הנבואה ניתנה לשוטים. סוף השבוע הכי כיף של השנה! ה-divisional weekend ב-NFL/ גיא רוזן

 

 

קודם כל –
"מאזן השוטה".
בשבוע שעבר: 3 – 1 (ממש לא חכמה)
מתחילת השנה: 153 – 110

 

 

 

אטלנטה פלקונס (11 – 5) – סיאטל סיהוקס (10 – 5 – 1)
(יום שבת, 23:35)
2 הקבוצות כבר נפגשו העונה באחד מהמשחקים היותר השנה. סיאטל ניצחו 30 – 28 , לא לפני התעלמות בוטה של השופטים מהולדינג של שרמן, הרסיבר המוכשר והקולני של סיאטל, על חוליו ג'ונס, אולי הרסיבר מס' 1 בליגה.
אם היו (בצדק) זורקים את הדגל?,אז היו לאטלנטה דקה וחצי לשרוף, ואז לנסות ולנצח את המשחק עם שער שדה ממרחק קצר.
הלילה יש מפגש חוזר בין הצמד המוכשר, חוליו ג'ונס, וריצ'ארד שרמן, מפגש מהסוג שתמיד מבטיח,
ובדרך כלל מקיים, הצגת פוטבול.
מה שחשוב לזכור לפני המשחק הלילה:
לאטלנטה ההתקפה מס' 2 בליגה ביארדים למשחק, ומס' 1 בנק' למשחק.
לסיאטל ההגנה מס' 5 ביארדים למשחק, ומס' 3 בנק' למשחק.
התחזית למשחק הלילה:
צריך גם לזכור 2 דברים נוספים –
ההגנה שתעלה הלילה למשחק זו לא ההגנה מס' 3 בליגה. זו ההגנה שאבדה את ארל תומאס, ומאז שהוא לא משחק, זו כבר לא אותה סיאטל.
הדבר השני?
2 ניצחונות, 9 הפסדים. זה מאזנה של סיאטל ב-11 משחקי הפלייאוף אותם שיחקה מחוץ לביתה.
אני מאמין שהעונה המצוינת של אטלנטה היא לגטימית, ושהם הרוויחו את מאזנם בזכות.
ולכן הלילה אני מהמר על ניצחון של אטלנטה, ניצחון שיהיה פחות צמוד ממה שניתן היה לנחש.

 

 

 

 

ניו אינגלנד פטריוטס (14 – 2) – יוסטון טקסנס (9 – 7)
(יום א', 03:30 לפנות בוקר)
27 – 0
זו תוצאת המשחק בין הפטס ליוסטון במחזור השלישי העונה.
וזה היה במשחק בו בריידי לא שיחק.
הלילה יוסטון מקווים לסיים את המשחק עם תוצאה קצת יותר מחמיאה, אבל –
זו עדיין הפטס עם ההגנה שמאפשרת הכי פחות נקודות בליגה,
זו עדיין הפטס עם ההתקפה שמדורגת שלישית בליגה בנק' למשחק,
זו עדיין הפטס עם בריידי שסיים את העונה עם 28 טאצ'דאונס ו-2 אינטרספשינס בלבד,
וזו עדיין הטקסנס עם אוסוויילר שמסר העונה יותר אינטרספשינס (16) מטאצ'דאונס (15).
התחזית למשחק הלילה:
איך שהייתי רוצה לכתוב "ההפתעה של השנה", או אולי נכון יותר לכתוב –
"ההפתעה הגדולה ביותר בעידן הסופרבול".
אבל אין דרך בעולם, שבלב שלם אני יכול לכתוב, או אפילו רק לדמיין, ניצחון של יוסטון במשחק הלילה.
ניצחון לפטס.

 

סיקור קצר של משחקי הלילה + פריוויו למשחקי יום א', מחר.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
57 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מנחם לס
מנחם לס
14/01/2017 17:22:35

איזה וויקנד אדיר של פוטבול. אני עם בני החורג קני, עדיין באבל ממה שקרה לג'איינטס. גידלתי אותו להיות אוהד, אבל לא להיות חולה.

וואו…אטלנטה!!!

איתמר פורת
איתמר פורת
14/01/2017 17:55:35

עדיין בדיכאון מהמשחק של הג'איינטס ואנסה להתאושש.

ביום פלייאוף רגיל כשהתקפה מצוינת פוגשת הגנה מצוינת הייתי מהמר על ההגנה. אבל מכיוון שכמו שהזכרת בלי תומאס ההגנה של סיאטל לא אותו דבר אז אני אלך על אטלנטה בקלות.

בריידי בקלות.

מחר יהיו משחקים אדירים כשרוג'רס יעיף את הקאובויז בדרך לעונה מהאגדות

ולדי קוגן
14/01/2017 18:30:18

משחק אחד מצוין ואחד שלא שווה לקום בשבילו. הפטס ירמסו היום את יוסטון המסכנים, ואטלנטה לדעתי יצליחו להבקיע מעל 25 כדי לנצח את סיאטל. מחכה כבר למשחק הגדול בין הקאובויס לארון הדגול מחר.

אפלטון
אפלטון
14/01/2017 19:00:51

תודה גיא. אני חושב שסיאטל של הפלייאוף זו לא סיאטל של העונה הרגילה. הם עדיין קבוצה טובה יותר ולמרות שהמשחק באטלנטה שזה יתרון משמעותי סיאטל ינצחו בדוחק.
לגבי יוסטון, רק בגלל שאף אחד לא לוקח אותם ברצינות אם יצליחו להגיע למשחק של פחות מ-15 נק' משותפות הם ינצחו. הייתי נותן להם סיכוי כמו הסיכוי שהרוקטס יזכו השנה באליפות.

ינון יבור
ינון יבור
14/01/2017 19:06:56

סיכמת את זה יפה. נישאר לראות את המשחק המוקדם והמותח יותר, ונלך לישון בידיעה שבריידי יעשה את העבודה

רועי ויינברג
14/01/2017 19:37:05

אטלנטה-סיאטל זה משחק ששווה, ללא ספק, להשאר ערים בשבילו. מקווה שאחזיק עד הסוף (כי בכל זאת התעוררתי מוקדם כדי לסקר ויש בית ספר מחר).

תודה על הפריוויו.

לביא שוורצגורן
14/01/2017 19:38:24

תודה גיא. ערב לא רע אבל הוא כמו מנה ראשונה למחר, טעים, אבל עדיין לא זה

סומסום
סומסום
14/01/2017 22:14:10
הגב ל  עידן

מעניין.
זה אומר שלאס וגאס תחנוך שתי קבוצות מייג'ור ספורטס, ראשונות בעיר הפלסטיק.
כי בעונה הקרובה מצטרפת קבוצת ההוקי, גולדן נייטס, בתור החברה ה-31 בליגת ה-NHL.

קבוצת NBA בדרך? לא אופתע בכלל.

פאקו
פאקו
14/01/2017 22:07:31

מעולה גיא, תודה. אני הולך עם סיאטל היום (על המשחק השני באמת שאין הרבה מה לדבר).

p
p
14/01/2017 22:08:37

תודה גיא!

אני אלך עם הלב (והפנטזיה) סיאטל ויוסטון.

פאקו
14/01/2017 23:39:09

ואגב – טוב שהממים שלך חזרו. אפילו אילן רבינוביץ' מופיע במם השני.

איתמר פורת
איתמר פורת
14/01/2017 23:49:25

איזה דרייב פתיחה מדהים של הסיהוקס!!

מתר
מתר
14/01/2017 23:53:06

מצאתי אחלה שידור אם מישהו צריך:
http://www.gentistream.com/hd7.php

p
p
14/01/2017 23:54:45

TD סיאטל!!!

יופי של דרייב! כל השחקנים הראשיים השתתפו, 3 המרות של דאון שלישי (אם אני זוכר נכון).

רועי ויינברג
15/01/2017 0:10:09

גו סיהוקס. אני בעדם, אבל יכלו לתת הגנה טובה יותר בטאצ'דאון של הפלקונס

נתי
נתי
15/01/2017 0:15:38

אטלנטה שכחה שצריך להגן

p
p
15/01/2017 0:21:58

רק 3 דרייבים עד עכשיו במחצית. כולם הסתיימו עם נקודות.

p
p
15/01/2017 0:31:16

דכאון

רועי ויינברג
15/01/2017 0:52:43

אטלנטה הרבה הרבה יותר טובה. מצטער, p

p
p
15/01/2017 0:55:03

ועם זאת, פנלטי אחד והמצב היה כנראה הפוך.

כמו שגיא אמר, בלי תומאס זאת ממש לא אותה הגנה.

סומסום
סומסום
15/01/2017 0:53:34

ממש פרסומת לפוטבול, המחצית הזו. פשוט כיף לראות.

נתי
נתי
15/01/2017 1:00:10

כאוהד פטס ובריידי. מה שריאן עושה לאורך כל העונה בהחלט מזכה אותו ב MVP. הערב זו המחשה טובה.

LIorNYC
LIorNYC
15/01/2017 1:01:19

רועי. כמו ש p רשם. אילולא הפנלטי המשחק הוא חד צדדי לכיוון סיאטל ואטלנטה בלחץ.

p
p
15/01/2017 1:14:44
הגב ל  LIorNYC

זה הפוטבול…

לא נורא. יש עוד הרבה זמן משחק. רחוק מלהיות גמור.

רועי ויינברג
15/01/2017 1:24:05
הגב ל  LIorNYC

חלק מהמשחק. לוח התוצאות לא משקר, והוא מראה ש-10-26 לפלקונס.

רועי ויינברג
15/01/2017 1:24:19

*10-25, טעות שלי (כותב מאמר תוך כדי)

סולי
סולי
15/01/2017 1:24:51

תם הטקס?

Shir
Shir
15/01/2017 2:00:40

זה כולה 2 פוזשנים,עדיין לא נגמר

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 2:26:57

סיאטל אוכלת אותה כמו שצריך. מאמנה פיט קרול הוא המגעיל מכולם ומה שהקריעה גדולה יותר, אני מאושר יותר.

p
p
15/01/2017 2:28:14

=(

GG

הבעיות שהיו במהלך העונה לא יכולות פתאום להפתר בפלייאוף.
חובה לשפר את האופנסיב ליין.

זה פוטבול, אין תירוצים, אבל הייתי שמח לראות את אטלנטה מול סיאטל בלי הפציעות של ההגנה של סיאטל…

p
p
15/01/2017 2:30:30
הגב ל  p

A bit of hope

Atlanta
Atlanta
15/01/2017 2:32:12
הגב ל  p

go home u little looser!!!!!

p
p
15/01/2017 2:41:09
הגב ל  Atlanta

איך אני אוהב שמחים לאיד.

העלובים שבאדם.
אטלנטה עלו בזכות, לא בחסד.

Atlanta
Atlanta
15/01/2017 2:47:23
הגב ל  p

No time for Losers , cause we are the Champions of the world !!!!

Go home and cry !!!!

Atlanta
Atlanta
15/01/2017 2:32:47

Injuries? thats a losers excuse. Go Cry

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 2:39:11

לא היתה תפיסה! הכדור פגע בקרקע

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 2:43:54

ALL OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 2:54:59

הקלידו את התגובה כאן…

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 3:30:00

לא היה שום פנלטי. השופטים תמיד פוחדים מביליצ'ק

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 3:30:18

TD ראשון!

גיא
גיא
15/01/2017 3:51:02

איזה סיכוי יש ליוסטון, אם הם אפילו לא מצליחים לעצור החזרה של קיק אוף???

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 3:51:49

3-14/ khuxyui thi fk xfuh

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 3:52:14

ליוסטון אין כל סכוי 3-14

גיא
גיא
15/01/2017 4:11:41

לואיס נתן, ולואיס לקח.

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 4:12:51

פתאום יש משחק!!!!!!!!!!!! 13-14

איתמר פורת
איתמר פורת
15/01/2017 4:21:30

יש משחק בניו אינגלנד. טולי משחק הפלייאוף הראשון העונה שיהיה צמוד

גיא
גיא
15/01/2017 4:41:04

יופי של גול ליין דיפנס.

Lior NYC
Lior NYC
15/01/2017 4:56:20

משחק מפתיע עד עכשיו במיוחד אחרי הפתיחה של הפטריוטס.

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 5:41:41

יוסטון עדיין במשחק אבל בפגור 13-24

גל אל-איי
גל אל-איי
15/01/2017 5:48:16

הפאטס מזכירים מאוד את הלוחמים מסן פרנסיסקו
כל הזמן בשליטה. היריב מצמצם אבל כולם יודעים מה תהיה התוצאה הסופית

גיא
גיא
15/01/2017 5:54:55
הגב ל  גל אל-איי

זה ברוק שמשחק מולם, לא ארון…

היכולת שהם מציגים הלילה, מאכזבת למדי.

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 5:57:01

כנראה שזהו זה 16-30

מנחם לס
מנחם לס
15/01/2017 5:57:42

בלי גרונקובסקי הם לא אותה קבוצה

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2017 6:30:02

באההההההההההההההה.
עוד לילה אחד כזה ואבדנו.
ההתקפה של הטקסאנס כל כך אימפוטנטית שאפילו בערב כזה מזעזע של הפאטס הם כיסו את הספרד.

נתי
נתי
15/01/2017 8:30:13

משחק רע מאוד של נניח אינגלנד. אם הם לא יתעוררו, שבוע הבא הם יחטפו… אין מה להשוות למשל להתקפת אטלנטה

ינון יבור
ינון יבור
15/01/2017 11:23:20

איזה פלייאוף מאכזב עד כה.
דווקא ניו אינגלנד, שחשבנו שתידרוס, התאימה את עצמה ליריבה הנחותה ונתנה משחק נפל. למזלם לא היה מי שייקח בצד השני.