קול קורא להשתתפות בפרוייקט טריידים דמיוניים 2022 / צוות הופס

הטרייד דד ליין הולך ומתקרב, והחלטנו להחזיר לכבודו את פרויקט הטריידים הדמיוניים לשנה שביעית ברציפות!

נא לא להציע טריידים. ייפתח פוסט חדש עבור הפרוייקט עצמו!!

אחד מלקחי השנים הקודמות, היה שכדאי לאפשר גם לגולשים לקחת על עצמם את תפקיד ה-GM של קבוצות, ולא רק לחברי הצוות. לכן, הפוסט הזה עולה במטרה לאפשר לגולשים, וגם לצוות הכתבים כמובן, לבחור קבוצה או 2 שהם מעוניין לקחת על עצמם ולהיות המנג'רים שלה. שימו לב שהמעוניין יכול לקחת על עצמו להיות GM של קבוצה אחת או 2, אבל לא יותר מזה.

הדרישה המרכזית מ-GM היא להיות פעיל, מכיוון שכל הרעיון הוא שגולשים מציעים טריידים ומקבלים תשובה מספיק מהירה כדי שיוכלו להציע טריידים חדשים או לתקן את הנוכחיים במקרה הצורך. לכן, אנחנו מבקשים ממי שלוקח על עצמו את התפקיד להשתדל להיות פעיל במידת האפשר ולא להגיב רק פעם ביומיים.

עבור כל המעוניין – אנו מניחים כאן קובץ שבו ניתן לראות אילו קבוצות פנויות ולהשתבץ אליהן. תגובות כאן בפוסט לא יילקחו בחשבון. הפרוייקט עצמו יתחיל כשכל הקבוצות יקבלו מנג'ר. הנה הקישור – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ySUtPFa4PUM7LpBffiGhdc_D_48RNnGlpZkxHanHOzA/edit?usp=sharing
(במקרה של תקלה או כל בעיה אחרת – אפשר לפנות לכתובת המייל של מערכת האתר).

להלן הסבר על כל הכללים של הפרוייקט:

כשגולש רוצה להציע טרייד, הוא הולך לטרייד מאשין של ESPN (בעבר השתמשנו באתר אחר שדורש הרשמה), ובוחר את הקבוצות (אפשר עד 4) ואת השחקנים הרלוונטיים. זה מאוד אינטואיטיבי ונוח ככה שגם אם זו פעם ראשונה שלכם, אתם אמורים להסתדר. שימו לב לזה שהטרייד מאשין לא תומך בבחירות דראפט, אז אם אתם רוצים לכלול בחירות דראפט בטרייד תציינו את זה בטקסט.

לאחר שנבחרו כל השחקנים והקבוצות, הגולש לוחץ על "Try this trade". במידה והטרייד מאושר מבחינת משכורות ותנאים אחרים (This Trade is Successful!), הגולש לוחץ Save Trade מפרסם את הלינק שהתקבל (ולא את הלינק משורת הכתובת בדפדפן!) בתגובה (ראשית! לא כתגובה לתגובה אחרת) בפורמט כזה – מה כל צד מקבל (חשוב לרשום את השם המלא של הקבוצה, כדי שהמנג'ר יוכל למצוא את זה בקלות ולא יצטרך לעבור על מאות תגובות לא רלוונטיות אליו), לינק לטרייד מאשין, וכמה מילים למה זה שווה לכל קבוצה (מומלץ). דוגמא:

התיאור הטקסטואלי והלינק לTrade Machine הם חובה, ולא תקבלו תשובות על טריידים שלא יכילו את שניהם (שימו לב לכך שבטרייד מאשין אפשר להעביר גם בחירות דראפט ואפילו לשים להן הגנות). כל התגובות בנוגע לטרייד מסוים (גם שלנו וגם שלכם) ירוכזו בתת תגובות לטרייד המקורי, כדי לשמור על סדר בתגובות. זה הטמפלייט בשבילכם:

צד א':

צד ב':

לינק:

הסבר מילולי:

בשלב הזה, כל הGMים הנוגעים בדבר יאשרו או לא יאשרו – או ידרשו לשפר את ההצעה אם זה בכיוון. בסוף הפרויקט נפרסם פוסט סיכום עם כל הטריידים שצלחו. פשוט לא?

מצב בחירות הדראפט של כל קבוצה (למי היא חייבת מתי ומי חייב לה) – כאן 

רוסטרים בחירות דראפט וסטטיסטיקות של כל הקבוצות בתצוגה מאוד יפה ונוחה – כאן

בקשות/הבהרות קטנות:

  • הטריידים לא "מתמשכים" – אם אישרנו טרייד שהעביר את דומנטאס סאבוניס לוושינגטון זה לא אומר שמציעים עכשיו טריידים לוושינגטון עבור סאבוניס, ואין מניעה שימשיכו להציע לאינדיאנה טריידים עליו ושאפילו נאשר בסוף כמה טריידים על אותו השחקן.
  • לא להציע טריידים לא סבירים (ג'ו אינגלס תמורת סטף קרי או משהו כזה). זה אמור להיות כיף ונחמד אז תהנו.
  • הרעיון של הפוסט הוא שהצוות או הגולשים עונים כGMים של הקבוצות. אין בעיה ואפילו רצוי ונחמד שתחוו דעה בעצמכם על כל טרייד, אבל אל תנסחו את זה בצורה של "X לא מאשרת" – זה גורם לזה להישמע כאילו אתם הGMים וזה טיפה מבלבל 
  • טרייד אחד בכל תגובה. אחרת אין לנו דרך להגיב.

הפרוייקט מהשנה שעברה – חלק ראשון, חלק שני, חלק שלישי וחלק רביעי.

פוסט הסיכום מהשנה שעברה – https://hoops.co.il/?p=223041

הפרוייקט מלפני שנתיים – https://hoops.co.il/?p=179240

פוסט הסיכום מלפני שנתיים – https://hoops.co.il/?p=180922

הפרוייקט מלפני שלוש שנים – https://hoops.co.il/?p=147789

פוסט הסיכום מלפני שלוש שנים – http://hoops.co.il/?p=148306

הפרוייקט מלפני ארבע שנים – http://www.hoops.co.il/?p=115197

פוסט הסיכום מלפני ארבע שנים – http://www.hoops.co.il/?p=115719

הפרוייקט מלפני חמש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=86886

פוסט הסיכום מלפני חמש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=87248

הפרוייקט מלפני שש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=60775

פוסט הסיכום מלפני שש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=61177

עונת טריידים נעימה לכולם! 🙂

לפוסט הזה יש 67 תגובות

    1. שמעון בתור אוהד אני מוחה על בחירתך לgm אתה תעביר לי אותם לאטלנטה בעבור נזיד עדשים אני הולך לשרוף לך תירס מול הבית במשמרת מחאה 😁
      (הכל בהומור, אבל אשתדל לאתגר אותך בתגובות. מבקש זכות וטו על טריידים שמערבים את הפייסרס עם אטלנטה ופילי – לצערי אין לי זמן להשקיע בלהיות gm מלא מלא)

      1. ג'ף אל תיתמם. אני יודע שאתה יזמת את ההדחה שלי מאינדיאנה ואת הגירוש שלי למדבר. זה בגלל שסכין בגב האומה הציע לי את הולידיי ואני סירבתי ואז הבאקס לקחו אליפות נכון?

        1. חלילה חלילה אני דווקא הייתי בעד להחזיר אותך לקדנציה שנייה, שמעון ידחוף לי את בוגדנוביץ וקאפלה תמורת סאבוניס, ויהנדס טרייד שינחית את ברוגדון ולאברט בפילי תמורת סימונס, נצא מכל זה בלי עתיד בלי תקווה ובלי בחירות.

            1. התלבטתי בנושא… יאללה תכה

            2. נשארו ברוקלין, קליבלנד, דטרויט, אטלנטה ומיאמי

            3. נרשמתי לקליבלנד

  1. גילרי, לקחתי את פיניקס. אם אתה רוצה בהם תצטרך לפתוח את הארנק עם הביטקוין.

    (או להגיד לי ואני אנסה קבוצה אחרת אם יש.)

    1. חחח, אני מנוע עקב מעורבות רגשית. אם הייתי רוצה כבר הייתי לוקח. דיר בלאק להתעסק עם הליבה – רק תיקונים בקצוות. אחרת כבר תראה מה זה גמביט…

          1. האמת פיניקס קבוצה מדהימה, אני חושב על דרכים שיש לה להתחזק בלי לפגוע בהם ומצד שני קבוצות יסכימו ואני מתקשה למצוא אולי חיזוק קטן בעמדה 4 אבל פרט לזה לא.

            1. ברכותיי, גם אתה הועלית על העגלה של תד יאנג לסאנס

            2. הגבתי לך בפוסט ההוא של אוהד ס"א אם בא לך "להשתתף בצערי", אני עדיין חושב שגאן ניצח את הסיבוב האחרון עפ"י החוקים (יש גם סרטון ביוטיוב שמראה את זה אם מעניין אותך) אבל בצורה שזה קרה היה ברור שהוא לא יקבל אותו.

            3. ראיתי את התגובה תודה, לא חושב שגאן נצח את הסיבוב האחרון אשמח אם תשתף את הסרטון ביוטיוב כאן,ממה שראיתי וחשבתי ההחלטה הייתה יותר מצודקת (אצלי זה 3-2 לטובת פראנסיס שהוא מנצח ב3 סיבובים אחרונים).
              .
              גאן עשה שטות נוראית עם ההכנעות המטומטמות אבל זה טעות של התרגשות, אין לי ספק שהוא עוד יהיה אלוף עולם. עדיין פראנסיס פשוט מדהים אותי הצוות אימון שלו עשה עבודה פנטסטית איתו והכין אותו בצורה מושלמת לקרב הכוח שלו זה משהו לא מעולם הזה (פראנסיס חזק הרבה יותר מברוק לסנר בזמנו).
              .
              זה מדהים לראות את ההתפתחות והבנה שמתאבקים עוברים בגילאים מאוחרים, יהיה מעניין לראות אח פראנסיס ימשיך בUFC לדעתי לא

            4. לדעתי פרנסיס ישבית את עצמו על הפציעות ACL MCL שספג לפני הקרב ולא יחזור עד שתעבור שנה והוא יהיה חופשי בינואר 2023, אבל זה ממש לירות באפילה – כ"כ הרבה דברים יכולים לקרות עד אז.
              .
              כך או כך גאן חירבן לעצמו את הסיבוב האחרון אין מה להגיד
              .
              https://youtu.be/EVAt7kWr5Dw

            5. אגב ממליץ על ערוץ היוטיוב הזה בלי לקשר לסרטון הנ"ל אני עוקב אחריו הרבה זמן והוא ממש עוזר לי להבין הרבה דברים שקורים בכלוב

            1. בדיוק מה שרציתי שתגיב 🙂

  2. חחחחח בהצלחה ל ג.מ של הזקנלחים של ל.א
    כמה עבודה מחכה לו,גם ככה הבבון יזרוק אותך מתחת לאוטובוס.
    עוד חברים ל-ללל

  3. זאת הפעם הראשונה שלי. מישהו יודע איך רואים גם את הבחירות דראפט שיש לקבוצות בטרייד מאשין. אשמח אם תכלו להסביר לי. מראים רק את הסגל.

    1. המכונה של ESPN לא מאפשרת לראות (או להעביר) בחירות דראפט. אתה יכול לנסות את הטרייד שלך במכונה של שנה שעברה כדי לראות את הבחירות ואז להעתיק את הטרייד למכונה של ESPN או להסתכל בלינקים שנתנו בתחילת הכתבה הזו (ובטח יתנו בכל פוסט חדש בפרוייקט).

  4. לא הבנתי, מי ה- GM של הספרס?
    בשנה שעברה היה אשך והוא פסל לי כל טרייד שהצעתי.
    כל מה שהוא רצה לעשות זה להחזיר לקבוצה את סלו מו, קורי ג'וסף, מאט בונר, דני גרין ובסוף פופ הקשיב לו והחזיר את פורבס.

  5. חייבים לקליבלנד 8 בחירות סיבוב שני והיא חייבת 2. מה זה, ה-GM שם מקבל לפי שעה? למה להוסיף את כל הסעיפים המיותרים האלו לעסקאות?

    בכל מקרה, בתור GM קליבלנד לפרוייקט הופס אני מודיע שכל טרייד מגיע עם בחירת סיבוב שני ע"ח הבית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט