אירועי דיומא – 12.03.2017 / רועי ויינברג

כדורגל:

פרמייר ליג – מחזור 28:

18:00-ליברפול-ברנלי. הסקאוסרים ממשיכים לשלוט במשחקים מול הגדולות ולהסתבך מול הקטנות, והמשחק מול ברנלי, לה הפסידו בסיבוב הקודם, יכול להראות אם הקבוצה יכולה להגיע לצ'מפיונס ליג. ברנלי במקום ה-12 בליגה ולא ניצחה מאז פברואר, אבל הם לא קבוצה שכדאי לזלזל בה.

ליגת העל – מחזור 26:

19:00-בני יהודה-הפועל אשקלון. שתי קבוצות, שתיהן בפלייאוף התחתון. בני יהודה יותר טובים ולכן סביר שינצחו.

20:15-מכבי תל אביב-הפועל חיפה. חיפה תהיה בפלייאוף התחתון בכל מצב (ולא סביר שתרד), ומכבי תל אביב כושר טוב ומרחק 3 נקודות מבאר שבע. הם לא הולכים לוותר על המשחק הזה, ועוד יכולים להגיע לשיוויון נקודות עם המוליכה לפני הפלייאוף העליון.

בונדסליגה – מחזור 24:

16:30-שאלקה 04-אוגסבורג. שאלקה בכושר רע, כשהם במקום ה-13 בלבד (מתוך 18) אבל לא בסכנת ירידה. הם אולי יגיעו לרבע גמר האירופית. זה משחק אמצע טבלה, כשאוגסבורג גם לא מרשימה ורק מקום אחד מעל 04.

18:30-המבורג-בורוסיה מנשגלדבאך. המבורג הרשימה עם ניצחון מול הרטה ברלין, אבל עדיין לא יצאה מסכנת ירידה. הם הפסידו לגלדבאך בגביע, 2-1, ובורוסיה עם 3 ניצחונות רצופים בגרמניה ובכושר טוב בהרבה. זה יכול להתפתח למשחק לא רע בכלל, כשהאורחת פייבוריטית.

סרייה איי – מחזור 28:

13:30-ססואלו-בולוניה. משחק לא מעניין במיוחד בין המקום ה-13 למקום ה-16, שרחוק מהקו האדום (13 נקודות הפרש). ססואלו פייבוריטית, אבל זה לא משחק עם יותר מדי השלכות על הטבלה.

16:00-אינטר-אטאלנטה. קרב ישיר בין שתי קבוצות על הכרטיס לאירופה, כשהמקום החמישי מבטיח עלייה לפלייאוף והרביעי לשלב הבתים (השישי לא). הפרוייקט של אינטר טיפה דועך וירד מהמקום הרביעי לשישי, אטאלנטה עלתה ובכושר יותר טוב. ההגנה הטובה של אטאלנטה תעמוד למבחן לא רע הערב במשחק הכדורגל הטוב של היום.

16:00-קייבו-אמפולי. קייבו בדיוק באמצע הטבלה ואמפולי במקום ה-17, אבל 7 נקודות מעל הקו. עוד משחק בלי יותר מדי עניין.

16:00-פיורנטינה-קליארי. פיורנטינה עם 11 נקודות ו-6 מקומות יותר מקליארי. פערי איכות די ברורים במשחק לא מעניין במיוחד.

16:00-נאפולי-קרוטונה. קרוטונה במקום ה-19, נאפולי במקום השלישי ותנסה להתרחק מלאציו, אטאלנטה ואינטר בדרך לצ'מפיונס ליג. צריך להרחיב?

16:00-פסקרה-אודינזה. פסקרה האחרונה ומנצחת לעתים מאוד רחוקות. הם כבר עם רגל וחצי בסרייה בי, וכנראה קאמבק מפואר לא יתחיל (אם בכלל) מול אודינזה.

21:45-פלארמו-רומא. בדומה לנאפולי-קרוטונה, משחק חד צדדי בין קבוצה שעמוק מתחת לקו האדום וכזאת שרוצה להגיע לליגת האלופות וכנראה תעשה זאת.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 22:

19:30-עירוני נהריה-הפועל גלבוע/גליל. משחק בין 2 קבוצות שמדשדשות בתחתית ובדרך הבטוחה לפלייאוף התחתון. ההתקפה של נהריה לא רעה בכלל, משהו שאי אפשר להגיד על ההגנה של הגלבוע, ולכן סביר שנראה את נהריה רצה כל הדרך לניצחון. אולי עכשיו כשהעונה האירופית שלהם כנראה נגמרה הם יוכלו לתפקד בליגה.

19:35-מכבי חיפה-הפועל אילת. אילת טיפה יותר טובה, אבל זה משחק בין שתי קבוצות שקולות שיכול ללכת לכל כיוון. יהיה מעניין.

21:05-מכבי תל אביב-מכבי ראשון לציון. ת"א עדיפה ובמקום הראשון בליגה, כשראשון במקום השמיני ואולי תפגוש את המוליכה בסיבוב הראשון בפלייאוף. האלופה, הפעם, אנדרדוג, אבל יכולה להפתיע במנורה מבטחים.

טניס:

אינדיאן וולס (1000) – סיבוב שני:

לוקאס פוייל (15)-יאן לנארד סטראף (63).

ג'ילס מולר (27)-ג'ין ווסלי (55).

סטיב ג'ונסון (43)-קווין אנדרסון (74).

ניק קיריוס (16)-הורסיו זבאלוס (71).

נובאק דיוקוביץ' (2)-קייל אדמונד (46).

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר אליפות השחקנים – הגמר:

הדרבי בין מארקו פו לדינג ז'ונווי בחצי הגמר השני אתמול היה צמוד ודרמטי מאין כמוהו, אך בסופו חגג פו את העלייה לגמר בסיומו של פריים מכריע. פו יתמודד בגמר עם ג'אד טראמפ, כנראה השחקן המרשים ביותר בסבב בתקופה האחרונה. כרגיל בענף הזה, זה לא מבטיח שום דבר לגבי התוצאה הסופית. הגמר ייערך בשני סשנים, ב-15:00 (שידור ביורוספורט 2, ניתן לראות כאן, או ב-ITV4, ניתן לראות כאן) וב-21:00, שידור ביורוספורט.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

מירוץ פריס-ניס – קטע 8:

המירוץ הנפלא הזה מספק לנו שיא אחר שיא, ואתמול קטע 7 אף התעלה על קודמיו. בקטע זכה ריצ'י פורט לאחר שתקף בעלייה הקשה והמסיימת, ובכך כיפר מעט על ההתפרקות בקטע 2, שחיסלה את סיכוייו לזכות במירוץ. אלא שהאקשן האמיתי היה קשור לכל אלו שסיימו מאחוריו: כ-10 ק"מ לסיום, הקולומביאני חרלינסון פנטאנו מקבוצתו של קונטאדור הכתיב קצב רצחני, מה שגרם להתפרקות של אלאפיליפ וגלופאן, שהובילו את המירוץ עד כה. החבורה הכוללת את קונטאדור, הנאו, דן מרטין ופורט המשיכה אל הקו, וקונטאדור תקף קצת לאחר שפורט התקדם אל עבר הניצחון בקטע. דן מרטין גנב את המקום השלישי מהנאו על הקו, ובכך לקח 4 שניות בונוס, שעשויות להיות יקרות למדי. בעקבות כל זאת, הנאו, האלוף הקולומביאני, עבר להוביל את המירוץ, ואחריו מרטין (30+) וקונטאדור (31+).

*המלצת צפייה* קטע 8, המתחיל ונגמר בניס, הוא הקטע הנועל של המירוץ. לקטע בן 115 הק"מ יש חמש פסגות מדורגות, שלוש בדרגה 2 ושתיים בדרגה 1, אלא שבניגוד לשני קודמיו, הוא נגמר בירידה. האורך הקצר יחסית של הקטע, יחד עם הפערים הקטנים יחסית ב-GC, יביאו להתקפות משלבים מוקדמים של הקטע. לא כדאי להחמיץ. שידור ביורוספורט החל מ-17:00.

 

מירוץ טירנו-אדריאטיקו – קטע 5:

בקטע 4 של אתמול, שהיה קטע הטיפוס היחיד במירוץ, הראה נאירו קינטאנה שאין לו כרגע מתחרים של ממש בקטעים מסוג זה. הקולומביאני הקטן תקף כשני ק"מ לסיום (כאשר גם כך חלק מיריביו לא הצליחו להחזיק איתו עד לנקודה זו), והמשיך לזכייה בקטע, כאשר גראן תומאס מגיע שני, ואדם ייטס וריגוברטו אורן מגיעים אחריו. קינטאנה כעת מוביל את המירוץ כשאחריו ייטס (33+) ופינו (56+).

קטע 5 של היום אמור להיות בעל השפעה הרבה פחות דרמטית על ההובלה הכללית במירוץ. זהו קטע גבעי, בן 209 ק"מ, המסתיים בעלייה קלה, מה שאמור להפוך אותו למתאים לאול אראונדרים שהגיעו לכאן כסאגאן, ואן אוורמארט ואחרים. שידורים מ-15:30. אפשר לראות כאן או כאן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. הרבה מאד משחקים אבל ללא המלצה מיוחדת.
    נזכיר גם את הליגה הספרדית ומשחקה המסקרן של בארסה אחרי הקמבק בויגו בעוד 45 דקות לערך (17.15 ).
    גם ריאל תשחק הערב במשחק המאוחר מול בטיס.
    אני הלילה בחופשת פורים …אך הכי מעניין אותי זה משחקי הליגה הישראלית בכדורסל….גליל תנסה לעשות צעד גדול לפליאוף אם תנצח בנהריה.
    ומכבי חיפה תארח את אילת …לקרב פליאוף חשוב.
    כאן המקום לציין שערב המחזור יש 4 קבוצות מדורגות 6-9 עם אותו מאזן.
    המקום השישי חשוב היות והוא נותן עוד משחק בית בסיבוב השלישי.

  2. באופן ממש לא מפתיע אבל מרשים כתמיד קונטדור לא מחכה ומפרק את הפלוטון עוד לפני הטיפוס האחרון 50 ק"מ לסיום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט