עובדות וסיפורי נ.ב.א (14) / רון טחן

השבוע בפינתנו, ניזכר בשחקני הגנה אגדיים, שחקן אחד מטורלל, ובשחיין מוכשר, שלמזלה של סן אנטוניו החליט להתרכז במשחק עם הכדור הכתום.

 

1.ג'רי סלואן האגדי, שימש כמאמנה הראשי של היוטה ג'אז במשך 23 עונות, במהלכן הוביל את חניכיו ל-1809 משחקים בעונה הרגילה. אף מאמן בליגה לא אימן קבוצה אחת ליותר משחקים.


הרצף של סלואן הגיע לסיומו בעונת 2010-11, כאשר לפי השמועות, הגורם לפיטוריו היה כוכב הקבוצה לשעבר, דרון וויליאמס.

*

2. סטפן קארי קלע העונה 6.3 נק' יותר ממה שקלע בעונה הקודמת, בה זכה כאמור בתואר השחקן המצטיין של העונה.


זהו השיפור הכי גדול שרשם השחקן המצטיין המכהן בהיסטוריה של הליגה, שיא שהיה שייך עד לא מזמן ללארי בירד, שבעונת 1984/5 קלע 4.5 נק' יותר ממה שקלע בעונה בה זכה בתואר האישי היוקרתי.

*
3. בן וואלאס ודיקמבה מוטומבו, שניים משחקני ההגנה הגדולים בתולדות הליגה, מחזיקים במשותף בשיא הזכיות בתואר שחקן ההגנה של העונה – 4.

מוטומבו זכה בתואר בשנים 1995, 1997, 1998 וב-2001.

בן וואלאס זכה בשנים 2002, 2003, 2005 וב-2006.

*
4. את דשון סטיבנסון אתם זוכרים? הגארד הדי מטורלל, שנדד במהלך הקריירה בין שש קבוצות (ביניהן דאלאס, עימה זכה באליפות), פרסם בשנת 2012 תמונה מסלון ביתו, שזכתה לתשומת לב מיוחדת מהתקשורת. מדוע אתם שואלים? ובכן, התמונה גילתה כי בביתו מותקן כספומט.

מבירור שנערך עם השחקן, התברר שהוא השקיע 3,500 דולר ברכישת המכונה, שמכילה עד ל-20,000 דולר במזומן, ומתמלאת מחדש בין 5 ל-6 פעמים בשנה.

עם זאת, אם אי פעם תגיעו לביתו של סטיבנסון, אולי עדיף לכם להגיע עם מזומן, מכיוון שעבור כל משיכה, הוא גובה לא פחות מ- $4.50.
כשנשאל מדוע רכש את הכספומט, סטיבנסון ציין שהוא אוהב לעשות דברים שאינם נחשבים ל"נורמליים", ושזה די מגניב להיות בעליו של כספומט.
כמו כן, סטיבנסון סיפר כי "לקוחותיו" הם בעיקר חבריו העשירים, שמשתמשים בשירותיו לפני שהם יוצאים.

*
5. בדיוק כפי אחותו הגדולה פטריסיה, שייצגה את איי הבתולה באולימפיאדה, גם טים דאנקן הצעיר נחשב בעבר לתקווה אולימפית בענף השחייה.
עם זאת, הוריקן הוגו, שהחריב את הבריכה בה נהג דאנקן להתאמן, גרם לו להתמקד בכדורסל.
הסיבה: לאחר ההוריקן, קבוצת השחייה של דאנקן עברה להתאמן בים, ואילו טים הצעיר סירב לשחות שם עקב הפחד שלו מכרישים.

 

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. אני באמת וכמעט ולא מגיב פה, אבל הפעם הייתי חייב, כי זה לדעתי פשוט לא הגיוני שהפינה המושקעת הזו לא זוכה כאן לקרדיט ולמס' תגובות מזערי.

    כנראה שאנשים לוקחים את זה כמובן מאליו. קיצר, כל הכבוד, תמשיך כך.

  2. יופי של טור, תמיד מהנה ואני, בניגוד למנחם, תמיד לומד משהו חדש.. 🙂

    אחת החסימות של מוטומבו נראתה על הגבול של ה goaltending אבל בלי קשר הוא פשוט מטורף.

    סיפור ענק על הכספומט!

  3. הכספומט סיפור מצחיק ביותר.
    צפיתי בסרטון החסימות של מוטומבו ונזכרתי כמה שהשחקן הזה היה מעצבן, לפחות את שחקני היריבה. תמיד היתה מתלווה איזו הקנטה עם האצבע או עם הראש. היום כולם אוהבים אותו (גם עקב הפילנטרופיה שלו) אבל אז הרוב שנא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט