טורונטו מנצחת בפעם ה-50 העונה – סיקור מהגארדן+ריאיונות בלעדיים עם דרוזן, לאורי ו-ולנצ'יונאס / עידן עופר

 

לשם שינוי, היום נוותר על החימום והחדרי הלבשה ונריץ קדימה למשחק ולמה שקרה לאחר מכן, מתחילים.

גיים טיים !

חמישיות

ניו יורק ניקס: רון בייקר, קורטני לי, ג'סטין הולידיי, מוריס נ'דור ו-ווילי הרננגומז.

טורונטו ראפטורס: קייל לאורי, דמאר דרוזן, דמארה קארול, סרג' איבקה ויונאס ולנצ'יונאס.

* לא שיחקו עקב טנקינג או פציעות: כרמלו, פורזינגיס ודרק רוז.

שלושת הכוכבים של טורונטו. נגיע אליהם גם בהמשך.

הרננגומזזז ! הספרדי הנהדר עם פתיחה אדירה של 9 נקודות עוזר לניקס לפתוח את המשחק בצורה יפה, 13-8 לאחר 5 וחצי דקות של משחק. הראפטורס לא נשארים חייבים, וכשאני אומר ראפטורס אני בעיקר מתכוון לדרוזן. דמאר כבר עם 8 נקודות כשכל אחת יותר יפה מהשנייה.

וואו. סל ועבירה אדיר של דרוזן ממשיך את היכולת המדהימה שלו עד כה ברבע ראשון של 15 נקודות ב-9 הדקות הראשונות של המשחק. הרוקיס, רנדל וקוזמינסקאס המשיכו את היכולת הטובה של חבריהם לקבוצה ודאגו לסיים את הרבע ביתרון 6, 29-23.

הרבע השני מתחיל עם מס' סלים של שתי הקבוצות אך אז טורונטו מתחילה לחזור למשחק עם עוד נקודות של דרוזן ועזרה של טאקר. הנה הם חוזרים להוביל. איבקה עם שלשה מהטופ אוף דה קי מעלה את הקנדים ליתרון כאשר בצד השני בייקר חודר בצורה יפה לסל אך נחסם ע"י לאורי.

בייקר יעשה לנו ווסטברוק הלילה? הגארד החביב של הניקס ממשיך לחפש את חבריו וכבר עומד על 6 אסיסטים. הניקס מצליחים לפתוח פער קטן לקראת המחצית, ממש לפני שדרוזן דופק עוד ג'אמפ שסוגר את המחצית, 55-52 לניקס.

 קלעים במחצית: ווילי הרננגומז נהדר עד כה עם 20 נק' ו-4 ריב', בייקר עם 5 נק' וריב' ו-6 אס'. דרוזן עם 26 נק' לטורונטו.

דרוזן. להט הלילה.

מי שציפה לראות משחק חד צדדי מתבדה לאט לאט. הנדנדה נמשכת והקבוצות ממשיכות להחליף סלים, 63-62 לניקרבוקרס אחרי 6 דקות של משחק במחצית השנייה. איך הכרוז בגארדן אומר, "רוןןן בייקררר". הרכז של הניקס ממשיך להיות אדיר היום ועושה הכל על המגרש עם חטיפה בצד אחד ודאנק בצד השני, טיים אאוט של טורונטו שממשיכה לא להיראות במיטבה.

מהלך יפה בהתקפת המעבר מוביל ל-2 נק' קלות של קוזמינסקאס הנהדר אלא שמנגד קייל לאורי החליט להתעורר ותפר שלשה שהורידה את ההפרש ל-3 בלבד, 2 ורבע דקות לסיום הרבע השלישי.

דרוזן ממשיך להיות בשלו ועולה ל-35 נק' עם 4 נקודות רצופות שהופכות את התוצאה, 76-75 בסיום הרבע השלישי.

הבריחה של הרבע הרביעי מתחילה בעזרת הספסל של טורונטו, 86-80 לאחר 3:30 דקות של משחק. פי ג'יי לשלוש..נכנס! התקפה לאחר מכן פיטרסון קולע גם הוא שלשה והעסק נראה גמור עם 5:36 דקות לסיום והפרש של 16 נק'. אז לצערי לא טעיתי והעסק אכן היה גמור מכיוון שהכלים של הניקס לא באמת משתווים לאלה של הקבוצה עם המאזן השלישי הכי טוב במזרח, 110-93 לקנדים שמנצחים בפעם החמישים העונה.

סטטיסטיקה

קבוצתית

ניו יורק ניקס: 37-82 מהשדה ( 45.1% ), 9-28 לשלוש נקודות ( 32.1% ), 36 ריבאונדים, 27 אסיסטים ו-11 ריבאונדים.

טורונטו ראפטורס: 40-76 מהשדה ( 52.6% ), 10-31 לשלוש נקודות ( 32.3% ), 40 ריבאונדים, 20 אסיסטים ו-11 איבודים.

אישית

ניו יורק ניקס: ווילי הרננגומז עם 24 נק', 11 ריב' ו-5 אס', בייקר עם 11 נק' ו-8 אס' וריב', לי עם 14 נק' וקוזמינסקאס עם 12 נק' מהספסל.

טורונטו ראפטורס: דרוזן עם 35 נקודות ב-29 דקות בלבד באחוזים נהדרים ( 11-15 מהשדה ), לאורי עם 17 נק', 11 אס' ו-7 ריב', איבקה עם 12 נק' ופיטרסון עם 15 נק' גדולות מהספסל.

לאורי. משחק מצויין שלו.

טעון שיפור

קשה להגיד שהמשחק של דרוזן לא עשה טוב לקנדים אבל עובדתית הם ניצחו את המשחק רק ברבע האחרון כשהם התחילו למסור את הכדור. בסיכומו של יום, יהיה נחמד לראות את דרוזן קולע 35 בכל משחק אבל עדיף שזה יבוא מיותר אסיסטים כך שכולם מעורבים במשחק. קייל לאורי עם משחק אול-אראונד טוב מאוד אבל הרגיש שהוא ישן 3 רבעים. מול הניקס זה עובד, בספק אם בפלייאוף.

הם אפילו לא יהיו בפלייאוף, נוותר להם על הקטגוריה הזו.

טעון שימור

הספסל של הראפטורס שיכולתו הוטלה בספק לא פעם העונה, בטח ביחס לספסל של בוסטון וקליבלנד. פיטרסון היה מעולה וכך גם טאקר עם הגנה חזקה, רק שימשיכו ככה.

זה לא קשור, פשוט חובה לכתוב את זה. איזה יכולות יש לדמאר דרוזן, וואו. בזמן שכל המשחק השתנה ועבר לריצה ושלשות, דרוזן נשאר בשלו עם משחק מיד ריינג' מהטובים בליגה כשכל פייד אווי נותן לך איזה פלאש בק קטן לקובי בראיינט האגדי, כיף לראות.

הניקס, מה נאמר.. רק 4 פעמים העונה הניקס מסרו יותר מ-27 אסיסטים, וד"ש לדרק רוז. רון בייקר מוכיח ערב אחרי ערב שהוא עוד יהיה גארד מחליף איכותי בליגה הזו. ווילי הרננגומז הנהדר התעלה על עצמו עם מחצית גדולה של 20 נקודות שהראתה חצי ממה שיש לו להציע.

החלק הבאמת מעניין

מזל, זה שם המשחק. לאחר שנכנסתי לחדר ההלבשה ידעתי שיראיינו כוכב אחר כוכב, זאת אומרת קודם לאורי ואז דרוזן. תוך כדי הריאיונות של גופי המדיה השונים אני כבר מתחיל לחשוב איך זה הגיוני שדווקא במשחק האחרון של הניקס שאני הולך אליו העונה אני לא אביא ריאיונות, זה מעולם לא קרה לי. למזלי גם היום זה לא קרה, נהפוך הוא.

אחרי שסיימו לראיין את לאורי קבוצה של עיתונאים הוא רואיין דקות ארוכות ע"י עיתונאי של ה-VERTICAL הידוע לרובכם ואני חיכיתי בסבלנות שיסיים. חששתי שכשיסיים הוא ירצה להתקלח ואז זה גם יהיה מאוחר עם דרוזן. הריאיון שלו הסתיים ושאלתי אם אפשר להחליף איתו כמה מילים ולמרות שמיהר הסכים לדבר איתי.

הריאיון המלא:

אחרי שסיימתי לדבר עם לאורי שמתי לב שההמולה סביב דרוזן נעלמה והוא נשאר עם מראיין אחד. את אותו דבר שעשיתי עם לאורי עשיתי גם עם דרוזן ולשמחתי זה הצליח.

הריאיון המלא:

אם יש משהו שקשה לעשות בליגה הזו בכל הנוגע לריאיונות, זה לראיין כוכבים לבד. ביום חמישי כשרציתי לראיין את ג'ון וול אמרו לי שהייתי צריך לקבוע את הריאיון כמה ימים מראש, מזל כבר אמרתי?

אחרי הריאיונות עם אחד הקווים האחוריים הטובים בליגה ניגשתי ליונאס ולנצ'יונאס הליטאי שיגיע בקיץ לארץ על מנת לשחק באליפות אירופה. יונאס לא היה נינוח מדי והרבה להתנדנד וכך גם המצלמה שלי, תהנו:

אמנם לניקס נשאר עוד משחק בית אחד אך אני לא אוכל להגיע אליו לצערי אך אנסה להגיע לפלייאוף ולהביא לכם סיקורים מהחלק הכי מעניין של העונה. שיהיה לכולם המשך שבוע טוב וחג שמח !

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. עיד ן, אין כמוך. אני יודע כמה לא קל להשיג ראיון עם שחקנים. אתה נידחק, לא מתבייש,
    וכמה שתעשה זאת יותר צרגיש פחות ופחות יראת כבוד עיד שלראייון את סטפן קרי יגרום לך התרגשות כמו לראיין את האשך.

  2. עידן, תודה על שהצלחת להפוך את העונה של הניקס והנטס למעניינת. בניגוד אליהם לך לגמרי מגיע להיות בפלייאוף.

  3. סיקור מעולה. חבל שהניקס לא יגיעו לפלייאוף, אבל ברגע שהם יגיעו לרמה שבה אתה כותב זה יקרה. ראיונות מעולים.

    הרננגומז ובייקר הם שניים משלושת השחקנים היחידים (יחד עם פורזינגיס) שהייתי משאיר לשנה הבאה

    1. לא יודע עם לא הייתי משאיר כת לי והולידיי. הולידיי מתגלה כסווינגמן איכותי ולי שחקן טוב רק שזה הרבה תלוי מי משחק לידו.

  4. אחלה סיקור, פינוק עם הקפה של הבוקר!
    שלושה רבעים הניקס הצליחו להחזיק מעמד, עם ניהול משחק טוב של רון ונקודות חשובות של ווילי. אחד הגורמים לכך שטורנטו ברחו להם ברבע האחרון היה הספסל האיכותי של טורנטו לעומת הספסל העגום של הניקס.
    מקווה מאוד שישאירו את רון והרננדוגומז לעונה הבא, איתם ועם חד הקרן העתיד של הניקס לא נראה כל כך נורא.
    כרגיל תענוג לקרוא את הסיקור שלך ולראות את הראיונות שאתה מצליח להביא, שלושה שחקני חמישיה שמתוכם 2 אולסטרים, מטורף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט