"הילדודס הרעים"-פיסטונס, בסרטם: "זכרונותיי ממטאטא" אצל הקאבס / הברון מקרית אקרון

חזרתי הבוקר משבוע של כנס מרתק בוושינגטון די.סי עם חבריי השליחים של הסוכנות היהודית בצפון אמריקה. אחד הרגעים הכי מעניינים השבוע הייתה ארוחת בוקר, בה ניהלנו שיחה עם יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי ואשתו אביטל. הם שיתפו אותנו בסיפור החיים המדהים שלהם ותהליך השחרור מהכלא הרוסי של שרנסקי, שהובילה אשתו עד לרגע השחרור. נראה לי שסטן ואן גאנדי, המאמן של דטרויט, היה שמח לשאוב השראה מהזוג הזה עם איך שהקבוצה שהוא מאמן, ואני, בעוונותי, אוהד מילדות הייתה נראית הלילה בביקור שלהם בקוויקן לואנס ארינה, וזה מה שהיה לו להגיד סוף המשחק.

דווקא הפתיחה הייתה של הכחולים מעיר המכוניות כשאסיסט של דראמונד לשלשה של טוביאס פתח לנו את המשחק הערב. קליבלנד לבשו צהוב לכבוד המכבים של רמי הדר שניצח פתאום את אובראדוביץ' ואת קאזאן – מי היה מאמין…

האמת, המשחק הערב היה בחזקת קבוצה אחת בלבד כי כשהקאבס באים לעבוד והחמישייה שלהם נכנסת לזון מהרגע הראשון, אין לאף אחת מהקבוצות ב-NBA אפשרות לנצח ב-Q.

עם הניצחון הערב, הקאבס שיפרו את מאזנם ל10 נצחונות ו-2 הפסדים בלבד, כשהלילה הניצחון ב-23 נק' היה הגדול ביותר שלהם, מאז משחק ההכתרה שלהם נגד הניקס בפתיחת העונה.

מבחינת תוכנית המשחק של הקאבס, אפשר להגיד שזריקות מהשלוש זה חלק גדול מהסיפור. גם הלילה, עם 44% ב11 מ-25 מעבר לקשת, הקאבס המשיכו את רצף המשחקים עם 10 שלשות ויותר, כשהם משפרים את שיא ה-NBA של עצמם ל-12 משחקים רצופים. הלילה, גם מקו העונשין הקאבס היו כמעט מושלמים עם 13 מ-14, כשרק קינג ג'יימס מחטיא זריקה מהקו.

קינג ג'יימס היה היחיד שהחטיא הערב מקו העונשין עבור הקאבס

בסיום, 104-81 לקאבס.

  • שחקנים בולטים הערב:

ג'יי.אר סוויש, סיים את המשחק מבחינתו ברבע הראשון עם 9 נק' משלוש שלשות, כשהוא עובר את דירק נוביצקי במקום ה-15 ברשימת קלעי השלשות של כל הזמנים, והוסיף גם רגע שאקטין א-פול ברבע ה3. עכשיו נשאר לחכות ולראות אם שאק והחברים יכניסו אותו לחמשת הקטעים הנבחרים אחרי ששבוע שעבר הם הכניסו את ספנסר האווס משרלוט על אותה החטאת דאנק, באותה הטבעת בדיוק.

קיירי אירווינג עם משחק מצוין של 25 נק' ו-11 אסיסטים, ורבע שלישי מהסרטים שהוא קלע מכל מקום בערך, כפי שניתן לראות כאן. זה היה הדאבל דאבל הראשון שלו השנה (20 בקריירה).

לברון ג'יימס – 21 נק' , שלושה אסיסטים ושלושה ריבאונדים.

קווין לאב – משחק שביעי ברצף עם דאבל דאבל של 12 נק' ו-13 ריבאונדים ב-27 דקות.

טריסטן תומפסון – 8 נק', שיא עונה של 14 ריבאונדים ו-4 בלוקים, שמביאים אותו ל-301 חסימות בקריירה, והזרוע שלו נטויה בלי עין הרע.

דאבל טי במשחק מלא השקעה

אחת מנקודות האור היחידות בערב השחור של הפיסטונס הייתה בנו אודריך, מיודענו משכבר הימים שסיים את המשחק עם 6 נק', 2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. את האמת, לא היה לי מושג אפילו שהוא משחק בפיסטונס, אליה הגיע השנה, ושמחתי לראות שהוא השתלב ברוטציה, לפחות עד שג'קסון יחזור. שימו לב לראיון (הכמובן בלעדי) שהוא נתן לי בסוף המשחק בחדר ההלבשה! מדובר באחלה גבר, שמיד כששאלתי אותו אם אפשר לדבר איתו כמה מילים ישר לחץ לי את היד ושאל אותי בעברית "מה שלומך, הכל בסדר?". דיברנו על התחנה השמינית בקריירת ה-NBA שלו, על הזכרונות מהארץ, כולל הביקור האחרון שלו עם המשלחת של עומרי כספי בקיץ האחרון ועל המשך הקריירה.

עוד חבר'ה ששווים אזכור מהערב העגום של הפיסטונס הם ג'ון לואר, שהיה הקלע המוביל של הקבוצה עם 15 נק' ואנדרה דראמונד, שבערב בינוני מינוס, הוביל את הקבוצה עם 10 כדורים חוזרים.

אנדרה דראמונד, בחדר הלבשה סנג'ר את הרוקי שלו, הנרי אלונסון לקחת לו את הג'קט לניקוי יבש וגיהוץ – True Story

עוד משהו שנהניתי ממנו, באופן משעשע למדי, היה הרבע הרביעי שהיה כולו גארבג' טיים של 12 דקות אבל אפשר לי ליהנות מצפייה בסיפור האהבה בין כריס "בירדמן" אנדרסן לבובאן "האיום" מרטינוביץ' – הרי התיעוד לפניכם…

בראיון שאחרי המשחק דיבר לברון על המנוחה שתרמה לו להרגשה הערב ועל כך שמאז פגרת האולסטאר (שמבחינתו איננה פגרה) אין לו הזדמנויות לנוח ולהיות עם המשפחה למשך 4 ימים, מה שהוא זוכה לו בזמן הקרוב עד המשחק הבא של הקבוצה נגד לילארד, מקולום ושאר החבר'ה מפורטלנד טרייל-בלייזרס. הוא הודה לצ'אנינג פריי שהנחה את החברים לנצח את הפיסטונס בהפרש גדול כדי שיוכלו לנוח כל הרבע הרביעי, וכך היה…

צ'אנינג פריי – הצליחה לו תוכנית המשחק הלילה

כמו תמיד, בוקר/לילה טוב מקריית אקרון שבאוהיו ובנות הקאבלירס,

תעקבו אחריי בטוויטר, מה 'כפת לכם? Shay1Goldenberg@

נ.ב

זאת הגרושה של בנו, מישל

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. יפה מאוד. כיף של חוויה!
    בעיקר מרשימה ההתחמקות האלגנטית של אודריך מהשאלה על התקדמות ההחלמה של ג'קסון. הצליח להימנע מהתשובה הצפויה, מחכה שהוא יחזור כדי לקבל בעיטה חזרה לקצה הספסל

  2. סיקור תענוג
    בעיקר המעודודות בסוף
    מה קורה עם הברון מעקרון ? הוא בקטע של מסיבות ג׳קוזי או שזה נגד העקרון ??
    עם כזאת גרושה פלא שאודריך נפל חזק בביצועים ? מומי לא היה יוצא מהבית בלי לחבר אזעקה ואזיקים למישל שלא תזמין פיצה או אינסטלטור

  3. מעולה, רק הולך ומשתפר.
    קטעי הווידאו נהדרים, מהזווית הזאת אפשר להבין כמה ריווח יש במשחק של קליבלנד. זה נותן כל כל הרבה אפשרויות להיכנס מהאמצע. קבוצה שנראית כמעט יותר מדי טוב כרגע, קצת מוקדם מדי בעונה להיראות כל כך טוב.
    סחטיין עליך, באמת סיקור מקצועי לגמרי, כל הכבוד!

  4. איזה כיף לך (ולנו, שיש לנו אותך באקרון). כבר שכחתי מה זה קיאהוגה. משהו מאקרון מזכיר לי את המילה קיאהוגה. למה?

    1. Cuyahoga – באינדיאנית: "הנהר המתפתל", Crooked river- הוא הנהר החוצה את קליבלנד, לכן גם שם המחוז. ב1969 היה כה מזוהם עד ש"נדלק", כלומר פרצה בנהר שריפה. זו היתה ההשראה לשיר היפה של REM שבזכותו אני מכיר את השם.

  5. כל הכבוד, יא תותח!
    אתה עושה עבודה גדולה עם הסיקור מהשטח!
    ועוד לא התחלתי בכלל לדבר על הבנות !!!

    תודה 🙂

  6. אחלה סיקור. חבל שהמשחק היה זבל… בכל זאת כולי אכול קינאה.

    לא יאומן שהילדודס "הרעים" עוד לא נצחו משחק חוץ העונה (לפחות גם לא הפסידו בבית). מוריס שפתח את העונה חזק מתחלש ממשחק למשחק. איש דווקא לא רע וגם אודריך משחק טוב – אבל אין ספק שג'קסון יהיה שידרוג.

    מה שטוב לראות שסוף כל סוף יש ספסל בדיטרויט וושהקלעי המוביל לואר – שנותן דקות טובות.

    לא חשבתי שהנצחון חוץ הראשון יגיע בקליבלנד, אבל….

  7. גם אני במקנאים. הראיונות נפלאים, אהבתי את אודריך לו אני זוכר חסד נעורים.
    בובאן חסם את הבירדמן בלי לקפוץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט