קול קורא להשתתפות בפרוייקט טריידים דמיוניים 2021 / צוות הופס

הטרייד דד ליין הולך ומתקרב, והחלטנו להחזיר לכבודו את פרויקט הטריידים הדמיוניים לשנה שישית ברציפות!

נא לא להציע טריידים. ייפתח פוסט חדש עבור הפרוייקט עצמו!!

אחד מלקחי השנים הקודמות בכלל, והעונה שעברה בפרט, היה שכדאי לאפשר גם לגולשים לקחת על עצמם את תפקיד ה-GM של קבוצות, ולא רק לחברי הצוות. לכן, הפוסט הזה עולה במטרה לאפשר לגולשים, וגם לצוות הכתבים כמובן, לבחור קבוצה או 2 שהם מעוניין לקחת על עצמם ולהיות המנג'רים שלה. שימו לב שהמעוניין יכול לקחת על עצמו להיות GM של קבוצה אחת או 2, אבל לא יותר מזה.

הדרישה המרכזית מ-GM היא להיות פעיל, מכיוון שכל הרעיון הוא שגולשים מציעים טריידים ומקבלים תשובה מספיק מהירה כדי שיוכלו להציע טריידים חדשים או לתקן את הנוכחיים במקרה הצורך. לכן, אנחנו מבקשים ממי שלוקח על עצמו את התפקיד להשתדל להיות פעיל במידת האפשר ולא להגיב רק פעם ביומיים.

עבור כל המעוניין – אנו מניחים כאן קובץ שבו ניתן לראות אילו קבוצות פנויות ולהשתבץ אליהן. תגובות כאן בפוסט לא יילקחו בחשבון. הפרוייקט עצמו יתחיל כשכל הקבוצות יקבלו מנג'ר. הנה הקישור – https://docs.google.com/spreadsheets/d/15JB94nSzxXXnT9uh9t8i-stZGKUyfPWwwAnNqlMrRhg/edit#gid=0
(במקרה של תקלה או כל בעיה אחרת – אפשר לפנות במייל לחיים בכתובת – jhpvcbanv2@gmail.com)

להלן הסבר על כל הכללים של הפרוייקט:

כשגולש רוצה להציע טרייד, הוא הולך לטרייד מאשין של האתר TradeNBA, ובוחר את הקבוצות (אפשר עד 5) ואת השחקנים ו/או בחירות הדראפט. זה מאוד אינטואיטיבי ונוח ככה שגם אם זו פעם ראשונה שלכם, אתם אמורים להסתדר. שימו לב לזה שהטרייד מאשין תומך גם בבחירות דראפט וגם בהגנות עליהן.

לאחר שנבחרו כל השחקנים והקבוצות, הגולש לוחץ על "Try this trade". במידה והטרייד מאושר מבחינת משכורות ותנאים אחרים (This Trade is Successful!), הגולש לוחץ Save Trade מפרסם את הלינק שהתקבל (ולא את הלינק משורת הכתובת בדפדפן!) בתגובה (ראשית! לא כתגובה לתגובה אחרת) בפורמט כזה – מה כל צד מקבל (חשוב לרשום את השם המלא של הקבוצה, כדי שהמנג'ר יוכל למצוא את זה בקלות ולא יצטרך לעבור על מאות תגובות לא רלוונטיות אליו), לינק לטרייד מאשין, וכמה מילים למה זה שווה לכל קבוצה (מומלץ). דוגמא:

צד א': בראדלי ביל ודני אבדיה לדנבר נאגטס.

צד ב': מייקל פורטר ג'וניור, גארי האריס, אייזאה הרטנשטיין ו-2 בחירות סיבוב ראשון (2021 ו-2025) לוושינגטון וויזארדס.

https://tradenba.com/trades/jWjq5NFzz

דנבר מקבלים כוכב שלישי לצד יוקיץ' ומארי ולידו פורוורד צעיר שיכול לתרום כשחקן משנה או כמוביל של יחידת הספסל. וושינגטון מפרקים את העסק ומקבלים את פורטר והפוטנציאל שלו להיות כוכב ו-2 בחירות סיבוב ראשון.

התיאור הטקסטואלי והלינק לTrade Machine הם חובה, ולא תקבלו תשובות על טריידים שלא יכילו את שניהם (שימו לב לכך שבטרייד מאשין אפשר להעביר גם בחירות דראפט ואפילו לשים להן הגנות). כל התגובות בנוגע לטרייד מסוים (גם שלנו וגם שלכם) ירוכזו בתת תגובות לטרייד המקורי, כדי לשמור על סדר בתגובות. זה הטמפלייט בשבילכם:

צד א':

צד ב':

לינק:

הסבר מילולי:

בשלב הזה, כל הGMים הנוגעים בדבר יאשרו או לא יאשרו – או ידרשו לשפר את ההצעה אם זה בכיוון. בסוף הפרויקט נפרסם פוסט סיכום עם כל הטריידים שצלחו. פשוט לא?

מצב בחירות הדראפט של כל קבוצה (למי היא חייבת מתי ומי חייב לה) – כאן 

רוסטרים בחירות דראפט וסטטיסטיקות של כל הקבוצות בתצוגה מאוד יפה ונוחה – כאן

בקשות/הבהרות קטנות:

  • הטריידים לא "מתמשכים" – אם אישרנו טרייד שהעביר את בראדלי ביל לדנבר זה לא אומר שמציעים עכשיו טריידים לדנבר עבור ביל, ואין מניעה שימשיכו להציע לוושינגטון טריידים עליו ושאפילו נאשר בסוף כמה טריידים על אותו השחקן.
  • לא להציע טריידים לא סבירים (ג'ו אינגלס תמורת סטף קרי או משהו כזה). זה אמור להיות כיף ונחמד אז תהנו.
  • הרעיון של הפוסט הוא שהצוות או הגולשים עונים כGMים של הקבוצות. אין בעיה ואפילו רצוי ונחמד שתחוו דעה בעצמכם על כל טרייד, אבל אל תנסחו את זה בצורה של "X לא מאשרת" – זה גורם לזה להישמע כאילו אתם הGMים וזה טיפה מבלבל 🙂
  • טרייד אחד בכל תגובה. אחרת אין לנו דרך להגיב.

הפרוייקט מהשנה שעברה – https://hoops.co.il/?p=179240

פוסט הסיכום מהשנה שעברה – https://hoops.co.il/?p=180922

הפרוייקט מלפני שנתיים – https://hoops.co.il/?p=147789

פוסט הסיכום מלפני שנתיים – http://hoops.co.il/?p=148306

הפרוייקט מלפני שלוש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=115197

פוסט הסיכום מלפני שלוש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=115719

הפרוייקט מלפני ארבע שנים – http://www.hoops.co.il/?p=86886

פוסט הסיכום מלפני ארבע שנים – http://www.hoops.co.il/?p=87248

הפרוייקט מלפני חמש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=60775

פוסט הסיכום מלפני חמש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=61177

עונת טריידים נעימה לכולם! 🙂

לפוסט הזה יש 86 תגובות

  1. טוב רציתי להיות גם מנגר השקנאים אבל בלוך תפס אותם אז נאלצתי להסתפק במיניסוטה יחד עם פילי.

    במיניסוטה כל הקבוצה למכירה, אני מחפש המון בחירות דראפט גבוהות במיוחד השנה וכשרונות צעירים.

    בפילי המטרה היא אליפות. בהנחה שדיים סטפן טריי לוקה וכל אלו לא עומדים לרשותי אין לי מה להטריד את סימונס סתם. חוץ מאמביד מוכן לשמוע הצעות על כולם

    שחקנים שאני מעוניין בהם

    1. לאבין
    2. פטי מילס
    3. באדי הילד
    4. בייליצה
    5. ברוגדון
    6. לאורי
    7. ביינס
    8. דראגיץ
    9. קראודר
    10. ברונסון

            1. להחליף? אני עם אקסטרים קלוז-אפ שלו כבר זמן מה

            2. טואוב

  2. יאללה, מחכה לפרויקט שיתחיל!
    אגב, הדוגמה שהצעתם בין ווש לנאגטס מעניינת מאוד.. פוטנציאל לwin-win-win – גם לוויזארדס, גם לדנבר וגם לדני אבדיה, שישחק בקבוצה בה הכוכבים הראשיים (מלבד ביל) דווקא כן יודעים למסור.

            1. קיבלת

      1. שמחים שחזרתם אלינו עכשיו בשידור חי להמשך הקרב המרתק בין השרפרף לאיש הקש. וגם בדיוק בזמן, כאשר השרפרף מחליט לנסות להפתיע את יריבו ולשלוף מהמותן טקטיקה חדשה. הוא מנסה לעשות כל כך הרבה רוח בניסיון להעיף את הקש לכל עבר ולהכניע את יריבו המר. אך לא! השיטה מתפוצצת בפנים. במקום לכוון את הרוח מאיש הקש והלאה כדי לפזר את הקש, הוא זורק את הרוח מכל הכיוונים אל עבר איש הקש עצמו ואוסף סביבו עוד קש חדש! איש הקש יוצא חזק יותר משנכנס לקרב. איזו טעות חמורה, אולי מכרעת בהתמודדות. איירבול מול שער ריק.

  3. בתור הGM החלופי של ברוקלין נטס המועדון שבדרכו להפוך למפואר ביותר והגדול ביותר בשנים הבאות. שין מרקס שעשה עבודה נפלאה השאיר לי את הקבוצה עם מטרה אחת ויחידה אליפות.
    .
    כולם יודעים שיש לנו התקפה היסטורית, אבל מה שחסר זו מילה אחת קטנה וחשובה בשם הגנה, וזה המטרות שלנו עד לדדליין.
    המטרות שלנו ברורות מאוד סנטר הגנתי ושחקן נוסף הגנתי שיעזור לאזן את הבורות ההגנתיים העונים לשמות ג’יימס הארדן וקיירי AKA ״האהבל״ ארווינג.
    .
    שחקנים שלא יהיו נתונים להעברה בטרייד אינם: דוראנט והארדן הסיבה מובנת למה, גם קיירי ארווינג ודיאנדרה ג’ורדן לא עומדים על הפרק לאחר שבאו כעסקת חבילה עם דוראנט ואנחנו רוצים לשמור עליו שמח כדי שיחליט להישאר בקבוצה יותר משנה (יש לו אופציית יציאה בקיץ).
    .
    השחקנים שחמים על המדף:
    .
    ספינסר דיווינדי- הרבה שוכחים ששנה שעברה הוא היה שחקן נפלא שכמעט גירד את האולסטאר במזפח עונה שעבר עם ממוצעים של 20.6 נקודות וכמעט 7 אסיסטים למשחק, שחקן עם אופי מדהים שמראה שיפור בעקביות מעונה לעונה. כן הוא עבר פציעה לא קלה בתחילת העונה אבל עם הצוות הרפואי הקיים אצלנו והטכנולוגיה שהשתפרה פלאים (דוראנט ההוכחה לכך), עונה הבאה הוא הולך לחזור גרסא משודרגת של השחקן שהיה או במקרה הרע אותו שחקן שקלע 20 נקודות בעל הגנה טובה .
    .
    גו האריס – כן האוהדים לא יאהבו את זה, אבל יבינו שהמילה אליפות חשובה יותר משחקן ביתי, מדובר בצלף אדיר שמתאים למשחק המודרני יותר מכולם שחקן שקולע 50.6% מ3, אין לו בלקסיקון את המילה הגנה.בנוסף כל שאר השמות הלא מוכרים בקבוצה בקנה של הטריידים.
    .
    יש לנו חריגת טרייד של 5.6 מליון מהפציעה של דיווינדי ואנחנו לא נפחד להשתמש בא (לא יודע עם בחוקי הפורמט).
    .
    מטרות ריאליות שעל הפרק: טאקר, מגי , פלאמלי.

    1. אוקיי לא יודע עד כמה זה בחוקי הפורמט, אבל בתור אוהד ברוקלין, אתה לחלוטין צודק אם זה שלא נאהב טרייד על האריס. השנה הוא ממש שומר ונלחם, פייטר אדיר והתרומה שלו בהתקפה מעולה. עדיין אנדרייטד

      1. אין בעיה בכלל עם תגובות שמביעות עמדה כל עוד אתה מציין שאתה לא הGM של הקבוצה, ולהפך, מכיוון שהן מעשירות את הדיון. הבעיה היחידה היא שאנחנו לא רוצים להיכנס לזה לפני שיש GM לכל הקבוצות. כרגע חסרים עוד 7.

  4. מקפיץ שאלה מלפני כמה ימים:
    האם אפשרי להציע חוזים נגמרים (או לא נגמרים) תמורת בחירות דראפט עתידיות?
    סתם לדוגמא: טרייד על ראס (קחו בחינם, העיקר שתיקחו).

      1. אתה לא ממציא טריידים כGM. רק מאשר או לא מאשר את המוצעים. באחריותך לעבור כל פעם על הטריידיים שהוצעו ולראות אם יש כאלה הנוגעים לקבוצה שלך ואז לכתוב אם אתה מאשר או לא (לכל טרייד בנפרד בלי קשר אחד לשני)

  5. The Celtics aren’t the only team that has Magic center Nikola Vucevic high on its wish list. The Heat, Spurs, and Hornets have also expressed “significant” interest in the All-Star big man, sources tell Kevin O’Connor of The Ringer.

    While the Magic seem unlikely to deal Vucevic, there are other solid veterans on their roster whom they could be more open to moving. O’Connor reports that the club is receiving calls on guards Evan Fournier and Terrence Ross, with the Hornets among the clubs inquiring on Fournier, while the Nuggets have asked about Ross.

    Aaron Gordon is viewed as a possible trade candidate too, and the Magic have some lower-priced veterans who could appeal to contenders as depth pieces.

    The Warriors have interest in acquiring Rockets guard Victor Oladipo, league sources tell Kevin O’Connor of The Ringer.
    Kings center Hassan Whiteside has been cited as another potential target for the Lakers, via either trade or – if he’s bought out – free agency.

    1. מצד שני, דראמונד בברוקלין פוגע בדקות משחק של החברים שלו, ופלינקה היה הסוכן הקודם שלו… אז הייתי אומר שעדיין יש סיכוי מסויים ללייקרס, אבל ברוקלין עדיין פייבוריטים וגם זה רק אם לא יהיה טרייד שזו עדיין אפשרות מאד ריאלית.
      .
      אבל במקרה הכי גרוע מגי יגיע לברוקלין.

  6. סלטיקס איפה אתם? יש כאן מספיק ממכם. אף אחד לא רוצה לקחת אחריות? לא פלא שאתם תקועים במקום…
    יאללה מתנדב אחד.

      1. אז עדיפות לקבוצות שאין להם אוהדים מובהקים פה – לא בא לי לתפוס את בוסטון למישהו כאן לדוגמא.

  7. הצעה לפרוייקט, טרייד שיאושר ויקרה גם בחיים האמיתיים יזכה את הג' אמים למועצת גדולי התורה של הופס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט