בכל זאת (לא) הגענו למרות הכל – יומן דאלאס – מאת הגולש KAMI

לוגו דאלאס מאבריקס

בכל זאת (לא) הגענו למרות הכל – יומן דאלאס 4 – מאת הגולש KAMI

אני מודה, לא כל כך יצא לי לראות או לקרוא אנ בי איי בחודש האחרון. החלפתי עבודה ומצאתי את עצמי עובד די עמוס בעבודה היוצאת עד 20:00 יום לפני תחילת העבודה החדשה. ועבודה חדשה זה תמיד סופר עמוס.

ואולי פשוט לא רציתי לראות כי ידעתי שאני אמור לכתוב את היומן הזה..

כל השנה היללתי ושיבחתי, וגם אתם בתגובות לכל מיני פוסטים לאו דווקא שלי, את דאלאס. "הפתעת העונה", "קבוצה לא משהו במקום השישי", " קרלייל זה מאמן השני בטיבו בליגה, מוציא את המקסימום", "יופי שהם נחים כל כך הרבה", "וויליאמס אשכרה משחק כדורסל" , "נוביצקי מדהים" "צ'נדלר משתפר" ואפילו זאזא חשב לרגע שהוא אולסטאר. בפוסט הקודם נגמר חודש קשה במקום השישי כאשר ממפיס בדיוק נפטרה מגאסול, פורטלנד הייתה נראית לא מאיימת באמת, יוסטון עם מלא בעיות ויוטה שזה סתם. אני הייתי בטוח שהפוסט האחרון יהיה איזה מאצ, אפ עדיף – קליפרס או אוקלהומה. ומה במקום?

ממפיס התגלו כאריות (ייגר עלה לטעמי בדרגות האימון. אם קרלייל, פופ או גקסון היו עושים את החודש האחרון עם בארנס ורנדלוף היינו מזכירים כל היום איזה גאונים הם…) פורטלנד מחזיקים בצמד של MIP ׁ(לילארד תמיד היה כוכב, אבל זו כבר ממש קפיצה רצינית), יוסטון לא יודע מה קרה שם אבל לפתע פתאום דאלאס במקום השמיני שבעצם לא באמת נקרא להגיע לפלייאוף (להיות ראשונים בפלייאוף נגד הלוחמים זה כמו לשחק שחמט עם רב אמן: מזל לא יעזור פה), בלי סיכוי להיות יותר ממקום שישי. ועכשיו בדיוק קראתי אצל רועי שצ'נדלר גמר את העונה. WTF?

אז הייתי כותב על המאצ' אפ נגד אוקלהומה אבל קודם כדאי לראות את לוח המשחקים. אני רק זוכר במעורפל שלפורטלנד יש לוח קשה, ליוסטון אני לא בטוח ומאוחר מדי לעשות עכשיו כאלה חישובים. נחליט שזה בידיים של דאלאס) אז המשחקים: (1 לניצחון צפוי או חובה, 0 לאפס)

פורטלנד בחוץ – חייבים ניצחון מול מתמודד ישיר. 1

לוחמים בחוץ- 0

מלכים בחוץ – גמרו את העונה 1

דנבר בחוץ – באק טו באק בחוץ. שקרלייל יעלה עם קבוצת הדי-ליג נגד הלוחמים כדי לנצח גם את דנבר 0.5 –

ניקס – בבית 2

דטרויט – בחוץ 0

מיניסוטה בחוץ  – 1

יוסטון – בבית – 1יהיה שידור ישיר

ממפיס בבית – אני מרגיש שדאלאס בלי אופי מול קבוצות כאלו, אבל שיהיה 1

קליפרס – בחוץ 0

יוטה – בבאק טו באק בחוץ. קשה רצח אבל  חלק מהקבוצות שבקרב ישיר -1

ספארס-  בבית  0 תלוי באיזה קטע פופ יחליט להגיע. יש לי  תחושה שדווקא בגלל שנה שעברה דווקא פופ יחליט להתחיל לתת את הגז כמה דקות לפני תחילת הפלייאוף.

כלומר אם הם יהיו טובים בטירוף דאלאס יסיימו עם 43 וייקחו את השישי. לא רואה את זה קורה. במקרה הטוב הם ינצחו 5 משחקים בלי צנדלר וימצאו את עצמם במקום השביעי  או השמיני. כנראה שההגרלה סידרה תחילת שנה קלה יחסית. כמובן שאני צריך לחשב את זה יותר כדי להיות בטוח אבל בגדול באסה.

ומהעתיד לעבר: מה היה לנו החודש? 9 הפסדים ו-5 ניצחונות.

מלא הפסדים: אורלנדו, אוקלהומה , קינגס,  קליפרס, דנבר, דטרויט, אינדי, קליבלנד, לוחמים.

אבל גם כמה נצחונות: פילי, דנבר, מיניסוטה, אורלנדו וניצחון מפתיע על שארלוט החמה.

אז נסכם את העונה כסוג של הפתעה נעימה. לא ההפתעה של הליגה, אבל בהחלט הופעה מכובדת. היו חודשיים שהקבוצה הייתה ממש מהנה. נהנה עוד קצת מנוביצקי ונקבל שלקבוצה הזו יש הווה של פלייאוף של 4 משחקים ועתיד לוט בערפל. שבעצם, זה כמו שהתחלנו את העונה הזו איתם: קבוצה סתמית באמצע הליגה.

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. אנחנו פורטלנד קרענו אותכם.
    אבל כדאי שתתקדם הלאה דירק הוא אריה והוא ייקח אתכם על הפלייאוף
    יהיו לכם למרות הקרי'עה מאיתנו עוד 8 נצחונות ותעברו את יוסטון ויוטה

    1. אני חושב שדאלאס ופורטלנד הן 2 המניות הכי בטוחות בפלייאוף (במקומות 5-8 מערב). אחריהן ממפיס (כי למרות הפצועים יש פער של 4 משחקים), יוטה ויוסטון. אני מהמר על 5 ממפיס, 6 פורטלנד, 7 דאלאס, 8 יוטה.

  2. יש לי פטיש ענק לקבוצה הזו (תרגעו, לא בגלל דרון וויליאמס) הגרמני כמובן, אבל קרלייל מבחינתי המאמן השני בטיבו בליגה ב5 שנים האחרונות, הניסים שהוא עושה עם הסגל הסביר שלו (בעיקר, תענוג לראות שם הנעת כדור וכשמייצרים איזוליישן לדירק אז זה תמיד נראה קצת יותר אינטלגנטי מהבידודים שמייצרים ללברון) ..

  3. מיצו למקסימום את הפוטנציאל שלהם, לא יספיק ליותר מסיבוב ראשון אבל אני שראיתי את הסגל בתחילת העונה בכלל לא חשבתי שיהיו בפלייאוף העונה, מצטרף לכל המחמאות לקרלייל שבלי ספק הוא אחד משלושת המאמנים הטובים בליגה יחד עם פופ וסטיבנס מבוסטון.
    וכמובן לנוביצקי שמבחינתי הוא חצי אל (אפילו שהוא גרמני) שגם השנה סוחב את העגלה

  4. הולך להיות קשה
    מזל שיש את יוסטון שנמצאת במונטום גרוע
    יהיה צמוד עד הסוף על הזכחטוף סוויפ מגולדן סטייט או הספרס

  5. דאלאס עושה מה שדאלאס יכולה. היטא צריכה התכרעננות ושחקן או שניים ברמה גבוהה חדשים. לא שמרק קיובן לא יודע זאת ולא מנסה – ללא הצלחה.

  6. מנחם אם יש בעלים כמו שציינת שאי אפשר להגיד עליו מילה על הנסיונות שלו תמיד לשדרג ולשפר את הקבוצה זה קיובן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט