אירועי דיומא – 16.05.2017 / רועי ויינברג

 

כדורגל:

פרמייר ליג – מחזור 37:

21:45-ארסנל-סנדרלנד. ארסנל במומנטום טוב ומתקרבת למקום הרביעי הידוע. הם מארחים הערב את סנדרלנד שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ והבטיחה כמעט בודאות את המקום האחרון – מתח לא יהיה כאן כשהלונדונים יתקרבו לטופ פור.

22:00-ווסט ברום-מנצ'סטר סיטי. טוני פוליס וחבורת הנגרים שלו ידועים כהורסי חלומות, אבל לא הצליחו להרוס את זה של צ'לסי שלקחה אליפות במגרשם הביתי. עם נקודה בודדת מחמשת המשחקים האחרונים סביר שהם לא יצליחו להרוס גם את זה של סיטי, אבל הכדורגל המסוגר יכול לעשות חיים קשים לקבוצה של פפ גורדיולה.

טניס:

טורניר רומא (1000) – הסיבוב הראשון:

דוד פרר-פלסיניו לופז. המנצח יפגוש בשלב הבא את קאי נישקורי.

פאולו קורנו בוסטה (15 בטורניר)-ג'יל סימון.

ג'ק סוק (13)-דייגו שוורצמן. המנצח פוגש את ירי ווסלי בסיבוב הבא.

אלכסנדר זברב (16)-קווין אנדרסון.

פאבלו קואבס-אדריאן מארינרו.

איבו קרלוביץ'-טומי האס. המנצח פוגש את דומיניק ת'ים בסיבוב הבא.

ניקולס מאהו-בנויט פייר. המנצח פוגש את סטן ואורינקה בסיבוב הבא.

ניק קיריוס-רנו באטיסטה אגוט. המשחק הבולט של היום בין שני שחקנים מהטופ העולמי.

סיבוב שני:

דיוויד גופן (9)-פרננדו ורסקו.

נובאק דיוקוביץ' (2)-אלאז' בנדנה.

אנדי מארי (1)-פאבלו פוג'יני.

סם קוורי-ז'אן לנארד שטראף.

 

כדוריד / דוד "פאקו" סעדה:

סדרת הגמר – משחק 2:

20:00-מכבי ראשל"צ-מכבי ת"א (ספורט 5). המשחק הראשון הסתיים בהפתעה גדולה עם הניצחון של מכבי ראשל"צ, שגנבה את הביתיות למכבי ת"א. מכבי ת"א הייתה הפייבוריטית הגדולה, והמשחק הזה היה ההפסד הראשון שלה העונה. ניתן להסביר זאת אולי בעובדה שאביהם של האחים פומרנץ, שניים מהשחקנים החשובים של הקבוצה, נפטר לפני המשחק, מה שפגע בהכנות אליו. היום האלופה תנסה להחזיר לעצמה את הביתיות, בעוד שראשל"צ תנסה לנצל את המומנטום, ולעלות ליתרון מאד לא צפוי של 2-0.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

ג'ירו ד'איטליה – קטע 10:

קטע 9 לבלוקהאוס סיפק לנו הרבה מאד עניין. בתחילת הטיפוס האימתני, אופנוע משטרתי שעמד בצד הדרך גרף איתו לא מעט רוכבים, ביניהם גראן תומאס ומיקל לנדה מסקיי וכן אדם ייטס. כל השלושה המשיכו לרכב, אך צברו פיגורים מאד משמעותיים, מה שמחסל את סיכוייהם במירוץ. הפציעה של לנדה אף מעמידה אותו בספק לקטע של היום, בעוד וילקו קלדרמן, חברו לקבוצה של טום דומולאן, נפצע וגמר את המירוץ. גם הטיפוס עצמו סיפק לא מעט עניין, כשהפייבוריט של המירוץ, נאירו קינטאנה, הראה עליונות על שאר הרוכבים, ועבר ראשון את הקו. כחצי דקה אחריו הגיעו בצוותא תיבו פינו וטום דומולאן, ונראו בהחלט טוב להמשך. אחד שלא נראה כל כך טוב היה הכריש וינצ'נזו ניבאלי, שלא כל כך עמד בקצב של קינטאנה, וסיים מעל דקה אחריו. קינטאנה כעת מוביל במירוץ ואחריו פינו (28+), דומולאן (30+), מולמה (51+) וניבאלי (1:10+).

קטע 10 של היום הוא קטע הנג"ש הראשון (מבין שניים) במירוץ. זהו קטע ארוך למדי (40 ק"מ) וטכני מאד, כך שצפוייה להיות לו השפעה גדולה מאד על תמונת ההובלה. אחד שאמור להרוויח בגדול מכזה קטע הוא טום דומולאן, אחד השענים הטובים בעולם. ההולנדי עשוי בהחלט למצוא עצמו בחולצה הוורודה בסוף היום. הקטע עשוי להתאים גם לבן ארצו באוקה מולמה, ועוד יהיה מעניין לראות אם הדיבורים על השיפור של תיבו פינו בתחום מגובים בעובדות. אשר לקינטאנה, הוא ינסה למזער את הנזקים הצפויים מכזה קטע, והישארות בחולצה הוורודה תהיה בונוס רציני מאד בשבילו. שידור ביורוספורט ב-14:15.

 

הטור של קליפורניה – קטע 3:

קטע 2 היה קטע הטיפוס הראשון של המירוץ, ובו הצליח ראפאל מייקה להקדים על הקו את ג'ורג' בנט. הפולני, הנחשב למועמד החזק ביותר לזכות במירוץ, מוביל בו כעת לפני בנט (2+) ואיאן בוזוול מסקיי (14+).

קטע 3 של היום, המתחיל בחוף פיזמו (ללא באגס באני), חוזר לתוואי השטוח. מרסל קיטל ינסה להכפיל את הישגו מקטע 1, בעוד שמאיצים כסאגאן, ויוויאני ודגנקולב ינסו להפריע לו במשימה. שידור ביורוספורט ב-00:00.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. קינטנה יפסיד בין שניה וחצי לשתיים לקממיגיע 60_80 דניותמאחרי המוביל
    כך שלפי המתימטיקהההוא בטוח עם החולצה הורודה … או שלא ….

  2. זה ממש לא הג'ירו של סקיי. ואסיל קיריינקה, אלוף העולם בנג"ש בשנה שעברה, מתרסק בקטע הנג"ש של היום. הוא מסיים את הקטע, ואפילו מוביל זמנית, אבל קשה להאמין שיזכה (היה אחד המועמדים הכי רציניים לזכייה פה היום).

        1. טום דומולאן רוכב על רק ענין של זמן עד שיארגנו מסביבו קבוצת רוכבים כזו שאיתה יוכל לזלול תארי גראן טורים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט