הולכים על בייסבול / מנחם לס

מכתב לגולשים ממנחם: לפתוח משבצת חדשה לא עולה כסף לאף אחד.

איש הצוות אור היה אמור לעשות סיכום בייסבול שבועי אבל בעיות רפואיות חמורות ביותר במשפחתו אילצו אותו לוותר על האמביציה לנסות ולהביא יותר ויותר אוהדי בייסבול לאתר. כמובן שזהו אתר כדורסל, ראשית NBA, שנית כדורסל ישראלי ושלישית יורוליג.

אבל אנחנו אתר ספורט בו ישנם גולשים המעוניינים יותר מאשר בספורט אחד. אז גיא רוזן החל עם פינת פוטבול שהצליחה ביותר, עידו מוריה התלבש על הטניס (הוא לא ביקש ולא שאל, פשוט שם לוגו והתחיל לכתוב, ואני מברך אותו על כך), ואני החלטתי להכניס בייסבול מתי שקורה משהו חשוב ומעניין, ולפעמים סתם לדווח על מה קורה בליגה.

פאקו עושה עבודת קודש בסנוקר ואופניים אבל הוא העדיף לעשות זאת ב"דיומא" במקום במשבצת מיוחדת, וזה מה שהוא עושה. מאחר ואני בעל האתר והבוס הראשי שהוא הדמוקרטי, האנושי, והפחות מתערב בניכתב או בפורמט (רק את תמונות הערום היומיות של האשך עלי להוריד – בצער וביגון רב – אך אין לי ברירה בגלל הצעירים הניכנסים לאתר) מכל בעל אתר או עורך אחר מאתרי ישראל, אז אני מרשה גם לעצמי להחליט על דברים, והחלטתי  ללכת קצת על בייסבול.

אני מודע לעובדה שמכל ענפי הספורט בישראל הבייסבול הוא בין הפחות ידועים, מובנים, או  פייבוריטים, אבל החלטתי לנסות ולראות כיצד העסק יתפוס. נא לא לשכוח שנבחרת ישראל הגיעה להישגים פנטסטיים באליפות העולם האחרונה, ועצם הגעתה לפיינל פור נותנת לה כניסה אוטומטית לאליפות העולם הבאה. זהו אחד ההישגים הקבוצתיים הגדולים ביותר של קבוצת ספורט ישראלית מאז קום המדינה, אז נלך עם זה ונראה מה קורה. דבר נוסף: אני לא עומד להכניס משבצת יומית כל יום, מה שנותן אפשרות לכל אוהד בייסבול לשלוח לי פוסטים על בייסבול להכנסה לכתובת meless1937@gmail.com

הפוסט הראשון ייכנס מחר בבוקר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. אני כרגע אוכל חרא בעבודה עם כמויות עומס לא רגילות אבל בהמשך הקיץ שירגע כאן אני אתחיל לעדכן על השיקגו קאבס

  2. מנחם כשהליגה תגמר ( NBA ) וקצת לפני האול סטאר של ה MLB אשמח לפרסם פוסטים
    כשפוהלוס יחבוט HR 600 אכתוב פוסט על השחקן הנפלא הזה שמאז שקיבל 250 מיליון ל 10 שנים באל איי נראה כמו הצל של השחקן שהיה בסנט לואיס

  3. דווקא שנה שעברה הוא לא היה נורא. היו דיבורים בזמנו שזה לא הגיל האמיתי שלו והוא קצת יותר מבוגר. חבל שעזב. היינו לוקחים עוד world series איתו

  4. מצטרף לאיחולים של חנן.
    אור בשנה שעברה שדרג לי משמעותית את חוויית הצפייה בבייסבול,
    ואני מקווה שהוא יוכל לחזור עם ראש נקי מטרדות, ומדאגות.
    רק בריאות, אור!

  5. שאלה: זכור לי שבמאמר על בייסבול כתבת על מגיש שהיה יכול להיחשב לגדול ביותר אלא שלא תמיד התחשק לא לשחק רציני. במי מדובר אם אתה זוכר?

    ולגבי אותה עמדה שאלה נוספת: אני יודע שרבים מחשיבים את קופקס כמגיש הטוב בכל הזמנים והוא נבחר בעתון ספורט יוקרתי למקום שישי בין שחקני הבייסבול בכל הזמנים והמגיש הראשון. האם זה מוסכם על הכל או לפחות כמעט על הכל או שיש לא מעט אנשי בייסבול שחולקים על כך?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט