אירועי דיומא – 15.04.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 33:

14:30-טוטנהאם-בורנמות' (ספורט 2). טוטנהאם שבמקום השני נמצאת בכושר אדיר פשוט, עם ארבעה נצחונות בליגה והעפלה לחצי גמר הגביע (נגד צ'לסי בשבוע הבא). יידרש אומנם הרבה כדי שהתרנגולים יצליחו לסגור את פער 7 הנקודות מצ'לסי, אבל לפחות הם ממלאים את חלקם בעסקה. בורנמות' סה"כ נמצאת בתקופה לא רעה, שסייעה לה לצבור נקודות בתחתית, אך רצף המשחקים הקשה (השניים הקודמים מול ליברפול וצ'לסי בהם צברה נקודה) לא בדיוק עוזר לה בעניין.

17:00-סנדרלנד-ווסטהאם (ספורט 1). ווסטהאם הצליחה סוף סוף לנצח את סוונזי בשבוע שעבר. הניצחון קטע לה רצף של חמישה הפסדים, שדרדרו אותה עד למקום ה-14. היום היא צפוייה לנצח את נועלת הטבלה, שתיפרד די בוודאות מהליגה בתום העונה.

19:30-סאותהאמפטון-מנצ'סטר סיטי (ספורט 2). סיטי שבמקום הרביעי מצוייה בקרב קשוח עם עוד שלוש קבוצות על שני המקומות הנותרים לליגת האלופות בעונה הבאה. יש לה סיכוי לא רע לעשות זאת – הניצחון מול האל בשבוע שעבר היה הראשון בסדרת משחקים מול הקבוצות הפחות טובות באנגליה, לאחר שמיצתה את המשחקים מול הגדולות. סאותהאמפטון בהחלט יכולה להיחשב לאחת כזו, אלא שהיא זכתה לשני נצחונות חשובים במחזורים האחרונים, שהרחיקו אותה מאד מהתחתית בה דשדשה.

ליגת העל – מחזור 30:

18:00-מכבי חיפה-איחוד בני סכנין (ספורט 1). מפגש מובסות מהמחזור הקודם. מכבי חיפה נראתה לא שייכת למשחק בתבוסה 3:0 מול מכבי ת"א, והתקוות שלה לאירופה קיבלו מעט פרופורציות בתום המשחק. סכנין ספגה תבוסה זהה ליריבה השנואה מירושלים, והיא צמודה ליריבתה היום בטבלה. ניצחון הוא קריטי לכל אחת מהקבוצות, על מנת לשמור על סיכויים לאירופה בעונה הבאה.

20:30-מכבי ת"א-מכבי פ"ת (ספורט 1). לאחר ההפסד במשחק העונה, שפגע קשות בסיכויי האליפות של מכבי ת"א, המשחק מול מכבי חיפה הגיע לה בהזמנה. היום היא עשוייה להמשיך במגמה מול פ"ת. המלאבסים נראים כמו צל של הקבוצה המצויינת שראינו בליגה הסדירה, עם שלושה הפסדים מאז פתיחת הפלייאוף העליון, והם בסכנה ממשית לאבד את המקום השלישי, שנראה לפני הפליאוף די מובטח.

בונדסליגה – מחזור 29:

16:30-וולפסבורג-אינגולשטאט (ספורט 2). קרב תחתית חשוב מאד בין שתי קבוצות במגמות הפוכות. אינגולשטאט, שנראתה במצב אנוש עד לפני שלושה מחזורים, כבר עם שלושה נצחונות רצופים, שקירבו אותה עד למרחק נקודה בודדת מתחת לקו האדום. לאלמוג כהן יש חלק מכריע בהתאוששות הקבוצה, כשבבניצחון האחרון הוא הוסיף שער ובישול. וולפסבורג מנגד התקרבה מאד לאיזור המסוכן עם שני הפסדים רצופים, והיא עכשיו שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.

19:30-באייר לברקוזן-באיירן מינכן (משולב בספורט 2). למרות הניצחון הגדול על דורטמונד בקלאסיקר הגרמני, באיירן ודאי תרצה לשכוח את השבוע האחרון, בו הפסידה בבית לריאל ברבע גמר ליגת האלופות. בליגה היא ממש לא בסכנה של לספוג הפסד דומה מאיזושהי קבוצה, ודאי לא מלברקוזן שספגה חמישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים.

לה ליגה – מחזור 32:

14:00-דפורטיבו לה קורוניה-מלאגה (ONE). מפגש תחתית. מלאגה הפתיעה במחזור הקודם את ברצלונה, במשחק שדי הסעיר את הליגה, ונראה שהבטיח את הישארותה בליגה השנה. דפורטיבו קרובה הרבה יותר לאיזור המסוכן (שני מקומות מהקו האדום) ומשוועת לנקודות, זאת אחרי שהשיגה נקודה בודדת בארעת המשחקים האחרונים.

17:15-ספורטינג חיחון-ריאל מדריד (ONE). איזה שבוע זה היה לבלאנקוס. גם אחרי שאיבדו נקודות בדרבי מול אתלטיקו, ברצלונה התרחקה מהם עוד יותר בהפסד למלאגה, ועכשיו האליפות לגמרי שלהם להפסיד. זה בלי להזכיר את ניצחון החוץ הגדול על באיירן בליגת האלופות. היריבה, הנמצאת מתחת לקו האדום, צפוייה להיות טרף קל לאלופת אירופה, גם ללא וראן, פפה וקרבחאל.

19:30-אתלטיקו מדריד-אוסאסונה (ONE). אתלטיקו הצליחה להוציא נקודה מיריבתה בדרבי, והיא עדיין עם הידיים על ההגה במאבק על המקום השלישי מול סביליה. היום היא צפוייה כבר לנצח את נועלת הטבלה, הגם שזו זכתה לשני נצחונות במחזורים האחרונים.

21:45-ברצלונה-ריאל סוסיאדד (ONE). איזה שבוע מהגהינום זה היה לברצלונה. זה התחיל מההפסד בסוף השבוע למלאגה, בו הורחק ניימאר, והמשיך בתבוסה ליובה בליגת האלופות, אותה תתקשה מאד למחוק. ההפסד בליגה שם אותה שלוש נקודות ומשחק עודף מאחורי ריאל, מה שפוגע קשות בסיכויי האליפות שלה. האלופה תגיע היום בלי ניימאר, ראפיניה, ארדה טוראן וכנראה מסצ'ראנו למשחק נגד סוסיאדד. הקבוצה הבאסקית לא בדיוק בתקופה מרשימה, למרות הניצחון האחרון על חיחון. היא מרוחקת שבע נקודות מהמקום הרביעי, וכנראה תמשיך להיאבק רק על המקום בליגה האירופית בעונה הבאה.

ליגה צרפתית – מחזור 33:

18:00-ניס-נאנסי (ספורט 5). ניס שבמקום השלישי כנראה לא תתפוס את מונאקו ופ.ס.ז', הדוהרות בצמרת מעליה. עדיין, הקבוצה חזרה למסלול הנצחונות, הרבה בזכות מאריו באלוטלי. האיטלקי כבש צמד בנצחון על ליל, זאת אחרי השער והבישול בניצחון על בורדו. האורחת נמצאת במצב מסוכן בתחתית, עם מס' נקודות זהה למקום המוליך למבחנים, וזכתה בניצחון חשוב בשבוע שעבר לאחר חמישה הפסדים רצופים.

21:45-מונאקו-דיז'ון (ספורט +5). איזה שבוע למונאקו. אחרי ניצחון החוץ החשוב על אנז'ה מהשער של רדמאל פלקאו, בא ניצחון החוץ מול דורטמונד בליגת האלופות, והציג לאירופה את את האס השני של הקבוצה – קיליאן אמבאפה. מוליכת הטבלה רוצה וצפוייה לנצח את קבוצת התחתית שמולה (הנמצאת מתחת לקו האדום), זאת על מנת לשמור על פער שלוש הנקודות מפ.ס.ז' הדולקת אחריה.

סרייה A – מחזור 32:

13:30-אינטר-מילאן (ספורט 5). הדרבי של מילאנו נערך על רקע השלמת מכירתה של מילאן לתאגיד סינו-אירופה הסיני, זאת לאחר שיריבתה כבר נמצאת שנה בשליטת קונצרן סיני אחר. נחמד. המשחק חשוב לשתי הקבוצות עבור ההגעה לאירופה בעונה הבאה. מילאן מגיעה במצב טוב יותר למשחק, אחרי הניצחון 4:0 על פאלרמו, בעוד אינטר התבזתה בהפסד לקרוטונה החלשה, מה שהביא להחלפת המקומות של המילאנזיות במקומות 6-7.

16:00-פסקארה-יובנטוס (ספורט 5). מפגש קצוות שהוא לא כוחות. יובה ריסקה את ברצלונה בליגת האלופות השבוע, וממשיכה גם להוביל את הטבלה לאחר הניצחון על קייבו. אחרי כל אלה, נועלת הטבלה באמת לא צפוייה להוות אתגר לגברת הזקנה.

16:00-רומא-אטאלנטה (ספורט 1). מפגש צמרת. רומא שבמקום השני בכושר מצויין עם ארבעה נצחונות רצופים, בתקווה קלושה למעידה של יובה, המצוייה שש נקודות מעליה. אטאלנטה שבמקום החמישי, המוליך לליגה האירופית, נעצרה בתיקו המאכזב מול ססואולו, שקטע לה רצף של שני נצחונות.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 27:

21:00-הפועל ירושלים-מכבי ת"א (ערוץ 5). הקבסיקו של הכדורסל הישראלי מפגיש שתי קבוצות, שקשה לומר מי מהן במצב גרוע יותר. מכבי ת"א עם שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, והרכב טלאים שבנוסף לגאודלוק לא יכלול גם את יוגב אוחיון, אך יכלול את קווינסי מילר לראשונה בליגה. הצהובים ירדו לראשונה מהפסגה מאז תחילת העונה, כאשר ניצחון יחזירם לשם, אך הפסד יורידם למקום השלישי מתחת לחולון ולאילת. ירושלים עם שלושה הפסדי ליגה רצופים, כולל לאריות ליגה כאשדוד וגלבוע, ואם תפסיד היום, תרד למאזן שלילי. לא ייאמן. סגנית האלופה התחזקה באלסנדרו ג'נטילה ובריצ'רד האוול (לאחר סאגה ארוכה מול הפועל ת"א), אך השניים לא ישחקו היום.

טניס:

יוסטון (250) – חצי הגמר

ג'ק סוק (1)סטיב ג'ונסון (4).

תומאס בלוצ'י (8)ארנסטו אסקובדו.

מרקש (250) – חצי הגמר

בנואה פרה (6)-פיליפ קולשרייבר (3)

ז'ירי וסלי-בורנה צ'וריץ'

 

פורמולה 1:

גרנד פרי בחריין – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג של המירוץ בבחריין מחר. שידור בספורט 5 לייב ב-18:00.

 

סנוקר:

אליפות העולם – סיבוב ראשון

זה הגיע. כבכל שנה באפריל, האירוע הגדול של הענף מתקיים בתיאטרון הקרוסיבל שבשפילד. האליפות תימשך 17 ימים, ויתמודדו בה 32 שחקנים – 16 המדורגים ראשונים ו-16 שעלו מהמוקדמות, ואלו ייפגשו מול אלו בסיבוב הראשון. הסיבוב נערך בפורמט של הטוב מ-19. כבר היום נראה שניים מהמועמדים העיקריים לזכייה – אלוף העולם מארק סלבי, שיתמודד מול פרגל אובראיין הוותיק, ו"רוקט" רוני אוסליבן, שיתמודד מול גארי ווילסון. שידורים ביורוספורט לאורך היום החל מ-12:00. משחקי היום:

12:00,21:00-מארק סלבי-פרגל אובראיין

12:00,21:00-אנתוני מקגיל-סטיבן מגווייר

16:30-רוני אוסליבן-גארי ווילסון

16:30-קיירן ווילסון-דייויד גרייס

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. ירושלים מול מכבי רחוק מ קלאסיקו
    אכזבות העונה בקרב שהפסד רק יעמיק את המשבר עבור כל קבוצה
    יום גדוש אירועים שהלילה ידחקו הצידה בסימן המשחק הזה עם הכדור הכתום שמתחיל את הבאלאגן הלילה
    תודה על השקעה פאקו

  2. יש אפשרות להוסיף לכל פוסט סיכום של יום האתמול בסנוקר, כמו שהיה באופניים?
    אני יודע שסלבי היה בדרך ל-9:0 בסיבוב הראשון ולא יצא לי לראות את השאר, ולא מסקרים את הסנוקר בזמן אמת באתרים ישראליים.
    זה מאוד יעזור ויהיה נחמד באופן כללי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט