השאלה החמה (2) – מה את/ה חושב על הצעד של דוראנט ??? / MBK

בשבוע שעבר שאלתי לגביי מי האשם באובדן האליפות של GSW , התגובות והפיילוט עברו בהצלחה http://www.hoops.co.il/?p=70164

הבטחתי למנחם שלא לדון יותר בגולדן סטייט עד החורף  כי בהחלט לעסנו וטחנו את העניין מכל זוית אפשרית , אבל בחיים כמו בחייים – never say never

בעודי מתלבט איזה 5 החתמות גרועות אני הולך להכניס בשאלת הסקר הבאה מגיע דוראנט וכמו זיקוקים ב 4 ביולי מגיע ומנפץ לי את החזון

סליחה מנחם … גולדן סטייט לא יכולה להשאר מחוץ לכותרות כנראה

אז כקדימון אכתוב שוב את טיעוניי מהפוסט שנכתב ב 22 למרץ ( תוספות עכשיוויות בסוגריים ו* )  –

קווין דוראנט ניצב בפני דילמה.

אין ספק שמדובר בטאלנט הכי מחונן בליגה היכולות שלו הן בלתי נתפסות , בחור בגובה 210 ס"מ שפשוט מסוגל לחסל אותך במו ידיו, כיום הוא השחקן הכי אהוד עליי בליגה. כשהגיע לליגה הפוטנציאל שלו מבחינתי היה טופ 3 אול טיים בעיקר בגלל שלא נראה דבר כמוהו בליגה. דעה משוחדת – אני רוצה את דוראנט בלייקרס. ( דוראנט לא טרח אפילו לבזבז את זמנו וזמנם של הלייקרס ,אבל היי יש לנו את מוזגוב *)

נחזור לנושא המרכזי של הפוסט – דוראנט להיכן?

והתשובה פשוטה למדיי – גולדן סטייט!!!

גולדן סטייט השיגה 67 בעונה החולפת והיא מפלרטטת עם שיא הניצחנות בכל הזמנים , אני מקווה עבורה שזה יגמר גם בטבעת למנוע עוול היסטורי.( שברה את השיא ואיבדה אליפות כמו שחששתי *)

דוראנט ו-OKC כבר בסוף, פשוט אין לו מה לחפש שם לאחר הופעה בגמר 2012 ואובדן האליפות למרות יתרון ביתיות שאפשר ללברון את הראשונה שלו. היה פוטנציאל נהדר לדואל OKC – מיאמי ובמקום זאת? הקבוצה החלה לדעוך, עשתה טרייד על הארדן, הצ'יפים הונחו על איבקה, סבלה מפציעות וכו' וכו'.( OKC הבינו מאוחר מידי שעדיף לזרוק ציפ מהחלון מאשר לשים על איבקה *)

דוראנט ו-OKC נראים כמו קבוצה שתקועה בשום מקום,אוקלהומה סיטי רק שעתיים וחצי ברכב מדאלאס אבל זה שום מקום.

ומה מתאים יותר משום מקום? המפרץ, קליפורניה ולא פחות חשוב הקבוצה שתוך 3-4 שנים תהיה לטובה בהיסטוריה.
איך דוראנט ישתלב בפאזל? כמו יינג ליין גולדן סטייט כבר כיום היא מכונת התקפה משומנת הייטב , תעצמו עיינים ותדמינו 1-2-3-4 קארי , תומפסון , דוראנט , גרין. אז ירדו עליו קצת בהתחלה ,אבל מה עדיף להשאר בסטסטוס של קרל מלון , בארקלי או יואינג?
דוראנט יכול להיות חלק מהיסטוריה גם אם זו היתה הקבוצה של קארי יחד עם קליי , זה לא הפריע ללברון* זה לא הפריע גם לבארקלי לחבור להאקים ודרקסלר המזדקנים. במונחים של כדורסל, ג"ס יכולה לתת לדוראנט פנטזיה , הוא לא צריך לשחק יותר מ-33 דקות למשחק ועם הברגים והבעיות ברגלים זה מה שהוא צריך. לקבל כדורים מקארי ולהשתלב במכונה הצהובה. גולדן סטייט מחזיקה בשיא מועדון של 22 שלשות ….. נראה כמו מספר שישבר ממש במהרה כשדוראנט יהיה שם. גם אם הוא יהיה כינור שני, זה לא הפריע למג'יק לצד קארים. הניסיון להיות צמד מהגדולים בהיסטוריה לא הצליח עם ווסטברוק (בחיי שהאמנתי שזה יכול לקרות) אז למה לנסות מערכת יחסים חדשה , במקום לרעות בשדות זרים ללכת על משהו בשל, רומנטי ושרמנטי.

דוראנט לדאבס והיסטוריה תכתב בצבעי תכלת וזהב כי לפעמים ללכת על בטוח עדיף מללכת אחורה.

* והדרך אוי הדרך , אני סומך על דוראנט שיעשה זאת בענווה , בלי מסיבות , בלי פוזות ובלי חולצות פלנל משובצות בצבע סגול , הודעה קטנה בטוויטר רצוי לאחר אולימפידת ריו , שבועיים חופשה ואז להגיע רעב מתמיד לג'אמפ הראשון . ואז ביום מן הימים לפרוש לא עם 6 לא עם 7 עם 8 טבעות מוזהבות ומקום בגן העדן של היכל התהילה ( אני חושב שהוא עזב בצורה מכובדת ללא טאראראם גדול * )

==========================================================================

הצעד שנוי במחלוקת אז בכדי לעזור לי לקבוע האם אתם בעד או נגד –

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 137 תגובות

  1. שיחקת אותה בתחזית מידן.

    אני מסתקרן לראות איך זה יהיה? עדיין אני מחבב את דוראנט, תמיד חיבבתי
    ומכבד את גולדן סטייט עשו מהלך ענק.

    על הצבועים שב-2010 קיללו וגידפו וקראו לאחד הגדולים בהסטוריה פחדן ופלופ וכעת צוהלים – עליהם אין לי מילה אחת טובה להגיד.

    לברון הגיע כגלגל שלישי לקבוצה נהדרת אחת הטובות בכל הזמנים אולי, מהלך פי מאה "שנוי במחלוקת"
    הדרך של דוראנט אכן יותר צנועה על זה אין להתווכח.

    1. תיאור יותר נכון יהיה שלברון לא הגיע כגלגל שלישי (רומז על שלישי בחשיבותו) אלא כאחד מ-3 גלגלים.
      דורנט מגיע כגלגל רביעי (לא כי הוא רביעי בחשיבות או ביכולת, אלא כי זאת קבוצה מוכנה – אין יותר מוכנה ממנה בליגה כולל האלופה).
      הדרך של דורנט צנועה יותר, אין ספק. אני בטוח שאם היה סיכוי שהוא היה עושה את זה בטלויזיה, התגובות של לברון קיבל ביטלו את הסיכוי הזה (לא שזה משנה משהו).
      אני מסכים שמי שטינף על המהלך של לברון, לא באמת יכול להצדיק את המהלך הזה.

      להערכתי ג"ס לא ייקחו אליפות בעונה הראשונה. סתם הימור. לוקח לרוב זמן הסתגלות. השאלה מה יקרה בשנה השנייה, אם יישארו בפורמט הזה.

  2. מאוכזב אש.
    חבל לי על אוקלהומה ועל ראסל ווסטברוק, סטיבן אדאמס והקהל החם.
    מה יש לו בגולדן סטייט? רולקסים?
    חבל.
    לא מאחל לו כשלון, אבל כבר לא מחזיק לו אצבעות.

  3. גדול מידן. בראיה לאחור עכשיו נתת פרשנות פשוט מ-ע-ו-ל-ה. לגבי הסקר אז וואלה לא יודע מה לענות. מצד אחד לא אוהב את החבירה לסופרסטארים. מצד שני הדימיון שמה שיכול לצאת מהקבוצה הזאת מצית את כל החושים. מדובר בשחקנים שכבר הוכיחו ויותר מפעם אחת שאין להם שום בעיה להקריב סטיסטיקה ואפילו תהילה בשביל הקבוצה וגם דור אנט הוכיח שהוא יודע לשחק עם עוד סופרסטאר ואין לו בעיה לחלוק את התהילה (הרי הביקורת העיקרית על ׳וריאנט שהוא לא זכר אלפא ונותן לווסטברוק את ההובלה)שוב לא אוהב את ההחלטה אבל מצד שני לא יכול לא לשנוא את דור אנט וגולדן(שמאוד חיבבתי גם לפני גם את גולדן וגם את דוראנט)אני חושב שההחלטה של לברון הייתה שונה ולו מהעובדה שהוא הראשון שעשה את זה ולכן האמוציות והרגשות היו הרבה יותר חזקים וקשים. לסיום מה שבטוח שאני לא יעשה זה יתווכח עם אנשים שיהיו נגד המהלך ועכשיו ישנאו עוד יותר את גולדן ודוראנט. לגיטימי לחלוטין מבחינתי

    1. יניב, בוסטון עשו את זה קודם.
      אז אמרת שזה לא אותו דבר, כי זה לא היה בשיא הקריירה כמו במקרה של מיאמי (לא נכון, הטריו של בוסטון היה בשלב מתקדם בקריירה אבל לא רחוק מהשיא) ושבניגוד לטריו של בוסטון הטריו של מיאמי זה שחקני על הטובים בליגה.
      עכשיו ג"ס לקחו את זה צעד רחוק יותר ממיאמי שלקחו את זה צעד רחוק יותר מבוסטון.
      הוסיפו לשלישיה שכוללת MVP שנתיים ברצף, הSG והPF שניתן לטעון לחלוטין שהם הטובים בעמדתם, וחברו לSF השני הטוב ביותר בליגה והMVP של לפני 3 שנים.
      אני לגמרי מבין למה תתעב את לברון ואותם תאהוד/תחבב, אבל לפחות תסכים איתי שאם אתה בא לזה בעיניים אובייקטיביות לגמרי וללא שמות והכרות מוקדמת, אין שום משמעות לזה שלברון עשה את זה קודם ואתה מתעב את ג"ס לפחות כמו את מיאמי ואת דורנט לפחות כמו את לברון (ושוב, אני עדיין אקבל שאת לברון אתה מתעב ואותם לא, כי לברון זה לברון מבחינתך)

      1. מסכים ולכן אמרתי שאני מקבל ומבין כל התנגדות שיש למהלך. לגבי בוסטון לא יודע להגיד לך כי זה לא היה את אותו אפקט מהבחינה שאלן נחשב לשחקן טוב ואפילו טוב מאוד. צלף מחונן ולא הרבה יותר פירס אמנם היה כוכב אבל לא מהכי גדולים בליגה וגארנט אכן היה סופרסטאר אבל שוב ההרגשה הייתה שהוא טיפה מעבר לשיא. שוב לברון זה היה פשוט וואו כי לא עשו את זה לפני זה בליגה ששחקן בכוחו ובמעמדו עושה דבר כזה תוסיף את הפומפוזיות של ההכרזה זה הוסיף עוצמה לרגשות הרבה יותר ונראה לי שבשבילי בכל אופן זה הופך את זה לקצת יותר מבין את ההחלטה שלדוראנט. בכל מקרה אני באמת מאמין שלולא לברון והחלטה שלו זה לא היה קורה

        1. ברור לי שלברון היה פשוט וואו, כמו שהחבירה של דורנט היא וואו גם ביחס למיאמי.
          הטריו של בוסטון היה שלב הכנה לטריו של מיאמי שהיה שלב הכנה לרביעיה של ג"ס.
          לברון-וייד-בוש ראו את ההצלחה של בוסטון ורצו לחקות אותה.
          דורנט ראה את ההצלחה של ההחלטה של לברון ורצה לחקות אותה.
          למגמות יש נטייה להקצין.

          1. שניכם צודקים. ההבדל היחיד בין בוסטון ומיאמי הוא הפומפוזיות של ההחלטה של לברון. מעבר לכך אין הבדל משמעותי

        2. ריי אלן היה הרבה יותר מרק צלף מחונן. לכתוב דבר כזה זה עוול. כוכב ואולסטאר בטוח ברוב שנות הקריירה שלו הול אוף פיימר ב100%.

  4. פול פירס ביטא את התחושות של כל השחקנים עכשיו:
    'If you cant beat them- Join them'
    לא חושב שהיה סופרסטאר שעשה מהלך כזה פחדני בהיסטוריה של הליגה

      1. אז איך אתה מתאר מהלך כזה? ג'רי ווסט הפחיד אותו שהוא הולך להצטער על כל הטבעות שהוא הפסיד והנה הוא מבטיח לו טבעת אינסטנט (לא שאני חושב שהטבעת בכיס שלו- כבר הטלתי את קללת הימאים שלי).
        זה מהלך שהתבסס כולו על פחד מאי הצלחה, יותר מעל סיכוי להצלחה. אם היה רוצה ללכת על משהו שונה ומאתגר היה הולך על הפרוייקט של בוסטון.

        1. החיים קצרים מידיי להצטער
          אני חושב שהלחץ עליו גדול בהרבה עכשיו
          לקרוא לו פחדן זה עוול , הוא אדם משכמו ומעלה
          אני ידעתי שהוא יפנה גב לאוקלהומה בהזדמנות הראשונה אחרי שהם פישלו איתו רפואית , הוא איבד שנה בקריירה בגלל שהביאו לו רופא כפרי ולא רופא אליל ( ניו יורקי שניתח אותו בפעם ה 3 )

          1. לא יודע איזה אדם הוא. נראה לי בחור חמד.
            הוא לא הפנה גב לאוקלהומה בגלל היחס, הם גם לא היו קבוצה חלשה אלא קונטנדרית ועשו מהלכים בשביל להתחזק.. המהלך של הצטרפות לקבוצה שניצחה אותך, קבוצה מוכנה ובנוייה לאליפות רק כדי לקחת אליפות בלי להזיע (שוב, הוא לא יקח שם אליפות), הוא מהלך שאין דרך אחרת לתאר אותו מפחדני. בטח שבדרך אתה משמיד את הקבוצה שלך, המתחרה העיקרית על התואר במערב.
            עשרות מונים יותר פחדני מהמהלך של לברון שניתן היה לתאר כמגלומני, אבל לא פחדני במלוא מובן המילה.

  5. אישית לא רציתי את דוראנט בווריורס מכיוון שלדעתי זה יפגע בתחרותיות במערב.
    מצד שני מבחינת ההחלטה שלו אין לי שום בעיה עם הבחירה שלו ללכת לקבוצה שלדעתו נותנת לו את הסיכוי הכי טוב לזכות באליפות.
    כמו במקרה אז של לברון הרבה אומרים היום שזו לא חוכמה ופחדנות וכו'…
    מה שאני רוצה להגיד זה שאין אליפויות קלות ואף אחד לא מבטיח לך אליפות ולא ייתן לך אותה על מגש .לכן אין בכלל לזלזל בהחלטה כזו
    יותר מכך אין שום דבר חדש בהחלטות כאלו והן לא הורסות את הליגה.
    מוזס מאלון ה-MVP עבר בעונת 1982/83 כשחקן חופשי לפילדלפיה של ד"ר ג'יי (הMVP של העונה לפני) שזה עתה הפסידה את האליפות לליקרס. האם זה היה אקט של פחדנות? במבט לאחור המעבר הזה העניק לשניים את תואר אליפות ה-NBA היחיד של שניהם.

    1. מלון הועבר בטרייד לפילדלפיה (במהלך אידיוטי של יוסטון שחשבו שנפצע ולא יחזור על היכולת שלו).
      דוראנט במהלך הזה גמר על המתחרה העיקרית של הקבוצה שאליה עבר

      1. עקרונית זה היה אחרי שהוא היה שחקן חופשי מוגבל (האריסון בארנס?) והרוקטס הישוו את ההצעה ועשו את הטרייד (אם אני לא טועה משיקולים פיננסים). זנ לא רלוונטי לטיעון שמאלון בחר ללכת לפילי עם ד"ר ג'יי

  6. כל צופה שאוהב כדורסל אמור לרצות לראות את הקבוצה הזאת.
    אם זה מתחבר אנחנו הולכים לקראת עונה של קרקס מתמשך. יש כאן פוטנציאל לקבוצת התקפה שלא נראתה כמוה.
    עזבו דוראנט. פחדן מה פחדן, פוסי, סיסי… מה שתגידו.
    עכשיו שימו את זה בצד תחשבו קארי, תומפסון, גרין, איגודאלה ודוראנט באותה חמישיה. אתם מבינים את הפוטנציאל של הדבר הזה?
    עוד תספרו לנכדים שלכם שהייתם שם כשזה התרחש.

      1. כן דובי זה נחמד והכל..קרקס וזה….
        אתה יודע מה הבעיה? שקרקס זה אוברייטד- מי בימינו הולך לקרקסים?
        יש הרבה יותר צופים במשחקי ליגה שלישית באנגליה מאשר בקרקסים היום. וזה מהסיבה הפשוטה שקרקסים פחות מרגשים. אנחנו נראה (אולי) שיאים נק' ושלשות נשברים, וניצחונות קלילים, אבל זה לא יעשה לנו את זה, כי נדע מאיפה זה בא (אני לפחות).
        את ג"ס אהבנו השנה כי הם הגיעו משום מקום, הקבוצה הזאת נוצרה להיות כאת גדולה בלי שאף אחד ציפה זאת ממנה.
        לדעתי, בזה היום היא איבדה הרבה מהקסם שלה, ויכול להיות שעוד הרבה שנים נזכור אותה כאחת הקבוצות הגדולות, אך גם כאחת כזאת שעשתה את זה באחת הדרכים היותר עקומות שאפשר.
        האליפות של דאלאס באותה שנה שלברון עבר למיאמי הייתה אחת מהמרגשות ואהובות עליי באן.בי.איי, מקווה מאד שהשנה אזכה לראות עוד אחת כזאת בניגוד לכל התחזיות.

  7. מה שחקנים היום לא עושים בשביל אליפות… כאילו הם לא יכולים לסבול את המחשבה, שהם יסיימו את הקריירה בלי אליפות חלילה, בזמן שהם יכלו לעשות משהו שונה ברך שיביא אץ הטבעת הנכספת.
    לא יודע מה איתכם, נאש בארקלי סטוקטון מלון ועוד מספיק גדולים בעיני גם אם הם לא סיימו עונה עם אליפות אפפעם. יותר גדולים מנוביצקי בעיני למשל, למרות האליפות.
    אז אולי קריירה בלי אליפות מורידה מה'מורשת' החשובה כ"כ לכל השחקנים, אבל לא מספיק כדי לבצע מהלכים דרמטיים ושנויים במחלוקת כל-כך, לטעמי.
    ולא לשכוח שהוא יותר צעיר מסטף קרי.. (28 ו 27). אבל שיחק הרבה יותר משחקים ממנו אני מניח

    1. מסכים עם רוח הדברים, אבל שברת אותי עם הדוגמא של נוביצקי…
      דווקא הוא???? אחד הגדולים והמרגשים שלקחו אליפות, ועשה את זה בדרך כל כך יפה וראויה- בקבוצה אחת,אחרי כשלונות, על כסא הנהג, בדלת הראשית, מול יריבות איכותיות וחזקות.
      האליפות של נוביצקי שמה אותו, בעיניי, בין הגדולים באנ.בי.איי, לפחות אלו שאני זכיתי לראות, ובטח כאירופאי הבכיר ששיחק בליגה.

      1. אני גם חושב שהוא שחקן ענק, ואולי האירופאי הגדול אי פעם, ודווקא בגלל זה בחרתי אותו, כדי להדגיש את הטענה שאליפות לא מוסיפה כל-כך הרבה לגדולה של השחקן, בעיני לפחות, והוא עדיין נחשב לפחות גדול היסטורית מאלו שהזכרתי.
        אני שם פחות משקל לאליפויות, זה הכל

  8. מאוד לא אוהב את המהלך הזה. מבחינתי, אלא אם כן יקרה משהו מאוד יוצא דופן, דוראנט איבד את הקייס להר ראשמור. ולא, אין מה להשוות למעבר של לברון. עם כל הביקורת שהיתה על המהלך הזה, לברון עבר לפרוייקט בהתהוות, לקבוצה בבניה. והוא עשה את זה התור הmvp המכהן שקבוצתו הקודמת העמידה סביבו סגל בזיוני בלי אף סופרסטאר (או אפילו סטאר). דוראנט לעומת זאת? כולכם יודעים את התשובה. מקווה שהם ייכשלו, וחבל לי על זה כי כיבדתי ואהבתי גם אותו וגם את ג"ס.

    1. למה זה אמור לפגוע באהבה אליו ?
      הם בונים שם את הקבוצה שכל ילד אמריקאי ירצה לאהוב
      הם חברה טובים שקשה לשנוא

    2. בהר ראשמור יש ארבעה…
      ג'ורג' וושינגטון – סטף ( המייסד והותיק ) .
      תומאס ג'פרסון – קליי ( השותף – ספלאש בראדר )
      אברהם לינקולן – דריי ( המהפכן )
      תיאודור רוזוולט – דוראנט ( הכובש , והמצטרף אחרון )

          1. ועם זאת , תאמין לי ( אני לא יכול להוכיח ) , שאם לפלופ היה מגיע אלינו
            ( מופרך , אבל נניח ) , הייתי מתפלץ ומפסיק לצפות בלוחמים . אותו , ורק אותו , תמיד תיעבתי . לא שהייתי שמח אם אבו-זקן הפאתטי מיוסטון היה מגיע, אבל את זה עוד איכשהוא הייתי בולע .

  9. מעתיק תובה שהכנסתי לפוסט אחר:

    וואללה נדמה לי שבכדורסל עבר את הכדורגל בפופולריות, כי אני לא מאמין שאפילו מעבר של מסי למנצ'סטר יונייטד היה מעורר מהומה כזאת כפי שהתעווררה כאן (ובעולם!)

      1. עדיין לא מנחם…
        מעבר של שחקנים לא יוצר כזה אימפקט מכיוון שהשפעה שלהם על המשחק פחותה יותר. אחד מחמש משפיע הרבה יותר מאשר אחד מ-11….מתמטיקה פשוטה..

    1. לא בדיוק. בכדורגל דברים מהסוג הזה לא מרגשים כי הם נעשו לפני 15 שנה. זידאן היה אחד השחקנים האהובים עלי, אבל אני חייב להודות שפרויקט הגלקטיקוס הרס את הכדורגל האירופאי (כלומר, את הרגש שבו)

  10. לא מבין את כל החיים בסרט שחושבים שבאמת היה שביב של סיכוי שדורנט באמת היה הולך לבוסטון.
    תביאו פרמטר אחד ריאלי שבו לבוסטון יש יתרון על ג"ס או OKC. הדבר היחיד שיש לבוסטון להציע זה בוחטה של כסף ובור בעמדה 3. זהו.

  11. זה מאכזב, אתה כן מצפה משחקן ברמתו להישאר ולהילחם, ובטח כשהקבוצה שלו הייתה רחוקה נצחון אחד מלהגיע לגמר עם סיכוי די טוב גם לקחת אליפות (בשונה מגארנט בוש ולברון למשל, שעזבו קבוצות חלשות).

    מצד שני, מי אנחנו שנשפוט אותו, הוא אולי בחר בדרך הקלה, אבל אין שום חוק שאוסר על כך, והאכזבה של האוהדים לא צריכה להוות שיקול (לפחות לא משמעותי) בהחלטות של שחקנים.

  12. דוראנט במהלך הזה תקע לעצמו מקל בגלגלים. להיות באותה חמישיה עם הצלף הכי טוב ב-‏NBA‏ וזה שזכה בתחרות שלשות ועם פאוור פורד שגם הוא לא רע בכלל משלוש, מה יעשה כבר דוראנט? אם כל הקבוצות יתנו את אותה הגנה של קליבלד אז מה כבר ישאר מהלוחמים? לדעתי בשלב מסוים גולדן סטייט ימצאו את עצמם עמוק בבוץ כאשר סטיב קר מנצח על החגיגה.

  13. "בכל דור ודור קם המערב עלינו לחלותינו ולברון ג'יימס מצילנו מידם" 🙂

    סתם.

    אחרי כמה שעות אני מגלה שאני שמח בשבילו. הולך למקום הכי טוב ושמח בNBA כרגע, שהוא גם הסיכוי הטוב ביותר שלו לאליפות.
    אבל כואב לי כואב לי כואב לי על ראסל אוקלהומה והאוהדים שלה. והאמת בעיקר על ראסל שפתאום מוצא את עצמו לבד בלי כיוון ברור להמשך.

    וכמו שאמרתי בפוסט אחר, הולכת להיות עונה איכותית לא רק בגזרת ג"ס. והרי, כדורסל איכותי זה מה שאני רוצה בסופו של יום. מחכה לעונה.

    תודה מידן

  14. אני חושב שמהלך של דוראנט הוא נכון לגמרי, הוא עבר מקבוצה שלא הייתה מוכנה להשקיע ולבזבז ולשלם מס מותרות בכדי לזכות באליפות לקבוצה שאין לה בעייה עם זה.
    זאת יריית אזהרה לכל בעלים שלא ישקיע מספיק בחיזוק הקבוצה. אוקלהומה ניסתה לחסוך בכסף ולדרוך במקום במקום להשקיע ולשלם מס מותרות בכדי לזכות באליפות והיא נענשה בזה שהכוכב הכי גדול בהסטוריה של המועדון בחר לעזוב. היא תענש בשנית שגם הכוכב השני יעזוב שנה הבאה.

    1. אתה מתעלם פה מפקטור מאד מאד חשוב.
      הערים של הקבוצות וגודל השוק.
      ג"ס יכולה להרשות לעצמה מה שאוקלאומה לא.
      ג"ס יעד אטרקטיבי יותר לפרי אייג'נטס, אוקלאומה צריכה להקיז דם בשביל שפרי אייג'נט בכיר יחתום אצלה.

      1. אני לא מתעלם, אתה כמובן צודק. אבל אם נסתכל על השווי שלהם והצפי הכנסות הוא יירד משמעותית בגלל הקמצנות שלהם. אגב, מה ההבדל מבחינת שוק בין קליבלנד לאוקלהומה?

        1. קליבלנד היא מגה מטרופוליטן שכולל גם את אקרון, עם קבוצות פוטבול, בייסבול, וכדורסל. אוקלהומה סיטי היא עיר קאובויס

        2. שלברון נולד בקליבלנד.
          זאת הסיבה שחזר לשם, זאת הסיבה שלאב הגיע איתו.
          עם כל הכבוד לדורנט, הוא לא הופך קבוצה אוטומטית לקונטנדרית ויעד אטרקטיבי לפרי אייג'נטס כמו לברון.

  15. השאלות החמות:
    1. מה יקרה בעת משבר? לרוב יש כזה (מיאמי עם מאזן 9-8 אם אני זוכר נכון, קליבלנד עם התבוסות לגדולות של המערב וכו'). תכלס לג"ס היה משבר אחד בשנתיים האחרונות, הייתה מאד קרובה לצלוח אותו, אך כשלה.
    2. מה יקרה עכשיו? זה אמור להתחיל אפקט דומינו אדיר. קודם כל, אוקלאומה? לאן מפה? ווסטברוק נשאר רק בשביל הסיכוי שיחתום שנה הבאה, או מכירים במציאות ומפרקים לחלוטין את החבילה ומנסים להשיג עבורו קצת נכסים (בוסטון אולי? תמורת אייזאה תומאס, פרוספקטים ובחירות עתידיות?)? מה עם קליבלנד? העם אחרי המהלך תחליט שהיא צריכה להתחזק יותר? ספרס? קליפרס?
    3. איך יופיעו שאר קבוצות הליגה למשחקים מול ג"ס? עם רעל בעיניים, או בויתור מראש "אין לנו יכולת לנצח את הקבוצה הכי XXXX (השלם את החסר) בהיסטוריה?
    4. מי תמנע שחזור סדרת גמר בפעם השלישית ברציפות (אם בכלל)? אם כן, מאיזה קונפרנס?
    5. מה יהיה עם ה-"ללל"? אחרי שלברון זכה באליפות מרגשת, הוליך קבוצה ב100% שלו, יקיר הארגון עשה מעשה לברון חריף עוד יותר והצטרף לקבוצת המחמד של הארגון ובכך בוטלו 99% מהסיבות שעליהן קם ה-"ללל"… עכשיו יפנו חצים כלפי ג"ס? יתרצו שזה לא אותו דבר, כי בדיוק היום יצאו כמה פרפרים לטיול בירוחם וזה משנה את כל התמונה והופך את זה להגיוני?

    כל זאת ועוד בעונה הקרובה (והידועה מראש) של ליגת הNBA…

    אגב, מתי כבר מגיע ה-9 לספטמבר?

      1. לא צריך להאדיר אותם.
        חבורת השחצנים מהמפרץ (שחקנים ואוהדים) עושים עבודה נאמנה בעצמם.
        חשבתי שאחרי ההפסד של אליפות שהייתה להם ביד, הם יחזרו לפרופורציות, אבל הגעת דורנט בטח תעלה את האף שלהם לגובה שגם הכשרון שלהם לא מגיע לשם.
        נראה איך יתפקדו עכשיו. לכאורה לעונה הזאת הם באו מעמדת נחיתות מסויימת, שהם לא לקחו אליפות רק בגלל הפציעות שהיו מולן. עכשיו הם במצב שונה לגמרי. אף אחד לא יכול למכור את הלוקש שהם דויד ולברון וקליבלנד או כל קבוצה אחרת הם גוליית.
        אין צורך להרשם מחדש, חברי ה"ליגה למושפלי לברון" תעבור אוטומטית =)

  16. איזה מהלך בזיוני ופחדני. במילה אחת פוסי !!!!

    כן מתחבק עם אמא שלו לא מתחבק עם אמא שלו כנראה שמדובר בשחקן שמרטיב בתחתונים כל לילה. איזה תינוק פחדן.
    הלוואי שיפסידו, שיעופו בסיבוב ראשון מול קליפרס או משהו. הקבוצה הכי שנואה אי פעם.
    חייבים לעשות על כל הצפלונים האלה עבירות קשות, בעקר על קארי ודוראנט, שייפצעו הפחדנים האלה. שלא יזכו להנות מהפשע הכי טוב שיישארו בריאים ויפסידו, איך בא לי שתבוא קבוצה כמו הבאד בויז ויקרעו אותם

    1. זה מאד בעייתי מה שאתה מתאר…
      כי זה אומר שקליפרס יסיימו מקום 8 ואז יהיה להם ממש קשה לקחת אליפות =\
      נראה לי שהקבוצה שאתה מייחל לה זאת ממפיס.
      קבוצה שכולם הספידו, אבל תכלס לא שונה בהרבה מהקבוצה שהגיע לגמר המערב לפני 3 שנים (זיבו קצת הזדקן, השאר הרויחו נסיון, קונלי וגאסול חוזרים, פרסונס במקום ג'ף גרין, טוני אלן עוד בסביבה וים של מלחמה).

        1. צריך להגיב, אם לא בשבילו בשביל אוהדים אחרים. איחולי פציעות אמורים להיות טאבו באתר הזה ובספורט בכלל.

  17. זו לא בדיוק התשובה לשאלה אבל כבר עניתי עליה כל כך הרבה פעמים בשבועיים האחרונים אז אענה על שאלה קצת שונה, במילה אחת:

    סקרנות

    מעניין אותי לראות איזה כדורסל הם ישחקו..
    מעניין אותי לראות מה הם יעשו בלי בארנס בוגוט ועדו כמה שהולכים לעזוב ואחך הם הולכים למלא את החורים האלו(מלבד בארנס שמתמלא באוברפלו של דוראנט).
    מעניין אותי לראות איזה מרקם חברתי יווצר שם בעקבות השינויים הנרחבים בסגל ואיך הוא ישפיע על הצלחתם.
    מעניין אותי לראות איך קבוצות ישחקו נגדם בהגנה. איזה בעיות הם יוצרים להגנות ואיך ההגנות מנסות לפתור את הבעיות האלה.
    מעניין אותי לראות איזה טריידים יתבצעו העונה ע"י קבוצות אחרות בתגובה.
    מעניין אותי לראות איזה כדורסל הם ישחקו.

  18. הרצון של דוראנט לזכות בטבעת מובן, המעבר שלו דווקא לגולדן סטייט הוא זה שבגללו הוא סופג המון אש. גם הספרס הביעו עניין בדוראנט (אני מוציא את מיאמי ובוסטון מהמשוואה) ואיתו כנראה שכל מאזן הכוחות היה משתנה, ועדיין – אני לא חושב שמעבר שלו לטקסס היה מתקבל בכזה בוז.

    לעבור לקבוצה עם מאזן היסטורי, קבוצה עם 3 כוכבים שהייתה כל כך קרובה לאליפות כשבדרך היא מעיפה את אוקלהומה, כדי לשמש גלגל חמישי כמו איזה שחקן בינוני – זה משהו שקשה לי לקבל.

    ועכשיו יבואו המתייפייפים ויזכירו את ה"החלטה" מקיץ 2010. הדרך דומה, הנסיבות שונות. לברון חטף וימשיך לחטוף ביקורות, חלקן מוצדקות אפילו. אבל הוא ממשיך לבנות את השושלת שלו ועם 3 FMVP קשה להתווכח. דוראנט כנראה ישיג את הטבעת שהוא כל כך משתוקק לה, אבל בתור עוד בורג במערכת. בזה הוא שונה מלברון.

    משחקן ברמה שלו ציפיתי לקצת תחרותיות, ושוב – אני לא מדבר על מעבר לפילדלפיה אבל היו עוד אופציות חוץ מג"ס.

  19. איש מגעיל ומסריח, מילא לברון ג'יימס המנייאק, עשה את זה, לברון תמיד ידענו שהוא מנייאק ויגאוותן ושחצן. רק מה? התברר שהוא באמת טוב
    כמו כריסטיאנו, בן זונה שחצן, אבל שחקן גדול חרא אישיות

    דוראנט הבן אלף משחק אותה כאיזה מישהו ערכי, ותמיד חשוב לו האורגנזיישן, והאמא השמנה שלו שהוא מחבק כל היום, ואז הוא עושה את המהלך המלוכלך הזה???????

    אני מצווה על ראסל לפצוע לו תצורה במשחקים ביניהם, בכלל גולדן סטייט עומדת להיות הקבוצה הכי שנואה בליגה.
    כמה ששנאנו את קליבלנד, זה יהיה במבה לעומת גולדן סטייט הלוזרית שמרוב פחד וחרבון, רצה להביא את דוראנט. זה כמו שברצלונה בגלל שהפסידו ליגת האלופות ירוצו להחתים את כריסטיאנו רונאלדו, איזה חוסר סטייל איזה פחדנות

    שחקן פוסי לקבוצה של פוסי'ז !!!!!!

    1. 2 טעויות :
      1. רונאלדו זה לברון – בשפת הגוף , בשחצנות , בנרקיסיזם – בכל דבר.
      ואותו ג"ס לא היתה מביאה בחיים .
      2. ברצלונה החתימה שחקניפ-על רבים במטרה להתחזק לאחר כשלונות .
      על ניימאר שמעת ? ועל סוארז ?

  20. ההלם מתחיל לרדת… בסוף עונת כדורסל מורכבת מכל כך הרבה משתנים. אגב כל הגיבורים שעפים פה על ההימור על הקאבס (מסתבר שהימור על ניצחון הוא מדד להבנה במשחק) אני מוכן לפתוח פה ארכיון ולהראות איך חלקחם בלי בושה עברתם צד בהימור כג"ס עברו ל 2-0 ול3-1. אחרי המהפך ה"מדהים" חזרתם לתחזית המקורית.

    המסקנה שלי. הכל יכול לקרות. דמיינו פציעה של דוראנט או קארי אחרי שחצי מהווריורס כבר לא שם כדי להשלים עומק. דמיינו שגרין פצוע והקבוצה הופכת מוגבלת ללא מוביל כדור ו0 ריבאונדים. דמיינו סתם מאבקים חברתיים ואגואים כשקר הרגוע לא מצליח לפשר. את הכסף סופרים במדרגות. ואגב גם לברון עוד לא הבטיח שום דבר. הקבוצה הפצועה בהיסטוריה של 2015 הייתה הבריאה בהיסטוריה של 2016. הסטטיסטיקה ממש נגד קארי ולאב. אל נא יאוש אוהדי nba הכל לגמרי פתוח גם אם ישברו שיאי מאזנים

  21. מידן איזה תחזית לא יאומן איך התגשם פשוט ענק. כואב הלב על okc ועל ראסל אבל אני מסכים איתך שאם יש מישהו בליגה שמגיעה לו טבעת זה KD אני לא חושב שהרבה אנשים יערערו על זה. אני בניגוד לכל האחרים כאן חושב שבוגוט הוא זה שהיה החוליה החסרה בגמר מול קליבלנד . מהרגע שהוא נפצע הלוחמים איבדו סיכוי ככה חשבתי לפחות כי זכרתי עונות קודמות שהוא היה פצוע וההרכב הזה לא עבר אפילו סיבוב ראשון. ולכן זה ממש לא מוצא חן בעייני שבחירת הדראפט היחידה בהרכב של הלוחמים שנבחר במקום הראשון עזב. . בכל מקרה אני אמשיך להחזיק אצבעות לדורנט וללוחמים אם כי זוהרו קצת עומעם כעת.

  22. לא אוהב את המהלך. הסיבות סובייקטיביות לחלוטין. אין בליבי על דוראנט. אוהב אותו ואפילו מאחל לו שיצליח. מגיע לו לזכות באליפות.אני אישית לא אוהב קיצורי דרך. מבחינתי זה בדיוק כמו ההבדל בין זמר שמצליח דרך כתיבת שירים, הופעות קטנות והשמעות ברדיו, לבין אחד שמצליח דרך הופעה בכוכב נולד (או איך שלא קוראים לזה היום). שוב, סובייקטיבי לחלוטין, אבל ממש לא אוהב את זה.

  23. בדרך שלא: דוראנט לא עשוי מחומר של אלופים
    ההחלטה של דוראנט לעבור לווריירס הבהירה שהוא פחדן שלא עשוי מהחומר של אלופים אמיתיים. בניגוד אליו, ללברון היו נסיבות מקלות. גבריאל היידו מאוכזב מהסופרסטאר
    גבריאל היידו
    גבריאל היידו 04.07.16 – 22:30 213

    תחילת כתבה

    יש מצב שאתחרט יום אחד על מה שאני הולך לכתוב בכתבה הזו, כי אני אוהב את קווין דוראנט. ועדיין, אין דרך אחרת לומר זאת: קווין דוראנט הוא פחדן.

    רעידת אדמה: קווין דוראנט עובר לגולדן סטייט

    סופרסטאר לא בוחר להצטרף לקבוצה שרק השנה קבעה שיא ניצחונות לעונה. סופרסטאר לא הולך לקבוצה שניצחה אותו לפני רגע בניסיון לקצר הליכים ולהשיג איתה טבעת. סופרסטאר אמיתי היה לפחות חוסך לכולנו זמן ריפרוש בטוויטר ומודיע בשידור חי על "ההחלטה" שלו. אפילו כאן אפשר לראות את ההבדל בין דוראנט ללברון ג'יימס – לברון הוא מניאק שיודע את זה ולא ממש אכפת לו; דוראנט מנסה להצדיק את עצמו ולשכנע אותנו שהדרך הקלה הייתה להישאר באוקלהומה ושהוא היה צריך לצאת מאזור הביטחון שלו. איך אמרה מירי רגב? קאט דה בולשיט.

    אבל זה בסדר, מותר להביע דעה ולשנות אותה, ואולי גם אני אעשה זאת ביום מן הימים. אפילו קווין דוראנט בעצמו זעם על ההחלטה של לברון ג'יימס להצטרף למיאמי היט ב-2010. הציוץ שלו מאותו יום נראה בפרספקטיבה של שש שנים כמו האמת שלו, לא החרטוט שכתב ל-"Players Tribune", שבו הוא מנסה להסביר את ההחלטה לעזוב את אוקלהומה סיטי ולחתום בגולדן סטייט. זו קבוצה ששלטה בליגה בשנתיים האחרונות ללא עוררין. קבוצה שהייתה נאבקת על האליפות גם השנה, איתו או בלעדיו. מסתבר שדוראנט לא מכויל מהחומר של אלופים אמיתיים. ראינו את זה בפלייאוף כשאיבד כדורים פעם אחר פעם ברבע האחרון, כשהחטיא לא מעט זריקות שהיו יכולות להכריע את הסדרה מול הווריורס לטובת הת'אנדר. אני מאמין לדוראנט שכתב שזו אחת ההחלטות הקשות שקיבל, אני מאמין שבאמת היה קשה לו לעזוב את המועדון בו שיחק בכל הקריירה. קשה לי להתחבר לסיבה: "הרצון לצמוח כבן אדם ולעבור לעיר שתתן לי את הפוטנציאל לגדול הכי הרבה".

    ובואו לא ניכנס להשוואה של המקרה הנוכחי לזה של לברון. לג'יימס לא היה בחמישיה לצידו את אחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה (ראסל ווסטברוק). המאמן שלו מייק בראון לא היה מוערך כמו בילי דונובן, שנתן עבודה מעולה בשנה ראשונה בליגה. קליבלנד של 2010 לא הביאה ללברון את אחד השחקנים האהובים עליו כמו שאוקלהומה סיטי עשתה בשבוע שעבר לדוראנט (ויקטור אולדיפו).
    לא מהלך של סופרסטאר (GETTYIMAGES) לא מהלך של סופרסטאר (GETTYIMAGES)
    ההשוואה ללברון לא במקום (GETTYIMAGES) ההשוואה ללברון לא במקום (GETTYIMAGES)

    לדוראנט היו הרבה יותר סיבות להישאר באוקלהומה סיטי – כולל כלכליות. אחרי שנים בהן ויתר על אגו. זריקות. כסף, כדי להישאר בת'אנדר – דווקא כשיש לו את הקבוצה שבנויה הכי טוב להיאבק על אליפות הוא עוזב ועוד לטובת זו ששברה לו את הלב. אני מוצא את זה עצוב. לא סתם צייץ שחקן הבייסבול, אנדרו היני: "לקחת אליפות עם גולדן סטייט זה כמו לאבד את הבתולין לזונה".

    היו כבר שחקנים בעבר שעזבו קבוצה על מנת לקחת אליפות במקום אחר. קארל מאלון וגארי פייטון עזבו את יוטה וסיאטל אחרי שנים רבות בקבוצות שלהם, אבל במקרה ההוא הם כבר היו בשלהי הקריירה ויכולת להבין את הנסיון לרדוף אחרי הטבעת פעם אחת אחרונה. הקארמה לא הייתה איתם והם לא זכו שם באליפות. הסיכוי של גולדן סטייט ללכת עד הסוף השנה כדי לזכות באליפות גבוה בהרבה. האפשרות שה-MVP מ-2014 יזכה באליפות היא אסטרונומית, אבל היא תבוא איתו בחשבון בבוא הימים כשננסה להיזכר במורשת שלו. האליפויות יוזכרו גם בהקשר של המעבר שלו למועדון שכבר זכה בלעדיו. ואם חלילה לא יזכה בכלום הוא יזכה לבוז ושנאה שהיו שמורים פעם רק ללברון אחרי השנה הראשונה בפלורידה.

    ג'יימס לפחות ידע לתעל את אווירת האנטי נגדו כדי לזכות בהמשך בשלוש אליפויות, אבל רק האחרונה, בה עשה זאת נגד כל הסיכויים, בקבוצה מהאזור בו גדל, הכניסה אותו ללב. מה יגרום לאוהדים הנייטרליים להיות בעדו עכשיו כשהקבוצה שלו כל כך עדיפה מכל השאר? הרי אם היו משחקים בשכונה היו מחלקים כוחות מחדש. מבחינת הווריורס הרי כל דבר פחות מאליפות יהיה כישלון. דוראנט ושאר חבריו לקבוצה יצטרכו אולי לראשונה להתמודד עם הסיטואציה בה הם כבר לא המאמי של כולם.
    נפרד מהחבר בת'אנדר. ווסטברוק (GETTYIMAGES)

    העזיבה של דוראנט עושה אותי עצוב. כאוהב כדורסל. כאחד שמעריך אנשים שנלחמים על המקום שלהם, שבונים את המורשת שלהם בעצמם. כרומנטיקן של המשחק. אני לא אוהב לדבר על זה שאין מצב שצ'ארלס בארקלי, אייזיאה תומאס, פט יואינג או לארי בירד היו עושים צעד כזה- כי מדובר בתקופה אחרת, אבל לו הייתי שחקן עבר ותיק בליגה הייתי בז להחלטה של דוראנט.

    ומעל הכל צר לי שדוראנט, שחקן ובן אדם קלאסה, מהשחקנים האהובים עלי בליגה, וגולדן סטייט ששנים היו בין הקבוצות שיותר סימפטתי בליגה עברו בין רגע לקבוצה שאהיה נגדה. לא כי הם אנשים רעים חלילה או שההחלטה לא טובה מבחינת המועדון שהפך בשנים האחרונות לאחד המנוהלים הכי טוב בליגה. פשוט, כמו רבים אחרים אני לא אוהב את גוליית. וגולדן סטייט העכשווית היא הענק שאתה רוצה שיחטוף רוגטקה בול לפוני. זה יהיה מוזר אבל מעכשיו כשאזמזם את "דני" של משינה אחשוב על דוראנט- "כשחיפשת את הקיצור אז נפלת, זה הסיפור".

    1. הזיכרון של כולם קצר. ההיסטוריה זוכרת רק מנצחים. תאמין לי שאני יודע, כי אני זוכר את אלו שלא. אף אחד לא שם כוכבית על ווילט שחבר לווסט, גודריץ' ואלג'ין ביילר (שהיה כבר זקן ולא סיים את עונת האליפות). אם כבר שואלים למה אין לו יותר מאליפות אחת. את אוסקר רוברטסון זוכרים כאגדה למרות שהעונות שלו עם הבאקס היו לא הכי מרשימות כשקארים הוא ביי פר אופציה א' של הקבוצה. מבחינת הליגה והאוהדים הוא אלוף ואגדה ואני בטוח שמעט מאוד אנשים זוכרים שאת עונותיו המדהימות עשה בקבוצות מפסידות.

      גם לא חתמו כוכביות לד"ר ג'יי בסיקסרס כשנבנתה סביבו קבוצת חלומות ב83, וגם לא שמו על מג'יק כוכביות למרות שהלייקרס זכו באליפויות עם בין 4-5 נבחרי 1 בדראפט. אני יכול להמשיך עד לברון.

      כמה דיברו על כוכביות אז. היום עם קצת היסטוריה רביזיוניסטית אז פתאום וויד היה כבר גמור ב-2011 ובוש בינוני – יחי לברון (וויד היה אדיר ב-2011-2012 ובוש עשה כל מה שהיה צריך משמירה אדירה עד פיתוח זריקה משלוש. מה נשאר מהכוכביות? כלום! גורנישט.

      הרי ברור לכולם שגולדן סטייט היא לא סן אנטוניו. לא יהיו 4 קלעים שבין 22-18 נקודות למשחק. מישהוא יפול מהכיסא. יכול להיות שזה יהיה תומפסון ואולי גם קארי ואז יפנו לאלפא שיתפוס פיקוד. והוא כבר יקח את התהילה תוך כדי שהרביזיוניסטים כבר ישכתבו את מה שנותר על מנת לתת למי שרוצים את הקרדיט.

      אגב סטף בהוואי לא מצא לנכון לתת ציוץ אחד של ברוכים הבאים… מעניין אם התייעצו איתו. אם הוא מאבד את מקומו בהיררכיה הוא בחוץ שנה הבאה.

      1. האמת שזה באמת מוזר,ובטח יש משהו מאחורי זה.לפחות לפי זה נראה שקרי לא הכי מבסוט מזה ואם ככה אז חבל להם על הזמן

  24. בתגובות שקראתי לא ראיתי שנותנים מספיק מקום להצלחה של פיט מאיירס וההנהלה של ג"ס שהצליחו לבנות קבוצה כל כך גדולה ועדין לשמור על גמישות שאפשרה מהלך כזה שיחזק אותה עוד. בעולם של הנב"א זה מאוד ספורטיבי בעיניי. סחתיין

  25. מה אני חושב? שיהיה מעניין.
    יהיה מעניין לראות את האגו המינימלי של קרי (שכל הכבוד לו על כך) נשאר במקומו עם תוספת של כוכב חדש לידו.
    יהיה מעניין לראות את דוראנט, בקבוצה בה הוא יכול לקחת את הזמן על המגרש ולדעת שהוא לא צריך להיאבק על כל כדור. מעניין יהיה לראות אם הוא יסתגל לקבוצה מוכנה שמשחקת לא אנוכי או שחלק גדול מהסגנון של לא-סיאטל היה באשמתו.
    יהיה מעניין לראות איך יגיבו אלו שנאלצו להיזרק החוצה כדי לפנות מקום לדוראנט. בוגוט, בארנס והשאר – זו ההזדמנות שלכם להראות מה אתם שווים. בארנס, ספציפית, זו ההזדמנות שלך להראות אם אתה בכלל שווה.
    יהיה מעניין לראות איך יגיבו בלא-סיאטל. למי ווסטברוק לא ימסור הפעם? איך אולדיפו יגיב להגעה לקבוצה שישר מאבדת את השחקן הכי טוב שלה, אחרי שאיבדה את השחקן השלישי הכי טוב שלה בגללו? ובעיקר, איך הקבוצה תגיב למכה יותר כואבת מזו שחטף אדמס?
    יהיה מעניין לראות איך תגיב שאר הליגה. קבוצות שחלמו על אליפות, ריצה טובה בצמרת, או סתם כאלו שחשבו על טנקינג
    יהיה מעניין לראות, אחרי תקדים דיאנדרה, את צוות השמירה שיקימו המוזהבים סביב דוראנט עד רגע החתימה הרשמי. אני מהמר על אי פרטי, מוקף תנינים ותעלה מחושמלת, שבמרכזו טירה עתיקה ללא אינטרנט וקליטה סלולרית.
    יהיה מעניין לראות את הקבוצה משחקת השנה. הרכב המוות-אפוקליפסהעכשיו-זומביםצועדיםברחובות-כוכבהמוות שלהם מקבל שדרוג רציני.
    יהיה מעניין לראות איך זה ייגמר, כשייגמר.
    יהיה מעניין לראות איך ההיסטוריה תזכור את זה.
    יהיה מרתק.

    *ואם אפשר, בבקשה, להפסיק לקרוא לאנשים ושחקנים פוסי? (כן, אפילו לא ל"ייזס") מצחיק שאחד הדברים הכי גרועים שאפשר להגיד על מישהו זה שהוא אישה. כאילו נשיות=פחדנות וחולשה. יש מילים אחרות – פחדן, צ'יקן, מוג לב, שייטלייסטר (לכו על הולנדית, למה לא), שאגי, סיר רובין, כל דבר אחר.

  26. האמת שאני כבר הרבה זמן יורד עליו (ועל ווסטברוק) שהוא חתיכת מטומטם, אהבל ודי מבחיל בסגנון לפלופ (למרות שהיה קשה יותר לקלוט את זה בהתחלה) – אבל לא חשבתי שהוא עד כדי כך מטומטם.
    הצליח להפתיע אותי הבחור

    איפה הימים שאייזיאה ירק דם עד שהצליח לעבור את בוסטון, ואז ג'ורדן ירק דם עד שהצליח לעבור את דטרויט… היום זה הכל אינסטנט, הרוח האנושית הפכה להיות נפיחה ברוח.

  27. הכדורסל הולך להיות מדהים. KD הוא לא רק מכונת התקפה הכי טובה שיש הוא גם שחקן הגנה אדיר. אבל אני ממש לא אוהב גלקטיקוס. מאוד אהבתי את הסיכויים של OKC לאחר הטרייד שעשו על איבקה.
    בנוסף לא מבין את היחס של ג"ס לבוגוט – תמורת בחירת סיבוב שני עתידית? לא בושה?
    לא שאני רואה שזה קורה, אבל מאחל להם להפסיד לOKC ולס"א ולא להגיע לגמר המיועד מול לברון. אם הם בכל זאת יגיעו, אז יהיה מעניין מאוד הגמר הזה.

  28. לא יודע,מצד אחד מאכזב,ענק חובר לענקים אחרים כמו קארי,גרין(המלך) ותומפסון שהסתדרו לא רע גם בלעדיו,מצד שני,אני מניח שיש כמה אנשים בסיאטל שמחייכים בשקט כרגע. בכל מקרה,את המשחקים של הווריירס אני לא ארצה להחמיץ

  29. אני חושב שדוראנט ראה שהאופציה לאליפות קיימת רק בארבעה קבוצות: הווריורס הקאבס הספרס ובת'אנדר.שאר הקבוצות לא נמצאות באזור החיוג של להתקרב לשם. גם אם דוראנט היה עושה מעשה לברון וחובר עם שחקנים חופשים הוא לא היה מצליח לחבר משהו שיכול להעלות על הקבוצות הנ"ל (עם הורפורד וקונלי שהיו פחות או יותר השחקנים החופשיים הכי טובים שהיו בשוק). תפסול את הקאבס והספרס שיש להם שחקנים בעמדות שלו זה משאיר לו או להישאר בת'אנדר או ללכת לווריורס. ובאותו הרגע הוא שואל את עצמו האם הוא לא מיצה בת'אנדר, אם הם לא הגיעו לשיא המירבי שהם יכולים, האם הם יכולים להתעלות על מה שעשו השנה נגד הווריורס והוא הגיע למסקנה שהם מיקסמו את כול יכולתם לסדרה הזאת וזה עדיין לא הספיק הם היו בסגל מלא ומתחו אותם עד לסוף אך לא יכלו להם. בשלב הזה אחרי 5 שנים בקבוצת בטופ של הליגה שהצליחה רק פעם אחת מתוך 5 להגיע לגמר הליגה צריך להבין שהשילוב הזה של דוראנט ווסטברוק לא עובד ושצריך לפרק את העסק. מההבנה הזאת הוא החליט שהדרך היחידה לאליפות היא הווריורס. דוראנט אומנם בן 27 אבל כבר עבר פציעות שהשביתו אוותו לתקופות ארוכות לעומת לברון שעבר 13 שנים בלי פציעות משמעותיות. דוראנט לא יודע עוד כמה שנים יש לו בארסנל אולי הוא ימשיך לקריירה ארוכה אבל להמשיך בקבוצה שעשתה את המקסימום ולא הצליחה ועכשיו הוא ימשיך בהימור שהטרייד על אולדיפו יצליח או ייכשל זה בזבוז זמן עבורו. הוא רוצה לנצל את שנות השיא שלו לאליפות ולדעתי כמו לברון ברגע שהוא יגיע לאליפות או שניים הוא יפרק את העסק בווריורס ויחזור לקבוצה כדי להביא לה אליפות היסטורית. אם פרסטי יתנהל נכון בשנים הבאות ויבנה קבוצה סבירה עוד 3-4 שנים יתכן ועוד ניראה את המקרה של קלבלנד חוזר באוקלהומה. אני לא הייתי ממהר לשרוף חולצות של דוראנט….

  30. אני לא יודע מה הולך להיות.
    אין ספק שהלוחמים פייבוריטים, אבל כמו שג'ון אמר – הדרך עוד ארוכה.

    עצם העובדה שדורנט ישחק בעונה הקרובה במועמדת מס' 1 לאליפות –
    מצדיקה את ההחלטה שלו.
    הוא רוצה לנצח.
    וקשה לי מאוד לזלזל ברצון של שחקן לנצח.

    1. תראה שוב כמובן הכל יכול לקרות,אבל לפחות על הנייר זה נראה שליוב מדהים גם מהבחינה שעזוב שזה אחד משלושת השחקנים הכי טובים בעולם כיום,אלא מידת ההתאמה בצורת המשחק שלו ובאופי שלו פשוט נראה מושלם.לצורך העניין אם לברון או ווסטברוק למשל היו עוברים אליהם זה היה נראה מלאכותי והייתי מסכים שהם יצטכו לפחות שנה להבין איך לשחק,אבל דוראנט נראה לי ישתלב בשניות.
      אפרופו חשבתי על זה ומכל השחקנים בליגה השניים שהכי מתאימים להם הם דוראנט ולנארד כל שחקן אחר יפגע במרקם הקבוצתי.

  31. לא רואה איך זה יסתדר. 3 שחקני התקפה שאוהבים לסיים – בטח קרי ודוראנט אבל גם לתומפסון לא חסר.
    עם כמות השלשות שהם זורקים דוראנט ירד במספרים ויהפוך לאופציה 2.5 בהתקפה, המרמור יצא ובסוף השנה הוא יוצא מהחוזה.

  32. יש סיבה אחת ענקית שההחתמה של דוראנט בגולדן סטייט עושה אותי לשמח במיוחד –

    אני יכול בקלות לחפש בגוגל את המילים "לפלופ" ו- "הופס" ולהשתמש במקשים Ctrl ו- c בשביל ליצור פוסט משעשע במיוחד שמכיל תגובות שביום אחד קטלו/השמיצו/שחטו/רמסו את ההחלטה של שחקן חפשי לחתום בקבוצה מסוימת, וביום אחר האדירו/היללו/חגגו את חתימתו של שחקן חפשי אחר בקבוצה אחרת.

      1. דדי, אז אתה אומר שלברון שחצן יותר מדורנט?
        זה נכון.
        אבל במהות, אין שום הבדל.
        2 השחקנים חפשו את הסיטואציה האופטימלית עבורם.
        ועם כל הכבוד – הם גם לא הראשונים לעשות זאת.
        קארים הגיע ללייקרס אחרי שדרש לעבור בטרייד ללייקרס או לניקס.
        מוזס לפילי, זו דוגמה מצוינת גם כן.
        ולהזכיר שקובי היה על סף מעבר לבולס, אחרי שדרש לעבור?
        (לשמחתו הנהלת הלייקרס הצליחו לספק לו את החיזוק שהשאיר אותו בקבוצה)

        אני לא ראיתי כל פסול במעבר של לברון.
        אני לא רואה כל פסול במעבר של דוראנט.

        1. יש דרך לעזוב את הקבוצה שגדלת בה בלי להשפיל אותה בשידור חי ואז עוד לנפנף לה בפרצוף בחגיגה של שחצנות לשמה בקבוצה החדשה.

          משום מה אני חושב שאתה לא מצליח להתחבר לעובדה שזה עושה את כל ההבדל.

        2. ועוד להוסיף על דברי דדי,יש הבדל בין לדרוש טרייד(ואפילו להתעקש) מאשר לעזוב את הקבוצה בלי הודעה מוקדמת ובלי להשאיר אותה עם משהו קצת לעתיד.
          סתם גם תסתכל על התגובות של אנשי אוקלהומה לתגובות שהיו בזמנו של אנשי קליבלנד

        3. לברון עשה את זה בצורה לא יפה בעליל
          תדמיין את דוראנט בחולצת פלנל סגולה מכנס את תומפסון , קארי וגרין ( שנותן בעיטות בביצים לבובה של אדאמס )
          מבטיח לא 6-7-8 אליפויות

        4. דדי, יניב, Mbk –
          דוראנט נחמד יותר, הוא לא עשה תצוגה נרקסיסטית להפליא.
          אני בטוח שזה גורם האוהדים באוקלהומה להרגיש הרבה יותר טוב…

          1. הם קונים היום חולצות של GSW
            עד שהקבוצה לא תחזור לסיאטל , חתול השתין עלייך וקקי בידך ( על הקבוצה , לא עלייך )

          2. בטח שכן. זה ההבדל בין ״לא התאמנו אחד לשנייה, אני יודעת, אבל תמיד אזכור אותך ואת הרגעים הטובים שלנו ביחד״, לבין ״אתה באמת חייב להביא לעבודה שלי את הבחורה החדשה, להציע לה נישואים מול העיניים שלי, יום אחרי שנפרדנו, להגיד לה שהיא היחידה, להבטיח לה כל מה שאי פעם רציתי ויותר, ולעשות הכל מול צוותי טלוויזיית ריאליטי שהבאת במיוחד לכאן שכולם יראו אותי בוכה בשידור חי?״.

      1. אשך אל תשכח שהמטרה הראשונה והעיקרית שלנו היא שלברון לא יזכה שוב באליפות ובשביל זה כל האמצעים כשרים(הספורטיבים כן) ואם בשביל שהוא יפסיד צריך מגה קבוצה עם מגה שחקנים אז דיינו,מה עוד שיש בזה קצת צדק פואטי שמה שימנע מלברון עוד אליפויות זה בדיוק הדבר שהוא עשה בשביל לזכות באליפויות

        1. מה שכולם לא יודעים זה שלאחר הפגישה עם ווסט. נפגשו האשך ודוראנט לשיחה רצינית. כמעט הצטרפתי לפגישה אבל האשך פחד שאני יפחיד אותו עם בובות הוודו של לברון.

  33. מצד אחד אני מפרגן לדוראנט בגדול, אם יש שחקן שמגיע לו צ'אנס אמיתי לקחת אליפות זה הוא (מבין אלה שלא לקחו עדיין)
    אין לי בעיה עם המהלך של ג"ס, שיעשו מה שטוב להם.
    מצד שני, לעבור לקבוצה מוכנה לגמרי שניצחה אותך רק לפני שלושה שבועות, ועוד שברה את שיא הנצחונות ההיסטורי, והיתה רחוקה מרחק סל אחד מנצחון? ועוד להרוס במחי יד את המתחרה החזקה ביותר?
    חבל על ווסטברוק וחבל על כל הקבוצה, סוף סוף השנה הם היו מה שציפינו מהם.
    אני מאוד סקרן לראות איך הם ישחקו בהתקפה, ובעיקר בהגנה לאחר שאיבדו את בוגוט.

  34. ואללה תפסת אותי דייזד אנד קונפיוזד.

    אני בהחלט מתעב גלאקטיקוס אבל משום מה משהו בכל העסק הזה לא מרגיש לי בחילה כמו שחשבתי שיהיה.

    ראשית עצם העזיבה של OKC – לגמרי לגמרי בסדר עם זה. לא בריחה ולא באישון לילה. האיש נתן הרבה שנים למועדון וזכותו המוחלטת להגיד שלום. זו לא בעיטה באוהדים ולא שום דבר מעין זה. (אגב – גם המעבר של הקבוצה מסיאטל לא היה בריחה או גניבה. כך הדברים עובדים וזה בסדר).

    עד כאן סטיבן איי מסכים איתי. מכאן הוא טוען שהבעיה היא הקבוצה שהוא עבר אליה.

    אמרתי שאני שונא גלאקטיקוס ולכן צריך לבדוק האם באמת בגלאקטיקוס מדובר.

    מיאמי של בוש ולברון שהצטרפו לווייד היתה 100 אחוז גלאקטיקוס (כי הביאו שני לגיונרים מבחוץ). בוסטון היתה קצת (כי פירס היה הום מייד, גארנט המגויס היה פרנצ'ייז פלייר וריי אלן היה חצי פרנצ'ייז פלייר ועוד ממילווקי). אם לברון היה מצטרף לקליבלנד שבה יש קיירי מקומי ובחירת דראפט איכותית (וויגינס) זה גם היה נסבל. אבל כשהביאו את לאב זה הפך לגלאקטיקוס מוחלט. וכמובן העגלקטיקוס המחפיר בתולדות הליגה – הלייקרס עם מלון ופייטון.

    אז מה קורה בג"ס בהקשר זה?

    ללא ספק וחשש טבל ושביעית מדובר בריכוז הכישרון הגדול ביותר בהיסטוריה. כל אחד מהארבעה הוא פרנצ'ייז פלייר מוחלט. רק ששלושה גודלו במועדון מאפס והפכו להיות מה שהם בו. דוראנט הוא היחיד שמובא מבחוץ על תקן סטאר. אולי זה מכניס דברים קצת לפרופורציות.

    ויש גם את העניין האישי. חוץ מגרין (שאני עוד כועס על התנכלותו הבריונית לאשכי אדאמס) כל השלושה האחרים מקבלים את הסימפטיה שלי בזכות אישיותם, צעירותם ונחמדותם. וזה כולל את דוראנט.

    בקיצור אני שרוי בדיכוטומיה בי-פולארית קשה: מצד אחד לא רוצה לתמוך בכלב הכי חזק בשכונה. מצד שני, ברגע שאראה אותם יחד על הפארקט ארצה שינצחו בכל משחק.

    ועד אז:

    https://www.youtube.com/watch?v=hdcsR0YaOE8

כתיבת תגובה

סגירת תפריט