רגע לפני הטרייד-דדליין: הטריידים שלכם / גלעד, עומר, רועי, אדר ואיל

במשך שבוע עבדו הג'נרל מנג'רים הוירטואלים לילות כימים. חוזים נבדקו, טלפונים הורמו, בסקטבול-רפרנס התחנן למנוחה. לבסוף, מספר מכובד של שחקנים ארז את מזוודותיו וטס לעיר חדשה.

לקראת הטרייד-דדליין, שיגיע ב-18 בפברואר, אנחנו מתכבדים להציג את הצעות הטריידים שהתקבלו, בנוספת נימוקי המנכ"לים.

המנג'רים:

עומר מזיג: טורונטו ראפטורס, בוסטון סלטיקס, ניו יורק ניקס, פילדלפיה 76', ניו יורק ניקס.
גלעד סופר:קליבלנד קאבלירס, אינדיאנה פייסרס, שיקגו בולס, דטרויט פיסטונס, מילווקי באקס.
רועי ויינברג:אטלנטה הוקס, מיאמי היט, שרלוט הורנטס, וושינגטון וויזארדס, אורלנדו מג'יק.
ולדי קוגן:אוקלהומה סיטי ת'אנדר, דנבר נאגטס, יוטה ג'אז, פורטלנד טרייל בלייזרס, מינסוטה טימברוולבס.
שגיא נאור/אדר בר דוד:גולדן סטייט ווריורס, לוס אנג'לס קליפרס, סקרמנטו קינגס, פניקס סאנס, לוס אנג'לס לייקרס.
איל ספיר:סן אנטוניו ספרס, דאלאס מאבריקס, ממפיס גריזליס, יוסטון רוקטס, ניו אורלינס פליקינס.

Waterloob, Cassius Marcellus Coolidge, 1906

מייק סקוט ובחירת סיבוב שני (של וושינגטון) תמורת מירזה טלטוביץ'.

פיניקס: קיבלתי, לא רואה הבדל מאוד משמעותי בין טלטוביץ לסקוט ובחירת סיבוב שני באיזור המקום ה-40 ,45 יכולה להביא למציאה.

אטלנטה: לוקח, טלטוביץ' זה שחקן עם יכולת ריווח שיכול לשחק מעולה ליד ספליטר ויפרח בשיטה של בודנהולצר כשחקן שישי.

*

אמיר ג'ונסון, אייברי בראדלי, ג'יי קראודר ובחירת סיבוב ראשון (של דאלאס) תמורת בלייק גריפין ולאנס סטיבנסון.

בוסטון: סגרנו.

קליפרס: לקחתי. בראדלי וקראודר אלה שניים מהחוזים הכי טובים בליגה. ייתנו לי עומק ואופי מצויין. סטיבנסון לא נותן לי כלום ויושב על חוזה די גבוה. בלייק קצת בעייתי ואני מסתדר לא רע בלעדיו.

*

טרייד משולש:

פורטלנד מקבלת את לואל דנג, חסן ווייטסייד, לנגסטון גלאווי, ג'וש ריצ'רדסון ובחירת סיבוב ראשון של הניקס ב-2018, מוגנת טופ 20. מיאמי מקבלת את רובין לופז. הניקס מקבלת את CJ מקולום.

פורטלנד: ועוד איך לוקח. טרייד מעולה.

ניקס: לופז זה המכשול היחיד של הניקס בדרך לפורזינגיס ב-5 ומלו ב-4 כהרכב קבוע, כפי שכל כך ברור שאנחנו צריכים לעשות. לופז עולה הרבה כסף. לקחתי.

מיאמי – הייתי לוקח, אבל יש הצעה טובה יותר על וויטסייד בהמשך הכתבה. מיאמי מתנהגת כקבוצת Win-Now וזאת המנטליות של הקבוצה, ולא בטוח שלופז יהיה יותר טוב מפאו גאסול (שמגיע להיט בהצעה השנייה) בעוד שנה או שנתיים מהיום. לכן אדחה בנימוס את ההצעה הלא רעה בכלל הזאת.

*

קיירי אירווינג וקווין לאב תמורת כריס פול ובלייק גריפין.

קליבלנד – לוקח, אני ממילא ב-WIN NOW MODE ופול גריפין ולברון זה טריו אדיר לפחות לעוד עונה אחרי הבאה. אם אני רוצה לנצח את הווריורס אני חייב לעשות איזשהו שינוי.

קליפרס – האמת, לקחתי. בתנאי שאני לא מגלה חיכוכים בין שני הפרשים. מקבל את קיירי שלא נופל מפול כבר היום על חוזה ארוך וגם את לאב על חוזה מקס לפני העלייה בתקרה ומשלימים לי עם דיאנדרה ורדיק בסיס אדיר עד סוף העשור.

*

טרייד משולש –

חסן ווייטסייד לפורטלנד, פאו גאסול למיאמי, מייסון פלאמלי לשיקאגו.

שיקאגו: לוקח, גאסול מתבגר ובטח יעזוב בקיץ בכל מקרה. פלאמלי עוד צעיר ועל חוזה רוקי והפליימייקינג שלו לא רע מעמדת הסנטר אז אני מאבד רק קצת קליעה מבחוץ משם.

מיאמי: לוקח, קו קדמי של גאסול ובוש אינטליגנטי ביותר ויש להם עוד כמה שנים טובות לתת. כקבוצה שכבר שנים win-now אני הולך על זה.

פורטלנד: לקחתי.

*

רודי גיי וקווינסי אייסי תמורת טוביאס האריס ואנדרו ניקולסון.

אורלנדו: די הוגן. לקחתי.

סקרמנטו: לקחתי גם, האריס לפחות פוטנציאל. גיי פוטנציאל שכבר לא יתממש.

*

ג'בארי פארקר ומייקל קרטר וויליאמס תמורת דניס שרודר, קנת בייזמור וטים הרדאווי ג'וניור.

מילווקי: כן. קצת חבל לי לוותר על ג'בארי ו-MCW שעלו לי הרבה אבל זה לא הולך איתם ואני מקבל 2 שחקני חמישייה שיכולים לקלוע שלשות ויותר מתאימים לי בסך הכל.

אטלנטה: לוקח, קרטר וויליאמס יכול לפרוח תחת בודנהולצר וג'בארי פארקר יהפוך לסופר סטאר בקבוצה התקפית חכמה. השילוב שלו ושל מילסאפ אחד ליד השני יעשה בעיות מיס מאץ' לרוב הליגה, וזה שווה את המחיר.

*

אל ג'פרסון תמורת טייסון צ'אנדלר.

שארלוט: לוקח בגלל החולשה ההגנתית של שלנו בצבע והיתרון שיכול להיות עם צ'נדלר כמנטור של הצעירים. הויתור על ביג אל כואב, אבל הכרחי עם הקבוצה הזאת.

פיניקס: לוקח. הבאתי את צנדלר בגלל למרקוס ואני אשמח להיפתר ממנו בשביל החוזה הנגמר של ביג אל.

*

קורטני לי תמורת סטיב נובאק ומיץ' מגארי.

אוקלהומה: את זה אוקלהומה לקחתי בגדול. סוף סוף גארד שיכול לקלוע.

ממפיס: אנחנו נמצאים במשבר. מארק גאסול שבר את רגלו וייעדר עד סוף העונה. מייק קונלי מאותת שלא יישאר בקיץ. זיבו בעונה חלשה. קורטני לי הוא שחקן חמישייה ונותן עונה שקטה. החוזה שלו מסתיים בסיום העונה.
בהנחה והמשבר הזה גדול על ממפיס, והם כבר לא יגיעו רחוק העונה, הטרייד הזה הוא רעיון מצויין.
מיץ' מגארי הוא כישרון צעיר. הוא יושב על חוזה קטן (1.5 מיליון לעונה בשלוש השנים הקרובות) ולא זוכה למספיק אמון באוקלהומה. הגריזליס ישמחו לשים עליו יד. סטיב נובאק מצורף כמובן בשביל לאזן את המשכורות. הוא ישב על הספסל עד סוף העונה ואז החוזה שלו יסתיים.
או במילה אחת: לקחתי.

*

ויקטור אולדיפו תמורת CJ מקולום.

אורלנדו: לוקח, קו אחורי של פייטון ומקולום הצעירים יכול להוביל את הליגה בעשור הקרוב. משלימים אחד את השני בצורה מעולה.

פורטלנד: הטרייד הכי טוב מבחינתי. שילוב של לילארד אולדיפו יהיה מטורף מבחינת הגנה התקפה.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. עוד לא הספקתי לקרוא כי עשיתי את 'המעורב' שלי, אבל אפילו לא ידעתי שאתם עובדים על פרוייקט כזה.
    איזו הפתעה נעימה על הבוקר, ובמיוחד כשאנשי הפרוייקט תיכוניסטים כמעט כולם!
    אני אקרא הכל בבוקר.

    דיברו המון על טרייד של בלייק לנאגטס. קליפרס הודיעו לפני כמה דקות שבלייק לא הולך לשום מקום, סוף פסוק!

  2. הקליפרס הם אלה שהציעו את הטרייד לדנבר – שסרבה (ובצדק).

    במקרה זו שמועה אחת שאני יכול לאשר לך שהיא אמיתית.

    אם הקליפרס יורידו את הדרישות שלהם (קודם כל את יוקיץ') אולי יהיה לזה סיכוי.

    הם דרשו את יוקיץ', פאריד, גאלינרי וברטון תמורת בלייק וסטיבנסון.

    1. אני גם ראיתי את זה אתמול.
      הגעתי למסקנה שזה יהיה טוב ל-2 הצדדים עם במקום פאריד ויוקיץ' הם יקחו את נורקיץ' (יחד עם בארטון וגאלו). נראה טוב לקליפרס אבל לדנבר יהיה קשה להשאיר את בלייק בסוף החוזה.

  3. מעניין מי יהיו הקבוצות הכי פעילות בטרייד דד ליין.
    אטלנטה נראית כמו מישהי שמכונה לכל טרייד, מהגדולות הקליפרס הכי זקוקים לטרייד משמעותי. מפילדלפיה יש דממת אלחוט, השמועה שהינקי המאיס עצמו על הג'י אמים האחרים בליגה

    1. כמו שכתבתי. גאסול מסיים חוזה בסוף העונה ואם אני יכול להוציא ממנו סנטר אינטליגנטי וצעיר שעושה הגנה יותר טוב וחתום על חוזה רוקי (שבסופו הוא נהיה שחקן חופשי מוגבל שאני עדיין יכול לשמור) עדיף על להשאר במתכונת הנוכחית שבה התרחיש האופטימי הוא להגיע לפלייאוף במקומות ה – 7-8 וכנראה לעוף בסיבוב הראשון..

      1. צריך לדלל את הקו הקדמי של שיקגו, ככה שלא הייתי מבקש סנטר או PF. גם לסקרמנטו (גיי ומקלמור) וגם ממפיס (חבילה של גרין, לי וצ'אלמרס) יכולה להועיל לבולס.
        יש עוד כל מיני אופציות שלא עליתי עליהם עדיין, אבל הכוונה היא ברורה כי לבולס יש קו קדמי עמוס (ועוד פורטיס הרוקי) וחסר להם SF (דאנליבי הוא לא חמישייה של קבוצה שרוצה אליפות – ואל תזכירו את דיוק כי זה מכללות) וחסר PG ו-SG שיתנו דקות איכותיות לצד (ובמקום) באטלר ובמקום רוז (שכל יום מקבל בתים וגימלים).

      1. גריפין ופול בתמורה לקיירי ולאב?
        גריפין אולי שכחת אבל הוא אולי ה-4 הכי טוב בליגה, אחד מהשלושה בטוח. אותו דבר הטרייד עם בוסטון… אלה שחקנים שיעלמו הקליפרס.

        1. בלייק כרגע עצם בגרון, לא סתם הקליפרס מחפשים טרייד, במצב כזה אי אפשר לקבל ערך מקסימלי. הקליפרס מסתדרים יופי בלעדיו.
          לאב יכול להיות שילוב מנצח עם דיאנדרה.
          אני חושב גם על העתיד ומקבל שני תותחים שסוגרים לי רביעיה לשנים על חוזים שייחשבו טובים לעומת פול וגריפין שישאירו אותי עם חצי קבוצה

          1. הטרייד עם בוסטון נותן לי עומק ואיזון, משדרג אותי הגנתית משמעותית ועם הבחירה של ברוקלין אני יכול לקבל עוד שחקן משמעותי לעמדות הפורוורד ורכז מחליף נורמלי.

          2. שמע אני לא יודע מה הסיפור עם גריפין (אף אחד, חוץ מדדי😃) אבל נראה לי שקליפרס טיפה ממהרים והשמועות גדולות מדי. לדעתי גריפין בסוף לא יעבור וזה יהיה חיובי לקליפרס כי הוא שחקן אדיר!
            כריס פול למרות שהוא יחסית מבוגר עדיין תורם הרבה ויש לו עוד 3-4 שנים בטופ וזה עדיף על קיירי ולאב לדעתי.
            לגבי הטרייד עם בוסטון – אתה מאבד סופרסטאר ומקבל עומק בתמורה וזה עניין של גישה… אני לא הייתי עושה את זה במצב דל הקליפרס.

  4. המנגרים האמיתיים פחדנים וחבל, אם היו יותר קלים עם נושא בטריידים והחלפה של כוכבים הליגה הייתה יותר מעניינת, קבוצות היו משתנות וכך גם מאזני הכוחות כמו בכדורגל האירופאי אף פעם לא משעמם בגזרת העברות

    1. רק להזכיר לך, בענה החולפת 46 שחקנים עברו במועד ההעברות. זה יותר מ-10% משחקני הליגה. אם כבר יש יותר מדי ההעברות שחקנים. מה שמפריע ליצירת כימיה קבוצתית בהרבה מאד מקרים.

  5. אם שיקגו מעבירים את גאסול תמורת PF אחר זאת שטות לדעתי (אלא אם כן מדובר במילסאפ שאין סיכוי שאטלנטה יוותרו עליו). שיקגו צריכים לדלל את מצבת הגבוהים שלהם תמורת SF איכותי וכוח אש מהספסל.

  6. פרויקט מצוין אבל באיזה עולם קיירי ולאב שווים גריפין ופול? פול מביא ניצחונות, אירווינג עדיין לא הוכיח את זה שהוא יכול להוביל קבוצה. גריפין מביא אנרגיות מטורפות ושואו, לאב מביא חדירות של היריב.

    1. זה הגיוני אם אתה מאמין שפול כבר אחרי השיא(עונה 11 ובן 31), וגריפין גמר את הסיפור בקליפרס.מה שהורס זה העובדה שקליבלנד יצטרכו לוותר על העונה כדי שזה יקרה. אני אישית לא רואה סרט שהקליפרס אומרים לא להצעה כזאת.

      1. אני מאלה שמעריכים את פול אבל הוא מעבר לשיא וחוזה קצר, קיירי יושב על חוזה ארוך ומצויין. איזה קבוצה הוא היה אמור להוביל בקליבלנד טרום לברון? וייטרס וטריסטן תומפסון עוד לפני שהבין אם הוא זורק בימין או בשמאל? זימן השאלה היחידי מעל קיירי הוא הבריאות. הדרך בא הוא חזר העונה מפציעה של חצי שנה מזערה גם את העניין הזה. כשפול יסיים את החוזה הוא יבקש קרוב למקסימום.
        לע יין ההשוואה בין בלייק ללאב – בלי להיות מעורב יותר מדי, ברור שהמצב עם גריפין בעייתי כרגע. שחקן פר שחקן ברור שבלייק עדיף אבל מבחינת חוזים זה של בלייק מוגבל ולאב יהיה חוזה טוב מאוד עוד שנה עם העלייה ומצויין עוד 3 שנים כשבלייק כבר יקבל 30 לעונה.
        אגב, גם ההגנה של גריפין זה לא מי יודע מה ויחד עם דיאנדרה לאב יכול לפרוח גם בהגנה וגם בהתקפה.

        1. ומימשלא בטוח אם קיירי בנוי למעמדים האלה שיצפה שוב במשחק הראשון מהגמר. עד הפציעה בהארכה הוא היה מצוין, גם בהגנה על קארי.

          1. ונקודה אחרונה בעניין – העובדה שהקליפרס מחפשים טרייד על בלייק מוכיחה שהבעיות שם רציניות. במצב כזה אתה מוכן להתפשר מבחינת ערך מוחלט כדי לעשות שינוי מתחייב.

        2. כמו שנראה לי רשמו פה איפשהו. קיירי עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל לבדו קבוצה ככוכב הראשי (וגם סימן השאלה הרפואי מרחף מעליו).

  7. פרוייקט נחמד מאוד, יפה שהצלחתם לתאם את הכל בינכם במייל/ווטסאפ
    MCW לאטלנטנה? נשמע לי ממש לא טוב, השחקן הזה לא ישתלב בקבוצה מסודרת וממושמעת כמו אטלנטה.

  8. תתייחסו בבקשה לטרייד השני
    בוסטון מקבלת את אותם דברים
    פילי את צ'אנינג פריי, מיקי ובחירת הדראפט של ברוקלין של השנה
    אורלנדו את דיוויד לי, אוון טרנר ואת הבחירה של ברוקלין ב2018
    http://espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=hngqcup
    רועי בבקשה תגיב להצעה הזאת, עומר כבר הסכים כGMים של בוסטון ופילדלפיה

    1. כמג'יק אני לא רואה שום סיבה לוותר על ארון גורדון בשביל דיוויד לי (אולאדיפו על טרנר זה טרייד הגיוני). אם הוא היה בחוץ, הטרייד הזה עובר.

      כל עוד הוא עובר לבוסטון, אני לא מאשר את הטרייד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט