כאן ב-4:30 טוקבק חי לייקרס בת'אנדר! (אני משאיר ענייני כדורסל ופוטבול) מנחם לס

יאללה, המשחק מתחיל. טוקבק חי בתגובות!

נתחיל בפוטבול: משחק MONDAY NIGHT FOOTBALL לפנתאון!

משחק היוסטון טקסנס (1-11) בניו אינגלנד פטריוטס (3-9) אינו חשוב מבחינת הפלייאוף כי שתיהן כבר בפנים. אבל זה משחק בין שתי קבוצות שחושבות רק על דבר אחד, "סופרבול", ומהרבה בחינות המשחק בין שתי הקבוצות הטובות בליגה – אם כי אני בטוח שלאטלנטה פלקונס (1-11), בולטימור רייבנס (3-9), סן פרנציסקו פורטי ניינרס (1-3-8), וגרין-ביי פקרס (4-8 שהיה צריך להיות 3-9) יש הרבה מה לומר בנידון.

שני שחקנים שחתמו מהרחוב כפרי אג'נטס – ה-CB של הטקסנס סטנפורד ראוט, והווייד רסיבר של הפטריוטס דונטה סטולוורת' – יכולים להיות קובעים ראשיים במשחק. ניו אינגלנד, והקוורטרבק טום בריידי הם יותר מתודיים מאשר EXPLOSIVE במשחק המסירות שלהם, אבל הפעם לבריידי ישנם כמה מיס-מצ'ים שהוא יוכל לנצל בגדול: ה-MULTIPLE WIDE OUT – השיטה שבריידי מעדיף – מוציאה את יוסטון ממערך ההגנה הצמוד והקומפקטי שלה. הם יהיו חייבים לפתוח את ההגנה או שישלמו ביוקר. אז מה קורה? בריידי מסוגל ליצור משחק ריצה מ-"ווייד-אאוט פורמיישיון" יותר טוב מכל קוורטרבק אחר. גם ההלבק וגם הפולבק שלו הם בין הטובים ביותר בנשיאת כדור כשההגנה 'פתוחה'.

מצד שני יוסטון היא 0-6 במשחקי חוץ העונה. נוסחת הנצחון שלה היא להישאר דבוקים לתכנית המשחק שלהם בלי לשים לב לתוצאה, הווה אומר להסתמך על הרנינג-בק בריאן פוסטר גם כנושא כדור וגם כרסיבר, תופש כדורים. הקוורטרבק שלהם מאט שאוב הוא 1-15 ב-16 משחקיו האחרונים כקוורטרבק פותח. אבל גם ניו אינגלנד מסתכלת על רצף: אם היא תנצח זאת תהיה העונה ה-12 עם לפחות 10 נצחונות לעונה.

מה יקרה? אני מאמין שהיתרון הביתי יביא את הפטריוטס לנצחון ב-6 נקודות.

לכל קבוצה – מהטובה ביותר לגרועה ביותר – אני מקדיש משפט אחד בלבד!

1. יוסטון טכסנס:: הטכסנים מסוגלים לסיים עם סוויפ של ה-AFC בנצחון במנדיי נייט פוטבול על הפטריוטס.

2. ניו אינגלנד פטריוטס: הפטריוטס מסוגלים לנצח משחק עשירי, זאת הפעם ה-12 ברציפות שהם מנצחים לפחות 10 לעונה.

3. אטלנטה פלקונס (1-11):האטלנטה פלקונס מסוגלים הוויקאנד הזה (בנצחון על קרולינה פנת'רס והפסד היריבות המתחרות על המקום הראשון) לזכות ב-SEED ה-1 של ה-NFC!

4. דנבר ברונקוס: אם לא ימעדו נגד אוקלנד, המשחק בשבוע הבא נגד בולטימור רייבנס יהיה בעל השלכות עצומות לגבי הסידינג בפלייאוף.

5. סן פרנציסקו 49ERS: האם הקוורטרבק החדש קולין קאפרניק כותב ספר שייקרא כסיפור דמיוני מאז שעלה כקוורטרבק של הקבוצה?

6. גרין ביי פקרס:אני מקווה שצ'ארלס וודסון וקליי מת'יוס יחזרו ביום ראשון נגד השיקגו ברס, כפי שאומרות השמועות!

7. בולטימור רייבסנס: הבעייה הגדולה עתה הוא משחקו ה-ERRATIC של הקוורטרבק ג'ו פלאקו עם רק משחק אחד מאז המשחק ה-6 עם יותר מטאצ'דאון אחד במסירה.

8. שיקגו ברס: הקבוצה הפצועה הפסידה 3 מ-4 האחרונים, ועתה 3 מה-4 האחרונים הם משחקי חוץ.

9. פיטסבורג סטילרס: 'ביג בן' חוזר לשחק ביום ראשון, וזה כל מה שרצו לשמוע בבירת הפלדה.

10. ניו יורק ג'איינטס:ההפסד בשבוע שעבר היה אכזרי, ולפתע תכנית המשחקים הקשה שנשארה פרושה סכוי לאלופה לא לעשות את הפלייאוף.

11. אינינאפוליס קולטס: אנדרו לאק אמרנו?

12. סיאטל סיהאוקס: נצחון חוץ ענק נתן להם פתאום סכוי לוויילד קארד לפלייאוף.

13. סינסינטי בנגלס: ווינינג סטריק של 4 נצחונות חייב להמשיך כדי להשיג וויילד קארד.

14. וושינגטון רדסקינס: לא תאמינו, אבל הנצחון על הג'איינטס עשה את אליפות ה-NFC איסט דבר הניתן להשגה בלי עזרת הבית הלבן.

15. טמפה-ביי בוקנירס: המפגש הבא נגד האיגלס הוא הזדמנות מצויינת לגרד את הפלייאוף.

16. דאלאס קאובויס:כן, הגיעו ל-50% נצחונות, אבל ראו מי מחכה להם: אנדי דלטון, בן רואת'ליסברגר, דרו בריז, ו-RG3!

17. מינסוטה ויקינגס:ב-7 המשחקים האחרונים הם 5-2, והם יכולים להתחיל לתכנן מה לעשות בזמן החופשי בינואר.

18. ניו אורלינס סיינטס: לסיינטס הסיפור גמור לצערי, אבל בריז יאהב לעשות שמות בסיכויי הפלייאוף של הג'איינטס, הבוקנירס, והקאובויס.

19. סנט לואיס רמס:אחרי הבילס, המשחקים נגד הוייקינגס, הבאקס, והסיהאוקס יכולים להביא את הרמס לפלייאוף אם ינצחו את כולם והיריבות תפסדנה.

20. מיאמי דולפינס:האופנסיב טאקל ג'ייק לונג – הטוב בביזנס – קרע את שריר הטרייצפס והוא גמור לעונה, בדיוק כמו הדולפינס.

21. בופלו בילסההגנה הבריאה, ובשלושת המשחקים האחרונים היא הרשתה רק 18 נק' או פחות, וזה הנהדר בקבוצה שהפכה ל-SPOILER!

22. דטרויט ליונסהייתי אומר האכזבה הגדולה של העונה כשהדבר המעניין היחיד שנישאר הוא אם קלווין ג'ונסון יהפוך לרסיבר הראשון של 2,000 יארדס.

23. ניו יורק ג'טס:רקס ריאן ממשיך להתעקש לךעלות עם סנצ'ז במקום לתת לטים טיבו צ'אנס, והסיבות עמו (הוא מסרב לדבר על זה).

24. קליבלנד בראונס:הבראונס השתפרו בצורה רצינית, ועתה הם יכולים לשמש בגאווה כספוילרים של הרדסקינס, הברונקוס, והסטילרס בשבועות הבאים.

25. סן דיאגו צ'ארג'רס:תשמעו דבר: הרייטינג של פיליפ ריברס הוא 125 (PASSING RATE כמובן) ברבע הראשון, ו-58.1 ברבע הרביעי…

26. טנסי טייטנס: כל מה שנשאר לעשות בחודש האחרון הוא לעבוד עם הקוורטרבק הצעיר ג'ייק לוקר, שאני מנבא לו עתיד וורוד מאד.

27. קרולינה פנת'רס: מתבייש להודות שזאת קבוצתי הביתית החדשה (1:20 שעה נסיעה מדלת לדלת) כשכל מה שרון ריביירה עושה זה לתת לצעירים הזדמנות, מעלה מאד הומני, אבל שעלול להביא לפיטוריו.

28. אריזונה קרדינלס: שמונת ההפסדים הרצופים הוא שיא קריירה למועדון.

29. פילדלפיה איגלס:אנדי ריד עורך 'ניקוי בית' שלם, אבל הוא אולי לא יודע שבכך הוא עושה את העבודה המלוכלכת של זה שיחליף אותו כמאמן!

30. קנזס סיטי צ'יפס: בריידי קווין עלה ונתן את אחד ממשחקיו הטובים, כשהטרגדיה שולטת בכל דבר טוב שקורה.

31. ג'קסונוויל ג'גוארס: המילה היחידה לתאר אותם היא "MISSERY".

32. אוקלנד ריידרס: עד לאן התדרדרו גבורים?

ענייני כדורסל

 

1. אוהדי הלייקרס: לפנות בוקר ב-4:30 טוקבק חי. זאת ההזדמנות שלכם להיות גברים!!!

העופות המוזרים בעולם הם אוהדי הלייקרס. עוד לפני שהתחיל המשחק הם כבר כותבים באתר הזה ובאתרים האמריקאים "אבל צריך לזכור שהלייקרס מופיעים ללא סטיב נאש, סטיב בלייק, וכנראה פאו גאסול, אז אין סכויים שננצח".

את מי מעניין עם מי הלייקרס יופיעו או לא יופיעו? האם יהיה כתוב "אוקלהומה 120 – לייקרס (בלי גאסול ונאש) 76"? לא. יהיה כתוב "אוקלהומה – לייקרס". האם אוהדי הניקס החלו לבכות אמש עוד לפני המשחק "אנחנו משחקים בלי כרמלו אנטוני ואמארה סטודמאייר"? לא! הם הופיעו כמו שהם, וכגברים אמיתיים נתנו למיאמי היט בעיטה בתחת שהיא תזכור עד סוף העונה (כולל הפלייאוף), ואז דחפו אותה עמוק לקבר, וירקו על המצבה שכתוב היה עליה:

פה קבורה קבוצת כדורסל שב-2011-2012 נתנה עונה טובה, ומאז ירדה למעמקי שפל בהם ישנם רק מי שופכין!

הזקנים (ג'ייסון קיד, קורט ת'ומאס), הבינוניים (טייסון צ'נדלר וריימונד פלטון) והצעירים (בעיקר סטיב נובאק) באו כגברים ללא מורא ופחד, עם שפת גוף של "אנחנו לא פוחדים ממך לברון! אתה דוויין ווייד איבדת צעד, ואיבדת את הניתור. אז מה? נפחד ממך?". אז שהלייקרס יופיעו באותה צורה ויתנו לנו משחק שכדאי להתעורר בשבילו בקרית אתא בשעה 4:15 עוד לפני שהתרנגולים של K-700 מתעוררים. גם הת'אנדר משחקים ללא הארדן. אז אם החום גדול מדי עבורכם, אוהדי לייקרס מפונקים, אל תיכנסו אליו!

2. עולים ןיורדים כפרוספקטים הגדולים לדראפט הבא

1. שבאז מוחמד, UCLA:

אני מקווה שבפרה-דראפט קמפ לא יבקשו מאף שחקן ללכת 'אחד נגד אחד' נגד שבאז, כי הוא יקטין סכויי כל שחקן שישחק נגדו לבחירה. אז השאירו את שבאז לבד, כקומודיטי ניפרדת. במשחקים המעטים ששיחק ב-UCLA הוא כבר קולע 16 נק' ב-27 דקות, וקובר 44% מדאונטאון, ומראה רפורטואר שלם של יכולות מלהיות בשמיים חצי מטר מעל החישוק ועד ל-PULLING OFF THE DRIBBLE לעוד ג'אמפ יפהפה. אני לא יכול לחשוב על אף שחקן הדומה לו בדראפט כי אין אחד כזה. אז מה? ללכת ללברון? כן, יש הרבה מהמשותף. אני לא אומר 'לברון הבא'. כל מה שאני אומר הוא שהשמיים הם הגבול.

2. נרלנס נואל, קנטקי

לקנטקי לא היתה פתיחת עונה טובה, ואפילו לנרלנס לא היו משחקים למסגר נגד נוטר-דאם וביילור. למרות התחלה פושרת הוא כבר יושב על 9.7 ריב' למשחק עם 3.2 בלוקים (אוקיי, חסימות) למשחק. נישכח מה-11.6 חיצים למשחק. ה-2.12 מ' הזה קולע 52% למרות משחק של 3 מ-14 נגד 'האירים' מנוטר-דאם. הוא יהיה סנטר מהסוג של אנטוני דייויס, ואין לי ספק בדבר אחרי שני משחקים חלשים שלו שחזיתי בהם. אני רק יכול לתאר מה יהיה כשישחק טוב. בינתיים הסטוק שלו בעלייה.

3. קודי זלר, אינדיאנה.

עוד 2.12 שלא התחיל את העונה יותר מדי טוב, וזאת האכזבה של הסקאוטים שאולי יורידו אותו כמה מקומות בבחירה. אני אומר שהקבוצה שתיבחר בו תלקק את אצבעותיה, כי למרות מספרים לא מדהימים העונה (אבל עדיין 15.4 נק' ב-63% דיוק ו-7.0 ריב' במשחק החילופים הבלתי פוסקים באינדיאנה, הוא פייטר מהסוג העליון ביותר. בדיוק כמו אחיו בקאבס שהגיע מסוף הספסל לחמישייה של הקאבס. אני לא מאמין יותר שהוא ייבחר ראשון בדראפט כפי שנבאתי בתחילת העונה, אבל מקום בחמשת הנבחרים הראשונים מובטח לו.

4. מרכוס סמארט, אוקלהומה סטייט.

גארד (4'6) שעלה לחמישייה הראשונה רק במשחקים האחרונים. בשנתיים הראשונות הוא בקושי נחשב לפרוספקט NBA, אבל מסיום העונה שעברה, ותחילת העונה הזאת, הוא עלה לחמישייה הראשונה עם 14 חיצים, 7.7 קרשים, ו-5.8 בונבונים למשחק. הסטוק שלו עולה לא בגלל המספרים אלא בגלל כושר המנהיגות שהוא מראה, ובגלל שהוא המוביל הראשי של נצחונות אוקלהומה סטייט. שימו לב לברנש!

5. אלכס לין, מרילנד

כשאתה אוקראיני במכללה אמריקאית ואתה 2.15 מ' אתה מיד מושך תשומת לב כי מאמנים אמריקאים שיודעים מה עושים עם ילד כזה עבדו איתו כמה שנים. וכשאתה השחקן המשתפר ביותר והכי מהר מכל השחקנים הגבוהים, כולם מתחיליםצ לדבר עליך כ-'אולי בחירה אפילו לפני קודי זלר'. הוא קולע 15.4 ב-54%, קוטף 9.5, וחוסם 2.6 למשחק. אוי כמה שההיט צריכים אותו, ואוי כמה שאין להם סכוי שישחק עבורם ללא נתינת חומר רציני מאד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 104 תגובות

  1. אתה כותב "ניקס ללא אמארה" כאילו זה דבר רע שפוגע בקבוצה.
    להיפך – משם הוא תורם הכי הרבה שהוא יכול. וטוב שכך.
    עדיין, הניקס בלוף ומיאמי תהיה בגמר המזרח והם לא.

  2. מנחם , טים טיבוו זה לא קוטרבאק זה בדיחה.
    ניו יורק זה באמת!! המזרח יהיה תחרות בין ניקס- נטס- היטס, לדעתי דווקא הנטס נראים כאלו שיכולים ללכת עד הסוף.

  3. אלעד, אפילו המפעילים את בית ההארחה בגונן יודעים שכשיגיע זמן האמת, איש לא יצליח לגעת בהיט בפלייאוף. אמש היה ABBARRATION – משהו יוצא מין הכלל שקורה פעם בעשרים שנה. אז נא להירגע.

  4. כרגע, גמר המזרח הוא בין הניקס להיט, והמערב הוא בין הת'אנדר לגריזליס.

    אני מאמין שההיט ינצחו את הניקס, כי הם רצים ביחד יותר שנים, וכי הניקס עם סטודמאייר יסתבכו לגמרי.

    במערב-לת'אנדר יש יותר ניסיון במאני טיים מהגריזליס, אז הם יגיעו לגמר, ויקרה אותו תסריט של אשתקד:

    4-1 להיט וריפיט ללברון.

  5. ההיט יעופו בחצי גמר מזרח אינשאללללה .
    מנחם, תודה שקיבוץ גונן שם את גרינוויל בכיס הקטן מבחינת איכות חיים.
    ואתה לא צרך לסוע שעתיים לעיר הגדולה כמו אצלך, אלא רבע שעה ואתה בקריית שמונה

    1. אלעד, גרינוויל היא העיר הגדולה. (לנסוע רבע שעה לקרית שמונה? כשהיינו בגונן נסענו לשם ב-10 בערב ובקושי מצאנו מסעדה. בסוף אכלנו פיצה במסעדה בתחנת דלק). בעיר עצמה גרינוויל 100,000 ובכל המטרופוליטן קרוב לחצי מיליון. תזמורת פילהרמונית. 3 תיאטראות כמו הבימה והקאמרי. קבוצות מינור ליג בהוקי קרח (אולם 14,000) ובייסבול. ההדקוורטרס של BMW נורת' אמריקה, מישלין טיירס נורת' אמריקה, לוקהיד איירקראפט (בונים לנו את ה-F-16), בוש-אנד-לומב (לכל צרכי העיניים), מאק טראקס (בוני המאק – טריילרים), ועוד ועוד ועוד. עגלה עם סוס לרכיבה בדאונטאון, הנחשב לאחד היפים ביותר בארה"ב. מעתה כשאתה מזכיר 'גרינוויל', אני מבקש שתעמוד דום.

  6. מנחם, איך דרדרת את הילד לעודד את ההיט , איך?
    ____________________________________
    פוטבול – (אין מה לעשות זו הליגה הטובה בעולם)

    הברונקוס הפסידו ישר בהתחלה ליוסטון, אטלנטה והפאטס. מצד שני הם ניצחו את פיטסבורג, סינסי והסיינטס. כל השאר משחקים יחסית קלים אותם הם ניצחו(הצ'יפס, הצ'רג'רז, קרוליינה וטמפה ביי) זה לא לו"ז קל אבל בגלל הבית שלהם הוא גם לא כזה קשה. בסופו של דבר אני לא חושב שאף אחד חשב שהם יהיו 10-3 בשלב הזה של העונה וכנראה יסיימו 12-4. גם עם פייטון אחרי הפציעה הרוב נראה לי הימרו שהם יסיימו איזה 10-6 ומטה אז בכל זאת כל הכבוד להם.

    ובקיצור,

    בפליאוף נראה איך הם מתמודדים מול קבוצות ברמה שלהם, ויהיה מעניין.

    1. אין לי מושג מתי רועי התחיל להיות אוהד ההיט, אבל בוודאי שלא בהשפעתי. אולי בגלל חבר שלו נתנאל או משהו שפעם כתב כאן, והיה חולה היט פי עשר משאתה חולה לייקרס, והיתה לו אמא דתייה, אחת החתיכות העליונות שראיתי בחיי. היא היתה מגיעה למפגדי הופס שלנו, וזהו. הייתי מחוסל.

        1. מילא רגליים יש לו מחסור קשה יותר- שכל.

          ובקבוצת ההיי קיו הזאת שנבנתה פתאום בניו יורק הוא יראה כמו ילד מכתה א' שההורים זרקו אותו ישר לכתה י"א רק בגלל שהוא נראה בן 18.

  7. אמרתי את זה כבר קודם – משהו בהיט התרכך קצת השנה. ההגנה שלהם אינטנסיבית פחות, לברון רוצה פתאום להיות מג'יק ג'ונסון וההיט משחקים עם דאווין מערבי.
    וכמובן – וויד מופיע למשחק אחד מתוך ארבעה.

  8. אין תירוצים. לדעתי קובי, האוורד ווורלד פיס יתנו משחק גדול. במיוחד האוורד. אם יצליחו לנצח שם, זה אני לא יודע.

  9. טוב אז בשקט בשקט לפני שהתרנגולות שלי מתעוררות אני אתן את הגרוש וחצי שלי על הכדורסל מכללות ממה שבינתיים אני רואה.

    קנטאקי העונה קבוצת ילדים, יחסית לשנתיים האחרונות די חסרת כשרון ולא סתם היא גם יוצאת מהדירוגים.
    יש שם 3 שחקנים שהם פוטנציאל סיבוב ראשון(נואל יכול להיות לוטרי והשניים האחרים סוג של סוף סיבוב 1 סיבוב 2).

    אינדיאנה מזכירה לי את לואוויל של שנה שעברה. מלא שחקני קלאץ', הגנה קבוצתית, לוחמים בלי ספק הקבוצה לעקוב אחריה.

    נואל מקנטאקי הוא לא 2.12 הוא יותר נמוך לדעתי אבל התספורת מארינס שנות ה-70 המכוערת שלו(מה זה הטרנד הזה??) קצת מגביהה אותו.
    אני לא לגמרי מתלהב ממנו, התקפית הוא נראה מאוד מאוד בוסר, הגנתית גם פאב מלו עשה עבודה מדהימה בסיריקיוז ונראה כמו כיפת ברזל בהגנה.
    הנה במקצוענים בינתיים לא חושבים שהוא מוכן ולא נותנים לו צ'אנס.

    שאבז מוחמד נראה נהדר במדים הצהובים עם הקצת סגול, פנטזיה שהוא ישאר בלוס אנג'לס ויגיע ללייקרס.

    מישהו זוכר את האחיין של מקאדו??? כמה דיברו עליו בתיכונים.
    הוא מתחיל עונה שנייה אצל הטאר הילס.

    בזמנו אני זוכר שראיתי אותו לראשונה במשחק האול אמריקאן בסוף התיכון. הוא היה המצטיין במשחק ביחד עם קיד גליכריסט(גם אנטוני דיוויס, אוסטין ריברס לקחו חלק במשחק).

    חשבתי שהוא הכשרון הכי גדול שיוצא מהקלאס הזה ואחרי עונה ראשונה גרועה אצל צפון קרוליינה הוא סוף סוף מתחיל להראות קמצוץ מהכשרון.

    העונה הוא קולע 15 נק' למשחק(שנה שעברה 6) הוא לוקח 9.3 ריבאונדים(שנה שעברה 3.9) עם חטיפה וחצי למשחק.
    הוא עוד צריך לעבוד על הקליעה מהקו (רק 60 אחוז) אבל בהחלט יכולה להיות עונת מקפצה מבחינתו. הוא רץ מצוין את המגרש, המהירות שלו מרגישה כאילו בוב מקאדו חזר לשחק או איזה גארד מהיר ששוטף את הפרקט. אתלטי מאוד.

    עוד שחקן לשים לב אליו זה רוס סמית' הנהדר מלואיוול. הקארדינלס נותנים עונה נהדרת עד כה עם מקום 5 לפי דירוג AP וUSA טודיי מדרג אותם 6.
    העונה הוא מתחיל שנת ג'וניור וקולע עד כה 19 נקודות למשחק ב28 דקות (42 אחוז). אני זוכר שכבר בסוף העונה שעברה ראיתי אותו כמה פעמים וחשבתי שהעונה הבאה הוא הולך להתפוצץ ולהיות הקלע המוביל שלהם ופתאום ללואיוויל יש את הבק קורט הכי מסוכן בליגה עם סיבה ורוס סמית' שיכולים לשים עליך סל בכל בשנייה ומכל מקום.

  10. אגב, עוד שם שכדאי לכם לשנן כי הוא השם הכי מעניין בדראפט שיהיה השנה זה לבראיין נאש.
    תגידו את זה הרבה פעמים ויצא לכם בפה לברון נאש.
    שחקן מעניין, הוא מן קורנרמן שמסוגל לשחק PF וגםSF.
    6'7 שקולע 18 נק' אבל השנה הכניס ממש למשחקו את הקליעה ל-3 ומהשדה הוא גם כן לא רע(ויש עוד מה לשפר) עם 45 אחוז.
    זו שנה שנייה שלו באוקלהומה סטייט ויהיה מענייין לראות אפ השם הזה, לבראיין נאש יצא לNBA.

  11. אגב, אלכס לין גם קולע 76 אחוז מהקו וזה לא משהו שהולך ברגל בטח לא גבוהים במכללות. נראה שחקן אמין מאוד, אני עדיין לא ראיתי אותו מספיק כדי לגבוה אם לא מדובר בעוד לבן גבוה שיבחר גבוה מדי בדראפט.

    לכן אני עדיין לא שופט.

    את סמארט יצא לי לראות כמה פעמים, 6'4 של גובה ושרירים וכשמשחק ליד ממש בקרונר לבראיין נאש. והוא עוד פראשמן. זה לא הולך ברגל שחקן מעניין מאוד שעושה הכל טוב על המגרש אבל כרגע שום דבר לא מצוין בצוררה בלתי רגילה.

    גם למייסון פלומלי שתמיד אמרתי עליו שהוא הנצר הכי מוכשר למשפחת פלומלי הלבנה. הוא 7 פוט העונה קולע 19 נק' עם 11 ריבאונדים וכמעט שני חסימות למשחק(זה נתון שלא משתנה אצלו באף עונה), כבר בן 22 ולי הוא נראה כמו מייסון לאונרד משופר מאוד בעיקר במשחק הפוסט שלו שהשתפר.

  12. טור מצוין של ביל סימונס על קובי!!

    http://www.grantland.com/story/_/id/8724362/the-kobe-question

    מגוחך אני שומע לאחרונה כל מיני טענות שקובי הוא מקסימום בין ה-20 הטובים ביותר.
    אז לכל אלה כל מה שנותר לי שילכו להשלים מהר שיעור היסטוריה. יעשו טוב לעצמם אם יתחילו מהכרך הראשון THE BOOK OF BASKETBALL של ביל סימונס הוצאת 2009. אם ביל סימונס, אוהד בוסטון מילדות ואחד משונאי הלייקרס הגדולים בכל הזמנים דירג את קובי במקום ה-8(ב2009 כן) כשהוא אפילו טוען בעצמו שתוך שנתיים בלבד עם הוא יוכל לקפוץ לטופ 4 ואולי לסיים את הקריירה בטופ 3 אז רבותיי יש לכם הרבה שעות להשלים וללמוד ובעיקר להעריך שיצא לכם לראות עוד שחקן שנמצא גבוה גבוה בטובים ביותר.

    טוב אני מסיים שיעורים בהנדסת תעשייה ועוד כשעה ורבע מתחיל המשחק נגד הקווין מרטינים.

    1. הטוקבק מתחיל עכשיו (כאן זה עוד היום. יום ששי!)

      פאו גכאסול ובטיב נאש נכנסו לאולם באזרחי. הם צועדים נורמלי לחלוטין. אם סטיב נאש היה סטוקטון, וגאסול היה לארי בירד, שניהם היו משחקים ונותנים לקהל תמורה על כספו.

  13. אין מצב שקובי יהיה 4 בגדולים בכל הזמנים. השאלה היא מה זה "הגדולים בכל הזמנים"? השחקן שהיית בוחר ראשון מכולם להתחיל איתו קבוצה?
    קובי אולי אפילו לא ב-20 הראשונים ברשימה הזו. אני לא מדבר על יכולות כדורסל נטו, בזה הוא אולי אפילו מספר אחד בהיסטוריה, אני מדבר על
    שחקן לבנות סביבו קבוצה. הרי קובי תפקד על הפנים או טוב מינוס בחצי מהגמרים שהשתתף בהם בחייו. מתי דבר כזה קרה לדאנקן, ג'ינובילי, בילאפס, בירד, מג'יק, קרים, וורתי, מקהייל, שאקיל, וייד, פארקר, הורי,
    אייזיה, ועוד רבים וטובים. פיפן, רודמן. לא כולם כאן גדולים ממנו, אבל אפשר למצוא 15 כאלו בקלות. לא הכל נמדד בתארים. לסטוקטון ולנאש ולבארקלי אין תואר למשל, אבל הם לא פחות גדולים מקובי בתרומה הכוללת שלהם לקבוצה. חוץ מזה, זכור לי שאמארה דווקא היה שחקן פיקאנרול טוב בזמנו, לא נשאר מזה כלום היום? הוא גם מוסר סביר, לא?

  14. יצאתי מבית הכנסת (של חב"ד) וקפצתי למקדונלד להודיע לכם שאני אהיה בבית רק ב-10 (אצלכם 5:00 בבוקר) אז אחמיץ חצי שעה מהמשחק. התחילו בלעדי.

    1. אם אתה כבר ב mcdonalds:

      תביא איתך כשאתה חוזר ארוחת ביג שיקגו, צ'יפס גדול, וקולה.

      אה, וגלידה פיצוץ M&Ms עם סירופ תות.

      ותודה מראש, כפרע עלייך מנחם אתה מס' 1

      :]

  15. קווין דוראנט הוא היום השחקן הטוב ביותר בעולם. אני לא אומר שהוא ה-MVPת אבל הוא הטוב ביותר בליגה. לפני לברון ולפני קובי.

    1. אני רק רוצה להוסיף משהו: קווין דוראנט הוא לא רק הכדורסלן הטוב בעולם קווין דוראנט הוא הספורטאי הטוב בפלנטה!

      1. כי הוא משחק וזהו. לא מתלונן, לא בוכה, לא תוקע בשופטים מבטים, לא עושה בעיות על המגרש ומחוצה לו, והוא שחקן הכדורסל האהוב ביותר על חובבי הכדורסל. יש לי דטה על זה ואכתוב על כך בימים הקרובים. הוא האהוד ביותר, אבל קובי הוא הידוע ביותר.

  16. האם מישהו רואה בלייקרס "משחק של מייק ד'אנטטוני"? נדמה לי שהכל בלוף אחד גדול. אני לא רואה אתץ השינוי הקטן ביותר מהלייקרס של מייק בראון.

    1. שינוי אחד בולט לטובה זה הקליעה ל-3 שהשתפרה פלאים.

      היינו הקבוצה הכי גרועה ל-3 בליגה תחת מייק בראון התחת.
      לא היו ריווחים, לא הייתה בכלל התקפה.

      אצל דאנטוני זה שונה כי ההתקפה קצת יותר מסודרת.

      כמובן שדאנטוני יבחן אצלי רק כשנאש יחזור. נאש הוא חומר הגלם המרכזי בתיאוריה של דאנטוני.

      כיום הלייקרס כמה רמות מתחת לOKC.
      הם הקבוצה המגובשת ביותר, הבריאה ביותר, העמוקה ביותר, הקולעת הכי טוב ל-3, יש שם 2 סטופרים הגנתיים מדהימים, עוד איבקה ופרקינס וגם דרואנט עושה הגנה נפלאה.

      רק למה ג'רמי לאמב לא משחק???? ופרי ג'ונס? איפה הוא? חיי?

  17. טוטאל בסקטבול של הת'אנדר. אני נהנה מכל רגע.
    ______________

    רק מה, השופטים קצת מרגיזים אותי. יותר מידי שריקות לא קשורות וזה מפריע לזרימה של המשחק

    1. מה עובר לו בראש? הוא מדבר בכזה ביטחון על סבלנות והשעונה עוד ארוכה ושנתחבר ויקח לזה זמן.

      הוא רק לא חושב על זה שיכול מאוד להיות שעוד חודש וחצי חודשיים הוא כבר לא יהיה פה(אם לא לפני).

  18. ראיתם את השלשה המטורפת של קובי? זריקה איומה. אבל 'האיומה' מביאה 4 נקודות. זהו קובי – הטוב ביותר והרע ביותר בגוף אחד.

  19. בנוגע לפאו: זה לא פשוט מה שעובר עליו כרגע. זה בנאדם ששומע כל הזמן שרוצים לעשות עליו טרייד – וזה לא נעים להיות במצב כזה.

    הוא כרגע גר ב LA, החיים יפים. מחר, מחרתיים הוא עלול למצוא את עצמו בקנדה.. (לא משהו)
    _______________________

    למרות שבכיף הייתי מאמץ אותו לבולס בתמורה לבוזר .

  20. "ההכרה" של קובי בעולם ביען אוהדי כדורסל היא 79% וההכרה של קווין דוראנט 29%. בין אלה שמכירים את שניהם, החיבה לדוראנט הוא 69$ נגד 31% לקובי.

  21. וואו, המהירות של ווסטברוק כשהוא עולה לסל בצעד וחצי זה פשוט מהפנט.
    כל מה שנותר לליקרס לעשות זה להתבונן…

  22. סטיב נאש נראה כמו סוכן מכוניות עם החליפה שלו. חליפה מהסטייל של 1930 הגדולה עליו בשני מספרים שנתפרה ע"י חייט בן 90 מברוקלין.

  23. שטויות זה עכשיו שליחות לקו וכמובן שדאנטוני ישאיר את דוויט כדי שהוא יחטיא כמה זריקות מהקו לסיום.

    אני עדיין בדיעה שהכדורסל החסר הגנה בעליל של דאנטוני זה לא כדורסל שמתאים לקונטנדרית.

    כן פיניקס ניצלה ליגה די חלשה באמצע העשור הקודם כדי לעשות ריצה יפה של שנתיים(וגם לא הייתה רחוקה לעוף על ידי קבוצת היורוליג שהנהיג קובי בראיינט), אבל בעידן הנוכחי,

    כשיש לך קבוצות כל כך טובות כמו OKC, ספרס, היט אתה לא יכול לנצח עם כדורסל רחוב התקפי ובלי יכולת לייצר סטופס בהגנה.
    ללייקרס אין הגנה ותחת דאנטוני גם לא תהיה.

  24. מנחם, אצל ת'יבודו למשל בחיים זה לא היה קורה, אצלו אין גארבג' טיים.

    סקוט ברוקס צריך לעשות חושבים אחרי המשחק הזה.

  25. נו איפה הליצנים שיכתבו לי על הבוקר שהפסדנו כי קובי זרק 23 פעמים לסל?????

    הם עדיין ישנים וכשיקומו יראו תקציר או מקסימום יסתכלו בבוקס סקור.

  26. לא רע האשים תאביט עם השיער המכוער שלו, 2 נקודות ב18 דקות.

    מזל שהוא היה קצת על הפרקט כי אחרת זה היה נגמר בהפרש הרבה יותר גדול.

  27. תומאס רובינסון נצח לקינגס את המשחק היום.
    עלה ברבע האחרון והשתלט על המשחק הגנתית. קלע בסך הכל נקודה אחת והיה השחקן הדומיננטי ברבע האחרון והמכריע.
    בסטטיסטיקה לא מופיעות שתי חסימות שהנפיק הלילה.
    אם הקינגס רוצים להיות טובים הם צריכים לתת לרובינסון לשחק. גיסון תומפסון חביב אבל הוא לא משפר את הקבוצה משמעותית ורובינסון כן.

    מתחיל להיות שמח על הבחירה ברובינסון.
    הלילה ללא טייריק הוא והמחליפים האחרים ,גיימר ,הייז ותומאס נצחו את המשחק שהתחיל לברוח וזה אומר הרבה במידה והחברה ישמרו על יציבות וגם כייף לראות את הצעירים האלה.

  28. אינס קנטר.
    סנטר פותח בליגה כבר עכשיו ויכול להיות גם יותר רק צריך לשחק.
    הלילה שפיבורס וביג אל פצועים הוא קבל הזדמנות.
    יוטה צריכם לעשות טרייד בהקדם על מילסאף או גפרסון, בעדיפות תמורת רכז טוב[אין הרבה בליגה] או בחירות דראפט ולתת לקנטר לפייבורס לפרוץ.

    כרגע יש להם ארבעה שחקנים ברמת פותחים בעמדות הפנים והצעירים בעליי אף סייד גבוהה משל המבוגרים.

  29. בנוגע לשאלת הטריפל דאבל במחצית הראשונה – לארי בירד ב1987 נגד הבולטס.

    בנוגע לגמר המזרח העונה- אני עדיין מאמין בסלטיקס. המאזן שלהם כרגע פחות חשוב. אם הם יגיעו לפלייאוף בריאים- הם יגיעו לגמר המזרח.

  30. היה צפוי שהלייקרס יפסידו עם ההבדלים כרגע בין שתי הקבוצות אבל זה עדיין מאכזב.
    מנחם, לפי התיאוריה הזאת לבוסטון יותר כואב כי הם הפסידו ב-1.
    בכלל נראה שבוסטון מתקרבים ללייקרס במאזן העלוב מתחילת העונה (לא שזה מנחם אותי)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט