קווין דוראנט לווריורס – 54,000,000$ לשנתיים – 27.0$ מיליון לעונה – אופציית שחקן בשנה האחרונה
נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 19.28 מיליון דולר. שחקנים שהרוויחו קרוב לכך בעונה שעברה:
כתבתי כבר על ההחתמה כאן, ואני אצטט לכאן את הפסקה הכי חשובה – על KD מודל 2016-17:
אני לא צוחק בכלל – אני חושב שהוא לא יהיה רחוק – אם בכלל – מתואר הMVP של העונה הבאה.
דוראנט לקח 43% מהזריקות שלו העונה מחוץ ל10 feet בלי שומר על הפרצוף (מרחק של 4 feet). אצל סטף, קליי ודריימונד הנתון עומד על 66 63 ו88 אחוז בהתאמה. הוא עומד לקבל טונה של זריקות חופשיות כל משחק, מה שעומד להעלות עוד יותר – אם זה אפשרי בכלל – את אחוזי השדה והשלוש שלו. הוא יקלע פחות, אין ספק – אבל באחוזי שיא.
בהרכב הזה, אנחנו אמורים לראות גם חלק מהפוטנציאל ההגנתי העצום שלו, שלא בא לידי ביטוי בכלל תחת ברוקס ורק בפלייאוף האחרון תחת דונובן, מתממש. הווריורס ידרשו ממנו לשמור על הסכמה ההגנתית ולהחליף שמירות על שחקנים בכל העמדות, ודוראנט – עם נטל התקפי קטן בהרבה מבאוקלוהומה ועם שילוב ייחודי של עבודת רגליים טובה וידיים סופר ארוכות- יענה לאתגר בהצלחה.
זה לא רק שהוא השחקן החופשי הכי גדול בליגה וMVP לפני שנתיים. אם הווריורס היו מהנדסים בדימיון שחקן להחליף את בארנס בחמישייה, זה מה שהיה יוצא להם.
אין לי הרבה יותר מה להגיד. הכל כבר נאמר – זה יעבוד וזה יהיה מדהים, וגם אם לא לגמרי, די ברור שזה FAR=10 קל.
כן נדבר קצת על החוזה, כי זה מעניין – דוראנט ויתר על המון כסף בהחלטה להגיע לווריורס:
זה ייצוג גרפי של המצב לפני שדוראנט חתם עם הווריורס – היום אנחנו כבר יודעים שהוא (כנראה) הולך עם האופציה הכחולה. אפשר לראות מאוד בבירור למה הוא לא חתם על חוזה ארוך טווח השנה (האופציה הירוקה או הכתומה) אלא על חוזה 1 + 1, ועיקר ההפרש נובע מכך שהשנה הבאה תהיה העשירית שלו בליגה, מה שיאפשר לו להתחיל את חוזה המקסימום שלו ממשכורת של 35% מהתקרה – במקום 30% השנה.
מה שעוד אפשר לראות הוא, שהישארות בתאנדר הייתה מיטיבה עימו כלכלית הרבה יותר, והייתה גם מביאה אותו למשכורת דמיונית של יותר מ47 מיליון דולר ב2021-22 (כל זה תחת ההנחה שהחוקים לגבי חוקי המקסימום לא ישתנו בשנה הבאה, כשהחוזה בין הבעלים לשחקנים נפתח מחדש).
צריך גם לזכור שלווריורס לא יהיה זכויות בירד על דוראנט בשנה הבאה, והם יהיה חייבים לפנות את משכורת המקסימום שלו בשנה הבאה – 35.7 מיליון דולר – מתחת לתקרה לפני ההחתמה. זה לא בלתי אפשרי, אבל כמעט בודאות יכריח אותם להיפרד מאיגי וליבינגסטון (או לשכנע אותם לחתום על חוזים ב2-3 מיליון דולר כל אחד – דבר שיתקשו לעשות).
ככה או ככה – FAR=10 קל.
תעקבו
יאיר
12 ספט 2016 17:08:21Far 0 בשביל השחקן ובשביל הקבוצה.
דוראנט שמגלה לעולם שהיא לא יכול לבד (על לברון ירדנו כשעזב קבוצה הרבה פחות טובה בשביל קבוצה הרבה פחות מוכנה אז מה נגיד על דוראנט?!)
גולדן סטייט מכרה את הזהות שלה ואת הנשמה שלה (ואת ברבוסה!) בשביל אליפות לא פיירית שאינשאללה היא לא תזכה בה.
בקיצור, חרא של עסקה בשביל הרוממטיקנים שעכשיו גם צריכים לסבול מזה שלברון הוא פתאום הטוב בסיפור
אשך טמיר המקורי
12 ספט 2016 17:14:08+ אינסוף
וויתרה גם על בוגוט !!!
פומה
12 ספט 2016 18:09:09בדיוק
לותר על ברבוסה הדבר הכי מטופש שגס יכלו לעשות.
היו להם ארבעה רכזים שהפעילו לחץ מטורף ובלתי פוסק על היריבות.
ויתרו על בארנס שלא היה טוב בגמר אז מה…בוגוט ברבוסה לא מבין מה נפל עליהם …
קבוצה שמותרת על הלב והנשמה לא זוכה בכלום .
קליבלנד זכתה כביכול באליפות עם השחקן המוביל הכי טיפש יהיר ודוחה בליגה בזכות בוכטה של מזומנים לשופטים שהרחיקו את דראימונד.
ומכאן גס הלכה למהלך הזוי בטפשותו.
מהלך דומה לא עבד לליקרס גם לא יעבוד כאן .שלום ולא להתראות גס ברוכים הבאים הספרס.
מנחם לס
12 ספט 2016 17:14:52MASTERPIECE!
MBK
12 ספט 2016 18:11:45החתמה שכסף הוא לא העיקר שבה , דוראנט הכניס 35 מילון דולר ב 2015 שלא מכדורסל
דוראנט נכנס לתוך סיר לחץ , אליפות או כלום עבורו
יש לו המון מה להפסיד
גולדן סטייט הייתה על הקרשים לאחר אובדן האליפות והגיבה בצורה הכי טובה שיכלה
FAR 13
אהרון שדה
12 ספט 2016 18:16:09שנה הבאה אני עד הסוף עם הפלח…השנה לא החלטתי אם אני ג.ס או ס.א …ב2017 אין שאלות ולפחות ככה הכל ברור
…מה שבכלל לא ברור לי עם מי אני אהיה בגמר …אם ייגמר כצפוי קליבלנד ג.ס😡
ולדי קוגן
12 ספט 2016 18:32:52עם כמה שכואב להגיד, זה המהלך הכי טוב שנעשה בליגה מאז ההחתמה של לברון לפני 6 שנים. בוגוט אף פעם לא היה מודל לבריאות, בארנס פלופ, וברבוסה הוא שתם עוד שחקן שאתה יכול למצוא בכל חור. far 17 מבחינתי.
נתן גולד
12 ספט 2016 18:47:44+10
אי אפשר להתכחש לכך. דוראנט מתאים ללוחמים כמו כפפה ליד עם כל הכבוד לבוגוט וברבוסה.
השרת
12 ספט 2016 19:27:37ואל נשכח, שהם הביאו מחליף ראוי ביותר לבוגוט – זאזא השפיץ
גיא
12 ספט 2016 18:44:29בתגובות הראשונות שכתבתי אחרי שדוראנט חתם בגולדן סטייט,
טענתי שההחתמה תפגע בקבוצה. הכימיה כבר לא תהיה אותו הדבר, הספסל כבר לא יהיה אותו הדבר, אין מספיק כדורים וכדומה.
אבל אם אני אהיה כנה –
זה לא היה הרבה יותר מ-wishful thinking .
גולדן סטייט בהינף החתמה אחת, סילקה מהמירוץ את יריבתה בגמר המערב (הת'אנדר),
הפכה את העמדה החלשה ביותר בחמישייה מצפרדע (בארנס), לנסיך (דוראנט. ה-SF מס' 2 בליגה),
ובנתה קבוצה עם יכולות קליעה ברמה חסרת תקדים
(זה לא מופרך לטעון שיש לה את ה-PG עם הקליעה הטובה בהיסטוריה, את ה-SG מס' 1 בליגה, את ה-SF עם הקליעה הכי טובה בליגה. וגם דריימונד גרין, לא קוטל קנים בתחום הקליעה – בעיקר בהשוואה ל-PF)
כך ש –
א. ללא ספק FAR 10
ב. אחלה פוסט! תודה.
דדי
12 ספט 2016 20:31:27הסיבה שאני חושב שלא תהיה בעיה עם הזריקות היא שכל שלושת השחקנים תמכו במהלך וידעו בדיוק מה זה אומר מבחינת השפעה אפשרית על התפוקה האישית שלהם.
אולי אני קצת נאיבי, אבל לדעתי זה נותן לעניין סיכוי גבוה מאד לעבוד ללא בעיות אגו.
אני חושב שאפשר להגיד שלקבוצה יש 4 שחקנים שהם בטופ 3 של העמדה שלהם היום בליגה שזה פשוט מפחיד.
פומה
12 ספט 2016 21:49:40מופרך לגמרי
הכדורים לא יעברו דרך דריימונד דוראנט לא יחסום לקארי קליי יתרגז המשחק הקבוצתי יגמגם .
אפשר רק להיכשל עם הסגל הזה .
דורון האסטבן
12 ספט 2016 18:52:36מצוין כולל הניתוח על ההגנה המתחדשת עקב הקלה בהתקפה,
מפתיע לטובה שדוראנט לא הלך על הכסף הגדול
הוא תרם מיליון דולר לנפגעי המסיסיפי,
יאיר קרע עאותי בפיסקת לברון יוצא האיש הטוב 🙂
כתבה ותגובות מצוינות.
נתן גולד
12 ספט 2016 18:54:03אין שום ספק בעניין far 10 ואם אפשר יותר אז יותר. במהלך אחד יכול מאוד להיות שהלוחמים סגרו את התחרותיות בליגה בשנים הקרובות.
אני לא מבין איך אנשים עוד מצרים על בוגוט וברבוסה אם נשים רגשי נוסטלגיה בצד. לבוגוט היה בערך 10 דקות בגמר האחרון כנל ברבוסה. אף אחד מהם לא תרם תרומה גדולה במיוחד. על הנייר דוראנט זאת התאמה מושלמת ללוחמים.
אשך טמיר המקורי
12 ספט 2016 19:10:35לברבוסה ניצחון אחד בגמר על שמו
בוגוט הוא העוגן ההגנתי וחשוב מאוד לסגנון המשחק גם בהתקפהץ זאת לא תהיה אותה ג"ס בלעדיהם.
השרת
12 ספט 2016 19:31:27סורי אבל פצוליה + דוראנט >>>>>> בוגוט + בארנס.
אני מת על ברבוסה, אבל הוא לא פונקציה. ניצחון אחד בגמר על שמו זה נכון, אבל מה זה עזר אם הם לא לקחו אליפות ? לדלי שנה שעברה היו 2 נצחונות על שמו וזה לא עזר, ודווקא השנה שהוא לא קיבל קרדיט הקאבס לקחו.
נתן גולד
13 ספט 2016 08:21:43וגם:
פצוליה+דוראנט>> ברבוסה^(בוגוט+בארנס)
רועי ויינברג
12 ספט 2016 18:59:19זעפרני כבר אמר את זה לפני, אבל אגיד את זה עוד פעם:
לא בטוח ששווה לוותר על האריסון בארנס, אנדרו בוגוט, מו ספייטס ולאונרדו ברבוסה בשביל דוראנט, זאזא, דיוויד ווסט ואליוט וויליאמס או מי שגולדן החתימו במקום ברבוסה.
far 2 קל
עידו גילרי
12 ספט 2016 19:03:59בארנס לא ממש משאיר להם ברירה. זה או לתת את הכסף הזה לבארנס או לדוראנט במי אתה בוחר?
רועי ויינברג
12 ספט 2016 19:17:26בשביל להשאיר את בוגוט? בארנס. יכול להיות שהוא היה יכול להשאר אז. ואם לא, אז הייתי מביא סמול פורוורד אחר פחות טוב שיכול להתאים למשחק הקבוצתי ב-2 צדדי המגרש (לואל דנג?) ומשאיר את בוגוט.
גולדן סטייט לא באמת צריכה עוד עזרה בהתקפה. בהגנה כן.
עידו גילרי
12 ספט 2016 19:22:53עד כמה שאני מת על בוגוט כשחקן הוא נמצא בליגה על זמן שאול. הפציעות כבר חמש שנים לפחות הורגות אותו. אתה רוצה לשים את העתיד שלך עליו ועל דנג?
ההגנה שלהווריורס היא קודם כל קבוצתית ודוראנט לה מאד (כמו שעומר ציין).
אני לגמרי מסכים שזה לא ענין גמור שהכל שם יתחבר אבל בתנאים שנוצרו אני חושב שזו החתמה מצויינת.
דדי
12 ספט 2016 20:35:01רועי מה קורה ?
מחסור בשינה ?
בגרויות ?
מה ?
😉
רועי ויינברג
12 ספט 2016 21:57:37דדי – בעיקר מחסור בשינה (וקצת עומס בלימודים אבל לא נכנס לזה עכשיו)
אולי הפציעות הורגות אותו, אבל שנה שעברה, כשהוא שיחק, הוא החזיק את כל ההגנה של הווריורס. אני לא חושב ששחקן אחר יוכל לעשות את זה באותה רמה.
עם כמה שההגנה של הווריורס קבוצתית, אני לא יודע כמה הוא מסוגל לתת הגנה דורסנית שנה שלמה. למרות ששמר טוב, חצי סדרה, על קרי פצוע.
חוץ מזה, אם אתה מוביל 3-1, נפצע לך שחקן ואז אתה מפסיד 4-3, אתה לא שולח את השחקן הזה למקום אחר. בלי קשר לזה שקבוצה שניצחה 73 משחקים והייתה מרחק 4 נקודות מטבעת לא צריכה עכשיו לעשות שינוי כזה דרסטי.
דדי
12 ספט 2016 22:21:01הלו ?
קווין פאקינג דוראנט.
הלו ???
עידו גילרי
12 ספט 2016 22:22:36רועי אתה מתעלם מהנקודה. הם לא יכלו להשאיר את בוגוט ובארנס ביחד(משהו שגם אז אני לא בטוח שלא עדיף כמו דוראנט). אתה יוצר משוואה של דוראנט מול בוגוט +משהו לא ידוע. לבוגוט יש חלק בהפסד בגמר אבל הוא לא הסיבה העיקרית. הדקות שלו יורדות משנה לשנה והוא עדיין מחמיץ לא מעט משחקים גם בפלייאוף. זה לא משהו שהולך להשתפר ולכן למרות שזה תמיד חבל לוותר על שחקן כמוהו השאלה היא תמיד באיזה מחיר זה משתלם.
אתה לא יכול להתעלם מזה שגם בלעדיו ההגנה שלהם תפקדה יפה. אין ויכוח שאיתו ההגנה שלהם הרבה יותר טובה.
עידו גילרי
12 ספט 2016 22:22:59מה שדדי אמר
Smiley
13 ספט 2016 01:51:34רועי, בחייאת!!! שיש לה אפשרות להביא את קווין דוראנט אתה בהחלט מוותר על בארנס, בוגוט וברבוסה
חצבני
13 ספט 2016 10:00:15אני מאוד תופס מההגנה של דוראנט.
הוא גם עזרה בהגנה לדעתי.
דורון האסטבן
12 ספט 2016 19:03:381+ לגיא על הצפרדע שטבע בביצת הפלייאוף
והנסיך לא "אשם" בהחלטה ג'רי ווסט כישף אותו
קקק (קר קרי קליי) רקחו שיקוי ל"נסיך"
וברצינות אני חושב ש"ההחלטה" היתה רק 40% שלו
ו60 שיכנוע של אחרים,
נתן לתאנדר 9 שנים כשהעלה אותם על המפה לגמרי.
זכותו.
דורון האסטבן
12 ספט 2016 19:08:04בוגוט הוא בבילט אין שלו כאילו נולד בוורייס, הוא טרם מעבר
למה שנראה, זה הפסד עצום ללוחמים, נהנתי לראות אותו מאד.
(בהמשך לדברי יאיר ורועי)
דורון האסטבן
12 ספט 2016 19:34:18*תרם לקבוצה, עידו נראה שלמדו לשמור את הבאגט לפלייאוף
על הורדת הדקות שלו בעונה הרגילה.
מתן גילור
12 ספט 2016 19:45:20מבחינת דוראנט זה עניין אחר, אבל ההתייחסות היא להיבט של שהקבוצה ושם זה FAR=10.
דדי
12 ספט 2016 20:26:23שני דברים –
1. דוראנט לא באמת וויתר על המון כסף, אלא רק על יותר כסף מובטח שזה הבדל משמעותי…
בשורה התחתונה, אחרי שדוראנט ישחק את עונת 2021/22 בגולדן סטייט או בכל קבוצה אחרת, סך הכל ההפסד שלו לאורך תקופה של 6 שנים יהיה כנראה בין 10-12 מיליון דולר בסך הכל…
2. הסכום שכתבת שדוראנט יוכל להרוויח ושהווריורס יצטרכו לפנות תחת התקרה לדוראנט הוא מוגזם יחסית לתחזית הנוכחית של תקרת שכר בגובה 102 מיליון $ – הסכום האמיתי נמוך ב כ 2 מיליון = משהו כמו 33.6 מיליון.
(למרות שאני כבר שומע שמועות שהתקרה עשוייה בסופו של דבר להיות גבוהה מהתחזית הזו ומן הסתם גם משכורות המקסימום יהיו יותר גבוהות אז הכל עדיין נזיל).
אני גם חושב שיש אפשרות אמיתית שהווריורס יוכלו לשמור על כל הסגל וגם להחתים את דוראנט מחדש, אבל בינתיים אני אשמור לעצמי את האופציה הזאת. אולי אכתוב על זה בפעם אחרת שהנושא יעלה, סתם כדי לשמור על מתח בריא…
בכל אתר אינטרנט שקראתי כולם באמת מניחים שזה ילך לכיוון שכתבת, אבל אני אומר – לא כל כך מהר 🙂
וניג'וס קטנוני אחרון וחסר משמעות – דוראנט ירוויח העונה 26.5 מיליון, ואם היה מממש את האופציה לשנה השנייה – היה מרוויח 27.8 מיליון. (סכומים קצת מעוגלים).
FAR 11
עומר מזיג
13 ספט 2016 02:02:34אני אשמח לשמוע על הדרך. פשפשתי ולא מצאתי איך זה אפשרי עם הcap hold של איגי וליוינגסטון.
עומר מזיג
13 ספט 2016 02:13:36ואני מחשיב 10 – 12 מיליון כהמון כסף 😀
דדי
13 ספט 2016 02:17:54זה ברוטו בן אדם !!!
אני קונה ביותר כסף אוכל ליום כיפור.
עגל
13 ספט 2016 12:43:51גדול, ענק, קורע!
Berch
12 ספט 2016 21:19:03מנחם, לא זה מה שאמרו כשצ'מברליין עבר לליקרס ?
🙂
אבוס ראסברוק
12 ספט 2016 21:52:19ההפסד של בוגוט יכול להיות מאוד משמעותי, מאוד.
הוא ניהל להם את המשחק ותרם המון בהגנה.
עדיין, זו אפשרות פז ואפשר לחלוטין להין את בחירה לקחת את דוראנט במחיר של ויתור על בוגוט אם לא היה אפשר להשאיר אותו.
לוותר על ספייטס ואזילי בעבור ווסט ופצ'וליה, שווה בהחלט
דדי
12 ספט 2016 22:21:47אני אופתע לגלות שבוגאט שיחק הרבה יותר מ 15 דקות לערב בממוצע.
אבל אני גם עצלן מדי כדי לבדוק…
איל
12 ספט 2016 22:51:41תמיד פה בשבילך… 20.7 דקות
דדי
12 ספט 2016 22:55:54תודה, אבל זה נראה לי קצת מוגזם למה שכרתי מהפלייאוף, אז בדקתי בכל זאת…
16.6.
לא לדאוג לווריורס…
מגבון רטוב
12 ספט 2016 22:30:07Far 5
הוא מחזק אותם בנקודות החוזקה שזה מגניב מאוד
אבל כמו שלמדנו מדובדבני הקדוש בבה"ד 1. שרשרת נמדדת בחוליה החלשה שלה. הווי אומר זאזה פצוליה..
בוא נראה
אפלטון
12 ספט 2016 23:05:51החתמה שהיא נו בריינר לווריורס. מאוכזב מאוד (ודי נגעל) מההחלטה הפחדנית של דוראנט, אבל כל מה שנשאר לקוות זה שמאבקי האגו יכריעו שם את הקבוצה ויפתחו קצת את המערב.
מבאס לדעת כל שנה מראש מה יהיה הגמר
שי אבן צור
12 ספט 2016 23:14:05אני לא יודע מה אני מרגיש עם הענין הזה
עצוב לי שהקבוצה איבדה את הציביון שלה ואם בשנה הבאה יצטרכו להיפרד מאיגי ושון אז בכלל זה יבאס
צביקה
12 ספט 2016 23:53:12דוראנט מגן אדיר. בנוסף לזה שיש כאן התקפה בלתי ניחנת לעצירה, וזאזא ממש לא פרייר ונתן עונה נהדרת בשנה שעברה. האמת שאני מודע לזה שגלקטיקוס בדרך כלל לא עובדות, חוץ ממתי שכן (בוסטון -2009 ו2008, מיאמי ל-4 שנים). נראה שכאן יש לזה ממש סיכוי טוב להצליח.
amitlahev
12 ספט 2016 23:58:04FAR 100. לך תבחר את הרעל נגדם…
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 ספט 2016 23:58:22חבל לי על ברבוסה, ספייטס, ובוגוט, אבל אחרי הסאגה בגמר המערב, רק הפירוק של אוק' היה שווה להם את המהלך, מבלי להיכנס בכלל לתרומה של דוראנט לעומת בארנס.
מסיכויים של הטלת מטבע על הזכות להיות בגמר, זה הפך להיות זוג אס מול 2 ו 7 אוף סוטד.
"לב", "נשמה", "צביון" ? – הגעתם למקום הלא נכון – דולרים, וטבעות.
מה שכן, אני לא בטוח שהבעלים של גולדן הבינו את העובדה שקשה לקחת משחק גמר מספר 7 עם קהל של 6000$ לכרטיס.
וגיא.. אני כבר לא יכול לחכות להיפטר מהחוב על הבירות.. הן מתיישנות להן בראש שלי בתוך חביות מחשבות מעץ אלון, כל כך הרבה זמן.. בגילופין.
פומה
13 ספט 2016 11:52:02מתפלא עליך
הוספת שחקן בלי אגו נהדר …לא זה המצב.
הוספת שחקן לא בלחץ נהדר לא זה המצב.
הוספת שחקן המוסיף לתלכיד הקבוצתי נהדר שוב לא המצב.
האם זהו הרעיון שהביא את הלוחמים לאן שהגיעו ?
לא !
נכון דוראנט הוא לא אהבל שחצן כמו לברון אבל פוגע בתלכיד הקבוצתי ורעיון שיתוף מאמץ של כל השחקנים .
לכו ללייקרס עם קובי מלון ותראו שהדברים לא עבדו …
Smiley
13 ספט 2016 01:55:39תראו לי GM אחד בליגה שיש לו אפשרות להביא את דוראנט תמורת השחקנים האלה ואומר "לא תודה" (אולי אם הויתור הוא על לברון).
הווריורס קיבלו מתנה משמים ולקחו אותה, ובצדק.
הולך להיות מפחיד במפרץ שנה הבאה ואני לא ממש רואה סיבה שזה יתפקשש. לגבי כמות הסנטר, אני לא בא להשוות את הצמד הזה לצמד של הבולס, אבל גם על הבולס אמרו שאין להם סנטר כל האליפויות.
עומר מזיג
13 ספט 2016 02:08:12אני ממש מופתע מהתגובות. לא חשבתי שזה דיון אפילו. זה השחקן השלישי הכי טוב בליגה, ההתאמה הקבוצתית בשני צידי המגרש מושלמת, והווריורס הוכיחו שעוד יש אצלם מקום לשיפור (אם הם היו קבוצה מושלמת אולי הייתי מסכים עם המתנגדים).
לפחות בסקר הציון 9.86 😀
דדי
13 ספט 2016 02:12:45לא משנה גם אם זה השחקן הכי טוב בליגה, בהופס – זה דיון וכנראה שזה הסוף של הווריורס !!!
גלעד
13 ספט 2016 08:05:41שוב לא הצלחתי לקרוא ולהגיב בזמן להתווכח עם רועי 😜.
כתבה מעולה וברור ש10 קל
גרשון רוקח
13 ספט 2016 09:31:01מסכים לגמרי עם הציון.. 10 קללללל. אין מצב בעולם שבו בארנס ובוגוט עדיפים על דוראנט ופאצוליה. אומר יותר מזה, גם אם פאצוליה לא היה מגיע והווריורס היו פותחים עונה עם האשים ת'אביט ומייקל אלווקנדי בעמדת הסנטר זה היה משתלם.
מדובר בקווין דוראנט!!! שחקן טופ 3 בעולם וכזה שלא מהווה חור בהגנה (למי שחשב לטעון שיש פה הפסד הגנתי של בארנס. דורנאנט שומר טוב יותר). שחקן שיכול להיות יעיל גם ליד הכדור ולא רק איתו. יש לי כל כך הרבה מה לומר, אבל בשורה התחתונה, מבחינה מקצועית נטו, זה צעד שקשה לי לראות איזה רע יכול לצאת ממנו.
יניב
13 ספט 2016 09:40:39הכי 10 שבעולםץ כמו שדדי ניסח את זה בתגובה מושלמת:
"הלו ?
קווין פאקינג דוראנט.
הלו ???"
רועי ויינברג
13 ספט 2016 09:42:34נדבר בסוף העונה
יניב
13 ספט 2016 10:04:12רועי גם אם הם לא יצליחו לזכות באליפות.נכון לנקודת זמן הזאת אין בן אדם אחד(שלדעתי כולל אותך אפילו) שהיו אומרים לו תקשיב אנחנו מביאים את קווין דוראנט במקום בוגוט,בארנס וברבוסה שהיה אומר אני מעדיף שלא.אין סרט כזה.
זה דומה לכך שיגידו לך שזכית עכשיו בלוטו ב10 מיליון דולר ואתה תגיד שלא מתאים לך,כי כסף מסנוור אנשים וזה יותר מדי כסף ויגרום למריבות במשפחה וכו'
פומה
13 ספט 2016 12:10:59ברור בדיוק ברור כמו הקפיצה של בלאט למשרת מאמן ראשי בקליבלנד במקום להיות עוזר…..עם 15 מליון לא מתוכחים ובכלל כעוזר בווריורס היה מקבל משכורת רעב….
ממש ראינו איך התנהלו הדברים וכמה פגיע בלאט היה .
דוראנט לא מתאים לרעיון המשחק הקבוצתי של הוןריורס ההתאמה עלובה.
התלכיד הקבוצתי לא יעבוד כדורסל הוא משחק קבוצתי נקודה.
רוצה תגובה קצרה
עגל הזהב זה הכל .
עידו גילרי
13 ספט 2016 12:14:29מאיפה ההנחה שדוראנט לא יכול לתפקד במשחק קבוצתי?
הוא בעצמו ציין שזו אחת הסיבות המרכזיות שבגללה הוא החליט לבסוף על הווריורס.
פומה
13 ספט 2016 15:57:14לא שהוא לא מתאים למשחק קבוצתי זו לא ההנחה .
ההנחה היא שהוא לא יחסום כפי שחסמו שחקנים אחרים כי יחכה לכדורים בצד .
במלים אחרות לא שהוא לא מתאים בגדול אלא בשלב הנוכחי בקריירה שלו הוא לא יפשיל מרפקים בנוסח צוארון כחול כדי לחסום עבור קארי כפי שעשו השחקנים שעזבו או אחרים בשל המעמד השונה שלו היום .
ולכן החיבור הזה לא יעבוד יהיו יותר מדי כוכבים בקבוצה.
Ljos
13 ספט 2016 16:03:57אנחנו מדברים על דוראנט, כן? לא לברון, רוז או ווסטברוק. הכוכב עם הכי פחות מניירות של כוכב, ועוד כזה שמגיע לקבוצה מוכנה (זו התלונה הכי נפוצה) שהוא יצטרך להתאים את עצמו אליה, ולא להיפך. לא מדובר כאן בסטאר שמצפה שכולם יעבדו בשבילו, אלא שחקן מעולה שיודע שהוא מגיע למקום שבו הוא יצטרך לעבוד קשה למען הקבוצה.
עידו גילרי
13 ספט 2016 16:10:45התפקיד של בארנס לא היה לסדר חסימות לקרי ותומפסון. זו המחלקה של גרין ובוגוט. זה גם לא יהי התפקיד של דוראנט וכמו שעומר ציין כתוצאה מהשניים האחרים הוא יהיה הרבה יותר פנוי. חוץ מזה הוא מוסיף גם אופציית פיק אנד רול ביחס לבארנס. השאלה באמת עד כמה כולם יסתדרו יחד כי דוראנט שהיה רגיל להחזיק בכדור בעצמו ברכגע שהוא הגיע אליו יצטרך ללמוד להשתלב בסגנון שבו הכדור לא נח במקום.
יניב
13 ספט 2016 12:21:55ההשוואה לבלאט בכלל לא נכונה.להזכירך שבלאט חתם בקליבלנד הסיטואציה הייתה שונה לחלוטין.ללא לברון מתוך הנחה שנותנים לו לפחות שנתיים לבנות קבוצה.מה שהתהפך לחלוטין ברגע שלברון הודיע שהוא חתם,מעבר לכך מי אמר לך שבמידה והוא היה חותם בגולדן הכל היה שם דבש ומיד אחרי עונה כעוזר הוא היה חותם בכל קבוצה אחרת? ודבר אחרון לגבי בלאט נראה לי שבכל מצב הוא עדיין היה בוחר באופציה של קליבלנד,כי מה שהוא חווה בשנה וחצי האלה אין הרבה מאמנים שחווים בכל הקריירה לטוב ולרע.
לגבי דוראנט אז בדיוק כמו שעידו ענה,מאיפה החלטת שהוא לא יכול ואתה מדבר על עגל הזהב אז עגל הזהב זה נגיד להביא את לברון/הארדן שחקנים שבכלל לא מתאימים ללוחמים והם שחקנים מצויינים אבל דוראנט מבחינת האישיות נראה תפור בול עליהם(שוב יכול גם לא להצליח אני לא נביא)על פניו נראה שילוב מדהים שאין בן אדם שלא היה לוקח אותו בלי להסס לשניה
עגל
13 ספט 2016 12:51:13צודק 100% רק שאני אומר שבלאט בכלל לא מצטער על ההחלטה ללכת לקליבלנד עם כל מה שהוא עבר (חשבון הבנק שלו מרופד הרבה יותר היום).
Smiley
13 ספט 2016 19:05:23בקשר לבלאט, כשיש לך הזדמנות לקחת משרת מאמן ראשי בNBA אתה לוקח את המשרה, בטח שזה בלאט ויש אחריו קריירת אימון מרשימה בכל הרמות מלבד NBA. גם בלאט עשה את ההחלטה הנכונה ועוד קיבל פרס את לברון לקבוצה.
בסופו של יום בלאט הגיע לגמר NBA, ככה שאיך שלא מסתכלים על זה הוא נתן עונה מוצלחת מאוד (גם אם ללברון יש חלק גדול בעונה הזו).
סומסום
13 ספט 2016 09:49:07השחקן הכי טוב בעולם עובר לקונטנדרית, בעמדה שמחכה רק לו:
ל̶ב̶ר̶ו̶ן̶ ̶ג̶'̶י̶י̶מ̶ס̶ ̶מ̶צ̶ט̶ר̶ף̶ ̶ל̶ק̶ל̶י̶פ̶ר̶ס̶
קווין דוראנט מצטרף לווריורז
עגל
13 ספט 2016 12:51:31איך עשית את המחיקות האלה, זה ממש פלא?!
סומסום
13 ספט 2016 14:14:36ידע הוא כוח 🙂
http://fsymbols.com/generators/strikethrough/
עגל
14 ספט 2016 08:31:19ו̅ו̅א̅ו̅,̅ ̅ז̅ה̅ ̅מ̅מ̅ש̅ ̅מ̅ר̅ש̅י̅ם̅!̅
א.ב
13 ספט 2016 13:26:18כנראה אני בדעת מיעוט כי יש פה דיון ארוך בתגובות אבל טורים על החתמות של דוראנט או לברון קצת לא מצדיקים את ההשקעה.
כותבים 10 וזהו.
ספלאש
13 ספט 2016 17:48:38אני לא מבין איך אפאחד לא אמר את זה עדיין, אבל הכל באשמת לברון!
אם הוא לא מבצע את "ההחלטה" שלו, ויותר מזה, אם הוא לא היה מעז לנצח את הווריורס, הקבוצה הטובה בהיסטוריה בשנה האחרונה,
אז גולדן סטייט לא היו מתפרקים! אלא ממשיכים עם הרומנטיקה, המשחק הקבוצתי והתלכיד הנהדר שהם בנו שם. אבל לא לברון, היית חייב להגיע ולחסום את איגואדלה במהלך ההוא, ועכשיו לגולדן אין ברירה אלא להתנהל כמו כל קבוצה אמריקאית, ולהשיג כמה שיותר כוכבים שהם מצליחים בתקווה שהעסק יעבוד איכשהו (ועל הדרך למחוק עוד קונטדנרית במערב, כמו שאמרו בצדק!). יופי לברון, שמח עכשיו??
עומר מזיג
13 ספט 2016 19:17:49אני גם הופתעתי. 70 תגובות בהופס בלי להאשים את לברון??? Come on guys!
עגל
13 ספט 2016 19:23:07😆
פומה
13 ספט 2016 19:25:34נו שוין
לא הרחיקו את דראימונג כעה לפני כן בלי להרגיש …?
קארי בוגוט איגי לא היו פצועים ?
מה נקףשר ללברון בכלל פעמיים היתה התנהלות מסריחה כאילו במקרה ….
בראשונה שברו לשחקן אטלנטה רגל נתעלם משתי עבירות פרועות של דלי שאחת מהן דלחה שחקן יריב להרחקה והשניה שברה לצלף של אטלנטה רגל .
ונקפוץ ישר להרחקה של דראימונד הכל באמת מקרי …?
נראה לכם ?