מאמני המזרח שימו לב / גלעד

היום בערב יפורסמו ספסלי האולסטאר כפי שנבחרו ע"י המאמנים. קשה לדעת מי יבחר במערב אבל במזרח זה די קל למעשה, הבחירה הולכת ככה – 2 גארדים, 3 פרונטקורט ו-2 ווילדקארדס.

לדעתי (ולדעת רבים אחרים) ספסל המזרח יראה ככה –

G – וול

G – באטלר

FC – מילסאפ

FC – דראמונד

FC – בוש/גאסול (שזה גם החלטה קשה, אני הייתי הולך על גאסול).

WC – דרוזן.

וכאן זה נהיה מסובך… יש לך במזרח שלושה רכזים מצוינים שלכל אחד יש קייס ללכת לאולסטאר (ואת קיירי שכמעט נכנס בהצבעה ובימים כתיקונם מגיע לו אבל העונה אתעלם ממנו).

ההתלבטות הכמעט יחידה היא ביניהם.

אנסה להציג לפניכם את הקייס של כל אחד מהשלושה וביחד נעזור למאמנים להחליט?

אייזיאה תומאס (בוסטון סלטיקס) –

21.6 נקודות, 6.6 אסיסטים, 3 ריבאונדים, 1.1 חטיפות, 56.3 אחוז קליעה אמיתי.

למה הוא צריך להיות בפנים?

כי בלעדיו אין לבוסטון שום התקפה בכלל. מי ינהל התקפה בהיעדר תומאס בדיוק? אוון טרנר? סמארט? לא נראה לי בכלל.. כי המספרים שלו מדהימים (תסתכלו שוב למעלה), הוא פשוט שוב ושוב מצליח להעלות את הרמה שלו ואני מקווה שבוסטון היא סוף סוף המקום שיאמין בו וישאיר אותו בתור הרכז הפותח כי הבחור רכז פותח בליגה, ואחד טוב. חוץ מזה – אם הוא יכנס זאת תהיה היסטוריה עם השחקן הכי קטן שנכנס למשחק אי פעם ולגבי הבעיות שלו בהגנה? ממילא אף אחד באולסטאר לא שומר.

יש לו עם הסלטיקס גם את המאזן הטוב משלושת המתמודדים וגם בזה צריך להתחשב.

אתם לא רוצים אותו באולסטאר? באמת?

קמבה ווקר (שארלוט הורנטס) – 

20.5 נקודות, 5 אסיסטים, 4.2 ריבאונדים, 1.8 חטיפות, 54.2 אחוז קליעה אמיתי.

למה הוא צריך להיות בפנים?

כי הוא משחק מצוין (כמעט) כבר כל העונה ורק בזכותו (באטום על תקן לפעמים פה ולפעמים פחות) הצרעות נמצאות על סף הפלייאוף ומאיימות להכנס לשם אחרי שאף אחד לא ציפה מהם לעשות את זה (זוכרים בכלל מה ראשי תיבות MKG? ומי זה אל ג'פרסון?) הרבה בזכות קמבה שגם הוכיח לנו בשבוע שעבר שהוא מסוגל להתפוצץ עם משחקים מפלצתיים כולל כמובן שיא הקריירה של 52 נקודות, כשהוא טוב – קמבה הוא אחד השחקנים הכי מהנים לצפייה בליגה (בניגוד למענים לצפייה כמו למשל משחקים של יוסטון) ועכשיו הוא טוב אז למה לא? תנו לו הופעת בכורה והוא יחזיר במשחק שכולנו נהנה לראות.

איפה הצרעות היו בלעדיו?

רג'י ג'קסון (דטרויט פיסטונס) –

19.3 נקודות, 3.7 ריבאונדים, 6.5 אסיסטים, 0.8 חטיפות, 53 אחוז קליעה אמיתי.

למה הוא צריך להיות שם?

כי הפיסטונס אחרי הרבה זמן טובים ורג'י מוכיח שהחוזה שלו היה שווה את זה כשהוא מוביל ביחד עם דראמונד (שהדרדר לאחרונה באופן מדאיג) את הפיסטונס לפלייאוף ואולי אפילו למפגש עתידי עם תומאס? ידעתם שבקלאץ' אחוז הקליעה -3 של ג'קסון שווה לאחוזים של קרי? וביותר משחקים? הוא מריץ את ההתקפה של המכוניות ומוכיח שהוא אמנם פחות טוב מראס אבל לגמרי רכז לגיטימי+ בליגה שרק חיכה לקבוצה שלו. קשה לי לראות את הפיסטונס מגיעים לאיפה שהם היום אם לא רג'י ואולי רק על זה מגיע לו להכנס לאולסטאר לראשונה בקריירה.

סוחב את הפיסטונס לפלייאוף.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. לקאבס יש קייס עקרוני, בכל זאת מובילת המזרח ובצורה די משכנעת. קווין לאב, או איכשהו אני רואה את קיירי ארווינג נכנס לשם, כמובן בחירה לא מוצדקת העונה.

      1. יש בזה הגיון.
        בסגל הנוכחי הם לא הולכים לשום מקום (מקום זה אליפות או אפילו גמר), להעביר את המפתחות לשרודר ולהשיג משהו על הורפורד לפני שהוא עוזב בקיץ חינם זה די הגיוני.

  2. מגיע לתומאס, השחקן הכי לא מוערך בליגה. נבחר במקום 60 בדראפט 2011…ועושה קריירה אדירה…איפה הוא ואיפה דריק וויליאמס שנבחר במקום השני…

  3. תומאס נהדר אבל קמבה מראה השנה שהוא כוכב בליגה הזאת, ג'קסון בכלל לא קשור לדיון לדעתי. בעיניי זה קמבה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט