אירועי דיומא – 07.04.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 32:

21:30-פרנקפורט-ורדר ברמן (ספורט 1). מפגש בין שתי קבוצות במגמה הפוכה. פרנקפורט, עם טאלב טוואטחה, נמצאת בתקופה נוראית פשוט, עם שתי נקודות בשמונת המשחקים האחרונים, מה שדרדר אותה למקום השמיני. האורחת נמצאת אמנם שלושה מקומות מתחת, אך היא במומנטום פנטסטי, עם שישה נצחונות בשבעת משחקיה האחרונים.

לה ליגה – מחזור 31:

21:45-ויאריאל-אתלטיק בילבאו (ONE). ויאריאל שבמקום השישי ניצחה בשבוע שעבר את בטיס החלשה, ועצרה רצף של שני הפסדים. עדיין, ההפסדים הללו חיסלו מעשית את סיכויי הגעתה של הצוללת הצהובה למקום הרביעי, היכול להוביל לליגת האלופות. בילבאו, הנמצאת מקום אחד ו-4 נקודות מתחתיה, מן הסתם גם היא לא תגיע לשם, והיא תילחם על המקום לליגה האירופית.

ליגה צרפתית – מחזור 32:

21:45-ליל-ניס (ספורט +5). ניס אמנם עדיין במקום השלישי, אך איבדה גובה עם שתי תוצאות תיקו בשלושת המשחקים האחרונים, מה שאיפשר למונאקו ופ.ס.ז' לברוח לה במאבק על האליפות. לפיכך, היא חייבת ניצחון על אניימה וחבריו, שהעונה שלהם הסתיימה מעשית השבוע עם ההדחה מהגביע מול מונאקו.

כדורסל:

יורוליג – מחזור 30 (ואחרון):

*המלצת צפייה* 20:00-דארושפקה-הכוכב האדום בלגרד (משולב בספורט 5).

20:00-צסק"א מוסקבה-אולימפיאקוס פיראוס (משולב בספורט 5).

21:45-ארמאני מילאנו-אוניקס קאזאן (משולב בספורט 5).

22:00-ריאל מדריד-אפס אנאדולו (משולב בספורט 5).

 

טניס:

גביע דייויס – רבע הגמר:

היום נפתח שלב רבע הגמר של טורניר הנבחרות. ביום הראשון מבין שלושה ייערכו שני משחקי היחידים הראשונים. שידורים ב"ערוץ הקיבוץ" בספורט 5 לייב, מ-15:00 עד 23:30.

בלגיה-איטליה: נבחרת איטליה הפתיעה בשלב הקודם את האלופה היוצאת, ארגנטינה. עדיין המשימה שלה מול בלגיה צפוייה להיות קשה מאד. זאת גם כי הכוכב האיטלקי, פאביו פוניני, פרש בגלל פציעה. בצד הבלגי יהיו אלו דויד גופן וסטיב דארסיס שאמורים להחזיק את הנבחרת על כתפיהם. המשחקים:

סטיב דארסיס-פאולו לורנצי

דויד גופן-אנדראס ספי

אוסטרליה-ארה"ב: מפגש מעניין ושקול למדי באוסטרליה. הנבחרת המקומית, ללא ברני טומיץ', תציג את ניק קיריוס וג'ורדן תומפסון. אצל האמריקנים נראה את ג'ק סוק, ג'ון איזנר, סאם קוורי וסטיב ג'ונסון. הביתיות והכושר המצויין של קיריוס אמורים לתת יתרון קל לאוסטרלים. המשחקים:

ג'ורדן תומפסון-ג'ק סוק

ניק קיריוס-ג'ון איזנר

צרפת-בריטניה: הבריטים מופיעים להתמודדות ללא אנדי מארי, שפרש בגלל פציעה. בלעדיו יהיה לאוונס, אדמונד וג'יימי מארי קשה מאד לגבור על הצרפתים, ודאי על מגרש החימר הביתי שלהם. הצרפתים אמנם מגיעים ללא צונגה, מונפיס, סימון וגאסקה, אבל ללוקא פויי וז'רמי שארדי ביחידים יחד עם ניקולא מאהו בזוגות, אמור להיות יתרון מול הבריטים. המשחקים:

לוקא פויי-קייל אדמונד

ז'רמי שארדי-דניאל אוונס

סרביה-ספרד: מפגש שהיה יכול להיות אדיר, אלמלא ההיעדרויות בצד הספרדי. לאחר המנוחה, נובאק ג'וקוביץ' מגיע לתת עבודה עבור נבחרתו. בצד השני, הספרדים מגיעים ללא נאדאל ובאוטיסטה אגוט, מה שאמור לתת יתרון מובהק לסרבים, וודאי בביתם. המשחקים:

נובאק דג'וקוביץ'-אלברט ראמוס וינולאס

ויקטור טרויצקי-פאבלו קראניו בוסטה

 

אופניים:

טור חבל הבאסקים – קטע 5

קטע 4 אתמול הסתיים כמו קודמו בפריצת סולו אל הניצחון. הפעם היה זה הסלובני פרימוז רוגליץ' שברח כק"מ לקו הסיום לפלוטון וזכה בקטע. דויד דה לה קרוז עדיין מוביל את המירוץ כולו שנייה לפני רוגליץ' ו-3 לפני כל שאר המתמודדים העיקריים.

*המלצת צפייה* קטע 5 היום הוא הקטע הקשה ביותר במירוץ, ובוודאי בעל השפעה מכרעת על הזוכה בו. הקטע שבין בילבאו לאייבר, בן 140 הק"מ, כולל שש פסגות, ביניהן שלוש בדרגה 1. האחרונה ביניהן המסיימת את הקטע תלולה במיוחד. היום אמור כבר להיות שייך למתמודדים הכבדים יותר כקונטאדור, ואלוורדה, ייטס ודומיהם. שידור ביורוספורט ב-16:30.

 

גולף: טורניר המאסטרס

הרוחות שהשתוללו באוגוסטה אתמול מיררו למתמודדים את החיים והובילו לתוצאות גבוהות מהרגיל. רק תשאלו את ג'ורדן ספית' שבמחי כדור אחד למים בגומה ה-15 איבד את הריכוז והפך סיבוב סביר לתוצאה של 3+. דאסטין ג'ונסון אפילו לא ניסה להתמודד עם המסלול ופרש בעקבות הנפילה שעבר לפני יומיים. מי שכל זה לא הטריד אותו היה צ'ארלי הופמן (לא אחד מהגולפאים הבכירים) שסיים עם 9 בירדיס וסיבוב נהדר של 7- שנתן לו יתרון של 4 חבטות על כל מתחרה אחר.

הרוחות צפויות לשחק תפקיד גם בסיבוב השני כשמרבית המשתתפים יאלצו להילחם על מנת לשרוד את קו החיתוך ולהמשיך לסוף השבוע. הופמן שרק פעם אחת בקריירה הצליח לסיים בטופ 10 במאסטרס יצטרך להימנע מלתפוס סיבוב רע כדי להמשיך להישאר בתמונת ההובלה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה
    אם לולוורדה יש שאיפות לקחת את הטור הזה אז הכל יקום או יפול על הכתפיים של דני מורנו וגורקה איזאגיר.
    קונטאדור רוכב די לבד , אבל מי שבאמת יזכה לתמיכה חזקה מהקבוצה הוא סיימון ייטס עם אוריקה.
    ולורדה לא מונע בסולר בוולטה הבסקית ומבחינתו ההבדל עלול להיות משמעותי .
    כל התשובות היום .

    1. הולך להיות היום מאבק היסטרי לגמרי, גם על ההפרש. זה כי מחר קטע הנג"ש המסכם. קןנטאדור למעשה הפסיד לואלוורדה באנדלוסיה על הנג"ש, והוא בטח לא ירצה שזה יחזור על עצמו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט