    1. מה פתאום את ad תמורת פחים? מה אנחנו בשנת 2021 באמצע העונה?

      תן לי את היוורד גיילן בראון וסמארט + 2 בחירת דרפט גבוהות שאתה מחזיק ואני נותן את דיוויס.

      דנבר תעיף אותם מהטרריד הזה בכלל

          1. אור כל הקטע כאן זה שיש ג"מים שנבחרו מראש. הקוראים מציעים טריידים והג'י אם עונה על פי הידע שיש לו בקבוצה, במגבלות השכר שלה ובשאיפות. הרעיון זה להיות קרוב ככל האפשר למה שהג'י אם האמיתי היה אומר.
            אם המגיבים מתחילים לדבר בשם הג'י אמים זה פשוט יוצר בלאגן, וכל מטרת הפוסט מאבדת אפקטיביות.
            החוקים הנוקשים של עומר נועדו למנוע בלבול ובלאגן, אבל יש כמה מגיבים שלא מפסיקים לבלבל ולהתבלבל.
            פשוט תשחקו בחוקי הפורמט, תעלו הצעות ותוכלו גם לתת טיעונים למה לקבוצה כדאי או לא. לא מסובך.

      1. שמעון, אתה לא יכול לקחת לבוסטון את כל הקבוצה, אני מציע לך תמורת AD, רונדו ואג'ינסה (חייבים בשביל המשכורות) את הייוורד, טייטום והבחירה של הלייקרס 1-5 אחרת סקרמנטו ב-2019-,

        או תמורת AD, רונדו ואשיק (שוב בשביל המשכורות) את הייוורד, טייטום ובראון.

        לוקח משהו מהם? (אתה יכול לקחת גם את סמארט במקום טייטום / בראון אבל לא הייתי ממליץ חח)

        1. תוסיף להיוורד בראון וטייטום גם 2 בחירות דראפט הכי גבוהות שיש לך ביד ויש עסקה. אספוג את רונדו הדביל ואשיק גם. כן לוקח את הטרייד הזה

          1. אני אגיד שוב, בוסטון רוצים להתחרות עם AD לא להחליף את כל הפורוורדים שיעזרו לו. בחירות דראפט מבחינתי אתה יכול לקבל גם את זו של ממפיס מוגנת 1-8 בשנתיים הקרובות ואח"כ לא מוגנת (זו הכי גבוהה שמצאתי)

          2. סבבה, דבר איתי כש-AD ידליף לתקשורת שהוא לא מרוצה ממך ודורש טרייד ואתה תפוטר / תרד בדרישות 😉 מבטיח לך שזה יקרה לפני סוף הקיץ הבא

      2. GM ניו אורלינס: חברה, כדי שדייוויס יימכר, אני מצפה לקבל מינימום חמישה אול סטארים 2018 כשהקבוצות המקוריות של כולם משלמות את כל !!! המשכורת שלהם.

        ואם תחשבו שזה מופרך, אז דעו לכם שאני חושב אותו דבר על ההצעות שאתם מציעים על דייוויס…

    2. GM בוסטון:

      לא חשבתי שזה יכול לקרות אבל הגענו להצעה על דיוויס שאפילו אנחנו לא נסכים לה. זה יותר מידי. היוורד זה אולסטאר בפני עצמו ואני לא צריך להוסיף עליו את בראון+בחירת הדראםט של הלייקינגס. זה יותר מידי

  132. בהמשך לתהליך של הקליפרס:

    צד א׳: קליפרס שולחים את DJ לבאקס
    צד ב׳: הבאקס שולחים את ג׳בארי פארקר וג׳ון הנסון לקליפרס

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yazo96fd

    הסבר:
    קליפרס כאמור בונים מחדש ורוצים לפנות מקום לחוזי מקס׳ בעונה הבאה. מקבלים חיזוק לעמדת ה-PF עם ג׳בארי עם חוזה קצר, ועם הנסון שיכול להוות אחלה חוליה ליחידה השנייה.
    אם ג׳בארי הוא מה שהיה לפני הפציעה – שחקן שכדאי להשאיר. אם לא החוזה פג תוקף גם כך.
    הבאקס מקבלים סנטר הגנתי למטרות המיידיות שלהם – לנצח עכשיו ולהתברג ברביעייה הגבוהה במזרח לקראת פלייאוף משמעותי.

  133. צד א': ניקולה מירוטיץ', רג'י ג'קסון ואריק מורלנד לשארלוט.

    צד ב': קמבה ווקר, ניקולה באטום ומרווין וויליאמס לדטרויט.

    צד ג': סטנלי ג'ונסון, ג'ון לואר, לנגסטון גאלוואי, אנתוני טוליבר, בחירת סיבוב ראשון 2019 של דטרויט ובחירת סיבוב שני 2019 של שארלוט לשיקגו.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8pgnwc3

    שארלוט מרוויחה: מצליחה להעביר את קמבה ווקר ביחד עם שניים מהחוזים הכי בעייתיים שלה, מקבלת צעיר מאוד מעניין ורכז שלא רחוק מהרמה של ווקר.

    דטרויט מרוויחה: בטרייד האחרון דטרויט החליטה לזרוק את העתיד בשביל ההווה, אז אני מציע ללכת עם זה עד הסוף: ביג 4 של ווקר, באטום, גריפין ודראמונד ביחד עם וויליאמס מהספסל יכול לעשות קצת רעש במזרח.

    שיקגו: מחליפה צעיר בן 26 בצעיר בן 21 ברבע מחיר עם תקרה גבוהה יותר (לדעתי). זה כמובן הולך ביחד עם בחירת סיבוב ראשון, בחירת סיבוב שני וסיוע לטנקינג של השנה.

    1. GM שרלוט: קנית אותי באריק מורלנד. ברצינות – קמבה שווה יותר. מירוטיץ' רק עוד שנה (וגם חוזה לא מובטח לחלוטין, בוא לא ישאר בשיקגו), ג'קסון על הפנים ואני חושב שיש ערך לבאטום ומרווין וויליאמס. לכן אין טרייד מבחינתי

    2. GM – דטרויט.
      שארלוט כבר סרבו אבל גם אני לא הייתי לוקח.
      אין לי למה לקחת את ווקר אם אני לא נפטר מגקסון ובאטום זה חתיכת חוזה נוראי

  134. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb2zfaal

    פילי מקבלים: קייל קוזמה, פט פטרסון וסופגים את חוזה הענק של קולדוול פופ שזה חוזה נגמר לעונה.

    אוק מקבלים: סיג'יי מוקולום, ברוק לופז וטיילר ברייאנט.

    אוק מעמידים שלשיית סקוררים מטורפת של ראסל מקולום גורג ומתחזקים לדעתי.

    לייקרס מקבלים: דמיאן ליליארד, כרמלו אנתוני והחוזה הנגמר של אמיר גונסון. מקבלים שחקן טופ 10 בליגה ומקווים לקיץ טוב.

    פורטלנד מקבלים- הולכים לפירוק כי כלום לא יצא שם חוץ ממקומות 6-8 כל שנה.

    מרקל פולץ, ברנדון אינגרם, אנדרה רוברסון, ועוד 4 נגרים. אפשר לתת להם גם בחירות דראפט במקומם.

    1. טרייד מעניין מאוד, אבל לא כדאי בכלל לפורטלנד. לילארד בן 27, מקולום בן 26, הם קבוצת פלייאוף, הם רחוקים פרי אייג'נט/טרייד מפתיע מלהיות קונטנדרים, זה לא הזמן לפרק את החבילה.

      1. מאז גיים 7 בשנת 2001 יש פוטנציאל בפורטלנד. פוטנציאל זה נזיל בליגה הזאת והופ קבוצות נעלמות. פורטלנד היא סוג של ממפיס שקועיםנבבינוניות

    1. כשעומר שאל אם אני מוכן לקחת עוד קבוצה אמרתי לו: בטח למה לא אני אקח את הווריורס ואגיד לכל דבר פשוט לא.

  135. אופציה נוספת ל-DJ:

    צד א׳: קליפרס שולחים את DJ לפורטלנד
    צד ב׳: פורטלנד שולחים בחזרה את אוון טרנר ויוסוף נורקיץ׳

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydhxr4wa

    הסבר:
    שוב, קליפרס נפטרים מהחוזה הגדול של DJ ומקבלים שני נכסים מצוינים: אוון טרנר אחלה שחקן שאפשר להשאיר בקבוצה, נורקיץ׳ גם ובחוזה נמוך מאוד שמסתיים אחרי שנה.
    פורטלנד מקבלת את DJ שיכול לעזור לה להתבסס סוף סוף במאבקי הפלייאוף

      1. תקשיב, אני מבין שלהטריל כל היום זה כיף. אבל רבאק, מבקשים ממך לא להגיב בצורה של מנג'ר (ללא מילים כמו אני לוקח, לא משדרג אותי, תוקע אותי עם חוזה גבוה וכו'). אתה יכול לכתוב אם הייתי מנג'ר X/Y הייתי עושה Z. אבל מספיק עם הקטע הזה של לעשות את עצמך מנג'ר. אתה לא

          1. תומר בסדר גמור, תודה. כשאתה כותב על טרייד "לקחתי/לא לקחתי" זה טיפה נשמע כאילו אתה מנג'ר. מוזמן לחוות דעה כמובן, אבל נשמח אם תוכל לשמור בסגנון כתיבה על הזווית של האוהד ולא המנג'ר כדי למנוע בלבול

    1. GM קליפרס:

      מזמין את המכותבים לקרוא כתבה כמעט נבואית שמישהו בהופס כתב לפני שנה וחצי, ולהסיק ממנה את דעתי על הטרייד:

      http://www.hoops.co.il/?p=77112

      (נורקיץ דווקא מעניין כבסיס, אבל אין לפורטלנד משכורות להשוות שאני מוכן לקחת. בגלל זה כל כך קשה להם לעשות טריידים יש להם שני נכסים חיוביים עצומים ועוד טונה של חוזים רעים)

  136. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yckgxtoz

    שארלוט מקבלת: רודני הוד, דרק פייבורס, ריקי רוביו, ג'ו ג'ונסון וטוני בראדלי + בחירת סיבוב ראשון של 2019 (מוגנת טופ 20)
    יוטה מקבלת: קמבה ווקר, ניקולה באטום ופרנק קמינסקי

    שארלוט שולחים את קמבה, חוזה גדול מאוד ואת קמינסקי ובתמורה יכולים להתחיל בבנייה מחדש עם 2 חוזים נגמרים, רוביו, הוד ובראדלי שאולי יתפתח להיות משהו לא רע בעתיד ואולי בחירת דראפט.

    יוטה יוצרת קו אחורי נהדר של קמבה ומיטשל, מקבלת את באטום שאולי יחזור לעצמו לצד בן ארצו גובר וסטרץ' 4 שיוכל להיכנס לחמישייה במקום פייבורס שהשילוב שלו עם גובר עשוי לעבוד לא רע .

    1. GM שרלוט: פייבורס אחלה חוזה ויכול להיות שחקן בעל ערך. הוד סקורר שלא מקבלמספיק כדורים, רוביו רכז לגיטימי ואפשר לבנות פה חמישייה שעם מאמן נכון תגרד פלייאוף. תרומה לא רעה בכלל. ליוטה יותר טוב, אבל אקח את זה. למה לא

  137. פליקנס שולחים את דיוויס והיל
    סאן אנטוניו שולחים קוואי פארקר
    סאן אנטוניו מקבלים את היורש לדאנק + שומר טוב
    פליקנס מקבלים כוכב בעמדה שהכי חסרה להם +פארקר עם חוזה נגמר, טאנקיג עד סוף העונה מושבים את קוואי לנוח , שנה הבאה קוואי קאזינס הולדי ובחירת דרפט גבוה

  138. צד א : בוסטון מקבלים את דייויס , טוני אלן, ג'קסון ומייק ג'יימס

    צד ב: ניו אורלינס מקבלים את טייטום, סמארט, מוריס, ביינס ושיין לארקין ובחירת סיבוב ראשון של הסלטיקס בדראפט 2019

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9crkv6e

    בוסטון מוותרים פה על לא מעט אבל מחליטים להסתכל לוויריורס בלבן של העיניים. השנים הטובות של קיירי כבר התחילו והוא יהיה בשיאו בחמש השנים הבאות. כנל דייויס. הייורד משדר סימני הפתעה ויש תחושה חזקה שהוא הולך לחזור עוד השנה . טוני אלן יחליף את ההגנה של סמארט. כל השאר נספחים. Gm בוסטון תהיה אמיץ! ההחלטה הזו בעצם אומרת שבתקופה הזו לוקחים אליפות עם סופרסטארים ולא עם עומק של הסגל. וזה לא שהספסל פח לגמרי. יש את רוזייר שיקבל יותר דקות ודניאל תייס ותמיד אפשר להחתים שחקן וותיק

    לפליקנס זה טרייד אדיר בעיני. מלא חוזים קצרים יחסית ואת טייטום וסמארט שאפשר לבנות עליהם ואיתם קבוצה. טייטום בכלל מריח כמו יותר מהסתם רול פלייר שהוא בסלטיקס. הפליקנס לא הולכים להגיע לכלום עם דיוויס, פשוט הם לא מצליחים לארגן את הסיטואציה הטובה עבורו וזה לא יקרה בגלל חוזים שתוקעים אותם. אחרי הטרייד הזה יבואו עוד טרייד על הולידיי ותפילו לקריסה השנה ולבחור גבוה. הבנייה מחדש עם טייטום תהיה מסקרנת ומרגשת

    מילה ל2 הgm – תעשו משחק עם השחקנים/בחירות אם זה יעזור

    1. אני אוסיף לgm ניו אורלינס שאם הוא יחכה עם הטרייד הזה הבנייה מחדש פשוט תתדחה והוא יקבל פחות עבור דייויס. הרי ברגע שדיוויס יבקש לעבור הערך שלו יירד. כדאי להקדים תקופה למכה. זו דעתי.

      1. בוסטון רוצה אליפות במיידי אם תחכה 3 שנים ביי ביי לאליפות. לנ"א לא אכפת למשוך את דיוויס גם 4 שנים ואז להעיף אותו בפחות זה לא שהם יקחו אליפות. בוסטון יותר צריכים את AD. היוורד בראון טייטום ו-2בחירות הדראפט הכי גבוהות של בוסטון זה טרייד הוגן שאני הייתי לוקח בתור 2 הצדדים. בוסטון תקבל 2 שחקני טופ 8 בליגה צעירים ובשיאם שיכולים לנצח ולקחת אליפות ומאצאפ סיוט לגולדן סטייט ןמסביב כבר ידאגו לתחזק את עצמם בקלעים.

        נ"א מקבלת 3 שחקנים טובים ופוטנציאל אולסטאר (בראון) צעירים רעבים, קלעי מצויין ו-2 בחירות דראפט גבוהות. זה ווין ווין ל-2 הצדדים. בוסטון יותר נואשת כי היא צריכה אליפות כאן ועכשיו אחרת כבר פילי תשלוט במזרח שסימונס טיפה יתחיל לקלוע. ועם קיירי ודיוויס לברון יקבל בראש השנה.

        1. GM ניו אורלינס: חוזרים שוב לאותה סוגייה.

          מעבר לכך ששום GM לא יכול כעת לוותר על דייוויס על פחות ממשהו ששוה לו, אם בוסטון תוסיף לטייטום, סמארט, מוריס, ביינס ושיין לארקין ובחירת סיבוב ראשון של הסלטיקס בדראפט 2019 גם את קיירי והייווארד אולי יהיה על מה לדבר.

  139. זה נראה שלא לכל קבוצה יש מנג'ר, או שיש מנג' רים שלא מגיבים. ספציפית, מי המנג'ר של יוטה? היו שני טריידים מעניינים שכוללים אותה.

  140. צד דטרויט מקבלים ביזמור איליאסובה ודדמון
    צד ב אטלנטה מקבלים סטנלי ג'ונסון ג'ון לואר איש סמית אנטוני טוליבר ולוק קנארד
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb6j9xoz
    דטרויט מקבלים שחקנים לרוץ איתם השנה כשביזמור סוגר את החור בעמדה 2 דדמון סנטר מחליף ואיליאסובה ב3/4.
    אטלנטה נפטרים מהחוזה של ביזמור בדרך לבניה. מחדש מקבלים את הצעירים קנארד וג'ונסון, החוזה הגמור של טוליבר, איש סמית שיעזור לשרודר ועדיף על דילייני בחוזה נוח לעוד שנה רק ואת ג'ון לואר בחוזה נוח. שבתקווה יחזור מהםציעה לכושר משנה שעברה ויעזור לקולינס להתקדם

    1. GM דטרויט –
      אחלה טרייד של PLAYOFF NOW.
      לוקח בתקווה ובלייק נשאר בריא ואני יכול להמשיך לנצח.
      אני רק צריך את סמית לפחות עד שרגי חוזר או אולי רכז אחר שאטלנטה רוצה להעביר אבל אני לא יכול להשאר בלי אף PG בקבוצה

  141. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd6awh9x

    פילי מקבלים- אנתוני דיוויס וסי גי מקולום

    פורטלנד מקבלים- קאווי לנארד, פולץ, טוני פרקר, טוני אלן ו-3נגרים

    ספרס מקבלים- ליליארד, רדיק וקאזינס (קאזינס לא רצה להמשיך בנ"א אחרי הטרייד על דיוויס והתחייב לספרס)

    נ"א-מקבלים : גואל אמביד, פאו גאסול, רודי גיי ו-3 בחירות דראפט מיטביות שניתן להוציא.

  142. יודע שזה לא טרייד, אבל חשוב לי לומר בתור GM ניו אורלינס:

    חברה, כדי שדייוויס יימכר, אני מצפה לקבל מינימום חמישה אול סטארים 2018 כשהקבוצות המקוריות של כולם משלמות את כל !!! המשכורת שלהם.

    ואם תחשבו שזה מופרך, אז דעו לכם שאני חושב אותו דבר על ההצעות שאתם מציעים על דייוויס…

    וההסבר העקרוני:

    רק אחת לתקופה ארוכה נופל לידי קבוצה שחקן ברמה של דייוויס. ויתור עליו ללא תחליף הולם, הוא למעשה ויתור על עשר העונות הבאות.

    זה לא ששחקנים מעולים עומדים בתור להגיע לניו אורלינס…

    אנו בונים על לשחד אותו הלאה בעזרת החיים הטובים חד והבאת עוד שחקנים דוגמת קאינס מאידך. יכול להיות שלא נצליח – אבל בטוח שננסה.

    זכרו גם שברונסון לא מסוגל לקבל החלטות ברמה הזו כעת, וילדיו בוודאי שלא. וכך, כל מנהל שיעלה זאת על דל שפתיו יעוף מיידית מהמועדון.

    דייוויס האחראי לא רק על איכות המשחק אלא על רבע מהמכירות של האכססוריז והמשמעות של איבודו כעת הוא אובדן הכנסות מהותי עד סוף החוזה שלו, ואולי עד סוף הקריירה שלו…

    בקיצור, מי שרוצה לתת לי את דוראנט + קרי+ קיירי+ ווסטברוק תמורת דייוויס (ואני מוכן להוסיף את אסיק חינם) – אני מוכן לשקול…

    על פחות מזה? ברור לי שכל GM ניו אורלינס יפוטר מיידית ממשרתו ברגע שזה יקרה…

    1. סבבה, אבל אתה עלול לאבד אותו בקרוב אם תרצה או לא, כי אם המצב הנוכחי של הקבוצה יימשך, הוא ידרוש טרייד, ואז הערך שלו גם בטח יירד.

      1. אכן, יש אפשרות.

        אבל אך תשכח שבמצב הנוכחי הדרך היחידה שהעברת דייוויס תועבר ויוחלט על בנייה מחדש היא בתמיכה של הבעלים.
        ברונסון סנילי, ילדיו רבים, אף אחד אחר לא מוכן לקחת אחריות על משהו קרדינלי שכזה…

        בקיצור, אפילו אם הייתי יודע בביטחה שמה שתיארת יקרה – וזה לא המצב! – לא הייתי יכול לעשות זאת…

        כל מנג'ר שיעלה את העברת דייוויס על דל שפתיו במצב הנוכחי – יפוטר מיידית.

        1. צודק מאוד. זו גם בדיוק הנקודה שנייט דאנקן העביר בפודקאסט שלו השבוע – שלמרות שזה מה שהם צריכים לעשות לוגית הgm לא יעז לעשות את זה כי הוא יפוטר. אנח חושב שאתה טיפה מגזים אבל הרעיון נכון וריאליסטי

    2. בשנניה שהחתמתם את פאקן גרו הולידיי על חוזה של 26 מיליון דולר לעונה ל5 שנים הרגתם את הקבוצה. יש הרבה חוזים גרועים בליגה אבל זה ללא ספק הגרוע ביותר אי פעם והיו הרבה חוזים גרועים בהיסטוריה.

      1. מסכים לחלוטין לגבי דל דמפס, הוא לא GM טוב. שני הדברים הטובים היחידים שעשה הם החתמת דייוויס לחמש שנים והבאת קאזינס.

        כל השאר : אסיק, הולידיי, טייריק.. תבחר.. לטעמי "לא מי יודע כמה"…

        1. טייריק האמינו שיש לו פוטנציאל, גם אני 🙁

          חזיתי שטטיריק יהיה השחקן השני הכי טוב בדראפט 2009 בזמן אמת אחרי הארדן וחשבתי שהוא והארדן יהיו סופרסטארים. אז נפלתי חזק עם טייריק אבל בעונת רוקי הוא היה אדיר ונ"א האמינו שאולי אצלם זה יגיע, זה אני עוד מבין, היה לו אפסייד.

          אבל לגרו הולךידיי לא היה בחיים אפסייד, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל והוא פאקן גארד רגיל ביותר ומהגארדים החלשים בליגה, הוא גם לא שומר טוב כמו שאני לפעמים שומע לגביו, כל כוכב מנגב איתו את הפרקט, תבדקו סטטיסטיקה למרות שאני מסתמך על המשחקים שראיתי אותו.

          זה כמו להחתים את רגי גקסון על 25 מיליון, הוא נחמד אבל זהו, אין לו אפסייד.

          לפליקנס כן היה ברירה-לא להחתים אותו שימצא פראייר אחר. את חושב דיוויס ישאר בזכות גארו פאקן הולידיי? דיוויס היה אומר להם טרייד דיז ניגר אאוטה היר ביצ'ס.

          אני מבין שהדברים הללו נעשים על כוכבים שמפחדים שיברחו ועל שחקנים עם אפסייד לפחות גם אם מתגלים כפלופים או על חברים של לברון אבל על סתם שחקן אןביאיי לגיטימי???? גם לא צריך לקחת מוזגובים ומהימנים לפעמים אפשר לחכות עוד שנה ולנסות להחתים מישהו טוב. זה פאקן 25 מיליון דולר גם במחירים של היום הוא בטופ של הליגה. אבל אני מצדיע לו הוא הוציא מהם חוזה חלומי.

          1. הבעיה שלך שאתה לא מצליח להבין שיש בחוזה הזה יותר מהאם השחקן שווה את הכסף או לא. לפליקנס לא היו הרבה ברירות, הם רצו לעשות עונה טובה כדי לשכנע את בוגי להאריך חוזה בקיץ מה שיכול להשפיע גם על עתידו של דיוויס. זה לא מועדון שעושה פלייאוף כל שנה, יותר קרוב לפעם בעשור ויש לזה משמעות גדולה. הולידיי הוא רכז סולידי שבפועל עזר להם לסגור את הפינה של הפלייאוף. שחקנים חופשיים לא רצים לחתום בנו אורלינס וכשיש לך 2 סופרסטארים/אולסטארים כמו בוגי ודיוויס ביד אתה עושה הכל בשביל להשאיר אותם. כולל לשלם 30% יותר לשחקן כמו הולידיי.

          2. שגיא ברור שאני מבין אבל עדיין לא הייתי עושה אתזה מה אנתוני דיוויס היה עושה הוא כבר חתום ל5 עונות. ואני לא חושב שדיויס טיפש בשביל לעבוד עליו שהולידיי יעזור לו מה הוא לא יודע? אל תשכח שבסוף יש שחקנים טובים שמתישהו רוצים טבעת ועשו ים כסף אז הם כן יסכימו להגיע לנא בשביל לחזק את דיויס וקאזינס. אתה היית מחתים את הולידיי על 25 מיליון? לדעתי הם חשבו שהוא יהיה טוב יותר ממה שהוא.

          3. אגב שגיא אני טענתי שדיויס וראסל עשו טעות שהם היו שחקהים חופשיים והאריכו לחוזי מקס לשנים ארוכות שניהם למעשה העדיפו כסף במקום להיאבק על אליפויות ולהיות שחקנים היסטורים. אם להם לא אכפת למה לנו זה אכפת? מי היה אומר להם לא. אני עוד שראסל היההשחקן חופשי אמרתי שהכי כדאי לו לחתום בבוסטון. דיויס יכל לחתום בספרס למשל ותחשוב איפה הוא היה היום במקום זה הוא בגיל 28 כנראה יחתום איפה שבא לו ואז יתחיל להיאבק על אליפויות. ראסל בכלל עוד 3 שנים כבר יהיה מעבר לשיא.

          4. רוב הכוכבים הגדולים הולכים אחרי הכסף וחותמים כשחקנים חופשיים בקבוצת הבית שלהם שיכולה להציע להם הכי הרבה. גם בליק חתם בקליפרס כדי לקבל חוזה הכי גבוה שאפשר, עם כל הכבוד להצגה שעשו לו על להיות קליפר פור לייף.

            אני לא בטוח שזה דבר רע – גם אני פעם סלדתי מזה ששחקנים מעדיפים עוד כמה גרושים במקום להיאבק על האליפות (לא שוכח לג'ו ג'ונסון שעזב את פיניקס של נאש בשביל חתום באטלנטה) אבל מה עדיף, שיהיו 2 קבוצות על שהכוכבים שלהם מקבלים חצי מהשווי שלהם בשביל להתאחד?

            ועוד משהו שתה שוכח – דיוויס או ראסל לא יכלו פשוט לחתום איפה שבא להם בגלל שלרוב הקבוצות גם ככה אין מקום מתחת לתקרת השכר ואלה שיש מקום הם כנראה חלשות כמו פיניקס, ברוקלין או שיקגו.

      2. החוזה של הולידיי חוזה רע אבל איזו ברירה היתה לפליקנס? לא היו יכולים להחתים שום רכז טוב בפחות כסף, אם הקבוצה היתה נחלשת הם לא בטוח לא היו עושים פליייאוף ואז קאזינס עוזב.
        היו נשארים עם דיוויס ולא הרבה סביבו. הם לפחות קיוו שעם הולידיי , קאזינס ודיויס אפשר לעשות עונה יפה ופלייאוף, למשוך את קאזינס להאריך חוזה ולרוץ על הבסיס של השלוש האלה. זה גם מה שאמור היה לקרות ע הפציעה של בוגי.

        מה עדיף – הולידיי, רכז בחוזה מוגזם אבל אחד שנותן תרומה או נואה, דנג מוזגוב, מהינמי שמרוויחים פחות ממנו אבל לא נותנים כלום ושום דבר?
        או לחילופין חוזים יותר גבוהים כמו פרסונס או באטום?

        1. ראה תשובתי לעיל. לא זה ולא זה, זה שאחרים בליגה טיפשים לא אומר שגם הוא צריך להיות טיפש. הייתי אומר להולידיי להסתלק לי מהחדר בשנייה שהוא בכלל מתחיל לומר לי סכום כזה וזה עוד בזמן אמת ולא בדיעבד.

    3. אגב הקיץ לברון גורג קאזינס ופול מסיימים חוזה והם פרי אייגנטס אם נ"א לא מצליחה להביא אף אחד מהם אתם גמורים גם ל-4 שנים הבאות. אין לכם כלום, לא בחירות דראפט איכותיות, לא כשרונות צעירים ולא אולסטארים, אתם תהיו במצב יותר גרוע מפורטלנד שגם חיים בסרט שינחיתו איזה כוכב, בשביל לצאת מהמערב צריך סופרסטארים או את פופוביץ אחרת סתם בבינוניות, במקומכם השנה אני עושה עונת טנקינג מטורפת שנתיים כי שפילי עשו עד שפגעו בסימונס ואמביד.

  143. הניקס מקבלת: אנטוני דיוויס
    ניו אורלינס מקבלת: פורזינגיס, ג'ואקים נואה, 2 בחירות דראפט סיבוב ראשון (הראשונות שזמינות, לא בדקתי).

    הניקס מקבלת כוכב על חדש, ונפטרת מהחוזה האיום של נואה (וגם מהגוויה שלו).

    ניו אורלינס: מקבלת שחקן שעוד עשוי להפוך לאירופאי הגדול בכל הזמנים ו-2 בחירות דראפט שיעזרו לה לחזק את הקבוצה מבלי להסתמך על השוק החופשי.

    1. GM ניקס – לא לוקח. עדיין סומך על פורזינגיס שיגדל ויתפתח, ולא רק יתפאר ויתהלל.
      בטח לא מוכן לוותר עליו תמורת שחקן שלא הביא את הקבוצה של עצמו לשום מקום.

  144. צד א': לו וויליאמס וגי גי בראה לוויזארדס
    צד ב': אוסטין ריברס לדאלאס + אחת מהבחירת סיבוב שני של הקליפרס ב 2019
    צד ג': מיקס סמית' פריזיר לקליפרס + בחירת סיבוב ראשון מהמכשפים ב2018 מוגנת טופ 20 ולא מוגנת ב2019

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yboblyns

    וויזארדס מקבלים שני ווטרנים (אחד מהם אלוף) שיכולים לתרום להם כאן ועכשיו שימלאו את הדקות שוואל פצוע וגם אם הם לא יצליחו בכך והמאזן של הקבוצה יתרדר הם ישמרו על הבחירה שלהם (הם כרגע עם המאזן ה9 בליגה בחירה 21 בדראפט).
    ולפני שהGM של הוויזרדס יקפוץ וילחץ על ליצן הביטול בגלל שללו יש חוזה לשנה אחת אזכיר לו שבשנה שעברו הוויזרדס עשו עסקה דומה על בוגדנביץ (ההוא מהפיסרס לא הקינגס) תמורת בחירת דראפט של 2017.
    קליפרס מקבלת בחירת סיבוב ראשון וחוזים קטנים יותר ממה שהם נותנים (אוסטין תמורת החוזים ולו תמורת הבחירה)
    עם כל הכבוד והאהבה ללו הוא לא שווה יותר מזה הקליפרס לא יקבלו בחירה גבוה תמורת חוזה נגמר + עם המעבר של אוסטין אולי אבא שלו יכנס לדיכאון ויתפטר.
    דאלאס מתחילה לגרד את תחתית תקרת השכר ומקבלת שחקן שיכול לספק שם מספרים ולהטריד אותו בעונה הבאה תמורת נכסים ( או יותר טוב שיוותר על הכסף שלו ויעזוב ביוזמתו)

    1. GM קליפרס:

      אתה מחליף לי את ריברס בערך במשכורות שוות ואנחנו כבר מתחת לתקרת המס ככה או ככה. מעבר לזה זה וויליאמס תמורת בחירת סיבוב ראשון של הויזארדס, ואני כן חושב שאנחנו יכולים לקבל יותר על לו.

      1. צודק איך שכחתי את זה.
        בכל מקרה וואל גם כך מסוכסך עם כולם חוץ מבייל שזה מצחיק (שניהם היו ברוגז לאורך כל חוזה הרוקי של בייל ורק בשנה שעברה הם התקרבו ונהפכו ל"חברים")

    2. ג"מ דאלאס-
      סורי, אני לוקח על עצמי יותר מדי כסף, למרות שאוסטין יכול לתרום. מאמין שאוכל לנצל את המקום מתחת לתקרה כדי להשיג נכסים שווים יותר מריברס ובחירת סיבוב שני. אין עוד הרבה קבוצות עם מקום מתחת לתקרה ואני רוצה לסחוט את התפוז הזה.

  145. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8qav9le

    אוקלהומה מקבלים את קורטני לי ווילי הרננגומס
    ניו יורק מקבלים את אנדרה רוברסון פטריק פטרסון טרנס פרגסון ו 2 בחירות דראפט סיבוב שני-אחת ב2018 ואחת ב 2019 או בחירת סיבוב ראשון ב 2019.

    אוקלהומה במוד של כאן ועכשיו.חלון ההזדמניות שלהם הוא בשנתיים גג שלוש שנים הקרובות לפני שראסל מזדקן ומאבד את היכולות האתלטיות שלו.
    קורטני לי תחליף מצויין לרוברסון ליד ווסטברוק ובכך ישלים חמישייה מצויינת.
    הרננגומז שלא מקבל השנה הרבה דקות בניקס הראה שנה שעברה יכולת מצוינת ויהווה תחליף לאדאמס כשזה יורד לנוח.

    ניו יורק שהשנה לא יהיו בפלייאוף יקבלו שחקן צעיר בן 19 שהראה ניצוצות השנה בכמה משחקים כמו טרנס פרגסון את אנדרה רוברסון ששנה הבאה יחזור וניו יורק יקבלו סטופר הגנתי והוא רק בן 26.עוד שחקן משלים כמו פטרסון ו 2 בחירות דראפט סיבוב שני או אחת סיבוב ראשון

    1. מה גורם לך לחשוב שקורטני לי יצליח היכן שאולדיפו נכשל? ואולדיפו עולה עשרות מונים על קורטני לי. רוברסון נגר רצח אבל בפלייאוף ההגנה שלו חשובה יותר מכל האחרים. לא טרייד טוב לאוק. גם לניקס זה לא נותן כלום באמת אלא אם כן פרגוסון יהפוך לאיזה שחקן טוב. רוברסון בניקס מה יש לו לחפש שם? ומה לניקס יש לחפש אצלו?

    2. GM ניקס – יש טרייד!!!
      מבחינתי עובר. את הפוטנציאל של פרגוסון אני מחבב מהמעט שראיתי, יש מצב שייצא ממנו קילר התקפי מיוחד.
      פטרסון והרנאנגומז מתבזבזים במקום בו הם נמצאים, ואולי משנה מקום משנה מזל, והרנאנגומז יהיה הקנטר החדש של אוקלהומה (מוזמנים להתקשר 052-אירוניה לספר לה), לעומת זאת פטרסון יכול לחזור להיות היציבות המבורכת שהיה פעם בשני צדדי המגרש.
      תוסיף לי על זה את רוברסון שיחזור שנה הבאה בכוחות מחודשים, ובכלל עשית לי את היום. מת עליו.
      קצת חבל על קורטני שפורח השנה, אבל אין לי בעיה לוותר עליו.

  146. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7zkqg2m
    קלינבלנד מקבלת את מארק גאסול
    ממפיס מקבלת את קווין לאב

    קליבלנד מקבלת זריקת החייאה לעונה הזאת ולאפשרות ש-אולי-לברון יישאר אחרי העונה הנוכחית.
    ממפיס שהעונה הזאת בכל זאת הלכה לה לאיבוד מקבלת את קווין לאב שיותר רלוונטי קדימה בעתיד מאשר מארק גאסול, יותר מתאים לשיטת המשחק הנוכחית

    1. ואם רוצים להתפרע – אפשר להוסיף את בחירת הדראפט של ברוקלין כדי לשכנע את ממפיס לתת את גאסול ולזרז את הבנייה מחדש שלהם שנה הבאה

        1. הייתי לוקח טרייד כזה שווה לנסות אולי טייריק יתן אתה שוויד שאמפרט כבר לא מסוגלים ומארק גאסול מבוגר אבל זה שנת אול אין גם אם לברון לא ישאר

    2. אם טרייד כזה יוצא לפועל רק חסר להחזיר את דייויד בלאט ואת דלבדובה ולנסות לנצח את הווריורס עם מתחת ל90 נקודות

  147. עוד טרייד דומה לאוקלהומה הפעם עם דאלאס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9qelj9l

    אוקלהומה מקבלת את ווסלי מתיאוס לעמדה החסרה 2 ואת נרלנס נואל כמחליף לאדאמס.

    דאלאס תקבל את טרנס פרגסון ליד דניס סמיתגוניור את אנדרה רוברסון שיחזור עונה הבאה את פטריק פטרון כשחקן סגל את קייל סיגלר שיחתך ו 2 בחירות דראפט סיבוב שני 2018 ו 2019 או בחירת סיבוב ראשון 2019

  148. טרייד פשוט יחסית:

    צד א': טוני אלן לאוקלהומה.
    צד ב': בחירת סיבוב שני 2018 של אוקלהומה לפליקנס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yc4yeuwq

    אוקלהומה מרוויחה: תחליף לרוברסון כמעט בחינם.
    ניו אורלינס מרוויחה: בחירת דראפט תמורת שחקן די מיותר עבורה במצב בו היא נמצאת.

  149. GM פיניקס:
    כל הקונטדריות שם בחוץ, הלו מה קורה? יש לי גם את מונרו וגם את צ'אנדלר לסדר לכם רק תתחילו לזרוק הצעות. יאללה אבל תמהרו לפני שמזיג מוריד את השאלטר.

  150. GM פיניקס שים לב:

    צד א': טייסון צ'נדלר לקאבס.
    צד ב': צ'אנינג פריי, צ'די אוסמן וחוסה קלדרון לסאנס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycvmh72s

    קליבלנד מרוויחה: הקבוצה הכי נואשת להגנה בליגה מקבלת DPOY לשעבר בלי לשלם מחיר משמעותי.

    פיניקס מרוויחה: נפטרת מחוזה שהיא לא צריכה, מקבלת שני חוזים נגמרים וצעיר שאולי עוד ייצא ממנו משהו, וגם מקבלת עוד דחיפה קטנה שיכולה להיות גורלית לטאנקינג.

    1. GM פיניקס:
      אני ממש רוצה לבוא לקראתך ולו רק בשביל האופציה להעלות למגרש עם הקומבו האגדי של בנדר את פריי. אבל אוסמן לבדו לו מספיק לי ואין לקאבס הרבה מה להציע לי גם ככה. אתה יודע מה אני מוכן בתנאי שתזרוק לי פנימה את בחירת סיבוב שני של מיאמי ב-2020.

      1. GM פיניקס:
        אתה יודע מה אני עדיין מרגיש שאתה שודד אותי כאן. אני מוכן אם תחליף לי גם את קלדרון בזיזיץ'.

  151. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7ruu2nx
    טרייד משולש שרלאוט אינדינה ומינסוטה
    אינדי מקבלת את ווקר ונותנת את טרנר וגוסף (מרוויחב טרנר לא מתפתח כמו שציפו וסבוניס נראה מעולה עם קמבה ואלדיפו הם יעשו קפיצת מדרגה כבר העונה)
    מינסוטה נותנת דיאג ואולריך ובחירת סיבוב ראשון ומקבלת את דוויט הווארד מינסוטה נפתרת מבחינת משחקנים שלא תורמים מידי והבחירה לא מספיק גבוה ומקבלת את הווארד שהעונה נראה כמו סופרמן שוב ויכול לתת לטוונס הרבה דקות ב4 ששם הוא יפרח
    שרלוט נותנת ווקר והוורד נפתרת משני החוסים הגדולים שלהם ומקבלת ת גוזף טאנר דיאה ואולריך ובחירת סיבוב ראשון
    דיאנג וטרנר יכולים להיות אחלה קו קדמי בעתיד אבל כרגע יאללה טנקינג!

    1. GM מינסוטה: קשה מאוד.
      אני מאוד מפחד מהשפעה לרעה של דוויט על חדר ההלבשה, אבל ההצעה הזו טובה מדי מכדי שאגיד לא, עם כל הכבוד לחוזה האיום של ג'נג ולקול אלדריץ' הלא מועיל (מי נתן לו כזה חוזה? מה זה???).

      טיג – באטלר – וויגינס – קא"ט – הווארד.
      שמע, הרכבת פה חמישייה שאם כולם בה אשכרה ישמרו, יכולה לכוון מאוד גבוה.

    2. GM אינדי – מצטער להרוס לקולגה ממינסוטה, אבל אני נאלץ לטרפד את הטרייד.

      אני באמת מחבב את ווקר וחושב שהוא יכול להצליח בכל קבוצה בליגה, אבל אני לא יודע איך הוא ישתלב עם אולדיפו, ואני בעיקר לא בשל כרגע לוותר על מיילס טרנר.

      אני עדיין מאמין שהוא יכול להיות אחד מהגבוהים היותר טובים בליגה, ולא עוד איזה דרק פייבורס.

      1. בטוח?
        זה הזדמנות כבר השנה לעשות קפיצה
        ווקר ואלדיפו יכול להיות צמד גרדים שישלוט במזרח
        וגם בגיל הנכון…
        מילס טרנר השנה לא נראכה כאילו הוא יהפוך למה שציפו ואנדיאנה נראת הרבה יותר טוב בלעדיו מאשר איתו

    3. GM שרלוט: רון כבר טירפד וחבל כי הייתי לוקח. טרנר כישרון גדול, החוזה של ג'נג טיפה יותר סביר משל הווארד והפילרים בסדר

  152. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7pca34q

    טרייד בין דאלאס לקליבלנד:

    דאלאס נותנת את ווסלי מתיוז ודוויט פאוול
    קליבלנד נפטרת מג'יי אר ותומפסון ונותנת את הבחירה של ברוקלין.

    דאלאס סופגת 2 חוזים גבוהים אבל מקבלת בחירה גבוהה שמצטרפת לבחירה הגבוהה שלה ויוצאת לדרך חדשה עם דניס סמית ו-2 בחירות גבוהות. החוזים הגבוהים לא ממש אמורים להפריע לה בעתיד הקרוב.

    קליבלנד מקבלת שדרוג רציני לג'יי אר, מתיוז שומר יותר טוב, שחקן קבוצתי ובכושר קליעה הרבה יותר טוב מסמית' וגם חוזה יותר קצר.
    פאוול ייתן אתלטיות, מלחמה ואופי לעומת טיטי האדיש והמקולל קרדשיאנית. איבוד הבחירה של הנטס זה מבאס אבל הזדמנות אחרונה ללכת אול אין לפני שלברון חותך.

      1. יודע מה, רק בגלל שאני לארג' היום – זורק פנימה גם את נרלנס נואל. בדיוק מה שהקאבס צריכים. גבוה הגנתי מעולה, ריב מצוין ולברון ואייזאה ירימו לו להאלי הופים כל התקפה שניה.

    1. ג"מ דאלאס כאן.
      התשובה היא כן.
      דווייט פאוול ומתיוס נכסים שליליים עבורי כרגע. נרלס נואל לא שווה יותר מהבחירה של ברוקלין, ואני אוכל להתמודד עם החוזים של תומפסון וג'יי אר. את תומפסון מאמין שאוכל להפוך לשחקן מועיל ואת ג'יי אר נשלח למשימות חיסול עם סאלח מג'רי.

  153. ניקס מקבלים: אנטוני דייוס
    פליקנס מקבלים: פרוזינגיס ואנס קנטר
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yamxh7kb
    הניקס מקבלים סופרסטאר מוכח שיכול למשוך עוד כוכבים בקיץ, ומהשבועות האחרונים בהם פורזינגיס התלונן על הקבוצה עוד לפני שהוא שיחק באולסטאר (משחק השנה) גם עם אופי הרבה יותר טוב, שלא שמעו אותו יוצא בהצהרות למרות הסגל הגרוע שתמיד היה לו בפליקנס.
    הפליקנס מקבלים סנטר לא רע יחסית צעיר ושחקן שמראה שהוא עוד מעט יהיה אולסטאר קבוע לפחות וכנראה גם יותר, שיוכלו לרוץ ביחד הרבה שנים ויתחילו בפליקנס עידן חדש.

      1. אתה גם משמיץ את פורזינגיס, גם אומר שהוא לא מנהיג, גם אומר שהוא מדבר יותר מדי. הוא מוכיח שאי אפשר לבנות עליו בתור כוכב אבל אתה לא מוכן לשחרר אותו תמורת שחקן על כמו דיוויס.
        נשגב מבינתי, כנראה ההיגיון לא הגיע עד ערד -;)

        1. אגב, לא אמרתי על פורזינגיס שאי אפשר לבנות עליו וסביבו. אמרתי שהוא מאכזב, עובדה, שהוא מדבר יותר מדי, בעיניי עובדה, שיש לו מניירות של כוכב בלי קבלות, עובדה.
          לא אמרתי שאני לא מאמין בו, ולא אמרתי שהתייאשתי ממנו.

    1. ג"מ יוסטון כאן.
      אולי טיפשי מצידי, כי מריו צ'אלמרס בהחלט יכול לעזור, אבל אני רוצה לשמור מקום מתחת לתקרה לשוק הביי אאוט. כל משכורת נוספת שנכנסת לי כרגע תפריע לי במשימה.
      אני כרגע 2 מיליון וחצי מתחת ללוקשורי טקס, כשהחוזה של צ'אלמרס סוגר אותי באופן מוחלט.
      כרגע, אלא אם זה טרייד שמשפר אותי באופן מובהק, או נפטר מריאן אנדרסון, קשה לי לראות קורה.

          1. GM פיניקס:
            עכשיו כשממפיס הסכימו אני אסביר למה אני נגד.
            אין ספק שאוונס עדיף על יאנג אבל מה אני בעצם מנסה לשדרג כאן את השחקן ה-10 ברוטציה בקבוצה שגם ככה פייבוריטית היסטורית לזכות באליפות? סוואגי פי עושה את זה מצוין ואוונס לא יתחיל לקחת עכשיו דקות מהאחרים. אז אני מקבל שחקן בעל נטייה להיפצע להשכרה לחצי שנה שבה הוא עוד עלול להתמרמר שהוא לא מקבל מספיק דקות ודופק את החוזה הבא שלו?
            עכשיו בנוסף אני מוותר על הבחירה שלי בדראפט הקרוב. אז נכון זה נמוך אבל מאיפה הבאתי את גרין, מקו, ובל? זו הדרך היחידה שלי כמעט לרענן את השורות מכיוון שהאולסטארים סותמים לי את רוב התקרה.אז גם לטווח הארוך אני מפסיד כאן.
            בקיצור – לא תודה.

          2. לדעתי אתה טועה לגמרי.

            טייריק הופך מיידית לשחקן החמישי הכי טוב בקבוצה והמחליף הראשון.
            הספסל של הווריורס (לפחות השחקנים ב 3 עמדות החוץ) כולו או לא יציב או בדעיכה.ואם יש משהו קריטי לקבוצה כמו הווריורס זה לשמור על רעב מהסוג שמגיע רק משחקנים שעברו דרך בליגה הזאת ועוד לא זכו בכלום. (הוא בכלל היה בפלייאוף ?).

            חבל על הבחירה, אבל זה שדרוג שאי אפשר לסרב לו ואני מניח שחיסכון של משהו כמו 7 מיליון $ לבעלים כתוצאה מהטרייד הזה יפיל את הפור ויסגור את הליגה סופית העונה.

          3. אתה מעריך אותו יותר מדי .
            אתה מצפה משחקן שרגיל שהכדור אצלו בידיים והרבה להתאקלם במערכת של הווריורס on the fly? זה פשוט לא יקרה. אם החוזה שלו היה מעבר לעונה הזו היה על מה לדבר אבל במצב הנוכחי זה מתכון לאי-השתלבות.

          4. יכולת להגיד אותו דבר על טייריק בממפיס או אפילו על דוראנט בווריורס.
            כל מה שצריך זה רצון.

            ראיתי אותו כמה פעמים העונה, ואם הוא הולך לקבוצת צמרת זה יהיה משמעותי מאד.

          5. אתה משווה בין התקפת הצב העומד של ממפיס לזו של הווריורס? ברור שהוא ישתלב שם. כי הוא מקבל שם את הכדור למלא זמן ביד שלו.
            ההשוואה לדוראנט לא במקומה גם מכיוון שהוא הגיע לפני תחילת עונה ויותר מזה הוא לא היה מחזיק בכדור כל כך הרבה זמן בת'אנדר – זה היה התפקיד של ראס. כך שהשינוי עבורו לא היה עד כדי כך דראסטי (אבל גם אני מניח לא פשוט).

          6. טוב, אני אסכם בזה שאני חושב שאתה טועה לגבי איך שממפיס משתמשים בטייריק ובעיקר אתה לא מעריך אותו מספיק בצורה משמעותית.
            פשוט שחקן חדש ונהדר העונה.

  154. בלוקבסטר טרייד
    מילווקי דיוויס
    סאן אנטוניו ג'אברי פארקר מידלטון בחירת סיבוב ראשון מילווקי מוגנת טופ 10
    ניו אורלינס קוואי דני גרין
    מילווקי מרוויחה כוכב ליייד גיאניס ועכשיו אף אחד מהם לא ירצה לעזוב
    סאן אנטוניו נפטרים מקוואי הממורמר ומקבל 2 צעירים מצויינים
    פליקנס קוואי יושב עד סוף השנה ושנה הבאה פותחים עם קוואי קאזינס והולדיי ובחירת דרפט גבוהה
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y6weataz

  155. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybjbtdw4

    כולם מדברים על אנתוני דיוויס לבוסטון אבל האפשרות הריאלית יותר היא פורזינגיס שלא מרוצה בניקס

    בוסטון מקבלים את פורזינגיז והרננגומז
    הניקס מקבלים את מרקוס מוריס ויבסולה אבל 3 בחירות סיבוב ראשון של 2018 ו 2019.
    בוסטון משלימה את התהליך עם קיירי הייורד ופורזינגיז בלי לאבד את טייטום ובראון.כדי לחדש את החוזה של פורזינגיז עוד שנה וחצי יצטרכו להטריד את הורפורד שישאר לו עוד שנה בחוזה באותו זמן אבל תמיד יהיו קבוצות כמו פילי והלייקרס השנה שיש להם הרבה מקום פנוי מתחת לתקרת השכר והחתימו שחקנים בסכומים לא פרופורציונאלים כמו רדיק וקולדוול פופ רק כדי למלא את תקרת השכר.עוד שנה וחצי בוסטון יוכלו להטריד את הורפורד עם שנה אחרונה בחוזה בלי בעיה.
    הניקס מלבד הבחירות דראפט שלה עצמה תקבל 3 בחירות דראפט ראשונות ולבנות את עצמה מחדש במקום לאבד את פורזינגיס הלא מרוצה עוד שנה וחצי

  156. מציף שוב כי GM ס"א הסכים ו-GM אוקלהומה לא הגיב.

    אוקלהומה מעבירה: פול ג'ורג'
    סן אנטוניו מעבירה: קוואי לאונרד+בחירת סיבוב שני עתידית

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb8zzqbb

    טרייד טוב לשתי הקבוצות
    אוקלהומה מקבלת את לאונרד – שחקן עם אופי שקט שעובד קשה ומקריב למען הקבוצה.

    סן אנטוניו מקבלת את ג'ורג' (שמתחייב לחוזה חדש) – שחקן התקפי והגנתי לא רע בכלל שיכול להתאים מצויין למערכת של הספרס.

    ניתן להוציא את הטרייד לפועל גם ללא בחירות דראפט מצד שתי הקבוצות/בחירת סיבוב שני מצד אוקלהומה.

  157. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb5attap
    טרייד בין פיניקס למילווקי.
    מילווקי מקבלת את טייסון צ׳אנדלר ובחירת סיבוב שני השנה.
    פיניקס מקבלת את ת'ון מייקר, מתיו דלבדובה ובחירת סיבוב ראשון השנה.
    זה טרייד טוב למילווקי כי הם מקבלים ווטרן איכותי שיעזור להם לשדרג את ההגנה הקבוצתית ויעזור להם להפוך לקבוצה טובה יותר בטווח הקרוב.
    וזה טרייד טוב לפיניקס כי במילא הם לא מנסים לנצח והם מקבלים פרויקט שיכול להפוך למפלצת (מייקר) וכבר עכשיו ברמה דומה לפרויקט הקודם שהם בחרו (לן) רכז שיעזור לבוקר להבין איך מניעים כדור ויכול לשחק גם אוף דה בול ולחפות על ההגנה שלו בכל מקרה ובחירת סיבוב ראשון מאוחרת באזור שהם דווקא מצליחים למצוא יהלומים.

    1. GM פיניקס:
      מצטער לא לוקח. רכזים שלא מסוגלים להריץ את ההתקפה יש לי מספיק ומייקר נראה לי חסר כיוון. אני אשמח לדבר על ברוגדון במקום.

      1. הבעיה היא שגם אם אני אביא לך את ברוגדון אנינ כנראה אצטרך לבדוק שם את דלבדובה בשביל השכר. בכל מקרה לא שמתי את ברוגדון כי לא האמנתי שGM מילווקי יסכים. אם אני אעשה הצעה דומה ורק אוסיף את ברוגדון ועוד משכורת מהצד שלך אתה לוקח?

          1. GM באקס

            סורי.. אקלקל את המסיבה. אני צריך את צ'נדלר של לפני שנתיים ולא זה של השנה (סיכוי נמוך שהוא יעביר אותי לגמר מזרח). מצבת הגארדים שלי בקאנטים ובלדסו חוזר למימדים הבינוניים שלו. באינסטינקט שלי הוא יפצע שבוע אחרי שאעביר אותו אליי ןאם לא כבר שנה הבאה. ברגדון אחרי שהבאקס נפתרו מקיד וסכמת ההגנה שלו כבר נראה טוב יותר ובעל חוזה מצויין. אני די מאמין בו כדמות עם אופי על ומחוץ למגרש אצטער שהוא יהיה בטרייד אבל אם כן ושהוא יהיה בטרייד על מגן טבעת קצת יותר צעיר ונמרץ שיכול לרוץ איתי כמה שנים (לרפטורס יש את לוקאס נגווארה שנראה לי אפשר להביא בזול….

  158. שארלוט מקבלים:נרלנס נואל,סטנלי ג'ונסון,איש סמית' ומייק ג'יימס
    דאלאס מקבלים:לוק קנארד , עומר אשיק,בחירת סיבוב ראשון 18' מהפליקנס ,ושתי בחירות סיבוב שני מדטרויט
    דטרויט מקבלים: קמבה ווקר
    נ"א מקבלים: קודי זלר ויוגי פרל
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9d6kfm2
    הפליקנס מקבלים תחליף טוב לקאזינס בעמדת הסנטר, חיזוק טוב לרוטציה בדמות פרל ונפטרת מאשיק
    דטרויט מקבלת עוד סופרסטאר, ועם עוד קצת חיזוק לספסל יכולה להפוך לקונטדרית חזקה במזרח
    שארלוט מקבלת כמה שחקנים מוכשרים שיוכלו להתפתח אצלה,ומתחילה את הבנייה מחדש
    דאלאס מקבלת קלעי מוכשר ובעל פוטנציאל טוב בדמות לוק קנארד, אמנם מקבלת את החוזה של אשיק אך כשהמאבס יהיו בשלב סופי של הבנייה מחדש שלהם הוא כבר ייגמר.בנוסף מקבלת עוד כמה בחירות נחמדות

    1. ג"מ דאלאס- כן ניקח את זה.
      התמורה כאן בבחירות דראפט מספיקה בשביל ספיגת השכר, את לוק קנארד אני מחבב ולאבד את נואל ופרל זה לא משהו שאני לא יכול לחיות איתו.

    2. GM שארלוט: לא לקחתי. ג'ונסון אחלה שחקן שיכול להיות סטארטר לגיטימי, אבל נואל חסר ערך כי יהיה חופשי בלתי מוגבל והשאר לא שווים את . סורי

    3. GM דטרויט –
      אני גם נותן פה בחירות וגם מוסיף את ווקר לרגי שכבר חתום על חוזה גדול. לא יכול לשלם כלכך הרבה על עמדה אחת מצטער לא לוקח

  159. צד א: לוס אנג'לס קליפרס מקבלים את מונרו, טרבור בוקר ואת בחירת הסיבוב השני של יוסטון השנה

    צד ב: פילדלפיה מקבלת את לו וויליאמס

    צד ג: פיניקס מקבלת את גלינארי, קורקמז בחירת סיבוב שני של דאלאס ב2020 ואת בחירת הסיבוב הראשון של פילדלפיה השנה

    לינק:http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7323ykj

    הקליפרס נפטרים מהחוזה של גלינארי בתמורה לעוד שני חוזים נגמרים, פילדלפיה מקבלת את לו וויליאמס ופיניקס סופגת את גלינארי שהוא סבבה כשהוא לא פצוע בתמורה לפוטנציאל של קורקמז ובחירות

    1. GM פיניקס:
      לקחתי את מונרו ממילווקי כדי להיפטר מהמשכורת שלו , אני לא מתכוון לקחת עלי את החוזה של גלינארי במקום.
      לא תודה.

  160. אם קבוצה מתחייבת על בחירה מוגנת לכמה שנים(נגיד הבחירה שדטרויט שלחה לקליפרס).
    היא בעצם לא יכולה לשלוח בטרייד את הבחירה של 2019 ,2020 ו2021 בגלל הבחירה המוגנת שנשלחה לקליפרס?

    1. שאלה טובה. ממה שמצאתי החוק הוא שאתה יכול להטריד בחירה עתידית, והיא תועבר (נניח שתיהן סיבוב ראשון) שנתיים לאחר שהבחירה הראשונה המוגנת הועברה בפועל, כי אסור להעביר מראש שתי בחירות סיבוב ראשון בשנים עוקבות אם אתה נשאר בלי כאלו כתוצאה מכך.

  161. צד א': מארק גאסול, רג'י ג'קסון ואריק מורלנד לקליבלנד.

    צד ב': מייק קונלי וטייריק אוואנס לדטרויט.

    צד ג': אייזיאה תומאס, טריסטן תומפסון, צ'אנינג פריי, צ'די אוסמן, סטנלי ג'ונסון, לוק קנארד, רג'י בולוק הבחירה של ברוקלין 2018 (מקליבלנד) ובחירת סיבוב ראשון 2019 מדטרויט.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydfys54l

    הסבר מילולי:

    קליבלנד מחליפה את תומפסון ותומאס בשחקני הגנה הרבה יותר טובים בעמדה שלהם, שיפור דרמטי שיכול להחזיר אותם להיות הפייבוריטים לצאת מהמזרח. כמובן שבמקרה של גאסול גם התקפית הוא לא רואה את תומפסון.

    דטרויט הופכת את הצמד הטרי לטריו שיכול לעשות דברים יפים במזרח בעונות הבאות, ואולי גם טייריק יסכים להצטרף לחגיגה בחוזה נוח וכמובן בכל מקרה יעזור לפיסטונס "להשלים מניין" במשחקים שנותרו העונה אחרי שהם שלחו 70% מהקבוצה בשני טריידים.

    ממפיס מפרקת את החבילה ומקבלת את כל העולם ואשתו בשביל לבנות מחדש: אולסטאר בדמות אייזיאה תומאס, החוזה הנגמר של פריי, 4 צעירים מוכשרים (מי יותר ומי פחות), וכמובן 2 בחירות דראפט שלפחות אחת מהן תהיה במקום יפה בלוטרי. וגם טריסטן תומפסון בטרייד הנכון יכול להפוך לבחירה או צעיר מעניין.

    1. GM אינדיאנה: לא מקבל, לו מסיים חוזה, יעזוב או לקבוצה שתשלם לו הכי הרבה או למועמדת לאליפות, ואז יוצא שאיבדתי למעשה שתי בחירות סיבוב ראשון עבור כלום.

  162. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7ou7bpf

    מה כל קבוצה מקבלת:
    פיניקס ג'ורג' היל + אל ג'פרסון
    סקרמנטו: קורי ג'וזף + ג'ארד דאדלי + בחירה בסיבוב השני של הסאנס
    אינדיאנה: גרג מונרו

    הסבר מילולי:
    פיניקס מקבלת את הרכז והמנהיג שהיא צריכה ובתמורה בולעת את החוזה של ג'פרסון ונותנת בחירת דראפט.

    סקרמנטו: מפנה את עמדת הרכז לד'ארון פוקס, נפטרת מהחוזה של היל ומרוויחה עוד בחירה.

    אינדיאנה נפטרת מהחוזה המיותר של ג'פרסון ומחזקת את הקו הקדמי.

      1. מותר לי להתקטנן ולהגיד ששחררתם את מונרו רק אחרי שהצעתי את הטרייד?

        אבל בגלל שהGM שלכם אמר שחסרים לכם רכזים אני אנסה ואשים טרייד חדש עבורכם בתגובה נפרדת שיהיה בפורמט.

    1. GM אינדי – לא מאשר.
      לא חושב שהוא מתאים לסגנון המשחק שלנו, ואחרי מה שעבר בעונות האחרונות, אני לא רוצה שחקן ממורמר בקאליבר שלו בקבוצה.

  163. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yayravlj

    דאלאס מקבלת את תון מייקר
    מילווקי מקבלת את נרלס נואל

    דאלאס כנראה לא תחדש את החוזה הנגמר של נואל שמתאים יותר לסגנון משחק של מילווקי.תון מייקר לא מרשים במילווקי ואולי תחת מאמן אחר ושיטה אחרת יבוא יותר לידי ביטוי

    1. או זה טרייד! שולח את המטוס הפרטי של הבעלים לאסוף את הפרס שלי….דיר באלק אם הוא פצוע או עלה 20 ק"ג.

      יש טרייד

  164. פורטלנד נותנת לאוקלמהומה את משולם
    אוקןלהומה נותנת את רוברסון ובחירת סיבוב ראשון של עוד שנתיים

      1. למה הזויה. פורטלנד לא הוכילם לשום מקום…שקועים בינוניות….שיבנו עתיד….

        אוקלהומה צריכים כאן ועכשיו.

  165. הווריירס מקבלים: ג'וש ג'קסון וטייסון צ'נדלר

    הסאנס מקבלים: אנדרה איגודאלה וזאזה פאצ'וליה

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8r7anxc

    הווריירס הופכים לסופר טים המושלמת – חמישייה של קארי, ת'ומפסון, דוראנט, גרין וצ'נדלר גורמת לכל קבוצות הליגה להתחיל לרעוד+היא מקבלת שחקן עם פוטנציאל לאולסטאר/סופרסטאר שיוכל לעזור להם גם ביום שאחרי הרביעייה הגדולה.

    פיניקס מקבלת שני שחקנים וטרנים שיעזרו ויחנכו את הצעירים. חוץ מזה – אני לא מאמין שיש קבוצה שלא תרצה את איגודאלה. ניתן להוסיף להם בחירת סיבוב שני של הווריירס (הראשונה שיש בנמצא)

    1. לא מעט ביקורת, כתבתי על ג'וש ג'קסון וה-26.5% שלו מהשלוש.
      אבל איגודאלה, הוא מסתכל לג'קסון בלבן של העיניים, ושולף נתון נהדר של 22.7% מהשלוש, לצד 48 מיליון שהוא צפוי להרוויח עד קיץ 2020

      לקחת את החוזה של דנג 2.0 זו טעות קולוסלית שאפילו מקדונו לא יעשה…

      1. להסתכל על סטטיסטיקה של רוקי לעונה במיוחד כזה שהוא פרשמן מקולג' זה לא נכון. ג'קסון עושה צעדי ענק. בתור מי שראה גם לפחות עשרה משחקים שלו בקנזס אני יודע למה הוא מסוגל והוא עדיין לא הראה רבע מזה. לא הייתי מזיז בחירה רביעית כל כך מוקדם בטח כאשר עוד לא עבר תחת מאמן סביר עם תפקיד מוגדר (הדקות שלו עוברות עליות וירידות). הלילה ראיתי את המשחק מול המאבס והוא נראה מצויין במיוחד בחצי הראשון.

          1. אין ספק שזו העונה הגרועה בקריירה של איגי. הוא לא קולע ומשחק יותר מדי. אבל את מה שהוא נותן כמנהל משחק ובהגנה קשה לקחת ממנו.
            דנג 2.0? dang, bro, קצת הגזמה.
            לצערי, רק קצת.

    2. GM פיניקס:
      Hell no!!!
      אני לא מוותר על ג'קסון בשביל הגופות של פאצ'וליה ואיגי. אני אחסוך גם לGM של הווריורס לקום מהמיטה.

  166. אם ממפיס הולכת לפירוק לחלוטין אז

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd3vt2av

    ספרס מקבלים: מארק גאסול

    ממפיס מקבלים: טוני פרקר, פאו גאסול, רגי גקסון, סטנלי גונסון, איש סמית ואנתוני טוליבר+2 בחירות דראפט מיטביות

    דטרויט מקבלים: מייק קונלי וטייריק אוונס

  167. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y98dxj7v

    מה כל אחד מקבל:

    פיניקס: יוגי פרל + נרלנס נואל

    דאלאס: אלכס לן + טיילר יוליס + הזכות להחליף בחירה עם פיניקס אם הבחירה של פיניקס גבוהה יותר.

    הסבר מילולי:
    פיניקס מקבלים רכז ושחקן שאולי יוכל ללמוד מטייסון צ'אנדלר איך מתנהל סנטר אתלטי ללא קליעה.

    דאלאס מקבלים את הפוטנציאל של יוליס ולן ומשדרגים את הבחירה שלהם בדראפט.

    1. GM פיניקס:
      מצטער להרוס את המסיבה. אבל נואל באסט לטעמי ואני לא רואה יתרון בפרל לעומת יוליס. אז אני מקבל שני חוזים נגמרים שלא משדרגעים אותי בשום אופן ואם אני איכשהו מצליח לזכות בלוטרי אני נדפק? לא תודה.

      1. אני יכול להבין את הרצון לא לקחת סיכון עם בחירת הדראפט.
        אבל –
        פרל, להבדיל מיוליס, קולע לא רע בכלל מבחוץ.
        ונואל, הוא כבר הראה בעבר שיש לו משהו שאין כרגע בכלל באריזונה –
        הגנה.

        1. הייתה לך את האופציה לקבל את התפקיד – עכשיו אני מריץ את השואו.
          פרל מסיים חוזה בסוף השנה אתה רואה אותו בתור רכז העתיד שלנו? לא נראה לי לכן בעצם מה המטרה? נואל -הוא פציע והראה לא מעט בעיות מחויבות. אם אנחנו כבר עם הפנים לדראפט למה לסנדל את עצמנו עבור שחקנים שהם לא חלק מהתמונה הגדולה?
          'צטער -לא הולך לקרות.

          1. הרבה יותר כיף לשבת ביציע ולזרוק הערות!

            https://www.youtube.com/watch?v=14njUwJUg1I

            כאמור, יש הרבה היגיון בסירוב להצעה.
            על אחת כמה וכמה אם אתה חושב שאין ערך לנואל.
            אני חושב שהוא יכול להצליח בסאנס,
            ושאפשר יהיה להחתים אותו על חוזה ארוך במחיר טוב.

            ואז כל מה שיישאר לעשות זה להחזיק אצבעות שנזכה לבחירה שתאפשר לנו לבחור ברכז נורמלי.

          2. זו המחשבה שלי.
            לאף אחת מהקבוצות אין מה להפסיד.
            אלכס לן שחקן התקפי טוב יותר, וזה די ברור שנואל בדאלאס, זה פשוט לא עובד.
            והסאנס, הם צריכים הגנה בכל סוג שהוא.
            אם זה יהיה אודישין מוצלח?
            באקלים הנוכחי, יהיה לנואל קשה לקבל הצעות גבוהות, מה שלא יהיה.
            בשנים הקרובות, סנטרים שלא פוגעים מבחוץ לא הולכים לקבל סכומים גדולים.

  168. גולדן סטייט מקבלת: לו וויליאמס.
    קליפרס מקבלים: פטריק מקאו ניק יאנג ובחירות סיבוב ראשון מ2019 ו2018.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7xn5k2u
    גולדן סטייט מקבלים את השחקן השישי האולטימטיבי ולא מוותרת בשבילו על יותר מדיי.
    הקליפרס מקבלים שחקן שישי סקורר קצת פחות טוב אבל על חוזה סופר נוח וגם את מקאו הצעיר שעוד יכול להתפתח ושתי בחירות של סוף סיבוב ראשון.

    1. GM ווריורס:
      קודם כל אי אפשר להעביר בחירות סיבוב ראשון בשנים עוקבות אז יהיה חייב להיות 2018 ו-2020. עכשיו לעניין – כמו שכבר ציינתי אין לי טעם לשדרג את הסגל עבור אליפות שנמצאת כבר עכשיו ממש בהישג ידי אם זה אומר למשכן את העתיד. לו ווילאמס מגיע רק לחצי עונה ואני לא מרוויח את שירותיו בעונה הבאה. אי לכך אני נוותר על ההצעה.

      1. אני מציע לך לחשוב על זה שוב… הספסל של הווריורס חלש יחסית השנה במיוחד בעמדות הגארדים. כל מה שצריך זה כתם זיעה וקרסוליים מסובבים והפעם אין לווריורס עומק עם קארי פגוע. כשהוא לא משחק הם נראים הכי רע. לווריורס יש מספיק פרוייקטים של סוף הדראפט סיבוב שני ומקאו הוא אכזבה גדולה עד כה לאחר שנראה היה שהתקדם בליגת הקיץ. בניגוד לאיאן קלארק הוא לא מצליח גם לשים נקודות על הלוח. ניק יאנג הוא אחד שיתן 15 במשחק אחד ו2 במשחק הבא. לו וויליאמס נותן את החתיכה החסרה כדי לשים סימן קריאה על האליפות ואם יהנה וירצה להשאר אולי יסכים להנחה ואם לא הווריורס ימצאו וותרנים שיצטרפו במחיר מוזל

        1. לווריורס יש עמק כי יש להם שחקנים שתאימים לשיטה. לו וויליאמס הוא לא כזה. אז נכון שאיגי ומקו לא פוגעים מבחוץ השנה. איך לומר לא הייתי בונה על זה שהם ימשיכו להחטיא בלי הכרה. בסך הכללי גם השנה הספסל של הווריורס אחד היעילים בליגה ונותן תרומה לא פחות טובה מהשנים הקודמות.

      2. במסגרת הנסיון שלי להוציא את טייסון צ׳נדלר מפיניקס. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycn49gov
        מינסוטה מקבלים את טייסון צ׳נדלר, ובחירת סיבוב ראשון עוד שנתיים מוגנת טופ 7 (אם ההגנה מופעלת באותה שנה הם מקבלים את בחירת סיבוב הראשון של שנה אחרי בלי הגנות).
        פיניקס מקבלת את ג׳ף טיג, בחירת סיבוב ראשון השנה מוגנת טופ 16 (אם לא הם מקבלים את של שנה הבאה) ובחירת סיבוב שני שנה הבאה.
        זה טוב למיני כי הם מקבלים שחקן הגנתי טוב שיוכל לשחק לצד טאונס וגם יחפה עליו בצד ההגנתי וגם יאפשר את זה שהוא יקבל זריקות בצד ההתקפי. בנוסף הם גם יוכלו לנסות את טיוס ג׳ונס כרכז פותח מה שעבד נפלא עד עכשיו.
        זה טוב לפיניקס כי הם מקבלים רכז לא גאנר ברמה גבוהה מה שלא יעזור להם להשתפר כל כך עד שהם ינצחו יותר מצד אחד ומהצד השני זה יעזור להם לא יגרום לאוהדים שלהם לסבול כשהם מסתכלים עליהם. בנוסף הם מקבלים בחירות שבעזרתן הם יוכלו לבנות את הקבוצה בצורה טובה יותר לשנים הקרובות מה גם שטיג יכול להיות מועבר בקיץ לקבוצה שצריכה רכז בתמורה לעוד נכסים.
        FreeTyson#

  169. ניקס מקבלים: לוק קנארד אנטוני טוליבר וג'ון לאואר
    פיסטונס מקבלים: טים הארדווי jr
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yab5kgru
    הניקס מקבלים את קנארד שיכול להפוך לדעתי לאחלה שוטר ואת טוליבר שבעונה אישית טובה. לאואר שם בגלל השכר.
    דטרויט מקבלים שחקן שישפר את מצבת הגארדים הדלה שלה ועדיף על קנארד בלנצח עכשיו. טוליבר שחקן נחמד אבל עם ההגעה של גריפין התפקיד שלו יהיה יותר שולי.

  170. מציף שוב, אוקלהומה כבר הסכימו בתגובה 207:
    טרייד פשוט יחסית:
    צד א': טוני אלן לאוקלהומה.
    צד ב': בחירת סיבוב שני 2018 של אוקלהומה לפליקנס.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yc4yeuwq
    אוקלהומה מרוויחה: תחליף לרוברסון כמעט בחינם.
    ניו אורלינס מרוויחה: בחירת דראפט תמורת שחקן די מיותר עבורה במצב בו היא נמצאת.

  171. מציף שוב שלא יתפספס:
    צד א': מארק גאסול, רג'י ג'קסון ואריק מורלנד לקליבלנד.
    צד ב': מייק קונלי וטייריק אוואנס לדטרויט.
    צד ג': אייזיאה תומאס, טריסטן תומפסון, צ'אנינג פריי, צ'די אוסמן, סטנלי ג'ונסון, לוק קנארד, רג'י בולוק הבחירה של ברוקלין 2018 (מקליבלנד) ובחירת סיבוב ראשון 2019 מדטרויט.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydfys54l
    הסבר מילולי:
    קליבלנד מחליפה את תומפסון ותומאס בשחקני הגנה הרבה יותר טובים בעמדה שלהם, שיפור דרמטי שיכול להחזיר אותם להיות הפייבוריטים לצאת מהמזרח. כמובן שבמקרה של גאסול גם התקפית הוא לא רואה את תומפסון.
    דטרויט הופכת את הצמד הטרי לטריו שיכול לעשות דברים יפים במזרח בעונות הבאות, ואולי גם טייריק יסכים להצטרף לחגיגה בחוזה נוח וכמובן בכל מקרה יעזור לפיסטונס "להשלים מניין" במשחקים שנותרו העונה אחרי שהם שלחו 70% מהקבוצה בשני טריידים.
    ממפיס מפרקת את החבילה ומקבלת את כל העולם ואשתו בשביל לבנות מחדש: אולסטאר בדמות אייזיאה תומאס, החוזה הנגמר של פריי, 4 צעירים מוכשרים (מי יותר ומי פחות), וכמובן 2 בחירות דראפט שלפחות אחת מהן תהיה במקום יפה בלוטרי. וגם טריסטן תומפסון בטרייד הנכון יכול להפוך לבחירה או צעיר מעניין.

    הקישור עושה קצת בעיות, מקווה שזה לא קריטי או שמישהו יכול לעזור לי עם זה.

        1. לא חושב שלקחתי את זה יותר מדי ברצינות. גם אם התשובה הייתה לא זה היה טוב מבחינתי פשוט סיקרן אותי לדעת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט