יומן ברוקלין (4)-ארץ הפלאות/עמרי הלוי

"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" שאלה אליס.
"זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע." אמר החתול.
"לא אכפת לי כל כך לא " אמרה אליס.
"אם כך, לא משנה באיזו דרך תלכי." אמר החתול.
"בתנאי שאגיע לאנשהו" הוסיפה אליס כהסבר.
"בטוח שתגיעי" אמר החתול "אם רק תתמידי בהליכה".

כאמור ברוקלין בחודש האחרון עם 7 הפסדים ו-2 ניצחונות על אימת הליגה דנבר ופילי ונמצאת במקום ה-26 בתחתית, ממשיכה בצלילה החופשית שלה לחור הארנב.

קשה להאמין שלואיס קרול, שכתב את הפסקה הקודמת בספרו המיתולוגי "אליס בארץ הפלאות", תיכנן שדבריו יהוו התקווה של אוהדי הנטס. אציין רק שהמשחק הומצא 7 שנים לאחר מותו (מה שעדיין לא מנע ממנו להיות שחקן מוצלח יותר מחלק משחקני הנטס …) אך זה בדיוק היופי שבא לידי ביטוי כשפרופסור בודד למתמטיקה המאוהב בשכנתו בת ה-11 כותב סיפור – אתה לעולם לא יודע להיכן זה יגיע.

"פעמים רבות ראיתי חתול בלי חיוך, חשבה אליס, אך חיוך בלי חתול הוא הדבר הכי מוזר שראיתי בכל חיי”*. רק תחליפו את המילה חתול במילה קבוצה *

אליס שעומדת לפני פיצול בדרך מתחילה בשיחה עם החתול באיזו דרך אליה לבחור – סיטואציה זו לא רחוקה מהמצב בו נמצא כרגע שון מרקס.

שון כבר סיפר שהוא מתכנן לחפות על המחסור בבחירות דראפט ע"י הסתכלות על שחקנים מאירופה ומהדי-ליג והוכיח שהוא רציני לגבי כיוון זה בכך שהביא את מלך הסלים של הליגה, שיין קילפטריק, שבינתיים נראה לא רע בכלל עם 13.4 נקודות למשחק.

פורע את השטרות. קילפטריק.

אך ההחלטה ששון צריך להחליט היא כזאת:

האם להחתים בקיץ שחקנים בינוניים עבור חוזים גדולים ולנסות לבנות קבוצה מסביב ללופז, יאנג ובוגדנוביץ (שקלע לפני שבוע 44 על הראש של פילי), או האם למכור את כל מי שמסוגל להשחיל כדור ברשת (פוסל חצי קבוצה) תמורת כמה שיותר בחירות דראפט ללא הבדלי דת גזע ומין.

כרגע בראיונות שון נראה כמי שנוטה לכיוון האפשרות השנייה אך אני בטוח שלעמוד בפני הלחץ של פרוחורוב לא יהיה קל והוא לא ירצה ששמו יהיה זכור ליד שם הקבוצה הגרועה אי פעם ולכן אני קצת פחות קונה את האפשרות הזו.

בקטע אחר בסיפור אליס שואלת את הארנב הלבן "כמה זמן זה נצח?" והוא בתשובה עונה לה "לפעמים נצח אורך רק שנייה אחת".

בשביל אוהדי הנטס, (אם יש כאלו) אני מקווה מאוד שתקופת העינויים הזאת תיגמר כמה שיותר מהר ושתרגישו כאילו היא עברה כשניה אחת.

אכן…

מכיוון שזה ככל הנראה היומן האחרון לעונה, רציתי לומר תודה לכל הקוראים והמגיבים באתר שתמכו, התעניינו והביעו ביקורות על המעודדות, בשבילכם אנחנו כותבים. אז תודה מכל הלב ונתראה שנה הבאה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. יומן פנטסטי. אני חושב שהנטס מסודרים, יחסית, בכנפיים לקראת השנים הבאות (הוליס-ג'פרסון בסמול, השילוב של בוגדנוביץ', בראון וקילפטריק בשוטינג), וסביר שנראה שילוב כזה הרבה בזמן שנשאר לעונה.

    חבל שהנטס לא נותנים יותר דקות לתומאס רובינסון, עדיין יש בו פוטנציאל והוא יוכל להיות השקעה טובה (וזולה יחסית) בתור פאוור פורוורד, ואז ברוקלין תוכל להעביר את יאנג בשביל בחירת דראפט.

    1. תודה רבה רועי.
      אני מאמין שיאנג בלאוו הכי יועבר תמורת בחירות דראפט.
      הוליס-גפרסון בדיוק חזר היום נגד ההורנטס ונראה מצוין – אני אופטימי לגביו.

  2. מעולה. תודה.
    רק רוצה לומר שהאשמות על לואיס קרול (או צ'אלס דודג'סון) נשמעות לא הוכחו מעולם ולומר שהוא היה מאוהב בשכנתו או כל דבר אחר קצת צורם.

    לגבי הנטס? קילפטריק נראה כמו שחקן מהסוג של ג'ונתן סימונס שהוא גג מחליף של 15 דקות ולא שחקן אמיתי בקבוצה אמיתית.
    באמת זה קצת עצוב ורחמים על שון מארקס (= ברט בראון של ה-GM).

    1. 1. אולי מעולם לא הוכח אבל מה שכן הוכח זה שהוא היה מצלם ילדות עירומות, באישור הוריהן אומנם אך עדיין הדבר מחשיד.
      חוץ מזה צריך לזכור שבתקופה שלו לילדות מגיל 12 היה מותר להתחתן ולכן זה לא מה מעשה נוראי כפי שזה נשמע היום.

      2. מסכים לגמרי שקילפטריק לא נראה שחקן לקבוצה אמיתית ובגלל זה מזל שהוא הגיע לנטס.
      הוא לא מוסר כמעט (2 אסיסטים ל38 דקות בדי ליג) וכאן גם אין לו למי ולכן זה מסתדר טוב.
      שון מארקס האמת נשמע לי מצוין (היום בדיוק הכריז על פתיחת קבוצת די ליג) ולעניות דעתי אם פרוחורוב יתן לו לעבוד הוא יצליח להוציא את הנטס מהבוץ, אבל רק הזמן יגיד.

      תודה על כל התגובות השנה גלעד, אני מעריך את זה מאוד

      1. להגנתו של לואיס קארול, צילום תמונות עירום של ילדות היה תחביב לגיטימי בקרב אנשים ממעמד מסוים באותה תקופה, כמו שגם היו ציד שועלים, גני חיות אנושיים טרופיים ופיקניק באמצע שדה קרב במהלך הקרב, או, עבור העניים, הלבשת מתים באיפור ובבגדים הטובים ביותר וצילומם בקרב המשפחה או הצקה לעשירים בערב חג המולד כדי שיכניסו אותם לביתם (מה שהיום נקרא ״מזמורי חג המולד״. נכון שאף אחד לא באמת רוצה לדעת איך המנהגים התמימים היו בעבר תוצאה של סאדיזם והתנהגות אנושית גרועה?).

  3. נראה לי שהנטס יתבוססו (או יתבססו) במרכז הטבלה בשנים הבאות.
    כמו שאטלאנטה הייתה עד לפני שנתיים.
    אין להם כרגע מספיק נכסים חיוביים כדי לקבל בחירות דראפט משמעותיות ולכן הסיכוי שלהם להתבסס על מזל במציאת גניבות עדיף.

    תודה על היומן.

  4. לופז ויאנג הם ממש אחלה שחקני חמישיה. יש כסף להחתמות גדולות בשוק החופשי. יש כמה צעירים ברוסטר שממש מראים פוטנציאל טוב להיות ספסל טוב ורול פלייר טובים. מישהו יכול להסביר לי למה קבוצה שבמרחק של שתי החתמות טובות בשוק החופשי מלהיות חזק בצמרת המזרח, מוספדת כאן כאילו היא ממש בבור?

    1. כי אין להם שום בחירות דראפט בשנים הקרובות, כי לופז לא מתאים לסגנון הכדורסל שיש היום בליגה בקבוצות המוצלחות, כי הבעלים שלהם מפטר מאמנים בקצב סדרתי וכי פרי אייג'נטס לא יגיעו לברוקלין כשהם יכולים לקבל את כל החשיפה והבאזז בניקס, הגדולה פי כמה.

  5. כיף של יומן, עמרי. עליך להמשיך לכתוב ולתרום לאתר גם בנושאים אחרים!
    מילה על הנטס: עם כל מה שעבר עליהם, וכל המכות שחטפו, זוהי קבוצה שעומדת בכבוד כמעט מול כל קבוצה אחרת, וכמעט אף פעם לא מתרסקת. הפסדיה כמעט תמיד הם על פחות מ-10 נקודות.
    אין כל רע לחפש באירופה אבל גם כאן ישנם היום כל כך הרבה שחקנים טובים שהולכים לאיבוד. צריכים רק לגלות אותם.

  6. תודה על אחלה יומן.

    הייתי ממליץ לנטס לנסות ולהחתים את השחקנים החופשיים הכי טובים בשוק. השאלה היא מי יסכים להגיע…

    1. זה בדיוק הבעיה – ההתנהלות והמצב הנוראי של הקבוצה לא בדיוק מזמינים שחקנים.
      אבל אם הם יתחילו כבר בעונה הבאה להתנהל נכון ולהתחיל לצאת מהבוץ בקיץ הבא כבר יהיה להם את הכסף ומספיק משיכה בשביל להחתים שחקנים (סטייל קודי זלר, שרודר, גרובר וכו)

כתיבת תגובה