טורונטו ראפטורס (3) – אורלנדו מג'יק (1) 02:00
לאחר שבמשחק הראשון הראפטורס נחנקו והמג'יק ניצלו משחק גדול של די ג'יי אוגוסטין על מנת לעלות ל-0:1 מפתיע בסדרה, הגיעו שלושה ניצחונות רצופים של הראפטורס שהפכו את הקערה על פיה. כעת המג'יק יצאו פעם נוספת לקנדה במטרה לכפות משחק 6 ולהימנע מהדחה לאחר חמישה משחקים.
איך הראפטורס ינצחו?
עבור טורונטו הכל יתחיל בהגנה. ההתקפה שלהם לא יציבה מספיק בפלייאוף והגנה יציבה וחזקה תאפשר צבירת ביטחון שיוביל לשיפור בהתקפת הראפטורס ויהפוך את העסק לקל בהרבה עבור המארחים. טורונטו תצטרך לספק יחס מיוחד לניקולה ווצ'ביץ' הנהדר שמעמיד ממוצעים של 20.8 נק' ו-12 ריב' למשחק עד כה ויקשה על שחקני הפנים של הקנדים.
איך המג'יק ינצחו?
יקוו למשחק נוסח משחקים 1 ו-3 בסדרה בדגש על משחק 1 בו המג'יק ניצחו לאחר מותחן. המפתח עבור אורלנדו יהיה להשאיר את טורונטו על סקור נמוך תוך הצגת התקפה שותפת בצד השני. בשני המשחקים בהם הראפטורס החזיקו את המג'יק על פחות מ-90 נק' המשחק נגמר בבלואו אאוט מוחץ לטובת טורונטו, בשני המשחקים בהם הראפטורס נכשלו בכך הסיפור היה אחר לגמרי. התקפה נכונה תוך דגש על הבאת הכדור לאוגוסטין, גורדון ו-ווצ'ביץ' תקשה על הראפטורס ותסייע למג'יק בהשגת המטרה שלה.
אז איך זה ייגמר?
המג'יק יגיעו במטרה אחת, והיא לכפות משחק נוסף. הראפטורס לעומת זאת ירצו לנוח כראוי לקראת המפגש הצפוי בחצי הגמר עם המנצחת מהסדרה בין הסיקסרס לנטס. אני צופה משחק מותח וצמוד בסופו טורונטו תצא עם ידה על העליונה. הראפטורס ב-5.
פילדלפיה סבנטי סיקסרס (3) – ברוקלין נטס (1) 03:00
גם כאן אנו נתקלים בסיפור דומה לזה שראינו בין הראפטורס למג'יק. במשחק הראשון הנטס הראו עליונות מוחלטת על פילי כשלמעט באטלר איש לא הופיע למשחק אצל הסיקסרס. ואז בשלושת המשחקים הבאים הסיקסרס הראו תצוגת תכלית אחרי תצוגת תכלית וניצחו את הנטס פעם אחר פעם אחר פעם. ממשחק למשחק המתח עלה והשיא הגיע במשחק שעבר כשדאדלי ואמביד פרצו במעין ריב כאשר באטלר גם כן מתערב ומורחק. ללא באטלר פילי הצליחה לנצח במשחק בזכות הופעה ענקית של אמביד וסימונס, וכעת היא תשחק מול הקהל הביתי במטרה לנצח ולהעפיל לחצי הגמר האזורי.
איך פילדלפיה תנצח?
תמשיך בתכנית המשחק לפיה באטלר מרכז את המשחק של פילי כשסימונס באוף בול באזור האותיות, אמביד נמצא באזור חצי המרחק והאריס ורדיק מרווחים מאחורי קשת השלוש. כשפילדלפיה שיחקה בצורה הזו לנטס היה הרבה יותר קשה להתמודד מולה, ובמידה והסיקסרס ישתמשו באותה התכנית יהיה להם יתרון עצום התקפית על ברוקלין, יתרון שיכול להכריע את הכף לטובת פילי.
איך ברוקלין תנצח?
תנסה לנטרל את אמביד ככל הניתן. כשאמביד רע, פילי בד"כ לא מנצחת. עם כל הכבוד להאריס, סימונס ובאטלר הוא הבוס הבלתי מעורער של פילדלפיה. לאלן היה קשה להתמודד מולו עד כה בסדרה, אך עם עזרה נכונה מהשחקנים האחרים ומעט יותר מאמץ מצידו ברוקלין תוכל להאט אם לא לעצור את אמביד, ולהקשות על הסיקסרס.
אז איך זה ייגמר?
שתי קבוצות נהדרות עם שחקנים מוכשרים עומדות להיפגש הערב כשאחת נמצאת עם הגב לקיר בעוד שהשנייה לא רוצה לאכזב את הקהל הביתי שיצפה בה. לפילדלפיה יש מעט יותר איכויות והכושר שלה טוב בהרבה מזה של הנטס, לכן אהמר עליה הערב. הסיקסרס ב-12.
דנבר נאגטס (2) – סן אנטוניו ספרס (2) 04:30
הסדרה הצמודה ביותר בסיבוב הראשון (עד כה לכל הפחות) חוזרת הערב לדנבר, כששתי הקבוצות ירצו לנצח ולהתקרב צעד נוסף לעבר חצי הגמר האזורי. הסדרה עד כה מאופיינת בעיקר בחוסר עקביות בזהות המנצחת כשבמשחק האחרון לספרס כבר הייתה ההזדמנות לברוח ל-1:3 בסדרה אך קאמבק הירואי של הנאגטס השווה את התוצאה בסדרה וקבע שיהיה משחק שישי לכל הפחות.
איך דנבר תנצח?
הכל יתחיל בהתקפה עבור הנאגטס. דנבר מעולם לא הייתה ידועה בהגנת ברזל, אך מבחינה התקפית שלל קבוצות הליגה פחדו ממפגש עם ניקולה יוקיץ' וחבורתו והתכוננו היטב לקראת הקבוצה עם הפוינט-סנטר הסרבי. גם בסדרה מול סן אנטוניו הדבר מורגש כאשר הקבוצה לא הפסידה באף משחק בו עברה את רף 110 הנק' ולא הצליחה לנצח במשחקים בהם ירדה מהרף בסדרה. אם הנאגטס יתקפו כפי שתקפו בעונה הסדירה, ישיגו את הקליעות הפנויות ויניעו את הכדור בצורה נכונה להגנת הספרס יהיה קשה מאוד להתמודד מולם, והנאגטס יתקרבו צעד אחד נוסף לעבר מפגש עם המנצחת בסדרה בין פורטלנד לאוקלהומה.
איך סן אנטוניו תנצח?
אם עבור הנאגטס הכל מתחיל בהתקפה, אצל הספרס דווקא ההגנה צפויה למלא תפקיד משמעותי הרבה יותר במשחק. בניגוד לנאגטס הספרס ניצחו במשחק היחיד בסדרה שהיה עם סקור נמוך, ואין להם כל בעיה עם סגנון משחק איטי, מאורגן וקשוח. הידוק ההגנה של הספרס והקשחת המשחק תתן לספרס הפיזיים יתרון לא מבוטל על דנבר שרוב שחקניה אינם פיזיים במיוחד, ואולי תתן להם את האפשרות להכריע את המשחק בטקסס לעיני הקהל הביתי.
אז איך זה ייגמר?
שתי קבוצות נהדרות בעלות אוריינטציה שונה ייפגשו הערב למשחק נוסף. משחק מאוד צמוד, מותח ואיכותי צפוי לצופיו בו לדעתי יהיו אלו דווקא הספרס שינצחו. ס"א ב-9.
פורטלנד טרייל בלייזרס (3) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1) 05:30
לאחר שלאורך רוב המשחקים הקודמים (למעשה למעט המשחק השלישי וסיום המשחק הראשון) פורטלנד הראתה עליונות מוחלטת מול הת'אנדר, שתי הקבוצות ייפגשו הערב למשחק של להיות או לחדול עבור האורחים בעוד שהביתיים ירצו לגמור את הסיפור ולהגיע למפגש מול המנצחת בין הנאגטס לספרס רעננים לאחר מנוחה.
איך פורטלנד תנצח?
תבצע בדיוק את מה שביצעה במשחק הקודם. דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום נראים פשוט נהדר עד כה בסדרה יחד עם קנטר שמשחק לא רע בכלל, הטריו הזה של פורטלנד צפוי להוביל אותם התקפית וכשהתקפת הת'אנדר חורקת יותר מדלת ברזל של מחסן שלא שומנה כבר 15 שנה פורטלנד לא צריכה לבצע יותר מדי התאמות הגנתיות על מנת לנצח בהתמודדות.
איך אוקלהומה תנצח?
ראסל ווסטברוק סוף סוף ישכיח את מה שקרה במשחקים הקודמים וישחק כפי ששיחק לאורך לא מעט משחקים בעונה הסדירה. הגארד המוכשר של הת'אנדר הוא ככל הנראה הגארד המוכשר ביותר בליגה מבחינת יכולות שניתנו לו, אך בורג אחד פחות מדי פוגע בו ומונע ממנו לתרגם את אותן יכולות להשפעה חיובית על הקבוצה. שינוי בגישה של ראסל יפתיע את הבלייזרס (ואותי, חייב להודות) ויאפשר לת'אנדר להביא ממד שלא היה להם עד כה.
אז איך זה ייגמר?
אם ראסל ישנה את תפישתו לגבי המשחק הת'אנדר צפויים לנצח, אם לא זה ייגמר בהדחה מהירה וכואבת. רוב מי שרואה את הסדרה (כולל עבדכם הנאמן) ממש בספק שהתרחיש הראשון יקרה, אבל ניתן לו ליהנות מחמת הספק. ראסל סוף סוף מופיע, הת'אנדר מנצחים ב-9.
חמש וחצי בבוקר
==
זמן משובח לראות את ראס ממשיך לחרב את קבוצתו
==
אין סיכוי שישנה את דרכו. אף לא שמץ של סיכוי
==
תודה על הפריוויו ולהת' בבוקר מוקדם
אתה לא מבין כלום .
גם אתמול הכרזת שמיטשל לא השחקן שכולם חשבו שהוא סתם עוד שחקן והופה הוא הוכיח לך אחרת עם תצוגת קלאץ מהסרטים .
יש מצב שאני לא מבין
==
לא מחזיק ממיטשל בכלל
==
אבל ראס הוא באמת מחרב של קבוצה
מסכים, אבל מלחמה בטוח שנקבל, לא אופתע אם יהיו מורחקים .
יכול להיות מצויין סוף סוף . השאלה אם זה יספיק לנצח את המתחרים .
מצויין תומר. פריוויו מקיף וחכם מאוד, כיף לקרוא. הזווית שלי על המשחקים רלוונטית בעיקר לספרס-נאגטס. אני לא חושב שדריק וויט יתן משחק גדול נוסף כשהנאגטס עם טורי קרייג ההגנתי במקום וויל בארטון בחמישייה והצלפים שלהם לא יתעוררו בחוץ. שינוי שהייתי עושה היה העלאת רודי גיי במקום פלטל בחמישייה – יוקיץ' יצטרך לרדוף אחריו משחק שלם (אולדריג' על מילסאפ) וזה יכול לפגוע בכל הנאגטס. בשאר הסדרות נראה 4-1 היום.
אני די בטוח שכאשר הם שיחקו בחמישייה של אולדריג'+גיי השמירות היו שמילסאפ על גיי ויוקיץ' על אלדריג' (יוקיץ' די הצליח להאט את אולדריג' כשזה קרה)
אתה צודק, טעות שלי. עדיין משתלם כי אולדריג' בפוסט-אפ יקשה על יוקיץ', במיוחד לאורך זמן. ישפיע על האטת הקצב
בינתיים אתה פוגע
תודה רבה, אחלה פריוויו.
מסכים איתך שתהיה היום סמי הפתעה בפורטלנד- הת'אנדר ינצחו עם 47 נקודות של פול ג'ורג'.
המזרחיות הבכירות ינצחו בדרך לחצי גמר סופר מסקרן.
דנבר-ספרס- מה שבא ברוך הבא. לא נתפסתי לסדרה, אולי במשחק 6.
ראסל במסיבות עיתונאים
Next year
סלאמת
פריוויו מצוין.
אני מהמר על הפתעה באחד המפגשים המזרחיים. לא יודע באיזה אחד.
אני אלך על פורטלנד בהפרש גדול ועל הספרס במותחן
הפועל חדרה קמה לתחייה .
האם יהיה עוד שער אחרון בדקות ההכרעה?
תודה רבה תומר – אהבתי את הניתוח.
מחזיק לדנבר אצבעות – מניח שהחזרה לבית והדחיפה של הקהל שלהם יעשו את שלהם.
פורטלנד עד עכשיו בסידרה מדהימה – 41% לשלוש, כאשר דיימו על %44.4 ומקולום על 51.6% לשלוש בעוד הת'נדר על על 30.8% לשלוש אם זה יתיישר קצת הערב יש לאוקלהומה סיכוי לחזור ולתת פייט בסידרה המסוייטת הזו.
קלינגון ישליך סלעים
תודה רבה!
יפתיע אותי מאוד אם ס"א ינצחו פעם שנייה ב-3 משחקים בדנבר
תודה רבה תומר, אחלה פריויוו.
טורונטו זה קל. ההמשך יותר קשה.
ממש בא לי להמר על ברוקלין אבל לא נראה לי שיצליחו לנצח שוב. בנוגע לאוקלהומה אני הולך על פורטלנד אבל לך תדע מה המשיגענע יביא לפרקט היום. בנוגע לספרס דווקא יש לי הרגשה רעה, כאילו שזהו "עלו עלינו" וכבר לא נצליח להפתיע. נקווה שפופ מרגיש אחרת.
זה הולך לגיים 7😎
ראסל מנהל משחק אוקלהומה מנצחים היום , ראסל סטייל קובי ויהיה בלואוט, פרי יוני נפלא ומדוייק .
ראפס
פילי
דנבר
פורטלנד
אוק יתפרקו לדעתי במשחק
דנבר ספרס יהיה מלחמת עולם עד הבאזר
פילי ישחטו
ראפס ישחטו
גם נראה לי שיתפרקו
מקווה שהתאנדר יקבלו היום בראש, דיים מגיע לסיים את העבודה
מסי יגמור את זה עם 0-1 קטן ?
זה ענק
https://sports.theonion.com/dedicated-russell-westbrook-stays-late-after-practice-t-1834245658
גאוני, האמת לא יפתיע אותי אחרי מופע הניגורים להכניס 100 זריקות ייקח לו שבוע עדיף לו להחטיא.
ראיתם יורוליג ? אני רואה עכשיו ברצלונה
תודה תומר פריוויו מצויין ! הימורים : ראפטורס ( משחק צמוד ) , פילי ( לא צמוד ) , דנבר ( משחק צמוד ) , אוקלהומה ( דם אש ותמרות עשן )
אני איתך
חבל שזה כזה מאוחר וחייבים כדורגל בינתיים
חושב שאלאבס פעם כבר הדיחה את ברצלונה בגביע
ראפס יסגרו עניין,
ברוקלין יפתיעו!
דנבר יגמרו את זה במחצית
אוק' תנצח
2 גולים בברצלונה. היה פנדל .
והמשחק התחמם
השוער מציל מתבוסה בידי מסי
אחלה פריוויו, תודה רבה
פוסט מצוין, למי אוכל לשלוח מאמר?
האיש והאגדה meless1937@gmail.com
צפיה חובה
https://vod.sport5.co.il/?Vc=147&Vi=313833
Home teams will win tadeye
1.לראות את דרק וויט בסדרה מול דנבר פשוט מדהים!
כל משחק. כל ה-4 הוא פשוט שיחק ברמה גבוהה מאוד..כאילו יש לו וותק של כמה שנים טובות בפלייאוף..הלם
2.טורי קרייג- היה מצוין הגנתית ואין ספק שעשה הבדל לעומת ברטון
מבחינה התקפית הוא נתן משחק אדיר כשקלע 5/7 לשלוש, שחקן של 32% לשלוש השנה…מקווה שלא יאכזב גם הפעם..
————
3. ראס מאכזב בצורה אדירה. בחיים לא ראיתי אותו בורח מכניסות לסל ככה… גם בFAST BREAK הוא רץ להתקפה ונעצר בקו שלוש וחוזר אחורה..עצוב..במיוחד בשנה שהאחוזים לא משהו הוא היה חייב לעלות את הרמה
ג'ורג עושה כמיטב יכולתו אבל רחוק מהיכולת מהחצי השני של העונה הסדירה..
היחיד שהיה נראה יציב בסדרה זה הגרמני השחרחר ששמו דניס..
4.גם אדאמס מפתיע..נמנע מלשחק בפוסט על קאנטר כאילו זה רודי גובר..היו חייבים לנצל את הגודל שלו בכניסות לצבע..לא מאמין שיקרה הלילה..
עוד עונה לפח של קבוצה עם פוטנציאל אדיר..הייתי מהמר עם פטרסון במקום פרגוסון, גם ככה אףאחד לא מצליח לעצור את לילארד..
סתם פרט טריוויה מעניין שנחשפתי אליו עכשיו:
בדירוג של השחקנים עם הכי הרבה ריבאונדים לעונה בודדת – 18 (!!) המקומות הראשונים מתחלקים שווה בשווה (!) בין ביל ראסל לווילט. 9 עונות לכל אחד
רבע ראשון?
מי ינצח אותו?
חוץ מרבע ראשון האם יהיה סוויפ?
אשמח לתובנות
לינק
http://www.soccerjumbotv2.me/3/ch-6.html
לקוואי-גורדון
רבע ראשון סל . ועכשיו גם זריקות עונשין עבור הראפטורס
1-5
1-7 האם אורלנדו יצמצמו בזריזות?
מג'יק – ראפטורס
http://sport5.live/orlando-magic-toronto-raptors/
http://jwstream.site/match/Orlando-Magic-vs-Toronto-Raptors-1
אורלנדו הגיע הזמן להתעורר שלא יהיה מאוחר מדי
לינקים למג'יק?
הלינק שהובא למעלה לא מספק את הסחורה…
תנסה פה
http://sports24.win/nba/
תודה!
וואו. טורונטו גמרה את המשחק ב-6 דקות.
3-22, ושלוש עבירות לוויצ'ביץ'.
אתמול היה קאמבק של 40+ points
אורלנדו כאלה מביכים בשביל זב נלחמתם כל הפלייאוף? בשביל זה ניצחתם את המשחק הראשון בסדרה רק בשביל להיות שטיח מביך
אורלנדו בריצת 2-12 !
אמביד לא ברמה של יאניס
דאדלי יחזור היום?
לא כוחות. הראפטורס מהתחלה לא משאירים למג'יק סיכוי. גם ווצ'ביץ' וגם גורדון כבר עם 3 עבירות כ"א.
ברוקלין – פילי
http://jwstream.site/match/Brooklyn-Nets-vs-Philadelphia-76ers-1
וגם פילי באה לסיים את הסיפור היום
האם יכול להיות שברוקלין יסיימו את המשחק עם 0 נקודות?
אם זה היה תלוי בד'אנג'לו ראסל, אולי כן.
פלייאוף איום שלו.
חני, מה מילאת בטופס?
מגניב. אחרי 3-19 לטורונטו, עכשיו זה 3-25 לפילדלפיה.
עבור זה התעוררתי?
15 נקודות ברבע לאמביד , לא נהנית ? אולי כן מנסה להתחרות ביאניס מי יודע ..
אמביד מפלצת, סימונס גורם להם להיות מודחים סיבוב הבא.
מנגבים את הראפס על אף סימונס ובראון. היכונונלטוביאס מול הראפס
וואו משחקים תחת
מה הולך סילבר?
אמביד לא בהכרה
הראפטורס בג'וגינג מול המג'יק
הסיקסרס חזקה מדי
אבל 31-60? לא ציפיתי למפלה כזאת
אם הם היו מזיעים בכל משחק ככה זה היה נראה
אם פילי מצליחה להמשיך לשחק ככה היא תהיה יריבה קשה מאד לפיצוח
טורונטו ולנארד לא פראיירים דוק
יאללה אמביד לא רוצה לראות אותו על המגרש עד גיים 1 מול הראפס
חכה ל40 נקודות
הסיבוב הראשון בפלייאוף המזרח לא הוסיף כבוד לא לנ.ב.א. ולא לקבוצות שהודחו.
כמו שכתבתי לא מזמן – צריך לצמצם את מס' הקבוצות בפלייאוף ל-12 במקום 16.
לא הבנתי איך זה יעבוד עם 12 קבוצות? זה לא צריך להיות במכפלות של 2? (כאילו 2 קבוצות גמר 4 קבוצות חצי גמר וכו')
זה נקרא חזקות של 2, וכן אתה צודק
דנבר – ס"א
http://bfst.to/watch/nba-10.php
ספרס – נאגטס
http://jwstream.site/match/San-Antonio-Spurs-vs-Denver-Nuggets-2
אני מאמין שדנבר ינצחו הלילה
דנבר התחילו טוב מבחוץ
דפלוזן על הפנים,כמה שאני לא אוהב את המשחק שלו
איזה פתיחה, אפילו דפרוזן פתח טוב, הספרס יהיו חייבים שלושות בסוף זה ייתרון סטטיסטי ברור
השימוש במילים 'דפרוזן' וכו' זה תת רמה אמיתית.
אני איתך זיו,עדיף דפלוזן מהמילה פליצה,
כשאתה צודק אתה צודק
לא מאחל לך שבן או בת משפחה קרובים יתאבדו מדכאון
אתה פשוט סוכר זיו,מותק אמיתי,תנוח ילד
לא לריב
שששששש חני,לך להמר
ביוב כבר אמרנו. ועוד מעט תחניף למנחם חח .
זיו מה תת רמה ? תפסיק להיות יפה נפש ועדין זה כדורסל ולאיש אין מה שצריך לרגעי האמת מגיע הפלייאוף והוא רועד , איזה דכאון אתה מדבר בכלל. מדברים על כך שהאיש אפס בפלייאוף.
כדורסל נטו? בוא נראה מה יהיה הערב
כדורסל טיפה טראש טור האיש מקבל 30 מליון דולר לעונה, חלק מהחבילה שזה בא שיידע לקבל ביקורת, תאמין לי שאין לי בעיה שכל החיים יקראו לי דפרוזן ואני אכניס 30 מליון דולר בשנה
דרק וייט עושה טוני פארקר.
.
נראה לי שפופ הושיב אותו לראות תקצירים של
הספרס מכל ה-22 שנים האחרונות, ואמר לו – עכשיו תעשה את זה בעצמך. וייט לא הבין שזו בדיחה.
דרוזן הולך עם הראש בקיר.
לוקח אחריות. הוא יהיה טוב הערב
אני לא מבין איך פופ הסכים ל דפלוזן,הבינוניות לשמה
דנבר בבליץ
איזה משחק מהנה של צפייה של דנבר כדור טס פנימה החוצה עובר מיד ליד חיתוכים תנועה מנצלים מיסמאצים מדהימים, דפרוזן נשאר דפרוזן.
לצערי מסכים איתך
מי זה פוחלץ?
תסתכל בראי חני ,שיווווו הינה פולץ
הבטחת למנחם שתצא מהווריד של כולם ובתמורה הוא לא חוסם אותך. שכחת?
הספרס חוזרים מפסק זמן ומאבדים כדור כי לא הוציאו אחרי 5 שניות. אם זה היה קורה לסטיבנס היו כבר תולים אותו בכיכר הבלוג
אחרי 5 טבעות, ו 20 שנה רצוף פלייאוף מערב ? אני בספק.
בסדרה הזו ברטנס סלינלי ומילס איבדו את כל הבטחון בזריקה
שוב מזכיר ש דה רוזן (אני מתאפק,רק כי אני מסמפט את זיו מפנמה) היה התחרות הכי גדולה במזרח עד לא מזמן.
ממזר אתה 😉
וואו.
תודה לכולם על הלינקים.
יש אולי לינק איכותי נוסף?
https://www.vipbox.live/denver-nuggets-vs-san-antonio-spurs-1-live
תודה
http://sport5.live/san-antonio-spurs-denver-nuggets/
תודה
מיילס מגן אפס
למה ממזר,תקרא לילד בשמו,דפלוזן חסר עמוד שדרה,שחקן בינוני –
דרוזן? שחקן על בנ.ב.א.
לא כולם מושלמים
איזה שחקן על בדיוק? עונה רגילה לא מעניינת מה שחשוב זה רגע האמת ואיש אין לו את זה, לא כוכב על מגרד אולסטאר.
דרוזן אולסטאר ואחד מ20 השחקנים הטובים בליגה איך שלא תהפוך את זה. הוא לא סופרסטאר ומעולם לא היה ואיש לא חשב שהוא אבל שחקן מעולה.
הקו האחורי של דנבר פשוט מרשים בלי קשר למורי. שחקנים אדירים אחד אחד.
חברים – זה לא תלוי בספרס. דנבר טובה ב-2 רמות.
ועכשיו אחרי שיצאו מההלם הסדרה הזאת גמורה. יהיה 15+ בפרש היום
למה מרקו ודאבוס חודרים? הם אלה שצריכים לקלוע מבחוץ.
פולטל מצוין בשני הצדדים. משאיר את הספרס בעניינים
לא יודע מה יהיה היום נראה לי שדנבר אבל סוף סוף יש משחק פליאוף אמיתי והשריקות הולכות לכיוון אחד בנתיים.
בליינילי שחקן, דפרוזן 2-8 מהשדה 0 מאופס כשמגיע הרגעים הקריטיים.
בלינלי, מילס, ופולטל. מי היה מאמין?
לא ברורות לי התלונות על דרוזן. בפלייאוף השנה הוא עושה כמעט את מה שעשה בעונה הרגילה.
הוא מה שהוא –
שוטינג גארד מהזן שהולך ונעלם מהעולם.
ללא טווח, אבל עם יכולת להגיע לטבעת וליצור נקודות או ליצור לחבריו. שחקן מיד ריינג' קלסי.
.
מי שחשב שדווקא בפלייאוף הוא יהפוך לקליי תומפסון, טיפח תקוות שווא.
ברור שלא קליי תומפסון, להציג לך את הסטטיסטיקה שלו בעונה הרגילה לעומת הפלייאוף במרוצת השנים, את ההגנה הלא קיימת, הוא תקרה ברורה לקבוצה בפלייאוף
אני מכיר את הסטטיסטיקה שלו. קולע יותר בפחות אחוזים.
דווקא השנה הוא קולע יותר, ובאחוזים טובים יותר.
לא, הוא לא סופרסטאר. זה היה ברור לכולם בזמן הטרייד על קאוויי.
אבל הוא ספק נקודות לא רע בכלל. היה והספרס יודחו מול דנבר בסדרה הנוכחית –
זה לא עליו.
העונה זה חריגה סטטיסטית שלו , ראית את סיום משחק אחד, ללא וויט והחברים הם מפסידים באשמתו, האיש לא בנוי לפלייאוף שחקן טוב אבל עם תקרה ברורה של להוביל קבוצה.
דנבר קבוצה כישרונות יותר זה הסיבה למה הם ינצחו , אף אחד לא מפעל את האשמה עליו (כמו במקרה של ווסטברוק ) העונה.
איך אתה יודע שזה לא יהיה "עליו", אם הסדרה רק ב 2-2 ?…
אישקש.
לא נראה לי שמישהו פה מופתע או איבד את העמוד בקטלוג שחקני מיד ריינג'.
אני לא יודע מה הנתונים, ואפילו לא טרחתי לבדוק את ממוצע הנקודות שלו.
אבל מהחוויה הסובייקטיבית שלי, בכל פעם שדרוזן עם הכדור, הלב שלי (בתור אוהד ספרס) דופק במהירות מוגברת.
ואם אני זוכר נכון (מה שלא סביר…) – ברוב הפעמים חששותיי נתאמתו.
הוא לוקח זריקות קשות – מיד ריינג' רחוק גם עם שומר קרוב עד צמוד, מאבד לא מעט (אני חושב), וכל זה ניגוד גמור לDNA הספרסי כפי שהבנתי אותו.
אבל שוב, אני לא נותן למציאות לבלבל אותי…..
אני לא אוהד של דרוזן. אני לא אוהד של הסגנון שלו.
בצדק יש לך "פחד" כאשר הוא עם הכדור במאני טיים. הוא שחקן של 48% אפקטיבי (ובקריירה בפלייאוף, אפילו פחות). ובכדורסל של היום, זה פשוט לא מספיק.
.
הפואנטה שלי היא שאוהדי הספרס לא צריכים להיות מופתעים ממה שהוא מספק.
ושמה שהוא נותן בפלייאוף, בניגוד לדעה הרווחת, דומה מאוד למה שהוא נתן בעונה הרגילה.
כל המוניטין השלילי שלו הוא בעקבות הפלייאוף הנוראי שלו ב-2017,
אז צנח מ-27 נקודות ב-47% אפקטיבי ל-22 נקודות ב-43% אפקטיבי.
בניכוי שנה זו, מה שהוא בכל העונה דומה מאוד למה שהוא בפלייאוף.
לא סופרסטאר, אלא שוטינג גארד שיודע לספק נקודות, שיודע ליצור לעצמו מצבי קליעה,
אבל במחיר של יעילות בינונית.
.
אכן לא ה-DNA הספרסי הקלסי.
את התלונות צריך לשלוח לפופ.
דפרוזן נראה עלהכיפאק. לא יודע מה יואל הגרמני רוצה ממנו…
בום שמינייה
אידו ,למה יואל הגרמני? קרא לי כרוב כבוש,
דפלוזן לא מתאים לספארס,
הוא שחקן משלים,הוא הגיע על תקן החתיכה המרכזית על הטרייד.
האמת ,עזוב את דפלוזן,פופ את ביופורד עשו טעות רצינית.
+1
סן אנטוניו נלחמת ובלינרי קולע. משום מה גרג פופוביץ לא נראה טוב. חולה? נראה מדופרס ושקט מתמיד
אבל כמה שהספארס לוחמת היא לא מצליחה להוריד את ה-5-7 הפרש
האריס חם רק שלא יפצע הפורצלן 🤣🤣
איזו קומדיה
זה רק אני או שההרכב השני של סן אנטוניו טוב מהראשון??
על מה כל הפאולים?
השופטים עוצרים את המשחק יותר מדי
הפסקת פרסומות גבר. ספורט אמריקאי.
מוריי והאריס, מוריי והאריס. אני אומר לכם שמשהו לא בסדר עם פופ. הוא רציני, לא מחייך, ונראה לי במין דכאון. כאילו הוא לא במשחק. לי יש TV של 72" ואני רואה כל זיז פנים.
מבין שהסדרה סגורה 4:2
מל טוב לפילי. עברה לשלב הבא.
מארי השחקן שהכי קרוב להיות סטף הבא … בסגנון ובכייף.
חייב אופי של כוכב הוא עצור מידי. ביטקוין סה פעם למעלה ופעם למטה חייב להתייצב על 22 או משהו כזה כמנה קבועה. עונה הבאה אני מצפה ממנו להתפוצץ שיתחיל כבר הפלייאוף הזה יהיה יותר טוב לדנבר. הם חייבים להביא את הולידיי בקיץ
מסכים לגבי מארי …עוד קצת סבלנות אבל הוא בדרך לשם.
יש לי רושם שראובן בראל שלנו נמצא במשחק בפורטלנד שמתחיל זה עתה
יוקיץ' איזה מלך!! 13+
עד ההפסקהזה 15+
כואב בעיניים
ספארס נשברת
המשחק שלנו פשוט תקוע. המכונה תקולה, הולכים לבידודים ומרבים להחטיא אותם.
עושים תורות – מי נכנס ומוציא כדור כשהחדירה לא הולכתץ לשום מקום
OMG
דנבר משחקים כמו הרלם גלובסטרס
יוקיץ' טוב מדי.
למרקוס ישן בעמידה.
ההתקפה של הספרס נראית אובדת עצות.
ההגנה של הספרס לא נראית.
אולי לא נשברת כל כך מהר…
איסה דאבל פס בין מורי ליוקיץ
דנבר מהנה קבוצה מדהימה , התנועה החיתוכים המסירה השלושות כמות מבטים חופשים מדהימה הם משיגים וכל סל נראה קל ומלאכת מחשבת , כל סל של הספרס נראה כמלחמת התשה והקזת דם.
.
אולדריג החמיץ כבר שחשוב לייאפים הלילה
לינק לראס חוטף בראש מדיים ואז כועס על עיתונאים?
שמורי לא קולע 4 נק וכו דנבר נראית ברמה אחרת. היום גם הפורצלן בזון
בא עם כיסוי כתפיים. כמו חרד"לי טוב !
OKC – בלייזרס
http://sports24.win/nba/game?id=0041800125&date=20190423&src=tnt
לינק לאוקלהומה?
פורטלנד – אוקלהומה
http://bfst.to/watch/nba-8.php
הלבנטינים חייבים לך תודה גדולה
תודה ממזר
==
תודה SMILEY
17 אסיסטים במחצית, 3% מ 3 על נפח זריקות הרבה יותר גדול מהפרימטר, 48% מהשדה לעומת 40 הספרס עוד במשחק רק בגלל שהם מנצלים את האיבודים לקליטת קלות, אבל הנאגטס חמש רמות מעל התקפית
קאנטר גורם לי לחייך!
38% מ3 , זה עניין של אפקטיביות פופוביץ חייב קליעה מהפרימטר קבוצה בלי זה לא יכולה לעבוד בעידן הנוכחי ולהצליח , זה לא רק הרבה יותר אפקטיבי זה מרווח את כל ההתקפה
נכון מאוד, אבל זה לא כל הסיפור – יש לנו צלפים אבל הם פשוט לא במשחק, שלא לומר בסדרה. אפשר לתת קרדיט להגנת הפרימטר של דנבר, אבל צריך לחשוב איך יוצא שבלינלי ודאבוס מכדררים את עצמם לדעת ולא מקבלים מצבים לזריקה.
דנבר קבוצה קשה, מי שמזלזל בהם לא מבין עניין. יהיה עדיין גיים 7 והסיכויים שלכם נותרו 45% לקחת את הסידרה כפי שהיו טרם תחילתה.
הכל יתנקז למשחק 1 אחרון וקובע. אני עם דנבר ולדעתי יקחו גם 2 משחקים מהלוחמים
וואו. איזו התחלה של ג'ורג'! וראסל ווסטברוק משחק אשכרה פוינט גארד שרק מוסר
וויי וויי איזו פתיחה באורגון
איזו פתיחה של הרעמים
NO FUNNY STUFF, זה THUNDER ולא THUNDERS. הווה אומר "הרעם". לא יודע למה אבל זה שמם
כי הם מצליחים כאשר הם מגובשים מאוד ומשחקים בצורה קבוצתית ולא אגואיסטית. הרעם כקבוצה . לא רעם סטאר ועוד רעם סטאר .
ווסטברוק שמחפש את המסירה אחד מהטופ בעולם כשהוא הולך לזריקות חסרות תכלית ומנסה להיות קובי הוא אסון, הוא חייב להתמקד בניהול משחק יהיה שחקן הרבה יותר טוב וגם הקבוצה תגיע הרבה יותר רחוק, השאלה אם הוא יסכים לעשות את השינוי הזה ולהיפטר מהסטטיסטיקות הריקות.
לנארד מתחיל להפציץ
סליחה, דמיאן לילארד מתחיל להפציץ
לנארד סולח לך
לילארד , רוצח איזה מרחק איזה קליעות MVP
פאול רביעי לוייט. כבר לא ננצח הלילה.
הנאגטס בורחים עם המשחק. 20 הפרש
אם שאראס השועל היה מאמן את פורטלנד הם היו אלופי המערב השנה.
די
הספרס מגרדים לי בכל הגוף
איזה קבוצה דנבר תענוג התקפית הספרס שומרים רע . ולדעתי הגברת השמנה יכולה לשיר נעבור למשחק באורגון.
וואללה שווסטברוק רק מוסר
כמה ראסל טוב שהוא מוסר ומוותר על הזריקות פשוט פסיכי
מביך כמה דונם נותנים לדרוזן והוא לא מסוגל לזרוק מ-3 ב2019
ווסטברוק מתחיל לזרוק, לקלוע, ולהתפרץ. היה מספיק לו למסור
זה נראה שדיימו גם שומר נהדר הסידרה הזו. לא מאמין שבתחילת השנה חשבתי שהם לא יכנסו לפלייאוף מרוב שביזות – איזה אופי נהדר יש לבחור הזה. עכשיו רק צריך למצוא מאמן שיודע למקסם אותו ואת חבריו ויש להם קבוצה שיכולה לעשות שנה הבאה גמר במידה ודורנט עוזב
ראיתם את הטיפ של ווסטברוק נגד הענקים? הוא אתלט בלתי רגיל
ובלוק (עם פאול קטן) על קולינס, עדיין יש לו את האתלטיות
הסנטר ליאונרד בכלל לא רע
לשמוע את קווין מקהייל מפרשן זה כמו להזריק רעל לורידים
לילארד חייב להתקרר, המפתח זה לא לתת למקולום להיכנס
סי ג'יי לא משחק ?!
3 עבירות
בוקר טוב אדם סילבר..
לא יודע אם עומר מזיג עדיין כותב לאתר אבל הייתי מאוד רוצה לראות את הפרוייקט שלו על שחקנים חופשיים הקיץ – בעיקר אלו של דנבר.
ווסטברוק צריך להמשיך ככה הוא לא סקורר כמו לילארד שינהל משחק, שישחק על החוזקות שלו
טוב, מצאתי את הבעיה – בדראפט 2014 בחרנו בסוף הסיבוב הראשון את קייל סלומו אנדרסון במקום את הסרבי השמנמן. ביופורד אשם. גם גבריאל פרנציפ. פרטים מדויקים בהמשך.
לילארד הגיע לבד הערב התאנדר הגיעו כולם 70% מהשדה מטורף זה יתיישר מתי שהוא.
אדאמס לא מספיק אקטיבי בהגנה, כולל ריבאונד, הצבע של אוק' סיטי זה טיילת
מדויק
איזה משחק. קצת פחות שריקות מהשופטים ובכלל יהיה טוב.
לילארד- אין מילים.
דיימו עוד לא ירד לנוח המשחק
וואו לילארד 32 נק ועוד לא נגמרה המחצית מה הולך פה?
לילארד פשוט לא בהכרה
לילארד פסיכי, חייב להתקרר
דיייםדהים… והוא לא מקבל שריקות.
לילארד איזה שחקן רוצח
החלטה חכמה של צוות האימון של פורטלנד לשבץ את דיימו בהגנה על ווסטברוק, ווסטברוק לא עושה שום תנועה ללא הכדור מה שמאפשר לדיימו לשמור כוחות להתקפה.
דמיאן פסיכי הייתם צריכים לקחת את סימונס ולהביא לנו אותו עוד שזלזלו בו 🙂
אוק יחרבנו אין לאוהדי פורטלנד מה לדאוג לחצי השני. מוריה תהיה רגוע
ווסטברוק איום ונורא.
שכל שחקני הנ.ב.א. ילמדו משרודר מה זה להיות גברים ולא להתלונן אחרי עבירה קשה
מוריה אני מוכן לתת את סימונס והאריס ו8 בחירות על דמיאן. לוקח? לפני שיעזוב בעצמו בסיום החוזה
הנה ראס מתחיל לחרב
מה לחרב לא קולע לייאפים
אוי ראסל ראסל
הנה פורטלנד מובילים יהיה בלואו אאוט חצי שני הקלינגון לא מסוגל לשים אפילו לייאפ, 2 החטאות של לייאפ מסנטימטר
LOL
.
! Hyena
למה לעזעזל ווסטברוק על המגרש ? ? ? ? ? ? ?
ווסטברוק מה נסגר? כבר 4 לייאפס בחוץ
ראסל זבל עופות אין לבחור שכל בשיט מנסה להתחרות בלילארד בקליעה העיקר להשיג סטטיסטיקה אישית במקום לפעול לטובת הקבוצה וגונבים המטומטם משאיר אותו על המגרש
מה שכל????????? מחטיא לייאפים מה אתה רוצה שיעשה???
הוא נכנס בעמוק רוב בלי יאפים שלו גם בעונה הרגילה הוא מחטיא יש את אדאמס שייקח ריבאונד התקפה רץ 4-1 ראש בקיר , המקום להמשיך בניהול המשחק, אתה לא שם לב שכל פעם שהוא מנסה לקלוע אתם מפסידים? אתה לא מתייחס לסטטיסטיקה? הוא מזיק לקבוצה, שהוא מתפרע. מאמן טוב היה מעיף אותו לספסל דונבון פוחד פחד מוות.
1-5 מ3 , 5-15 מהשדה שמעון זה אפקטיביות נוראית בהגנה הוא לא קיים, וגם ללא כדור , הוא מזיק לקבוצה התקפית והגנתית
זה נקרא לקחת אחריות כי האחרים לא פוגעים וקפואים ברוך. עזוב את הנגר בשקט, הוא נגר וזה מה יש. שיתנו לגורגי לזרוק 50 זריקות וזהו זה מה הייתי עושה אלא אם כן היה לי שכל והייתי נותן לאדמס לנגב את קנטר ולשחק עליו בהגנה
והדבר העצוב זה לא שהקבוצה לא פגעה , הקבוצה פירקה את פורטלנד שהוא מסר כולם באחוזים אפקטיביים מצויינים פרט אליו והוא לוקח זריקות יותר מכולם רק כדי לקלוע הכי הרבה נקודות, זה בדיחה . שאר השחקנים קולעים באחוזים אפקטיביים מטורפים, הוא מזיק נורא.
שמעון האחרים לא פוגעים, אתה עיוור ? הקבוצה 21 מ32 מהשדה ללא ווסטברוק (65 אחוז), 3 מ7 מהשדה ללא ווסטברוק (42% אחוז) לחשב לך את האפקטיבי.
ווסטברוק 5- 15 מהשדה 33% אחוז ו1-5 מ3 ל20 אחוז עלובים. זה פשוט לזרוק זין על שאר הקבוצה ולהתחרות ראש בראש עם לילארד רק בשביל סטטיסטיקה אישית.
זה רק גורג ברוך.
גרנט 4-4 מהשדה 1-1 מ3
אדמס 4-7 מהשדה
שרודר 3-4 מהשדה
גורג 8-10 מהשדה 2-4 מ3
ווסטברוק 5-15 מהשדה 1-5 מ3 אין שום סיבה בעולם שייקח כמות זריקות כאלה שמעון הוא נזק לקבוצה.
אהלן מה התוצאה אצלכם עכשיו? לא הייתי פה
איזה ניגוב דנבר עושים במייל היי וואי וואי
חתיכת אפס שמירה לקבוצה שלו במודע רק בשביל סטטיסטיקה אישית זה לא סופרסטאר כישרוני ככל שיהיה.
מחרב
סת' קרי בתפקיד מקולום
יהיה בלואו אאוט חצי 2 אין מה לדאוג לאוהדי הבלייזרז אוק יתפרקו
אני מרגיש שאוקלהומה ינצחו. אבל אני חייב ללכת במחצית. הרופא הזהיר אותי שבגילי אני לא יכול ללכת לישון ב-1 או 2 כל לילה
למה לא?
דוק אוק ינצחו רק בחלום. יגמר סביבות 20 הפרש לפורטלנד חכה לקלינגונים
קרי הקטן, קנטר, כולם תורמים,
אבל לילארד הוא כוכב מדהים
סילי בילי אפילו לא חושב לתקוף אוויר הגנתי כמו קנטר חחחח
ככה לעשות ל מוסטאז' בראדרר שלך ?
אם היו מציעים לי את אדאמס או קאנטר לקבוצה – הייתי בוחר בטורקי
איזה גבר הקאנטר הזה
קבוצה חכמה הייתה משחקת על קנטר בהגנה כל היום
אאני מרגיש שאוקלהומה ינצחו. אבל אני חייב ללכת במחצית. הרופא הזהיר אותי שבגילי אני לא יכול ללכת לישון ב-1 או 2 כל לילה
חפיף מנחם.
תישן ביולי.
פייי.. ג'ורג' סוגר את המחצית המצוינת הזו עם שלשה.
אני לא זוכר מחצית כזו במשחק פלייאוף ב-25 השנים האחרונות.
לא מאז ה-39 נקודות של בארקלי במחצית הראשונה על הראש של גולדן סטייט בעידן מאלין, וובר, וספריוול.
דנבר היו מדהימים.
אכן גיא, הופעה מדהימה של לילארד
איזה חילוף של בילי, ראס יהיה בסדר, החמיץ שני לייאפים, זה יכול לקרות, אני חושש מהרגע שמקולום יתעורר. איך פרגוסון פותח בפלייאוף באנ בי איי? אוק' משחקים 4 נגד 5, בשני הצדדים, פשוט נורא
פרגי על הפנים, אכזבה עצומה בהגנה אבל את הכוכבים קשה לשמור אין מה לעשות, דמיאן ומקולום הם שחקני טופ 25 בליגה
בהתקפה הוא אוויר קולע לפעמים פוקסים מהשלוש, לא מסוגל לכדרר, לא להכניס לגבוהים, כלום, בזבוז משבצת, שים שם את פטרסון עם הדקות האלה ויש לו ממוצע דאבל דאבל. תראה את סת' מחפש זריקות, אפילו גראנט, אפילו פלטון!!! פרגוסון זה מחדל של בילי, 4 נגד 5
עזוב, תן את הדקות שלו לנאדר
מסכים שווה לנסות
דנבר הפעילו את המשחטה ובלוני החמצן
כמה ווסטברוק אנוכי?
שאר הקבוצה 21 מ32 מהשדה ללא ווסטברוק (65 אחוז), 3 מ7 מהשדה (42% אחוז).
כאשר פול גורג רותח לא פחות מלילארד עם 8-10 מהשדה ו2 מ4 מ3 (אחוזים אפקטיביים מטורפים).
ווסטברוק עדיין מחליט לזרוק יותר מכולם בהרבה למרות האחוזי חרפה שלו (5-15 מהשדה כאשר הוא 1-5 מ3) עצוב שיש שחקן בליגה שחושב רק על סטטיסטיקה אישית ולא על טובת קבוצתו, הקבוצה נראתה הרבה יותר טוב שהניע כדור אבל הדפוק הזה רואה את לילארד עם 32 נקודות ומנסה להתחרות בו על חשבון הקבוצה.
בזה אתה צודק ברוך הסנדק. הוא מרגיש מנוגב על ידי דיים ולא אוהב את התחושה וטעם הניגוב
כיף של משחק בפורטלנד. לילארד השחקן הכי אנדרייטד בנבא. לוקח את הקבוצה לפלייאוף כל שנה כברירת מחדל. השנה הולכת להיות השנה שלו
הלו אני הראשון על העגלה שלו שכולם זלזלו בו. תמיד אמרתי שהוא לא הבעיה בפורטלנד אלא מה שמסביבו. צריך להביא לו שחקנים קשוחים שעושים הגנה ויודעים גם לא לנגר בהתקפה יותר מידי. הם עדיין רכים מאד, אוק לא מדד. הם חייבים ללכת על הולידיי ודיוויס או אחד מהם בכל הכוח בקיץ.
כמו שאמרתי בקיץ ובתחילת העונה, יש להטריד את נורקיץ, הוא סנטר טוב וסבבה אבל לא שובר שיוויון או משהו חריג בליגה הזאת עדיף שיהיו להם פורוורדים D3 בשני צידגי המגרש. גם להחליף מאמן לא יזיק (אבל למישהו טוב לא איזה פח יותר גרוע). אל תתפתו לאשלייה של נצחון על OKC האהבלים, גם יוטה ניצחו אותם ולדעתי גם הקינגס ולייקרס היו מדיחים אותם.
דמיאן שחקן טופ 10 בליגה הזאת ולא מוותרים על דבר כזה ויותר מזה הוא אוהב את העיר וטוב לו שם אבל גם לו ימאס בסוף אם לא יבנו סגל מסביביו
דנבר קליניקל. מורי עם עוד 20+ נק ונצחון קל. משחק הבא בטח יקלע 7 נק
יש להם סוללה של גארדים שיכולים בערב נתון לתת 20+
כמה ווסטברוק אנוכי?
שאר הקבוצה 21 מ32 מהשדה ללא ווסטברוק (65 אחוז), 3 מ7 מהשדה (42% אחוז).
כאשר פול גורג רותח לא פחות מלילארד עם 8-10 מהשדה ו2 מ4 מ3 (אחוזים אפקטיביים מטורפים).
ווסטברוק עדיין מחליט לזרוק יותר מכולם בהרבה למרות האחוזי חרפה שלו (5-15 מהשדה כאשר הוא 1-5 מ3) עצוב שיש שחקן בליגה שחושב רק על סטטיסטיקה אישית ולא על טובת קבוצתו, הקבוצה נראתה הרבה יותר טוב שהניע כדור אבל הדפוק הזה רואה את לילארד עם 32 נקודות ומנסה להתחרות בו על חשבון הקבוצה.
גרנט 4-4 מהשדה 1-1 מ3
אדמס 4-7 מהשדה
שרודר 3-4 מהשדה
גורג 8-10 מהשדה 2-4 מ3
ווסטברוק 5-15 מהשדה 1-5 מ3 אין שום סיבה בעולם שייקח כמות זריקות כאלה בטח מ3 הוא נזק לקבוצה.
הקבוצה הובילה כל עוד הניע כדור אבל סטטיסטיקה אישית חשובה לו יותר מניצחון קלינגון
לילארד איזה טווח פסיכי
מקולום מסמן הערב את הטרייד שלו.
הגיע הזמן. לילארד ראוי לפרטנרים יותר טובים. משהו צריך להשתנות
חח פרגי שומר עם יד מושטת ישר אני חושב על הארדן היה מוציא ממנו 3 זריקות כל התקפה. דיים לא חושב על זה
איזה עצבים השריקות האלה.
אוק' חייבים לקחת ריב' הגנה, פורטלנד טוחנים אותם שם
מה שכן- שיפוט גרוע. יותר מדי שריקות לפאולים
קלינגון מנגר רצח
קבוצה עם פרגוסון החמישיה לא ראויה לעבור סיבוב
עזוב ראס פח לגמרי
ראס א שטןןןןןןןןן מוסר לפורטלנד
השטן נחת בOKC חחח
גרמי גראנט פח זבל לא מצליח לקחת ריב אחד בהגנה וכולם חוגגים עליו קנטר עושה ממנו צחוק. ברחו לו כבר 8 כדורים מהידיים
אני ממש מתרשם ממייק מאלון, בחור ענייני, נחמד, אינטיליגנטי, ממש מרשים.
אמת.
בהחלט מאמן מרשים
אמת ויציב אבל מול מלך הלילה שום דבר לא גמור
חחח ראס נגר על מזל שיש את סימונס בליגה הבלואו אאוט מתחיללללל אמרתי לכם יגמר סביבות 20. אוק מתים, ראס לא יכול לקלוע סל גם אם החיים שלו תלויים בזה, הולך בדרכו של סימונס
אם ראס היה משחק הגנה כמו סימונס אולי היה שווה משהו
מקווה שההגנה של סימונס מול הראפס לא תהיה ברמה שהוא הציג עד כה
מה??????????????
סימונס גמר את ראסל בסדרה הזאת , הרג אותו. תבדוק את האחוזים
המזל שלו שהוא כנראה ישמור על לאורי למרות שלדעתי הוא צריך לקחת את סיאקם כפרוייקט
לא מובן איך כוכב כזה מגיע למצב כזה, הוא זורק בידיעה שזה הולך החוצה
אוי אוי ראסל, אוי אוי דונובן, כל הטעויות האפשריות,
וואו. פשוט שחקן אדיר.
לא זכור לי משחק כל כך מזעזע של שחקן אינדיבידואל כמו המשחק של ווסטברוק הערב.
כל קבלת החלטה היא הגרועה ביותר מבין האפשריות – בהתקפה ובהגנה
חרטא, אין לו קליעה, אם היה קולע הייתם מהללים אותו. פשוט מאד הוא נגר ואין קליעה לכן "ההחלטות" גרועות.
פול ג'ורג' 4 עבירות, אדמס 4, ווסטברוק 3
מאוד פשוט, פורטלנד צריכה כל התקפה לחפש ללכת עליהם
מישהו יודע למה נואל לא משחק?
כי הוא לא מסוגל לשמור על שחקן כמו קנטר , יצא בעבירות תוך 5 דקות
אחרי ראס הקלינגון הבא נוחת בקנדה. בן סימונס!!!
עוד 4 משחקים אתה תנשק את סימונס כאילו אתה קרדשיאן
חחח לא נראה לי הוא יעלם סטייל הודיני מול הראפס
בעניין ווסטברוק אני חייב להסכים עם שמעון. לצערי זה הולך להיות עצוב וכואב. הוא נופל במדרון
עברתי את זה עם אייברסון, נשרוד את זה עם ראס 🙂
יש להם תחליף וזה טריי יאנג שהוא עכשיו המיין מן שלי
דיימו סוגר הערב את המקום שלו בתור ה-PG מס' 2 בליגה אחרי סטף (הארדן לא נחשב, הוא הארדן)
בטח מעל קיירי, שלא לדבר על ראס
קלינגון אם שלשהה
קלינגון עם עוד סל
הקלינגון ריב 1 מTD
וואו איזה משחק. ווסטברוק חוזר מהקבר או שאלה נפיחות אחרונות
יואל בוקר טוב
ד"ר ראסל ומיסטר ווסטברוק
ראס בהגנה טובה ועבודה גדולה בריב' הגנה, ג'ורג' בערב פסיכי, חזרנו מהקבר
גורג בזון היום חייב לתת לו את הכדור יותר ולשחק עבורו
לגמרי, מצד שני ראס עשה 10 רצופות והפך את המשחק
ראס בקלות יכול להפוך את זה חזרה ל10 לפורטלנד גם 🙂
איפה אדיסו? חסר לנו תגבורת
שמעון אני אוסר עליך להשתמש במינוח "אמרתי לכם"!
אמרתי לכם!! 🙂
ראה תגובה 167.1 שנכתבה לפני שעה לגבי סטוטס ופורטלנד. מי שחי באשלייה בפורטלנד השתנתה יבין את זה בידרה הבאה. נצחון על אוק לא אומר כלום חוץ מזה שאוק גרועים ומביכים. פורטלנד היא אותה הפורטלנד בדיוק.
וואו גרמי גראנט איזה נגר אלוהיםםםםם
נגר? 7/7 מהשדה..
הוא לא 7 מ7 החטיא לייאפ מסנטימטר אז הנתון שגוי בטוח
אוון טרנר עם הכדור , פורטלנד בצרות
חחחח לגמרי
קלינגוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
OMG אני לא עומד בזה
הלילי כריות קפץ לו מהבוידם
האם אוקלהומה עשו זאת?
מקולום איום ונורא, במשחק הפלייאוף החשוב בקריירה שלו
כבר עדיף סטף-עודפים
משחק נהדר.
עכשיו לילארד יכנס ונראה מה יקרה.
אני כל כך עם ראס היום ויסלחו לי אוהדי פורטלנד או שונאי ראס 🙂
שגיאה גסה של המאמן של פורטלנד בבחירת החמישייה שפתחה את הרבע האחרון. כרגע זה עלה לו בהפרש של 8 לאוק' ומומנטום במפרשים
אז זה גמור?
עשה ברט בראון-מתאים לפילי
ראס מה נסגר עם הלייאפיםםםםםםםםם
gar vpra dnur?
גראנט הזה דביל עם תעודות
עשר הפרש נגמר ?
המנוחה הכפויה של לילארד גמרה את פורטלנד
מאמן מקובע עם רוטציה. לא מורידים את היחיד שנותן לך צ'אנס הערב. לא מורידים, זה משחק מכריע
נראה משחק גמור
כולם יורדים על ווסטברוק ומהללים את לילארד אבל ווסטברוק עם 9+ ו לילארד עם 4-
ראס חלש מאד רוב המשחק אבל עשה את המהפך רק נקווה שלא יהפוך חזרה את הקערה
חמסה חמסה
פלפל שום ביצה
ראס תופעת טבע! מוריד ריב' אדיר וצריך קרן לצד שני, איזה שחקן
"גראנט דביל "
רק שאוק לא יחרבנו את זה. טרי סטוטס עשה ברט בראון, הלילי כריות קפץ לו
צחקתי בקול
11+ מול 6-
אתה כ"כ צודק, היה עדיף לפורטלנד הערב בלי לילארד
סמול בול בייבי
אז מה עם דה-פרוזן?
מה אתו?
השופטים החליטו שבא להם משחק 6
כתבת כבר את הבדיחה
שרודרררררררררררררררררררררררררררררר נועץ מסמרים היום
לא יאומן השביקה של פורטלנד
אוק נא להחזיק את הקקי בחיתול 10 דק
משנה הבאה שרודר הגרמני הכי טוב בליגה
מישהו יכול לשים את שמעון על MUTE?
הרס לי ת'אוזן כבר.
אינעל העולם, OKC לוקחים את זה.
זה היה ברור מהרגע ששמעון התחיל לזיין לנו ת'מוח על בלואאוט 20 הפרש.
ברוך הבא K300
נו מי צדק? ניגוב ראשון
לילארד נהיה פלופר, בשני הצדדים
ליליארד מנסה הארדן לעשות. אוק חסרי המוח עוזרים לו שומרים עם ידיים מושטות
ריצה פסיכית של אוקלהומה שהייתה במינוס 9 ורצה אם לא טעיתי ל 5-29 ויצאה מינוס 9 ל + 15
בחמש שש דקות
טרי סטוטס MVP יקיר OKC
תנו לציבור להכריע בשאלה
האם אוקלהומה לקחה את זה?
מי כמוך יודע שאצל OKC אין דבר כזה גמור עד שהמשחק תם
מאקולום!… איזה שחקן !!
ממש לא מוערך בליגה הזו. אם היה בשוק גדול היה כבר כוכב מזמן
אוקייסי הולכים להפסיד ב-15
לא גמור
0-6 לפורטלנד לריצה. האם היא תמשיך?
סילי בילי קח טיים אאוט
קלינגוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן נועץ חרב
האם יוכלו לעצור את ליליארד?
הקלינגון עם עוד שלשה
? אוקלהומה?
יאללה אוק 4 דק להחזיק את הקקי להתאפק
כל הכבוד לבילי על ההרכב הקטן שמציל לו את העונה
אוקלהומה הצילה את הפוזשן !
סטוטס כרגיל מוביל את הקבוצה-מינוס שלו עד הכי רחוק שאפשר, ואז להתרסק
הרוטציה של תחילת הרביעי הרגה אותם. מקולום במשחק הרסני. והעובדה שפול ג'ורג' משחק מלא עבירות כל החצי בלי הפרעה
זה של אוקלהומה, סביר שגם הבא
יאללה גיים 7
זה הולך להגיע לגיים 7
כצפוי ווסטברוק מליון זריקות באחוז מזעזע. איזה שחקן נוראי.
שריקה של משחק
עבירה של אמינו במקום צעדים לג'ורג'
מה הפסדתי?
וואו איזה חרבון של גורג מהקו
מישהו יודע איפה האשף תמים המקומי?
בלוג חי על פופ ודה פרוזן זה לא זה בלי האשף.
קמתי, ראיתי את התוצאה, חזרתי לישון.
הייתה לי הרגשה רעה לפני.
נפסיד בשש או בשבע.
גמרתי עם הניחוסים אז אני מסכים אתך.
לא רואה את ס"א לוקחים. סורי
איזה שריקה חרטא שום תוקף של ראס סל ועבירה חח
גרמי גראנט יא נגרררררררררררררררררררר
שיפוט עויין
איזה חרבון של אוק וואו הקקי בורח להם הוא כבר חצי בחוץ
גרמי גראנט הזה דביל עם תעודות
הבלייזרס כל כך הרבה יותר טובים שאפילו 5 על 8 (פלוס שופטים, שיפוט שערורייתי) והם עדיין בתמונה
מאני טיים
2 נקודות הפרש…. הכל יכול לקרות.
מי הגיעה ראשונה ל 100?
נראה שלקלינגון בורח קצת קקי?
מה קקי? שיטפון….
דוקא ווסטברוק לא רע בדקות האחרונות
משחק מרתק בין אוק' לווסטברוק.
אוק כבר פתחו פער ונראה שגמור אבל אף פעם אי אפשר להספיד את ווסט והוא חוזר בגדול.
מי ינצח?
פול גורג חרבן לאוק 2 איבודים 2 החטאות מהקו
פול גורג מחרבן למוות
אמרתי לך שלא יילך !!
אה???
הציל את אוקלהומה מהקבר היום
על מה אתה מדבר????????
יאללה עצירה
זה משחק!!
אמרתי לכם !!
פול ג'ורג' היחיד עדיין שמסוגל לשים כרגע את הכדור בסל,
משולם התעורר בדיוק בזמן.
זה פלייאוף
באיזה קלות דיים חדר חח
ענק!!!
אלוהיייייייייייייייייייייייייים
איזה מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Holly Shit!!!!!
יווןיאלללללה
oh my fucking god
חחחח דמיאן על התחת של ראס הדביל. פול גורג וראסל ווסטברוק חירבנו לאוק את המשחק נצחון שהיה ביד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
התעוררת יא אשך
🙂
וווואאאאוווו!!!!!
כמה שזה כואב ומדהים בו זמנית
לא כואב מגיע לOKC
וווווואאאאאוווווווו לילארדדדדד. אין דברים כאלה!!
ראס מתאבד אחרי המשחק
לילארד טיים!!!! מהחצי בערך!!החנקות למופת של אוקלהומה
מזכיר את הסל ההוא מול הרוקטס
דייײַיייײַייי9םםםםםםםםםםפפ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא ראיתי דבר כזה
הוא זרק מהחצי
אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
לא ראיתי את זה מגיע.
מטורף לגמרי הסל הזה~
חבל שפול לא שמר במהלך
לא שומר שבת
עכשיו היה משתלם שנים לראות את פורטלנד בבית, בשעות הבוקר
הקבוצה הכי אהובה
עם השחקן הכי גבר בכל הליגה
סטף הקטן
הערב
לילארד הוא סטף הגדול
משחק קריירה
מדהיייייים
אחד הגדולים וללא ספק הגדול בפליאוף 19 עד כה
אחח דיימו. בדיוק המהלך שהוא עשה על אינגרם איזה לילה הוא נתן לנו תודה דיימו
ווואאווווו
וווווווואווווו…
פול גורג הפסיד לאוק את המשחק עם ההחטאות מהקו ו2 האיבודים המפגרים שלו. ואיזה שמירה בזיון על דמיאן במהלך שלפני הסל המנצח רץ מהסל שלו לליאפ כל המגרש. קבוצה של אהבלים. דנבר/ספרס יטפלו בבלייזרז אחרת
אני מסתכל על השעון וחושב, מה הוא עושה?? הוא לא רואה תזמן??
.
#אחלה תרגיל של סטוטס
חחחחחחחחחחחח
הGOOD NIGHT שדמיאן עשה לתאנדר בדיוק אחרי הזריקה….
המלכה ג'יימס עושה עכשיו סרטים מצויירים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אתה אכזר…
זה היה בי-בי
אין דברים כאלה
לגמרי וואו
לילארד הזה וואחאד תותח על חלל …
אין מה להגיד ..
בה לתת עבודה ועד הסוף, עבד ועבד ועבד..
הבחור אגדה..
כבוד ..
מקווה שזה יסתום לראס את הפה אחת ולתמיד
יש לי פלאשבק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
מכירים את הקטע הזה בסוף הסרט, כאשר הסוס הזקן מוטל על האדמה והקאובוי מחליט לגאול אותו מייסוריו בכדור אחד לרקה? ובכן – זה היה הסל האחרון של לילארד.
וואו. וואו. וואו.
כמה שאני שמח בשביל הבחור הזה.
מנחם תקום !!!!!!
אני עדיין בוהה בהלם מזה שהוא זרק מכזה מרחק זריקה כזאת קריטית. לא ראיתי מה קרה.
יש הארכה?…. 🙂
סיכום הסדרה – ראס החטיא לילארד קלע
לילארד ניגב כ"כ את ראס בסידרה הזאת שסימני הגופה ישארו כמו סימני הגופה של הראפטורס בשנות לברון
לגמרי, ראס הביא את זה על עצמו, היה צריך לעבוד ולסתום, בחר ללכת ראש בראש מול שחקן טוב ממנו; מצד שני – זה ראס וכנראה שהוא מוכן לשלם את המחיר
הולי שיט
איזה סיום
למיליארדר ל-50 וניצחון!!!
ליליארד… אפילו האוטוספלר לא הבין מה קורה פה
לילארד לוקח כל קונטדנרית אחרת עד האליפות ממש
שמישהו כבר יעשה לבחור הזה טובה ויציל לו את הקריירה
עוד יש לו 4-5 שנים טובות, היורש של סטף
יאלללללהההההה
יאללה תביאו את דנבר. ננקנק אותם. (!)
דנבר ינגבו אתכם וגם הספרס. זה לא האהבלים מOKC
ספרס כבר בחוץ… דנבר עוד לא נתקלו ב MODE DAIMO פלייאוף 2019
דנבר ינגבו אתכם עם ההגנה שלהם ואין להם קלינגון. תשאירו את מורי כמו ראס הוא יטגן אתכם
ואני לא מדבר על מה יוקיץ יעשה לקנטר ופארוקי
ספרס?! אין להם מה לחפש מול פורטלנד
דנבר יתישו את לילארד, יהיה קשה לצפייה
הקהל לא הולך
סי ג'יי מק'אלום היה נהדר ברבע האחרון.
קאנטר היה מצוין כל המשחק.
לילארד היה משהו אחר..
ההישג הכי מרשים של לילארד זה לשחק משחק שלם בלי לנוח או למצמץ
הוא נח בתחילת הרבע הרביעי
השלום ולא להתראות של לילארד אחרי השלשה- פרייסלס.
שיר שכתבתי
בשעת צרה
אין דאגה
דיימו יבוא
ויזיין להם תצורה
קאמבק אדיר של ראס, גנב לאוק את הניצחון מתחת לאף, איזה ווינר
תאכל חרא דיים!
האמת פול גורג היה אחראי לקאמבק יחד עם ראס. גורג החטיא 2 מהקו ואיבד 2 כדורים במאני, ראס הוסיף 2 קלינגים, שרודר עם הגנה שערוריית על ליליארד בסל שלפני הסל הנמצח
כל מילה, זה בדיוק מה שקרה ותוסיף סלי קלאצ' של מקולום ו-4 קליעות מהקו של הארקלס
מבאס שהדוק הלך לישון ולא ראה את זה
צריך לשכור לו חדר בבניין עם השעון מעורר
טוב נראה לי שכבר איש לא יביא לי את ליליארד על סימונס… 🙂
יא-אללה, זה כבר נראה סגור ברבע הרביעי. מדהים.
לילארד מדהים!!!
משחק מדהים שלא היה נגמר בניצחון ללא עזרה של חברו הטוב ראסל ווסטברוק…
לייק
אפשר כבר לנחש שהמעבר של דיים ללייקרס לא יצא לפועל..
.
#Happycamper
איה אומללות זו להיות אוהד אוקלהומה…
וואו!
לא מספיק שאתה רע בצורה מטוממטמת אתה גם חוטף על הראש את הטוב של אחרים.
חלאאאס!!!!
זהו חתכתי מאוקלהומה!!!!!!! מי שיש לו קבוצה פנויה לאהדה עם עדיפות לשוק קטן ועתיד סביר מוזמן להציע
פורטלנד, דנבר, פילי, יוסטון
מילווקי
וואוו לא מתאושש כואב הלב על ראס וג'ורג' אבל שמח בטירוף בשביל לילארד הבן אדם גבר גבר כבר הרבה שנים. לא מתלהם לא מתנשא בא ונותן עבודה. חולה על השחקן הזה. שיקם את השם שלו מהפליאוף שעבר.
נכון הוא לא מתלהם והגוד נייט שעשה בסוף היה תוכו כברו
רובוט הוא כנראה לא….
סיאטל
נולדנו לסבול, 15 הפרש ברבע 4 גם לא מספיק
שנה הבאה ראס יחזור עם קליעה ונקח אליפות (או נעבור סיבוב, זה אותו דבר מבחינתנו)
לאס וגאס.. אולי תצטרך לחכות שנה שנתיים או עשר. לא נורא
מילווקי רעיון… אבל לא מתחבר לי, נראה לי עליתי על פורמט טוב "קבוצה ממבט ראשון", דה שוט רוצה להצטרף?
ובנימה יותר רצינית..תחחחחחחחתתת! נתתי ת'חחת בשביל הקבוצה הזו לילות שלמים הייתי מגיע לעבודה טרוט עיניים בקושי בוהה במחשב
בשביל מה?? בשביל התחת הזה?? בשביל אדם שלא יכול לקלוע לייהפ? יאללה זזתי לפסיכולוג.
מאז גמר 2012 הם שוברים לנו את הלב, שבע השנים הרעות… מה עכשיו?
אני מציע לעשות D פלייאוף למפסידים.
ספרס- ת'אנדר בהתחלה .
הגרוע מ-3 .
לך על אטלנטה. צעירה ומלהיבה ומוכנה לקלוט פליטי אוק
עכשיו כבר יפסיקו להזכיר את הסוויפ מלפני שנה.
כשנדמה שכבר ראינו הכל מלילארד מסתבר שעוד לא ראינו כלום.
לידר, ווינר, קול… ה-MVP של הפלייאוף בינתיים.
בהחלט, רק חבל שסטוטס זה התקרה.
יוצר אווירה מצוינת בקבוצה אבל מבחינה מקצועית פשוט מגביל אותה.