Free No More 2016 מהדורה כפולה – אלן קראב ואוון טרנר (זהירות חם!) / עומר מזיג

אוון טרנר לפורטלנד – 70,000,000$ לארבע שנים – 17.5$ לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 11.86 מיליון דולר. שחקנים שהרוויחו קרוב לכך בעונה שעברה:

זה היה כל כך ברור שמישהי תשלם לו הרבה יותר מידי כסף אחרי שנתיים אצל בראד סטיבנס במערכת המושלמת בשבילו, שאני אפילו לא יודע כמה אני אמור להתאכזב.

אני אפילו לא רוצה להביא סטטיסטיקות שלו מהשנתיים האחרונות – כל מה שאתם צריכים לדעת זה שניסו אותו כבר כסקורינג-גארד גבוה בפילי ובאינדיאנה וזה לא עבד, ושהוא מצא את עצמו מחדש כפורוורד מוביל כדור בסלטיקס.

ובחיי שהיה כיף לראות אותו השנה. זו הייתה אחת ההפתעות הנעימות שאני זוכר כאוהד סלטיקס בשנים האחרונות.

הוא היה אחד היוצרים המרכזיים (68% מהסלים שלו בשנתיים האחרונות היו ללא אסיסט) בקבוצה שהזדקקה נואשות לכזה. חבריו לקבוצה זרקו בEFG% גבוה ב5% ממסירות שלו אל מול זריקות אחרות – אחד הנתונים הגבוהים בליגה בשנתיים האחרונות. הוא סיים את הקדנציה בסלטיקס עם שורה סטטיסטית מרשימה ועגולה של 10-5-5 – הישג שמתהדרים בו מעט מאוד שחקנים לאורך השנתיים האחרונות:

אבל הוא לא שחקן של 17 מיליון דולר לעונה. זה פשוט לא נכון.

אחרי שנים בחמישייה אצל פילי, אפשר להגיד בביטחון שראינו את התקרה שלו דווקא בסלטיקס – שחקן כנף מהספסל שעוזר בהובלת הכדור ובייצור מצבים לחמישייה השנייה.

במחיר כזה, פורטלנד כנראה מצפים מטרנר לפתוח בעמדה 3, וביחד עם לילארד ומקולום יציבו בקו האחורי שלושה שחקנים שיכולים להוביל כדור, פלוס יכולת מסירה טובה של פלאמלי מעמדת הסנטר.

זה אולי יהיה מעניין, אבל זה הרבה יותר מידי כסף בשביל טרנר. בנוסף, למרות עונה הגנתית טובה, טרנר לא מסוגל לעצור מספרי 3 גדולים וחזקים ממנו – כך שבכל מקרה סטוטס יהיה חייב לשחק הרבה עם אמינו והארקלס בעמדה 3.

בקיצור – ידענו שזה יקרה וזה קרה. אחרי כמה הברקות בשנים הקודמות, פורטלנד הרוויחה את הזכות לעשות טעות אחת מבלי להרוס לעצמה יותר מידי.

FAR=2

רק ש:

אלן קראב נשאר בפורטלנד – 74,832,500$ לארבע שנים – 18.7$ לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 12.68 מיליון דולר. שחקנים שהרוויחו קרוב לכך בעונה שעברה:

קיימת התערבות-המבורגר בקבוצת הווטסאפ של הופס ביני לבין חבר צוות שאת שמו לא אפרט כאן, בנוגע למי יהיה שחקן טוב יותר 4 שנים מהיום – אלן קראב או האריסון בארנס. מי שקרא את הכתבה על בארנס בטח כבר יודע איזה צד אני בהתערבות, אבל אני עומד להפוך את זה לאפילו יותר ברור היום.

נתחיל מזה שאני בטוח שזה השחקן הראשון בפרוייקט שלפחות חלק מהקוראים צריכים רגע כדי להיזכר מיהו:

קצת עזרה

קודם כל – מדובר בקלעי מחונן, שהיה אחד היעילים השנה בליגה – בטח מהספסל:

הסיבה לאחוזי השדה הנמוכים יחסית היא שקראב לוקח המון זריקות – 38% מכל הזריקות שלו – מהטווח הכי פחות יעיל סטטיסטית בNBA, שהוא בין 10 feet עד לקשת השלוש. אבל כמעט כל קבוצת NBA (ובמיוחד קבוצה של טרי סטוטס) צריכה קלעי מיד-ריינג' כדי לפתוח את המשחק, וקראב הוא אחד די טוב וקולע משם ב46% – נתון גבוה מאוד. הוא גם קולע בכמעט 40% מטווח השלוש, אם כי לא בהרבה זריקות.

במבחן העין, הוא גם שחקן הגנה מעל הממוצע, ומאוד ממושמע גם בצד הזה של המגרש. עם זאת, הוא מדורג 82 מתוך 93 הSGים בליגה בRPM הגנתי, וזה סימן לא טוב. התפקוד שלו השנה היה יותר בעמדה 3, וקשה לראות את זה משתנה עם לילארד ומקולום בקבוצה. יכול להיות שהוא פשוט לא גדול מספיק (95 קילוגרם על 1.98) כדי להצליח לשמור על רוב שחקני הכנף בליגה, וזה מה שמוביל לנתון הנמוך.

הוא רק בן 24, ורק אחרי עונה וחצי אמיתיות בליגה. היסודות נראים טוב, ויכול להיות שהוא יתפתח להיות שחקן חשוב ברוטציה.

 

ואלה היו 200 מילים טובות על אלן קראב. עכשיו לשאר:

אלה מספרי ה36 דקות שלו מהעונה שעברה:

חדי העין ישימו לב לדבר שלא כל כך בולט בצפייה ראשונה – הוא לא עושה שום דבר על המגרש חוץ מלקלוע! נתוני הריבאונדים ובעיקר האסיסטים שלו מזוויעים לשחקן כל כך אתלטי, והוא לא תורם גם בחטיפות, בחסימות, או ביכולת להגיע לקו. למעשה, גם נקודות הוא לא מייצר מספיק – אפילו אם משכללים פנימה את דקות המשחק שלו.

עזבו את המספרים – זה סרטון עם הhighlights הכי טובים שלו העונה:

כמה מהלכים אישיים מוצאים פה? קראב קולע בEFG% של 60% כשהוא זורק בCatch&Shot אל מול 42% בשאר הזריקות שלו מחוץ ל10 feet. הוא גם חייב להיות חופשי כדי לקלוע באחוזים טובים:

Crabbe shots outside 10 feet by defender's distance

Closest Defender shot > 10ft.FreqFGMFGAeFG%
0-2 Feet - Very Tight5.5%0.20.541.9
2-4 Feet - Tight25.4%0.82.142.1
4-6 Feet - Open28.0%1.02.354.2
6+ Feet - Wide Open22.7%0.91.966.0

 

יש מיליון שחקנים כאלה בליגה, ובהרבה פחות כסף. קורטני לי, ארון אפללו ומתיו דלבדובה עושים כולם את הדברים שקראב עושה, והם חתמו על חוזים כל כך זולים ביחס אליו שאני אפילו לא בטוח שאני אגיע ללכתוב עליהם בפרויקט של השנה.

אני אשתמש פה לראשונה השנה ב"כלל החצי": אם הייתי קורא בטוויטר שפורטלנד החזירו את קראב בחצי מהכסף – חוזה של 38 מיליון דולר ל4 שנים – הייתי ממש מתרשם, אבל מאמין שזה חוזה אמיתי. וזה תמיד סימן לחוזה נורא.

אז נכון שקראב צעיר מכל השחקנים האלה, אבל זה לא שהבלייזרס מתכננים לפתח אותו לשחקן שעושה יותר ממה שהוא עושה היום – הוא מחליף בקו אחורי שמשחקים בו לילארד ומקולום, כשגם טרנר יגנוב בו קצת דקות. במילים אחרות – הבלייזרס אפילו לא יכולים לאפשר את התרחיש שבו קראב מצדיק את החוזה הזה לאורך זמן.

אני מבין שזה לא החוזה שהם תכננו לתת, ושברוקלין ממש תקעה אותם עם הצעת החוזה המטורפת שהגישה לקראב שהיה שחקן חופשי מוגבל הקיץ, אבל עדיין היה צריך להיות להם מספיק אומץ לוותר עליו. כדי להקשות על הסיטואציה אפילו יותר – ולהפוך את זה לחוזה שעוד יותר יהיה קשה לזרוק עוד שנתיים – כמובן שהחוזה כולל גם Kicker של 15% למשכורת במקרה של טרייד.

בשלב הזה של הקיץ (7 ליוני), כבר היה לפורטלנד את טרנר על חוזה בעייתי כמעט בדיוק באותה המידה, והיה להם גם מספיק כסף – באזור ה12 מיליון עם אזילי ו20 מיליון בלעדיו – ללכת על אפשרות סבירה יותר מבין מי שנשאר. השוואה של החוזה הזה הייתה מבחינתי אחת ההפתעות הגדולות של הקיץ.

FAR=1

הערה לסיום – אני מרגיש שיש צורך להרחיב בנוגע ללמה אני כל כך קשה עם החוזים האלה. זה היה הקיץ האחרון שבו הבלייזרס יכלו לעשות משהו לפני שהארכת החוזה הסופר מטופשת של מקולום – שבאה אחרי הארכת החוזה הסופר מטופשת של לילארד – נכנסת לתוקף. מהקיץ הבא, הם נעולים לשלוש שנים עם בין 86 ל94 מיליון דולר כל שנה ללילארד מקולום טרנר וקראב.

תוסיפו עוד 19.5 עד 22 מיליון נעולים לתקופה הזאת בין מיירס לאונרד ומו הארקלס, ותקבלו קבוצה שלא יכולה לבצע שום מהלך בשוק ההעברות עד 2020.

וזה לא שהם עשו את זה בשביל קבוצה אלופה, כמו שקליבלנד וסאן אנטוניו עשו בשנה שעברה. פורטלנד לא יחזירו את מייסון פלאמלי בשנה הבאה, את אד דיוויס פסטוס אזילי ונואה וונלה בשנה שאחריה, ויסתפקו בשחקנים של 3-4 מיליון דולר לקו קדמי שיוותר ריק לחלוטין, כדי להביא את טרנר וקראב במחירים מופקעים, לעמדות שהם לא צריכים בהן שחקני חמישייה, ולתקופה של 4 שנים.

ולמה? כדי לשמור על סגל שעבר סיבוב רק בגלל שתי פציעות מסונכרנות לשני הכוכבים בקבוצה שבנויה על שני כוכבים, והפסיד 4-1 לגולדן סטייט בלי סטף קארי בחצי מהסדרה.

אה, ובין שני החוזים האלה – שניהם בטופ 5 של "הכי גרועים הקיץ" – הם נתנו לג'ראלד הנדרסון ללכת לפילי עבור חוזה לשנה מובטחת אחת, במשכורת עונתית שיוצאת פחות מחצי מהשניים הראשונים.

כל אחד משני החוזים האלה לבדו היה נסבל. לא מעולה – אבל FAR של 3 או 4. אבל ביחד, ועם הסיטואציה שבה החוזים האלה סוגרים את הקבוצה, אלה חייבים להיות שניים מהחוזים הגרועים וההרסניים של הקיץ.

זו ליטרלי ההגדרה של לעשות הכל הפוך – וזה סופר מתסכל כי הם חרבנו בקיץ אחד את אחת הקבוצות הכי מבטיחות בליגה, עם אחד המאמנים הכי טובים בה. זה כל כך מעצבן.

 

עקב כך שזו הייתה מהדורה כפולה, מחר לא יפורסם Free No More כדי לשמור על הלו"ז של כתבה ביום. מוזמנים בינתיים להשלים אחת מ15 הכתבות הקודמות בסדרה, תחת התגית  שמופיעה גם למטה. עמכם הסליחה 🙂

תעקבו

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. בהחלט נראים כמו חוזים בעייתים..
    האם יש אוהד פורטלנד בקהל שיכול אולי לשפוך קצת אור חיובי על מה שנכתב כאן?
    כי בהחלט עושה רושם שמלבד מעבר סיבוב אחד בפלייאוף, לקבוצה הזאת אין ממש אופק.

    1. בסופו של דבר זה טור סובייקטיבי עם מדד סובייקטיבי בסופו. אני בדרך כלל מנסה להציג את שני הצדדים אבל פה אני לא ממש מבין את הצד השני.

      זה שהם יהיו 4 במערב לא יעיד שאלה החתמות טובות – הם היו 5 שנה שעברה ואולוהומה נחלשה מאוד.

      אני ממש לא פוסל טריידים על שני החוזים האלה. להיפך – הם לא חייבים אף בחירת סיבוב ראשון עדיין ויש להם את של קליבלנד ב2018. זה דווקא מאוד סביר 🙂

  2. ממש לא מסכים. פורטלנד תשחק סמול בול ויהיה מקום לשניהם, קראב יקבל הרבה דקות לצד לילארד ומקולום, טרנר ישמש כתואם איגוודאלה ויוביל חמישיה שנייה בדיוק כמו בבוסטון ועל כל סנט שנותנים ללילארד הייתי מוכן לתת שניים כדי שיהיה בקבוצה שלי.

    1. אין ויכוח שלילארד שווה את הכסף שלו.

      אתה אומר לשחק יותר קטן ממה שהיא שיחקה בעונה שעברה? אני לא חושב שהם ישרדו עם קראב/טרנר יחד עם לילארד ומקולום על המגרש בהרבה דקות. זה פשוט הרכב ממש ממש ממש נמוך. הם יצטרכו לשחק ב3 הרבה את אמינו והארקלס ואז לא נשארות כל כך הרבה דקות.

          1. זה נכון. אבל טרנר בא בשביל לשחק 26-28 דקות במשחק (איגודלה השנה עם 26.6 דקות בערב, הוא עם 28), לא 36.

            אני מניח שבחלק מהזמן שלו על המגרש הוא יתפקד כשוטינג גארד (בממוצע, השנה הוא שיחק 5 וחצי דקות כ-SG), ובחלק מהזמן הוא ישחק ליד שני גבוהים, מניח שאחד מהם יהיה לאונרד שיכול לרווח את המגרש.

  3. הפוסטים המושקעים האלה הם אוצר ממש.
    קראב לדעתי הוא טוב יותר ממה שהוצג. הייתי נותן לו פאר 2, עם נטייה לעבר 3!

    1. מאוד אוהב אותו. היה לי די קל לכתוב את ה200 מילים הטובות עליו. הוא פשוט שחקן בקליבר שאמור להיות שווה קצת יותר מחצי מהכסף. אפשר להגיד שהוא טוב פי שניים מארון אפללו או מקורטני ליל?

  4. לדעתי טרנר בדיוק מה שהבלייזרס היו צריכים, איזה פורוורד מוביל כדור מהספסל שישחק טוב ליד צמד מפציצי השלשות שלהם בעת הצורך (מישהו אמר איגודלה?). המחיר היה יקר יחסית, נכון, אבל הייתה קבוצה כלשהי שהייתה מציעה לו מחיר כזה. לכן לדעתי לא שווה far 2, אולי far 5-6.

    מבחינת קראב, אני מסכים איתך. לא שווה לשמור שחקן שיעיל רק במיד-ריינג', במיוחד שהיו שחקנים קולעים טובים זמינים בשוק ויהיו עוד. לכן במקומם הייתי נותן לקראב ללכת ושומר את הכסף לפלומלי (שחקן הרבה יותר טוב מלאונרד) ואזילי.

    1. לא ככ.
      בפוסטים הראשונים בסדרה ראו יפה ובכמה האחרונים זה רושם שיש שגיאה….
      דרך אגב לא יצא לי להגיב בזמן האחרון אבל הסדרה שלך מדהימה, שאפו ענק

  5. נהדר מזיג תודה רבה.
    אני בדעה של יאיר מלמעלה שהיא עקרונית – אתה לא משלם רק עבור שחקן, אלא גם עבור יצירה של חמישייה. השניים האלה הם פרפקט פיט לחזון של פורטלנד, ולכן שווים את הכסף, למי שהחליט לשלם אותו.
    וכאן הנקודה העקרונית השניה – הכסף הוא של פול אלן, כלומר של מייקרוסופט, כלומר שלי ושלך ושל כל האידיוטים פראיירים מסכנים שנכפה עליהם לקנות, וגרוע מזה להשתמש בארסנל התוכנה המרתיח של ביל גייטס ושות.
    מעדיף לראות את הכסף שלי אצל קראב וטרנר ולא אצל אלן.

  6. תודה עומר, חיכיתי לזה.

    מילא טרנר, שבאמת יכול להיות מועמד לתואר השחקן השישי של העונה, אבל 75 מיל' לקראב? למה? לא חבל?

    אני בעד פורטלנד, ובטח שבעד לילארד, אבל אני חושש שהם יגלו שהסגל הקיים לא מספיק כדי לעשות את הצעד הקדימה, ואז כפי שציינת, הם כבר לא יוכלו להחתים אף שחקן משמעותי.

  7. הכל עניין של סיטואציה ואי אפשר לנתק את ההחתמה מהסיטואציה והתזמון שלה.

    את ההחתמה של טרנר אני לא אוהב כי אני לא רואה את ההתאמה למקולום ולילארד.
    אם יהיו לבלייזרס את הביצים להעלות אותו מהספסל – זה יהיה שיחוק יחסי ואז ההחתמה תיראה לי יותר הגיונית.
    אבל זה המון כסף, וזו אחת ההחתמות הראשונות שנעשו הקיץ (מפתח חשוב מאד בנסיון להעריך החתמות).
    שורה תחתונה – שימוש לא נכון במשאבים למרות שאני אוהב אותו כשחקן.
    FAR 2.

    עולם אחר לגמרי עם קראב.
    קודם כל שחקן שאני סופר מחזיק ממנו.
    צלף, שומר מצויין, צעיר, אתלט, קלאץ', ומשחק בעמדה החלשה בליגה.
    נכס אדיר לכל קבוצה שאני ראיתי אותו כאחד הסודות הכי שמורים בליגה וקיוויתי אפילו שיגיע לקבוצה שלי.

    א ב ל

    מי נתן לו את הצעת החוזה הזאת ?
    ברוקלין ולא פורטלנד.

    מתי הם עשו את זה ?
    בשלבים היחסית מאד מאוחרים של הפרי אייג'נסי.

    למה הם עשו את זה ?
    לא רק כי זיהו שקראב הוא שחקן מצויין להחזיק אצלך ב 4 השנים הבאות, אלא גם ובעיקר בגלל שהוא היה שחקן חופשי מוגבל והסיכוי היחיד שלהם שפורטלנד לא ישוו את ההצעה היה לתת חוזה מוגזם.

    ומה היו האפשרויות של פורטלנד בנקודה הזאת ?

    1. לתת לקראב ללכת, לא להרוויח מזה שום דבר במונחים של גמישות בתקרת השכר, ולאבד שחקן צעיר, פרודוקטיבי, מוכשר (הרבה יותר מברנס לדעתי), וחשוב ברוטציה.
    ושוב – לא להרוויח מזה שום אפשרות כספית להחתים אף שחקן אחר במקומו.

    2. לפתוח את הארנק, לשלם לקראב את החוזה המוגזם שברוקלין נתנו לו, לא להפסיד מזה כלום מבחינת מקום בתקרת השכר, ולהרוויח נכס פנטסטי לקבוצה להרבה שנים קדימה – אם זה על המגרש או בגמישות לטריידים בין אם הוא חלק מהם או רק מאפשר להעביר שחקן אחר.

    ופורטלנד חד משמעית עשו את ההחלטה הכי נכונה לקבוצה באותו זמן ושילמו על זה בהרבה כסף איפה שהרבה קבוצות אחרות היו מתקמצנות, ואין לי בכלל ספק שאם פורטלנד יצליחו לעשות את הקפיצה קדימה בשנים הבאות – להחלטה להשוות את ההצעה של קראב יהיה חלק מכריע בזה.

    החתמה של מחוייבות להצלחה, ועם כל השכר המוגזם – בסופו של דבר השאירו אצלם שחקן נהדר וצעיר.

    FAR 9 וכל הכבוד ממני.

    ** בגדול, לפורטלנד היו הרבה החלטות לקבל הקיץ לגבי הרבה שחקנים חופשיים.
    אני לא מסכים עם הזיהוי של טרנר כאיש המתאים להוסיף לסגל, אבל בהנחה שזה מה שפורטלנד חשבו – הם קיבלו החלטה שבמקום לפנטז על שחקנים חופשיים כאלה או אחרים בעתיד, הם ישקיעו בלשמור על הסגל הקיים – הצעיר והמוכשר, גם על שחקנים שאולי קיבלו יותר מדי כסף, וגם על שחקנים שאולי היו יכולים להסתדר בלעדיהם.
    החתימו שחקנים לטווח ארוך בזמן שתקרת השכר אמורה להמשיך ולטפס ולשפר את ה"ערך" של אותם חוזים, ובעצם קיבלו החלטה שההתקדמות שלהם תגיע מבפנים – בין אם זה התפתחות של שחקנים וכימיה קבוצתית, ובין אם זה טריידים של הנכסים הרבים (והצעירים) שהם דאגו ליצור לעצמם הקיץ.
    אסטרטגיה סופר לגיטימית, ואני בכלל לא בטוח שפחות טובה מחלומות על שחקנים חופשיים שלא יגיעו.

    1. הסברתי אבל שבלי קראב כן היה להם כסף למישהו אחר. עכשיו הם נעלו את הקבוצה הזאת עד 2020 ואתה יודע את זה גם, אז לא ברור לי איך אתה יכול בכלל לכתוב שהם לא היו מרוויחים מזה שום גמישות.

      1. אתה טועה.
        בלי קראב לא היה עוזר להם כלום.

        היו צריכים לוותר גם על קראב וגם על הארקלס כדי ליצור איזה 10-11 מיליון מקום תחת התקרה הקיץ ובכסף הזה לא היו משיגים אף שחקן יותר טוב ו"שווה" (מבחינת גיל) אפילו מקראב לבדו.

        היחידים ש"הפסידו" מההחלטה להחתים את קראב הם היורשים של פול אלן שנשאר להם קצת פחות כסף.
        אבל הפורטלנד טרייל בלייזרס הרוויחו ובגדול.

        1. היום הם על 113. אם הם היו מחכים עם הארקלס ולאונרד ומשאירים אותם בcap hold שלהם הם היו על 103. תוריד מזה את אזילי וזה 96-97, קצת מעל התקרה. זה אומר שהם יכלו להחתים שחקן אחר בדיוק בסכומים שציינתי בכתבה ואפילו קצת יותר.

          1. לא הבנתי את החשבון שלך, אבל בכל מקרה לא רואה מי השחקן היותר טוב מקראב שהם היו אמורים להחתים.
            מבחינתי הוא עדיף בהרבה על אלה שציינת (אפללו, לי), מה גם ששניהם כבר חתמו בקבוצות אחרות כשקראב חתם על ה OFFER SHEET עם ברוקלין.

  8. ההחתמות הן בסך הכל בסדר, בנוסף אני ממש שונא את הגישה הזאת של הכל או כלום – אליפות או כישלון. אני חושב שיש להם קבוצה סבבה שתגיע לפליאוף כל שנה וזה אחלה. בכדי לבנות קבוצה אלופה אתה צריך שחקן של פעם בדור (לברון, קרי, דוראנט) או להיות הספארס – ואין שום סיכוי שפורטלנד יהיו אלופים בשנים הקרובות ולכן השמירה על גמישות לא תשיג להם כלום.

  9. קראב שחקן מצויין,היה לו חלק גדול בהפתעה של העונה שעברה והוא שחקן עם פונציאל גדול כך שאני באמת חושב שהוא החתמה טובה מאוד.
    לגביי טרנר אני חושב שבסה"כ יכול להתאים ליד לילארד ומקולום וגם מהספסל כך שגם זאת החתמה בסדר.
    כתבת בתגובות שהם הובסו מול גולדן ואני ממש לא מסכים,הם נתנו סדרה אדירה וזה שנגמר 4-1 לא אומר שהיא לא הייתה צמודה.

  10. אחד הדברים המשמעותיים זה שאלן מוכן לשלם הרבה כסף, כך שאם הוא היה צריך לשלם הרבה ולקבל את הסדלשהוא רוצה, הוא גם יאריך חוזים ויחרוג מהתקרה אם זה עובד.

  11. טרנר FAR 4.
    קראב FAR 2. בעיקר בגלל שטרנר כבר הוחתם שהמחיר באמת מופקע.
    ועכשיו שאלה: מה הסיכוי שאחד מהם יגיע לאולסטאר בחמש השנים הקרובות? הייתי אומר שנמוך מאוד. אלה משכורות של שחקני אולסטאר/סף אולסטאר. החבר'ה האלה ממש רחוקים משם.

  12. פוסט מצוין, אבל ממש לא מסכים איתו.
    קראב שחקן מצוין וחלק מהדנ.א של הקבוצה הצעירה הזאת.
    אם כבר לשפוך כסף – לפחות תעשה את זה על שחקן מצוין ולא על גופות עם שמות.
    וטרנר יכול להיות שיחוק שיעזור לקפיצה קדימה הדרושה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט