חדשות הטניס: צרפת נגד ארה"ב !

חדשות הטניס: צרפת נגד ארה"ב !

יום שישי נפתח בהכרזה של נשיא ארה"ב: ארה"ב לא רואה עצמה חייבת כלום לעולם בו אנו חיים, ועומדת על זכותה וחרותה להמשיך לחמם את כדור הארץ עד שכולנו נתאדה (אזרח אמריקאי פולט 16.2 טון של מזהמים לאטמוספריה בשנה בערך פי 16 ממני). בתגובה נשיא צרפת והעוגיה החביבה עליי הנשיא מקרון קרא לכל מדעני ארה"ב להגר לצרפת ולהמשיך בעבודת החשובה . מאוחר יותר באותו היום נפגשו 2 המעצמות למפגש ענקים על כר הבוץ בפריס למאבק בו המנצח לוקחת הכל!

שלבי רוג'רס מול קיקי מלאדנוביץ'!! ארה"ב מול צרפת!!! עבר מול עתיד!!!

שלבי רוג'רס כמובן מייצגת רק את עצמה ומביאה אלמנטים של טניס גברים. מכות כבדות והענשה על כל כדור קצר. מלאדנוביץ מביאה את המייטב של כל כוכבי הטניס כפי שהיא מסוגלת לבצע. סרב מהיר של קיריוס. גיננוני כדור פתיחה של ראפא ודימיון עשיר כמו רוג'ר. מערכה ראשונה צמודה עד 5:5 ואז הקהל נזכר במי פה השחקנית הבייתית, ומקהל של טניס, הוא הופך בבת אחת לקהל של קווין – TIE YOUR MOTHER DOWN!

רוג'רס מתקפלת בדיוק כמו שכוכבת ריאלטי TV מתקפלת שאומרים לה YOU FIRED!  המערכה הראשונה נסגרת ב 7:5 לצרפתייה.

המערכה השנייה הולכת צמוד עד 4:4. במצב של ההגשות של האמריקאית ו 40:0 למלאדנוביץ היא מאבדת ריכוז ומאבדת אפשרות שבירה (X4). עכשיו היא מגישה ומגיעה ל 40:0 דיי בקלות. אחרי  ACE ו 2 טעויות על ההחזרות. בשלב הזה ידידיי אני מפציר בכם לנסות להרגיש מה עובר בראש של טניסאי שבטוח לגמרי שהנקודה כבר בכיס. מלאדנוביץ מנסה ההגשה ראשונה חזקה. רשת. סרב שני חזק. רשת. סרב הבא ארוך. סרב רביעי דרדלה חתוך (אפשר היה לראות אותו שעה לפני שהוא פגע ברצפה) ווינר בהחזרה של האמריקאית. עוד טעות עוד דרדלה. 5:4 ומייד 6:4 . סט לשלבי רוג'רס.

מערכה שלישית ומכרעת. העולם החופשי על הברכיים והעולם הישן מצוייד בעין הנמר מוכן לנוק אאוט המכריע..

בשלב של 1:1 במשחקונים שלבי שוברת את מלדנוביץ'. צרפת על הברכיים אבל היא מלחמת כמו צב שבלע שקית פלסטיק, היא מגיע לנקודת שבירה אבל אמריקה חזקה מדי. הסרב הראשון ממשיך לא להכנס לצרפת והיא מקבלת שבירה נוספת. העולם החדש מתפורר לחתיכות. 4:1 לאמריקה. מלדאנוביץ מצליחה איכשהוא לשמור על ההגשות המתדלדלות שלה ל 4:2 ואמריקה במשחקון אהבה עולה ל 5:2. בשלב הזה שאר העולם מצטרף למאבק. גלים מקסיקאים מהקהל. קריאות אולה אולה בין ההגשות. מלדאנוביץ עולה לסרב ראשון וזה נכנס! 5:3 לאמריקה. שלבי מגישה למשחק. מלדאנוביץ נמצאת כרגע במנהרה היא רואה רק את הכדור והתהילה. היא שוברת במשחקון אהבה על הסרבים המסולסלים של שלבי רוג'רס(!). 5:4 . משחקון אהבה נוסף לצרפת 5:5. מלדאנוביץ מורידה הילוך ושתי הטניסאיות משייטות ל 6:6. הקהל מרים מהלך. ומלדאנוביץ מכריעה את האמריקנית ל 8:6 בשלישית. מלדאנוביץ מצביאה על רקתה כמי שאומרת: אני חכמה יותר, אני לא אשבר, הצדק איתי. ויוה לה פראנס!! צרפת מנצחת. אמריקה ממצמצת ראשונה.

Image result for mladenovic POINT TO HER HEAD

Image result for STAN WAWRINKA POINT TO HIS HEAD

המגמה נמשכה בשארית הערב, והאמריקאיות נשרו מהטורניר. מלבד קליפורניה. וונוס תמשיך לסיבוב הבא. 70 ראשי מדינות וראשי ערים מרחבי ארה"ב הודיעו שהם מצפצפים על המנהיג שלהם וימשיכו להקטין את פליטת כדי החממה עד לאפס המוחלט בשביל שנוכל להמשיך לחיות במקום הזה.

כמה שאלות להמשך הטורניר

  • באיזה שלב יעוף מאריי?
  • באיזה שלב יעוף נובאק?
  • מי יסתיים ראשון: טורניר הרולאן גרוס או ה NBA FINALS?
  • האם נראה את טיאם בחצי הגמר?
  • האם וואוורינקה שנראה נפלא יכול ללכת עד הסוף ולנצח את נאדאל בגמר?
  • האם סאם סטוסר תצליח לשמור על ה SWAG שלה ולקחת את הטורניר?
  • מתי הסארב הראשון יתחיל להכנס למלדנוביץ'?

גופאן גמר את הטורניר בפציעה מעצבנת המיוחד

זה נראה כואב לאללה.

אלמגרו גמר את הקריירה

ניקולס אלמגרו משתקם מפציעת ברך עלה לשחק מול דל פטרו, ולתוך המשחק הבין שהברך לא תצליח להחזיק אותו יותר והוא כנראה הולך להפסיק לשחק טניס.

הנה המשחק

https://www.youtube.com/watch?v=B5vXSj_C9II

והנה התגובה של אלמגרו כשהוא מבין שהברך שלו גמורה.

https://www.youtube.com/watch?v=R_NVAJvbEBo

מונפיס נגד בראון

בהמשך לרשימת המשחקים הגדולים של 2017 ( פדרר נאדאל בAO , פדרר קיריוס במיאמי, וזברב האח וואורינקה בג'נבה) מצאתי לכם פנינה נוספת.

https://www.youtube.com/watch?v=mhwtU9bJURM#t=592.881578

מונפיס אגב נראה שיגעון. הוא בספר שלי מועמד לרבע גמר!

משחק RG קלאסי מהעבר

בלי מילים. תהנו!

 

לפוסט הזה יש 15 תגובות

    1. אז מארי עף בסיבוב השלישי? אני נותן לו עוד שלב…

      המשחק לראות היום זה אליפות צרפת בין מונפיס וגאסקה. וקארנט נגד אגנתה ראדוונסקה

  1. עידו, תודה על הטור.
    כואב הלב על אלמגרו. כמו שנכתב מעליי, דלפו הראה הרבה קלאס, כהרגלו.
    הייתי בעדו היום מול מארי. נאבק כמו נמר בשתי המערכות הראשונות ונגמר בשלישית. היעדר חבטת גב יד טובה (אם אינני טועה, כתוצאה מניתוח ביד שמאל שתומכת ביד ימין החזקה שלו) ותנועה קצת פחות טובה מהסקוטי היו בעוכריו היום. מהספורטאים האהובים ביותר עלי ומקווה לראותו עוד מגיע להישגים שונים.

    איזה הבדל במה שראינו שעה קלה אחר כך, כשוואוורינקה הפציץ בקהנדים מדויקים וחזקים מול פוניני, שהצליח לשמור על מערכה אחת צמודה ותו לא.
    סטן נראה כרגע כשחקן הטוב ביותר בחצי שלו. גמר מול נדאל, שנראה בלתי עביר מתמיד, נראה כאפשרות סבירה, אבל הטורניר עדיין צעיר למדי.

    1. התחושה שניסית את כל מה שיש לך וזה עדיין לא קרוב להספיק חלחלה לי במשחק של דלפו הערב .
      במערכה הראשונה הוא היה יכול להנחית סרב על מטבע, והראליס שלו היו מדוייקים ועוצמתיים וזה פשוט לא היה מספיק מול ההגנה העילאית של מאריי. בדרך כלל דלפו הוא DIE HARD מארי שבר אותו מנטלית. את פוניני לא ראיתי.

      1. כן, מארי חזק מאוד מנטלית. לפעמים הבעות הפנים הזועפות שלו תוך כדי המשחק, שאולי מרמזות על איזושהי שבירה, מאוד מאוד מטעות.

  2. מחשבה שעברה לי הבוקר בנוגע לדרופ שוט על חיימר..

    אם אתה מריץ את היריב מקו הבסיס לרשת והוא צריך לעשות סלייד לכדור. הסלייד יוצא בדיוק בריבוע הסרב ואז בסרב הבא יש לך סיכוי שהכדור יפגע בגבעה הקטנה שנוצרת מהסלייד ותקבל כדור לא ליניארי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט