אירועי דיומא: 07.03.2017 / רועי ויינברג

כדורגל:

ליגת האלופות – שלב 16 הגדולות (גומלין):

21:45-נאפולי-ריאל מדריד (ספורט 5). ריאל ניצחה את אייבר ואולי יצאה מתקופה רעה במימדים שלה. בכל מקרה, כשאלופת אירופה באה עם יתרון 3:1 מהמשחק הראשון (מה שאומר שנאפולי צריכה ניצחון בהפרש של שלושה שערים כדי לעלות), מאוד מאוד סביר שהיא תעלה, למרות הכושר הלא רע של נאפולי שניצחה את רומא לאחרונה.

21:45-ארסנל-באיירן מינכן (ספורט 5+). ארסנל הפסידה לאחרונה לליברפול, ובאיירן בכושר טוב ממנה, אבל כל זה לא משנה. מינכן ניצחה 5:1 בבית במשחק הראשון, כך ש-0:4 ומעלה יעלה את ארסנל. שער אחד של באיירן יחייב את ארסנל להבקיע שישייה הערב, ואין מצב שזה יקרה.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר אליפות השחקנים – סיבוב ראשון:

אתמול רוני אוסליבן ייצר את אחת מהתצוגות המהנות שלו, והצליח לנצח בקלות את ליאנג וונבו. גם אנתוני המילטון הראה שמקומו בין 16 השחקנים המובילים מוצדק לחלוטין, כשהביס ללא תנאי את סטיוארט בינגהאם. הסיבוב הראשון ממשיך, ואנו צפויים היום לארבעה משחקים בין שחקני הצמרת. בצהריים ינסה לצאת אלוף העולם, מארק סלבי, מהתקופה המקרטעת מול ריאן דיי, הנמצא בכושר מצויין. המשחק המקביל בין מקגיל לפו צפוי להיות התקפי ומהנה מאד. בערב נקבל עוד שני שחקנים בכושר מצויין – בארי הוקינס שיתמודד מול ניל רוברטסון, וג'אד טראמפ שיהיה פייבוריט ברור מול מארק קינג. משחקי היום:

15:00-מארק סלבי-ריאן דיי (שידור ביורוספורט 2, אפשר לראות כאן)

15:00-אנתוני מקגיל-מארקו פו

21:00-בארי הוקינס-ניל רוברטסון

21:00-ג'אד טראמפ-מארק קינג (שידור ביורוספורט)

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

מירוץ פריס-ניס – קטע 3:

כמה אקשן שהמירוץ הזה מספק לנו בינתיים. קטע 2 של אתמול, שהיה אמור להסתיים במיאוץ המוני, אכן הסתיים בכזה, אלא שרוחות הצד שוב שיחקו תפקיד ראשי, ויצרו פיצולים בפלוטון לאורך הדרך. במיאוץ הסיום זכה סוני קולברלי לפני דגנקולב ודמאר, ובכך העניק הישג ראשון העונה לקבוצתו הנוצצת מבחריין. הקורבן הגדול של היום היה ריצ'י פורט, שנתקע מאחור בעקבות כל אותם הפיצולים, והפסיד כ-14 דקות, ובכך חיסל את סיכוייו לשחזר את זכיותיו במירוץ. דמאר ממשיך להוביל את המירוץ לפני אלאפיליפ (6+) וז'ילבר (17+). מבין רוכבי ה-GC, אלאפיליפ ממוקם כרגע ראשון, כאשר אחריו נמצאים גלופאן (13+), דן מרטין (17+) והנאו (17+). קונטאדור, איזאגיר, זכארין ושאר המועמדים נמצאים נמצא כדקה מאחור.

קטע 3 היום, בן 190 הק"מ, הוא גם בעל פוטנציאל להסתיים במיאוץ המוני, אלא ששני הטיפוסים הקצרים לקראת סופו עשויים להקשות על המאיצים וקבוצותיהם. לפיכך ייתכן בהחלט שנקבל כאן מנצח מקבוצת בריחה. בנוסף, התחזית היא לגשמים לאורך הקטע, כך שהכאוס שראינו בקטעים הקודמים צפוי להמשיך. שידור ביורוספורט החל מ-16:30.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. פאקו תנסה להיזכר מתי ריאל לא כבשה במשחק כלשהו.
    כיוון שכך אני יוצא מנקודת הנחה סבירה שגם היום ריאל תכבוש לפחות שער אחד מה שאומר שנאפולי תצטרך לכבוש 3 לפחות על מנת להגיע להארכה.
    שורה תחתונה ריאל תעלה …נאפולי תגרוף מחמאות ותנצח 1-2 במשחק שייתן לריאל 3-4 בהתמודדות כולה.

    ארסנל אף היא תחזיר מכבודה ותנצח 2-3 את מינכן שתעלה עם 4-7 בסיכום.

  2. נאפולי בחצי פנטסטי מוליכה 0-1 והייתה קרובה מאד גם לשני.
    לצערי קשה לי להאמין שתתמיד בכך וליתר דיוק שהתקפת ריאל תמשיך להיות אנמית.
    ארסנל מוליכה במחצית 0-1 מעט מדי ומאוחר מדי.

  3. סרחיו ראמוס גדול שחקני ריאל מדריד בעשור השני של המאה ה21. האיש שחתום יותר מכל אחד אחר על שני הזכיות האחרונות בצ'מפיונס. כריסטינה כובש בצרורות אמנם, אבל כמעט ללא אף שער חשוב/ במשחק קריטי. ברגע האמת- ראמוס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט