אירועי דיומא – 08.04.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 32:

14:30-טוטנהאם-ווטפורד (ספורט 2). טוטנהאם במומנטום נצחונות אדיר, כשהאחרון מול סוונזי דרמטי במיוחד. נראה שהתרנגולים מבטיחים לעצמם את המקום השני, גם אם לא יתפסו את צ'לסי הדוהרת בצמרת. ווטפורד השנה היא קבוצת מרכז טבלה סימפטית, אשר זכתה לשני נצחונות במחזורים האחרונים.

17:00-סטוק-ליברפול (ספורט 1). מה יהיה עם ליברפול. הקבוצה ממשיכה לתת בעיטות וולה לדלי, כאשר ספגה שוויון מול בורנמות' החלשה במחזור הקודם, מה שמסכן את מקומה בארבע הראשונות. היום היא נפגשת מול עוד קבוצה חלשה יחסית (ודאי יחסית לשנה שעברה), ולמרות מכת הפציעות (כמו מאנה שגמר את העונה) איבוד נקודות נוסף יהיה כבר בלתי נסלח.

17:00-מנצ'סטר סיטי-האל סיטי (פריצות בספורט 1). סיטי שבמקום הרביעי היא עוד קבוצה הנלחמת קשות על ליגת האלופות בעונה הבאה. התכולים ספגו הפסד צפוי יחסית לצ'לסי באמצע השבוע, והיום הם יפגשו קבוצה חלשה הרבה יותר, אחת שנמצאת בדיוק מעל הקו האדום.

19:30-בורנמות'-צ'לסי (פריצות בספורט 1). צ'לסי כבר שכחה מהמעידה בשבת מול קריסטל פאלאס, ושלחה מסר מייאש לשאר הליגה עם הניצחון על סיטי באמצע השבוע. מובילת הטבלה אמורה לזכות בקלות בניצחון נוסף מול בורנמות', אחת שכנראה תבין שלא כל יום ליברפול.

ליגת העל – מחזור 29:

16:00-הפועל חיפה-הפועל ת"א (ספורט 1). ברכות להפועל ת"א על העלייה מעל הקו האדום, לראשונה מאז עונש הפחתת הנקודות, זאת בעקבות הניצחון על בני יהודה בדרבי הקטן. האדומים מת"א עדיין נמצאים בקרב לחיים ולמוות עם כפר סבא ואשקלון, וחייבים נקודות נוספות על מנת לקבל עוד אוויר. האחות החיפנית זכתה לניצחון על קרית שמונה נטולת העניין, בהופעתו הראשונה של המנהל המקצועי ניר קלינגר על הקווים, מה שמרגיע את המערכת הלחוצה שם.

18:00-הפועל רעננה-הפועל אשקלון (ספורט 5 לייב). אשקלון איבדה נקודות בתיקו מול השכנה מאשדוד, מה שהוריד אותה למקום האחרון. מצד אחד לשחקני אשקלון אמורה להיות מוטיבציה רבה הרבה יותר מאלו של רעננה (לאחר שזו כבר הבטיחה רשמית את ההישארות בליגה), אלא ששחקני הקבוצה הדרומית איימו לשבות על אי קבלת משכורותיהם, ביזיון אמיתי לארגון.

18:15-בני יהודה ת"א-הפועל כפ"ס (ספורט 1). הצלע השלישית למאבק הנואש בתחתית, כפר סבא, ספגה במחזור האחרון הפסד לרעננה נטולת העניין, מה שהוריד אותה שוב אל מתחת לקו האדום. בני יהודה שמחה עם העלייה לגמר הגביע באמצע השבוע, אך לא יכולה להזניח את הליגה, היות ולא יצאה לחלוטין מכלל סכנת הירידה.

20:30-בית"ר ירושלים-איחוד בני סכנין (ספורט 1). משחק חשוב מאד על המקום לאירופה, מעבר ליריבות הידועה בין המועדונים. שתי הקבוצות צמודות במקומות 4-5, והזכייה הצפוייה של מכבי ת"א בגביע תהפוך את המקום הרביעי לאטרקטיבי. לבית"ר היה זה שבוע קטסטרופלי, בו הפסידה למכבי חיפה ונפרדה מהגביע בחצי הגמר. סכנין זכתה בנצחון על מכבי פ"ת, ששבר את התקופה המגומגמת שלה. אוהדי בית"ר התחייבו למתן את הקריאות הגזעניות, ונותר לראות אם יעמדו בהתחייבות, ודאי מול היריבה השנואה.

לה ליגה – מחזור 31:

14:00-אספניול-אלאבס (ONE). קרב מרכז טבלה לא מעניין במיוחד בין שתי קבוצות שהפסידו השבוע (אלאבס עוד לנועלת הטבלה אוסאסונה).

*המלצת צפייה* 17:15-ריאל מדריד-אתלטיקו מדריד (ONE). איזה משחק אדיר. ריאל ממשיכה להוביל את הליגה עם שתי נקודות ומשחק חסר על ברצלונה, אך היא נכנסת לתקופה עמוסה וקשה הנפתחת בדרבי היום, ונמשכת במפגש מול באיירן באמצע השבוע. פרט לוראן הבלם הפצוע, אלופת אירופה תגיע בהרכב מלא למשחק. אתלטיקו שועטת בליגה עם חמישה נצחונות רצופים, מה שסייע לגריזמן וחבריו לחלוף על פני סביליה בדרך למקום השלישי. ההרכב המעט חסר של אתלטיקו עשוי להוות בעייה עבורה, היות וגם היא תשחק באמצע השבוע בליגת האלופות מול לסטר.

19:30-סביליה-דפורטיבו לה קורוניה (ONE). סביליה ממשיכה בתקופה הקטסטרופלית, והתבוסה שלה לברצלונה באמצע השבוע (משחק חמישי ללא נצחון) הורידה אותה מהמקום השלישי לרביעי. היא חייבת ניצחון על דפורטיבו, קבוצה המרוחקת שני מקומות מהקו האדום.

21:45-מלאגה-ברצלונה (ONE). ברצלונה מתמידה במרדף אחר ריאל מדריד בצמרת, והתבוסה שהנחילה לסביליה באמצע השבוע אפשרה לה לשמר את פער שתי הנקודות בצמרת. היא אמורה לנצח את קבוצת התחתית שמולה, הגם שזו זכתה לניצחון חשוב במחזור האחרון על חיחון, וגם ללא פיקה וראקיטיץ' המוצהבים.

ליגה צרפתית – מחזור 32:

18:00-אנז'ה-מונאקו (ספורט 5). מונאקו ממשיכה להוביל את הליגה במרחק שלוש נקודות מפ.ס.ז' הדולקת אחריה, אך ספגה בסוף השבוע תבוסה בגמר גביע הליגה מהאלופה. היא ודאי עדיפה מהיריבה ממרכז הטבלה, שדי איבדה עניין בליגה. שתי הקבוצות עלו באמצע השבוע לחצי גמר הגביע, כאשר עבור המארחת מדובר בהישג היסטורי.

בונדסליגה – מחזור 32:

*המלצת צפייה* 19:30-באיירן מינכן-בורוסיה דורטמונד (ספורט 1). הקלאסיקו הגרמני מפגיש את הקבוצות, כאשר יחסי הכוחות נוטים העונה בבירור לטובת הבווארים. באיירן, למרות המכה הקלה בכנף מול הופנהיים במחזור האחרון, צפוייה להמשיך לרוץ אל האליפות. עדיין לא מדובר בנקודות בטוחות לאלופה, למרות פער 15 הנקודות ושלושת המקומות בין הקבוצות. דורטמונד, למרות חוסר היציבות בליגה, הייתה מהבודדות שניצחו את באיירן העונה, וגם העלייה שלה לרבע גמר גביע האלופות (שישוחק השבוע) מראה שעדיין מדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה.

סרייה A – מחזור 31:

21:45-יובנטוס-קייבו (ספורט 2). יובה עלתה השבוע לגמר הגביע לאחר צמד המשחקים מול נאפולי, אך איבדה בשבת נקודות בליגה בתיקו מול אותה נאפולי. להיגואין וחבריו יש כעת יתרון של שלוש נקודות בלבד על רומא שבמקום השני, ואיבוד נקודות נוסף לא בא בחשבון. היריבה ממרכז הטבלה מנצחת ומפסידה לסירוגין במחזורים האחרונים, כשהניצחון במחזור האחרון עשוי להוות עוד אינדיקציה לכך שתפסיד היום מול האלופה.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 26:

20:15-מכבי אשדוד-הפועל ירושלים (ספורט 5). הפועל ירושלים מרכזת הרבה מאד עניין בתוך ומחוץ למרגש. על המגרש הקבוצה ספגה את הפסדה השלישי ברציפות, בבית מול גלבוע, וירדה למקום השישי. מחוץ למגרש, סגנית האלופה החתימה השבוע את הפורוורד אלסנדרו ג'נטילה, שנחתך לאחרונה מפנאתינייקוס, מה שהופך את הסגל שלה לנוצץ למדי – על הנייר. הקבוצה גם נאבקת על סנטר הפועל ת"א, ריצ'רד האוול, שקיבל אזרחות וצפוי לשחק בנבחרת. אשדוד הלא יציבה הובסה מול אילת במחזור הקודם, ונמצאת במקום הלפני אחרון – במרחק רב מהירידה מצד אחר ומהפלייאוף מצד שני.

טניס:

גביע דייויס – רבע הגמר:

היום השני מבין השלושה, בו ייערכו משחקי הזוגות. כל הנבחרות הביתיות יכולות לסגור היום עניין. שידורים ב"ערוץ הקיבוץ" בספורט +5, מ-15:00 עד 23:30.

בלגיה-איטליה (0-2 לבלגיה): רובן במלמאנס ויוריס דה לור-סימונה בוללי ואלסנדרו ג'יאנסי

אוסטרליה-ארה"ב (0-2 לאוסטרליה): סם גרות' וג'ון פירס-סטיב ג'ונסון וסאם קוורי

צרפת-בריטניה (0-2 לצרפת): ז'וליאן בנטו וניקולא מאהו-דומיניק אינגלוט וג'יימי מארי

סרביה-ספרד(0-2 לסרביה): ויקטור טרויצקי וננאד זימוניץ'-מארק לופז וחאומה מונאר

 

פורמולה 1:

גראנד פרי שנחאי – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג עבור המירוץ שייערך מחר. שידור בספורט 5 לייב ב-10:00.

גולף  / מנחם לס:

יום שלישי של המאסטרס באגאסטה, ג'ורג'יה.

אופניים:

טור חבל הבאסקים – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה מרובה פסגות ודרמות. בקטע זכה הצעיר הנצחי אלחנדרו ואלוורדה, לאחר שהוביל חבורה שכללה את בארדה, אורן, וודס ומנצ'יז לקו הסיום באותו הזמן. קונטאדור הגיע שלוש שניות אחר החבורה, לאחר שהסתבך בהתרסקות של סמואל סאנצ'ז. ואלוורדה מוביל כעת במירוץ, עם בארדה, אורן, וודס ומנצ'יז אחריו בזמן זהה, קונטאדור (3+), יון איזאגיר והנאו (15+), דה לה קרוז (19+).

קטע 6 היום הוא הקטע הנועל של המירוץ. זהו קטע נג"ש אישי, בן 28 ק"מ, הנערך בעיר אייבר. עדיין לא מדובר כאן בקטע נג"ש קלאסי שטוח, כי חלקו הראשון הוא בעלייה. הפערים הקטנים עד לא קיימים בצמרת הדירוג הופכים את הקטע לזה שיקבע את המנצח, והתנבאות לגביו תהיה קשה עד בלתי אפשרית. שידור ביורוספורט ב-16:30.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה פאקו
    רוכבים נגד כיוון השעון ניום מול רוח דר שנחלשת בערב .
    יתרון למובילים.
    עד כמה דה לה קרוז פרימוז סיימון ייטס טןבים בשעון נדע היום.
    היתרון כאמור לצד המובילים במירוץ כי הרוח תיחלש אז .

  2. פרימוז וולורדה המנצחים של היום .
    פרימוז לא פלא הוא שען נפלא ולכן בורח מעולה .
    כבד קצת יחסית.למטפס מה שנותן לו יתרון בשעון .
    ולורדה ניצל את ההובלה לתיזמון מצוין ולקח את הטור.
    קונטאדור פשוט עובד קשה מדי הקבוצה הנוכחית ונופל הרבה מכדי שיוכל לנצח טורים .
    המאמץ המצטבר הזה קשה מדי .
    כשקונטאדור היה באסטנה המצב היה שונה בתכלית.
    שורה תחתונה אופניים זה ספורט קבוצתי.
    יון איזאגיר מטפס מצוין אבל נמוך וקל מכדי להיות שען טוב.

  3. דוד דה לה קרוז אמור להיות שען פנטסטי לו היה מעט כבד יותר .
    תשוו גבהים ומשקל ותקבלו נתונים .
    בקשר לולורדה בשנים האחרונות הוא טוב יותר בשעון כל שנה ראינו אתמול שאינו מסוגל לברוח משמעותית אבל הוא ספרינטר מצוין .
    נראה שבנה את יכולתו לגראן טורים והוא נרטה עכשיו הכי טוב ממה שנראה במשך שנים .
    הבעיה היחידה שלו היא מטפס בשם קינטנה שרןכב איתו בקבוצה וההמשך תלוי במנהלי. הקבוצה לא בולורדה.

  4. סוף סוף יום חמים ושמיים כחולים ב'מאסטר'. גרסיה הספרדי מוביל בחבטה אבל יש עוד כמה חורים היום ועוד 18 מחר ועוד 18 מחרתיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט