אירועי דיומא – 13.03.2017 / מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 26

*המלצת צפייה*21:00 הפועל באר שבע–בית"ר ירושלים (1:0) – שידור בערוץ הספורט (55/555). ב"ש תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, אך תרצה להגיע לפלייאוף בהפרש מרבי מת"א. י-ם תנסה להימנע מהפסד שני ברציפות אחרי רצף ניצחונות, ולצמצם ככל שניתן את ההפרש מהמקום השלישי. בסיבוב הקודם ניצחה ב"ש 3:1.

 

לה ליגה – מחזור 27

21:45 אוססונה-אייבר – שידור בערוץ ONE (50). המשחק הרבה יותר חשוב לקבוצת החוץ, שאחרי ההפסד לריאל מדריד (ולא זו האמיתית מבטיס) ירדה למקום השמיני שלא מעניק מקום באירופה. אוססונה, אלא אם יקרה מהפך גדול יותר מזה שעשתה ברצלונה בליגת האלופות, בדרך לליגת המשנה, אחרי עוד הפסד במחזור הקודם, הפעם ללאס פאלמאס. בסיבוב הקודם ניצחה אוססונה 3:2.

 

הגביע האנגלי – רבע גמר

*המלצת צפייה*21:45 צ'לסי-מנצ'סטר יונייטד – שידור בערוץ ספורט 1 (54). צ'לסי בדרך לאליפות ותרצה את הדאבל. מנצ'סטר ממשיכה להאבק על מקום בליגת האלופות או דרך הליגה או דרך הליגה האירופאית.

 

סרייה A – מחזור 28

21:45 לאציו-טורינו – שידור בערוץ ספורט 2 (53). לאציו חזק בצמרת ונאבקת על מקום בליגת האלופות, אחרי הניצחון על בולוניה. לטורינו, למרות הניצחון על פאלרמו, לא נותר יותר מדי על מה לשחק. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בשוויון 2:2.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 22

21:00 מכבי אשדוד/באר טוביה(14:7)-בני הרצליה(8:13) – שידור משולב בערוץ ספורט 5 לייב (58). אשדוד בכושר טוב ואחרי ניצחון על הפועל ת"א קרובה להבטיח את הישארותה בליגה. ניצחון במשחק והיא תוכל לפנטז על פלייאוף. הרצליה שניצחה בחולון צמצמה את הפער מהמקום השני למשחק אחד ומהראשון לשני משחקים. בסיבוב הקודם ניצחה הרצליה 71:83.

21:05 הפועל חולון(7:14)-מכבי קרית גת(17:4) – שידור משולב בערוץ ספורט 5 לייב (58). חולון מעט מתקשה להתמודד עם הפציעות המשמעותיות של שחקנים מרכזיים, אך עדיין במקום השני. קרית גת מתבוססת במקום האחרון, אחרי עוד הפסד, הפעם לנהריה. בסיבוב הקודם ניצחה חולון 75:67.

 

טניס:

טורניר אינדיאן וולס – שמינית גמר – החלק העליון של ההגרלה

הלילה שבין שני לשלישי – שידורים בערוץ ספורט 2 (53) בשעות 03:00-07:35.

ואסק פוספיסיל-דושאן לחוביץ'. שני הלא מדורגים האלה הדיחו מדורגים בסיבוב הקודם. בעוד שאצל לחוביץ' מדובר על הפתעה קטנה כשהדיח את פליסיאנו לופז, במקרה של הקנדי מדובר על סנסציה של ממש, כשהדיח את אנדי מארי.

פאבלו קארנו בוסטה(21)-רוברטו באוטיסטה(16). ההדחה של מארי פתחה בשביל הספרדים את ההגרלה, מה שמקנה למשחק משנה חשיבות.

דויד גופין(11)-אלברט ראמוס וינולאס(22). הבלגי בעונה מעולה. הספרדי עבר בסיבוב הקודם את דמיר דז'מור – משוכה לא פשוטה.

פאבלו קואבס(27)-פאביו פוגניני. פוגניני הדיח את טסונגה בסיבוב השני. לקואבס זה היה פשוט יותר מול קליזן.

סטניסלס וואורינקה(3)-פיליפ קולשרייבר(28). הפיבוריט להגיע לגמר מהחלק העליון של ההגלרה, אחרי הדחתו של מארי, פוגש במשוכה לא קלה בכלל. רק נזכיר את החיים הקשים שעשה קולשרייבר למארי בדובאי.

יושיהיטו נישיוקה-תומאס בדריך(13). היפני כלל לא צלח את המוקדמות, אך עלה בתור לאקי לוזר והספיק כבר להדיח את קרלוביץ'. בדריך הוא כבר משוכה גבוהה יותר (כלומר, פיזיקלית נמוכה יותר, אבל הבנתם את הכוונה).

גאל מונפיס(10)-ג'ון איזנר(20). אולי המפגש המסקרן של היום הזה בין המפציץ האמריקאי לפרא הצרפתי.

מישה זוורב(29)-דומיניק ת'ים(8). גם כן מפגש מסקרן, אבל האוסטרי הצעיר פיבוריט ברור. אנשלוס כנראה שלא יהיה פה.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

מירוץ טירנו-אדריאטיקו – קטע 6:

הקטע הגדול של אתמול היה דווקא במירוץ פריס-ניס הנפלא, שהסתיים בניצחונו של סרחיו הנאו על אלברטו קונטאדור בשתי שניות בודדות. בכל זאת, גם קטע 5 של טירנו-אדריאטיקו היה מהנה למדי. הקטע, שהיה בפורמט של הקלאסיקות החד יומיות עם סיום משופע, הסתיים בעוד ניצחון של אלוף העולם פטר סאגאן. סאגאן הצליח לגבור על חבורת המטפסים שהקיפה אותו כולל פינו, מולמה, דומולאן וקינטאנה. קינטאנה בכל זאת ממשיך להוביל במירוץ בביטחה, כשאחריו פינו (50+) ורוהאן דניס (1:06+), זאת לאחר שאדם ייטס נטש את המירוץ.

קטע 6 של היום אמור להיות כבר הרבה פחות מסעיר. זהו קטע גבעי נוסף, בן 168 ק"מ, אך בעל סיום שטוח. בכך הוא יהווה יעד נוסף לכושרו המפלצתי של אלוף העולם. שידור ביורוספורט מ-15:00.

 

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. 2 משחקים בונבונים לקינוח שאחרי סעודת פורים.
    1. הקרב ברבע גמר הגביע …מי תצטרף לחצי גמר איכותי עם סיטי,טוטנהאם וארסנל ?.
    מצד אחד המוליכה הברורה והאלופה הכמעט בטוחה.
    מצד שני מחזיקת הגביע ( לפחות עד הערב ) והוזכה הטרייה בגביע הליגה .
    מוריניו ומאטה מול האקסית.
    יהיה צמוד כל תוצאה אפשרית…
    ומכיוון שבמשחק הראשון יש אפשרות של תיקו
    …אני מאמץ אותה.

    2. הפועל ב"ש -בית"ר ירושלים.
    האלופה בלחץ גדול אחרי ניצחון סגניתה ….בירושלים קיימת ירידה ביכולת לאחר ההתלהבות הראשונית ממינוי מימר .
    והיא לא כבשה בשני משחקיה האחרונים בגביע ובליגה ( הפסדים 1-0 בשניהם ).
    מול הגנת ב"ש קשה לצאת ממשברים.
    אייבנדר ייחסר בירושלים וזה משמעותי מאד.
    מליקסון נגד קבוצתו הראשונה בליגת העל .
    .גם מימר מול האקסית בה שימש כעוזר מאמן .
    תחזית : ב:ש ביתית , צריכה הרבה יותר את המשחק וזה מה שיהיה 0-2 .ב"ש.

  2. תודה מתן.
    איך עובד רבע הגמר באנגליה? תיקו וההכרעה עוברת למנצ'סטר לא?

    אף פעם לא הבנתי שם את חוקי הגביע

  3. תודה מתן. בסנוקר אתמול טראמפ גבר בגמר אליפות השחקנים על פו 10:8. הוא ללא ספק השחקן בכושר הטוב ביותר בסבב כעת, והזכייה העלתה אותו למקום השני בעולם. הטורניר הבא הוא אליפות סין בעוד שבועיים. זהו הטורניר האחרון לפני אליפות העולם באפריל.

    1. אגב קרה שם היום משהו די מצחיק. קבוצת הבריחה עברה מחסום רכבת, ואחר כך כשהפלוטון הגיע, המחסום נסגר וכל הפלוטון נאלץ לחכות. אחרי שהרכבת עברה, אילצו את קבוצת הבריחה לחכות את אותו הזמן שהפלוטון חיכה, רק שהם עשו את זה באמצע הטיפוס לאחת הפסגות שם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט