אירועי דיומא – 17.05.2017 / מתן גילור

כדורגל:

לה ליגה – מחזור 21 (השלמה)

22:00 סלטה ויגו-ריאל מדריד – שידור בערוץ ONE (50). לסלטה ויגו אין על מה לשחק. עבור ריאל מדריד מדובר על משחק סופר חשוב במירוץ לאליפות. הפסד והיא כבר לא תלויה בעצמה. תיקו וניצחון במחזור האחרון יעניק לה את האליפות. ניצחון ותיקו במחזור האחרון שווה אליפות. בסיבוב הקודם ניצחה מדריד 1:2.

 

פרמיירליג – מחזור 28 (השלמה)

21:45 סאות'המפטון-מנצ'סטר יונייטד – שידור בערוץ ספורט 1 (51). למארחת לא נותר על מה לשחק. האורחת מגיעה אחרי הפסד חוץ לטוטנהאם הוטספר, מה שהוריד את המסך על חלומות ליגת האלופות שלה דרך הליגה (עדין יכולה להעפיל דרך זכייה בליגה האירופאית). בסיבוב הקודם ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:2.

 

הגביע האיטלקי – גמר

*המלצת צפייה*22:00 יובנטוס-לאציו – שידור בערוץ ספורט 3 (53). עבור יובה מדובר על משחק על הדאבל (טרבל?), למרות שטרם הבטיחה את האליפות, אחרי ההפסד לרומא. עבור לאציו, מעבר לתואר, מדובר על עוד שלב בליגה האירופאית. הראשונה מול הרביעית. יובה איכותית יותר, אך לאציו יכלה לנוח בליגה והמשחק אצלה בבית.

 

גביע המדינה לנוער – גמר

19:30 הפועל רעננה-הפועל ראשון לציון – שידור בערוץ הספורט (55/555).

 

גביע המדינה לנערים – גמר

17:00 מכבי חיפה-מכבי תל אביב – שידור בערוץ ספורט 5 + (56).

 

טניס:

טורניר רומא (1000) – סיבוב שני

אתמול התקיימו 5 משחקים במסגרת הסיבוב הראשון. היום יתקיימו 12 משחקים נוספים.

שידורים בערוץ ספורט 3 (53) בין השעות 12:00-22:30.

אתמול התקיימו 6 משחקים במסגרת הסיבוב השני. היום יתקיימו 10 הנותרים.

שידורים בערוץ ספורט 4 (54) בין השעות 12:00-22:30.

אלכסנדר זוורב(16)-ויקטור טרוצקי.

מילוש ראוניץ'(5)-טומי האס.

סטניסלס ואוורינקה(3)-בנואי פייר.

דומיניק ט'ים(8)-פאבלו קוואבס.

יאן סטורף-סאם קווארי.

ג'יק סוק(13)-ז'רי וסלי.

רפאל נדאל(4)-ניקולאס אלמגרו.

קאי נישיקורי(7)-דויד פרר.

חואן מרטין דל פוטרו-קייל אדמונד.

פאבלו קארנו בוסטה(15)-רוברטו באוטיסטה אוגוט.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

ג'ירו ד'איטליה – קטע 11:

קטע 10 של אתמול, קטע הנג"ש הראשון של הג'ירו, טרף לחלוטין את הקלפים של המירוץ. טום דומולאן הראה אתמול שוב שהוא אולי השען הטוב ביותר בעולם כיום, גם לאחר שהוריד ממשקלו על מנת לשפר את יכולות הטיפוס שלו. ההולנדי זכה בקטע, כדקה לפני גראן תומאס (אחד שהיה היום הרבה יותר גבוה אם לא אותו אופנוע) ובוב יונגלס. נאירו קינטאנה הראה שוב שהנג"ש הוא נקודת תורפה רצינית שלו, כאשר הגיע כמעט שלוש דקות אחרי דומולאן. גם לתיבו פינו היה זה יום מאכזב, כאשר הגיע בזמן דומה לזה של קינטאנה. וינצ'נזו ניבאלי ובאוקה מולמה הגיעו בזמנים סבירים, ששמרו אותם בתמונת ההובלה. דומולאן כעת אוחז בחוזקה בחולצה הוורודה, כשהרחק מאחוריו צפופים קינטאנה (2:23+), מולמה (2:38+), פינו (2:40+) וניבאלי (2:47+).

קטע 11 של היום הוא קטע בן 161 ק"מ המתחיל בפירנצה. זהו קטע טיפוס מרובה פסגות, אך הוא מסתיים בירידה, אולי הזדמנות בשביל ניבאלי לצבור איזשהו יתרון על המתחרים. שידור ביורוספורט ב-14:15.

 

הטור של קליפורניה – קטע 4:

קטע 3 היה קטע שטוח, שבו הצליח פטר סאגאן לגבור במיאוץ המוני על כל שלל המאיצים שהגיעו איתו. לסאגאן זהו איזשהו פיצוי על העונה המאכזבת שהוא עובר עד כה. בן קבוצתו ראפאל מייקה ממשיך להוביל במירוץ לפני ג'ורג' בנט (2+) ואיאן בוזוול (14+).

קטע 4 של היום, המתחיל בסנטה ברברה, הוא קטע גבעי המסתיים בעלייה מתונה. אולי קטע לקבוצת בריחה או למאיצים בעלי יכולת טיפוס כסאגאן או ג'ון דגנקולב. שידור ביורוספורט ב-00:00.

 

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. רכיבת 40 קמ בזמן 53:37 שמיות אאלט נותנת ממוצע של 45,2 קמש.
    לא זמן סביר לא מהירות סבירה ?
    מישהו בארץ רוכב מהר יותר ?

  2. אלו הזמנים של דומולאן וקינטנה .
    אז קחנטאנה רכב רע?
    לא פשוט דומולאן רכב מצוין .
    ומה היו הפרשי הזמנים בטור שנה שעברה ?
    קינטנה שיפר מאז או לא ?
    קצת מספרים בבקשה כי לכתוב שניבאלי ומולמה שהרויחו על קינטאנה בסביבות דקה כלומר הפסידו שתי דקות לדומולאן הגיעו בזמן סביר על מהירות ממוצעת של יותר מ45 קמש זמן סביר זה לא בדיוק מסתדר עם המתימטיקה .

  3. פומה – זמן סביר זה בכל הקשור לדירוג הכללי. ניבאלי הגיע חמישי בקטע ומולמה קצת אחריו. קשה להשוות קטעים מול קטעים אחרים (למשל מול הטור). זה של אתמול היה מאד טכני וכלל הרבה מאד פניות וסיבובים, ואפילו קיריינקה (אלוף העולם בנג"ש בשנה שעברה) התרסק בהן. ועם כל זה, יש לקינטאנה בעיה עקבית בנג"ש שפוגעת בו פעם אחר פעם מול המתחרים.

    1. דוקא לא אפשר בקלות להשוות. הוא איבד בטור לפי תגובה בסייקלינג 3:08 על 41 קמ אז דוקא שיפר יחסית.לפעמים קןדמות
      אם תשוה גבהים בין דומולאן לקינטנה ותשוה באחוזים להפרשי המהירויות תקבל נתונים מענינים .
      בכלל אתה לא יכול לאכול עוגה ולהשאירה שלמה ,הוא מטפס טוב יותר
      אך שען פחות טוב , מבחינת נתונים , מנצחים סדרתיים היו גבוהים יותר מקינטאנה יש טריידאוף ואי אפשר להחליף גנים לניבאלי דומולאן פרום ועוד יש נתונים טובים יותר משל קינטאנה ,אך נכון להיום קבוצות פחות טובות.

        1. כן אבל הוא היה רוב היום לבד עם לאנדה ואז כשתפסו אותם הוא עוד מצא כוחות חדשים לברוח מחדש עם רולאן.

    1. זה היה היום מין קטע של כולם נגדו, כי כל הקבוצות שלחו הרבה מאד רוכבים קדימה, וכל הדומסטיקים שלו נשרפו. לפחות יש לו יומיים לנוח עכשיו.

          1. עידו כבר כתבו את הדברים לפני שנה בטור אין לרומולאןתמיכה ראויה מסביבו תמיכה משמע כסף, כפי שךרינטנה יש את רוחאס אמאדור גורקה איזאגיר ועוד מושכים. שוברי רוח ומביאי בקבוקים המביאים אותו. רענן להתמודד עם העליה האחרונה , יש לדומולאן חיסרון בזהאך יתרון בנגש,יספיק כדי לנצח בגירו לא בטוח .
            מה לגבי ניבאלי גם לו אין מספיק תמיכה.
            מה לגבי קינטאנה גראן תןמאס מולמה קרוזינגרטיבו פינו ועוד
            נראה שלקחנטאנה יש מספיק תמיכה אבל מובי סטואר ימשיכו לשלוח את אמאדור כפתיון קדימה ,ללא תגובת המובילים עד לרגעי ההכרעה ואז יגיח קינטאנה מאחור ,עם התסריט הזה דומולאן יתקשה להתמודד.
            השאלה אם מישהו אחר מהמובילים יקרא את התסריט הזה ?
            חבל רק על ץקרית האופנוע והחובבנות של מארגני הגירו שהוציאו שתי קבוצות סקאי ואורחקה מהמירוץ.

  4. מוביסטאר כפי שחשבתי בתחילת הגירו החליטה לא לסמוך רק על נאירו ולתת לאנדרי אמאדור חופש פעולה , צעד חדש ומתוחכם ממנהלי מוביסטאר השמרניים בדרך כלל, אנדרי נראה לא רע בנגש , הוא לא רוכב על ויחסית מבוגר כבר אך בהחלט רוכב מצוין יציב שניתן לסמוך עליו .
    צעד שמראה שמוביסטאר שינו גישה השנה והופכים להיות תחרותיים .
    הגיע הזמן שנקבל קצת נחת מהקבוצה שמ 2012 מקבלים ממנה ניהול בינוני ומטה יחסית לפוטנציאל הפנטסטי שלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט