מחשבות כדורסל מערביות לשישי בבוקר/רועי ויינברג

1.ג'ייסון טרי בגולדן סטייט? Yes Please

ג'ייסון טרי אמר היום באחד מהפודקאסטי NBA הגדולים ביותר, SiriusXMNBA, שהוא לא ימשיך ביוסטון. זה הופך אותו לאחד השחקנים החופשיים הטובים בשוק. כל קבוצה שמכבדת את עצמה תרצה להוסיף וטרן עם המון שנות ניסיון, נוכחות חיובית בחדר ההלבשה ויד נהדרת מהשלוש, כשטרי הראה גם בשנה שעברה שהוא מתעלה בפלייאוף ועדיין רלוונטי.

למרות זאת, יש קבוצה אחת שהשילוב שלה עם טרי יתאים יותר מכל קבוצה אחת. זאת גולדן סטייט. בלי קשר לזה שהווריורס נותנים לטרי את הסיכוי הטוב ביותר לטבעת במערב, גולדן סטייט צריכה שוטינג גארד שיוכל ליצור נקודות במקום ברברוסה. כשמוסיפים לזה את השלשות הטובות של טרי, היכולת של ג'ט להתעלות במאני טיים וההגנה הטובה שלו, הוא המחליף הטוב ביותר לקליי תומפסון.

בדומה לרוב שחקני גולדן סטייט, הוא יכול לשחק ביותר מעמדה אחת, וזה משהו שסטיב קר מאוד מעריך ויודע להשתמש בו. יתרה מזאת, עם שון ליבינגסטון, ג'ייסון טרי, אנדרה איגודלה ודיוויד ווסט, הספסל של הווריורס 2016-17 אולי עדיף על זה של 2015-16, כשהפער המשמעותי לטובת זה של ה-73 ניצחונות הוא בעמדת הסנטר.

*

2.מה קורה בדנבר?

אני חושב שהקבוצה שמקבלת הכי מעט חשיפה מבין קבוצות הליגה, לפחות כאן בהופס, היא דנבר נאגטס. המצב הזה לא מוצדק, כי יש שם כמה שחקנים מצויינים. יש את דניאלו גלינארי, שחקן של 20 נקודות למשחק אם הוא בריא. יש את ניקולה ג'וקיץ' שנתן עונת רוקי מעולה, יתן יופי של אולימפיאדה ויתפתח לאחד מעשרת הסנטרים הטובים ביותר בליגה, ועוד כמה שמות שנתנו עונה טובה, אבל לא יותר.

למרות זאת, שווה לעקוב אחריהם. קודם כל הציוות בין עמנואל מודיאיי וג'מאל מאריי נותן לנאגטס שני גארדים חכמים ומהירים, שיכולים לשחק טוב אחד ליד השני בהרכבים מסויימים. גארי האריס התפתח ליופי של שחקן של שלשות והגנה, מה שמשלים נהדר את מודיאיי/מאריי ומשתלב טוב בשיטה של מייק מאלון. יוסוף נורקיץ' חוזר אחרי עונת סופרמור מלאת פציעות לשנה השלישית בליגה, וזה קאדר בינוני-פלוס. אבל לא מצויין.

כל זה הוא לא הסיבה שבגללה שווה לעקוב אחריהם. לדנבר יש את מכונת הריבאונדים קנת' פאריד, את הסקורר וויל בארטון, את ווילסון צ'נדלר, סמול פורוורד מחליף לא רע בכלל, ועוד נכסים כמו ג'מיר נלסון, הזכויות הבין לאומיות על חואן הרננגומז (הבחירה ה-15 בדראפט האחרון) ובחירות סיבוב ראשון של ממפיס השנה (מוגנת טופ 5) ושל דנבר. כל זה יוצר חבילת טרייד לא רעה בכלל.

מאוד סביר שנראה את דנבר מנחיתה כוכב בתמורה לחבילה הזאת, אולי בלייק גריפין, אולי דה-מרקוס קאזינס (בארטון ופאריד ישלימו טוב את קוליסון, גיי וקאולי-סטיין בחמישייה של סקרמנטו) או אולי שמות פחות חמים כמו פול מילסאפ. זה קאדר של שחקנים טובים, אבל בלי אף אחד שטוב מאוד (מלבד, אולי, ג'וקיץ'). קבוצה במצב כזה זאת קבוצה שנראית כאילו היא תעשה blockbuster trade לא פחות מבוסטון, עליה מדובר רבות.

*

3.גברותיי ורבותיי, יש לקליפרס ספסל

בואו נדבר קצת על הקליפרס. השאלה הגדולה מבחינתם היא האם הם הולכים לפרק את הקונטנדרית שלהם, הקבוצה המצליחה ביותר בתולדות המועדון, בשביל לנסות להשיג תרומה אפשרית על בלייק גריפין או כריס פול שיכולים לצאת מהחוזה כעבור שנה, או אם הם הולכים על ניסיון אחרון, נואש ככל שיהיה, לטבעת. יש סימנים לכאן ולכאן, אבל אחד משמעותי הוא הספסל שלהם.

גם שנה שעברה הרבה מאוד אנשים אמרו שהקליפרס הולכים על ספסל חזק, כשהם מביאים חבורת הד קייסים ושחקן אחד אחרי השיא, שעדיין נראה כמו מישהו שמסוגל לסחוב קבוצה לסיבוב השני במזרח ועשה את זה. לצערם, ההבאה של לאנס סטיבנסון, ג'וש סמית' ופול פירס נכשלה כשהשניים הראשונים הועברו מהקבוצה אחרי זמן קצר והשלישי נתן עונה חלשה מאוד, אולי האחרונה שלו בליגה.

השנה זה שונה. אין יותר מדי הד קייסים בקליפרס, ויש ספסל לא רע בכלל. מו ספייטס הוא הסנטר המחליף שימשיך לעשות את מה שעשה בשנתיים האחרונות בגולדן סטייט, ומאוד יהנה מהנוכחות ליד פליימייקר ככריס פול ושחקן שתופס שומרים כמו בלייק גריפין. ברנדון באס הוא בחירה טובה מאוד לתפקיד של גבוה מחליף ככזה שיחליף את גריפין, יתן ריבאונד והגנה טובה. יש גם את ווסלי ג'ונסון, סמול פורוורד מחליף לא רע (אין סמול פורוורד פותח ברמה גבוהה, אבל זה נושא אחר), ואת השחקן השישי של העונה, ג'מאל קרופורד. קרופורד כבר לא צעיר, בן 36, אבל הוא קלע העונה 14 נקודות במשחק ושנה הבאה הוא יוכל לתת באזור ה-12 נקודות בערב. ברייס ג'ונסון הרוקי יוכל לתת מספר דו ספרתי של דקות טובות בערב ב-2 עמדות הפורוורד.

הבעיה הגדולה מכולן היא הרכז המחליף, או יותר נכון להגיד שהעדרו. אוסטין ריברס, הבן של מאמן ונשיא הקליפרס, דוק ריברס, הראה הגנה טובה ויכולת לא רעה בהירו-בול, אבל הוא לא יכול להיות רכז מחליף שינהל את המשחק כשפול נח. אם לקליפרס היה פליימייקר של ממש במקום פול, כשחבר חמישיית ההגנה של העונה נפצע בפלייאוף, יכול להיות שהיינו רואים אותם בסיבוב השני.

אם הם יביאו רכז מחליף שיוכל לסדר אפשרויות קליעה טובות לחבריו לקבוצה, ויש כאלו בשוק (שיין לארקין, מריו צ'למרס), הספסל שלהם יראה טוב בהרבה והם יוכלו לשמור את פול טוב טוב לפלייאוף. השאלה היא האם דוק ריברס, המנג'ר, מוכן לסדר קבוצה טובה יותר לדוק ריברס, המאמן, במחיר של ריב עם דוק ריברס, האבא. התשובה לכך היא בעלת השפעה קריטית על העונה של הקליפרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. דנבר היא קבוצה טפשה. יש עומק לא נתפס מקדימה (לא כמו פילדפיה אבל לא רחוק) ומאחור יש קבוצת סימני שאלה.

    זה שילוב הרסני של הצלחה יותר טובה בבחירות לוטרי של שחקני הפנים עם חוסר היכולת לבחור עם מי להשאר על מנת להשלים את שאר העמדות החלשות.

    אזכיר לכם את יוטה שהחזיקה במשך כמה שנים את אל ג'פרסון, מילסאפ, קאנטור ופייבורס. מי נשאר בקבוצה? רק פייבורס. מה הם קיבלו על כל השחקנים יחד? (שניים מתוכם שחקני אולסטאר ואחד הוזכר לבחירה של השחקן השישי העונה, שלא בצדק) אם אני זוכר נכון בחירת דראפט של אוקלוהומה…

    אם הם היו עובדים בזמן יכלו להביא רכז בשיעור קומה, להשאיר את מילסאפ עם פייבורס ולדבר על אליפות.

    בסוף 90% מההצלחה היא ניהול והרבה מזל.

  2. מנחם תודה.
    תגובתי.
    1
    טרי כבר צריך לפרש……הוא הרבה מעבר לשיא …..בכל זאת לג.ס הטא טוב …כי היא לא תמצא בגרושים שנשארו משהו טוב יותר.
    2. דנבר באמת קבוצה שיכולה להתפתח …השנה נראה שנחלשו ( ושיחלשו ) הרבה קבוצות במערב וזה אולי באמת הזמן שלה.

    3 קליפרס….אולי הקבוצה המבואסת בליגה…..היה להם חלון הזדמנוחות אשתקד אחרי שעברו את ס.א והוביילו 3-1 מול יוסטון.
    הם בעטו בדלי ומאז הכל הולך ומתרחק.
    ג.ס. ואפילו ס.א נראות טובות בהרבה.
    פול וגריפין נראים שעברו כבר את השיא ( פול בגיל וגריפין בל.א
    ..אולי בקבוצה אחרת יגיע לשיאים חדשים ).
    בקיצור אין להם לאן להתקדם אלא רק ללכת אחורה.
    נראה שגם הסיפור עם גריפין על זמן שאול

    אני במקומם הייתי מפרק ובונה משהו חדש.

    1. 1. זה מאמר של רועי.
      2. ברור שטרי מעבר לשיא. הרעיון הוא שיוכל לתת 5-10 דקות ולא יותר.
      3. מסכים. פול מאוד קרוב לשלב הירידה אך שנה שעברה עוד היה בשיאו. גריפין ממש לא בירידה אלא חווה פציעות. הוא עוד צעיר והוא יחזור לעצמו. לגבי סן אנטוניו קצת עפים על הסיפור של גאסול. לא רואה איך סן אנטוניו התקדמה לשום מקום. גם אם יציגו עונה של 60 ניצחונות כרגע אין מחליף לפארקר (אולי דג׳ונטי מורי עוד כמה שנים) ומאנו הזדקן בעונה. אם הקליפרס מתחברים שוב ובמיוחד בנפילה של okc הם יכולים להתחרות על מקומות 2-3. ובפלייאוף הכל יכול להיות. לא הייתי אומר שזה סיכוי של 50% אלא יותר לכיוון 15% אבל שווה לה. להלחם עד הסוף כי ללא גריפין אין להם סיכוי בפלייאוף

      1. 1. בפוטנציה טרי זה אחלה וטרן והאמת שבשאריות התקציב שנשארו ללוחמים זה בהחלט רעיון לא רע רק שבפועל כמו שהזכירו מעליי ספק גדול אם עוד נשאר לו משהו מבחינת יכולת להיות שחקן משמעותי מהספסל.
        2.לדנבר יש פוטנציאל וכנראה גם מה להציע תמורת טרייד של כוכב העניין הוא שהקבוצה הזו צריכה עוד 2-3 עונות כדי להתבשל ולא בטוח שלכוכב שמחפש טבעת או להפוך למועמד לאחת כאן ועכשיו יש את הסבלנות לכך,
        עדיף כבר ללכת לבוסטון או אוקלהומה נניח.
        3. האבא רק סידר לבן חוזה עתק,נראה שכל עוד דוק ריברס הוא כמעט כל יכול בקליפרס אוסטין לא יעבור משם לעולם

          1. טרי וברבוסה זה שני שחקנים שונים. טרי בנוי יותר על קליעה בעוד ברבוסה יותר על חדירות לסל ותנועה ללא כדור

  3. מצוין רועי, תודה רבה . קח את זה כמחמאה ענקית שהתהלבלו בינך לבין מנחם 😉
    דנבר קבוצה באמת מעניינת אבל היא תמיד היתה שם על הפרינג' של קבוצה מבטיחה לא מצליחה לעשות את הצעד הנוסף. לא רואה אותם מצליחים להנחית אף סופרסטאר.
    טרי פשוט רצה הרבה כסף ביוסטון ולכן שחררו אותו, מעניין אם יסכים ללכת על מינימום בג'ס, יכול להיות שילוב מעולה

  4. השאלה היא האם דוק ריברס, המנג'ר, מוכן לסדר קבוצה טובה יותר לדוק ריברס, המאמן, במחיר של ריב עם דוק ריברס, האבא.

  5. קליפרס הביאו את פלטון.
    מעבר לזה מה שדוק עשה בקיץ זה לשמור על מה שיש.
    בהנחה שהם לא משיגים אליפות ואני לא חושב שיש פה מישהו שרואה איך הם משיגים אותה) הקבוצה מפורקת בסוף השנה עם עזיבה של גריפין ופול.
    הבעיה הגדולה היא השארת ריברס וקרופורד.

  6. תודה רועי.
    קליפרס הם קבוצה שנראים טוב בעונה הסדירה… בפלייאוף הם מאבדים את זה כי צריך אופי והגנה. קליפרס צריכים היו לפנות שנה שעברה את השכר של דיאנדרה ולהביא סופרסטאר רציני בשביל לאיים באמת על האליפות.

    1. הם לא יכלו להפנות את השכר של ג'ורדן לשחקן מבחוץ.
      הסיבה שיכלו להחתים את ג'ורדן למרות שכבר היו מעבר לתקרה (או קרוב אליה) היא בגלל שהוא כבר היה שחקן שלהם.
      אם לא היו מחתימים אותו, הם פשוט היו נשארים בלעדיו ומביאים שחקן על חוזה מינימום או משהו כזה.

  7. רועי, תודה. באמת נקודות מעניינות.

    דנבר זה מסוג המועדונים שלא טובים בהתמודדות עם הצלחה או הסיכוי לה, כמו מינסוטה, אני צופה התפרקות סתמית של שניהם מהפוטנציאל תוך כמה שנים וחזרה לבינוניות שבה הם מרגישים בנוח.

    לא ברור לי למה מדברים על בלייק ולא על CP כמועמד מוביל לטרייד. מעבר לגיל שלהם, אחרי השנה שעברה על בלייק, עם האלימות והפציעות, הערך שלו לטרייד נמוך יותר מהיכולות שלו כשחקן, בדיוק ההיפך מ CP – כוכב על מזדקן.
    שיעשו טרייד של פול תמורת ווסטברוק, ואז לפחות תהיה לנו שנה של היילייטס תוצרת ראסל+בלייק+דיאנדרה…

  8. אני חולק על הספדי הקליפרס.

    גם עכשיו, בטח אחרי של דוראנט באוקלהומה, הם הקבוצה מס' 2 במערב. כן כן, שומע את הקולות בסן אנטוניו – מס' 2 במערב.
    פול-רדיק-גריפין-דיאנדרה זה ארבע חמישיות של ההרכב הפותח אולי הכי טובה בליגה מתחת לג"ס. הספסל שלהם סביר, אבל יש להם מחסור אקוטי לא ברכז מחליף, אלא בסמול פורוורד ברמה טובה. לא חייבים דוראנט (למרות שהוא היה מביא אליפות לאל.איי אם היה בוחר בהם), אבל בטח לא החור הגדול שיש עכשיו.

    זה אולי הצ'אנס האחרון של החבילה הזו להביא מה שציפו ממנה, הם רצו הרבה זמן יחד והם צריכים טרייד אחד כדי להציג איום אמיתי לג"ס (אם אפשרי כזה – עדיין תעלומה) ולאליפות היסטורית. אם אלה התוכניות שלהם? אין לי מושג.

    1. באמת לא מבין איך דוראנט לא לקח אותם כמועמדת רצינית. הקבוצה שהיה מביא לה את השדרוג הכי גדול by far! וגם היה מסתדר עם דוק ריברס שיודע איך לדבר לאנשים עם רגשי נחיתות כמותו.
      הוא היה יכול להיות המלך של -LA.

      1. לא ממש היה ריאלי.
        בהנחה שפול גריפין וג'ורדן נשארים, הדרך היחידה הייתה משהו בסגנון שדורנט יצטרף לא על חוזה מקסימום (היה צריך לחתוך לא מעט) וגם אז לעשות טרייד על כל מי שלא סופר כוכב ולהקיף אותם בחוזי מינימום.
        זאת לא באמת קבוצה והם עדיין היו נחותים לג"ס, הוא עדיין היה נוטש את אוקלאומה ומרויח פחות.

      2. דוראנט לא חיפש אליפות בכל מחיר. אילו היה נשאר ב-OKC ומביא את הורפורד (חיכה להתחייבות של KD.) היה אם חמישייה של ווסט אולדיפו דוראנט הורפורד ואדמס. חמישייה כזאת מקרקסת את גולדן סטייט של שנה שעברה בפלייאוף. הורפורד הוא לא איבקה. הוא חכם וכל היתרון שלו הוא בעמדה 4. הוא עזב אותם כי הוא רצה תרבות אחרת והנהלה אחרת ועיר אחרת. נמאס לו מפרימדונות שעושות הכל כדי שהרחוב ו-ESPN יקראו להם אלפות וכל מיני שטויות. הוא פשוט רצה לשחק כדורסל כיפי וזורם.

        ג"ס איבדו את ברבוסה, מו ספייטס, בארנס ובוגוט וקיבלה את דוראנט. אני עדיין לא סגור שקבוצה כמו הווריורס השתפרה כל כך הרבה. איגי מתבגר והפציעת גב רק הבליטה כמה הוא חשוב כשומר 3D שאין להם מחליף.

        1. לא מסכים כלל, דוראנט חיפש אליפות בכל מחיר וזו זכותו, הבעיה היחידה שיש לי במעבר שלו שהוא עבר לקבוצה שהפסיד לה ב5 דקות האחרונות במשחק 7 , וחיסל את היריבות במערב (מדובר בעילוי התקפי נדיר). אני לא רואה שום מתחרה רצינית במערב סן אנטוניו בלי רכז איכותי לא תגיע לשום מקום העונה. היחידה שיכולה להתחרות בהם היא קליבלנד (בתנאי שעושים טרייד על לאב, ולברון משחק כpf). ראיתי שוב את סדרת הגמר ואני מסכים איתך לחלוטין המחסור של בוגוט היה קריטי, ולגרין יש בעיה רצינית לשמור על הטבעת (הסיפורים עליו בהגנה פשוט מצחיקים ביחס למציאות). הדבר המעניין ביותר השמה בגולדן סטייט הוא איך השילוב של דוראנט יעבוד,אני לא קונה את השטויות של תומפסון וקרי על ירידה בתפוקה, על מעבר לספסל מצד תומפסון על החשיבות של האליפות לעומת הפרט (כמובן שמדובר על פגיעה עצומה בהכנסות לטובת קרי במקרה הזה* אני לא מכניס כלל את הפגיעה בתדמית.

  9. תענוג רועי, בחרת יופי של נושאים לדיון.
    1. טרי לווריורס זה כפפה ליד, הוא יותר על תקן רכז מחליף אבל יכול לשחק מצוין ליד ליוינגסטון שיחפה עליו בהגנה על הקו האחורי. בהגנת החילופים. הוא קצת יותר בעייתי אבל אין ספק שהוא יכול להיות תוספת כוח לא מבוטלת.
    2. דנבר קבוצה בבנייה, הם צריכים להיות סבלניים ולא לרוץ לחפש טריידים, בטח לא על גריפין שאחרי שנה יחתוך משם בלי להניד עפעף. הבעיה שבניגוד למינסוטה לדוגמא, הצעירים שלהם לא מספיק טובים והתקרה שם נראית לא מספיק טובה. מישהו רואה את מודיאיי הופך לאולסטאר? ג'וקיץ צעיר נחמד אבל כשהשחקן הכי מבטיח שלך יכול להיהפך לאחד מהטופ 10 בעמדה שלך המצב לא מי יודע מה.
    3. אני אמביוולנטי לגבי הקליפרס. מצד אחד, קשה לי להתחבר לעניין הלוזרי של מועדונים וההיסטוריה וכו', מצד שני יש שם הרגשה של מיצוי ונראה שהווייב סביב גריפין לא טוב ואם ככה באליפות זה לא ייגמר.
    אם פלטון חתם אז לפחות הרכז המחליף סגור. רביעיה כזאת טובה לא צריכה סמול פורוורד תותח, סביר יספיק. השאלה אם ווסלי גונסון סביר.

  10. 1. כמעט כל ווטרן לג"ס יתאים להם. במיוחד כאלו שמוכנים לקבל מינימום בשביל הסיכוי לטבעת. טרי, צ'אלמרס (בהנחה שהוא בריא).
    אני מניח שגם באמצע העונה הם יחזקו בשחקן שנחתך מקבוצתו.
    2. דנבר קבוצה עם פוטנציאל שיכול להתממש ויכול להיות גם שלא. יש להם חומר שחקנים טוב ומאוזן אבל חסר הסופרסטאר (שכולם מקווים שמודאיי יהיה ופאריד כבר לא יהיה). יש להם קו קדמי חזק ומרשים (לפחות עד אתה), אבל יש הבדל בין להרשים שאין ציפיות ולשחק בקבוצה שמכוונת גבוה. גלינארי מתאים יותר לשחק ליד כוכב מאשר לסחוב קבוצה לבדו, במיוחד שהוא כל הזמן נפצע.
    3. אני לא חושב שהקליפרס עם ספסל מרשים. יש להם בור בעמדת הSF בחמישייה וגם בספסל. הם צריכים שחקן D&3 ואין להם כרגע כזה. ספייטס הפיק מעצמו הרבה במערכת של ג"ס ולא בטוח שיצליח בקליפרס. ישנו גם סימן שאלה גדול לגבי גריפין והמוטיבציה של שחקן ששומע שהוא מועמד לטרייד. כריס פול מרשים אבל מתישהו תהיה ירידה. וכמובן עמדת הGM שצריך לעשות בה סדר ולהביא איש מקצוע רציני יותר. ריברס הוכיח שהוא מאמן טוב (ואף טוב מאוד) אבל הוא לא GM מוצלח במיוחד. אני ממש לא מחזיק מאוסטין ריברס וחושב שעל back up כזה אי אפשר ממש לסמוך (בטח שהוא דומה לקרופורד שעושה עבודה טובה יותר ממנו).

  11. רועי אחלה טור כרגיל!
    1. טרי לווריורס זה רעיון נחמד לא יודע אם יש להם כסף בשביל משכורת בשבילו כי הוא שחקן מאוד ותיק. יכול לתת כמה דקות בהחלט חיוביות.
    2. דנבר זאת קבוצה עם בעיית ניהול קשה – אין שם מישהו שמכוון למעלה ולכן תמיד ישארו תקועים. במקרה הטוב ביותר יגרדו פלייאוף מלמטה. לא רואה שום סיכוי שינחת שם אולסטאר בשיאו
    3.על הקליפרס יש לי מה לומר – וזה לפרק לפרק ושוב לפרק. הניסיון נכשל , צריך לבנות מחדש ולנצל את הנכסים שיש כיום. אחרת הלייקרס עוברים אותם תוך 3 שנים

  12. אנ חושב שסן אנטוניו קיבלו שדרוג משמעותי עם גאסול אבל חייבים לביא רכז. מצוין כדי שיוכלו לאיים על גולדן סטייט

    1. הנזק בהגנה (בגילו) עולה על התועלת ההתקפית שלו. הבולס הבינו את זה שנה שעברה ואוהדי סן אנטוניו יבינו זאת השנה.

  13. תודה על טור מצויין רועי.
    ג'ייסון טרי לגולדן סטייט? סתם בזבוז.
    דנבר בפוטנציאל גדול. אני מקווה שהעונה משהו סוף סוף יתממש

    1. המערב נחלש השנה מנחם. בעיני בין 4-10 הכל פתוח. נראה לי שהשנה הנבואה שלך סוף סוף תקרה. המזרח יהיה טוב מהמערב. רק מכת פציעות קשה תשנה את זה. במזרח מצאתי רק 2 קבוצות שהם לא קרובים לפלייאוף מיאמי (אם בוש לא חוזר) וברוקלין.

  14. ג'ייסון טרי במפרץ לא יקרה . לאחר ההחתמות של מקאדו וורז'או נותר ללוחמים מקום 15 ואחרון ברוסטר שהם צריכים למלא , והם לא יבזבזו אותו על רכז דועך בן 39 . גם אם הם יחתימו וטרן נוסף , הם ישמרו את המקום לשחקן קצת צעיר יותר . טרי לא יכול להחליף את ברבוסה לא בכמות הדקות ולא בתפוקה.

    1. הי אש מי מגן שם על הטבעת שנה הבאה? אתה מחזיק מזאזא? מוורז׳או אני בכלל לא מחזיק. את דימיון ג׳ונס אני מכיר מצויין מוונדרבילט והוא החתמה מצויינת לטווח רחוק. הוא גבוה אך ידיו אינן ארוכות מספיק להגין על הטבעת. הוא חוסם בינוני בnba

      1. כבר אמרתי את זה אבל לדעתי זאזא יעיל מאוד והחזיק את ההגנה של מילווקי לפני שנתיים ונתן עבודה מצוינת שנה שעברה בדאלס.
        שנה שעברה הם בחרו את קווין לוני בבחירה ה30 שהיה אמור להיות בחירת לוטרי אבל נדחק לסוף הסיבוב בגלל פציעות.
        לוני פאוור פורווד שאמור לתת עוד עומק לקו הקדמי.
        ביחד עם וורזאו (שגם אני לא מחזיק ממנו), דימיון גונס שציינת, דוראנט, איגי ודריימונד הקו הקדמי של הווריורס לא ככ חלש כמו שהוא נראה.

        1. עמדות הפורוורד שלהם מעולות, אין ספק (יש גם את דיוויד ווסט ששווה להזכיר).

          אבל דיימון ג'ונס לא מוכן עדיין ל-NBA, זאזא שחקן מגניב ומעולה בהתקפה אבל רים פרוטקטור חלש-לא הייתה לו עונה אחת עם יותר מ-40 חסימות בליגה (*). מול קבוצות ניידות הוא טוב, אבל יהיה לו קשה מול ביג-מנים גדולים. וז'אראו לא יחזיק הרבה דקות כשיר, ואם גרין ודוראנט יצטרכו להגן על הטבעת בעונה הסדירה הם יגיעו שחוקים לפלייאוף.

          זאת נקודת התורפה שלהם, ופה המחסור של בוגוט (ופחות אזילי) יורגש בגדול

          * http://www.basketball-reference.com/players/p/pachuza01.html

      2. ז'אז'א גאבור אולי לא מספק מטריה אווירית מדהימה (הוא בכלל יודע לקפוץ?), אבל יש לבחור הגנה. הוא יודע איך לגרום לשחקנים לשנות זריקות. יש לו מיקום מצויין בהגנה ונראה שהוא בכל מקום. בהתקפה – הפסוליה הגיאורגית הוא חומת סקרין בלתי עבירה שיודעת לקחת ריבאונדים. יכול להשתלב טוב מאוד בשיטה ההתקפית של הלוחמים.

  15. הימור מוקדם לפלייאוף מערב:

    גולדן סטייט, קליפרס, סן אנטוניו, פורטלנד, יוטה, אוקלהומה, ממפיס, מינסוטה.

    בחוץ: דאלאס, דנבר, יוסטון, ניו אורלינס, סקרמנטו, לייקרס, פיניקס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט