פריוויו 2016-17 מילווקי באקס/ דור בלוך

עונת 2016-2017 של מילווקי הגיעה, בואו נקדם אותה בשיר!

אולם ביתי:

בראדלי סנטר המשמש כאולם רב תכליתי להיאבקות, הופעות, כדורסל קולג'ים, NBA, הוקי קרח וכדורגל אולמות (חזק מאוד בארה"ב) – 17,717 מקומות.

 

העונה שהייתה:

קטסטרופה, תודה ששאלתם.

בכניסה לעונת 2015-16 הציפיות מהקבוצה היו גבוהות, השילוב של מגוון שחקנים מגוונים תחת ג'יסון קיד היצירתי, אחרי עונה ראשונה מוצלחת הייתה אמורה לקחת את הקבוצה הזאת לפחות להתמודדות על מקום בפליאוף, כאשר מרבית המומחים דירגו אותה במקום ה-3 בבית.

בפועל הבאקס הגיעו ל-33 נצחונות בלבד וסיימו במקום האחרון בבית וה-12 במזרח כשהם מקדימים רק את הקבוצות של ניו יורק ואת פילדלפיה שזה כמו לסיים במקום האחרון רק עם בחירות דראפט פחות טובות.

למעשה הדבר הטוב היחיד שהבאקס יכלו לרשום לזכותם בעונה האומללה שלהם, ה-48 בהיסטוריה של הפרנצ'ייז, היה קטיעת רצף 28 הנצחונות הרצופים של הווריורס בדצמבר.

הקריסה של הבאקס בלטה בעיקר בהגנה, מהקבוצה ה-5 באיכותה בקטגוריה הזאת בעונת 14-15, עם שלל ידיים ארוכות וזריזות, ועוצמה בלתי מתפשרת בצבע, הבאקס התדרדרו למקום ה-23. הנאשם העיקרי במצב הזה הוא גרג מונרו שפשוט לא הראה את האנרגיות הנדרשות בהתקפה, על אף גודלו ומשחק הפוסט-אפ האיכותי שלו בהתקפה, הוא מצא את עצמו על הספסל במקום מיילס פלאמלי, לפני שחזר להרכב בסיום העונה.

לפני:

בהתקפה המצב לא היה טוב יותר, הקבוצה סיימה במקום ה-25 בנקודות בליגה, כאשר בלטה בעיקר חוסר היכולת של הקבוצה ליצור מחוץ לצבע.

כריס מידלטון סיים עונה כמוביל בנקודות של הקבוצה עם 18.2 כשיאניס המשיך את ההתקדמות הנהדרת שלו עם 17 נקודות 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק. גרג מונרו המשיך להיות כוח בצבע, עם 15, וג'בארי פרקר הראה ניצוצות עם 14 גם אם לא הפך להיות עדיין הכוח ההתקפי שציפו ממנו כשנבחר בדראפט. שווה להתעכב רגע על גרג מונרו שעל אף סטטיסטיקה סבירה התקשה להשתלב בשיטה ולהיראות בנוח תחת קיד.

חמשת הקלעים המובילים של הקבוצה היו מתחת לגיל 25 במהלך העונה הקודמת, המשמעות היא שיש מקום לסבלנות לגבי הקבוצה הזאת, יש בה הרבה כישרון והרבה אפשרויות, אבל עכשיו זה הזמן שבו קיד צריך להתחיל להראות שהוא האיש שמסוגל לחבר את החבורה הזאת ולקחת אותה אל השלב הבא.

 

מאמן:

אולי הדמות הכי מעוררת עניין בקבוצה היא המאמן שלה, ג'ייסון קיד בדומה לימיו כשחקן ממשיך להיות דמות מקטבת ומרתקת, הוא חתם לאחרונה על הארכת חוזה ל-3 שנים נוספות כך שנראה שהבאקס בונים על כך שעונת 14-15 משקפת את יכולותיו טוב יותר מהעונה שעברה.

שחקנים שהגיעו:

מלקולם ברוגדון (וירג'יניה), מת'יו דלבדובה (קליבלנד), מירזה טלטוביץ' (פיניקס), ג'ייסון טרי (יוסטון)

שחקנים שעזבו: ג'ריד בייליס (פילדלפיה) דמין אנגליס, או ג'יי מאיו, ג'וני אובריאנט, גרביס וסקז (ברוקלין)

חמישייה צפוייה:

מת'יו דלבדובה, יאניס אנטנקומפו, כריס מידלטון, ג'בארי פרקר, גרג מונרו

מחליפים בולטים: 

מייקל קרטר-ויליאמס, מירצה טלטוביץ', ג'ייסון טרי, ג'ון הנסון, מיילס פלאמלי

 

במילים פשוטות, מילווקי באקס של עונת 2016-2017 נבנתה בצורה דפוקה.

האופטימיות לקראת עונת 15-16 התבססה על כך שמייקל קרטר-ויליאמס הוא גארד העתיד, גארד הגנתי טוב שמסוגל להתפוצץ בהתקפה, עם חדירה מצוינת וקליעה סבירה מבחוץ, ושגרג מונרו יהפוך לסנטר מוביל ב-NBA.

בפועל, קרטר ויליאמס נתקע לגמרי, הפך לחור בהגנה ולא הצליח למצוא את היד שלו בהתקפה, ובגזרת גרג מונרו המצב הפך להיות גרוע יותר, כשחוסר הניידות שלו בלטה מאוד על רקע השיטה המגוונת של מילווקי, ובהכנה הוא לא יכל להחליף על אף אחד ומשחקו נראה לעיתים אפאתי.

על הרקע הזה וכאשר יש לא מעט קבוצות מטומטמות בליגה (לייקרס, פילדלפיה, ניקס, אני מדבר אליכן), קשה להבין איך הבאקס לא הצליחו למצוא טרייד על אחד או שני השחקנים הללו, בעיקר כשהם עושים מהלך חכם ומחתים את מת'יו דלבאדובה, פוינט גארד לא אנוכי, מוסר מצוין ובעיקר שחקן הגנה שלא מפחד לשמור על אף אחד, בדיוק מה שהדוקטור רשם עבור הבאקס כדי לחזור להיות קבוצת ההגנה הרצחנית שהיו.

לכן הניתוח להלן יהיה במידת מה לוקה בחסר, קשה לי להאמין שהבאקס יסיימו את העונה עם אותו הסגל שאיתו פתחו, אבל אנחנו ננתח את מה שמונח לפנינו כרגע ונעדכן במידת הצורך בהמשך העונה.

אז בואו נעבור על כמה מהשאלות שיכריעו האם התחזית האופטימית של הקבוצה תתממש או דווקא זו הפאסימית, ותנו לי להגיד לכם כבר מעכשיו, לא יהיו הרבה קבוצות בליגה שהפער בין התחזית האופטימית בנוגע אליהן, לתחזית הפאסימית בנוגע אליהן יהיה כל כך גדול.

מה בפוינט גארד?

בעמדה הזאת דומה שמילווקי עשו עבודה חכמה מאוד, מה הקבוצה הזאת צריכה בפוינט? שחקן הגנה אנרגטי מצוין, שלא צריך את הכדור ביד שלו כי מנהל ההתקפה של הקבוצה הוא יאניס (מיד נגיע לזה), שיכול לקלוע בקאטצ' אנד שוט ולנוע הרבה בהתקפה כדי שההתקפה של הבאקס לא תהפוך לסטאטית מדי גם כשמונרו על המגרש.

מישהו קרא למת'יו דלבאדובה?

היופי במהלכים של הקבוצה בנקודה הזאת הוא שזה לא מסתכם רק בחמישיה. כשמסתכלים על הספסל מוצאים שם את טלטוביץ', פוואר פורוורד שקולע מצוין ולא מוביל את הכדור. כך ההתאמה בין ג'יאניס לדלבאדובה בחמישיה מתרגמת להתאמה הפוכה בין קרטר וויליאמאס או טרי לטלטוביץ' בחמישיה השניה מה שנותן לקיד הרבה אפשרויות לעשות דברים מעניינים עם הרוטציה שלו.

מצד שני אין להכחיש שמייקל קרטר ויליאמס, בהנחה שהוא לא עולה רמה, דיי מיותר ברוטציה הזאת, ושטרי הרבה אחרי השיא ודלבאדובה הוא בסופו של דבר פוינט גארד בינוני למדי כך שלא צריך לפתח התלהבות יתרה.

חוזרים להגנה?

המפתח של הבאקס בלי שום ספק, עם כל כך הרבה אתלטיות, אנרגיה ושחקנים צעירים בסגל, הבאקס חייבים לחזור לשחק את משחק הלחץ ששירת אותם כל כך טוב לפני שנתיים, עם דלבאדובה בסגל אין ספק שזאת גם הכוונה של קיד, השאלה היא באיזה מצב יגיע מונרו לעונה הזאת, ואם הוא לא יגיע בסטייט אוף מיינד הנכון, האם פלאמלי, שקיבל הארכת חוזה לא פחות ממופרכת יכול לפתוח בחמישיה ולתת את האדג' ההגנתי בצבע שהקבוצה זקוקה לו.

זמן להתבגר?

אחת הרעות החולות של הבאקס כמו כל קבוצה צעירה, הוא איבודי הכדור. זאת העונה השלישית של הפרויקט של קיד, ובעיני זה זמן המייק אור ברייק שלה. דיברנו על הגנה ודיברנו על עמדת הפוינט גארד, אבל בסופו של דבר אם הקבוצה כקבוצה לא תתבגר ותהפוך לאחראית יותר, תצמצם מאוד את מספר איבודי הכדור ותשפר את היחס אסיסטים-איבודים, הרי שיהיה לה קשה מאוד לחזור לפלייאוף.

שאלת מונרו?

נגענו בזה לא מעט, אבל האם גרג מונרו יכול לשפר את משחק ההגנה שלו, לנוע יותר ולהראות יותר מחויבות לסגנון המשחק של קבוצתו? אם לא הוא יהפוך למחליף של פלאמלי וישלח אחר כבוד לקבוצה אחרת בהזדמנות הראשונה שתהיה. הבעיה עם מונרו היא השכר שלו שהופך אותו לשחקן שכמעט אי אפשר להזיז לקבוצה אחרת בתמורה ראויה.

פוינט פורוורד?

השחקן האהוב עליי בקבוצה ואחד האהובים עליי בליגה הוא יאניס, כל מהלך שלו הוא מרתק, כל משחק הוא סיבה טובה לבחור במילווקי מבין שלל משחק הלילה ב-NBA. הוא באמת מביא משהו אחר ומיוחד לליגה עם היכולות האתלטיות הלא אנושיות שלו, יכולת הובלת הכדור והמסירה, וחוכמת המשחק, הוא חייב לשחק בקבוצת פלייאוף קבוצה, ואני מקווה שאם מילווקי לא תהפוך לאחת כזאת הוא יעבור בקרוב לקבוצה שכן יכולה.

ג'בארי פרקר כוכב?

זאת צריכה להיות עונת הפריצה של פרקר, הוא הראה ניצוצות בעונה שעברה אבל לא יציבות, והקבוצה שלו צריכה אותו.

בסופו של דבר, הקבוצה הסיבה שהפערים בין התרחיש האופטימי לפאסימי בקבוצה הזאת כל כך גדולים היא שהיא נשענת על שלושה שחקנים עם פוטנציאל ענק שלחלוטין לא ברור כמה מתוכו ימצו, מאה אחוז מיצוי יכול להביא אותם למאבק עם טורונטו על המקום ה-2-3 במזרח, המשך הדשדוש המסוים שלהם ונסיגה של ג'יאניס יכולים להביא לפיטורים של קיד.

כמו כן צריך להגיד מילה על האנסון שחתם על חוזה גדול, ומאז נעלמו עקבותיו, חזרה שלו לתרום בצורה משמעותית לקבוצה יכולה לעזור מאוד לקיד להחזיר את הקבוצה שלו לפלייאוף.

כמו כן יש מספר אקס פקטורים מעניינים בסגל הרחב של קיד כמו ט'ון מייקר, וטיילר אניס, נחכה לראות האם הם יקבלו הזדמנות משמעותית.

תחזית אופטימית:

יאניס הופך למועמד לגיטימי ל-MVP, כשהוא ממשיך את הרצף הנהדר שלו בסוף העונה הקודמת ומהווה טריפל דאבל שמחכה לקרות בכל משחק. גרג מונרו משתפר בהגנה ומהווה אופציה מצוינת בכל פעם שההתקפה נתקעת לנקודות קלות בפוסט, כאשר מסביב מתרוצצים וקולעים היטב דלבאדובה, טלטוביץ', MCW, ויתר החברים. ג'בארי פרקר עושה את קפיצת המדרגה, הופך לאחד החודרים הטובים בליגה וההתקפות המתפרצות של הבאקס הופכות לאחת האטרקציות הנהדרות בליגה.

הבאקס מסיימים במקום ה-2 בבית אחרי מאזן צמוד עם אינדיאנה ומתחת לקליבלנד וממשיכים עד הסיבוב השני בפלייאוף.

תחזית פסימית:

יאניס נתקע בבינוניות של הקבוצה כולה. מונרו ממשיך לגלות אדישות ולא מצליח להתמודד בהגנה עם סנטרים ניידים יותר שמוציאים אותו החוצה. קיד טובע בים הרוטציות שיש לו ביד, ולא מצליח למצוא חמישיה שמצליחה לשמור טוב בהגנה ולא להיראות כמו אסון טבע בהתקפה באופן עיקבי, מילווקי מפסידה את הפלייאוף שנה שנייה ברציפות והולכת לפירוק והרכבה מחדש בפעם המי יודע כמה.

תחזית ריאלית:

מקום 6 במזרח בדומה לעונת 2014-2015, המון רגעים מהנים, והמון איבודי כדור טיפשיים בדרך להדחה בסיבוב הראשון, ואותן שאלות יעלו שוב בעונה לאחר מכן.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. אחלה פריוויו.. תודה
    אבל הכל בערבון מוגבל בגלל הפציעה של מידלטון, השחקן השני בחשיבותו ובאיכותו בקבוצה. בלעדיו, הסיכוי של מילווקי למשהו מעל מאבק כושל על מקום בפלייאוף הוא נמוך מאוד…

  2. איך פספסת את ההזדמנות לשים מרפאות לפני ניו יורק ופילי של שנה שעברה..
    יש להם את MCW שהוא באסט, מונרו באסט וג'בארי שחייב להשתנות כדי לא להיות כזה. מאחר והוא אתלט וקלעי בינוני, והמנהיגות בקבוצה נמצאת אצל היווני, יש מצב שפרקר מתרסק השנה.
    הכי מעניין לראות לאן יתפתח הפריק והאם מייקר שחקן.

  3. עיקר הבעייה שנה שעברה היתה בהגנה ובקליעה משלוש לריווח המשחק. העזיבה של איליאסובה פגעה בהם בהרבה מובנים.
    השילוב של פרקר ומונרו שיצרו צבע חדיר והגנה מפורקת. פרקר היה כל כך חסר אונים מול פאוורפורוורדים שג'יאניס נשלח לשמור עליהם. גם את מספרי 3 הוא לא הצליח לשמור.
    הנסון באמת איכזב למרות ההזדמנות לפרוץ והכישרון שאני עדיין מאמין שיש לו.
    ה-x פקטורא הוא באמת פרקר שחייב להראות שיפור, גם מהיכולת בהגנה כמובן ובעיקר הגדלת הטווח ל-3. אם יראה שיפור בתחומים האלו, יש לבאקס סיכוי להתמודד עם הפציעה של מידלטון, בייחוד עם בייליס שיכול לקבל דקות משמעותיות, וביזלי, שיודע לייצר נק' מכלום, גם אם זה על חשבון המשחק הקבוצתי.

  4. יפספסו את הפלייאוף עוד פעם. הקבוצה ממש לא בנויה נכון לדעתי. הרבה שחקנים שלא מתאימים אחד לשני והיחיד שקלע מבחוץ נפצע לחצי עונה. ג'ייסון קיד בעיניי מאמן ממש לא טוב ואדם עוד פחות ואני אשמח לראות אותו מפוטר העונה. יש כמה פרוספקטים מעניינים אבל גם כמה באסטים מהדהדים. יאניס הולך עוד לדבר הרבה בליגה הזאת אבל הוא צריך להיות מוקף בשחקנים שמרווחים את המשחק ולמילווקי אין כמעט כאלה.

  5. יותר מדי שחקנים היו צריכים למצות את הפוטנציאל ולהראות התקדמות כדי שיהיה סיכוי לפלייאוף, אחרי הפציעה של מידלטון זה בכלל לא ריאלי

  6. תודה על הפריוויו. אחת הקבוצות המסקרנות בליגה עם הגריק פריק. חייבים לעשות טרייד על מונרו ולהביא שחקן הגנה טוב ליד פארקר .

  7. התחזית הראלית אופטימית מדי. המזרח השנה עמוק מדי, ולמילווקי יותר מדי חסרונות מהותיים.

    התחזית הריאלית/ אופטימית עבורם –
    גדילה וסבלנות.
    גדילה – שהגריק פריק ימצא את המקום במגרש בו הוא יוכל למצות את הפוטנציאל האדיר שלו, שיתברר שפרקר הוא לא באסט.
    סבלנות – שהנהלת הקבוצה תבין שקבוצה כל כך לא מאוזנת, לא תצליח להגיע לפלייאוף, מה שקיד לא יעשה. שתיתן לקבוצה את השקט הדרוש לגדול,
    ושבשנה הבאה, תתקן את חוסר האיזון.

  8. צריכים סדר בקבוצה , רכז אמיתי שינהל וגם בעל קליעה , זה שגיאנס יודע להוביל כדור לא אומר שהוא צריך לרכז ראה לברון וסימונס ,בנוסף חסר סנטר הגנתי כמו נואל או צנדלר , בכללי הם צריכים טרייד עם.פיניקס מונרו תמורת צנדלר יוליס יהיה מצויין
    חמישייה של יוליס וואן גיאנס פארקר/ממיקר צנלדר יכולה.להיות טובה

  9. עד הפציעה של מידלטון שתשבית אותו עד אפריל חשבתי שייסימו מקומות 7-8.הוא היה הכוח אש שלהם מבחוץ.עכשיו לדעתי יסיימו 9-11.גבארי פארקר בעונת מבחן גדולה.אם לא יעלה מדרגה השם שלו משנה הבאה יתחיל להישמע בהקשרים של טריידים.פציעת מידלטון הרסה בטווח הקצר אבל רשאד ווהן עכשיו אמור לקבל יותר דקות ואולי זה יהיה לטובתם בעתיד.דלאוודובה אחד השחקנים האהובים עלי אבל הייתי רוצה לראות אותו בקבוצה של סומסום -דטרויט אבל זה כבר לפוסט אחר

  10. מצד אחד הביאו חיזוקים נכונים בדמות דלי שכמו שציינת דור הוא שחקן הגנה ומנהל משחק טוב מאוד וגם טלטוביץ' שיוסיף קליעה יציבה באופן יחסי מבחוץ (ואולי גם טרי מבחינה זו אם עוד נשאר משהו מהשאריות שלו).
    ומנגד פספסו הזדמנות לקבל כבר בקיץ תמורה לקרטר וויליאמס ומונרו,
    אני חושב שדחוף להם יותר לקבל יותר ממונרו, לא אופתע אם יבוצע טרייד עליו במהלך העונה,בעיקר כי הוא נראה שלא מוצא את עצמו בשיטה הקיימת של קידץ דווקא במקרה של MCW אני חושב שהוא כבר הראה שיכול להתאים למילווקי ולדעתי סיכוי טוב יותר לראות אצלו שיפור. מעניין לראות איך יחזור מידלטון בהמשך מהפציעה שלו בתור הקלע היציב כמעט היחיד בקבוצה.
    לדעתי במצב הנוכחי מאבק על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף אי שם למקומות 7-8 והדחה בסיבוב ראשון אחרי שיוציאו את המיץ לקאבס או למי שלא תהיה הסגנית שלהם.

  11. אני מצטער אבל לא אהבתי את הפריוויו.
    אני מסכים עם התחזיות והניתוחים, אבל חסרים לי כמה דברים
    – מצב סגל עדכני, ללא טיילר אניס (ומידלטון לחצי שנה הקרובה), אבל עם מייקל ביזלי.
    – ת'ון מייקר – בכלל לא התייחסת אליו, והוא עשוי להיות הפתעת על (או באסט על), אבל שווה להתעכב עליו, בעיקר בגלל שהוא הולך לבלבל את רוטציית הסנטרים לחלוטין.
    בכל מקרה, התחזית האישית שלי שמילווקי תסיים 8, ואז מידלטון נפצע. ללא גארד נוסף ברמה שלו (מישהו אמר קאמבק ריי אלן?) אני כבר לא רואה אותם מעפילים לפלייאוף, וההורנטס/ניקס יריבו עליו בשיניים

  12. לא בטוח שלתלות את תקוות הפלייאוף שלך על קאמבק אפשרי שחקן בן 40 (אולי + כבר?) שלא שיחק שנה שלמה (או בעצם שנתיים?) זה דבר כל כך מוצלח גדול ככל שיהיה אותו השחקן .

  13. קבוצה חביבה מאוד עם הגנה מאוד מסקרנת (חמישייה של דוולדובה-מידלטון-גריק פריק-מייקר/פארקר-הנסון זאת חמישיית ההגנה אולי הטובה בליגה על הנייר), אבל יש להם יותר מדי בעיות.

    בלי קשר לעמדת הרכז הבינונית והפציעה של מידלטון שלא ישחק 6 חודשים ותשפיע המון על הסיכוי לפלייאוף, אין להם קליעה מרחוק בכלל. רק טלטוביץ' ומידלטון קלעים טובים מרחוק ודוולדובה בסדר.

    יאבקו על הכרטיס לפלייאוף ואולי יהיו השטיח של קליבלנד בסיבוב הראשון. לא חושב שהם יכולים מעבר בלי מידלטון.

      1. תראה לי עוד קבוצה שיכולה להעלות למגרש 4.5 (פארקר החצי) שומרים ברמה הזאת. מי?

        קליבלנד עם קיירי אירווינג וקווין לאב? גולדן סטייט עם קרי? סן אנטוניו עם טוני פארקר?

        1. חמישייה של ווסטברוק, אולאדיפו, רוברסון, איליאסובה ואדאמס טובה יותר הגנתית. גם חמישייה של ליבינגסטון, תומפסון, איגי, דוראנט וגרין טובה בהרבה.

          1. ההרכב של ג"ס רק עם דוראנט של גמר המערב (וחצי גמר המערב). זה של העונה הסדירה לא שומר מדהים.

            אני לא בטוח שהחמישייה של הת'אנדר עדיפה. מי ישמור על שחקנים גדולים שם? רוברסון בקושי 2 מ', אולאדיפו והצ'יטה 1.93 כל אחד. אפשר לנצח אותם במיס-מאץ' בקלות, בלי לדבר על זה שאליאסובה לא שומר מדהים.

  14. קבוצה עם פוטנציאל בשמיים
    הגריק פריק כרכז , ג׳ברי פרקר ולך תדע עם תון מייקר עוד ייתן את הטון
    הם היו ממש מרתקים ב 2014 עם סדרה סבירה מול הבולס ומאז היא חטפה ביג טיים ונעדרה מהפלייאוף
    מגמת חילוש עם עונה מאוד מאכזבת בשמה שעברה
    עוד קבוצה מזרחית עם פוטנציאל לעשות פלייאוף או לסיים 13
    הכל אפשרי בבאקס

  15. אני מהאופטימיים. מאמין שדלבדובה כן יתן להם קליעה (עם טלטוביץ). מונרו באמת בעיה
    (תופס כמעט 20% מהתקרה).
    אבל ההגנה שלהם יכולה לשנות כל קבוצה. מקווה לטוב, כי עד שיש משהו שונה בנוף…

  16. פריוייו מעולה.
    קבוצה מסקרנת ביותר שיש לה 2 בעיות: קליעה מ-3, והגיון (שכל) במשחק. הפציעה של מידלטון היא כדור בבטן.

  17. באסה רצינית עם הפציעה של מידלטון, מהשחקנים היותר טובים שלה.
    הקבוצה באמת מעניינת עם האורך הבלתי נגמר שלה (גם למןנרו יש ידיים מאוד ארוכות, עובדה שמשום מה לא באה לידי ביטוי במשחק שלו).

    הגריק פריק, מייקר, גבארי – יש אחרי מה לעקוב שם העונה.

  18. אני בכלל לא מבין אם זו קבוצה או מחסן חלפים / כשרונות. באמת, אני בוהה בשמות ולא מצליח להרכיב פה חמישיה. מישהו יכול לעזור?
    מי הפוינט-גארד? לא אמרנו שזה יאניס, ההברקה של העונה הקודמת? מי שוטינג-גארד, במקום מידלטון? דלבדובה?? רכז מחליף ונושך נעשה הסנייפר? מה עושים שם בוועידת התרנים, מונרו, פלאמלי, מייקר? וכמה פורוורדים אותו דבר יש שם?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט