אירועי דיומא – 06.03.2017 / מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 25

*המלצת צפייה*21:00 בית"ר ירושלים–מכבי חיפה – שידור בערוץ הספורט (55/555). בית"ר ירושלים בכושר פשוט נפלא. היא סופרת 3 ניצחונות רצופים בליגה ו-6 ניצחונות + 3 תיקו ב-9 המשחקים האחרונים. בשבוע שעבר, למרות ההפסד בק"ש, העפילה לחצי גמר גביע המדינה, אך על הדרך הורחק מהמשחק (ומהמפגש הנוכחי) איתי שכטר שנמצא בפורמה. י-ם טיפה עד למקום הרביעי, מרחק 5 נקודות מהמקום השלישי, וכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. מכבי לעומתה בתקופה רעה מאד ומאז חודש אוקטובר יש לה ניצחונות אך ורק על 3 נועלות הטבלה. הקבוצה נאבקת על מקום בפלייאוף העליון (בכל מקרה יוכרע סופית רק בשבוע הבא). מארק ואליינטה ועומר דמארי עדין פצועים, אך גיל ורמוט בסגל וייתכן שיפתח בהרכב. בסיבוב הקודם ניצחה ירושלים 2:0.

 

לה ליגה – מחזור 26

21:45 אלאבס-סביליה – שידור בערוץ ONE (50). אלאבס מגיעה אחרי הפסד לקבוצת התחתית גרנאדה, אך היאעדיין מרוחקת ממנה. סביליה, אחרי ניצחון על בילבאו, מרוחקת 2 נקודות בלבד מהפסגה, ערב המחזור (4 נקודות בפוטנציאל, אם ריאל מדריד תנצח במשחק ההשלמה שלה). עוד ניצחון או שניים ברציפות וכבר אי יהיה אפשר להתעלם ממנה במאבק האליפות. בסיבוב הקודם ניצחה סביליה 1:2.

 

פרמיירליג – מחזור 27

22:00 ווסטהאם יונייטד-צ'לסי – שידור בערוץ ספורט 1 (54). לווסטהאם יהיה לא פשוט להתקדם עוד במעלה הטבלה, אחרי התיקו מול ווטפורד, אבל חשוב לה לא להתדרדר, הואיל וכל מקום שווה עוד כסף. צ'לסי מגיעה אחרי ניצחון על סוונסי וממשיכה להוביל את הטבלה בהפרש של 10 נקודות. בסיבוב הקודם ניצחה צ'לסי 1:2.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 21

20:30 הפועל תל אביב(10:10)-מכבי אשדוד/באר טוביה(14:6) – שידור בערוץ 5+ (56). ת"א מגיעה אחרי הפסד צמוד לחולון וממוקמת במקום השישי ערב המחזור. אשדוד קטעה רצף של 6 הפסדים עם ניצחון על אילת ושמרה על פער 2 המשחקים מקרית גת. בסיבוב הקודם ניצחה ת"א 85:68.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר אליפות השחקנים – סיבוב ראשון:

אתמול גבר שון מרפי בגמר אליפות גיברלטר על ג'אד טראמפ. כדאי לציין דווקא את מה שטראמפ עשה בימים האחרונים – הוא השתתף בגמר טורניר ליגת האלופים ביום חמישי באנגליה (והגיע לחצי הגמר שם נוצח ע"י היגינס), משם טס ביום שישי לגיברלטר ושיחק בכל השלבים עד לגמר, ומשם הוא טס לוויילס להשתתף בטורניר של היום.

טורניר אליפות השחקנים, הנפתח היום בעיר החוף כלאנדודנו שבוויילס, הוא טורניר יוקרתי מאד, בו משתתפים כל 16 השחקנים המובילים בעולם. הטורניר יימשך שבעה ימים עד ליום ראשון. משחק הערב, בין אוסליבן לוונבו, מבטיח להיות חגיגה התקפית. משחקי היום:

21:00-אנתוני המילטון-סטיוארט בינגהאם

21:00-רוני אוסליבן-ליאנג וונבו (שידור ביורוספורט)

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

מירוץ פריס-ניס – קטע 2:

קטע 1 הקופצני אתמול היה מרתק למדי. כתשעים ק"מ לסיום, ארנו דמאר הצרפתי ניצל את רוחות הצד, ויזם מהלך של פיצול הפלוטון, יחד עם קבוצה שכללה כ-30 רוכבים. הקבוצה התמידה בבריחה עד לסוף הקטע, ודמאר בא על שכרו וזכה בו, לאחר ששרד מתקפה של בן ארצו, ז'וליאן אלאפיליפ. אלאפיליפ, למרות האכזבה, יצא נשכר מהקטע, היות והוא כרוכב GC מקדים כעת את אלו שנותרו בקבוצה האחורית (כקונטאדור, פורט, בארדה ועוד רבים) בכדקה שלמה. בהחלט פתיחה לא צפויה למירוץ.

קטע 2 היום צפוי להיות פחות מסעיר מקודמו, אלא אם גם היום רוחות הצד יעשו שמות בפלוטון. זהו קטע שטוח יחסית בן 195 ק"מ, בו צפויים לשלוט כל אותם המאיצים שהתפרקו אתמול בשלבי הסיום, כקיטל, גרייפל, קוקאר, ואולי אפילו שוב דמאר. שידור ביורוספורט החל מ-16:30.

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. קצת משחקים אבל איכותיים.
    המשחק של בית"ר-חיפה.
    יהיה מעניין מאד שכן חיפה לא טובה כשהיא יוזמת וכאן היא תיזום ועוד בחוץ …מצד שני לירושלים ללא שכטר אין מסיים קלאסי.
    כך או כך לירושלמים שלושה אקסים מסוכנים ורד,זגורי,עזרא.
    בחיפה יש רקוביצה שלא נותן כמעט כלום.
    תחושה שלי היא שחיפה תנצח היות וזה באמת צ'אנס אחרון וירושלים נראית לי קצת באופוריה.

  2. רומן בארדה נזרק מהמירוץ, אחרי שנעזר ברכב הקבוצה כדי לחזור לפלוטון לאחר שהתרסק. מזכיר את מה שקרה לניבאלי בוואלטה לפני שנתיים. באמת הפליא אותי איך הצליח להגיע לפני כל המטפסים אחרי שהתרסק.

  3. לצערי צדקתי .
    מברוק מתן .
    דרבי השנואות סכנין -הפועל תל אביב רק שלא ייגמר בתיקו.
    או שסכנין תעשה צעד להוריד את הפועל או שהפועל תעיף אותה לפליאוף התחתון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט