אירועי דיומא – 14.04.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

ליגה צרפתית – מחזור 33:

21:45-אנז'ה-פ.ס.ז' (ספורט 5). האלופה פ.ס.ז' ממשיכה לרדוף אחרי מונאקו בצמרת, כשהפער בין השתיים נותר על שלוש נקודות. במחזור הקודם הביסה האלופה את גנגאן 4:0, כשהצמד של מלך שערי הליגה, אדינסון קבאני, שם אותו על 29 שערים, שיא קריירה לאורוגוואיי. אנז'ה הפסידה במחזור האחרון בבית לאותה מונאקו, וצפוייה לתוצאה דומה גם היום.

לה ליגה – מחזור 32:

21:45-אתלטיק בילבאו-לאס פלמאס (ONE). בילבאו היא היחידה מבין השתיים שהמשחק הזה ממש משנה לה. הקבוצה הבאסקית, נאבקת על המקום בליגה האירופית, אך ההפסד שלה במחזור הקודם הרחיק אותה משם. האורחת הקרובה לתחתית כבר לא תגיע לשום מקום העונה, אך זה לא הפריע לה לנצח במחזור הקודם.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 27:

14:30-מכבי קרית גת-הפועל גלבוע/גליל (שידור באתר ערוץ הספורט). קרית גת נמצאת במצב בו הפסד בכל אחד משבעת המשחקים הבאים, כולל זה של היום, יוריד אותה ליגה. זה אומר שבסבירות גבוהה, היא תבטיח ירידה היום. גלבוע שמנגד סובלת מירידה ביכולת בסיבוב השלישי, עם ניצחון בודד (על ירושלים הפראיירית) מתוך ארבעת המשחקים עד כה. נצחון צפוי שלה היום הוא קריטי, אם היא רוצה לשמר את סיכוייה להשתחל לפלייאוף.

טניס:

יוסטון (250) – רבע הגמר

ג'ק סוק (1)פליסיאנו לופז (6).

סטיב ג'ונסון (4)-פרננדו ורדסקו (5).

תומאס בלוצ'י (8)סאם קווארי (3).

ארנסטו אסקובדו-ג'ון איזנר (2).

מרקש (250) – רבע הגמר

טומי רוברדו-בנואה פייר (6).

פיליפ קולשרייבר (3)-יאן סטורף

פאולו לורנצי (5)-ז'ירי וסלי

בורנה צ'וריץ'-אלברט ראמוס וינולאס

 

כדורעף:

סדרת הגמר (גברים) – משחק 2

13:45-מכבי ת"א-מכבי הוד השרון (ספורט +5). סדרת הגמר עוברת להדר יוסף, לאחר שהוד השרון זכתה לניצחון ביתי במשחק הקודם, ומובילה 1:0.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה.
    1. פ.ס.ז בפיגור ניכר בהפרש שערים מה שאומר שהיא למעשה בפיגור של 4 נקודות על מונאקו 6 מחזורים לסוף …מה שאומר שהיא צריכה 2 מעידות של מונאקו….אין ביניהם עוד מפגשים העונה והלוח של מונאקו סביר ביותר …פ.ס.ז כנראה תאבד את הכתר אחרי שלקחה את הטריפל בקלילות כאילו היא בליגה הסקוטית אשתקד.
    אם בכל זאת פ.ס.ז תזכה זה רד אם לא תמעד כלל עד סוף העונה.

    2. ליגת העל שלנו צמודה מאד …למעשה אם אני צריך לחלק את הליגה עכשיו …כך החלוקה.
    1-4 הם חולון ,מכבי ת"א , אילת והרצליה …הם הקבוצות שמאד סביר שיזכו ליתרון הביתיות בפליאוף …..והמאבק הוא על המקום הראשון שמשמעותי בעיקר למכבי.

    אח"כ מקומות 5-9
    רשימת קבוצות שכוללת את ירושלים ,מכבי חיפה , הפועל תל אביב ראשון ונהריה …
    מ 5 רק 4 יעלו לפליאוף…..לכל היותר שכן
    יז את מקומות 10-11 שכוללות את גליל ואשדוד.
    האחרונה בכושר נפלא אך עדיין בפיגור 2 משחקים מכמה קבוצות ככה שהיא צריכה מעידות כפולות ….גליל אם תנצח היום בקריית גת תתתקרב כדי משחק בודד מהטופ 8 …..וקריית גת לא שייכת לליגה והפסד ביתי היום יוכיח זאת עם חותמת.

    3. גמר עף הסיפור הזה של הוד השרון לאגדות ….נקווה שיימשך.

  2. תודה דוד.
    אולי איתי יוכל להסביר את השיטה בכדורעף – למה הו"ש עם הביתיות בסדרה? הרי לת"א היה מאזן עונתי טוב יותר, לא?
    אם ארבעת האמריקאים המדורגים 1-4 ביוסטון יעלו לחצי, יהיו אחלה משחקים לפזול אליהם בפסקי הזמן מחר בערב/לילה.

  3. מתן לקחו את זה מהיורליג בתקופת ההצלבה הכפולה בסוף שנות ה90 השיטה הזו הייתה קיימת.
    הרציונל המעוות היה שאם רביעית מדיחה את הראשונה היא זוכה בכל הזכויות שלה…..האמת גם במוקדמות הצמפיון נוהגים כך לפעמים שכן ההגרלה של סיבוב 3 למשל נקבעת למעשה בעוד סיבוב 2 משוחק כך יוצא שהמדיחה מדורגת נהיית למעשה מדורגת בשלב הפליאוף.
    דבר נוסף שראוי לציין הוד השרון מהמקום השמיני הדיחה את רעננה אלופת העונה הסדירה בליגה הלאומית במשחק דרמטי מעין כמותו 81-83 …כאשר רעננה החטיאה זריקת יאוש מ 9 מטר בבזאר.

    1. הגרלת שלב הפלייאוף מתבצעת רק לאחר סיום הסיבוב השלישי. התופעה שאתה מדבר עליה רלוונטית רק לסיבובים 2-3, הואיל וההגרלה מתקיימת אחרי משחק בודד. בכל מקרה, פה אין תנאי אי ודאות, אז זה לא אותו הדבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט