פריוויו אליפות קליבלנד – פא"ק / אסי שלם

 

 

בס"ד

פריוויו אליפות קליבלנד 2015-16 – אסי שלם

אילו הביא את דייויד בלאט לקבוצה הכי גרועה בליגה – דיינו

אילו הביא לו את הבחירה הראשונה בדראפט – די דיינו

אילו הצטרף קווין לאב לקבוצה – דינוזאור

אילו חזר לברון ג'יימס לקבוצה – דיינו והותר

אילו העפלנו לגמר המזרח בלי לאב- דיאנה רוס

אילו העפלנו לגמר הNBA- דינו בודירוגה

אילו זכינו בגמר ודייויד היה מספר לכולם שהוא קורא בהופס את המדור המצויין "אסיסט"- דינו זוף

כמעט סימנו V על כל  רשימת המשאלות שלי, בכל זאת – אי אפשר להיות חזיר.

מה עשינו אשתקד– 29-53, אליפות המזרח (כולל פוקס קטן של המלך מול שיקגו), נפילה מיתרון 1-2 בגמר NBA אחרי אפיסת כוחות כללית לגולדן סטייט.

ממצב חברים? התקשקשנו עם אליפות אירופה וגאסול (שעבדכם טען מזמן שהוא הגבוה לשים עליו ז'יטונים), נבחרת ישראל עשתה קצת נחת, מכבי ת"א משנה פניה (שוב) והפועל י-ם מתחמשת. אבל עם כל הכבוד, בקרוב מגיע המאני טיים של דייויד.

אחרי שנה של התאקלמות, פציעות לא קלות ובעיקר למידה מגיע הזמן של דייויד להביא תואר. אני לא חושב שהוא מתרגש במיוחד, מכבי ת"א זה בית משוגעים לא קטן ודייויד עבר אותו בהצלחה. ב'הפוך על הפוך', ההגעה של דייויד לגמר הNBA למרות הסיכויים והפציעות הציבה רף לא הגיוני בשבילו- הוא חייב להביא אליפות כבר השנה כדי להציג התקדמות.

לא יעניין אף אחד אם קליבלנד ישיגו מאזן ליגה טוב יותר, אם לברון יהיה הMVP, אם כמות איבודי הכדור תרד והיעילות ההתקפית תעלה.

הלברונים רוצים רק דבר אחד- א-ל-י-פ-ו-ת.

מה למדנו (כי אני ודייויד חברותא) מהעונה האחרונה:

1. המזרח הוא לא קשה כמו שכולם (מנחם) חשבו. מלבד סדרה לא קלה עם שיקגו, ההוקס התגלו כבדיחה, ובוסטון לא עשו כלום מלבד אוליניק, שחיסל את לאב וכנראה את סיכוי האליפות האמיתי. כלומר יש לקאבס מספיק זמן להתכונן לאלופת המערב המותשת.

2. חלוקת כוחות הכרחית– דייויד לא יכול לשחק עם 2.5 מחליפים. רגלי הזכוכית של קיירי זקוקות לכמה שיותר זמן מנוחה, כתפי הקריסטל של לאב לא יחזיקו מלחמת חפירות ארוכה. בשתי מילים – חלוקת נטל.

3. שחקן יוצר– לברון עשה את העבודה ובגדול, אבל אחרי קריסת קיירי ולאב הוא נותר עושה המשחק היחידי. שומפארט, סמית ומוזגוב ישימו נקודות על הלוח, רק שמישהו צריך לעזור להם.

כדי לפתור את בעיות 2+3 הביאו את ידידנו מו וויליאמס. חביבי מיומן אליפות הקליפרס מסוגל ליצור לעצמו מצב זריקה והוא זה שישתולל בדקות שלברון יהיה בחוץ. במידה וקיירי יהיה כשיר דקותיו יצומצמו עוד יותר ואולי נראה אותו משחק בהרכב הנמוך שדייויד הציג עם שאמפארט ב-2, סמית' ב-3 לברון ב4 ומוזגוב / TT ב-5. דלבדובה שגזר את הקופון שלו בענק כנראה וישחק אחריו או יצוות למשימות הגנה מיוחדות.

מו. הפנים החדשות

בשתי מילים – שוויון בנטל. בלאט מוכרח להשתמש בכל הצוות המצויין שסובב את לברון.

חמישייה משוערת:

PG- קיירי

SG- שומפארט

SF- לברון

PF- לאב

C- מוזגוב

ברור וצפוי, מלבד אולי שינוי ועלייה של סמית' בחמישייה. מספיק כוח אש ועל הנייר הקבוצה החזקה במזרח ללא ויכוח, החזקה בNBA עם ויכוח.

מעניין לראות מה יש על הספסל:

PG- מו / דלאבדובה

SG- סמית'

SF- ג'ונס / ג'פרסון

PF- ת'ומפסון החמדני

C- סאשה קאון/ ואראז'או.

ברור שהקבוצה הזו לא תשחק 'סולו' אלא בשילוב אחד משלישיית הכוכבים של הקאבס. אפשר לראות שיש כוח אש (סמית' וג'ונס), הגנה (דלי ו-TT) וסתם חבר'ה נטולי אגו שיבואו להרביץ. זה מחזיר אותנו שוב לנקודה- דייויד חייב למצוא הרבה זמן מנוחה לכוכבים שלו כדי להגיע לסדרות המאוחרות במינימום שחיקה ופציעות.

עכשיו שאלה מכשילה- האם הייתם הולכים על ריסוק הליגה וריצה למאזן הטוב ביותר (נניח עם מבט ל 65  ניצחונות ומעלה) או שמירה על רגלי הסוסים?

קל לענות מהצד אבל הכיסא של דייויד כל הזמן בוער ויהיה לו קשה מאוד לרוץ לעונה 'פרווה', להישחט בתקשורת שמראש תשלח אותו הביתה, בדיוק הפוך מהיחס שמקבל ידידנו פופוביץ' שעושה מדי שנה את אותו הדבר.

דייויד גם מגיע מהגישה המכביסטית שאומרת שהמשחק הכי חשוב הוא המשחק הקרוב, שגביע ווינר חשוב לא פחות מהעפלה לפיינל היורוליג. דין פנתינייקוס יוון כדין עירוני רמת גן.

אני מאוד מקווה שכולם יהיו בריאים ונעשה לחיים עם המאמן הישראלי הראשון בNBA שגם זוכה בתואר.

ולפני סיום חוו דעתכם על מה שהולך להיות העונה.

 

לפוסט הזה יש 123 תגובות

  1. שנה שנייה של רוב הסגל ביחד +
    שנה שנייה של בלאט ב-NBA +
    הספסל הכי עמוק בליגה +
    ריכוז של שאר הקונטנדריות בקונפרנס המערבי +
    לברון =
    אליפות.

    (אלא אם נשארו לפופוביץ' בובות וודו של קיירי ולאב.
    אני חושב שהוא השתמש אם כולם בשנה שעברה…)

    (אין לפופ בובת וודו של לברון. וודו לא עובד על חייזרים.
    מזגנים להבדיל…)

    וכמובן, תודה על הסיקור, עליו יש לומר:
    על הכיף כפא"ק!

  2. תודה אסי.
    ג'יימס לא יזכה בתואר האישי. הוא כבר לא משליך יהבו על העניין ובצדק מבחינתו. צופה עונה של 57-62 ניצחונות.
    חג שמח

        1. חוץ מזה, יש לנו דאנליבי חדש ומשופר שהיה קולע 44 נק׳ בממוצע בקולג׳ וישב על הספסל בגלל ת׳יבודו. השם הוא דג מקדרמונט. תזכרו את השם (אם אתם מצליחים לומר אותו)…

          1. מקדרמוט מעולם לא קלע 44 נקודות בממוצע לעונה. כמו כן צריך לזכור שאת קריירת הקולג'ים שלו הוא עשה באוניברסיטה קטנה אצל אבא שלו.
            למרות זאת בניגוד לתקוות לבנות אחרות כמו ג'ימר פרדט או אדם מוריסון אני חושב שהוא יכול להיות רול פלייר בליגה. יחד עם זאת התקרה שלו זה משהו כמו מייק מילר ואני לא מאמין שהוא יגיע לשם.
            בקיצור לא הייתי בונה את העונה הקרובה של הבולס סביבו

          2. צודק׳ לא יודע אם מי התבלבלתי. גם 27 נק׳.
            חוץ מזה, לא אמרתי ״לבנות עליו עונה״, אלא רק שהוא יכול להחליף את דאנליבי ואולי לעשות יותר ממנו.

          3. זה אכן מה שאמרת. מה שהתכוונתי להגיד זה שדאנליבי זה פחות או יותר הכי רחוק שהוא יגיע. לא סביר שזה יקרה בעונה הקרובה ולכן לא הייתי בונה עליו כבורג חשוב העונה

          4. פה חלוקות דעותינו. הדאג הגיע קשה מבפנים לליגה אחרי 4 שנות צמיחה בקולג׳. בשנה הקודמת הוא סבל מהרוקיפוביה של ת׳יבודו, אבל השנה הוא עם מאמן שתפור עליו. צפה להרחבה ב-3,500 מילים (והמקלדת עוד נטויה) ששפכתי על שיקגו.

      1. במילא סיכויי קטנים, אבל כמו שדובי כתב קודם, אין סיכוי ש״אתם״ תעברו את השנה ללא פציעה משמעותית. אני בונה על זה. אני יודע שכנראה שגם ״לנו״ זה יקרה, אבל אני בונה על אלילת המזל!

  3. פריוויו שכולו כיף לקריאה.
    מזכיר שלברון ישחק את העונה ה13 שלו, ועדיין לא חווה פציעה משמעותית, וקיירי שביר כמו פורצלן. סתם, בשביל הפרוטוקול.

    1. לאור המאמר המתורגם אודות קארים שעלה היום,
      חובה לציין עובדה משותפת לקארים וללברון –
      חייזרים נבחנים בקנה מידה שונה.
      קארים סיים 20 עונות ב-NBA, כאשר ב-18 מתוך ה-20 שיחק יותר מ-30 דקות למשחק (37 דקות למשחק ממוצע קריירה)
      וסך הכל שיחק ב-95% מהמשחקים האפשריים בקריירה (1560 משחקים)

      בנוסף, ב-18 מ-20 עונותיו בליגה, הוא העפיל עם קבוצתו לפלייאוף שם שותף ב-237 משחקים (ממוצע של 37 דקות למשחק) שזה בממוצע 13 משחקים נוספים בכל אחת מהעונות בהן העפיל לפלייאוף. 18 כאלו.

      סך הכל לקארים בקריירה כמעט 90 משחקים בעונה, במשך 20 שנה.
      ללא פציעות משמעותיות.

      כמו שכתבתי – הפיזיולוגיה החייזרית שונה משלנו, שאר בני האנוש…

      1. זה מטריף האנשים האלה. אני מאמין שזה שילוב של מזל שמנע מהם אירועים קטסטרופליים, גורל שהעניק להם גוף יוצא דופן (מה שלפעמים מכנים מתנה מאלוהים) , ואורח חיים נכון.

  4. בקיצור, לא חסר כלום!
    60 ניצחונות ומעלה זו ציפייה ראלית לחלוטין. החכמה תהיה לעמוד בה בלי לשחוק את הכוכבים יותר מדי וזה משהו שבלאט יצטרך לשפר יחסית לעונה שעברה.
    אגב, שכחת לציין את ג'ו האריס שמנחם כ"כ מעריך

  5. גיא, אני לא מסכים איתך.
    הספסל של קליבלנד הוא לא הכי עמוק בליגה, הוא גם לא הכי עמוק בקונפרנס (מיאמי).
    מה גם שהספסל הזה הראה כמה הוא לא שווה יותר מדי מול הספסל של הווריורס ובכלל מול ספסלים אחרים לאורך הפליאוף.
    אם המתכונת החדשה תהיה לשלוח את מו וויליאמס להפציץ כשלברון נח – הם יכשלו בזה בגדול, הם צריכים שיטה ודרך עם לברון ובעיקר כשלברון לא נמצא. הרעיון הזה אולי אולי יתפוס בעונה הסדירה – אני לא רואה את מו וויליאמס מוביל את קליבלנד בפליאוף ברול מרכזי כלשהו.

    קליבלנד השנה במלכוד בערך כמו אוקלהומה – אחרי סוף העונה שעברה (שלאוקלהומה זה היה העונה הסדירה), היא שיחקה 2 סגנונות כדורסל שונים לחלוטין בעונה שעברה.

    השנה לקליבלנד יהיה יותר עומק מבשנה שעברה, אבל אני חושב שהבעיות המהותיות עדיין נשארו שם.
    1. התלות העצומה בלברון – מה עושים איתו ומה עושים בלעדיו. איך הופכים את המשחק למאוזן כדי שכשהוא ינוח\יפצע המשחק לא ייראה ככ נורא.
    2. איזה כדורסל משחקים? מעט\הרבה פוזשנים? איך משלבים את לאב וקיירי בסגנון המשחק האיטי-פיזי (רמז: לא משלבים, הכדורסל הזה לא מתאים להם)
    3. איך מגדילים את הרוטציה – זה שהסגל התעבה זה נחמד, השאלה אם וכמה בלאט ישתמש במה שיש שם. גם עמוק בפליאוף עם סגל דליל יותר הרבה טענו שהיה מקום לשיתוף מוגבר יותר.

    אני בהזדמנות הזו רוצה להזכיר ולהבהיר משהו שכנראה נשכח:
    הכדורסל של קליבלנד בסוף העונה הוא ממש ממש לא הכדורסל שהיא תשחק עם קיירי+לאב. שני אלו לא מתאימים ולא מסוגלים לשחק את הכדורסל האיטי+פיזי, הם לא שחקני הגנה טובים והם לא פיזיים כלל וכלל.
    קליבלנד יצטרכו להתבסס על אותו סגנון שהיה לפני הפציעה – וזה כבר יביא אותנו לקבוצת כדורסל אחרת.

    לסיכום:
    לעניות דעתי האישי לא כדורסל איטי ולא כדורסל מהיר יביאו לקליבלנד את האליפות. היא לא תיקח.
    הכדורסל האיטי נכשל מול הווריורס, הכדורסל המהיר נופל מעוד הרבה קבוצות אחרות במערב.
    לקליבלנד יש תקרת זכוכית שהם הגיעו אליה והיא 2 משחקים בגמר בעונה שעברה, לא צופה שהם יגיעו או אפילו ישחזרו את זה.

    1. אם לוקחים את אותו הרכב שהפסיד לווריארס 2 – 4,
      ואז מוסיפים את מו וויליאמס, וארז'או, לאב ואירווינג –
      מקבלים את הקבוצה העמוקה בליגה.

      1. לא הקשבת למה שיואש כתב, ונפלת במקום הנאיבי שלפיו כמעט אליפות + תוספת = אליפות.
        התוספת של קיירי, לאב ומו וויליאמס, מי יותר ומו פחות, תחייב את בלאט לשנות מערך לחלוטין, בעיקר לנוכח המעמד החדש של הקנדי האופורטוניסט כשחקן מוביל, לפחות מבחינת החוזה. בעיה קשה שבעתיים מאחר והוא יושב על משבצת של סופרסטאר מוגבל אחר.
        כרגיל, אישית אני לא מקנא בבלאט, אבל אם הוא גם סובל את זה בשקט, גם מרוויח טונות כסף ובסוף עוד יכול לצאת מזה עם טבעת, שייהנה אני אומר.

        1. כמעט אליפות + הרכב שרץ ביחד שנה שנייה + המרכיב שהיה ממש חסר בפיינלס, אבל היה בשפע לפני מכת הפציעות (קליעה מ-3) =
          בהחלט יכולים להסתיים באליפות.

    2. אם יגיעו לגמר השנה יהיה יפה , לא ראיתי שהם התחזקו בפרמטר משמעותי להוציא הבאת מו וליאמס, הם עדיין תלויים במשחק כוח מתחת לסל של טריסטאן מוזגוב ותלויים בלברון .
      יואש כתב יפה אירווינג ולאב שני שחקנים מצויינים שלא מסוגלים להריץ את הקבוצה כשלברון לא בסביבה , ולא משתלבים טוב במשחק הקבוצתי .
      בעיית רכז או בכלל שחקנים שיודעים לרוץ ולהריץ קבוצה השתפרה קלות עם מו וליאמס אך בהשואה לשיקגו של מייקל פיפן הארפר קאר , או לגולדן סטייט של היום זה לא זה
      היו צריכים להוסיך עוד שני רכזים טובים , יכלו ללכת על פארמר ולא הלכו עליו בעונה שעברה , יכלו להוסיף גם את מקל …כן כן , להוסיף רכזים טובים שלא יקבלו הרבה דקות ולא יקרים יכל להוסיף המון לקבוצה
      לא הלכו לכיוון הזה נשארו עם חשיבה שבלונית ושמרנית , די מתאים ללברון לא מתאים לאליפות.
      .

  6. קליבלנד של השנה תהיה מה שנקרא בתפילת ראש השנה ׳כחלום יעוף׳.

    קודם כל הקבוצה הזו לא התחזקה השנה. מו וויליאמס? הצחקתם אותי, בלאט שונא רכזים כאלה. קאון? סנטר בינוני ליורוליג.

    האגו בקבוצה הזו הולך לפרוח השנה, מה אתם חושבים שלא נראה השנה את החוים המוגזמים ששחקני הסגל הבפזה קיבלו מתבטאים במגרש? נראה גם נראה. זה לא מיאמי פה ופט ריילי לא יעשה סדר. האגומבקבוצה הזוי יחריב אותה ואם לא האגו אז לברון שכבר פיזית לא יוכל להחזיק עוד עונה במצב בריאותי תקין.

    הם קליבלנד והם לא יכולים לקחת אליפות. המזל היחיד שלהם שהם בקונפרנס מחורבן אבל לכל טיול במזרח יש גמר מול קבוצה מהמערב

    1. איזה קטילה יאיר!
      נכון שיש שם הרבה אגו אבל אתה שוכח שהאגו של לברון מאפיל על כולם והנוכחות שלו תייצב אותם מהבחינה הזאת

    2. נאלץ לחכות ולראות.
      דעתי היא שאנחנו הולכים לראות הרבה יותר לברון בפוסט, מוקף בקלעים.
      הסיכון לפציעה במשחק הפוסט קטן משמעותית, לקבוצה יש מספיק קלעים מסביב, ואני גם מנחש שנראה הרבה יותר שיתוף פעולה בין לברון ב-4 לבין השחקן שבסנטר (מוזגוב, וארז'או)

      לא מובנת הסברה שדווקא השנה בריאותו של לברון תבגוד בו,
      ואני מסכים עם שי – לברון והאגו הענקי שלו הם הגורמים המרסנים בקבוצה.

        1. אני מסכים עם הקביעה שלברון ישחק איפה שבא לו.
          רק שהדיווחים מאימוני קדם-קדם העונה הם שהוא עבד חזק מאוד על משחק הפוסט שלו.
          לא בשונה מאחרי ההפסד לדאלאס.

          1. אימונים בפגרה זה דבר אחד… והתנהלות במגרש במשחקים חשובים זה דבר אחר… אתה באמת מאמין שהוא יירד לפוסט ויחכה לכדור?

            אין מצב. הוא יעשה את מה שהוא עושה תמיד. ייקח את הכדור ויכדרר ויכדרר.

          2. אתה יכול לתרגל, להתאמן, ללמוד ולהתכונן, אבל כשהעניינים נלחצים באמת אתה חוזר לדפוסים הבסיסיים והנטיות הטבעיות.
            תראה דוגמא הארדן בסוף משחקים צמודים, תראה דווייט האוורד שלא משנה כמה יעבוד עם אולג'ואן בקיץ, תמיד יחזור לאותם שני מובים בסיסיים.
            ככה זה בעלי חיים, ככה זה בני אדם, ככה זה שחקנים וככה יהיה לברון.
            היחיד שהצליח להטמיע שינויים משמעותיים בפגרות באופן קבוע היה ג'ורדן, אבל הוא לא בנאדם.

          3. אשכי יקירי, התכוונת יכדרר ויכדרר ואז אחת מ3 האופציות שכולם בליגה כבר מכירים – או כניסה מהוויק סייד של הבקבוק עם דחיפה ביד הנגדית וצעדים בכמות של צעדת ירושלים. או היי פוסט יחסית יעיל ( בעיקר בגלל יכולת המסירה שלו ) או כדרור מחליף ידיים עם מבט לאיזור רגלי המגן שמשמעותו היא אני עולה לזריקה בעוד 1 2 3…

      1. לברון בעמדה 4 יעבוד כל עוד הוא לא יצטרך לשמור על שחקן גבוה ממנו עם שכל+יכולת.
        אבל במצב כזה איפה לאב משחק ואיפה תומפסון משחק?
        דווקא עמדה 4 היא העמדה שבלאט הכי פחות היה רוצה לגעת בה כדי לא לפגוע בלאב ותומפסון.

        לברון ב4 לא יכול לעבוד מול הגבוהים של הספארס, אוקלהומה ויוסטון.
        יהיה מאוד מעניין לראות אותו שומר על גריפין – זה כנראה יכול להיות השחקן שיתיש אותו הכי הרבה ויוריד ממנו את התפוקה לפחות ממה שאי פעם ראינו..

  7. כתבתי את זה כבר בתגובה במאמר אחר- קליבלנד בדוק בגמר. המזרח יהיה טיול בשבילם. השאלה איך הם יראו מול אלופת המערב(ג"ס/ספרס/אוקלהומה). אה, ופריוויו לפנים.

  8. פריוויו נהדר!!!
    קליבלנד יגיעו לגמר מזרחי השנה…
    אני לא רואה בחיזוקים שלהם משהו יוצא דופן!
    אני עדיין מאמין שבמערב הם מסיימים מקום 4 ולא יותר.
    הספסל עדיין לא מספיק חזק, המאמן ( אם כל הכבוד ) לא מספיק מוערך על ידי השחקנים (בצדק או לא בצדק), האגו של השחקנים בשמיים.
    לברון בסך הכול עדיין לא הראה לאורך הקריירה שלו אופי שאתה אומר בגמר אםשר לסמוך עליו… ובטח שלא קיירי או לאב.
    דעתי לכל הרבה שנים שלברון הוא לא השחקן הכי טוב בליגה אלה הכי אובראייטד בליגה. וכן לאב ואירווינג הם לא הווינרים הנתחים..

    1. פייטון פלייס-ספר מ-1956 (וסרט משנה לאחר מכן) שעלילתן מתרחשת בעיר בניו אינגלנד ששקטה על הנייר, אבל לאט לאט מגלים שדברים בה הם ממש ממש לא כפי שהם נראים (נחשפים רצח, אלימות במשפחה, אונס וכו').

      וכן, גיגלתי את זה.

  9. קצת בשביל לבאס את אוהבי לברון ואוהדי בקליבלנד שבטוחים שהשנה לברון מביא אליפות…
    לברון הגיע לשישה גמרים מתוכם לקח 2.
    הסטטיסטיקה לא לטובתו ולא סתם…

    1. סטטיסטיקה שלא קשורה לכלום ולא מלמדת כלום.
      דאנקן הפסיד גמר אחרי שהיה 4/4. וויד הפסיד גמר אחרי שהיה 3/4.
      צ'מרליין ניצח גמר אחרי שהיה 1/5 (או 1/4, לא סגור על זה).
      ווסט ניצח גמר אחרי שהיה 0/6 או 0/7.
      בראיינט הפסיד גמר אחרי שהיה 3/3.

      בקיצור, אלא אם יש לך איזשהי חוקיות סטטיסטית מוכחת לגבי השפעה של הישגי עבר בסדרות גמר על סדרות עתידיות, זה ניסיון די מיותר (שוב) לגמד את לברון בטיעונים לא תקפים.

      1. זו לא סטיסטיקה שתמיד נכונה אבל כן מרמזת על אופי.
        לא בטוח שזו סטיסטיקה שתמשיך אבל מה שכן היא עושה טוב על הלב לכל שונאי לברון גיימס😁

          1. אני לא חושב שהסדרה מול גס שנה שעברה הייתה עליונה…
            אחוזים איומים לכל אורך הסדרה ובמיוחד במאני טיים.

          2. וגם מול ס"א כשמיאמי לקחו הוא היה זוועה. השאירו אותו פתוח שוב ושוב ומרוב שהחטיא כבר לא זרק. פלוס המון איבודים.
            וכשס"א לקחו הוא העמיד סטטיסטיקה יפה, רק עם 0 מנהיגות (הקבוצה לא תפקדה והוא בתור מנהיגה נכשל ולא היה מחובר אליה).

          3. אשך, היו לו אחוזים סבבה לגמרי בסדרה. איך אפשר אפשר להגיד שלא זרק, אם רק בגיים 7 זרק 10 זריקות ל-3?
            זוועה זה כבר סובייקטיבי וזכותך לחשוב ככה.
            נגד דאלאס הוא האחראי העיקרי לאבדן האליפות של מיאמי. סדרה שבסופה הוא לחלוטין נחנק (למרות שלכנותו צ'וקר ברמה של קריירה זה הרי רחוק מהמציאות שיש).

          4. אהבתי את הבחור מהשנייה הראשונה. ועכשיו הסתבר שהאינסטינקט צדק 🙂

            אני מנחש שאחרי הזובור שלפלופ יעשה לבלאט השנה נצטרך להרחיב את משרדינו 🙂
            (ואולי להוסיף עוד אולם סטריפטיז. הבחורים מתלוננים ששגרת העבודה שוחקת)

          5. היו לו בערך 20% אחוזים לשלוש בפלייאוף והוא המשיך לזרוק משם באובססיביות. נדמה לי שזה עונה להגדרה של "זוועה".

          6. אשך, הסתכלתי שוב על הנתונים. זרק כמעט 5 זריקות מ-3 למשחק (די הרבה) וקלע אותן ב-35% (אחלה בכלל ולפורוורד בפרט). סיים עם אפקטיבי מהשדה של 49% (לא בשמים, אבל לא רע).
            איבד 2.5 כדורים למשחק על 7 אסיסטים (יחס פנטסטי).

          7. גור, הסדרה שאשך דיבר עליה – נגד ס"א 2013.
            ג'וג'ו', עד סדרת הגמר באותו פלייאוף: 51.4% מהשדה, 55.7% אפקטיבי מהשדה. לא רק משמעותית יותר גבוה, אלא אחוזים מעולים.

          8. הצצתי גם בנתונים.
            הוא סיים את הסדרה עם 35% משלוש ו-44% סה"כ מהשדה.
            כשבשלושת המשחקים הראשונים הוא נחנק לגמרי עם 18, 17 ו-15 נק' ב-23% מ-3 ו-38% מהשדה.
            ואני זוכר בבירור כמה אבוד הוא היה מול ההגנה של ס"א.

          9. ואח"כ נתן משחקים אדירים. בסה"כ סדרה של 25/11/7 ב-49% אפקטיבי מהשדה, לשיטתי, היא לא זוועה. יתרה מזאת, ככל שהסדרה הגיע לשלבי ההכרעה הוא השתפר (בניגוד לגמר הנוכחי, בו דווקא משחקים 4-6 היו הפחות טובים).
            בכל מקרה, כנראה שאנחנו מגדירים "נחנק" באופן שונה מאד. מבחינתך (להבנתי) זה שחקן שלא משחק טוב (למרות שבאחד מהמשחקים שכתבת סיים עם TD) או לא קולע טוב. מבחינתי, זה שחקן שלא לוקח על עצמו, שבורח מהמשחק (כמו נגד דאלאס).

          10. ד"א, הנתונים שהבאת סותרים את מה שכתבת בהתחלה – כלומר, למרות האחוזים הלא טובים בהתחלה, הוא דווקא המשיך לזרוק ואפילו התחיל לקלוע. הווה אומר, שלא היתה לזה השפעה מנטלים שלילית עליו או על משחקו.

          11. בתחילת הסדרה הוא שיחק לא טוב ומעבר לזה כשאף משחק אתה לא אומר :״ אני יודע שבסוף הוא ינצח את המשחק״.
            אף פעם לא היה לו את ״הדבר״ הזה שאתה יודע שהוא יעשה משהו בסדרה שיוציא לך את המילים.
            הוא כל פעם השתלט על המשחק בכוח עם הריסת הקבוצתיות או שלא עשה כלום .

          12. גור, אתה וחבריך הללל/סיינטולוגים יכולים לטעון מה שבא לכם, אבל הבחור הזה נתן 47 נקודות עם 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. במשחק. בסדרת גמר. אין שום דבר שאפשר להגיד שישנה את זה. הוא היה ענק. עליון.

            ב-2014 הוא שיחק מול קבוצה עילאית, אחת מהגדולות בהיסטוריה (ואלמלא השלשה המזדי$# ההיא של בלינלי, מיאמי היו חוזרים מהקבר ועולים ל-2-1). 2011 הייתה באשמתו, וב-2007 היה לו סגל חלש כמעט כמו 2015.

          13. דרך אגב, אני חושב שיש פה חומר למאמר מצויין, של ה-ללל נגד המלק (מגיע ללברון קרדיט) בקשר לרמה של לברון בגמרים. ג'וג'ו ואשך, הייתם רוצים להשתתף (כמובן שבכתבה תהיו תחת הכינויים)*?

            אם כן, שלחו מייל ל-roiweinberg@walla.com ונתחיל משם דיון.

            *-מתן וגור כבר חברי צוות, ומההכרות שלי איתם אני חושב שהם ישמחו להשתתף במשהו כזה (ויש לי את המיילים שלהם). אם לא, אתם מוזמנים להודיע לי.

          14. אם חברי הללל בעניין אני גם בעניין. טיעוני לברון בגמרים לטובתם מבחינת התוצאה הסופית, אבל חושב שאוכל לטעון לזכותו. אולי גיא או עידו יוכלו לסייע עם סטטיסטיקות מתקדמות.

          15. נראה לי שכבר דנו בנושא אבל כשאתה מגמד את כל השחקנים לידך ומחזיק בכדור 20 שניות בכל התקפה, קשה להם לפרוח.. נראה מה יהיה השנה.
            מה הקשר בין ה-ללל לבין סיינטולוגים? זה שאנחנו לא מעריצים את האיש וסגנונו לא הופך אותנו לתמהוניים שמאמינים בחייזרים.

          16. אוותר בשלב זה.
            השנאה כרגע על אש קטנה ולא בוערת בעוצמה מספקת.
            אולי גור כנציג הדור החדש של לל"ל כנגד מל"ל ('מתן+לברון לנצח').

          17. לברון הוא מלך הסטטיסטיקה ומלך המספרים( בלי ציניות) ולדעתי מאז צמברליין לא היה מישהו שצובר סטטיסטיקה יותר טוב מלברון וזה לדעתי אחת הסיבות שאנשי מספרים וסטטיסטיקות כל כך אוהבים את לברון. ואני אפילו מודה שאם תראו את המספרים ורק את המספרים למישהו שלא מכיר כדורסל אז הוא יסתכל ויגיד וואו אין ספק השחקן הכי טוב שהיה אי פעם אבל כדורסל הוא הרבה יותר מהסטטיסטיקה וכמו שגור כתב לברון לעולם לא נותן לך את ההרגשה שמה שלא יהיה הוא ישתלט על המשחק וינצח אותו ושהאשך מתכוון לזוועה אז זה זריקות שבזמן אמת לצורך העניין לא התקרבו לטבעת בכלל( ורק שסא הורידו קצת מהגז הוא התחיל להשחיל אותם ולהגיע לאחוזים סבירים שהתקבלו בסוף.

          18. סורי יניב, אבל הפעם הטיעון הזה שלך לא תופס. אשך טען פה טיעון לגבי הזריקות ש*סותר* את הנתונים. אחרי זה ג'וג'ו הוסיפה עוד טיעון שגם הוא *סותר* את הנתונים. ואז גם אתה מוסיף טיעון שסותר את הנתונים (כן, ברור שס"א הורידו את הרגל מהגז במשחק מספר 7…שהיה צמוד עד הסוף…הגיוני מאד…)
            אז לבוא ולספר שזה קשור לדברים שלא משתקפים בסטטיסטיקה כטיעון שתמיד מנצח במחינתך, פשוט לא תופס הפעם. אתה יכול להגיד "זוועה" או שיש לכם כל מיני תחושות (למרות שהן התבררו כשגויות בזמן הכסף של הסדרה, קרי רבע אחרון + הארכה של גיים 6 (למרות כמה שטויות בדק' האחרונות של רבע 4) ובעיקר המחצית השניה של גיים 7). אז כן, אין סטטיסטיקה שמכריעה עם שחקן זוועה או לא או איזו תחושה הוא מייצר וזה באמת מה שכל אחד מסיק ממראה עיניים (למרות שאני חושב שלהתעלם מהמספרים כליל זה לא פחות גרוע מאשר להסתמך רק עליהם). ברם, כשטוענים משהו ספציפי שהמספרים *סותרים* כמו כמות זריקות מבחוץ שירדה לאורך הסדרה לאחר החטאות (דווקא עלתה! ואיתה עלו האחוזים!), אז אי אפשר לבוא ולספר על "אנשי הסטטיסטיקה".
            זה כמו שאני אגיד לך ששחקן קלע מתחת ל-50% ואז תראה לי שהוא קלע 5/8 ואני אגיד לך שאתה איש סטטיסטיקה, אבל אם מסתמכים על מראה עיניים, אז הוא אכן קלע פחות מ-50%.

          19. מתן אם ככה אז למה אתה אומר שהנתון שלברון לקח שתי אליפויות מתוך 6 גמרים הוא חסר משמעות ?
            קובי לקח 5/6
            מייקל 6/6
            זה נתון שמראה על אופי ויכולת בסדרות גמר.

          20. גור, אני מבקש לא להכניס לי מילים למקלדת.
            כתבתי שהוא חסר משמעות לגבי היכולת לחזות את ההצלחה של קבוצה בה הוא משחק בגמר עתידי. אם זה נתון שמראה על אופי ויכולת בסדרות גמר הוא אמור להיות מסוגל לחזות שיעורי הצלחה עתידיים – ספק אם יש פה מובהקות סטטיסטית בכלל ולגבי כוכבי על בפרט.
            לא כתבתי שהוא חסר משמעות בכלל. האמת שיותר מאשר 2/6 זה 2 אליפויות מול 5 או 6, כי הגעה לגמר היא הישג מצוין, אבל אליפות חשובה בהרבה (כלומר 2/6 זה הרבה יותר מרשים מאשר 2/3, כי זה כולל 6 העפלות לגמר).
            רוצה לומר שהנתון יכול להיות רלוונטי בדיוני גדולה למיניהם, אבל אין לו שום משמעות בקביעת "ככה השחקן מתפקד בסדרות גמר", כי אם כן, אז יכולת להסיק מהעבר לגבי העתיד.
            וקובי 5/7.
            ולפי ההנחה הזו, לונגלי מתפקד יותר טוב מצ'מברליין ובוש ממלון.

          21. 6 עליות לגמר זה הישג ללא ספק אבל בשל החולשה של המזרח וכן זה שהוא שיחק כל שנה בקבוצה החזקה ביותר במזרח אז אפשר להרים גבה.
            לדעתי זה כן מראה על האופי בסדרות הגמר.
            זה לא תמיד ואצל כל שחקן מראה משהו אבל אצל לברון לדעתי זה קצת ברור יותר לעין…
            כמו שאמרתי זה לא נתון חד משמעי ולא תמיד מרמז על משהו אבל זו לא סטיסטיקה חיובית.

  10. לבלאט יש סגל עמוק ושחקנים עם פוטנציאל פציעות לא קטן הדבר הכי חשוב מבחינתו לתזמן את הדק ולהגיע בריא לפלייאוף במזרח הוא בכל מקרה יסיים מקומות 1-2 ככה״נ, יטיילו עד גמר המזרח ומי ייתן ויקבלו בעיטה בתחת מהבולס.

  11. אם רוז יהיה בריא, באטלר ימשיך להשתפר ונואה ישחזר קצת מהיכולת הטובה שלו. לברון יקבל בעיטה בתחת.

    גור גולן, לברון לא אוברייטד ואני מסכים שהוא לא הכי טוב. דוראנט בריא הוא הכי טוב.

  12. לצערי בכדור הבדולח שלי אני לא רואה את בלאט בקבוצה בפברואר. בטח לא כשמאמן כמו ת'יבודו יושב בצד ללא עבודה.
    בצד החיובי זה יהיה יותר כיף לשנוא את קליבלנד ככה.

    1. אולי הכדור לא עובד מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל?:)
      מה יכול כבר לקרות לבלאט שלא קרה בשנה החולפת? כבר דחפו אותו, היה רצף דרמטי של הפסדים, היה לינץ תקשורתי אז דווקא באמצע השנה הזו תגיע נקודת השבירה של הקבוצה או לברון? אני מקווה שתהיה לבלאט שנה רגועה ואליפות בסופה (ובבקשה שלא ישחקו בסגנון האיטי והמייגע מהפלייאוף).

  13. הבעיה בניתוחים של קליבלנד היא שכולם צודקים:
    הם מתחילים בדריסה של כל מה שזז ואז בגמר הNBA תקרת הזכוכית שלהם מתגלה ומבינים כמה הם מוגבלים.
    למה זה קורה? כי הם במזרח.

    האם יש במזרח קבוצה כמו OKC שיש לה גם רכז שיגרום לקיירי לרצות להתאבד, גם שחקן ההתקפה הכי טוב בליגה, וגם 2 שחקני פנים מאוד מגוונים התקפית?
    האם יש במזרח קבוצה עם ארסנל גבוהים כ"כ ארוך כשל הספארס, כשרוני ומנוסה, לברון סטופר, קלעים אוטומתיים ושיטה מוכחת?
    האם יש במזרח קבוצה כמו הווריורס שכל שחקן סגל שלה מסוגל לקלוע 20 נקודות בכל ערב?
    האם יש במזרח קבוצה עם שחקן כמו הארדן שאין לאף אחת מענה אליו ועוד 2 גבוהים (שאחד מהם כיכב ביורובאסקט) כ"כ כשרוניים?
    האם יש במזרח רכז כמו כריס פול ושחקן שמדהים אותנו כל שנה מחדש כמו בלייק גריפין?

    התשובה היא לא. אין שם שום דבר מאלה.
    יש בקבוצה אחת את פול ג'ורג', בקבוצה אחרת את ג'ון וול ובקבוצה אחרת את פאו גאסול וכו'.
    מיאמי אמנם בנתה משהו שמתיימר להתחרות בעומק ובכשרון של המערב אבל הוא מבוסס על שחקנים חצי גמורים – ווייד והברכיים, בוש חזר ממחלה קשה, דנג עשוי מסוכר ולגבי סטודמייר אנחנו לא מבינים איך הוא כ"כ צעיר יחסית אבל ימי הזוהר נראים כ"כ רחוקים ממנו.

    קשה לנבא איך ייראו המאץ' אפים שלהם מול יריבות פוטנציאליות במערב כי העונה הסדירה היא לא הפליאוף ואת זה למדנו בפעם ה900 בעונה שעברה (בעצם, תלוי איך מסתכלים, כי הווריורס הראו לנו שמה שהיה בעונה הסדירה המשיך בדיוק).
    אבל לאור ההחלשות של ההוקס והיעדר חיזוק בשיקאגו וושינגטון (תסלחו לי אבל טורונטו לא מאיימים על אף אחד), סביר שהם יהיו בגמר.

    1. "האם קיימת במזרח קבוצה עם רכז שיגרום לקיירי לרצות להתאבד" אתה מתכוון רכז כמו קיירי?
      "גם שחקן ההתקפה האוב בליגה" נגיד שחקן ברמתו של לברון.
      "גם שני שחקני פנים מאד מגוונים" כמו לאב ומוזגוב.
      מראה לי שיש קבוצה כזאת במזרח.

      גם נראה לי שמשחק הפנים של קליבלנד משל הווריורס.

      1. 1. התכוונתי לווסטברוק. במשחקים שקרי שיחק מול קיירי לא ראו כמה קיירי שחקן הגנה רע. קרי לא היה מספיק טגרסיבי והחלטי במשחקים שקיירי שיחק.

        2. דוראנט שחקן התקפה טוב מלברון. לברון בפליאוף הראה כושר קליעה מחריד, בעיקר מה3. גם הארגן סקורר טוב מלברון, תתרגלו.

        3. מוזגוב קלע 15-17 נקודות מול הווריורס אבל כשהווריורס עברו לסמול בול והשחקן שלו התחיל לדחק ולקלוע מרחק, הוא הפך לפחות אפקטיבי.
        לאב ושמירה הם שני דברים שלא יקרו ביחד.

  14. אם קליבלנד יהיו בריאים אין אף קבוצה שיכולה לדגדג אותם בכלל. הם יכולים לשחק מהר ולאט, בהרכבים גבוהים ונמוכים והתחזקו בדיוק בנקודות התורפא שלהם. קרוב לודאי שהם יהיו בייתיים כל הפליאוף (שוב, בהנחה שיהיו בריאים) ויש להם את השחקן הכי טוב בעולם. בשנה שעברה הם היו צריכים לשנות את כל צורת המשחק שלהם בפוסט סיזן ובכל זאת הפסידו בגמר רק בגלל אפיסת כוחות. לא מבין את כל אלה שמבטלים אותם כלאחר יד.
    עם דיוויד בלאט או בלעדיו הקבוצה הזאת צריכה לקחת אליפות נקודה.

    1. איפה הסמול פורוורד המחליף?
      איפה שוטינג גארד שיודע ליצור ו\או לא מחרב משחק?

      הם הפסידו בגמר לא רק בגלל אפיסת כוחות אלא בגלל אפיסת יכולת. לקח לווריורס זמן להבין איך הם צריכים לשחק (העיפו את בוגוט) ומשם הם פשוט פחות או יותר טיילו.

      הם יכולים לשחק מהר ולאט, אבל זה לא אומר שהם משחקים את אחת הצורות הללו באופן שישאיר את היריבה ללא מענה.

      היתרון של קליבלנד לכל אורך הסדרות (המעניינות) בהן היא ניצחה היתה בגבוהים:
      מול שיקאגו – עד שגאסול נפצע הסדרה הלכה לשיקאגו
      אטלנטה – כשהגבוה שלך הוא 2.08-2.09 אתה תתקשה
      מול הווריורס הם הבינו שהגובה הוא לרעתם כשמוזגוב צריך לשמור על שחקן שפותח את המגרש -ומסוגל- גם לקלוע מחצי מרחק +.

      שוב, כמו שאמרתי בהודעה הקודמת – במזרח כל אלו יעבדו.
      במערב – אני לא רואה קבוצה אחת מהמועמדות שלא עולה על קליבלנד במשחק הפנים.})
      לגבי הכדורסל המהיר – זה יהיה הבית קברות של קליבלנד. כדורסל מהיר היא יכולה לשחק מול יריבותיה מהמזרח.
      במערב – בו משחקי פליאוף בקלות יכולים להסתיים בסקור מצרפי של 220-240 עם מעל 200 פוזשנים – אין לקליבלנד מספיק כשרון לעמוד שווה בשווה מול המערב.
      אני אגע בעוד נקודה – חוץ מקיירי, לאב ולפרקים סמית, אין לקליבלנד קלעים אמיתיים. מו וויליאמס אולי יכול להכנס לשם, אבל זה ע"ח קיירי.
      לא ברור האם לברון בעצמו כבר מאמין בקליעה שלו. היו לו אחוזים גרועים מהשדה ורעים מאוד מה3.

      1. אתה מקיש יל הספסל של קליבלנד לפי הגמר של העונה שעברה?
        אני זוכר ששנה שעברה כל הספסל פתח בסדרת הגמר וורז'או לא היה.
        אם רק הפצועים חוזרים לא צריך כמעט שום חיזוק

        1. הספסל עצמו לא מספיק טוב.
          שומפרט לא מספיק טוב
          סמית הגיע בקול תרועה וסיים בקול ענות חלושה
          דלאבדובה חזר למימדיו הטבעיים ככל שהסדרה התקדמה
          טריסטן ומוזגוב הראו את מגבלותיהם (אחד לא קולע ממטר והשני לא מסוגל לשמור על משהו שרחוק מהסל)

          שחקן דוגמאת פירס בתרומתוכמו בעונה שעברה לוויזארדס היה יכול להיות החלק החסר בפאזל.

  15. שוב עונה קשה למועדון הללל שמצד אחד יש את בלאט שאני מרשה לי לומר בשם המועדון כולנו אוהבים אותו ומייחלים להצלחתו ומצד שני נו לברון

  16. שי אבן ועידו האוזי מאזנים ומרסנים את החץ המורעל של רובין הוד
    (רודני הוד יאיר זעפרני) כיף לקרוא את ה3.
    בכדור הבדולח שלי(יפה אפלטון) אני חושש שהעונה זה היה הרבה מזל
    ובעונה הבאה האמת תצא לאור ואני ממש לא בטוח שזה יספיק לגמר המזרח (מקווה לטעות רק בגלל היצוג המזרח תיכוני).
    דאנליבי עדיין זכור לי לטובה והדיבור עליו משעשע.
    אסי שלם הנפלא תוטדה על הפרוויו שעושה סדר ובכלל על הרבה
    כתיבה משובחת על אמריקה וכתיבה מפוארת על כדורסל דתי לאומי/
    כיפה סרוגה סבבה, וסיפרים אישיים מרגשים כמו תיבת הקסמים של מנחם, כולל הניתוחים הנהדרים על קליבלנד,
    בלינץ של אהבה שדיברתי(במקום כתבתי) בפרווויו של דובי ויאיר
    הודתי לכותבים רבים פה ואי אפשר להזכיר את כולם,
    כמובן אסי התכוונתי אליך , אני ומאות אחרים קוראים כל מילה שלך
    תודה רבה גם על הכתבות העתידיות המשובחות.
    ישתבח שמו, וחג שמח מאד וברכות לך אסי ולמשפחתך ולכל מי שקורא.

  17. חג שמח אסי!

    אני מאוד נהניתי מריצ'ארד ג'פרסון בשנה האחרונה בדאלאס והתבאסתי שלא שיחק מספיק. לדעתי בלאט יאהב אותו גם כן, הוא מין שילוב בין דווין סמית ודייויד בלו.

  18. פריוויו מעניין על קבוצה שמושכת את אש התמיד של ללל.
    יואש ב"ט העלה נקודה נכונה שהקבוצה תצטרך להמציא כמה סגנונות משחק שונים בתכלית השינוי בהתאם לחמישיות שתשחקנה, הראשונה או השניה, בהתאם לאם לברון על המגרש או על הספסל.
    הפתרון שדיוויד ימצא, שאין בו הרבה גאוניות אלא דווקא תרגול סיזיפי, אימון, והבנה הדדית, הוא נקודת המפתח להתמודדות עם קבוצות עלית מהמערב.

  19. מייק מילר סיכם עם פורטלנד על ביי אאוט ויהפוך לשחקן חופשי.

    מנג'ר קליבלנד, לברון ג'יימס, בתגובה בלעדית לחם מהתנור:"אנחנו הולכים להחתים אותו, בדיוק חיפשתי קולב"

  20. מעבר לניתוחים המקצועיים, בשנה שעברה קליבלנד הוכיחו חוסן מנטלי אדיר שאיפשר להם להתגבר על פציעות ומשברים ולהגיע למרחק נגיעה מאליפות. אני מאמין שה חוסן הזה יעמוד להם גם השנה.
    האגו של לברון הוא גורם מרסן מבחינה אחת – כש היררכיה ברורה זה מפשט את העסק וגורם לו לעבוד חלק (לעומת מקרים אחרים בהם ההיררכיה לא ברורה -okc, שאקובי וכו)

  21. כל שונאי לברון (ואני ביניהם מאז שעזב את מיאמי) יכולים לקשקש כמה שהם רוצים, והוא? יטייל עד האליפות (כי הוא חייב; כל האימאז' שלו וכל יישותו תלויים באליפות העונה), לצערי.
    ואנחנו – שונאיו – יכולים רק לעמוד ולבכות.

  22. ללל ליגת להשמצת לברון, הלמד היא במקלדת ה kkk
    זה גיא רוזן עם הזקן ומהפוטובול המצוין הוא הוגה הרעיון,(שם לב ל=K
    אשך יצר את האגודה, יניב מנכל, ג'וג'ו נשיאת כבוד ויש
    עוד הרבה חברים, אני מגיח מדי פעם בהסוואה בניגוד לאהדתי
    לישראלי בקליבלנד, ויש הרבה חברים רשומים וסמוייים ב ללל,
    גור גולן הם לא ענו לך כי בדיוק עשו טקס וודוו מרושע ללברון.
    גור אתה התקבלת.
    הדברים בין מתן ורועי מחד לבין ג'וג'ו אשך וגור מאידך כיפיים מאד,
    נהנתי מכל התגובות מנחם אפלטון איל ספיר דרור2 ועוד
    ופעם ראשונה שקראתי והתחברתי ליואש אחרי שדובי העיר על זה
    שלא הקשבנו אכן הייתי קורא בריפרוף ולא מתחבר לבן טולילה,
    אבל אני עושה ויעשה מה שדובי יגיד לי (בנוסף לגיא רוזן),
    אני נשמע להם בכיף 🙂

  23. מה שהפסיד לקליבלנד את הגמר זה רק העובדה שלא היה ללברון זמן לנוח בכלל
    הסמול בול הסתמך על זה שלברון יקרוס ממנו במחצית השניה של המשחק .
    וחוץ מזה אני לא מבין את הזלזול בגולדןסטייט -עד שלא מוצאים בליגה פיתרון לשמירה אחרי שקארי מוסר למוביל כדור אחרי שעשו עליו דאבל טים במחצית המגרש כלומר להתקפות של 4 נגד 3 אני לא רואה שום קבוצה מנצחת אותם.
    (והמשחקים מול ממפיס לא אומרים כלום קארי בדיוק קיבל את ה mvp וכנראה התרגש קצת)
    אף

    1. מסכים.
      האשליות של "קליבלנד מצאה את השיטה", "הכדורסל החזק והמסורתי גבר ותמיד יגבורעל כדורסל הזריקות ממרחק" , "אי אפשר לקחת אליפות מ3"

      כל אלו פשוט קרסו ברגע שהווריורס התחילו לקלוע.
      אמרתי גם בפרוויוייז לסדרה לפני שהיא התחילה ולפני הסדרה מול ממפיס – הסטטיסטיקה של הוורירס לא תשקר כי היא עקבית לאורך כל העונה. הם יוכלו להקלע ל2 גג 3 ימי קליעה רעים (בגלל שכשיש הרבה שחקנים הפיזור הוא יותר גדול), ועובדה שגם עם סדרה מאוד מאוד חלשה של קליי (להוצמיא משחק שגם בו הם הפסידו) – הם לקחו את האליפות.
      אורך+כשרון > כשרון על.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט