השבוע בבייסבול / חנן קרן

 

מהלך השבוע:

במהלך השבועי שלנו ניתן לראות איך המגיש של הדוג'רס מונע נקודה ע"י החלטה נכונה בזמן אמת. קודם הזריקה להום ואז גיבוי של התופס ליד הבסיס בשביל לתפוס את הכדור ולהוציא את הרץ בנגיעה.

 

מילים ספורות על השבוע שהיה:

AL East

ארון ג'אדג' ממשיך את עונת הרוקי האדירה שלו ומוביל את היאנקיז לשבוע מוצלח מאוד. בראשון הוא הפציץ את ההומר הארוך של השנה, ובשבת הוא הטיס את ההומר המהיר מאז שהתחילו למדוד את מהירות הכדורים מסוג זה. בתוספת רוטציה יציבה יש להם סיכוי מצוין לסיים ראשונים בבית.
הרד סוקס ממשיכים לזנב בהם עם נצחונות על דטריוט, אבל הפער גדל השבוע.  

AL Central

מינסוטה מנצחת שתיים מתוך שלוש את סן פרנסיסקו. קליבלנד צמודה אליה מאחריה עם סדרה מוצלחת מול הוויט סוקס. קנזס סיטי בעיקר שברה ליוסטון את רצף הניצחונות עם הומר של מייק מוסטקוס.

AL West

יוסטון, שהרצף הניצחונות שלה נשבר, ממשיכה להוביל בביטחה את הבית למרות סדרה לא מוצלחת מול האיינג'לס.

NL East

הסדרה המבטיחה של הדוג'רס מול וושינגטון הבטיחה וגם קיימה כאשר מקס שרצר מוושינגטון ממשיך עונה מצוינת עם משחק דומננטי של 14 סטרייקאווטס ריצת חובה אחת ב- 7 איניגס מול הדוג'רס. במשחק הבא קלייטון קורשאו הראה יכולות (9 חרוכים ב7 סיבובים) וניצח בקרב פיצ'רים מצוין את סטפן שטרסבורג 2-1. המטס מראים סימני חיים אחרי שניצחו פעמיים באותו יום ושלוש מתוך ארבע משחקים את אטלנטה בעזרת גראנד סלאם של יוניאס סספדס שחזר מפציעה. מי יודע, אולי בכל זאת יקרה משהו העונה?

NL Central

כאמור, בתחילת שבוע שעבר, משחק אדיר של סקווטר גאנט, שירה ארבעה מטחי כבוד (הומראנס) והכניס 10 נקודות (RBIs) במשחק שבו סינסנטי קרעו את סנט לואיס 13-1. מאז כבר הספיקו לקבל סוויפ מהדהד מהדוג'רס אך עדיין רחוקים רק שלושה משחקים מראשות הבית. השיקגו קאבס עברו שבוע לא קל. נפתח טוב עם שני נצחונות על המרלינס והסתיים עם שני הפסדים למרלינס ולרוקיס אבל זה לא היה הסיפור העיקרי. באמצע השבוע אדיסון ראסל, השורט סטופ המוכשר של הקבוצה, נאשם בהתעללות באשתו. כבונוס, קייל הנדריקס הנהדר יאלץ לשבת על הספסל בשבועיים הקרובים בגלל טנדנידוס. בקבוצה עם כימיה כמו של הקאבס, סיפור כמו של ראסל עלול להוציא מאיזון את כל המערכת והמנג'ר מאדון ותיאו אפשטיין מבינים את זה ושומרים על קווי תקשורת פתוחים וכנים גם עם השחקנים וגם עם התקשורת.

NL West

קולורדו ממשיכה לדפוק עבודה עם סדרה מוצלחת מול הקאבס החזקים. הדוג'רס ואריזונה דולקות אחריה.

 

מילים ספורות על השבוע שיהיה :

AL East

היאנקיז ייצאו לסדרות חוץ נגד האנג'לס ואוקלנד. בוסטון נגד פילדלפיה ואז בסדרה מומלצת נגד יוסטון החזקה. בולטימור תנסה לעמוד בקצב של שתי המובילות בסדרות שלה נגד הוויט סוקס, סנט לואיס וקליבלנד.

AL Central

מינסוטה ישחקו בבית מול סיאטל וקליבלנד יארחו את הדוג'רס לפני שיפגשו ראש בראש לסדרה בסוף השבוע שכוללת דאבל הדר.

AL West

יוסטון תשחק בבית נגד טקסס המדשדשת לפני שיארחו את הרד סוקס הרעבים.

NL East

וושינגטון מארחים את אטלנטה ואז יתארחו אצל המטס שתנסה לצמצם פערים.

NL Central

מילווקי תנסה להמשיך לאחוז בראשות הבית עם סדרות מול סנט לואיס ופיטסבורג.

NL West

קולוראדו תמשיך להוביל שתפגוש השבוע את פיטסבורג החלשה וסן פרנסיסקו המאכזבת. לוס אנג'לס אנג'לס כאמור יתארחו בקליבלנד ואז יסעו לסינסנטי לשחק מול הרדס.

המלצות השבוע:

הדוג'רס מגיעים לקליבלנד, הרד סוקס ביוסטון והקאבס אצל המטס.

חדשות נוספות:

הניו יורק יאנקיס 1947-53 הדיינסטי מס' 1 בבייסבול

ארגון הכתבים של הבייסבול בחר בניו יורק יאנקיז של 1947-1953 כדיינסטי מס' 1 בתולדות הבייסבול. זו היתה קבוצה עם 6 אליפויות וורלד סרייס ב-7 שנים, עם 5 אליפויות רצופות מ-1947 עד, וכולל, 1951.  בובי בראון שלט בפוסט-סיסון עם 409. בין שחקניה היו האגדות האנק באור, יוגי ברה, רלף האוק, ג'ו ד'מאג'יו, בילי מרטין, ג'וני מייז, פיל רזוטו, והצעיר מיקי מנטל שהגיע ליאנקיז ב-1951 בגיל 19.

כדיינסטי מספר אחד של התקופה המודרנית נבחרה הניו יורק יאנקיז של 1996 – 2001 כשהם זוכים בארבעה וורלד סרייס – 3 מהם רצופים. הדיינסטי הסתיים באינינג התשיעי של המשחק השביעי ב-2001 כשהסוגר מריאנו ריביירה – ה-'סוגר' הגדול בהיסטוריה – עשה את אחת משגיאותיו היחידות בקריירה והיאנקיז הפסידו. בקבוצה הזאת היה צוות פיצ'רים שאף פעם לא רוכז בקבוצה אחת:  מריאנו ריביירה, רוג'ר קלמנס, דייויד וולס, דייויד קון, אנדי פטיט, ואורלנדו "אל-דוק" הרננגז. בין שחקניה היו דרק ג'יטר, ברני ויליאמס, טינו מרטינז, פול או'ניל, וחוזה פסאדה.

 

לפוסט הזה יש 10 תגובות

    1. רעיון מצוין! הוספתי 🙂

      ולשאלתך איך התחלתי לאהוד בייסבול?

      שיחקתי בליטל ליג כאן בארץ עם אבא שלי שהיה המאמן.

      חוץ מזה הייתי מבקר כל קיץ בארצות הברית את סבא וסבתא שלי בNJ ומאוד נהנתי לצפות, מה גם שכל שאר הליגות בפגרה.

  1. מעולה חנן. הטבלה ממש רעיון אדיר.
    יוסטון בשבוע שמוריד קצת לקרקע.
    ראיתי את המשחק בין סינסינטי לדודג'רס. אחלה משחק שהיה בשליטה של הרדס עד לאינינג השמיני ואז התפרקות מוחלטת של הפיצ'ר. שלח שחקנים לבסיסים אחד אחרי השני.
    נתן נקודה בחינם ואז גראנד סלאם עם בסיסים מלאים. מהפך של 4 נקודות ברגע.
    תכלס אם יש ספורט שאני יכול להאמין שהימורים משחקים בו תפקיד בליגות הבכירות זה בייסבול

  2. ארון ג'אדג' היה השבוע הרוקי הראשון ב-60 השנים האחרונות להוביל ביוני בכל 3 הקטגוריות של הטריפל קראון.

  3. השבוע היה גם את הMLB draft ואולי תוסיף על זה כמה מילים,
    לרוב השחקנים נשלחים לAA או AAA ולא ישר לליגה הבכירה…
    מנחם כבר כתב קטע על Hunter greene שנבחר בבחירה השניה…

  4. בייסבול בעברית, יפה מאוד. בתור אחד שבכה בכי תמרורים בנובמבר 2001, אני רק אציין שדייויד וולס רוג'ר קלמנס ודייויד קון מעולם לא הגישו ביחד. וולס היה עם היאנקיז רק בWS 98 ואז הוא היה חלק מהטרייד על קלמנס. דייויד קון עזב לרד סוקס ב2000 וכבר היה בנסיגה גדולה למרות המשחק המושלם (שהגיע משום מקום) ב99. במקומו הגיע מייק מוסינה שדווקא אותו כן צריך לציין בהקשר לWS 2001.

    בייסבול נותן אחלה סיפורים לאחרונה. הWS שנה שעברה עם הקאבס היה מרגש, והתחיה מחדש של היאנקיז העונה הזאת ביחד הריצה המדהימה של יוסטון, וההזדמנות לראות את אחד הפיצ'רים הגדולים ביותר שאני ראיתי ממשיך בדומיננטיות שלו, זאת ההזדמנות לכל מי שרוצה לקפוץ על העגלה של הבייסבול. מומלץ מאוד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט