אירועי דיומא – 16.04.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 33:

15:30-ווסט ברומיץ'-ליברפול (ספורט 1). אחרי המעידה בתיקו מול בורנמות', ומחצית ראשונה הזוייה במעט מול סטוק, התעשתה ליברפול והצליחה לנצח על מנת לשמור על סיכוי סביר לסיים בין ארבע הראשונות. המייטי רדז אמורים להמשיך לנצח גם את היריבה שאיבדה עניין בליגה עם שני הפסדים רצופים, אך בפרמיירליג, ובעיקר עם ליברפול, אף תוצאה לא תפתיע.

*המלצת צפייה* 18:00-מנצ'סטר יונייטד-צ'לסי (ספורט 1). אחלה משחק לערב החג. צ'לסי ממשיכה להוביל את הטבלה לפני טוטנהאם, בדרכה לאליפות, אלא שהתרנגולים שוב צמצמו זמנית את הפער ל-4 נקודות אתמול. יונייטד בקרב לחיים ולמוות על המקום בין ארבע הראשונות, ונמצאת במקום הכי פחות טוב בין ארבע הקבוצות הנאבקות על כך. איבוד נקודות היום יפגע מאד בסיכויי השדים האדומים להשלים את המשימה.

לה ליגה – מחזור 32:

17:15-ולנסיה-סביליה (ONE). סביליה מצוייה בקרב קשה עם אתלטיקו על המקום השלישי, והניצחון שלה על דפורטיבו במחזור הקודם, לאחר תקופה קטסטרופלית, עזר לה להתקרב לשם עד כדי נקודה. היריבה היום לא תהיה קלה במיוחד – זו הצליחה להימלט מהתחתית לאחר שלושה נצחונות רצופים, גם אם לא על קבוצות חזקות במיוחד.

21:45-גרנאדה-סלטה ויגו (ONE). גרנאדה במצב קשה מאד מתחת לקו האדום, עם סיכויי ירידה ודאים למדי. הקבוצה (בה אצילי לא ראה מגרש כמעט בכלל) החליטה לפטר מאמן בפעם השנייה העונה, ומינתה לתפקיד את טוני אדאמס, אחד מהסמלים של ארסנל בעבר. לא בטוח שזה יעזור לה מול קבוצת מרכז הטבלה ממול, גם אם זו די איבדה עניין בליגה והפסידה פעמיים ברציפות.

טניס:

יוסטון (250) – הגמר

סטיב ג'ונסון (4)-תומאס בלוצ'י (8).

מרקש (250) – הגמר

פיליפ קולשרייבר (3)-בורנה צ'וריץ'

 

פורמולה 1:

גרנד פרי בחריין

במירוץ הקודם בשנחאי, ניצח הבריטי לואיס המילטון, כשסבסטיאן פטל מגיע אחריו. השניים כעת מובילים בדירוג הכללי במאזן זהה. היום יזנק ואלטרי בוטאס, חברו לקבוצת מרצדס של המילטון, מהפול פוזישן, כשמאחוריו יזנקו המילטון ופטל. שידור בספורט 5 לייב ב-18:00.

סנוקר:

אליפות העולם – סיבוב ראשון

ביום הראשון של האליפות אתמול ראינו את אלוף העולם מארק סלבי עובר בקלות את פרגל אובראיין. גם סטיבן מקגווייר הוותיק, שעלה מהמוקדמות, עבר יחסית בקלות את אנתוני מקגיל, "הרוצח החייכן", חצי הפתעה. רוני אוסליבן די התקשה מול גארי ווילסון, והסשן הראשון במשחקם הסתיים ב-5:4 לטובת הרוקט. גם קיירן ווילסון לא מלקק דבש נגד דייויד גרייס, ומוביל עליו בתוצאה זהה. שני המשחקים יתחדשו היום.

מלבד המשך שני המשחקים, נראה משחק אחד מומלץ של מארקו פו מול הבלגי המוכשר לוקה ברסל, בסשן המאוחר. מלבד משחק זה נראה היום מקבץ של אלופי עולם – שון מרפי שיתמודד מול יאן בינגטאו בן ה-16, ואלוף 2015 סטיוארט בינגהאם, שיתמודד מול פיטר אבדון, עוד אלוף עולם ותיק (ומעצבן). שידורים ביורוספורט לאורך היום החל מ-12:00 (סשן אחה"צ משודר ביורוספורט 2, אפשר לראות כאן). משחקי היום:

12:00-שון מרפי-יאן בינגטאו

12:00-קיירן ווילסון-דייויד גרייס

16:30-רוני אוסליבן-גארי ווילסון

16:30-סטיוארט בינגהאם-פיטר אבדון

21:00-מארקו פו-לוקה ברסל

21:00-מארק אלן-ג'ימי רוברטסון

 

אופניים:

מירוץ אמסטל גולד

נפרדנו לשלום מהקלאסיקות המאופיינות קטעי פאבה, וכעת השבוע האחרון של קלאסיקות האביב מביא אותנו לקלאסיקות של הארדנים, אותם הרים באיזור מזרח בלגיה והולנד. מירוץ אמסטל גולד נערך בהולנד (היחיד שנערך במדינה), ואמור כבר להעביר את המשקל מאותם אול-אראונדרים מומחי פאבה למטפסים-פאנצ'רים. אלא שהשנה נעשה שינוי מסויים במסלול, ואחד הטיפוסים הידועים שלו – הקוברג, הוצא מהמסלול. זה יאפשר גם לאול אראונדרים, מהסוג שראינו עד כה בקלאסיקות עד כה, לזכות במירוץ. ראש וראשון מבין אלו הוא הבלגי גרג ואן אוורמארט, הזוכה בינתיים לעונה חלומית, כולל זכייה במונומנט של פאריס-רובה. עוד פייבוריטים כמוהו יכולים לבוא מבין קביאטקובסקי (זוכה מילאנו-סן רמו), ז'ילבר (זוכה טור פלנדריה), מתיוס, וולנס ולאנגוולד. מצד המטפסים חובה לציין קודם את אלחנדרו ואלוורדה, שזכה כבר בשלושה מירוצי קטעים בספרד השנה. מטפסים נוספים שנראה כאן הם אנריקו גאספארוטו (זוכה השנתיים הקודמות), רוי קושטה ויאקוב פוגלסאנג. שידור ביורוספורט החל מ-15:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה דוד
    לפי חשבוני
    וולטה מורסיה ,וולטה ולנסינה ,וולטה קטלוניה ,וולטה פאיס באסקו בהן זכה ולורדה השנה יצא ארבעה מירוצי קטעים , ומאחר ואתה מצטט את סייקלינג ניוז ישירות או באופן עקיף לא ברור לי למה להוריד לאיש מירוץ….?

    1. טעות קטנה
      ניצח השנה באנדלוסיה מורסיה קטלוניה פאיס בסקו ,חבל הבסקים בעברית ,דוקא בולנסיה מעוזו של ולורדה בעבר,ניצח נאירו קינטנה.

  2. 28 ק"מ לסיום באמסטל גולד. נקודת מפתח במירוץ. חבורת החוד בראשות ז'ילבר, הנאו וקביאטקובסקי שהצטרף כעת בורחת לחבורה הכוללת את ואן אוורמארט ו-ואלוורדה. פער של 10 שניות והשאלה אם יישמר.

    1. חבורת החוד רק מגדילה את הפער, עכשיו 30 שניות. כוללת את הנאו, קביאטקובסקי, איזאגיר, ז'ילבר, האאס ואלבסיני. קביאטקובסקי עם יתרון גדול היות והנאו כאן יעבוד בשבילו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט