יומן אינדיאנה פייסרס (3) – מנקודת המבט של פול ג'ורג' / עידן עופר

 

 

איזה חודש עבר על הפייסרס ולארי בירד. מאז אותו ריאיון עם בירד ביומן הקודם, הקבוצה לא מפסיקה לנצח. מה-1 בינואר ועד היום מאזן הקבוצה עומד על 13-4, ככה זה שמונטה אליס משחק פחות. לאור ההצלחה של היומן הקודם פול ג'ורג' החליט שגם הוא רוצה לקחת חלק בפרוייקט היומנים היוקרתי של האתר והתוצאות לפניכם.תוצאת תמונה עבור ‪indiana pacers‬‏

ש: פול, לפני הכל אני חייב לציין שזה היה תענוג גדול לצפות בקבוצה שלכם לפני מספר ימים כשפגשתם את ברוקלין, סוף סוף את מראים יציבות מנטלית ונותנים למונטה אליס כמה שפחות דקות.

ת: אני שמח שנהנת מהמשחק, חבל שנתנו להם לחזור אבל לא נורא, זה היה ברור לכולם שננצח. למה אתה אומר ככה על מונטה, מה אתם לא אוהבים אותו שם בארץ הקודש?

ש: תשמע…לא מתים עליו תהיה ההגדרה הנכונה. פול, מאזן של 13-4 מתחילת ינואר, איך זה קרה פתאום?

ת: איך אמרתי בריאיון אחרי המשחק מול הנטס, אנחנו קבוצה חדשה והיינו צריכים להתחבר. תראה איזה יופי, קלענו 41.5 סלי שדה בינואר לעומת 37.1 בדצמבר ועוד עשינו את זה באחוזים יותר טובים. אנחנו גם קולעים הרבה יותר בעקבות זה, 110.8 נקודות למשחק לעומת 104.5 נקודות בדצמבר. מה אני אגיד לך, אולי מקמילן כן מאמן טוב בסופו של דבר..

ש: לא הייתי אומר אחרי חודש אחד טוב שהוא מאמן טוב, בסופו של דבר זה הכל בגלל שמונטה הפסיק להפריע לכם לשחק כדורסל.

ת: הבנתי שאתה לא מת עליו..

ש: תשמע, בדקתי באתר של אי אס פי אן ואתם מקום חמישי באחוזים מהשדה של היריבות שלכם, מרשים.

ת: ראית מה זה..זה הכל כי גלן רובינסון שעלה בחמישייה בחודש האחרון 9 פעמים באמת שומר בניגוד לשחקנים אחרים שלא אגיד את שמם.

ש: הבנתי אותך, העיקר שיש בינינו הסכמה. סוף שבוע האול-סטאר בפתח ואתה שוב פעם תהיה שם השנה. אתה הולך על ה-MVP הפעם?

ת: אני? ה-MVP הוכרע לפני שהמשחק בכלל התחיל, ווסטברוק יקח את התואר, בקלות. שתדע שרציתי להשתתף בתחרות הטבעות אבל רצו להביא איזה רוקי אחד, ג'ונס משהו שאפילו לא הטביע במשחק רשמי, אתה מאמין?! בדיחה.

ש: כן שמעתי על זה, מה אני אגיד לך, דבר עם אדם סילבר. תגיד פול, שמתי לב במשחק נגד ברוקלין שאתה כבר לא מנהל את ההתקפה כמו פעם ומשאיר את זה לג'ף טיג.

ת: כן, אמנם בתחילת העונה חשבו שהטרייד לא היה טוב כי היל התחיל את העונה מצויין אבל אז הוא נפצע וטיג הראה כמו הוא יציב, 9.8 אסיסטים בינואר לעמות 8.1 בממוצע העונתי מסבירים יותר טוב את הסיפור.

תוצאת תמונה עבור ‪indiana pacers‬‏
ג'ורג' וטיג. צמד מצויין.

ש: האמת שאתה צודק. עם סוף שבוע האול-סטאר מגיע גם הטרייד דד ליין, מישהו מיוחד שתשמח לראות מגיע \ הולך? איזושהי עמדה שאתם צריכים בה חיזוק?

ת: לפני מה שזכור לי גם לארי אמר את זה, אנחנו צריכים קלעי שלשות כאשר אנחנו מדורגים רק במקום ה-26 בליגה עם 8.3 שלשות למשחק. הבעיה שראיינת את בירד הוא אמר שהוא רוצה את קורבר ואז הוא מיד עבר לקליבלנד תמורת כלום ושום דבר. תראה, את רדיק אנחנו לא נקבל אז צריך להתמקד בשחקנים מתחת לרדאר כמו טרוי דניאלס שמשחק בממפיס או רג'י בולוק מדטרויט. זה הימור אבל כל עוד זה יעיף את מונטה מהקבוצה אז זה מקובל עלי.

ש: כן, אני לגמרי מסכים איתך. תשמע, עכשיו המבחן האמיתי שלכם. אתם במקום ה-6 במזרח, חצי משחק מאחורי אטלנטה שבמקום ה-5 אך מצפה לכם חודש לא קל. עד ה-5 למרץ אתם תפגשו פעמיים את קליבלנד, וושינגטון ואת הספרס, תשחקו ביוסטון, אטלנטה ומיאמי שנמצאת בכושר לא הגיוני וגם תארחו את ממפיס ומילווקי.

ת: אתה צודק, זה מבחן ענק עבורנו בייחוד לאחר שרק 2 ניצחונות מתוך השבעה ניצחונות האחרונים הגיעו מול קבוצות בעלות מאזן של מעל 50% הצלחה. קליבלנד בבית היום יהווה מבחן עצום בשביל הקבוצה ואני מאמין שננצח למרות התנופה בה הם מגיעים לאחר הניצחון הצמוד על וושינגטון.

ש: אני מאמין בכם, מקווה שלארי יעשה את מה שצריך לעשות בטרייד דד ליין והקבוצה תתחזק לקראת השליש האחרון של העונה.

ת: היה תענוג, מקווה שהניקס ינצחו קצת ואולי נתראה בפלייאוף.

ש: רק שכרמלו לא ישמע אותך, תודה רבה.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. אני חושב שגם בשביל מונטה אליס וגם בשביל אינדיאנה הגיע הזמן לחפש עליו טרייד.
    שחקן שאם הוא טוב הוא יכול להרים את הקבוצה הזו, אבל הוא פשוט לא מוצא את עצמו בקבוצה ובמערכת (את הטעות שלו הוא כבר עשה שעזב את דאלאס, שכבר מצא בה סוג של נישה).
    במידה ומשאירים אותו צריך להסביר לו שהוא הולך להיות ה-playmaker של היחידה השנייה וכדאי שיתחיל להראות מה הוא יודע.

  2. ולחשוב שאוהדי הווריורס רתחו מזעם כשהביאו את סטף מהדראפט ושלחו אותו לכל הרוחות.. מסוג השחקנים שמשדרגים בצורה משמעותית את הקבוצות שהם עוזבים אותם

    1. הוא שיחק גם עם קרי והם שיחקו טוב ביחד, הם העבירו אותו אחרי עונה שבה הם סופסוף עלו לפלייאוף ואז הטרייד קרה וזה היה נראה כאילו הטרייד יחליש את הקבוצה

  3. אני מאוכזב מלארי בירד שלא מצליח לעשות מה שג'רי ווסט הצליח לעשות. בזמן של קג'י מילר היא היתה אחת מקבוצות הליגה הכי כיפיות.

  4. מצוין.
    טוב הבנו, מונטה אליס לא רצוי כאן יותר.
    לא שמעתי על חיכוכים בינו לבין פול גורג
    גם לי חסר קצת על מיילס טרנר.

  5. תודה עידן, אחלה.
    אני עדיין לא בטוח שג'ורג' קנה את כל הרעיון של הגברת הקצב וסגנון המשחק המהיר. עדיין נוח לו יותר כשהמשחק מואט ונוטה ללכת לאיבוד הרבה יותר משנה שעברה.
    בסך הכל אינדיאנה בתקופה טובה אבל עדיין זה לא זה. יכול להיות שהפרזתי כששמתי אותם מקום שלישי במזרח בפתיחת העונה. חסרה להם עוצמה ו'נוכחות', מה שתמיד היה שם בעבר.

  6. התחילו את העונה בצליעה ונכנסו לקצב, גם בזכות לוח משחקים סביר יותר בחודש זה (קצת מזכיר את וושינגטון מבחינה זו), אין ספק שהחודש הקרוב יהיה מבחן, כדי להתבסס למקומות 3-5 צריכים לעבור את הרצף שציינת באזור ה-50% הצלחה לפחות לדעתי. אכן טרייד על אליס מתבקש אבל אני לא רואה יותר מדי קבוצות שאצות וששות לקחת אותו.

  7. יומן מעולה. ההצבה של גלן רובינסון השלישי וסי ג'יי מילס בעמדת השוטינג גארד במקום אליס עשתה רק טוב לקבוצה. עכשיו טרייד על אליס, רצוי תמורת פליימייקר מחליף או גיבוי בעמדות הפורוורד, ישפר אותם משמעותית.

    הקפיצה של טיג מאוד מרשימה. מגיע להם קרדיט על זה.

    1. טיפ תמיד היה PG סולידי ביותר פלוס. לא מבין למה אטלנטה ויתרה עליו כדי לתת לשרודר את המושכות.
      לגבי אליס, הוא נתחיל להיות קצת "כמו רונדו", שחקן מוכשר שעתידו בעברו ואף אחד כבר לא ממש רוצה להמר עליו מסיבות כאלו ואחרות

  8. אם כבר מונטה, מי זוכר את המפלצת שהוא היה בגולדן סטייט? את הצמד עם הפוטנציאל האדיר שיכל לבנות עם ברנדון ג'נינגס? את המכונה המשומנת התקפית שהוא יצר בעונה וחצי הראשונות שלו בדאלאס? לאן הוא הידרדר עד שרוצים לזרוק אותו מהקבוצה עבור שקית במבה ובחירת דראפט מוגנת טופ קיבינימט?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט